Διαφημίσεις

Ιατρός τις άπιστος, συναντήσας λαϊκόν ιεροκήρυκα εις τι χωρίον της Βοιωτίας ομιλούντα εις συγκέντρωσιν απλών χωρικών, διακόψας αυτόν με σχετικήν ειρωνείαν περί την πίστιν προς τον Χριστόν και την ψυχήν, είπε: Πράγματι, κύριε, κηρύττεις διά να σώσης ψυχάς; Απο­κριθείς καταφατικώς ο ιεροκήρυξ, εσυνέχισεν ο ιατρός:

Είδες ποτέ ψυχήν; Όχι, απήντησεν ο ιεροκήρυξ. Ήκουσες ποτέ ψυχήν; Όχι, επανέλαβεν ο ιεροκήρυξ. Οσφράνθης ποτέ ψυχήν; Όχι. Έπιασες ποτέ ψυχήν; Όχι. Εγεύθης ποτέ ψυχήν; Όχι.

Άρα ψεύδεσαι ότι κηρύττεις περί σωτηρίας ψυχής καθ’ ην στιγμήν αποδεικνύεται, ότι δεν υπάρχει καν τοιαύτη. Απόδειξις ότι ουδεμία των πέντε αισθήσεων σου, ως ομολόγησες, σε επληροφόρησε ποτέ περί της υ­πάρξεώς της.

Αντιλαμβάνεσθε τι έγινε. Ο απλούς λαός του χω­ρίου ετάχθη αμέσως (πριν ή προλάβει να άνοιξη το στό­μα του ο ιεροκήρυξ), με το μέρος του ιατρού. Επιστή­μων βλέπετε, αυτός ξέρει καλύτερα… και ετοιμάζονται να διαλυθούν.

Πάντως, ο ιεροκήρυξ επρόλαβεν, καθησύχασεν τους χωρικούς, και παρεκάλεσεν, τόσον αυτούς όσον και τον ιατρόν, να ακούσουν την απάντησιν.

Στραφείς δε προς τον ιατρόν, εις επήκοον των χωρι­κών είπε: Αγαπητέ μου· πληροφορούμαι ότι είσθε ια­τρός, ναι; Μάλιστα είμαι ιατρός και δι’ αυτό η γνώμη μου έχει βαρύτητα. Σας ερωτώ λοιπόν και εγώ με την σειράν μου. Σαν ιατρός που είσθε ενδιαφέρεσθε διά την θεραπείαν του πόνου των ασθενών; Μάλιστα, αυτή είναι η αποστολή της ιατρικής, διά να θεραπεύη τον πόνον.

Τότε πείτε μας, λόγω της ειδικότητός σας, να ακού­σω τόσον εγώ, όσον και οι χωρικοί εδώ. Είδατε ποτέ πό­νον; Όχι απήντησεν ο ιατρός μετά το σχετικό ξεροκατάπημα. Ηκούσατε ποτέ πόνον; Όχι, απήντησεν ο ιατρός πάλιν με δισταγμόν, διότι ήρχισε να αντιλαμβάνεται την γκάφα του. Οσφράνθητε ποτέ πόνον; Όχι. Επιάσατε πο­τέ πόνον; Όχι. Εγεύθητε, διά της γεύσεώς σας πόνον, ιατρέ; Όχι, απήντησε διά πέμπτην φοράν ο άπιστος, ο υλιστής, ο αρνητής των πάντων ιατρός.

Άρα ιατρέ (συνεχίζει ο ιεροκήρυξ) ψεύδεσθε ότι θε­ραπεύετε τον πόνον, καθ’ ην στιγμήν δεν υπάρχει τοιού­τος. Απόδειξις ότι ουδεμία των πέντε αισθήσεων σας σάς επληροφόρησέ ποτέ την ύπαρξίν του. Συγχωρέστε με, αλλά αυτά είναι λόγια δικά σας. Καθώς αντιλαμβάνε­σθε ιλαρότης εις το ακροατήριον και ψυχρολουσία εις τον ιατρόν.

Και συνεχίζει ο ιεροκήρυξ. Όπως λοιπόν σεις, ια­τρέ, τρέχετε διά τον πόνον και την θεραπείαν του παρ’ ό­τι αι πέντε αισθήσεις σας ποτέ δεν σας επληροφόρησαν την ύπαρξίν του, έτσι και εγώ τρέχω διά την θεραπείαν της ψυχής παρ’ ότι αι πέντε αισθήσεις μου αρνούνται την ύπαρξίν της. Διότι όπως υπάρχει πόνος και είναι γε­γονός αναμφισβήτητον η ύπαρξίς του, έτσι υπάρχει και ψυχή, ιατρέ, διά την οποίαν θα δώσωμεν λόγον μίαν ημέραν και πρόσεξε. Γνώριζε δε, ότι η ψυχή είναι πνεύμα και αι αισθήσεις είναι ύλη, και ουδέποτε είναι εις θέσιν τα υλικά να ανακρίνουν τα πνευματικά.

Ο ιατρός ανεχώρησεν… ροδαλός-ροδαλός και ο ιε­ροκήρυξ συνέχισε το κήρυγμά του. Ο Θεός να μας φυλάττη από τυχόν άθεον, άπιστον ή υλιστήν επιστήμονα.

Ο αείμνηστος καλός
εργάτης του Ευαγγελίου
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

*Και εάν κάποιος ισχυρισθεί επειδή πιστεύει πως πονάει ,υπάρχει ο πόνος,ας απαντήσει εάν έχει αμφιβολίες, γιατί να θεωρεί με την σειρά του ,ότι πρέπει να έχουν ψευδαισθήσεις  όσοι πιστεύουν πως νιώθουν την ύπαρξη της ψυχής;

Γιατί κατά τον ίδιο τροπο που όταν αφαιρεθεί το νευρικό σύστημα από τον άνθρωπο σταματάει ο πόνος αλλά και δεν μπορεί να ζήσει , τούτο δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση πως δεν υπάρχει ο πόνος ,έτσι και όταν αφαιρεθεί η σκοτισθεί  ο νούς  του ανθρώπου γίνεται ζώο και είναι αδύνατον να να ζήσει πνευματικά ,τούτο δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει η ψυχή!

 



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
12 σχόλια στο “Η άπιστος Επιστήμη μέγας κίνδυνος των αγνοούντων”
  1. Ξέρετε, με τέτοιους ανόητους διαλόγους διασκεδάζω αφάνταστα. Ο πόνος είναι μια υπαρκτή κατάσταση! Πάμε παρακάτω. Μπορεί κάποιος από εσάς να αποδείξει την αλήθεια του ισχυρισμού του περί ύπαρξης ψυχής ως άυλη οντότητα;

  2. Ας αποδείξει κάποιος, ότι όχι μόνο η υπερηφάνεια, η απιστία, η πλεονεξία, το μίσος, ο φθόνος, η οργή, η αδιαφορία, η κενοδοξία, η επιθυμία της τιμής, η εμπάθεια, διχόνοια, η ΕΜΜΟΝΗ αλλά και η αίσθηση του καλού,η ταπεινότητα ,όπως και η απάθεια δεν προέρχονται από την ψυχή,αλλά από το μυαλό.

    Αλλο συνειδητότητα όλλο συνείδηση.

    Μπορεί ο τόσο παχυλός από νευρώνες εγκέφαλος από μόνος του ,να παράγει κάτι τόσο λεπτό όσο η συνείδηση;Τι καθορίζει την λειτουργία η μη ,της συνείδησης;Eάν όχι η ψυχή;

  3. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    Το οντότητα στη φιλοσοφία είναι μια έννοια που σχετίζεται με την ύπαρξη, με την ύπαρξη. Εν ολίγοις, θα μπορούσε να οριστεί ως αυτό που είναι και το οποίο συμμετέχει στην ύπαρξη.

    Έχει, ωστόσο, τα δικά της χαρακτηριστικά σε αντίθεση με την ύπαρξη. Ομοίως, κάθε φιλοσοφική παράδοση έχει καθορίσει τους δικούς της ορισμούς, από τονστο περιεχόμενο (τι) και έχει ξεχάσει τι σήμαινε αρχικά: “να είναι παρούσα”.ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΙ ΓΙΑΤΡΟΣ……………Κτηνίατρος…..…«Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν. Αμήν.»ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ…

  4. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    Η Εκκλησία θεωρεί την παρεμπόδιση της γέννησης ανθρωποκτονία, μόνο αν το έμβρυο έχει ήδη λάβει μορφή ανθρώπου. Ο Τερτυλλιανός παραπέμπει σε χωρίο της Παλαιάς Διαθήκης που επηρέασε τόσο τον Φίλωνα τον Αλεξανδρέα όσο και την «Εκλογή» των Ισαύρων. Πότε όμως έχει λάβει το έμβρυο ανθρώπινη μορφή; Το ερώτημα συνδέθηκε με την απόκτηση της ψυχής. Κατά τον Κλήμη τον Αλεξανδρέα η ψυχή «εμφυτεύεται» με την είσοδο του σπέρματος στη μήτρα. Ο Τερτυλλιανός προσθέτει ότι η ψυχή μεταδίδεται κληρονομικά από τους

  5. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    κληρονομικά από τους γονείς. Αν και, λοιπόν, διαθέτει ψυχή, το έμβρυο αποκτά ανθρώπινη μορφή και υπόσταση μόνο σαράντα ή ενενήντα μέρες μετά τη σύλληψη, ανάλογα με το γένος. Τη φαινομενική αντίφαση αίρει η αριστοτελική διάκριση της ψυχής σε «φυτική», «αισθητική» και «λογική» που αργότερα εμφανίζεται ως επίσημη θέση της Εκκλησίας. Ο Γρηγόριος Νύσσης που υποστήριξε ότι η λογική ψυχή ενυπάρχει από τη στιγμή της σύλληψης είναι ο επιφανέστερος από τους λιγοστούς πολέμιους αυτής της άποψης. ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΙ

  6. Καλησπέρα.

    Αν δεν γνωρίζεις φίλε μου πως λειτουργεί ο εγκέφαλος ρίξε μια ματιά σε κάνα επιστημονικό περιοδικό.

    Δεν είμαι υποχρεωμένος να σου αποδείξω το οτιδήποτε! Έφερα στο πεδίο κάποιον ισχυρισμό; Όχι! Αν δεν μπορείς να αποδείξεις την αλήθεια του ισχυρισμού σου, πες ότι δεν μπορείς, όχι να πουλάς πνεύμα.

  7. Το πιο πιθανό είναι ότι θρησκευτικοί λόγοι (περί αθανασίας της ψυχής, μετάβασης στον άλλο κόσμο κτλ.) πρέπει να επηρέασαν τον γιατρό να προβεί σε τέτοιες θεωρίες και σήμερα οι περισσότεροι επιστήμονες θεωρούν ότι τα αποτελέσματα εκείνων των πειραμάτων αντικατοπτρίζουν κυρίως το πνεύμα της εποχής για την ύπαρξη της ψυχής παρά ένα πραγματικό φαινόμενο.

  8. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    http://athenastefanatoua.blogspot.com/2015/05/blog-post.html

    ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΙ ΓΙΑΤΡΟΣ…………Κτηνίατρος……«Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν. Αμήν.»
    ……………..ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ…+++ ΔΕς ΤΙ ΜΑΛΑΚΑς ΕΙΣΑΙ.

    https://www.youtube.com/watch?v=1n1qL8B1TtA

  9. καλημερα γιατρε σε περιοδικο ειπατε να ψαξουμε να διαβασουμε οπως π.χ. σε περιοδικο αστρολογιας εισαι δυνατος παιχτης μπραβο σου
    σε περιοδικο αλλο τι…
    μαθε εσυ τον τροπο για να καταλαβεις την ψυχη κ θα μαθουμε κ οι υπολοιπη για τον εγκεφαλο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek