Νέα αποβλάκωση γυρεύει νέα θύματα: πατημασιές που εξογκώνουν αντί να βυθίζουν τα πέλματα & το έδαφος….
Δεν ξέρω αν κάνω σφάλμα, αλλά δεν είδα ποτέ βάρος να ανασηκώνει το πατούμενο έδαφος αντί να το βυθίζει και μάλιστα πέτρα. Εάν έχεις κάποια ιδέα λέγε να ακούσουμε.
Καθημερινώς ψακαζόμαστε με χιλιάδες ψεύδη, ακόμα και τα Νόμπελ Φυσικής εφέτος τουλάχιστον, είναι ύποπτων και αντιφατικών θεωριών, θα ασχοληθούμε σε ειδικό άρθρο.
Από τους εξωγήινους τώρα στες εξογκωμένες πατημασιές που πέτρωσαν, χαχαχα, πού θα πάς θα σε τρελλάνουν από τα πολλά κάποια ημέρα.
Αλλάζουν τα πάντα, Κλιματική Αλλαγή σε καρδιά, ψυχή, μυαλό, διάθεση, ευφυΐα λέγεται αυτό….. Υποχείρια Κλιματική Αλλαγή εναντίον μας…. Πρόσεχε, τα χρώματα των ιξόβεργων τους είναι αμέτρητα, μην προτιμήσεις κανένα για να ξαποστάσεις, θα πειαστείς τελεσφορικώς….
Μάλιστα οι πατημασιές μετατρέπονται πότε σε δύο δεξιά & πότε σε δύο αριστερά πόδια, πατούσες, κάμψεις, κλίσεις, σαν τους Χιώτες δυό δυό και άλλα δυό δεκάξη, πρέπει να το παραδεχτείς “μάγκα” δεν είσ’ εντάξει. Μήπως ήταν πόδια τεχνητού σώματος τεχνητής ανοημοσύνης, λέμε τώρα, εξού και εξογώνονταν έλκοντας το έδαφος προς τα άνω….. Μετά την επίπεδη τριγωνική γή και αυτό και έχει συνέχεια και πούσαι πρόσεξε μήπως έχαψες κάποια, σας παρακαλώ σταμτήστε τις αμερικανιές της μυθολογίας και τες μυθολογίες της αμερικανιάς είναι βάρβαρες, άκομψες και άγευστες…..
Παναγιώτης Δίας
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Χαίρε Παναγιώτη. Εδώ πρέπει να τα δείς με μάτια “ταχυδακτυλουργού” τα πράγματα. Για δοκίμασε να περιστρέψεις την εικόνα 180 μοίρες. Have a look at this: https://www.youtube.com/watch?v=sKa0eaKsdA0
Τώρα ποιοι και γιατί τα φέρνουν αυτά μη με ρωτάς.
Συγγνώμη, τα εξογκώματα που τα βλέπεις εσυ?? Αφού έχουν και σκίαση οι κοιλοτητες τους… !
ΦΙΡΕΑΣ, εξ’ όσων βλέπω και εξ’ όσων φαίνονται έχουν σκίαση τα εξογκώματα/προεκτάσεις προς τα άνω του επιπέδου, εξού και η σκίαση είναι από την πλευρά [προς το μέρος μας] που δεν πειάνει ο ήλιος από την άλλη πλευρά. Εάν ήταν ένσκαμμα η σκίαση θα ήταν από την άλλη πλευρά ή αν ήταν από αυτήν την ίδια δεν θα φαινόταν ή θα φαινόταν στενή λωρίδα. Η υψομετρική διαφορά των πατούσων είναι εμφανέστατη.
ΤΕΝΤΖΕΡΗΣ, η πιο μεγάλη εξαπάτηση σε αυτόν το βίντεο, είναι ότι επειδή είναι ηλεκτρονική παράσταση, ο ποιητής της μπορεί να την κάνει ότι δήθεν [και όχι οπωσδήποτε όντως οπτική ψευδαίσθηση που φαίνεται ίδια με το εμπρός μέρος της] φαίνεται έτσι, δηλαδή δεν είναι μία απτή μάσκα που ασπούμε από μία μικρή απόσταση ή βασταζόμενη ανά χείρας έχει αυτήν την ψευδαίσθηση. Προς το παρόν δεν σκοπεύω να τους το γράψω κάτω από τα σχόλια, αναρωτιέμαι εάν πρέπει να τους ξυπνήσω εκείνους που εντυπωσιάστηκαν από εξαπάτηση μέσα στην τεχνητή και όχι φυσική ψευδαίσθηση. Μπορεί να μας συμφέρει να κοιμούνται, μπορεί και όχι….. Εξαρτάται από έναν προς έναν από αυτούς που παρακολούθησαν…..
Πάνο, ως προς το βίντεο ένα πόιντ το έχεις. Στο λευκό αντικείμενο, κάτω δεξιά, θα δεις ότι η σκιά του δεν συμφωνεί με εκείνες στις “εξογκωμένες πατημασιές”, είναι δηλαδή ανάποδη. Αν τα ίχνη ήταν ανάγλυφα τότε η σκιά τους θα έπρεπε να εμφανίζεται από επάνω. Η ψευδαίσθηση συνίσταται στο γεγονός ότι το μυαλό θεωρεί πως το φως πηγάζει από επάνω, ενώ εν προκειμένω το φως έρχεται από κάτω! Παίζει παιχνίδια η εικόνα και το μυαλό… 180 στροφή!
ΤΕΝΤΖΕΡΗΣ, σεβαστή η γνώμη σου, αλλά πως πηγάζει το φως από κάτω; Το πόιντ που έχω είναι δεδομένον. Δίπλα υπάρχουν εξογκώματα σούρες όπως συνήθως σε πολλά κατσάβραχα, πολλές φωτογραφίες έχω βγάλει τέτοιες όταν φυλάω εικόνες για μελέτη. Οι πατημασιές είναι συμμετρικώς κομμένες τύπου γλύπτη και καλλιτέχνη και όχι βήματος. Οι πατημασιές είναι πότε ανά δύο με κλίση προς τα αριστερά και δεξιά και όχι βάσει βήματος και δη πολύ κοντά για να πεις πως είναι δύο ανθρώπων και το υστερόγραφον πως έμειναν οι πατημασιές “βιδωμένες” και δεν είναι αυτές που θα φαίνονταν ασπούμε σε άμμον οπού θα είχαν αποτυπώσεις βυθίσμβατος πέλματος με καμπυλώσεις. Εξακολουθώ να τις βλέπω όπως και πριν. Συνάμα η εικόνα είναι λεπτομέρεια και εσκεμμένα κατά την άποψη μου δεν φωτογραφίζουν από διάφορα σημεία και αποστάσεις.