Διαφημίσεις

Τις τελευταίες δεκαετίες λαμβάνει χώρα μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας μια συνεχή σύγκρουση χαμηλής έντασης (low intensity warfare) στην οποία κυριαρχούν η στρατιωτική και πολιτική πίεση, η κατασκοπεία και ο ψυχολογικός πόλεμος με κύριο εργαλείο την εξαγωγή πολιτισμού.

Στην πραγματικότητα ωστόσο η τουρκική απειλή αποδεικνύεται πολύ πιο σύνθετη περιλαμβάνοντας τον κυβερνοπόλεμο αλλά και ένα πλήθος δραστηριοτήτων από τον ευρύτατο χώρο του μη κανονικού πολέμου (irregular warfare), όπως η λαθρομετανάστευση, οι παραστρατιωτικές επιχειρήσεις και το οργανωμένο έγκλημα.

Η εν λόγω συστράτευση στα πλαίσια μιας σφαιρικής προσέγγισης (comprehensive approach) τακτικών συμβατικού, μη κανονικού πολέμου και κυβερνοπολέμου προσδίδει ξεκάθαρα στην Τουρκία χαρακτηριστικά υβριδικής απειλής (hybrid threat).

Αυτό έκανε η Τουρκία και πριν λίγες ώρες με προκλητικό άρθρο, που έχει σαν στόχο και σκοπό να ξεσηκώσει τους μουσουλμάνους της χώρας μας.

Δεν μιλάμε όμως για τους Έλληνες πατριώτες μουσουλμάνους, αλλά για τα ”υποχείριά” τους και για όσουν έχουν μπει παράνομα στη χώρα μας!

Οι δυνατότητες διεξαγωγής ενός υβριδικού πολέμου ενισχύονται και από την παραδοσιακή συνεργασία τουρκικού κράτους και εγκληματικών οργανώσεων (βλ. υπόθεση Εργκένεκον) αλλά και από τα δίκτυα κατασκοπείας της ΜΙΤ στην χώρα μας. Η τελευταία έχει ανεπτυγμένα κύρια και εφεδρικά δίκτυα, πλήθος μετωπικών οργανώσεων, διασυνδέσεις με τα ΜΜΕ και ισχυρότατη επιρροή στους κόλπους την Αλβανικής και μουσουλμανικής μειονότητας αλλά και των προσφύγων ενώ τα περιστατικά στρατιωτικής και μη κατασκοπείας, προβοκατόρικων ενεργειών και δολιοφθορών (π.χ. εμπρησμοί δασών) εις βάρος της χώρας μας είναι ατελείωτα.
Τι αναφέρουν

«Η Ελλάδα δεν επέτρεψε να γίνει η προσευχή του Eid. Στην Αλεξάνδρεια Hμαθίας, κοντά στη Θεσσαλονίκη, η Ελλάδα δεν επιτρέπει τζαμιά στη μουσουλμανική μειονότητα. Σχεδόν χίλιοι ”Τούρκοι” που ζουν στην περιοχή δεν μπόρεσαν να κάνουν φέτος την προσευχή του Eid.

Θλιβερές διακοπές είχαν και οι ”Τούρκοι” της Δυτικής Θράκης.

Οι ελληνικές αρχές δεν επέτρεψαν φέτος να γίνει η προσευχή του Eid στο τζαμί της περιοχής. Το κτίριο, που ετοιμάστηκε υπό την ομπρέλα του συλλόγου και χρησιμοποιήθηκε ως τζαμί, έχει αποκλειστεί από τις ελληνικές αρχές από το 2017.

Οι υπεύθυνοι του συλλόγου, που έκαναν αίτηση προετοιμάζοντας τις απαραίτητες διαδικασίες, αντιμετώπισαν 3 φορές απορριπτική απόφαση με επιπόλαιες δικαιολογίες.

Το 2020, όταν το δικαστήριο αποφάνθηκε υπέρ των ελληνικών αρχών, το θέμα μεταφέρθηκε στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

Παρά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας υπέρ του συλλόγου, το Υπουργείο Θρησκευμάτων και Εκπαιδευτικών Υποθέσεων αγνόησε την απόφαση και δεν επέτρεψε τη χρήση του τζαμιού, και πάλι με δικαιολογία».
«Παρά τη δικαστική απόφαση, οι Ελληνικές Αρχές το εμποδίζουν»

Ο Musa Çolak, ο θρησκευτικός αξιωματούχος που διορίστηκε από τον ”Μουφτή” Ξάνθης στην περιοχή, εξήγησε τη διαδικασία στο TRT News:

«Έχουμε μια κερδισμένη υπόθεση. Παρά την υπόθεση αυτή, το Υπουργείο Θρησκευμάτων εξακολουθεί να επιμένει να μην μας επιτρέπει για να προσευχηθούμε για πολιτικούς λόγους. Αυτοί οι άνθρωποι είναι πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πολίτες της Ελλάδας πρώτα απ’ όλα, φυσικά, στερούνται πολλά δικαιώματα.»
Δεν επιτρέπουν ούτε μουσουλμανικά νεκροταφεία

Σχεδόν 1000 ”Τούρκοι” της Δυτικής Θράκης ζουν στην περιοχή, η οποία έχει πληθυσμό άνω των 20 χιλιάδων.

Οι ”Τούρκοι” δυσκολεύονται όχι μόνο να βρουν χώρους εκπαίδευσης και λατρείας, αλλά και σε νεκροταφεία γιατί οι ελληνικές αρχές δεν επιτρέπουν τα μουσουλμανικά νεκροταφεία.

Τα πτώματα ήταν θαμμένα στο νεκροταφείο εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά εδώ και χρόνια.”
Το δημοσίευμα

Με αφορμή τις φωτιές στη Σάμο και στον Εβρο, μα κυρίως με αφορμή την εκδημία του Μετέ, η οποία θα έχει αποτέλεσμα να επιστρέψει με ένταση, στο πεδίο αυτήν τη φορά, το αίτημα για εκλογή ψευτομουφτή από τα μέλη της μειονότητας (όπως η Αγκυρα επιδιώκει), να σκεφτούμε ολίγον out of box (ελληνιστί: έξω από το κουτί).

Και θέτουμε έναν προβληματισμό: Τι θα γίνει, αν η Αγκυρα κινητοποιήσει ακραίους κύκλους στη Θράκη για να παρασύρουν τον κόσμο της μειονότητας σε ένα παιχνίδι έντασης, με πρόφαση το «δικαίωμά» του να εκλέξει με καθολική ψηφοφορία νέο «ψευτομουφτή»; Τι θα γίνει, αν η Αγκυρα επιχειρήσει προβοκάτσια αντίστοιχη του 1955, με έναν νέο Οκτάι Εγκίν σε ένα τέμενος ή σε μια εκκλησία για να βγάλει κόσμο στον δρόμο και να προκαλέσει αναταραχή στην Ελληνική ενδοχώρα κοντά στα βόρεια σύνορά μας;

Ο κίνδυνος είναι υπαρκτός, δεν είναι θεωρητικός. Μήνες τώρα το τουρκικό προξενείο Κομοτηνής επιχειρεί με τρόπο να ανάψει τη σπίθα της αναταραχής στην περιοχή και βρίσκεται σε αντιπαράθεση με το κεμαλικό κομμάτι της μειονότητας.

Ζητήθηκε από μουσουλμάνους βουλευτές της Θράκης να προβούν σε εμπρηστικές δηλώσεις από το βήμα της Ελληνικής Βουλής για να τροφοδοτηθεί η εθνικιστική ένταση και, όταν εκείνοι το αρνήθηκαν, διαγράφηκαν μαζί με αιρετούς της Αυτοδιοίκησης, οι οποίοι επίσης αρνήθηκαν, από συντονιστικά όργανα της μειονότητας.
Χριστιανός δημοσιογράφος, ο οποίος αποκάλυψε τη δράση του προξενείου μέσα στα τζαμιά με αδιάσειστα ντοκουμέντα, δέχθηκε προχθές εκφοβιστική επίθεση από την πρόεδρο του μειονοτικού κόμματος, από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ και τον βουλευτή του ΚΙΝ.ΑΛ. Ξάνθης, καθώς και από άλλες τοπικές μειονοτικές προσωπικότητες. Δήμαρχος τουρκικής πόλης κολύμπησε προσφάτως προς το Καστελόριζο ανεμίζοντας τη σημαία του βραχύβιου ανεξάρτητου κράτους της δυτικής Θράκης, υπαινισσόμενος σαφώς αίτημα αυτονομίας.

Μειονοτικές οργανώσεις, με αφορμή απορριπτική απόφαση του Αρείου Πάγου για τους λεγόμενους «τουρκικούς συλλόγους», έκαναν πρόβα συγκέντρωσης χιλιάδων μουσουλμάνων στο κέντρο της Ξάνθης στα τέλη του 2021. Μαζί με Γκρίζους Λύκους. Και το αποκορύφωμα τώρα, ο θάνατος του ψευτομουφτή Ξάνθης Μετέ, ο οποίος στο απόγειο της ισχύος του προκαλούσε ανοιχτά την τοπική κοινωνία, με αμφιλεγόμενες αναρτήσεις του στο facebook. Ηταν ο εκλεκτός των εκλεκτών.

Γι’ αυτό, όταν επισκέφθηκε ο Τσαβούσογλου τη Θράκη, τον έβαλε να καθίσει δίπλα του στο ιφτάρ που έγινε στο μειονοτικό χωριό Θάμνα. «Φωνάζει» από μακριά ότι η ατμόσφαιρα μυρίζει μπαρούτι. «Φωνάζει» ότι τώρα, μετά τον θάνατο του Μετέ, οι Τούρκοι θα επιχειρήσουν να προχωρήσουν σε απευθείας εκλογή μουφτή στα τεμένη, κάτι που η Ελληνική Δημοκρατία θα ήθελε να αποφύγει (και να εμποδίσει) βεβαίως.
«Φωνάζει» ότι τώρα είναι η ώρα της Ελλάδος να νομοθετήσει με τρόπο συμβατό με τη δυτική αντιπροσωπευτική δημοκρατία πώς θα εκλέγεται μουφτής από συγκεκριμένο Σώμα με συγκεκριμένα κριτήρια. Προσοχή, για τους μυημένους σε αυτό: Από συγκεκριμένο Σώμα, που θα υποδείξει στην Πολιτεία νέο πρόσωπο, όχι από εκλεκτορικό σώμα. Οι λέξεις έχουν πάντοτε τη σημασία τους.

«Φωνάζει», τέλος, ότι πρέπει να κηρυχτεί συναγερμός για την πάση θυσία αποφυγή προβοκάτσιας στη Θράκη, ιδία εντός τεμένους, η οποία θα αποτελέσει το προσάναμμα που -ματαίως- αναζητούν έως τώρα κάποιοι για εκτεταμένα επεισόδια και αποσταθεροποίηση.

Δεν θα χτυπούσαμε τόσο δυνατά το καμπανάκι, αν οι κοινωνικές μου συναναστροφές δεν αποκάλυπταν πόσο βαθιά νυχτωμένη είναι η Αθηναϊκή Ακαδημαϊκή και μιντιακή ελίτ, η οποία διαλογίζεται τα μεσημέρια σε γεύματα με θέμα «Πώς θα αναγνωρίσουμε τα δίκαια της Τουρκίας». Τρόμος! Εάν η Ελληνική διανοητική σκέψη δεν ήταν τόσο παραδεδομένη… Ενδεχομένως το σενάριο «out of the box», που κομίζουμε σήμερα στον δημόσιο διάλογο, να μην προκαλεί το ενδιαφέρον.

Τι ένταση μπορεί να προκαλέσει στο έδαφός σου το ζήτημα διαχείρισης της εκλογής μουφτή, που, αν τυχόν επικρατήσει στη θερινή ατζέντα, αποτελεί βόμβα στα θεμέλια της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας; Οι θρησκευτικοί λειτουργοί θα είναι ισχυρότεροι των βουλευτών και ελεύθεροι να παίζουν σε Εθνικό έδαφος το παιχνίδι τρίτης δύναμης.

primenews.press



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek