Διαβάστε το άρθρο που ακολουθεί από την σελίδα neswit. Θα σταθώ μόνο σε δύο σημεία. Το πρώτο είναι τα αδικήματα που παραπέμπουν σε πολλά χρόνια φυλάκισης. Το δεύτερο είναι κάτι που δεν λέει το άρθρο… Άραγε ο ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ θα λάβει πειθαρχικά μέτρα σε βάρος των δικηγόρων των εισπρακτικών εταιρείων αλλά και των δικηγορικών γραφείων ή θα κάνει πάλι την κότα;
Και το λέω αυτό γιατί και μόνο που καλούνται ως ύποπτοι σημαίνει ότι ο Εισαγγελέα έχει ήδη στα χέρια του σοβαρές ενδείξεις – αποδείξεις που στοιχειοθετούν τα αδικήματα. Δεν είναι οι εισαγγελείς τυχαίοι και σίγουρα δεν βάζουν έτσι απλά το κεφάλι στον ντροβά…
Ακολουθεί το άρθρο:
Στο στόχαστρο του εισαγγελέα έχουν μπει για τα καλά 60 εισπρακτικές και 10 δικηγορικές εταιρίες, που ταλαιπωρούν οφειλέτες εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία. Ήδη άλλωστε, τα στελέχη 30 εισπρακτικών εταιριών έχουν περάσει το κατώφλι του εισαγγελικού γραφείου για να δώσουν εξηγήσεις.
Και μάλιστα για “βαριά” αδικήματα, όπως εκβίαση, παράβαση του νόμου περί προσωπικών δεδομένων, παράνομη βία και νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα.
Όπως αναφέρει το Έθνος της Κυριακής, ο εισαγγελέας Γ. Πέτρος, θα στείλει τις επόμενες ημέρες κλήσεις για εξηγήσεις σε άλλες 30, ενώ στο στόχαστρό του είναι και 10 δικηγορικές εταιρείες, οι οποίες μπήκαν στο παιχνίδι των ενοχλήσεων, για λογαριασμό των τραπεζών, χρησιμοποιώντας μεθόδους που δεν συνάδουν με το δικηγορικό λειτούργημα.
Από τον έλεγχο των Αρχών δεν θα γλιτώσουν ούτε οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, αφού τα στοιχεία της δικογραφίας δείχνουν ότι και αυτές είχαν αντίστοιχα τμήματα που ασχολούνταν με την είσπραξη των οφειλομένων. Ερωτηματικό παραμένει εάν θα διερευνηθεί ο ρόλος των τραπεζών, αφού με δική τους πρωτοβουλία άρχισε αυτό το γαϊτανάκι του τρόμου σε βάρος χιλιάδων οφειλετών.
Οι υπόλογες εταιρείες υποστηρίζουν ότι έκαναν την δουλειά τους σύμφωνα με τον νόμο «πέφτοντας» συνεχώς πάνω σε κακοπληρωτές που απέφευγαν να διακανονίσουν την οφειλή τους.
Οι καταγγελίες έγιναν τόσο από πολίτες όσο και από τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι εισπρακτικές εταιρίες δεν τηρούσαν το νόμο, ο οποίος προβλέπει ότι τηλεφωνήματα σε οφειλέτες μπορούν αν γίνονται μόνο αν έχουν περάσει 10 μέρες από τότε που η οφειλή κατέστη ληξιπρόθεσμη και μόνο συγκεκριμένες ώρες της ημέρας, από τις 09:00 το πρωί έως τις 20:00 το βράδυ. Απαγορεύεται επίσης να ενημερώνουν τρίτους για την οφειλή του δανειολήπτη και απαγορεύεται να επικοινωνούν σε επαγγελματικό τηλέφωνο, εκτός αν είναι το μοναδικό που έχει δηλωθεί στην τράπεζα.
Επίσης, οι κλήσεις που επιτρέπεται να καταγράφονται, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν δικαστικά κατά του οφειλέτη ούτε να εμφανίζονται ως απόδειξη νέας συμφωνίας για την αποπληρωμή της οφειλής.
Σύμφωνα όμως με καταγγελίες, υπάλληλοι των εισπρακτικών εμφανίζονταν ως συνεργάτες δικηγορικών γραφείων ενώ πολλές φορές απειλούσαν τους οφειλέτες με δικαστικές κινήσεις, όπως ασφαλιστικά μέτρα ή διαταγές πληρωμής.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice