Οί 4 καβαλλάρηδες Αποκάλυψης = ὕβρις → ἄτη → νέμεσις → τίσις… Αποκάλυψη επί Αποκαλύψει… Νά τό διαλευκάνουμε;… Τής κορώνης/στεφάνης ιός ή υ+ιός!… αποκαλυπτική επαλήθευση…
Προοοίμιον διαλεύκανσης:
Αποδίδοντας την αντίληψη σχετικά με την ύβρη και τις συνέπειές της, όπως τουλάχιστον παρουσιάζεται στην αρχαιότερή της μορφή, με το σχήμα ὕβρις → ἄτη → νέμεσις → τίσις [8] μπορούμε να πούμε ότι οι αρχαίοι πίστευαν πως μια «ὕβρις»[9] συνήθως προκαλούσε την επέμβαση των θεών, και κυρίως του Δία, που έστελνε στον υβριστή την «ἄτην»[10], δηλαδή το θόλωμα, την τύφλωση του νου. Αυτή με τη σειρά της οδηγούσε τον υβριστή σε νέες ύβρεις, ώσπου να διαπράξει μια πολύ μεγάλη α-νοησία, να υποπέσει σε ένα πολύ σοβαρό σφάλμα, το οποίο προκαλούσε την «νέμεσιν»[11], την οργή και εκδίκηση δηλαδή των θεών, που επέφερε την «τίσιν»[12], δηλ. την τιμωρία και τη συντριβή/καταστροφή του. Από την κλασική εποχή και μετά, σε πολλές περιπτώσεις οι έννοιες Άτη, Δίκη και Νέμεσις φαίνεται να αποκτούν στη συνείδηση των ανθρώπων ισοδύναμη σημασία, αυτήν της θείας τιμωρίας.
Η λέξη ύβρις πέρα από τη λόγια νεοελληνική χρήση της με τις σημασίες «βρισιά» (κυρίως στον πληθυντικό αριθμό «ύβρεις») και συνακόλουθα «κάτι που θίγει την τιμή και την αξιοπρέπεια κάποιου» – οι οποίες είναι φυσιολογικές εξελίξεις της αρχαίας σημασίας -, αρκετές φορές χρησιμοποιείται και στην εποχή μας, σε πιο προσεγμένο επίπεδο λόγου, με την αρχαιοελληνική σημασία της για να χαρακτηρίσει ανάλογες αλαζονικές συμπεριφορές συνανθρώπων μας. https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%8E%CE%B2%CF%81%CE%B9%CF%82
Κάθε καβαλλάρης/ιππεύς φέρει τό ίππου τού…
Πρίν προχωρήσουμε σού θυμίζω ότι μία δεκαετία σού γράφω σ’ ανύποπτον χρόνον τίς πρώτες φορές επιστημονικώς διότι ό,τι υπάρχει άνω υπάρχει καί κάτω καθ’ εικόνα καί κατ’ ομοίωση, καί όπως προείπε ό Ερμής ό λαλών διά Τόν Τρισμέγιστον Θεόν…, άρα τέ έν τή Λογική Ό Λόγος καί η λογική παράγωγον τού λόγου καί δέν δύναται νά δικαιολογείς τήν σοφία τού μέν δίχως τήν διέκταση τής αντίληψης τής δέ, άλλωστε τά ούτω καλούμενα έλλογα όντα μέ τήν λογική κατανοούν Τόν Θεόν, συνεπώς, άκουσε αυτόν… Έλεγα έκτοτες ότι όπως λένε οί επιστήμονες ότι ό ιός τής γρίππης είναι μέσα είς τόν ιόν τής καί ό ιός τής μέσα είς τήν γρίππη, ομοίως Ό Υιός είναι εντός Πατρός καί Ό Πατήρ εντός Υιού, αλήθεια τήν οποία επιβεβαίωσε μέ διάφορες καταπληκτικές ρήσεις καί απαντήσεις Τού Ό Χριστός…
Καί νύν είς τά καθέκαστα διά ταύτα… Ό κάθε ίππος φέρει τό χρώμα τού ιππέα καί ό κάθε ιππέας τό χρώμα τού ίππου τού…
Προφανώς ό ίππος είναι η πηγή ήτοι π.χ. η γρίππη ή πατήρ καί ό ιππέας ό ιός ή υ+ιός = υ+δρία ή Υ+δρία σύν/ιός… Έκαστος συνιός ή συνυιός τού άλλου καί πατήρ τού άλλου, όπως ό Ηλεκτρομαγνητισμός. Ό Μάξγουελ πήγαινε είς τήν θάλασσα καί παρατηρούσε τά κύματα διά νά καταλάβει τόν ηλεκτρομαγνητισμόν καί είπε ό καθένας ήτοι μαγνητισμός καί ηλεκτρισμός καβαλλικεύει τόν άλλον εσαεί καί προσπερνάει τόν άλλον καί τόν προλαμβαίνει ό άλλος. Είναι σαφώς η σπείρα καί τό κηρυκείον Ασκληπειού τόν οποίον πολλοί συνταυτίζουν μέ τόν Ερμή τόν Τρισμέγιστον ή έναν αποτύπωμα θά έλεγα αργότερα… Τούτον έλαβεν καί είχε ό π.Χ. Χριστιανός καλάγαθος Ιπποκράτης Μυστικιστής ός είπε ιατρός νά μήν λάβει αμοιβήν καί όχι μόνον λαμβάνουν αλλά χασαπεύουν διά νά κερδίσουν, ενώ ορκίζοντε είς Τόν Θεόν Τού Ερμή Τόν Τρισμέγιστον νά μήν αδικήσουν καί νά μήν πληρωθούν έναντι αμοιβής, ό κρατών τοίς ίπποις = ορμές τής ύβρεως, άτις, νέμεσις, τήσις, ήτοι τές ορμόνες καί τούς cockτελιακούς συνδοιασμούς τών ορμόνων, τά πειάνεις ώς εδώ ή δέ….ν;…
Συνταύτισε τώρα τούς ίππους τού Ιππο+κράτους ή Ορμο+κράτους ή Ορμονο+κράτους, μέ τούς καλπάζοντες ίππους καί ιππείς τής Αποκάλυψις καί πρόσεξε τά τοιαύτα…
Ιππέας είναι ό σύγχρονος ιατρός, γενετιστής, επιστήμων, ώς ανακάλυψε ορμόνες γενετικής υβριοποιήσεως καί καλπάζει επ’ αυτής κατά τής ανθρωπότητος… Αυτή είναι όλα τά είδη, βαθμίδες, λέσχες επί λεσχών, τής σιωνομασσωνίας τής συναγωγής τού σατανά όπως αναφέρεται είς τήν Αποκάλυψη είς τήν Εκκλησία τής Φιλαδέλφειας! Η Αποκάλυψη αυτή έγινε είς τήν Εκκλησία μέ τό όνομα Φιλ+αδέλφεια διά νά δείξει ότι πρέπει νά έχουμε αυταπάρνηση καί αλληλεγγύη φιλαδέφλειας διά νά μήν μολυνθούν μέ χαράγματα καί ποσίματα απώλειας ψυχής καί όμως μόνον ένας ιατρός ευρέθηκε νά προσδίδει ψευδή πιστοποιητικά διά σατανοεμβολιασμούς. Ένας Ήρωας ανάλογως τής Κατοχής από τούς Ναζί καί άλλες εποχές. Έναν γνωρίζουμε…
Αποκάλυψη οί 4 Ιπποϊππείς!…
Τί χαρακτηρίζει τόν ίππον; Οί ισχυρές ορμόνες τού! Σάς κάνω τήν αποκάλυψη ότι τό ισχυρότερον «έκσταση» χάπι τήν δεκαετία τού 1990 μ.Χ. ήταν δόση από ορμόνες ίππου! Ενώ είς τά ενεργειακά ποτά εμπεριέχονται στρηνώδεις ορμόνες από τούς ταύρους ήτοι η ταυρίνη καί άλλα εννοείται…
Οί ορμόνες δημιουργούν ορμές καί οί ορμές ορμόνες… Όλες είναι στρήνες καί Ό Ιωάννης αναφέρει ότι η ανθρωπότητα θά καταστραφεί από τές παντός είδους στρήνες τής…
Ό άπληστος γενετιστής καί κατακτητής σατανιστής δημιουργεί καί επινοεί ορμές κατάκτησης Υβριεπιστήμης καί Υβριπολιτικής…
Αυτός ό άπληστος Υβριεπιστημονοπολιτικός καβαλλίκευσε τό καλάμι ήτοι ίππευσε τές ορμές τών ανακαλύψεων τού, τύποις κορωνοϊού, κατασκευασμένων εμβολίων, μεταλλάξεων ιών καί γονιδίων καί καταστροφή τής Γενετικής Ιερότητος Τού Τριαδικού Θεού!…
Μά δέν καταλάβατε ακόμη;… Μά σάς τό ξανά είπα .
Ό πρώτος ιπποϊππέας είναι λευκός μέ κορώνα… Ήτοι αφού ό ιός ή υ+ιός = είναι ό ιππέας/καβαλλάρης καί ό ίππος η γρίππη ή πηγή σέ κάθε άλλη περίπτωση καί αυτός ό ιππέας ιός φοράει κορώνη = κορώνης ιός = κορώνης ιππέας = κορωνοϊππέας = κορωνοϊός δηλαδή ή ειπείς Κορωνοϊππέας ή Κορωνοϊός τό ίδιον λέγεις!
Ό δεύτερος ιπποϊππέας είναι κόκκινος, τό ξανά είπαμε τό εμβόλιον είναι ερυθρόν…
Ό τρίτος ιπποϊππέας είναι μελανός! Ήδη ήρθε, συμβολίζει τό ζύγισμα τών ψυχών υπέρ ή κατά, τήν κρίνει εάν προσκύνησε Θεόν ή διάβολον έν μέσω ασθενειών καί επισιτικής κρίσης η οποία ήδη ήρθε πλήρως είς τήν Νότια Αφρική, μία χώρα οπού ελέγχουν πλήρως οί συναγωνιστές τού σατανά καί θέλουν τές τεράστιες εκτάσεις τών Λευκών Ευρωπαίων… Μάλιστα ένας γνωστός εξυβριστής Τού Χριστού καί Τής Παναγίας ήτοι νεοπαγανιστής τά έπαιρνε κανονικά τά χρηματάκια τού από τούς εκεί εβραιοσυναγωγιστές, τυχαίον; Αφού αμφότεροι υβρίζουν Χριστόν καί Παναγία… Ό ιπποϊππέας αυτός βαστάει έναν ζυγόν, καί ειπώθηκε από παλαιότερα ότι συμβολίζει τήν εποχήν τής μεγάλης πενίας…
Ό τέταρτος ιπποϊππέας είναι χλωρός ήτοι πράσινος (ή κιτρινοπράσινος ή χλωμοχλωρός, η λέξη χλωρός καί χλωμός ίδιας ρίζας) η λέξη καί συμβολίζει τήν πράσινη ή χλωμή ειρήνη τούς, αλλά καί τήν έξαρση τών παραισθήσεων, πανεργειών καί ενεργειών τών εμβολίων… καί βιολογικών εξαπολύσεων… ό Άδης καί ό Θάνατος θερίζουν λέγει η Αποκάλυψη…
Η κορώνη καλείται στεφάνη είς τήν Αποκάλυψη ήτοι στεφανοϊός ό κορωνοϊός καί ιπποϊός καί καί στεφανοϊππέας… Η λέξη ίππος σύνθετη από τά ιπ+πός, τό πός σημαίνει πούς όπως Οιδίπους = οίδημα+πούς = Πρησμοπόδης όπως μέ τές θρομβώσεις από τά εμβόλια… Ό Οιδίπους είχε διαπράξει ύβριν διά τής υπερηφάνειας τού… ιπ+πούς = τίναγμα, ύψηλωμα, χοροπήδημα, πήδημα λύκνισμα πρός τά άνω τού πούς/ποδιού όπως κάνει ό ίππος ό οποίος ονομάστηκε καί άλογον καί όντως είς τήν Αποκάλυψη εκφράζει τήν άλογη εποχή τού στεφανοϊού καί κέλης ομηρικώς…
Τώρα άς συγκρίνουμε τούς 4 ιπποϊππείς μέ τήν τετράδα αυτή:
Αποδίδοντας την αντίληψη σχετικά με την ύβρη και τις συνέπειές της, όπως τουλάχιστον παρουσιάζεται στην αρχαιότερή της μορφή, με το σχήμα ὕβρις → ἄτη → νέμεσις → τίσις [8] μπορούμε να πούμε ότι οι αρχαίοι πίστευαν πως μια «ὕβρις»[9] συνήθως προκαλούσε την επέμβαση των θεών, και κυρίως του Δία, που έστελνε στον υβριστή την «ἄτην»[10], δηλαδή το θόλωμα, την τύφλωση του νου. Αυτή με τη σειρά της οδηγούσε τον υβριστή σε νέες ύβρεις, ώσπου να διαπράξει μια πολύ μεγάλη α-νοησία, να υποπέσει σε ένα πολύ σοβαρό σφάλμα, το οποίο προκαλούσε την «νέμεσιν»[11], την οργή και εκδίκηση δηλαδή των θεών, που επέφερε την «τίσιν»[12], δηλ. την τιμωρία και τη συντριβή/καταστροφή του. Από την κλασική εποχή και μετά, σε πολλές περιπτώσεις οι έννοιες Άτη, Δίκη και Νέμεσις φαίνεται να αποκτούν στη συνείδηση των ανθρώπων ισοδύναμη σημασία, αυτήν της θείας τιμωρίας.
Όλη η Ιστορία Τού Θεού είς τήν Παλαιά καί Καινή Διαθήκη αναφέρεται είς τά ανωτέρω λόγια περί ὕβρις → ἄτη → νέμεσις → τίσις καί κυριελεκτικώς η κάθε μία οδηγεί σέ όλες καί τήν κάθε άλλη καί είναι μία Τετραπιθανότητα… Η Αποκάλυψη αυτές τίς 4 λέξεις περιγράφει σύν τίς σεσωσμένες ψυχές έκ Θεού!
Η συνταύτιση τών 4 ίππων μέ τίς 4 διαδικασίες αυτοκαταστροφής καί συγκαταστροφής, τής ρήσης: «μωραίνει Κύριος όν βούλεται απολέσαι» έχει τήν λέξη άτη έκ τής οποίας προέρχεται ό ατίθασος νεαρός ίππος = τό άτι!!!! Ήτοι η προσωπικότητα τής ατίθασης = άτι+θάσης = ατί+θρασής ορμής καί ορμόνης, όπως τά προδιαλευκάναμε!…
Αναγνώστε κατωτέρω τί λέγει η Αποκάλυψη διά τούς 4 ιπποϊππείς καί τίς διευκρινήσεις τής μετάφρασης:
Καὶ εἶδον ὅτε ἤνοιξε τὸ ἀρνίον μίαν ἐκ τῶν
ἑπτὰ σφραγίδων· καὶ ἤκουσα ἐνὸς ἐκ τῶν
τεσσάρων ζῴων λέγοντος, ὡς φωνὴ
βροντῆς· ἔρχου.
6-2 καὶ εἶδον, καὶ ἰδοὺ ἵππος λευκός, καὶ ὁ
καθήμενος ἐπ᾿ αὐτὸν ἔχων τόξον· καὶ ἐδόθη
αὐτῷ στέφανος, καὶ ἐξῆλθε νικῶν καὶ ἵνα
νικήσῃ.
6-3 Καὶ ὅτε ἤνοιξε τὴν σφραγῖδα τὴν
δευτέραν, ἤκουσα τοῦ δευτέρου ζῴου
λέγοντος· ἔρχου. 6-4 καὶ ἐξῆλθεν ἄλλος
ἵππος πυρρός, καὶ τῷ καθημένῳ ἐπ᾿ αὐτὸν
ἐδόθη αὐτῷ λαβεῖν τὴν εὶρήνην ἐκ τῆς γῆς
καὶ ἵνα ἀλλήλους σφάξωσι, καὶ ἐδόθη αὐτῷ
μάχαιρα μεγάλη. 6-5 Καὶ ὅτε ἤνοιξε τὴν
σφραγῖδα τὴν τρίτην, ἤκουσα τοῦ τρίτου
ζῴου λέγοντος, ἔρχου. καὶ εἶδον, καὶ ἰδοὺ
ἵππος μέλας, καὶ ὁ καθήμενος ἐπ᾿ αὐτὸν
ἔχων ζυγὸν ἐν τῇ χειρὶ αὐτοῦ.
6-6 καὶ ἤκουσα ὡς φωνὴν ἐν μέσῳ τῶν
τεσσάρων ζῴων λέγουσαν· χοῖνιξ σίτου
δηναρίου, καὶ τρεῖς χοίνικες κριθῆς
δηναρίου· καὶ τὸ ἔλαιον καὶ τὸν οἶνον μὴ
ἀδικήσῃς.
6-7 Καὶ ὅτε ἤνοιξε τὴν σφραγῖδα τὴν
τετάρτην, ἤκουσα φωνήν τοῦ τετάρτου ζῴου
λέγοντος· ἔρχου.
6-8 καὶ εἶδον, καὶ ἰδοὺ ἵππος χλωρός, καὶ ὁ
καθήμενος ἐπάνω αὐτοῦ, ὄνομα αὐτῷ ὁ
θάνατος, καὶ ὁ Ἅδης ἠκολούθει μετ᾿ αὐτοῦ·
καὶ ἐδόθη αὐτῷ ἐξουσία ἐπὶ τὸ τέταρτον τῆς
γῆς, ἀποκτεῖναι ἐν ῥομφαίᾳ καὶ ἐν λιμῷ καὶ
ἐν θανάτῳ καὶ ὑπὸ τῶν θηρίων τῆς γῆς.
6-9 Καὶ ὅτε ἤνοιξε τὴν πέμπτην σφραγῖδα,
εἶδον ὑποκάτω τοῦ θυσιαστηρίου τὰς ψυχὰς
τῶν ἐσφαγμένων διὰ τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ
καὶ διὰ τὴν μαρτυρίαν τοῦ ἀρνίου ἣν εἶχον·
6-10 καὶ ἔκραξαν φωνῇ μεγάλῃ λέγοντες·
ἕως πότε, ὁ δεσπότης ὁ ἅγιος καὶ ὁ
ἀληθινός, οὐ κρίνεις καὶ ἐκδικεῖς τὸ αἷμα
ἡμῶν ἐκ τῶν κατοικούντων ἐπὶ τῆς γῆς;
6-11 καὶ ἐδόθη αὐτοῖς ἑκάστῳ στολὴ λευκή,
καὶ ἐρρέθη αὐτοῖς ἵνα ἀναπαύσωνται ἔτι
χρόνον μικρόν, ἕως πληρώσωσι καὶ οἱ
σύνδουλοι αὐτῶν καὶ οἱ ἀδελφοὶ αὐτῶν οἱ
μέλλοντες ἀποκτείνεσθαι ὡς καὶ αὐτοί.
6-12 Καὶ εἶδον ὅτε ἤνοιξε τὴν σφραγῖδα τὴν
ἕκτην, καὶ σεισμὸς μέγας ἐγένετο, καὶ ὁ
ἥλιος μέλας ἐγένετο ὡς σάκκος τρίχινος,
καὶ ἡ σελήνη ὅλη ἐγένετο ὡς αἷμα,
6-13 καὶ οἱ ἀστέρες τοῦ οὐρανοῦ ἔπεσαν εἰς
τὴν γῆν, ὡς συκῆ βάλλουσα τοὺς ὀλύνθους
αὐτῆς, ὑπὸ ἀνέμου μεγάλου σειομένη,
6-14 καὶ ὁ οὐρανὸς ἀπεχωρίσθη ὡς βιβλίον
ἐλισσόμενον, καὶ πᾶν ὄρος καὶ νῆσος ἐκ τῶν
τόπων αὐτῶν ἐκινήθησαν·
6-15 καὶ οἱ βασιλεῖς τῆς γῆς καὶ οἱ
μεγιστᾶνες καὶ οἱ χιλίαρχοι καὶ οἱ πλούσιοι
καὶ οἱ ἰσχυροὶ καὶ πᾶς δοῦλος καὶ ἐλεύθερος
ἔκρυψαν ἑαυτοὺς εἰς τὰ σπήλαια καὶ εἰς τὰς
πέτρας τῶν ὀρέων,
6-16 καὶ λέγουσι τοῖς ὄρεσι καὶ ταῖς πέτραις·
πέσατε ἐφ᾿ ἡμᾶς καὶ κρύψατε ἡμᾶς ἀπὸ
προσώπου τοῦ καθημένου ἐπὶ τοῦ θρόνου
καὶ ἀπὸ τῆς ὀργῆς τοῦ ἀρνίου,
6-17 ὅτι ἦλθεν ἡ ἡμέρα ἡ μεγάλη τῆς ὀργῆς
αὐτοῦ, καὶ τίς δύναται σταθῆναι;
Μετάφραση:
(Οι επτά σφραγίδες)
Και είδα, όταν άνοιξε το Αρνίο μια από τις επτά
σφραγίδες, τότε άκουσα ένα από τα τέσσερα
όντα τα γεμάτα ζωή να λέει, σαν φωνή (με τη
δύναμη) βροντής. Έλα.
6-2 Και είδα, και ιδού ίππος λευκός, και αυτός
που κάθεται πάνω του να έχει τόξο, και του
δόθηκε στεφάνι και εξήλθε (εμφανίστηκε στο
προσκήνιο της ιστορίας) νικώντας και για να
νικήσει (οριστικά ως το τέλος).
6-3 Και όταν άνοιξε τη σφραγίδα τη δεύτερη,
άκουσα το δεύτερο ον, το γεμάτο ζωή, να λέει.
Έλα.
6-4 Και εξήλθε (εμφανίστηκε στο προσκήνιο της
ιστορίας) άλλος ίππος, κοκκινωπός, και σ’ αυτόν
που κάθεται πάνω του δόθηκε να πάρει την
ειρήνη από τη γη και να αλληλοσφαχτούν· και
του δόθηκε μεγάλη μάχαιρα.
6-5 Και όταν άνοιξε τη σφραγίδα την τρίτη,
άκουσα το τρίτο ον το γεμάτο ζωή να λέει. Έλα.
Και είδα, και ιδού ίππος μαύρος, και αυτός που
κάθεται πάνω του να έχει ζυγαριά στο χέρι του.
6-6 Και άκουσα σαν μια φωνή από το μέσο των
τεσσάρων γεμάτων ζωή όντων να λέει. Ένας
χοίνικας σιτάρι για ένα δηνάριο, και τρεις χοίνικες
κριθάρι για ένα δηνάριο· αλλά το λάδι και το
κρασί μην τα πειράξεις.
6-7 Και όταν άνοιξε τη σφραγίδα την τέταρτη,
άκουσα τη φωνή του τέταρτου γεμάτου ζωή
όντος να λέει. Έλα.
6-8 Και είδα, και ιδού ίππος χλωρός (δηλ.
χλωμός, ή κιτρινοπράσινος) και αυτός που
κάθεται πάνω του έχει όνομα ο Θάνατος, και ο
Άδης ακολουθούσε μαζί του. Και του δόθηκε
εξουσία πάνω στο ένα τέταρτο της γης, για να
σκοτώσει με ρομφαία (μάχες με όπλα) και με
λιμό (πείνα) και με θάνατο (κάθε είδους) και από
τα θηρία της γης.
6-9 Και όταν άνοιξε την πέμπτη σφραγίδα, είδα
κάτω από το θυσιαστήριο τις ψυχές των
σφαγμένων για το λόγο του Θεού και για τη
μαρτυρία που έδωσαν (υπέρ) του Αρνίου.
6-10 Και έκραξαν με φωνή μεγάλη λέγοντας. Ως
πότε, ∆εσπότη άγιε και αληθινέ, δε θα κρίνεις και
δε θα εκδικείσαι το αίμα μας από αυτούς που
κατοικούν πάνω στη γη;
6-11 Και δόθηκε σε καθέναν από αυτούς στολή
λευκή, και τους ειπώθηκε να αναπαυτούν ακόμα
λίγο χρόνο, ωσότου ολοκληρώσουν (τη μαρτυρία
τους) και οι σύνδουλοί τους και οι αδελφοί τους
που πρόκειται να θανατώνονται όπως καί αυτοί.
6-12 Και είδα όταν άνοιξε τη σφραγίδα την έκτη,
και έγινε σεισμός μεγάλος. Και ο ήλιος έγινε
μαύρος σαν σάκος τρίχινος και η σελήνη όλη
έγινε σαν αίμα.
6-13 Και οι αστέρες του ουρανού έπεσαν στη γη
όπως η συκιά ρίχνει τα άγουρα πρώιμα σύκα
της, όταν σείεται από δυνατό άνεμο.
6-14 Και ο ουρανός αποχωρίστηκε (από το
στερέωμα) σαν (αρχαίο) βιβλίο που τυλίγεται
ελικοειδώς (κυλινδρικά). Και κάθε όρος και νήσος
μετακινήθηκαν από τον τόπο τους.
6-15 Και (τότε) οι βασιλιάδες της γης, και οι
μεγιστάνες, και οι χιλίαρχοι, και οι πλούσιοι, και
οι ισχυροί, και κάθε δούλος και ελεύθερος,
έκρυψαν τους εαυτούς τους στα σπήλαια και
στους βράχους που είναι στα όρη.
6-16 Και λένε στα όρη και στα βράχια. Πέστε
πάνω μας και κρύψτε μας από το πρόσωπο
εκείνου που κάθεται πάνω στο θρόνο και από
την οργή του Αρνίου.
6-17 Γιατί ήρθε η ημέρα η μεγάλη της οργής
τους, και ποιος μπορεί να σταθεί (να τους
αντιμετωπίσει);
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice