Αντιθέτως, η επιχείρηση πρέπει να μελετήσει με ποιον τρόπο το κακόβουλο δημοσίευμα μπορεί να γίνει μπούμερανγκ για τους εμπνευστές του. Αν το καταφέρει αυτό, τότε, όπως αποδεικνύουν πολλές έρευνες, η όλη αρνητική αντίληψη για την εταιρεία μπορεί να αλλάξει άρδην και η επιχείρηση να βγει τελικώς πολλαπλώς κερδισμένη από πλευράς εικόνας και φήμης. Επίσης, καλόν είναι μία επιχείρηση που δικαιώνεται, να συνδυάσει το γεγονός αυτό με εντονότερη κοινωνική παρουσία –σε καμία περίπτωση, όμως, με διαφημιστική προβολή.
Είναι περιττόν να τονιστεί ότι η επιχείρηση αυτή θα πρέπει να επανεξετάσει εις βάθος τις πολιτικές προώθησης της φήμης και της εικόνας της τις οποίες εφαρμόζει. Και αν δεν είχε ποτέ σκεφθεί να υιοθετήσει τέτοιες τακτικές, τότε καλά θα κάνει πολύ σύντομα να αλλάξει αντιλήψεις και, κατ’ επέκτασιν, συμπεριφορές. «Είναι τραγικό λάθος μία επιχείρηση να θεωρεί πολυτέλεια την εφαρμογή μιας πολιτικής φήμης και εικόνας», τονίζει ο καθηγητής Χ. Χούκεν. Και η εμπειρία του μάς πείθει ότι γνωρίζει πολύ καλά τί λέει.
@ Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου /Businesslife.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Μπλαμπλαμπλα