Διαφημίσεις

Στις 24 Αυγούστου, όπως κάθε χρόνο τέτοια ημέρα, η ιστορική και “αιματοβαμμένη” Κόνιτσα τίμησε την μνήμη του Ισαποστόλου και Εθναποστόλου Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, της οποίας είναι ο πολιούχος Άγιος.

Έτσι, στον περικαλλή Ιερό Ναό της ακριτικής κωμοπόλεως – που φέρει το όνομα του Αγίου – τελέστηκε πανηγυρικός Όρθος και πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Καστορίας κ. Σεραφείμ και συλλειτουργούντων των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Χαλκίδος, Ιστιαίας και Βορείων Σποράδων κ. Χρυσοστόμου, Γρεβενών κ. Δαβίδ και βεβαίως του οικοδεσπότη Μητροπολίτη Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης κ. Ανδρέου.

Την προηγούμενη το βράδυ, στις 23 Αυγούστου 2016, τελέσθηκε στον Ιερό Ναό του Αγίου Κοσμά ο καθιερωμένος Αρχιερατικός Εσπερινός με την καθιερωμένη λιτάνευση και περιφορά της Εικόνας του Αγίου στην Πόλη. Η οποία δεν πραγματοποιήθηκε διότι όλη την ημέρα της Τρίτης 23 Αυγούστου, είχαν “ανοίξει οι καταρράκτες του ουρανού” και επί πολλές ώρες από νωρίς το μεσημέρι δεν σταμάτησε να βρέχει.

Εν τούτοις, από νωρίς ο Ιερός Ναός του Αγίου Κοσμά είχε κατακλυσθεί από πλήθος προσκυνητών αλλά και επισήμων, όπως ο Περιφερειάρχης Ηπείρου κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης, ο Δήμαρχος της Πόλεως κ. Ανδρέας Παπασπύρου κ.α.

Ο Άγιος Κοσμάς δεν “ήθελε” στην Κόνιτσα τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.    

Από άκρως αξιόπιστη πηγή μας υπήρχε η πληροφορία ότι εξεταζόταν η περίπτωση της παρουσίας του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Προκόπη Παυλόπουλου το βράδυ της Τρίτης στην Κόνιτσα κατά τον Αρχιερατικό Εσπερινό και την περιφορά της Εικόνας του Αγίου στην Πόλη.

Άλλωστε, γι΄ αυτό βρέθηκε στην Κόνιτσα μεγάλο στρατιωτικό άγημα, αλλά και η φιλαρμονική μπάντα της 8ης Μεραρχίας από τα Ιωάννινα. Αφού την περιφορά της Εικόνας του Αγίου στους δρόμους της Κόνιτσας, κάθε χρόνο παρακολουθούν χιλιάδες προσκυνητές.

Μια περιφορά όμως που αναβλήθηκε, από τη στιγμή που όπως προανέφερα από το μεσημέρι της 23ης Αυγούστου και επί ώρες υπήρξε καταρρακτώδης βροχόπτωση που συνοδεύτηκε από χαλάζι. Ακραία καιρικά φαινόμενα για την εποχή, και για όσους γνωρίζουν τις τελευταίες δεκαετίες ουδέποτε έβρεξε αυτήν την συγκεκριμένη βραδιά.

Έτσι, πολλοί συμπέραναν ότι ο Πατροκοσμάς δεν “ήθελε” την παρουσία του ΠτΔ στην “Πόλη Του”.

Τι γίνεται Δήμαρχε με το άγαλμα της Φρειδερίκης;

Προ ημερών από τη Ρόδο (5/8/2016) η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης, σχετικά με την πολιτική της κυβέρνησης στο σχεδιασμό της κοινωνικής πολιτικής, δήλωσε: “…η κυβέρνηση θα ξηλώσει το κράτος …της Φρειδερίκης (μητέρας του Κωνσταντίνου) και των επιγόνων της…”.

Αφού λοιπόν η κ. Θεανώ Φωτίου έτσι στα ξαφνικά θυμήθηκε τη Βασίλισσα Φρειδερίκη, λέμε να την θυμηθούμε και εμείς λιγάκι…

Στην κεντρική πλατεία της Κόνιτσας επί σειρά δεκαετιών βρισκόταν άγαλμα της Βασίλισσας Φρειδερίκης. Το οποίο “ξηλώθηκε” το 1974 από την Δικτατορία των Συνταγματαρχών και “σαπίζει” σε κάποιες αποθήκες του Δήμου της Κόνιτσας (στο Κέντρο Παιδικής Μέριμνας).

Αυτό το άγαλμα είναι έργο του γλύπτη Μιχάλη Τόμπρου (1889-1974) καθηγητή της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών και Ακαδημαϊκού.

Η προηγούμενη Δημοτική Αρχή της Κόνιτσας είχε πάρει απόφαση για την επανατοποθέτηση διαφόρων γλυπτών που ήταν εγκαταλειμμένα σε αποθήκες του Δήμου. Έτσι το 2013 κάποια επανατοποθετήθηκαν, όπως το άγαλμα της Ηπειρώτισσας. Όμως, το άγαλμα της Φρειδερίκης – μετά από αντίδραση Αριστερών – παραμένει αραχνιασμένο…

Ο σημερινός Δήμαρχος της Κόνιτσας τι αποφασίζει περί αυτού;

Θα αναλάβει την πρωτοβουλία επανατοποθέτησης του αγάλματος στην θέση όπου βρισκόταν – και η οποία παραμένει “ελεύθερη” – ή θα υποταχθεί και αυτός στα τερτίπια των αριστεριστών;

Γιατί, για τα αγάλματα του Βελουχιώτη και Σία, οι αριστεριστές δεν αντιδρούν, όμως για ένα ζωντανό θρύλο για την Πόλη της Κόνιτσας, αντιδρούν!!

Νισάφι πια. Κάποιος πρέπει να τους ενημερώσει ότι οι Θεσμοί, έστω και του παρελθόντος παραμένουν η ζωντανή ιστορία του Τόπου μας. Και τέλος πάντων, τόσο πολύ φοβούνται ένα άγαλμα;;;

 

1!!!!!18

“Αμάσητους κατάπιε” τους 170 Σύριους πρόσφυγες.

Από τα μέσα του Μαρτίου 2016 στην καρδιά της Κόνιτσας, στο Κέντρο Προστασίας του Παιδιού με εισαγγελική παραγγελία “φιλοξενούνται” 170 Σύριοι πρόσφυγες, στο πλαίσιο διάλυσης του Εθνικού Ιστού των Ελλήνων.

Το Κέντρο Προστασίας του Παιδιού είναι……..



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από panos

5 σχόλια στο “ΔΕΝ ΤΟΝ ΗΘΕΛΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΝΙΤΣΑ…”
  1. Ολα αλλαζουν και ολα μπορουν να γινουν παιδια. Το θεμα ειναι ο Βασιλιας σαν τι θα ερθει;; σαν αντικαταστατης του προεδρου Δημοκρατιας;; ή σαν Βασιλιας κανονικος ;;,σαν μοναρχια δηλαδη. Γιατι σου λεει ο αλλος γιατι να ταιζω 300 και οχι 1;; . Αδικο ειχε ο Αριστοτελης που ειχε πει οτι η Δημοκρατια ειναι αδικη;;. Αλλα αν το παμε και ιστορικα η ελλαδα σαν εθνος ,εζησε μεγαλες στιγμες ,με αυτοκρατορες και βασιλιαδες. Πχ Βυζαντιο ( 1000 χρονια) ,Μεγας Αλεξανδρος κλπ.Οπως και να το κανουμε ομως, ο Θεος εχει παρει την Αποφαση Του

    1. Ο Αριστοτέλης ονόμασε άδικη την Δημοκρατία γιατί υπήρχαν δύο βασικά προβλήματα με αυτό το πολίτευμα όπως κατέληξε να είναι στην Αθήνα του 4ου π.Χ. αιώνος.

      Πρώτον, η μάζα (όχλος) ψήφιζε για πράγματα για τα οποία δεν είχε την σωστή γνώμη. Άρα ψήφιζε με λάθος κριτήρια κάτι που ισοδυναμούσε με λάθος αποφάσεις. Αυτό συνέβαινε για την πλειοψηφία των περιπτώσεων. Ένας πανεπιστήμων και άνθρωπος της σκέψης και της λογικής σαν τον Αριστοτέλη δεν μπορούσε να το αποδεχτεί.

      Δεύτερον, η μάζα δυστυχώς χειραγωγούνταν από επιτήδειους δημοκόπους (σαν και σήμερα) οι οποίοι ανήγγειλαν και εκπροσωπούσαν πολιτικές οι οποίες ήταν αρεστές στον λαό (λαϊκισμός). Αυτό ήταν άλλο ένα μεγάλο αρνητικό για έναν άνθρωπο του πνεύματος σαν τον Αριστοτέλη.

      Αυτό που αντιπρότεινε ήταν η “αριστοκρατία”. Εδώ δεν εννοούσε την διακυβέρνηση από μια θράκα ξιπασμένων κακομαθημένων πλουσίων με ιστορικά “δικαιώματα” στην πολιτική και οικονομική ζωή της πόλης, αλλά μια ομάδα “αρίστων”, δηλαδή επαϊόντων (επιστημόνων) οι οποίοι θα αποφάσιζαν για την πόλη μετά λόγου γνώσεως και έτσι θα μεγιστοποιούσαν τις πιθανότητες οι αποφάσεις που έπαιρναν να είναι “σωστές”.

      Κατά την ταπεινή μου γνώμη, ούτε ο Αριστοτέλης είχε προτείνει ένα ισορροπημένο πολίτευμα. Οι επαΐοντες εάν δεν ήταν και έντιμοι (κάτι που δυστυχώς δεν μπορεί να εξασφαλιστεί για έναν πολίτη) θα μπορούσαν να λαμβάνουν αποφάσεις για την πόλη οι οποίες θα εξασφάλιζαν πρώτα τα δικά τους συμφέρονταν και μετά αυτά της πόλης. Επίσης οι αποφάσεις ναι μεν θα λαμβάνονταν από αυτούς για να εφαρμοστούν σε όλους, όμως το βάρος μιας λάθος απόφασης θα βάρυνε περισσότερο τους πολλούς παρά τους ιδίους. Και εδώ έχουμε τα κλασσικά προβλήματα της διχοτομίας “λίγοι στην κορυφή / πολλοί στην βάση της εξουσίας”.

      Αντ’αυτού, ένα καλύτερο πολίτευμα θα ήταν μια Δημοκρατία στην οποία θα ίσχυε η ψήφιση νόμων ή αποφάσεων από την μάζα στηριζόμενη σε επιστημονική ανάλυση από μια μερίδα επαϊόντων οι οποίοι θα είχαν πλήρη στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων. Αυτό που είναι πολύ θετικό σε μια Δημοκρατία (εάν φυσικά είναι άμεση και ασκείται καθημερινά ει δυνατόν) είναι ότι μια λάθος απόφαση προέρχεται από τους πολλούς οι οποίοι και θα δεχτούν τα αποτελέσματά της (είτε θετικά, είτε αρνητικά) ισόποσα. Αυτήν είναι η πεμπτουσία της Δημοκρατίας. Το επιπλέον θετικό με αυτό που προτείνω είναι η ψήφιση νόμων και ενεργειών οι οποίες θα έχουν αναλυθεί εκ των προτέρων με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την καλύτερη ενημέρωση των πολιτών για τις επιπτώσεις της ψήφου των.

    2. ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟΥΣ.
      Ο ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ. ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ. ΦΑΡΟΣ.
      ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΥΡΙΕ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ, Ο ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ ΗΤΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΗΣ; ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΣΙΠΡΑΣ Η ΦΙΛΗΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ; ΝΤΡΟΠΗ!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek