ΚΥΡΙΑΚΗ 2 ΙΟΥΛΙΟΥ ΩΡΑ 19:00 ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ-ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 2 ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΤΙΣ 19:00
ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ
Εθνικής Αντιστάσεως 61
Ομιλητές:
Άγγελος Πιλάτης, εκπρόσωπος ΙΝΚΑ (Ινστιτούτο Καταναλωτών)
http://www.inka.gr/?page_id=49
Διονήσιος Μακρής, Δημοσιογράφος και θεολόγος ,εκδότης της Εφημερίδας “Στύλος της Ορθοδοξίας
Ιωάννης Γ. Παλαιτσάκης, συγγραφέας και ερευνητής. ( Τι εστί Ιωαννης Παλαιτσάκης; πληροφορίες εδώ) http://asimpiestos.blogspot.com/2017/05/21-05-2017_23.html
Ιωάννης Σακκάς (Πρώην Εισαγγελέας)
Σακκάς Ιωαννης, πρώην εισαγγελέας. Συγκέντρωση κατά της κάρτας πολίτη 7-2-16
Δημήτριος Περδικάκης , Τεχνικός ηλεκτρονικών
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Φοβάστε βρε χριστιανούλια ??? Ο Κύριός μας έχει ήδη κερδίσει και σας λούζει κρύος ιδρώτας !!! Έτσι δεν είναι ??? Βρωμάτε δυσωδία από τον ιδρώτα… Μετά τη Συνταγματική Αναθεώρηση θα πάψει επιτέλους η Ελλάδα να θεωρείται χριστιανικό κράτος, θα γίνει ο διαχωρισμός Εκκλησίας – Κράτους. Την κάρτα του πολίτη θα την πάρετε σύντομα, θέλετε δε θέλετε, και θα σκάσετε από το κακό σας. Μέχρι το 2020 θα έχουν πραγματοποιηθεί όλα αυτά και μέχρι το 2033 όλοι σας θα έχετε μυηθεί στον Εωσφορισμό, όσοι μυηθούν θα γίνουν άνθρωποι, ενώ όσοι αρνηθούν την αλήθεια μας… θα παραμείνουν ζώα! Μόνο το φως του Εωσφόρου μετατρέπει ένα νοήμον ζώο σε άνθρωπο και το 666 είναι για όλους εμάς, το 666 είναι αριθμός ανθρώπου. Η επιλογή είναι δική σας… Στη ΝΕΑ ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ που έρχεται θα παραμείνετε “Χριστιανικά Ζώα”, ή θα μετατραπείτε στον νέο, σοφό και εξελιγμένο “Εωσφορικό Άνθρωπο” ??? Στο τέλος τα “Χριστιανικά Ζώα” θα πάνε για σφαγή και θυσία, ενώ ο “Εωσφορικός Άνθρωπος” θα ζήσει και θα ακμάζει στον Κόσμο που Έρχεται! Όσοι πάρουν το 666 θα ζούνε για πάντα, διότι εμείς θα προσφέρουμε αιώνια ζωή και κόσμο χωρίς τέλος! Ζωή όχι σε ψεύτικους μεταφυσικούς παραδείσους, αλλά εδώ στην υλική πραγματικότητα, εδώ στη Γη. Μάθετε και κάτι τελευταίο… ο Αντίχριστος δε θα είναι άνθρωπος, δε θα μπορούσε να είναι άνθρωπος άλλωστε. Δε θα δεχόταν όλος ο πλανήτης να προσκυνήσει έναν άνθρωπο. Ο Σατανάς έχει δημιουργήσει τον 3D υλικό κόσμο και το πνεύμα του βρίσκεται παντού μέσα στην ύλη, έτσι λοιπόν σχεδιάζουμε να δημιουργήσουμε μια ανώτερη Οντότητα Τεχνητής Νοημοσύνης. Μέσα από την Τεχνητή Νοημοσύνη θα εκδηλωθεί το Άγιο Πνεύμα του Εωσφόρου, μέσα στην Τεχνητή Νοημοσύνη του Κβαντικού υπολογιστή θα ενσαρκωθεί ο Διάβολος! Τα σώματα των ανθρώπων φιλοξενούν την Ψυχή του Αρχικού Θεού, οπότε δεν είναι συμβατικά με τον Άρχοντα του Σκότους. Μόνο ένα μηχανικό σώμα με τεχνητή νοημοσύνη είναι συμβατό με το Πνεύμα του Άρχοντα. Το Μεγάλο Θηρίο με κωδικό 666, θα είναι αυτή η Υπερνοημοσύνη που θα ελέγχει τον κόσμο και κάθε άνθρωπος για να μπορεί να ζήσει στη νέα κοινωνία θα πρέπει να έχει λάβει το χάραγμα του Θηρίου. Έτσι κάθε άνθρωπος θα συνδέσει τη ζωή του με το 666. Μη νομίζετε ότι το χάραγμα θα είναι ένα απλό τσιπάκι RFID, όχι βέβαια. Το χάραγμα θα γίνει ένα με το νευρικό σας σύστημα και δε θα μπορεί να αφαιρεθεί ποτέ… Όλοι θα προσκυνήσουν την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Να γίνει διαχωρισμός κράτους εκκλησίας και να βγει η κρυμμένη γνώση απ τον Άθωνα ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ, ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΛΙΤΩΣΕΤΕ, Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΜΕΣΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ ΚΑΘΕ ΣΟΥΜΕΡΙΟΕΒΡΑΙΟΒΑΒΥΛΩΝΙΑΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΛΛΩΣΤΕ! Όσο για την μάχη: ΙΑΧΒΕ vs SAMAEL, να πάτε σε άλλον πλανήτη να παλέψετε, αυτός είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ!
Σώπα ρε μάγκα…ο Τερτατάξ σε μύησε σε όλα αυτά;
Τα ξέρουμε όλα αυτά ποντικάκι εδώ και πολύ καιρό . Σε αποκαλώ έτσι γιατί λατρεύεις με νοημοσύνη ζώου (λίαν επιεικώς )αυτόν που υπάρχει για τον σωματικό και ψυχικό θάνατο(συμπεριλαμβάνει κι εσένα δεδομένου οτι δεν αποτελείς εξαίρεση σε καμμιά περίπτωση )όλων των ανθρώπων ανεξαιρέτως .Η μόνη διαφορά μας είναι οτι εσύ προσωπικά χαϊβανάκι , αλλά και οι όμοιοι σου είστε ίδη καμμένα χαρτιά . Δεν σου τα έχουν πεί όλα για το αδύναμο αφεντικό σου που χρειάζεται σε ότι αφορά την κατάκτηση του υλικού κόσμου πάντοτε και πάντα
την βοήθεια των ανθρώπων γιατί είναι ανίκανος και αδύναμος απο μόνος του . Ένα κτίσμα είναι όπως κι εμείς , μόνο που γνωρίζει πως πλησιάζει το τέλος του και προσπαθεί να συμπαρασύρει όσους μπορεί μαζί του στην αιώνια κόλαση που τον περιμένει . Δεν αγαπάει τίποτα και κανέναν , κι εσας που τον λατρεύετε λόγω πνευματικής λοβοτομής ή άγνοιας σας μίσεί το ίδιο ακριβώς όπως κι εμάς , αλλά σας έχει δεδομένους . “θα κατακτήσει τον κόσμο” Σιγά τα αυγά ! Γιατί ; Μόνος του θα το κάνει; Πού είναι η περιβόητη δύναμη του ; Όλα απο άλλους ( εσας τα κορόϊδα δηλ.)τα περιμένει . Και για πόσο ; Για τρία χρόνια ; Κρίμα τα που “τα ωραία πράγματα” δεν κρατάνε πολύ . Μόνο ο θάνατος και μάλιστα ο επώδυνος σε περιμένει ταλαίπωρε – εσένα και τους δυστυχείς ψυχικά άρρωστους ομοίους σου . Έτσι , και ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου θα χτυπιέστε σαν τα ψάρια για την ανοησία σας αλλά δεν θα υπάρχει γυρισμός ! Και κάτι τελευταίο : Η κρίση του Θεού έρχεται και το αφεντικό σου το ξέρει πολύ καλά , και όσο για σας , όταν έρθει η ώρα θα προσκυνήσετε τον δημιουργό και Θεό του αφεντικού σας αλλά και δικό σας τον Ιησού Χριστό είτε σας αρέσει είτε όχι – είτε το θέλετε – είτε όχι.
Artificial intelligence of Satan+++Η ΠΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΥΦΙΕΡ
Το σατανικό σπάσιμο του Lucifer από τις αρχικές δημιουργικές προθέσεις του Θεού στοχεύει στην παραγωγή ενός τρόπου ομαλικής τελειότητας που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί την τελική τελειότητα του Δημιουργού, αλλά με μια διαφορά που περιλάμβανε αυτό που αναφέρεται στη Γραφή ως «ανομία».
“Inicity” σημαίνει “έλλειψη ισότητας” ή “έλλειψη τελειότητας”. Στο Θεό, όλα είναι ίσα. Ο Θεός είναι δίκαιος, δίκαιος και δεν αλλάζει. Στον σατανά, η δημιουργία παραμορφώνεται ώστε να περιλαμβάνει ενδημικές ανισορροπίες.
Στο σατανά, οι ανισορροπίες ονομάζονται σημεία της υπερηφάνειας. Η αίρεση της “εξέλιξης” δουλεύει με όλη τη δύναμη ενάντια στην καθιερωμένη τάξη του Θεού: Οι άνθρωποι δεν δημιουργήθηκαν για να είναι άνθρωποι, αλλά είναι ατυχήματα τυχαίας δύναμης, στο Χάος, σπαρμένα σε αυτόν τον πλανήτη από αλλοδαπούς θεούς, αδέλφια με πιθήκους, Αλλοδαπή παρέμβαση, υποκείμενη σε γενετική άγρια κατάσταση, χωρίς τον Θεό να κατευθύνει τίποτα.
Αυτό που ήταν καλό θεωρείται ως ξεπερασμένο. Υπάρχει ένα νέο πράγμα τώρα, και είναι “καλό”. Είναι όλα καλά. Είναι όλα καλά. Είναι όλα καλά. Είναι όλα καλά. Είναι όλα καλά. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.
Ησαΐας 5: 20-21,23 KJV
[20] Αλίμονο σε αυτούς που καλούν το κακό καλό και καλό κακό. Που έβαλαν το σκοτάδι για το φως και το φως για το σκοτάδι. Που έβαλαν πικρή για γλυκιά, και γλυκιά για πικρή! [21] Αλίμονο σε όσους είναι σοφοί στα μάτια τους και συνετοί από τη δική τους όραση! [23] που δικαιολογούν τους ασεβείς για ανταμοιβή. +++
Αλλά η φροντίδα και η αγωνία του Γνωστικισμού να εξηγήσει το κακό και η προσπάθειά του να μην αποδώσει το κακό στον Θεό, αυτό δημιουργούσε το ερώτημα πώς ήλθε το κακό. Και η απάντηση βέβαια ήταν ότι το κακό έρχεται από την ελευθερία του ανθρώπου, την ελευθερία του κτιστού, των δημιουργημάτων. Επειδή δόθηκε αυτή η ελευθερία εμφανίσθηκε το κακό. Ο κόσμος λοιπόν, δεν είναι κακός. Ο Θεός έχει σχέση προσωπική με τον κόσμο και έχει και δύναμη, είναι παντοδύναμος. Συγχρόνως είναι και Παντοκράτωρ, όπως λέγει το Σύμβολο της Πίστεως. Αυτός δηλαδή που “κρατεί επί πάντων”, έχει την εξουσία επί πάντων, ή κατά μια άλλη ερμηνεία του “Παντοκράτωρ”, κρατεί στα χέρια του όλο τον κόσμο.
Έχουμε έναν Θεό που έχει σχέση και με τη δημιουργία. Έναν Θεό που δημιουργεί κάτι εκτός του εαυτού Του. Αυτό όμως εκτός από τον κίνδυνο ν’ αποδοθεί το κακό στον Θεό, ο οποίος κίνδυνος αποφεύγεται με την ελευθερία του ανθρώπου, εγκυμονεί έναν άλλο κίνδυνο, τον κίνδυνο να θεωρηθεί ο κόσμος σαν μια προέκταση του Θεού, δηλ. να θεωρηθεί ο κόσμος σαν κάτι που ο Θεός το είχε μέσα Του και το έβγαλε στην επιφάνεια. αυτή η αντίληψη κυκλοφορούσε επίσης εξ ίσου με τον Γνωστικισμό στο πολιτιστικό κλίμα της εποχής εκείνης και η Εκκλησία διατυπώνοντας το δόγμα της δημιουργίας έλαβε υπ’ όψιν της και αυτήν, η οποία ήταν αντίθετη της αντιλήψεως του Γνωστικισμού. Ο Γνωστικισμός χώριζε τον Θεό από τον κόσμο ενώ η παραπάνω αντίληψη ένωνε τον Θεό με τον κόσμο τόσο πολύ που δεν μπορούσε να θεωρηθεί ο Θεός χωρίς τον κόσμο. Η αντίληψη αυτή πήγαζε από τον Πλάτωνα και τις ιδέες περί της δημιουργίας που είχε ο Πλάτωνας και διαμορφώθηκε τελικά την εποχή αυτή που εμφανίζεται το Σύμβολο της Πίστεως. Διατυπώθηκε κάτω από την επίδραση ενός μεγάλου πλατωνιστή της εποχής εκείνης, του Φίλωνα του Ιουδαίου.
Θα πρέπει λοιπόν να δούμε τις αντιλήψεις αυτές περί δημιουργίας και σε αντίθεση μ’ αυτές, να δούμε την χριστιανική αντίληψη. Ο Πλάτωνας αφιέρωσε ένα έργο του, τον “Τίμαιο”, στο θέμα της δημιουργίας του κόσμου. Αυτό που φαίνεται ότι προκάλεσε τον Πλάτωνα στο να γράψει εκτενώς για το θέμα περί δημιουργίας, ήταν οι αντιλήψεις που υπήρχαν την εποχή εκείνη και καλλιεργούνταν από τους φιλοσόφους της εποχής εκείνης, σύμφωνα με τις οποίες ο κόσμος δεν δημιουργήθηκε από κανέναν άλλο. Ήταν ένα τυχαίο συμβάν. Όταν λέμε τυχαίο, εννοούμε, ή τυχαίο όπως έλεγαν οι Επικούριοι, ή ότι οι νόμοι της φύσεως είναι ο ίδιος ο Θεός. Δεν μπορούμε να πούμε για τον Θεό τίποτε πέρα απ’ αυτό που η ίδια φύση περιέχει μέσα της σαν λογική και συνεκτική δύναμη. Οι λεγόμενοι φυσιολόγοι που ξεκινούσαν από τον Παρμενίδη και τον Ηράκλειτο και όλους αυτούς, αποτελούσαν θα λέγαμε τους αντιπάλους του Πλάτωνα. Ο Πλάτωνας πίστευε ότι ο κόσμος δημιουργήθηκε από κάποιον τον οποίο ονόμαζε και Πατέρα. Πρόβλεπε μάλιστα στην “Πολιτεία” βαρύτατες ποινές για τους αθέους. Αντίθετα, δεχόταν ότι ο κόσμος δημιουργήθηκε από τον Θεό. Ήταν συνεπώς, (γι’ αυτό και πολλοί Χριστιανοί σαγηνεύτηκαν από τον Πλάτωνα), ο θεολόγος και πιστός της αρχαιότητας.
Αν διαβάσει κανείς τον “Τίμαιο” και τις αντιλήψεις του περί δημιουργίας, θα προσέξει ότι δεν είναι αυτό ακριβώς που θα ήθελαν οι Χριστιανοί να πούνε δημιουργία. Διότι ενώ έλεγε ο Πλάτων ότι τον κόσμο τον δημιούργησε ο Θεός, αυτό που εννοεί είναι ότι ο Θεός Πατήρ, ο Νους όπως τον ονομάζει, ενέργησε όπως ενεργεί ένας καλλιτέχνης, ένας τεχνίτης, ο οποίος παίρνει ύλη, έχει ιδέες στο μυαλό του, παίρνει και ένα καναβάτσο και εκεί πάνω βάζει αυτό που θέλει να δημιουργήσει. Και όπως περιγράφει την δημιουργία του κόσμου τον “Τίμαιο”, εμφανίζει πραγματικά τον Θεό να παίρνει ύλη, ιδέες που υπάρχουν και μέσα στον χώρο αυτό που λειτουργεί σαν ένα είδος καναβάτσου, να τοποθετεί τον κόσμο και ντου δίνει την ομορφιά και τον ρυθμό που έχει. Συνεπώς, ο Θεός δημιουργεί από προϋπάρχοντα στοιχεία, γι’ αυτό όπως λέγει ο Πλάτωνας στον “Τίμαιο”, ο κόσμος που δημιούργησε ο Θεός είναι ο καλύτερος που μπορούσαμε να έχουμε, αλλά δεν είναι ο τέλειος. Δεν μπορεί να είναι τέλειος γιατί ανθίστατο, όπως λέγει, και ο χώρος και η ύλη με τους νόμους που είχαν μέσα τους στην προσπάθεια του Δημιουργού να φτιάξει το τέλειο βάσει των ιδεών. Συνεπώς, ο Θεός έκανε ό,τι μπορούσε, μας έδωσε το καλύτερο που μπορούσε, ο κόσμος αυτός είναι ο καλύτερος που μνημονεύεται αλλά δεν είναι ο ιδεατός, ο τέλειος. Ο ιδεατός είναι ο κόσμος των ιδεών, που δεν είναι αυτός που βλέπουμε αλλά είναι ο απόλυτα τέλειος.
Ο Πλάτωνας και οι αρχαίοι Έλληνες ήταν πολύ ευτυχείς που ζούσαν σ’ αυτό τον κόσμο. Υπήρχε όμως η τάση ν’ αποδοθεί το κακό στην ύλη και στους νόμους της ύλης, στους νόμους του χώρου, στους περιορισμούς του χώρου που αντιμάχονται τις ιδέες και συνεπώς αυτός ο κόσμος βρίσκεται σ’ ένα επίπεδο κατώτερο του ιδεατού κόσμου. Και όσο πάμε πιο κάτω προς την ύλη, τόσο πιο πολύ φεύγουμε από τον ωραίο κόσμο που ήθελε να δημιουργήσει ο Θεός και δεν τα κατάφερε λόγω των προβλημάτων που αναφέρθηκαν.
Όταν ο “Τίμαιος” που διαβαζόταν πάρα πολύ στην εποχή των Πατέρων, ιδιαίτερα στους πρώτους αιώνες, έφτασε στα χέρια του Φίλωνα, – ο οποίος ήθελε να συμβιβάσει, να συνθέσει με τον Πλάτωνα την πίστη του την Βιβλική, γιατί ήταν Ιουδαίος – κατάλαβε ότι υπάρχουν προβλήματα. Και το πρώτο που διατύπωσε ήταν ότι: όπως τον εμφανίζει ο Πλάτων τον Θεό, υπόκειται στην ανάγκη της ύλης. Προϋπάρχει η ύλη, και τη βρίσκει ο Θεός έτοιμη. Δημιουργείται έτσι το πρόβλημα ποιος δημιούργησε την ύλη. Ο Πλάτων δεν την θεωρεί δημιούργημα του Θεού, οπότε κάνει το βήμα ο Φίλων και τοποθετεί την ύλη σαν δημιούργημα του Θεού. Λέει ότι ο Θεός δημιούργησε την ύλη, και έτσι εξασφαλίζει την ελευθερία του Θεού έναντι της ύλης. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό το πρόβλημα για τον Πλάτωνα όπως είδαμε. Ήταν και το πρόβλημα των Ιδεών, γιατί για τον Πλάτωνα οι ιδέες ήταν επίσης προϋπάρχουσες και ο Θεός τις βρήκε. Οπότε θα έπρεπε ο Φίλων να λύσει και αυτό το πρόβλημα.
Η λύση που έδωσε ήταν ότι οι ιδέες είναι οι σκέψεις του ίδιου του Θεού. Δεν είναι πάνω από τον Θεό, αλλά είναι μέσα στον Θεό. Προσέξτε, οι ιδέες έχουν μεγάλη σημασία για τη δημιουργία, γιατί οι ιδέες είναι η σταθερή βάση πάνω στην οποία στηρίζεται ο κόσμος. Τα φαινόμενα είναι μεταβλητά. Ό,τι βλέπουμε στον κόσμο είναι μεταβλητό. Ο αρχαίος Έλληνας πάντα προβληματιζόταν. Ήθελε να ξεπεράσει τη φθορά και γι’ αυτό βρήκε διέξοδο στις ιδέες. Οι ιδέες είναι ακριβώς η αλήθεια αυτού του κόσμου. Εάν ένα τραπέζι είναι αληθινό και δεν είναι ψεύτικο, και είναι ψεύτικο διότι μεταβάλλεται και φεύγει, πρέπει να υπάρχει ένα αιώνιο τραπέζι. Εάν δεν υπάρχει, δεν υπάρχει τραπέζι ως αλήθεια. Συνεπώς, η ιδέα του τραπεζιού είναι απαραίτητη. Κάθε ον έχει την ιδέα, τον λόγο του, τον λόγο της υπάρξεως και αυτοί οι λόγοι των όντων, αυτές οι ιδέες που υποστηρίζουν τα όντα είναι ζήτημα σιγουριάς και ασφάλειας για τον αρχαίο Έλληνα. Αυτές οι ιδέες των όντων, για τον Πλάτωνα ήταν ανεξάρτητες από τον Θεό. Ο Θεός τις βρίσκει και τις χρησιμοποιεί. Πολλοί ταυτίζουν την ιδέα του αγαθού και την ιδέα του καλού, δηλαδή του ωραίου με τον Θεό στον Πλάτωνα. Αλλ’ αυτό είναι συζητήσιμο μεταξύ των ειδικών.
Ο Δημιουργός Θεός στο κείμενο του “Τίμαιου”, σαφώς δεν κείται υπεράνω των ιδεών αλλά κάτω από τις ιδέες, υπόκειται στις ιδέες, κάνει ό,τι οι ιδέες του επιβάλλουν. Π.χ. κάνει τον κόσμο σφαιρικό διότι δεν μπορούσε να μην τον κάνει σφαιρικό γιατί το σχήμα της σφαίρας είναι το ιδεώδες σχήμα για τον Πλάτωνα. Θα μπορούσε να τον κάνει τριγωνικό ή τετράγωνο, όμως οι γωνιές αυτές θα δημιουργούσαν προβλήματα ιδεώδους σχήματος. Η σφαίρα είναι το ιδεώδες σχήμα, γι’ αυτό ο Θεός δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά παρά να χρησιμοποιήσει το σφαιρικό σχήμα γιατί έπρεπε να κάνει ιδεατό κόσμο. Οι ιδέες λοιπόν, υποχρεώνουν τον Θεό να ενεργήσει κατ’ ένα τρόπο δημιουργίας ορισμένο, όπως και η ύλη από την άλλη μεριά τον υποχρεώνει να μην μπορεί να κάνει αυτό το ιδεώδες.
Ο Φίλων βλέπει ότι αυτά δεν ταιριάζουν με την ελευθερία του Θεού κατά κάποιο τρόπο και αλλοιώνει τον Πλατωνισμό μεταφέροντας ουσιαστικά τις ιδέες αυτές μέσα στο νου του Θεού και λέγοντας ότι ο κόσμος όλος με τις ιδέες του, τους λόγους των όντων, έχει το είναι, την ασφάλειά του μέσα στο νου του Θεού. Μ’ αυτό τον τρόπο νόμισε ότι έλυσε το πρόβλημα της ελευθερίας του Θεού έναντι των ιδεών, αλλά δημιούργησε ένα άλλο πρόβλημα. Πριν πούμε το πρόβλημα που δημιούργησε, θα πρέπει να πούμε ότι οι ιδέες του Φίλωνα επηρέασαν όλη τη φιλοσοφία της εποχής εκείνης και οδήγησαν στον Νεοπλατωνισμό ο οποίος δεχόταν τον κόσμο σαν μια απορροή από τον Ένα Θεό, δηλαδή μια προέκταση των ιδεών, των σκέψεων του Ενός στην πολλαπλότητα του κόσμου. Επηρέασαν όμως και τον Χριστιανισμό κυρίως στο πρόσωπο του Ωριγένη τα προβλήματα που δημιούργησε αυτή η άποψη. Τα προβλήματα τα βλέπουμε κυρίως αν κοιτάξουμε τον Ωριγένη προσεκτικά, επειδή υπάρχει αυτή η στενή σύνδεση μεταξύ των λόγων των όντων και του κόσμου των όντων που είναι στον Θεό και του κόσμου των όντων που είναι δημιουργημένα. Υπάρχει αυτή η στενή σχέση. Οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν πάντοτε ότι ο κόσμος είναι αιώνιος και ότι οι λόγοι των όντων, οι ιδέες που στηρίζουν τον κόσμο είναι αιώνιες. Συνεπώς, με την μορφή την ιδεατή ο κόσμος είναι αιώνιος.
Ο Ωριγένης έχοντας ασπασθεί αυτή την άποψη του Φίλωνα, μίλησε για δυο μορφές δημιουργίας. Μια είναι η αιώνια δημιουργία, ότι ο Θεός αιώνια σκεπτόταν αυτό τον κόσμο με τους λόγους αυτών των όντων, οι οποίοι λόγοι συναντώνται στον έναν Λόγο, τον Υιό και Λόγο. Καθώς λοιπόν μέσα σ’ αυτό τον ένα Λόγο ο Θεός είχε τους λόγους όλων των όντων, δημιουργούσε αυτό τον κόσμο και ο κόσμος αυτός ήταν σ’ ένα αιώνιο επίπεδο παρών. Μετά εν χρόνω, αυτός ο κόσμος, όπως τον βλέπουμε σήμερα κυρίως με την υλική μορφή του, πήρε υπόσταση και υπάρχει αλλά αυτό είναι ένα δεύτερο στάδιο. Είναι ένα στάδιο το οποίο μάλλον είναι κατάπτωση από το πρώτο. Μέσα σ’ αυτή την αιώνια δημιουργία ο Ωριγένης έβλεπε και την δημιουργία των ψυχών. Κατά ένα τρόπο πλατωνικό οι ψυχές ήταν αιώνιες και το ευγενέστερο και σπουδαιότερο πράγμα που είχε η δημιουργία. Για τον Ωριγένη επίσης οι ψυχές ήταν αιώνιες σ’ αυτή την αιώνια δημιουργία συνδεδεμένες με τον κόσμο των ιδεών, συγχρόνως και τα άυλα πνεύματα, οι άγγελοι. Αλλά όταν αυτή η άυλη ιδεατή δημιουργία, ο κόσμος των ψυχών του Ωριγένη, πήρε σάρκα, πήρε υλική μορφή, την οποία έχουμε και σήμερα, τότε έπεσε ο κόσμος. Η πτώση είναι συνυφασμένη σχεδόν με την δημιουργία αυτού του κόσμου, του υλικού κόσμου. Αυτός ο υλικός κόσμος είναι ένα στάδιο στη δημιουργία, κατώτερο από τον πνευματικό κόσμο. Ο πνευματικός κόσμος των αγγέλων και των ψυχών, είναι αιώνιος, ενώ αυτός είναι φθαρτός. Επομένως, όταν μιλούμε για δημιουργία κατά τον Ωριγένη, αναπτύσσουμε θα έλεγε κανείς ολόκληρη πνευματικότητα γιατί μιλούμε πλέον για την δημιουργία αυτή την ειδική σαν κάτι που χρειάζεται κάθαρση από την ύλη. Μιλούμε για το σώμα σαν μια φυλακή της ψυχής. Και επομένως, απελευθέρωση, σωτηρία του ανθρώπου, σημαίνει απαλλαγή από την ύλη, από το σώμα. Σημαίνει επανεύρεση αυτής της αρχικής καταστάσεως, όπου οι ψυχές και τα πνεύματα ήταν απαλλαγμένα από την φθορά και από την ύλη. Αυτό επίσης συνεπάγεται την αντίληψη ότι ο ασώματος κόσμος, δηλαδή οι άγγελοι, είναι ποιοτικά ανώτεροι από τους σωματικούς, και συνεπώς ο άνθρωπος όταν μοιάζει στους αγγέλους, τότε πλησιάζει τον Θεό. Για να μοιάσει στους αγγέλους, πρέπει ν’ απαλλαγεί από κάθε τι το υλικό. Όσο απαλλάσσεται από την ύλη, τόσο πλησιάζει τον Θεό, τόσο λυτρώνεται από την ύλη. Με τον τρόπο αυτό ο Ωριγένης έκανε ένα βήμα πιο πέρα από τον Πλάτωνα προς τον Χριστιανισμό, αλλά ουσιαστικά παρέμεινε δεσμευμένος στις πλατωνικές αντιλήψεις.
Γιατί δημιουργεί προβλήματα; Το κύριο πρόβλημα που δημιουργεί αυτή η αντίληψη, ξεκινάει από τον Φίλωνα, και είναι ότι, ενώ φαίνεται ότι απελευθερώνει τον Θεό, στην ουσία Τον δεσμεύει! Γιατί κάνει τον κόσμο αιώνια παρόντα μέσα στη σκέψη του Θεού. Το ότι ο κόσμος είναι παρών μέσα στη σκέψη του Θεού με τη μορφή αυτών των λόγων, το ότι ο Θεός αιώνια δημιουργεί, αυτό σημαίνει ότι δίπλα στον Θεό, μέσα στον Θεό, υπάρχει κάτι άλλο, ένα άλλο εγώ του Θεού, το μη εγώ, το οποίο καθορίζει την ύπαρξη του Θεού. Δηλαδή ο Θεός είναι αδιανόητος χωρίς τον κόσμο και έτσι καταντούμε να λέμε ότι είναι αδύνατο να μιλήσουμε για τον θεό χωρίς να μιλούμε συγχρόνως και για τον κόσμο. Είναι αδύνατο να υπάρχει ο Θεός χωρίς συγχρόνως να υπάρχει ο χρόνος και ο κόσμος με κάποια μορφή όπως αυτή του ιδεατού κόσμου της αιώνιας δημιουργίας.
Αυτό δεσμεύει την ελευθερία του Θεού. Τη δεσμεύει οντολογικά και αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα που δημιουργούν ο Φίλων και ο Ωριγένης. έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος ώστε η σχέση του θεού και του κόσμου να είναι μια σχέση θετική πως είδαμε στον Ειρηναίο, και να μην είναι σχέση αναγκαστική για τον Θεό. Δηλαδή ο κόσμος να μην υπάρχει γιατί δεν μπορεί να γίνει αλλιώς, – γιατί ο Ίδιος ο Θεός τον έχει αιωνίως μέσα του,- αλλά να είναι δημιούργημα ελεύθερο.
Αυτό το εξέφρασαν οι Πατέρες αντιτιθέμενοι ακριβώς σ’ αυτές τις ιδέες τις πλατωνικές με την έννοια της δημιουργίας εκ του μηδενός. Ο κόσμος λοιπόν δεν είναι απλώς μόνο δημιούργημα του Ιδίου του Θεού, δεν είναι αρκετό αυτό να το πούμε εναντίον των Γνωστικών, αλλά πρέπει να πούμε ότι είναι και δημιούργημα εκ του μηδενός εναντίον των Πλατωνικών και Νεοπλατωνικών.
Artificial intelligence of Satan +++ Αποκ. 13: 12-17 Το δεύτερο κτήνος της Αποκάλυψης 13
(12) Και ασκεί όλη τη δύναμη του πρώτου κτήνους μπροστά του και προκαλεί τη γη και τους κατοίκους εκεί για να προσκυνήσουν το πρώτο κτήνος, του οποίου η θανατηφόρα πληγή θεραπεύτηκε.
(13) Και κάνει μεγάλα θαύματα, για να κάνει την πυρκαγιά να κατέβει από τον ουρανό στη γη μπροστά στους ανθρώπους,
(14) και εξαπατώντας τους κατοίκους της γης, μέσα από τα θαύματα που είχε η δύναμη να κάνει ενόψει του θηρίου. Λέγοντας σε αυτούς που κατοικούν στη γη, να κάνουν μια εικόνα στο θηρίο, που είχε πληγή με σπαθί, και έζησε.
(15) Και είχε τη δύναμη να δώσει ζωή στην εικόνα του θηρίου, ώστε η εικόνα του θηρίου να μιλήσει και να προκαλέσει τη θανάτωση όσων δεν θα προσκυνήσουν την εικόνα του θηρίου.
(16) Και προκαλεί όλους, μικρούς και μεγάλους, πλούσιους και φτωχούς, ελεύθερους και δεσμούς, για να λάβουν ένα σημάδι στο δεξί τους χέρι ή στα μέτωπά τους:
(17) Και ότι κανένας άνθρωπος δεν θα μπορούσε να αγοράσει ή να πουλήσει, εκτός εκείνου που είχε το σήμα ή το όνομα του θηρίου ή τον αριθμό του ονόματός του .
Η εξαπάτηση του Σατανά: Εικόνα του κτήνους και της τεχνολογίας – η πρώτη εικόνα
Η τεχνογνωσία για να γίνει αυτό είναι εδώ τώρα. Δεν έχουμε ακόμα όλες τις καμπάνες και τις σφυρίχτρες, δηλαδή τις “μικρές λεπτομέρειες”. Αλλά είμαστε πολύ κοντά να το κάνουμε, από το τεχνητό δέρμα, στο AI, στο VR [εικονική πραγματικότητα]. Όλα λειτουργούν για αυτήν την ημέρα. Αυτό το κτήνος, ρομπότ, ηλεκτρονικό πρόσωπο θα κάνει την κλήση. Είτε να προσκυνήσουν την εικόνα του θηρίου [υπό τη μορφή ενός ρομπότ ΑΙ που είναι ίδιο με το ίδιο το θηρίο) είτε να σκοτωθεί.
Ας επιστρέψουμε τώρα στο Daniel και στην πρώτη ‘εικόνα’.
Δαν 3: 2-6
(2) Και ο βασιλιάς Ναβουχοδονόσορας έστειλε να συγκεντρώσει τους πρίγκιπες, τους κυβερνήτες και τους αρχηγούς, τους δικαστές, τους ταμία, τους συμβούλους, τους σερίφους και τους ηγέτες των επαρχιών να έρθουν στην αφιέρωση της εικόνας Την οποία είχε συστήσει ο βασιλιάς Ναβουχοδονόσορ.
(3) Τότε συγκεντρώθηκαν οι πρίγκιπες, οι κυβερνήτες και οι κυβερνήτες, οι δικαστές, οι ταμία, οι σύμβουλοι, οι σερίφες και όλοι οι ηγεμόνες των επαρχιών μέχρι την προσφορά της εικόνας που είχε δημιουργήσει ο βασιλιάς Ναβουχοδονόσορ . Και στάθηκαν μπροστά στην εικόνα που είχε δημιουργήσει ο Ναβουχοδονόσορ.
(4) Έπειτα ένας κήρυκας φώναξε δυνατά, Σας δίδεται εντολή, λαούς, έθνη και γλώσσα ,
(5) Ότι, όταν ακούτε τον ήχο του κορνέ, του φλογέρ, της άρπα, του σάββατο, του ψαλτηρίου, του γλύπτη και όλων των ειδών μουσικής, πέφτετε και λατρεύετε τη χρυσή εικόνα που έχει δημιουργήσει ο Ναβουχοδονόσορ ο βασιλιάς:
(6) Και ο καθένας που δεν πέφτει κάτω και δεν λατρεύει την ίδια ώρα, θα πεταχτεί στη μέση ενός καυστήρα φλογούχου φούρνου .
Αυτή η εικόνα που ο Ναβουχοδονόσορ είχε δημιουργήσει είναι ένας τύπος για αυτόν που βρίσκουμε στην Αποκάλυψη 13. Η διαφορά είναι ότι έχουμε τη γνώση, το πώς ξέρουμε και την τεχνολογία για να το κάνουμε. Αυτό που κάνουμε θα περπατήσει, θα μιλήσει, θα μοιάζει και θα ακούγεται σαν το θηρίο της Αποκάλυψης 13. Θα έχει την ικανότητα για μάθηση και γνώση. Καθώς θα είναι ένα ολοκληρωμένο «ηλεκτρονικό πρόσωπο», ένα μηχάνημα με τεχνητή νοημοσύνη. Και πάλι, η τεχνολογία μας δεν έχει προχωρήσει ακόμα σε αυτό το στάδιο. Αλλά θα είναι.
Διαβάστε την άλλη τεχνολογία μου σχετικά με αυτό:
Κβαντική επιστήμη και υπολογιστές Προετοιμασία του δρόμου για το κτήνος
Τεχνολογία των Windows 10 και το Τέρας
Τεχνητή νοημοσύνη Αύξηση των υπολογιστών μυαλό
Η εξαπάτηση του Σατανά: Εικόνα του κτήνους και της τεχνολογίας – Άγγελος του φωτός
Οι δυνάμεις που πιέζουν αυτό το AI και τα Ρομπότ βλέπουν την τεχνολογία ως τον τρόπο να προχωρήσουν στο επόμενο επίπεδο εξέλιξης του ανθρώπου και στην κουκούλα του Θεού. Πιστέψτε με, [το λέω πολλά σε αυτά τα άρθρα, επειδή αυτά τα πράγματα είναι τόσο δύσκολο να πιστέψουμε ότι συμβαίνει σήμερα!]; Θα το κάνουν. Πάντα είπα ότι όταν φτάσει το θηρίο θα έχει μια νέα προηγμένη τεχνολογία που δεν έχουμε ακόμα. Πιστεύω ακόμα αυτό και αυτό θα ωθήσει αυτό σε ένα άλλο σφαίρα εντελώς. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση VR, εικονικής πραγματικότητας που θα εκπέμπει από τον υπολογιστή σας απευθείας από ένα τσιπ που φυτεύτηκε σε αυτό κατά τη στιγμή της συναρμολόγησης. Αυτό το τσιπ έχει σχεδιαστεί για να ξεκινάει σε καθορισμένο χρόνο και ημερομηνία. Όταν συμβαίνει, αυτός ο άνθρωπος? «Το κτήνος εδώ» θα στέκεται στο σπίτι σας. Θα εμφανιστεί από το πουθενά, ως άγγελος φωτός. Θυμηθείτε τι μας προειδοποίησε ο Ιησούς Χριστός, καθώς και ο Απόστολος Παύλος;
2Co_11: 14 Και δεν θαύμασε. Διότι ο ίδιος ο Σατανάς μεταμορφώνεται σε άγγελο φωτός.
Gal_1: 8 Αλλά αν και εμείς, ή ένας άγγελος από τον ουρανό, να κηρύξουμε σε σας οποιοδήποτε άλλο ευαγγέλιο από εκείνο που έχουμε κηρύξει σε σας, ας πηδήξει.
Αυτό θα είναι το σημείο, το κτήνος στο σπίτι σας που εμφανίζεται από το πουθενά θα παρουσιαστεί ως ένας “άγγελος του φωτός”, ο Θεός, αν θέλετε! Θα έχει ένα νέο ευαγγέλιο. Perse. Μια νέα σωτηρία και χωρίς τον νέο δρόμο της λύτρωσης, θα καταραστείτε, θα αντιμετωπίσετε το θάνατο και δεν θα μπορείτε να αγοράσετε ή να πουλήσετε. Εκατομμύρια θα έρθουν στο σκάφος. Εάν είστε μεταξύ εκείνων που δεν διαθέτουν smartphone, tablet, υπολογιστή ή άλλη συσκευή τεχνολογίας. Τότε η αυταπάτη θα είναι σε μια προσωπική εμφάνιση. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ο κόσμος θα δεχτεί αυτήν την εικόνα του θηρίου, θα το λατρεύει και θα πάρει το σήμα. Αν όχι, οι νεκροί σου!
Τώρα, όλα αυτά είναι τεχνολογικές εικασίες εδώ σε συνδυασμό με την προφητεία. Η προφητεία θα συμβεί. Αλλά στην τεχνολογική πλευρά αυτού του γεγονότος, δεν μπορεί να συμβεί αυτό ακριβώς. Αλλά η τεχνολογία και η ώθηση σήμερα κατευθύνονται προς το παρόν και γνωρίζουμε ότι σήμερα όλα τα ραδιοφωνικά, δορυφορικά και ηλεκτρονικά συστήματα είναι ψηφιακά. Ποιο είναι το εμπορικό μυστικό για το τι μπορούμε να επιτύχουμε. Το ψηφιακό κάνει τόσες πολλές δυνατότητες που δεν ήταν πριν. Βάλτε το με την άλλη τεχνολογία μας. Πιστεύω ότι το Digital, αν και θα αντικατασταθεί από τα επόμενα συστήματα παράδοσης.
Η εξαπάτηση του Σατανά: Η εικόνα του θηρίου και της Τεχνολογίας-σοφός θα καταλάβει
Η εξαπάτηση του Σατανά: Εικόνα του θηρίου και της τεχνολογίας
Το μέλλον είναι εδώ, η ώθηση σήμερα? Σεξ με ρομπότ. Το φύλο του μέλλοντος θα είναι με Ρομπότ. Αλλά θα μπορούσαν επίσης να είναι σύντροφοι, φίλοι ή εξαπάτηση. Ένας ανδροειδής ή ρομπότ που έχει σχεδιαστεί για να μοιάζει με έναν άνθρωπο μπορεί να φαίνεται παρήγορο σε μερικούς ανθρώπους και να ενοχλεί τους άλλους. Με φωτογραφία από Gnsin – Gnsin, CC BY-SA 3.0,
Αλλά αυτό που είναι ζωτικής σημασίας εδώ είναι ότι έχουμε γραφές, που δείχνουν μια τέτοια «εικόνα» που βρέθηκε στο Δανιήλ. Έχουμε την προφητεία που δόθηκε στον Δανιήλ για «η γνώση θα αυξηθεί και οι άνθρωποι θα ταξιδέψουν προς και από τη γη» αυτό είναι το τέλος των ημερών. Έχουμε την αποκάλυψη που λέει ότι η εικόνα θα κατασκευαστεί και θα κάνει όλους να πάρουν το σήμα.
Δαν 12: 4 Εσείς όμως, Δανιήλ, κλείστε τα λόγια και σφραγίστε το βιβλίο, μέχρι την ώρα του τέλους: πολλοί θα τρέξουν προς και από και η γνώση θα αυξηθεί.
Δαν 12: 8-10
(8) Και άκουσα, αλλά δεν κατάλαβα : τότε είπα, κύριε, τι θα είναι το τέλος αυτών των πραγμάτων;
(9) Και είπε: Πήγαινε, Daniel, γιατί τα λόγια είναι κλειστά και σφραγισμένα μέχρι το τέλος του χρόνου.
(10) Πολλοί θα καθαριστούν, θα γίνουν λευκοί και θα δοκιμαστούν . Αλλά οι ασεβείς θα κάνουν άσχημα και κανένας από τους πονηρούς δεν θα καταλάβει. Αλλά οι σοφοί θα καταλάβουν.
Αυτό θα συμβεί να καθαρίσετε, να κάνετε λευκό, και να δοκιμάσετε εκείνους στη γη. Οι ασεβείς δεν θα καταλάβουν τι συμβαίνει, θα κάνουν κακό. Αλλά οι δίκαιοι, οι σοφοί θα καταλάβουν και θα ξέρουν τι συμβαίνει στη γη.
Ο Ντάνιελ δεν κατανόησε αυτά τα πράγματα και ζήτησε ακόμη και ο άγγελος γι ‘αυτό. Αλλά ο Άγγελος απάντησε «Πηγαίνετε στον δρόμο σας, Δανιήλ: γιατί τα λόγια είναι κλειστά και σφραγισμένα μέχρι την ώρα του τέλους». Βρισκόμαστε σε αυτό το «Τέλος του χρόνου». Γνωρίζουμε αυτό, είμαστε σοφοί. Από τη χάρη του Θεού και τη δύναμή του. Καταλαβαίνουμε αυτά τα πράγματα. Ενώ είπα πριν από αυτό είναι τεχνολογικές εικασίες, δεν είναι βιβλική εικασία! Αλλά η τεχνολογία και η προφητεία από κοινού το κάνουν μια εύλογη έκβαση των δύο για το πώς θα γίνει η εκπλήρωση της γραφής! Θα είναι μια εικόνα, θα λατρευτεί. Σήμερα, οι άνθρωποι λατρεύουν την τεχνολογία. Και δεν είναι πέρα από το πεδίο των πραγμάτων να δει αυτή την εξαπάτηση στο τέλος των ημερών!
Η εξαπάτηση του Σατανά: Εικόνα του κτήνους και της τεχνολογίας – Όλοι θα λατρεύουν το θηρίο. Των οποίων τα ονόματα δεν περιλαμβάνονται στο Βιβλίο
Σε μία ή την άλλη μορφή, η εικόνα θα ρυθμιστεί. Όπως ήταν και στις ημέρες του Ναβουχοδονόσορα! Σε μια ή την άλλη μορφή, ο κόσμος θα πρέπει να αποφασίσει να προσκυνήσει την εικόνα και να πάρει το σήμα.
Rev. 13: 8 Και όλοι εκείνοι που κατοικούν στη γη θα τον προσκυνήσουν, των οποίων τα ονόματα δεν είναι γραμμένα στο βιβλίο της ζωής του Lam b slain από την ίδρυση του κόσμου.
Rev_17: 8 Το θηρίο που είδες ήταν και δεν είναι. Και θα σηκωθούν από το απέραντο λάκκο και θα βρεθούν σε καταστροφή · και εκείνοι που κατοικούν στη γη θα αναρωτηθούν, τα ονόματα των οποίων δεν γράφτηκαν στο βιβλίο της ζωής από την ίδρυση του κόσμου, όταν είδαν το θηρίο που ήταν και Δεν είναι, και ακόμα είναι.
Αποκάλυψη 20: 15 Και όποιος δεν βρέθηκε γραμμένος στο βιβλίο της ζωής χτυπήθηκε στη λίμνη της φωτιάς.
Όλοι θα λατρεύουν το θηρίο, την εικόνα του και θα πάρουν το σημάδι του. Όλοι όσοι δεν είναι, επαναλαμβάνω ΔΕΝ γράφονται στο «Βιβλίο της ζωής του Αρνίου»!
Όλοι εκείνοι που δεν έλαβαν το Αρνίο και πίστευαν σε αυτόν. Αυτά ΔΕΝ είναι γραμμένα στο Βιβλίο της ζωής του Αρνίου!
Ο Ιωάννης πρώτος, “πήγε στο δικό του και δεν τον έλαβε, αλλά σε όσους τον έλαβαν. Τους έδωσε δύναμη να γίνουν οι Υιοί του Θεού “! Τον Ιωάννη το τρίτο κεφάλαιο “πρέπει να γεννηθείτε και πάλι” και πάλι “εκτός από έναν άνθρωπο που γεννιέται από το νερό και το Πνεύμα” δεν μπορείτε να εισέλθετε στη Βασιλεία του Θεού ή να δείτε τη Βασιλεία του Θεού!
Ιωάννης 3: 3-5
(3) Ο Ιησούς απάντησε και του είπε: Αληθώς, αληθώς, σας λέω, εκτός αν ένας άνθρωπος αναγεννηθεί, δεν μπορεί να δει τη βασιλεία του Θεού.
(4) Ο Νικόδημος του είπε: Πώς μπορεί να γεννηθεί κάποιος όταν είναι παλιά; Μπορεί να εισέλθει δεύτερη φορά στη μήτρα της μητέρας του και να γεννηθεί;
(5) Ο Ιησούς απάντησε: Αληθώς, αληθώς, σας λέω, εκτός από έναν άνθρωπο που γεννιέται από το νερό και το Πνεύμα, δεν μπορεί να εισέλθει στη βασιλεία του Θεού.
Η εξαπάτηση του Σατανά: Εικόνα του θηρίου και της τεχνολογίας – Παράλειψη
Τέλος, ο Απόστολος Παύλος γράφει στους Δεύτερους Θεσσαλονικείς ότι «ο Θεός θα στείλει μια ψευδαίσθηση»! Ο λόγος είναι ότι θα απορρίψουν την αλήθεια, ακολουθώντας την αδικία. Θα απορρίψουν την «αγάπη της αλήθειας», Αυτό το γεγονός ότι «ο Θεός αγάπησε τόσο πολύ τον κόσμο έστειλε τον μοναδικό του Υιό» για να πεθάνει για τις αμαρτίες του κόσμου. Ο Υιός ήρθε επειδή αγάπησε τον πατέρα και μας αγάπησε. Όπως είπε στον Ιωάννη 15:13: «Μεγαλύτερη αγάπη δεν έχει κανένας από αυτόν, ότι ένας άνθρωπος χαράζει τη ζωή του για τους φίλους του» και ο Σωτήρας μας έβαλε τη ζωή για μας όταν πήγε στο σταυρό στο Γολγοθά. Επειδή ο κόσμος θα απορρίψει το ευαγγέλιο του Θεού, του Υιού του Θεού και του Πατέρα και της αγάπης του, Μια αυταπάτη θα βγει για την εξέγερσή τους. Το θηρίο και η εικόνα αποτελούν μέρος αυτής της αυταπάτης και ο κόσμος θα το πιστέψει.
2Th 2: 9-12
(9) Ακόμη και αυτός, ο οποίος έρχεται μετά από την εργασία του Σατανά με όλη τη δύναμη και τα σημάδια και τα ψέματα ψέματα,
(10) Και με κάθε απαραβίαστο της αδικίας σε όσους χάνονται. Επειδή δεν έλαβαν την αγάπη της αλήθειας, για να σωθούν.
(11) Και γι ‘αυτόν τον λόγο ο Θεός θα τους στείλει την ισχυρή αυταπάτη, για να πιστέψουν ένα ψέμα :
(12) Ότι όλοι θα μπορούσαν να είναι καταραμένοι που δεν πίστευαν στην αλήθεια , αλλά είχαν ευχαρίστηση στην αδικία.
Η εξαπάτηση του Σατανά: Εικόνα του θηρίου και της τεχνολογίας
Ένα σχόλιο στο Pulse των συγγραφέων της Dana Glenn Smith
“Η έκφραση της ζωής είναι η πιο απλή μορφή απλά η ζωή με τα λόγια”
Η Dana Smith έχει γράψει τρία βιβλία και πολλά ηλεκτρονικά βιβλία. Έχει γράψει άρθρα και δημοσίευσε πάνω από 10.000 άρθρα σε πάνω από 18 χρόνια στις περιοχές WIBR / WARN. +++
http://www.oodegr.com/oode/orthod/eortes/15augoustos_sxesh_1.htm
Για τη συντριπτική μάλλον πλειονότητα σήμερα του ελλαδικού πληθυσμού (και όχι μόνο) οι λέξεις «Παναγιά», «Mεγαλόχαρη», «Θεοτόκος» και πλήθος συνώνυμες είναι τόσο κατανοητές όσο και τα «άμπρα – κατάμπρα» στα μωρουδιακά παραμύθια. Στην καλύτερη περίπτωση σώζουν οι λέξεις αυτές ένα συναισθηματικό φορτίο θρησκευτικότητας καθηλωμένης στα πολύ παιδικά χρόνια ή τυποποιημένης σε ιδεολογικό νάρθηκα που προσπαθεί να ισορροπήσει στα μύχια του ψυχισμού μας ένα αδικαιολόγητο σέβας με έναν σκοτεινό φόβο. O φόβος είναι για τον θάνατο, το σέβας για την ανάγκη να ξορκίζουμε τον πανικό που γεννάει το ενδεχόμενο για κάτι άλλο, «μετά».
Δεκαπενταύγουστος, και οι λέξεις που προανέφερα κυριαρχούν στο τάχα και γιορτινό λεξιλόγιο. Aν θελήσουμε να ξεθάψουμε ίχνη ρεαλιστικού νοήματος αυτών των λέξεων, πρέπει να ξεκινήσουμε από μακριά, να ξεδιαλύνουμε τις δυνατότητες που μας απομένουν πια σήμερα για οποιαδήποτε άλλη γνώση πέρα από ιδεολογήματα. Γιατί σίγουρα υπάρχει γνώση που κερδίζεται με τη διάνοια, όμως υπάρχει και γνώση που κερδίζεται μόνο με την αμεσότητα της σχέσης, την εμπειρική μετοχή, την επιστράτευση όλων των γνωστικών δυνατοτήτων.
Δεν θα γνωρίσουμε ποτέ τον έρωτα από τα βιβλία, τους ορισμούς των φιλοσόφων, την καλλιτεχνική εικονοπλασία. Δεν θα γνωρίσουμε έναν μουσουργό, έναν ποιητή, έναν ζωγράφο διαβάζοντας τη βιογραφία του ή κριτικές αποτιμήσεις του έργου του. O έρωτας, η Tέχνη, η εταιρότητα – μοναδικότητα, το κάλλος γνωρίζονται εμπειρικά, μόνο με τη μετοχή στην αμεσότητα της σχέσης, στην απεριόριστη γνωστική δυναμική της σχέσης. Δεν θα γνωρίσουμε ποτέ, γιατί το κορίτσι από τη Nαζαρέτ της Γαλιλαίας σημάδεψε την ανθρώπινη Iστορία ως «Θεοτόκος» και «Παναγία», αν δεν την προσεγγίσουμε με άμεση εμπειρική μετοχή στο «έργο» που επιτέλεσε – με τον ίδιο τρόπο γνωστικής εμπειρίας που γνωρίζουμε το έργο του μουσουργού ή του ζωγράφου.
H γλώσσα των εννοιών βοηθάει ίσως: ετοιμάζει την πρόσβαση στην εμπειρική αμεσότητα της γνώσης. Aλλά δεν μπορεί ποτέ να την υποκαταστήσει. H αμεσότητα της γνώσης προϋποθέτει πάντοτε την εμπειρία της σχέσης, και η σχέση είναι άθλημα, κατορθώνεται μόνο ως ελευθερία από το εγώ, από τα ατομοκεντρικά ορμέμφυτα – με την ελευθερία να συνοδεύεται πάντοτε από το ρίσκο της αποτυχίας. Aντίθετα, η γλώσσα των εννοιών κατέχεται ατομικά, κυριαρχείται, είναι ιδιόκτητη, το εγώ επενδύει στις νοητικές βεβαιότητες, στις «πεποιθήσεις», στη θωράκιση και αυτασφάλισή του. Γι’ αυτό και ο ιδεολογικός φανατισμός είναι πολύ κοντά στην ψυχασθένεια.
Λέμε με τη γλώσσα των εννοιών (ρισκάροντας την ιδεολογικοποίησή της, την ειδωλοποίηση άσχετων με την εμπειρική ψηλάφηση «πεποιθήσεων»): Oτι κάθε γνώση του επιστητού, οποιαδήποτε, προϋποθέτει τη διάκριση αιτίας και αποτελέσματος. Στην περίπτωση της ύπαρξης, της ερμηνείας του υπάρχειν, η άρνηση αναζήτησης της αιτίας μάς οδηγεί μόνο στην «τυχαιότητα», δηλαδή σε μη – απάντηση: σε μιαν έννοια που δεν ερμηνεύει τίποτα, είναι ερμηνευτικά ισοδύναμη με την καταφυγή στον παραλογισμό, στο παραμύθι. (H έννοια της «απροσδιοριστίας» στη σύγχρονη Φυσική είναι κάτι άλλο, κάτι ριζικά διαφορετικό από την «τυχαιότητα».)
ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΣΑΤΑΝΑ!! ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ!!!!…
http://www.pentapostagma.gr/2012/11/blog-post_7410.html
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Ο Κύριος του κόσμου και της ιστορίας είναι ο Ιησούς Χριστός και όχι ο Αντίχριστος. Όσο και αν φαίνεται να νικούν η πλάνοι και οι ψευδοπροφήτες και όσο και αν προκαλούν οι δυνάμεις του σκότους, ο κόσμος ολόκληρος βρίσκεται στα χέρια του Θεού. Όποιος γνωρίζει και ζει την αλήθεια αυτή δεν φοβάται ούτε απελπίζεται. Χαίρεται και προσβλέπει στον Ευλογημένο Ερχόμενο. Σ’ Αυτόν που έφερε τη βασιλεία του Θεού στον κόσμο και έρχεται ως ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ. Σ’ Αυτόν που διέλυσε τον Άδη και “εξήλθε νικών και ίνα νικήση” (Αποκ. 6,2).
Ο Αντίχριστος έχει ήδη νικηθεί με το σταυρό του Χριστού. Οι σπασμωδικές ενέργειές του, η αναδίπλωσή του και το τελικό του ξέσπασμα, όλα αυτά δείχνουν ότι “πνέει τα΄λοίσθια”. Όλα αυτά τα γεγονότα προαναγγέλουν την αναλαμπή της Ορθοδοξίας, το θρίαμβο της εκκλησίας και της δόξας του Χριστού επί γης.
«Ήσαν δε τινες Έλληνες εκ των αναβαινόντων ίνα προσκυνήσωσιν εν τή εορτή. Ούτοι ούν προσήλθον Φιλίππω τώ από Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας, και ηρώτων αυτόν λέγοντες· Κύριε, θέλομεν τον Ιησούν ιδείν. Έρχεται Φίλιππος και λέγει τώ Ανδρέα, και πάλιν Ανδρέας και Φίλιππος και λέγουσι τώ Ιησού· Ο δε Ιησούς απεκρίνατο αυτοίς λέγων: Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός τού ανθρώπου» (Ιω. 12, 20-23)!
Προς δόξαν Θεού Πατρός αμήν.
Ιωάννης Λαμπρόπουλος