Διαφημίσεις

Η τιμή για τη μεταφορά 12μετρου εμπορευματοκιβωτίου από την Ασία προς τη βόρεια Ευρώπη ξεπέρασε τα 4.000 δολάρια, καταγράφοντας άλμα 173%

Τα ναύλα για τις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας, Ευρώπης και ΗΠΑ αυξάνονται, λόγω της μειωμένης δυνατότητας μεταφορών που οφείλεται στις απειλές και τους κινδύνους για τα φορτηγά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα.

Η τιμή για τη μεταφορά 12μετρου εμπορευματοκιβωτίου από την Ασία προς τη βόρεια Ευρώπη ξεπέρασε τα 4.000 δολάρια, καταγράφοντας άλμα 173% σε σύγκριση με την περίοδο πριν το ξέσπασμα των νέων εντάσεων στην περιοχή, ανέφερε αργά την Τετάρτη η Freightos.com, πλατφόρμα κρατήσεων και πληρωμών.

Το κόστος για τις ίδιες υπηρεσίες από την Ασία προς τη βόρεια Ευρώπη και προς τη Μεσόγειο έχει διπλασιαστεί σε σχέση με τα επίπεδα του Ιανουαρίου 2019, αλλά εξακολουθεί να είναι πολύ χαμηλότερο από τα ρεκόρ που είχαν καταγράψει κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, δήλωσε ο Τζούντα Λεβίν, επικεφαλής ερευνητής της Freightos.

Μια ξεχωριστή ανάλυση των χρεώσεων, που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη, κατέδειξε επίσης αυξήσεις. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Δείκτη Εμπορευματοκιβωτίων του ναυτιλιακού οίκου Drewry, οι τιμές από την Κίνα προς την Ευρώπη έχουν υπερδιπλασιαστεί από τις 21 Δεκεμβρίου και εκείνες από τη Σαγκάη προς το Λος Αντζελες αυξήθηκαν κατά 30%.

Η εκτίναξη των τιμών οφείλεται στη μειωμένη κίνηση στη διώρυγα του Σουέζ, η οποία έχει υποχωρήσει περισσότερο από το ένα τέταρτο τις τελευταίες ημέρες, καθώς τα πλοία ακολουθούν μεγαλύτερες διαδρομές για να αποφύγουν πυραυλικά πλήγματα από τους αντάρτες Χούθι της Υεμένης που υποστηρίζονται από το Ιράν.

Οι Χούθι υποστηρίζουν ότι βάζουν στο στόχαστρο κάθε πλοίο που έχει σχέση με το Ισραήλ, «αν και οι υποτιθέμενοι αυτοί δεσμοί φαίνονται όλο και πιο αστήρικτοι», όπως σχολιάζει το Bloomberg.

Οι ναυτιλιακές εταιρείες αυξάνουν τις τιμές τους όταν η χωρητικότητα είναι περιορισμένη, και προσθέτουν προσαυξήσεις για τον επιπλέον χρόνο που απαιτείται για την παράδοση των εμπορευμάτων και κατά τη διάρκεια περιόδων με περισσότερη κίνηση.

Ο αντίκτυπος είναι εμφανής και σε άλλους κλάδους.

Οι αγορές δεξαμενόπλοιων για τη μεταφορά πετρελαίου έχουν επίσης σημειώσει κάποια κέρδη, σημειώνει η ναυλομεσιτική εταιρεία Braemar σε έκθεσή της, κυρίως για πλοία που μεταφέρουν διυλισμένα καύσιμα όπως βενζίνη και ντίζελ.

Τα κέρδη για τα πλοία που μεταφέρουν διυλισμένα καύσιμα από τη Μεσόγειο στην Ιαπωνία μέσω της διώρυγας έχουν σκαρφαλώσει από περίπου 8.000 δολάρια την ημέρα στις αρχές Δεκεμβρίου, σε 26.000 δολάρια, αυτή την εβδομάδα.

«Οποιαδήποτε διαδρομή που περιλαμβάνει την Ερυθρά Θάλασσα είναι “καυτή”», σημειώνουν οι αναλυτές της Braemar.

kathimerini.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek