Διαφημίσεις
Από: Μαρία Πέππα –
Η Υπνωτική Αναδρομή σε Προηγούμενη Ζωή είναι το κλειδί με το οποίο ξεκλειδώνουμε παλαιότερες αναμνήσεις μας. Ίσως να έχετε αναρωτηθεί αν υπάρχει προηγούμενη ζωή, ίσως να έχετε βιώσει ανεξήγητα συναισθήματα για κάποιον άνθρωπο που μόλις συναντήσατε, μπορεί η επίσκεψή σας σε μια χώρα ή πόλη να σας δημιούργησε την αίσθηση πως κάποτε έχετε ξαναβρεθεί εκεί. Με την υπνωτική αναδρομή σε προηγούμενη ζωή, δεν απαντάτε μόνο σε αυτά τα ερωτήματα αλλά σε πολύ περισσότερα …
Η υπνωτική αναδρομή είναι ένα ταξίδι συναρπαστικό. Ένα ταξίδι επιστροφής στις ρίζες μας. Δεν είναι τυχαίο που 75% του πληθυσμού πιστεύει στην μετενσάρκωση …
Τα οφέλη από την εξερεύνηση του παρελθόντος μας είναι πολύ μεγάλα. Η υπνωτική αναδρομή σε προηγούμενη ζωή, διευκολύνει τον άνθρωπο να ασκήσει επίδραση στην συμπεριφοριστική, συναισθηματική και ψυχολογική του μεταμόρφωση, αφήνοντας χώρο για διαμόρφωση, σημαντικών και θετικών αλλαγών στην καθημερινή του ζωή. Τόσα πολλά πράγματα θετικά και αρνητικά συμβαίνουν στην ζωή μας επειδή τα προσελκύουμε ξανά και ξανά …
Πολλές από τι προσωπικές μας συνήθειες, φοβίες, ταλέντα, καθώς και ιδιαιτερότητες, είναι κληρονομημένα χαρακτηριστικά. Αντιπροσωπεύουν ένα σύνολο καταστάσεων που προέρχονται από τις επιρροές του περιβάλλοντος, της κοινωνίας, τις πεποιθήσεις και αξίες της οικογένειας, όχι μόνο από την τωρινή, αλλά ίσως και από προηγούμενες ζωές …
Η υπνωτική αναδρομή σε προηγούμενη ζωή, βοηθά να ξεριζωθούν πολλές από αυτές τις βαθιά ριζωμένες πεποιθήσεις, σκέψεις, φοβίες, επαναλαμβανόμενα αρνητικά μοτίβα συμπεριφοράς, αντικαθιστώντας τα με ευεργετικά συναισθήματα, ευεξία, ευημερία και γενικότερη υγεία …
Προσανατολίζεται στην ανακάλυψη των αρχικών καταστάσεων και βιωμάτων που ο υποσυνείδητος νους αναδύει στην επιφάνεια, δίνοντας την ευκαιρία στον ενδιαφερόμενο να επεξεργαστεί το περιβάλλον και τις αιτίες από οπουδήποτε κι αν αυτές εκπορεύονται, προάγοντας την αυτογνωσία και την μεταμόρφωση …
Σύμφωνα με την θέση της κλινικής υπνοθεραπείας σήμερα, η αναδρομή σε μια προηγούμενη ζωή δεν αποτελεί μέρος μιας ιδεολογίας, ή πίστης στις μυστηριώδεις εκφάνσεις της ανθρώπινης εμπειρίας, επίσης δεν αφορά τις προσωπικές πεποιθήσεις και πιστεύω των ασκούντων ή των ανθρώπων που υποβάλλονται σε αυτή. Η πίστη ενός εκάστου στην μεταθανάτια, στην προηγούμενη, στην επόμενη ζωή, στην ύπαρξη της ψυχής ή του Θεού, δεν έχουν καμιά σημασία για τον τελικό σκοπό της υπνοθεραπείας, ο οποίος εστιάζεται στην ανακάλυψη της Αρχικής Προέλευσης των προβλημάτων του ανθρώπου …
Η κλινική υπνοθεραπεία με την αναδρομή σε προηγούμενη ζωή μεταξύ άλλων προσεγγίσεων, επιδιώκει να εξασφαλίσει το θεραπευτικό εκείνο πλαίσιο με το οποίο διευρύνονται οι ανθρώπινες επιλογές και εγκαθίστανται ευεργετικοί στόχοι που ανταποκρίνονται στην παρούσα πραγματικότητα της ζωής, αποκαθιστώντας παράλληλα το νόημά της …
Οτιδήποτε το υποσυνείδητο αναδύει στην επιφάνεια είναι αποδεκτό, εφόσον αποτελεί μέρος της ευρύτερης συνειδητότητας και έχει άμεση σχέση με εκείνον που το βιώνει στο εδώ και τώρα …
Υπάρχει λόγος για κάθε τι που μας αφορά και μόνο εμείς μπορούμε να ανακαλύψουμε την βαθύτερη αιτία της αναφοράς του στα επαναλαμβανόμενα μοτίβα της καθημερινής μας ζωής …
Το υποσυνείδητο δεν περιορίζεται από την λογική, τον χώρο και τον χρόνο. Μπορεί να θυμάται κάθε τι, άσχετο από χρόνο, να υπερβαίνει την λογική και να αγγίζει πεδία σοφίας που ξεπερνούν κατά πολύ τις συνηθισμένες νοητικές μας ικανότητες …
Ίσως αξίζει να δοκιμάσουμε, άλλωστε όπως όλοι ήδη γνωρίζουμε ¨Η Γνώση είναι Δύναμη¨ και όσο περισσότερα γνωρίζουμε για τους εαυτούς μας, τόσο περισσότερο ενισχύουμε μέσα μας το βίωμα της Πληρότητας και την Δύναμη μας …
www.hypnotherapy4u.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΧΑΛΑΡΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΟΤΙ ΕΛΥΘΕΡΩΣΑΜΕ ΤΟΝ ΝΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΥΠΝΟΣ ,,,ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΓΙΝΕΤΕ Η ΜΕΓΊΣΤΗ ΠΑΓΊΔΑ ΤΩΝ ΘΕΛΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΧΑΛΑΡΨΩΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΑς ,,,,,ΕΡΜΑΙΟ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥς ΥΠΝΟΙ ΤΩΝ ΘΕΛΩΝ ΜΑΣ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑΜΕ ΤΟ ΝΟΥ,,,,, Η ΣΚΕΨΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΑΛΑΡΩΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΝΟΥΣ ΑΠΛΑ ΑΛΛΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΣΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΜΕ ΛΟΓΙΚΗ,,ΟΠΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΞΥΠΝΙΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟς,,,ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΟΙΜΑΜΙΖΩ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΤΟΝ ΝΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΕΝ ΖΩΗ ..ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΘΑ ΠΕΘΑΜΟΥΜΕ ,,,,ΑΛΛΟ ΠΡΟΙΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΟΠΟΤΕ ΧΑΛΑΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑΤΑ,,ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΧΑΛΑΡΩΝΩ ΤΟ ΝΟΥ ΑΜΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΑΣΤΑ ΒΡΑΣΤΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟς ……ΜΕ ΕΓΚΑΙΦΑΛΟ …..ΑΛΛΟ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ……. ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΕΝ ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΣΗ ,,,,να κοιμαμαι οταν πρεπει και να υπαρχω στο υπαρκτο και ορθοσ και ενξυπνοσ,,,,,,εμεισ προσπαθουμε να ξυπνισουμε και σονυ και καλα να κοιμηθουμε οτι αυτο ειναι εξυπναδα ,,,,μαλλον των θελω και των συναισθηματων ,,αλλο παρατηρω μεσα στα πραγματα ενξυπνος και αλλο κοιμαμαι για μα ξυπνήσω τι???? τα εγω μου???..δεν κολλάει σύμφωνα μα την ελληνική παιδεία
ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ Η ΥΠΝΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΟΣΟ Ο ΦΑΝΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΡΕΤΣΙΝΟΛΑΔΟ.
εσυ νομιζε οτι ελευθερωνεσαι στον μυαλο σου του υπνου και ασε εμασ να παρατηρουμε ξυπνιοι και συνειδητη χαζεελληνα υπνοβατη
εαν υπνοβατη μου ειχε διαβασει και εμβανθυνει στην ελληνικη γραμματεια τοτε θα ηξερες οτι ορθοι οι αρχαιοι μιλαγαν στους θεους και περιμεναν παρατηροντας το σημαδι που θα εστελνε ο ζευσ,,,,,και κατι αλλο απο απο τα χαζοκοιμησμενα ,,,,μιλαγαν φωναχτα να ακουεο το αυτι τι ελεγαν στους θεους σε ερημια ηη με αλλους διπλα ..δεν κοιμοντουσταν ποτε..αυτα ειναι τερτίπια των σαυροειδων του νεα παλ ……για να ελεχουν τα ασυνειδητα χαζοχαρουμενε ??????????
Ειδικότερα η μετενσάρκωση, την οποία ασπάζεται η μεταφυσική του Ινδουισμού και Βουδισμού, έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την ανάσταση του Ιησού Χριστού και τη διδασκαλία Του. Αν ίσχυε η μετενσάρκωση, δεν θα χρειαζόταν ούτε Θεός για να μας σώσει, ούτε ο Υιός του Θεού θα σαρκωνόταν επί της γης, ούτε θα πέθαινε επί του Σταυρού, αφού έτσι και αλλιώς θα σωζόντουσαν όλοι κάποτε μετά από πολλές ενσαρκώσεις της ψυχής τους σε διαφορετικά σώματα. Ο Χριστός όμως στον δεξιό, συσταυρούμενο πάνω στο Γολγοθά, ληστή, ανακοινώνει ότι την ίδια μέρα θα βρισκόταν μαζί Του στον παράδεισο (Λουκ. 23,23), και όχι μετά από αρκετές μετενσαρκώσεις. Ο δε απόστολος Παύλος, βροντοφωνάζει: «Οι άνθρωποι μια φορά πεθαίνουν και ύστερα έρχεται η κρίση» (Εβρ. 9,27).
– Σύμφωνα με τη διδασκαλία της γιόγκα και του διαλογισμού, ο άνθρωπος φτάνει μόνος στην αλήθεια, χωρίς τη Θεία βοήθεια (“Ανεξήγητο”, έκδ. ΩΡΙΩΝ, 1992, τόμος 1ος, σελ. 80). Τα χαρίσματα του Αγ. Πνεύματος, άνευ των οποίων δεν νοείται πρόοδος στη χριστιανική ζωή, εδώ θεωρούνται αυτοκατάκτηση. Συν τω χρόνω ο γιόγκι συνειδητοποιεί ότι λατρεύει την ίδια του τη φύση αντί του θεού ή μάλλον τις απρόσωπες δυνάμεις της φύσης (Βιβεκανάντα, σελ. 74,75). Ο τέλειος γιόγκι δεν έχει ανάγκη από έναν Θεό, αφού θεός είναι ο ίδιος. ‘Είναι εις Θεός περιπατών επί της γης’. Διότι με το διαλογισμό νοιώθει ‘μόνος, παντοδύναμος, πανταχού παρών’, παντοτινά τέλειος, ‘τρισμακάριστος’ (βλ. ‘Θεοί Εσμέν, Κόσμος εν Κοσμώ’, Αρ. Σ. Παπασταύρου, εκδ. Μάκρη, 1959). Η σωτηρία όμως για τον Χριστιανισμό δεν είναι αυτοσωτηρία και αυτοθέωση, αλλά αγιασμός και κατά χάρη θέωση πού πραγματοποιείται, αποκλειστικά, ένεκα της ενανθρώπησης, των σωτήριων παθών και της ανάστασης του Θεανθρώπου Χριστού και όχι με τις δικές μας “υπερφυσικές”, υποτίθεται, δυνάμεις.
– Χαρακτηριστικό της θρησκείας της γιόγκα είναι ο συγκρητιστικός οικουμενισμός. Τα δόγματα, μας λένε, οι θρησκείες και οι “θεοί” είναι διαφορετικές εκδηλώσεις ενός και μόνο Κυρίου. Η άποψη αυτή «Ένας Θεός – Πολλές Θρησκείες» είναι υβριστική για την Αγία Τριάδα (βλ. ‘Καταστροφικές Λατρείες’, έκδοση Α’, Αποστολικής Διακονίας, Αθ. 1994, σελ. 29). Στον Χριστιανισμό ενώ σεβόμαστε κάθε θρησκεία, δεχόμαστε όμως ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ο μόνος ενσαρκωμένος Θεός και η Εκκλησία αποτελεί το ένα σώμα Του, μέσα απ` τα αγιαστικά μυστήρια της οποίας σώζεται ο εθελοντικά προσερχόμενος πιστός.
– Ο Θεός για τους γιόγκι είναι το ‘γενικοποιημένο και η αφηρημένη κοσμική ολότητα’ (Γιόγκα, …….). Παρατηρούμε μια ταύτιση του Θεού με τα δημιουργήματά του, αλλά ενίοτε και την άρνηση ενός προσωπικού, υπέρτατου Θεού. Η σωτηρία στον Ινδουισμό δεν αναφέρεται στη σχέση προσώπων. Σημαίνει την διάλυση της ατομικότητας στην ενιαία θεία ουσία (βλ. «Όψεις Ινδουισμού – Βουδδισμού», επισκόπου Ανδρούσης Αναστασίου Γιαννουλάτου, εκδ. Εθν. Και Καποδ. Παν/μίου Αθηνών, 1985, σελ. 77).
– Τέλος, στα υψηλότερα στάδια του διαλογισμού, η γιόγκα είναι καθαρός αποκρυφισμός. Γιατί η γιόγκα υπόσχεται στον γιόγκι ότι μ’ αυτήν μπορεί να υποτάξει τα πάντα ‘κάτω από τον έλεγχο του’, να διατάζει ‘θεούς και ψυχές’ και να υπακούουν, να εξουσιάζει κάθε τι στο σύμπαν, ακόμα και τα σώματα των συνανθρώπων του, και γενικά να τον υπακούουν σαν σκλάβοι του όλες οι δυνάμεις της φύσης (Βιβεκανάντα, σελ. 57). Όσο ανεβαίνει κάποιος τις φάσεις της γιόγκα συναντά μεταφυσικές δυνάμεις, που είναι γνωστές στον αποκρυφισμό και τη μαγεία. Οι Θιβετιανοί γιόγκι π.χ. διδάσκουν την ύπνωση, την έξοδο της ψυχής από το σώμα, την τηλεκινησία (ή τηλεκίνηση), την αιώρηση, και όλες τις τέχνες της αβύσσου.
Επομένως η γιόγκα αντί να απελευθερώνει πνευματικά φαίνεται ότι υποτάσσει, σε αρκετές περιπτώσεις, τους ασχολούμενους με αυτήν όχι στο Άγιο Πνεύμα, αλλά στα πονηρά πνεύματα. Οι ασκήσεις γιόγκα και διαλογισμού δεν είναι απλές ασκήσεις χαλάρωσης, αλλά ασκήσεις που κατευθύνουν προς άλλον Κύριο και προς οδόν απωλείας, αντί σωτηρίας! Η Αγία Γραφή δεν εναρμονίζεται με την κοσμοθεωρία της γιόγκα, ούτε οι θρησκευτικές αντιλήψεις και πρακτικές που εξασκούνται στην Άπω Ανατολή έχουν κάτι κοινό με την εκκλησιαστική ζωή. Οι χριστιανοί οφείλουμε να διάγουμε εν εγρηγόρσει και να μην επιτρέπουμε στον σύγχρονο αποκρυφισμό, όσες ελκυστικές μορφές κι αν χρησιμοποιεί, να επισκέπτεται την οικία της ψυχής μας. Ας έχουμε στο νου μας την ουσιαστική προτροπή του αποστόλου Παύλου: «Στην ελευθερία, για την οποίο ο Χριστός μας ελευθέρωσε, σταθήτε σταθεροί, και μην υποταχθείτε πάλι σε ζυγό δουλείας» (Γαλ. 5,1) (βλ. και Kurt E. Koch, «Το Αλφάβητο του Αποκρυφισμού», εκδ. Στερέωμα). Η αγία Ορθόδοξη Εκκλησία είναι ψυχοσωματικό νοσοκομείο, για να δέχεται όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους πού πάσχουν από διάφορες ασθένειες και να τους θεραπεύει με τα άγια μυστήρια (βλ. Περί των Ειδών της Μαγείας, Οσίου Νικόδημου του Αγιορείτου, έκδ. Ορθοδόξου Κυψέλης, Θεσ. 1993). Το να αφήνει κανείς ανεκμετάλλευτη μία τέτοια χρυσή ευκαιρία, που παρέχει η Χάρη του Θεού και μάλιστα δωρεάν, και να τρέχει σε παραθρησκευτικά κέντρα ή αλλότριες συναγωγές, ισοδυναμεί με πνευματική πλάνη, ζημία και ειδωλολατρία.
http://oodegr.com/oode/anatolikes/nea_epoxi/gioga_dialog_2.htm
Οι γκουρού ιεραπόστολοι που εμφανίστηκαν στο δυτικό κόσμο από τις αρχές του 20ού αιώνα και οι οποίοι είναι πλέον πολυπληθείς, μετέβαλαν τη λατρεία των θεών σε συμβολισμό, στηρίχτηκαν στο θεμελιώδες ινδουιστικό δόγμα ότι το άτμαν (ψυχή) ταυτίζεται με το Μπράχμαν και διαφήμισαν στους ανθρώπους ότι μέσα τους θα βρουν ό,τι χρειάζονται για την πνευματική και ηθική τους τελειοποίηση.
Ο χριστιανός όμως, εκτός του ότι έχει στην παράδοσή του ό,τι χρειάζεται γι’ αυτό το σκοπό (όπως ήδη είπαμε), γνωρίζει ότι δεν θα βρει την τελειοποίηση στις μεθόδους του ινδουισμού, γιατί δεν έχουν το πιο βασικό στοιχείο που ο ίδιος χρειάζεται, το Χριστό.
«Έχω το Χριστό» δεν σημαίνει ότι διαλογίζομαι φανταζόμενος το Χριστό ή ψάλλοντας το όνομά Του σαν μάντρα (στην προσευχή, σημειωτέον, απευθυνόμαστε στο Χριστό, δεν διαλογιζόμαστε μηχανικά πάνω στο θέμα «Χριστός»). Έχω το Χριστό σημαίνει ότι είμαι κανονικό μέλος της Εκκλησίας Του, δηλ. εγκαταλείπω τον εγωκεντρικό ατομικό δρόμο μου και γίνομαι ένα σώμα και με τους άλλους χριστιανούς, καθώς επίσης και με τους αγγέλους, τους αγίους, τους κεκοιμημένους…
Το ότι η Εκκλησία που ίδρυσε ο Χριστός είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία και όχι οι ποικίλες προτεσταντικές ή άλλες ομάδες, αφήνω να το πουν οι πολλοί χριστιανοί που μεταστράφηκαν στην Ορθοδοξία μετά από έρευνα των αρχαίων χριστιανικών πηγών. Ορισμένα παραδείγματα εδώ (στις ενότητες για τις μεταστροφές παπικών και προτεσταντών).
Ως μέλος της Εκκλησίας, κοινωνώ το σώμα και αίμα του Χριστού (ο ίδιος το δίδαξε ως απολύτως απαραίτητο, όπως ασφαλώς γνωρίζει κάθε ενημερωμένος άνθρωπος) και ενώνω τις πνευματικές πράξεις μου με τις παρόμοιες πνευματικές πράξεις (εξομολόγηση, εκκλησιασμό, κοινές νηστείες, χρήση των ορθοδόξων εικόνων, ευλογία διά του σημείου του σταυρού κ.τ.λ.) όλων των αδελφών μου χριστιανών, ακόμη και των πιο παρακατιανών ή «αγράμματων», που τους αγαπώ και με τους οποίους επιθυμώ να ενωθώ. Δεν διαχωρίζομαι από αυτούς, γιατί επιθυμώ να ενωθώ μαζί τους και όλοι μαζί, ως ένα σώμα, να ενωθούμε με το Χριστό και διά του Χριστού με τον Τριαδικό Θεό. Διαχωρίζομαι μόνο από την κακία μου και τα πάθη μου, πράγμα, που για να το κάνω, πρέπει να επικεντρώσω όλη την πνευματική μου προσπάθεια σ’ αυτό και όχι σε «τεχνικές αυτοβελτίωσης». Εξάλλου, δεν αποσκοπώ στο να «αυτοβελτιωθώ», αλλά στο να με βελτιώσει ο Ιησούς Χριστός, διά της θείας χάριτος, διά των αγίων και διά των αδελφών μου χριστιανών. Η βοήθειά μου προς αυτούς, η συγχώρησή μου προς τα σφάλματα και τις αμαρτίες που διαπράττουν σε μένα, αλλά και η εξομολόγηση των δικών μου αμαρτιών σ’ έναν απ’ αυτούς (τον πνευματικό μου) είναι τέτοιες πράξεις, που με πλησιάζουν σ’ αυτούς.
Γ) Ασφαλώς κανείς απλός χριστιανός (ή πιστός οποιασδήποτε θρησκείας ή άθεος ή «άθρησκος») δεν μπορεί να αποφανθεί με βεβαιότητα σε ποιες πνευματικές εμπειρίες υπάρχει θεϊκό στοιχείο και σε ποιες δαιμονικό.
Υπάρχουν όμως κάποιοι που έχουν γνωρίσει το θεϊκό και το δαιμονικό στοιχείο στη ζωή τους, τα έχουν ξεχωρίσει, έχοντας απελευθερωθεί από τα πάθη τους και ενωθεί με το Θεό εν Χριστώ, και μπορούν να διακρίνουν εκ πείρας αν ένα πνευματικό βίωμα ή ένα χάρισμα έχει δαιμονική προέλευση, ακόμη κι αν είναι ακριβές αντίγραφο θεϊκής εμπειρίας. Αυτοί οι άνθρωποι δεν μιλούν από τις πεποιθήσεις τους ή από τη μελέτη βιβλίων, αλλά από την εμπειρία τους, προσεχτικά δοκιμασμένη και επιβεβαιωμένη, είναι δηλαδή επιστήμονες. Αυτοί είναι οι ορθόδοξοι άγιοι.
Μερικά ταπεινά δείγματα εδώ.
Οι ορθόδοξοι άγιοι δεν ταυτίζονται με τους ρωμαιοκαθολικούς μυστικιστές, όπως η αγία Θηρεσία ή ο άγιος Φραγκίσκος (βλ. εδώ), ούτε με τους μυστικιστές του Ισλάμ, του ινδουισμού ή οποιασδήποτε άλλης θρησκευτικής παράδοσης. Όλοι αυτοί δεν ξέρουν να ξεχωρίζουν τα θεϊκά βιώματα από τις σκοτεινές απομιμήσεις τους, γιατί αν ήξεραν δεν θα βλέπαμε να γίνονται αποδεκτά φαινόμενα έκστασης, καταληψίας, λατρείας σκοτεινών πνευμάτων και άλλα, που οι ορθόδοξοι άγιοι γνωρίζουν ότι δεν είναι αυθεντικά θεϊκά βιώματα. Στον Ινδουισμό, αν οι γκουρού (η πηγή προέλευσης της γιόγκα) γνώριζαν να ξεχωρίζουν τα βιώματα (ας πω δυο παραδείγματα), δεν θα λάτρευαν θεότητες που «συνδυάζουν το καλό και το κακό» (για να μην αναφέρω λατρείες ανθρωποθυσιών, την αποδοχή του θρησκευτικού συστήματος των καστών ή, παλαιότερα, την καύση της χήρας στη νεκρική πυρά του συζύγου της) και δεν θα δέχονταν να λατρεύονται οι ίδιοι ως θεοί από τους μαθητές τους, πράγμα που δεν έχει καμιά αναλογία με τον τρόπο που αντιμετωπίζονται οι ζώντες πνευματικοί διδάσκαλοι στο χριστιανισμό.
Αν ορθόδοξοι άγιοι διδάσκαλοι συζητούσαν με γκουρού, πραγματικά προοδευμένους στην πνευματική τους παράδοση, πιστεύω ότι σε αρκετά θέματα θα συμφωνούσαν, όπως π.χ. στο σεβασμό προς όλα τα όντα, στην υπηρεσία προς τον πλησίον κ.τ.λ. (δες το άρθρο για τη Μπαγκαβάντ Γκιτά, όπου παραπέμπουμε νωρίτερα). Όμως σε άλλα, θεμελιώδη ζητήματα, θα διαφωνούσαν, όπως η μετενσάρκωση (που γνωρίζουμε πολύ καλά ότι είναι εσφαλμένη ιδέα, εκτός των άλλων επειδή οι άγιοί μας επικοινωνούν με τους ζωντανούς και μετά θάνατον), οι θεοί και υποθέτω και η προέλευση των ξεχωριστών χαρισμάτων και δυνάμεων.
Για τις δυνάμεις και το αν πρόκειται όντως για ενεργοποίηση ανθρώπινων δυνάμεων ή δαιμονικές παγίδες, παραπέμπω σε αυτό το άρθρο για την αστρική προβολή, που εκφράζει κάποιες σοβαρές, κατά τη γνώμη μου, απόψεις επί του θέματος.
Όμως ακόμη κι αν πρόκειται για ανθρώπινες δυνατότητες, ο χριστιανός γνωρίζει ότι πραγματική πνευματική ανάπτυξη συνιστά μόνο η ένωση με το Χριστό. Αν ο Θεός θέλει, προσφέρει στον άνθρωπο τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος όταν ο άνθρωπος ενωθεί με Αυτόν. Αν όμως έχω μια μέθοδο, που μπορώ να την εφαρμόσω και να φτάσω στην «τελειότητα», ακόμη κι αν δεχτούμε ότι πρόκειται για φυσική ψυχοσωματική ανάπτυξη του ανθρώπου και όχι για δαιμονική ενέργεια, ποιος ο λόγος ν’ αγωνίζομαι σ’ όλη μου τη ζωή για να κρατήσω μέσα μου τη θεία χάρη, εισπράττοντας διαρκώς πίκρες από την κακία του κόσμου (μέχρι να γίνω απαθής και η χαρά του Χριστού να μείνει μέσα μου μόνιμα – που και τότε θα νιώθω και λύπη για το κακό που υπάρχει στον κόσμο); Εφαρμόζω τη μέθοδό μου και ανεβαίνω με το ασανσέρ, με τη βοήθεια μιας τεχνικής και μιας – επιτρέψτε μου – εύκολης ηθικής, χωρίς να «σταυρώσω τον εαυτό μου», δηλαδή στην ουσία άκοπα.
Αν, εξάλλου, αγωνίζομαι το χριστιανικό αγώνα και πλησιάζω προς το Θεό και τους αδελφούς μου, ποιος ο λόγος να εφαρμόζω μεθόδους που υπόσχονται να με οδηγήσουν σε οποιασδήποτε μορφής «τελειοποίηση»; Μου είναι υπεραρκετός ο αγώνας μου για την καλλιέργεια της αγάπης και της ταπείνωσης και την εφαρμογή των εντολών του Χριστού, που είναι δύο: «αγαπήσεις Κύριον τον Θεόν σου» και «αγαπήσεις τον πλησίον σου ως σεαυτόν» (Ματθ. 22, 34-40).
http://www.oodegr.com/oode/anatolikes/budismos/gioga_latreia_1.htm
ΣΙΓΑ ΤΑ ΩΑ!!! ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΩΡΑ!!!