Διαφημίσεις

ἐὰν ἔχητε πίστιν ὡς κόκκον σινάπεως, ἐρεῖτε τῷ ὄρει τούτῳ, μετάβηθι ἐντεῦθεν ἐκεῖ, καὶ μεταβήσεται, καὶ οὐδὲν ἀδυνατήσει ὑμῖν. Κληρικέ καί λαϊκέ δι’ εσένα είναι αυτό που φοβάσαι έν ναώ τόν κορωνοϊό καί όχι τό εμβόλιο διότι στό συνστήνει ό άλλος ό αλλότριος «θεός»!!!!…

Η σειρά οπού διεξάγονται τά γεγονότα είς τήν Ζωήν Τού Χριστού δέν είναι τυχαία. Κάθετι οπού ακολουθεί έναν γεγονός έχει τήν σημασία τού καί συνδοιάζεται απολύτως συνάπτοντας έναν φανερόν ή δήθεν μή ολοφάνερον μήνυμα, αποκάλυψη, αποκρυπτογράφηση, ιερά μύηση. Σέ παρένθεση κατωτέρω η γνώμη μού μέ βάση τήν λογική:

ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΙΖ’
ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 17

Ἡ Μεταμόρφωσις

1 Καὶ μεθ᾿ ἡμέρας ἓξ παραλαμβάνει ὁ Ἰησοῦς τὸν Πέτρον καὶ Ἰάκωβον καὶ Ἰωάννην τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ καὶ ἀναφέρει αὐτοὺς εἰς ὄρος ὑψηλὸν κατ᾿ ἰδίαν· (δέν μάς λέγει ποίον όρος…, τό βαστάει μυστικόν καί πιθανώς νά έγιναν καί άλλα συμβάντα εκεί πρό Χριστού είς τινά έξ’ όσων αναφέρονται είς τήν Παλαιά Διαθήκη καί άλλα τά οποία δέν καταγράφονται ή χάθηκαν, πιθανώς…).

2 καὶ μετεμορφώθη ἔμπροσθεν αὐτῶν, καὶ ἔλαμψε τὸ πρόσωπον αὐτοῦ ὡς ὁ ἥλιος, τὰ δὲ ἱμάτια αὐτοῦ ἐγένετο λευκὰ ὡς τὸ φῶς.
3 Καὶ ἰδοὺ ὤφθησαν αὐτοῖς Μωσῆς καὶ Ἠλίας μετ᾿ αὐτοῦ συλλαλοῦντες.
4 Ἀποκριθεὶς δὲ ὁ Πέτρος εἶπε τῷ Ἰησοῦ· Κύριε, καλόν ἐστιν ἡμᾶς ὧδε εἶναι· εἰ θέλεις, ποιήσωμεν ὧδε τρεῖς σκηνάς, σοὶ μίαν καὶ Μωσεῖ μίαν καὶ μίαν Ἠλίᾳ. (Ό Πέτρος ήθελε νά μείνει εκεί κατάπληκτος καί συγχυσμένος καί ήθελε αναγείρει τρείς σκηνάς. Δέν είχαν λάβει Τώ Αγίω Πνεύματι ακόμη οί μαθητές τήν Πεντηκοστή ημέρα μετά Αναστάσει Χριστού…).

5 Ἔτι αὐτοῦ λαλοῦντος ἰδοὺ νεφέλη φωτεινὴ ἐπεσκίασεν αὐτούς, καὶ ἰδοὺ φωνὴ ἐκ τῆς νεφέλης λέγουσα· οὗτός ἐστιν ὁ υἱός μου ὁ ἀγαπητός, ἐν ᾧ εὐδόκησα· αὐτοῦ ἀκούετε·
6 καὶ ἀκούσαντες οἱ μαθηταὶ ἔπεσον ἐπὶ πρόσωπον αὐτῶν καὶ ἐφοβήθησαν σφόδρα. (Εδώ Ιαχεί Ό Ιαχά ήτοι Ό Πατήρ, ώς εφανερώθηκε ώς Ιαχή καί πρίν έν ώρα Ευαπτίσεως = εύ+ανάμματος = Βαπτίσεως Ιησού έν Ιορδάνει υπό Ιωάννου Ευαπτιστού Προδρόμου. Επειδή Ό Πατήρ εκδηλώνεται ώς Ιαχή καλείτο μέ τήν ελληνική λέξη ΙΑΧΑ όπου έκ παραφθοράς εκαλείτο αργότερα Ιαχωβάς…).

7 Καὶ προσελθὼν ὁ Ἰησοῦς ἥψατο αὐτῶν καὶ εἶπεν· ἐγέρθητε καὶ μὴ φοβεῖσθε.
8 Ἐπάραντες δὲ τοὺς ὀφθαλμοὺς αὐτῶν οὐδένα εἶδον εἰ μὴ τὸν Ἰησοῦν μόνον.
9 Καὶ καταβαινόντων αὐτῶν ἀπὸ τοῦ ὄρους ἐνετείλατο αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς λέγων· μηδενὶ εἴπητε τὸ ὅραμα ἕως οὗ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐκ νεκρῶν ἀναστῇ. (Αναφέρει όραμα Ό Ιησούς, διότι εισήλθον είς σφοφδράν έκστασιν…).

10 Καὶ ἐπηρώτησαν αὐτὸν οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ λέγοντες· τί οὖν οἱ γραμματεῖς λέγουσιν ὅτι Ἠλίαν δεῖ ἐλθεῖν πρῶτον;
11 Ὁ δὲ Ἰησοῦς ἀποκριθεὶς εἶπεν αὐτοῖς· Ἠλίας μὲν ἔρχεται πρῶτον καὶ ἀποκαταστήσει πάντα·
12 λέγω δὲ ὑμῖν ὅτι Ἠλίας ἤδη ἦλθε, καὶ οὐκ ἐπέγνωσαν αὐτόν, ἀλλ᾿ ἐποίησαν ἐν αὐτῷ ὅσα ἠθέλησαν· οὕτω καὶ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου μέλλει πάσχειν ὑπ᾿ αὐτῶν.
13 Τότε συνῆκαν οἱ μαθηταὶ ὅτι περὶ Ἰωάννου τοῦ βαπτιστοῦ εἶπεν αὐτοῖς. (Εδώ γίνεται μία μεγάλη αποκάλυψη! Εάν ό Ηλίας είναι ό Ιωάννης ό Ευαπτιστής/Βαπτιστής τότε κυριολεκτιστί εννοεί ότι επανενσαρκώθηκε; Υπάρχουν πολλές ρήσεις Τού Ιησού οπού διά κάποιους ερευνητές υπονοείται μετενσάρκωση ή σαφότερα επανενσάρκωση καί ώς γνωστόν τά πάντα δυνατά παρά Θεού! Η άλλη ερμηνεία είναι ότι ό Ιωάννης ό Πρόδρομος ώς έλαβε Τό Χρίσμαν Αγίου Πνεύματος έν κοιλία Ελισάβετ όταν Η Παναγία ΜΑΣ εναγκαλίασε καί ασπάσθηκε τήν θεία τής είς τόν οίκον τής θείας τής καί αναφέρεται ότι εσκίρτησεν τό βρέφος έν τήν κοιλία τής κατά τό γνωστόν εδάφιον, είναι ακόμη ένας Ηλίας ήτοι ακόμη ένας ιός = υιός Τού Ήλ = Θεού Πατρός εξού καί η λέξη ήλιος είναι σύνθεση όπως αναφέραμε κατ’ εξακολουθήσει τών ήλ+ιός… Όμως υπάρχει καί μία τρίτη ερμηνεία οία καί άν ισχύει από τίς δύο πρώτερες ή εάν ισχύουν αμφότερες, όταν λέγει Ηλίας μέν έρχεται πρώτον…, η ρήση συνάδει μέ τό 11ον κεφ. τής Αποκάλυψης Τού Χριστού 129 ή 130 έτη αργότερα ήτοι τό 96 μ.Χ. όταν συνεγγράφη η Αποκάλυψις, ότι ό Ηλίας καί ό Ενώχ θά έρθουν νά εκλιπαρούν τούς ανθρώπους νά Μετανοήσουν καί νά μήν προσκυνήσουσι τώ θηρίω ή νά Μετανοήσωσι περί τής βδελυγματικής προσκυνήσεως τών. Τροφή διά σκέψη εάν ό Ιωάννης ό Πρόδρομος είναι επανενσάρκωση τού Ηλία, τότε μήπως ό Μυωσής είναι επανενσάρκωση τού Ενώχ; Μέ δυσκολία μπορούμε εδώ ν’ αρνηθούμε επανενσάρκωση καθότι Ό Χριστός αναφέρει ότι ήδη ήρθε ό Ηλίας καί δέν αναφέρει ότι δέν θά έρθει επειδή δέν δύναται νά επανέλθει. Αξιοσημείωτον είναι ότι ό Ηλίας δέν απόθανε αλλά μετέστη! Συνεπώς, εάν επανήλθε έν σαρκί ώς Ιωάννης Πρόδρομος καί αποκεφαλίσθηκε τότε απόθανεν καί όταν επανέλθει βάσει τού 11ου κεφ. τής Αποκάλυψης θά επαναγεννηθεί ήτοι επανασαρκωθεί δευτέραν φοράν, τήν δέ πρώτη χωρίς πρίν νά έχει βιώσει τόν θάνατον, τήν δέ δευτέρα θά βιώσει τόν θάνατον καί μετά από 72 ώρες θ’ αναστηθεί όπως καί ό Ενώχ, ώς δέν απέθανε έκτοτε, εκτός καί άν είναι ό Μωυσής… Βλέπουμε τό παράδοξον αλλά καί κατατοπιστικόν, διά τό οποίον αναφερθήκαμε καί είς τό παρελθόν, ότι είς Τήν Μεταμόρφωση Τού Ιησού ήρθεν ό Ηλίας ώς υποτίθεται δέν απόθανε εκτός εάν είναι ό Ιωάννης ό Πρόδρομος καί τότε απέθανε καί ό Μωυσής όστις απόθανε πρό πολλού, εκτός εάν είναι ό Ενώχ καί απόθανε ώς Μωυσής καί θά επανέλθει βάσει τού 11ου κεφ. τής Αποκαλύψεως…. Προσέξετε πολύ αυτές τίς τέσσερεις Φωτοδεσμομηχανικές/Κβαντομηχανικές Παρατάξεις Τετραπιθανότητος μέ τήν πιθανότητα νά ισχύουν όλες! Καί είς τό παρελθόν παρουσιάσαμε άρθρα ότι Ό Χριστός ωμιλούσε Φωτοδεσμομηχανικώς = Κβαντομηχανικώς… τώρα βλέπουμε σύν άλλων περιπτώσεων απτά αποτελέσματα Φωτοπράξεων. Όστις γνωρίζει τό παράδοξον πείραμα τής Κβάντα εδώ συνάδει ώς χειρόκτιον/γάντι είς ανάλογη χείρα… Πρέπει νά θυμίσουμε ότι ένας φιλόσοφος ός χαρακτηρίστηκε ώς π.Χ. Χριστιανός, ό Σωκράτης, έλεγε ότι είναι η επανενσάρκωση τού Πυθαγόρα, τού οποίου η αριθμολογία κρύβει πολλά. Παρατηρούμε σ’ όλες τίς εδώ περιπτώσεις εύ+επανενσάρκωση τινός μύστη ώς μύστη μέ άλλον όνομα. Συνεπώς ποία η διαφορά; Τό όνομα; Ήρθεν υπό κάλυψιν ό Ηλίας ώς Ιωάννης ό Ευαπτιστής; Ήρθεν υπό κάλυψιν ό Μωυσής ώς Ενώχ υιός Ιαρέδ υιός Σέθ ήτοι τρίτου υιού τού Αδάμαντου καί τής Εύας τεκνοποιημένου μετά τόν θάνατον τού Αύελ; Καί τροφή διά σκέψη νά τό παρατραβήξουμε είναι ό Σέθ επανενσάρκωση τού Αύελ/Άβελ; Τό έσχατον όν αναφέρω εδώ είναι οί ανωτέρω αριθμοί 130 καί 96 = 226 καί 33 ήτοι όσα τά έτη έν κόσμω τούτω Τού Χριστού καί τό 96 μ.Χ. = 126, εάν θέλετε μελετήσετε αυτούς… Πρίν κάποιοι απορρίψουν άπαξ διαπαντός τίς Μετενσαρκώσεις ή σαφότερα Επανενσαρκώσεις θυμηθείτε ότι τό κεφ. αυτόν αναφέρεται είς τήν Μεταμόρφωση Τού Χριστού καί δή τήν Μεταμόρφωση τής σαρκός/ύλης είς πνεύμα ή καί αϋλία καί τό αντίστροφον. Αφού συνάμα άμα τή Μεταμορφώσει Ιησού είς Φώς, ώφθησαν ό Ηλίας καί ό Μωυής ώς Μορφές μεταξύ ύλης καί αϋλίας ήτοι είς τό Μεσοδιάστημα μεταξύ Ύλης καί Αϋλίας περί τού οποίου συνστήματος σάς ωμίλησα καί απεκάλυψα ολίγα σέ άρθρα έξ’ όσων γνωρίζω καί έχω σημειώσει… Εάν η Μετενσάρκωση, Επανενσάρκωση, Μετεμψύχωση, Επανεμψύχωση, δέν είναι Μεταμορφώσεις τότε τί είναι ώς δυνατότητα καί ώς λειτουργική ενέργεια; Εάν η Ψυχοσωτηρία καί η άρση τής κολλασμένης ψυχής μέσα από τήν κόλλαση διά τών ευχών τών Σαρανταήμερων ή άμα τήν Κρίση έκ Χριστού οπού κάποιους θά τούς σώσει από τού Άδη ή από τήν Κόλλαση, δέν είναι Μεταμορφώσεις = μετά+μόρφη… τότε τί σόϊ πράμα μπορούμε νά ισχυριστούμε ότι είναι διά τής πτωχότατης γλώσσης καί εκφοράς μάς περί τών Πεπραγμένων = Διαπεπραγμένων;).

Θεραπεία ἑνὸς σεληνιαζομένου παιδιοῦ

14 Καὶ ἐλθόντων αὐτῶν πρὸς τὸν ὄχλον προσῆλθεν αὐτῷ ἄνθρωπος γονυπετῶν αὐτὸν καὶ λέγων·
15 Κύριε, ἐλέησόν μου τὸν υἱόν, ὅτι σεληνιάζεται καὶ κακῶς πάσχει· πολλάκις γὰρ πίπτει εἰς τὸ πῦρ καὶ πολλάκις εἰς τὸ ὕδωρ. (Όπως θά ειδούμε αμέσως πάρακατω, υπάρχουν δαιμόνια τά οποία εκδηλώνονται, καί συνάπτεται τό συμπέρασμα ότι αυτά διακινούνται ενεργώς διά μέσω τών ενεργειών τής Πανσελήνου σύν καί τών μυστικών αριθμολογιών τών επαναλήψεων τών Πανσελήνων καί ότι μόνον μέ προσευχή καί νηστεία καθίσταται δυνατόν νά εκβάλει αυτά ή νά φύγουν αφού ό δαιμονιζόμενος προσεύχεται καί νηστεύει)….

16 Καὶ προσήνεγκα αὐτὸν τοῖς μαθηταῖς σου, καὶ οὐκ ἠδυνήθησαν αὐτὸν θεραπεῦσαι. (Μήπως οί μαθηταίς Τού δέν προσεύχοντο καί δέν νήστευαν αρκετά; Ή μήπως δέν είχαν Πίστη αρκετή παρότι προσεύχοντο καί νήστευαν αρκετά ή καί, νοεί ότι άμα δέν προσεύχεσαι καί δέν νηστεύεις αρκετά δέν δύνησαι νά Πιστεύεις αρκετά; Εδώ κρύβεται μία μεγάλη σημασία! Οί μαθηταίες δέν προσεύχονταν αρκετά επειδή διδάσκονταν τόν καιρόν εκείνον καί έτρωγαν προφανώς άν καί λιτώς ό,τι εύρισκαν καθ’ οδόν. Μάς λέγει εδώ λοιπόν Ό Χριστός πώς η αξία τής προσευχής είναι ανωτέρα από τήν αξία τής διδαχής έστω καί άν η δεύτερη είναι η γνώση ήτις οδηγεί είς τήν εκμάθυνση καί πειθώ άλλων καί ιδίων; Διότι μήν λησμονούμε ότι καί Ό Χριστός Ό Διδάσκαλος = δίδω καί ασκώ, προσηύχετο 40 ημέραι είς τό Όρος Τεσσαρανταλόγιον πλήρης αποχής βρώσης καί πόσης ήτοι πλήρης νηστείας = νηστικότητος, αλλά καί άλλες φορές πρίν όταν έφυγε είς τήν έρημον είς τά 13 έτη Τού καί αργότερα είς τόν Κήπον τής Γεθσημανής καί μετ’ Αναστάσει Τού όταν είπε είς τούς μαθηταίς Τού πώς νά προσεύχονται διά τού Πάτερ Ημών… Εννοείται ότι η προσευχή εγένετο από μέρος τής σαρκός καί τής σαρκικής ζωής Τού καί τού αυροσώματος Τού καί όχι από Τό Πνεύμα Τού ώς Υιός Θεού ήτοι Προσώπου Τής Αγίας Τριάδος…).
17 Ἀποκριθεὶς δὲ ὁ Ἰησοῦς εἶπεν· ὦ γενεὰ ἄπιστος καὶ διεστραμμένη! ἕως πότε ἔσομαι μεθ᾿ ὑμῶν; ἕως πότε ἀνέξομαι ὑμῶν; φέρετέ μοι αὐτὸν ὧδε. (Ποία γενεά εννοεί; Τούς μαθηταίς; Τόν όχλον; Όλους; Τής εποχής τού; τήν γενεά τών ανθρώπων γενικώς ώς άπιστους καί διεστραμμένους; Τήν γενεά τού Αδάμαντου, αφού υπήρχαν καί άλλοι άνθρωποι όπως λέγει η Γένεση κάτι τό οποίον παρουσιάσαμε σέ άρθρα, χωρίς νά σημαίνει ότι αυτοί οί άλλοι ανθρώποι ήσαν όλοι αδιεστραμμένοι ή διεστραμμένοι).
18 Καὶ ἐπετίμησεν αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς, καὶ ἐξῆλθεν ἀπ᾿ αὐτοῦ τὸ δαιμόνιον καὶ ἐθεραπεύθη ὁ παῖς ἀπὸ τῆς ὥρας ἐκείνης. (Επετίμησεν σημαίνει επίπληξεν καί διέταξεν αυστηρώς καί μέ ισχύν δύναμις).
19 Τότε προσελθόντες οἱ μαθηταὶ τῷ Ἰησοῦ κατ᾿ ἰδίαν εἶπον· διατί ἡμεῖς οὐκ ἠδυνήθημεν ἐκβαλεῖν αὐτό;

20 Ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· διὰ τὴν ἀπιστίαν ὑμῶν. ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν, ἐὰν ἔχητε πίστιν ὡς κόκκον σινάπεως, ἐρεῖτε τῷ ὄρει τούτῳ, μετάβηθι ἐντεῦθεν ἐκεῖ, καὶ μεταβήσεται, καὶ οὐδὲν ἀδυνατήσει ὑμῖν. (Εδώ μάς λέγει Ό Ιησούς ότι εάν δέν έχει τίς Πίστη τότε τό δαιμόνιον, Ό Θεός, ή άλλος, τό βλέπει, τό νοιώθει, τό πληροφορείται έστω ασυνειδήτως καί ασυναισθήτως καί ότι οί συχνότητες δέν πειάνουν τόπον, δέν επενεργούν λειτουργία, δέν υπερισχύουν καί δέν φθάνουν εκεί οπού θά θέλαμε νά φθάσουν ή αμφιταλαντευόμαστε καί έχουμε διλήμματα καί αμφιβολίες εάν θέλουμε νά φθάσουν ή επειδή δρούμε μέ ραθυμία, νωθρότητα, αδιαφορία, μέ τό στανιώ μάς… ήτοι δίχως τήν πλήρη φλογερή θέληση καί αποφασιστικότητα μάς. ΜΑΣ λέγει όμως καί κάτι επίκαιρον, ότι όστις έχει Πίστην δέν φοβάται ούτε κορωνοϊούς, ούτε εμβόλια, ούτε τιμωρρητές καί δήμιους επειδή δέν μασκωθήκαμε καί δέν εμβολιαστήκαμε, όπως Ό Ίδιος προχώρησε αναμάρτητος ήτοι Απειροδίκαιος πρός τήν Ενσταύρωσιν Τού δίχως νά φοβηθεί θάνατον, βάσανον, μυκτηρισμόν καί ό,τιδήποτε άλλον ένεκα Πίστεως!!!! Ό άνθρωπος μέ Πίστη γνωρίζει ότι ούτε μέ κορωνοϊόν μολύνεται εντός εκκλησίας ούτε ότι χρειάζεται εμβόλιον καί δή αφού ώς γνωστόν παρασκευάζεται από εχθρούς Τού Χριστού! Καί ότι μολύνονται μέ τίς τεχνητές ασθένειες τών Αντίχριστων μόνον όσοι απιστούν καί όσοι φοβούνται ότι θά κολλήσουν οία ίωση εντός Ναών καί ψευδοδραματογελοιοπροσταυτεύονται μέ μάσκες καί εμβόλια επιδεικνύουν ήδη απιστία καί διεστραμμένη προσήλωση καί ότι οί ιερείς οίτινες δέν διδάσκουν, δέν εννοούν καί δέν λέγουν αυτά, Απιστούν! Διότι όστις Πιστεύει είς τό Κύριος ειμοί βοηθός καί ού φοβηθήσομαι τί ποιήσει μοί άνθρωπος καί ού φοβηθήσομαι κακά έχει Πίστιν Παμπροστασίας έκ Θεού)…

21 Τοῦτο δὲ τὸ γένος οὐκ ἐκπορεύεται εἰ μὴ ἐν προσευχῇ καὶ νηστείᾳ. (Τό γένος αυτών τών δαιμονίων όν κατείχε τόν δαιμονιζόμενον σεληνιαζόμενον δέν εκπορεύεται παρά μόνον μέσω προσευχής καί νηστείας, κάτι τό οποίον υποδηλοί ότι άλλα γένη φεύγουν ευκολότερα ή μπορούμε νά εξαποστείλουμε καί εξορίσουμε τίς συνειρμικές συχνοτικές δονητικές κραδασμικές επενέργειες καί κατοχές τούς ευκολότερα ή μέ άλλες μεθόδους δικαιοσύνης ή καί αδικίας ήτοι μαγείας…).

Ὁ Ἰησοῦς καὶ πάλιν προλέγει τὸν θάνατόν του

22 Ἀναστρεφομένων δὲ αὐτῶν εἰς τὴν Γαλιλαίαν εἶπεν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· μέλλει ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου παραδίδοσθαι εἰς χεῖρας ἀνθρώπων
23 καὶ ἀποκτενοῦσιν αὐτόν, καὶ τῇ τρίτῃ ἡμέρᾳ ἐγερθήσεται. Καὶ ἐλυπήθησαν σφόδρα.

Ὁ Ἰησοῦς πληρώνει τὸν φόρον

24 Ἐλθόντων δὲ αὐτῶν εἰς Καπερναοὺμ (κόππερ ναούμ; Ήτοι κύπρος/χαλκός ναούμ = ναός = ορυχείον = θάλαμος;) προσῆλθον οἱ τὰ δίδραχμα λαμβάνοντες τῷ Πέτρῳ καὶ εἶπον· ὁ διδάσκαλος ὑμῶν οὐ τελεῖ τὰ δίδραχμα;
25 Λέγει, ναί. Καὶ ὅτε εἰσῆλθεν εἰς τὴν οἰκίαν, προέφθασεν αὐτὸν ὁ Ἰησοῦς λέγων· τί σοι δοκεῖ, Σίμων; οἱ βασιλεῖς τῆς γῆς ἀπὸ τίνων λαμβάνουσι τέλη ἢ κῆνσον; ἀπὸ τῶν υἱῶν αὐτῶν ἢ ἀπὸ τῶν ἀλλοτρίων; (Οί βασιλείς από τινών λαμβάνουσι τέλη ή φόρους/κήνσον, από τά παιδιά τούς ή από τούς άλλους; Εδώ μάς λέγει ότι ό κάθε κατεργάρης, άδικος, συμφεροντολόγος καί ιδιοτελής οικοκύρης ευλογεί τά γένια τού καί εκμεταλλεύεται τούς άλλους. Εδώ αποκαλύπτεται ότι όστις σάς/μάς βάσει φόρους καί τέλη δέν μάς αγαπάει καί δέν ειργάζεται δι’ ημάς καί διά τό συμφέρον ημάς αλλά διά τού ιδίου τό συμφέρον. Σ’ αυτούς συμπεριλαμβάνονται κράτη, οργανώσεις, φόροι, τέλη, κακοπαγκοσμιοποιητές όπως αυτοί οίτινες μάς επιβάλλουν μάσκες, εμβόλια, χαράγματα, μικροψήγματα, έξ’ αποστάσεως υπνώσεις μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών σέ σώματα τά οποία θά επιβληθεί τό θηρίον. Συνεπώς, αυτοί οπού επιβάλλουν φόρους, τέλη, εμβόλια, χαράγματα καί ηλεκτρονικά διαπιστευτήρια, συναλλακτήρια, πιστοποιητικά σέ ανθρώπους ώς όρον νά εισέρχονται εντός ναών Τού Χριστού καί διά νά κυκλοφορούν γενικότερως εισίν βασιλείς οίτινες θεωρούν ημάς αλλώτριους καί ουχί παιδιά τούς, άρα τέ ψεύδονται όταν λέγουσι ότι είμαστε παιδιά τούς ήτοι ότι ενδιαφέρονται δι’ ημάς καί τό καλόν μάς. Σ’ αυτούς ολίγον ή πολύ συμπεριλαμβάνονται υπαλλήλοι τών κρατών καί τών κυβερνήσεων τών βασιλέων αυτών καί τών κληρικών καί λαϊκών οίτινες έχουσι εξουσίαν είς τούς Χριστοναούς καί επιδέχονται τήν βδελυγματική ατιμία από τούς βλάσφημους αυτούς Αντίχριστους βασιλείς, κάτι τό οποίον καί πάλιν θυμίζει Αποκάλυψιν Ιωάννου Θεολόγου διά Χριστού…).

26 Λέγει αὐτῷ ὁ Πέτρος· ἀπὸ τῶν ἀλλοτρίων. ἔφη αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· ἄραγε ἐλεύθεροί εἰσιν οἱ υἱοί. (Η Εκκλησία δέν βάζει όρους χρημάτων εισαγωγής είς τούς ναούς ούτε εξαναγκαστική επιβολή φόρου, ό καθένας παραδίδει τόν οβολόν τού συμφώνως τής προθέσεως τού, έστω καί άν τό κάνει επειδή τόν βλέπουν άλλοι. Λέγει Ό Ιησούς, άραγε τά παιδιά τών βασιλέων είναι ελεύθερα; Απαλλάσσονται από τά δεσμά τού κακού, τής αδικίας, τής κόλλασης καί τού χρέους έναντι άλλων καί τών δασμών, φόρων, τελών οίτινων πληρώνουν οί άλλοι; Συνάμα τού εννοεί ότι αυτοί ήτοι Ό Θεάνθρωπος Χριστός καί οί μαθηταίς Τού δέν εισίν ελεύθεροι νά εισέλθουν είς τόν Ναόν υπό τών μαμωνάδων. Η Ευρώπη είναι γεμάτη από ωραίους χριστιανικούς ναούς οπού διά νά εισέλθεις πρέπει νά πληρώσεις φόρον, τέλος, εισφορά συντηρήσεως καί κέρδους…).

27 Ἵνα δὲ μὴ σκανδαλίσωμεν αὐτούς, πορευθεὶς εἰς τὴν θάλασσαν βάλε ἄγκιστρον καὶ τὸν ἀναβάντα πρῶτον ἰχθὺν ἆρον, καὶ ἀνοίξας τὸ στόμα αὐτοῦ εὑρήσεις στατῆρα· ἐκεῖνον λαβὼν δὸς αὐτοῖς ἀντὶ ἐμοῦ καὶ σοῦ. (Ό στατήρας είναι τετράδραχμον… Δέν ήθελε νά σκανδαλίσει τούς εισπράκτορες καί τούς πιστούς καί νά τούς βλάψει ψυχικώς ένεκα τών άδικων κατηγοριών τούς κατά Τού Χριστού καί τών μαθητών Τού, επειδή οί πιστοί δέν θά εννοούσαν τήν αλήθεια…).

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
Μια σκέψη στο “ἐὰν ἔχητε πίστιν ὡς κόκκον σινάπεως, ἐρεῖτε τῷ ὄρει τούτῳ, μετάβηθι ἐντεῦθεν ἐκεῖ, καὶ μεταβήσεται, καὶ οὐδὲν ἀδυνατήσει ὑμῖν.”
  1. Για την ώρα εις Ελλαδικόν Χώρον δεν πληρώνουμε φόρους ευθείς για την θρησκεία μας. Για δες και τους Ιταλούς..
    τι είναι το otto per mille.. που προφανώς έγινε αρεστό και στις διάφορες οργανώσεις της ίδιας χώρας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek