Σαράντα τοις εκατό (40%) της Παγκόσμιας Εφοδιαστικής Αλυσίδας σταμάτησε
σήμερα καθώς έκλεισε η Διώρυγα του Παναμά. Τα πλοία έχουν κολλήσει επί του παρόντος τόσο στην πλευρά του Ατλαντικού όσο και του Ειρηνικού Ωκεανού του καναλιού, επειδή η λίμνη ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ, που τροφοδοτεί τις κλειδαριές μεταξύ των δύο ωκεανών, έχει υποστεί ξηρασία και δεν μπορεί πλέον να γεμίσει τις κλειδαριές για να επιτρέψει στα πλοία να πλεύσουν μέσα από το κανάλι.
Λόγω της σοβαρής μείωσης της παροχής γλυκού νερού, τα πλοία διατάσσονται να ταξιδεύουν με 40% λιγότερο βάρος για να αντιμετωπίσουν λιγότερο νερό. Η κυβέρνηση του Παναμά είπε ότι αυτοί οι περιορισμοί θα διαρκέσουν τουλάχιστον 10 ΑΚΟΜΗ ΜΗΝΕΣ.
Αυτό προκαλεί καθυστερήσεις στις αποστολές από την Ασία προς την ανατολική ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών Αυτό προκαλεί επίσης καθυστερήσεις στις αποστολές πετρελαίου από τη Μέση Ανατολή και την Ινδία (Bharat) στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ.
Προμηθευτείτε ΤΩΡΑ.
Hal Turner Παρατήρηση: Επιτρέψτε μου να δω αν το καταλαβαίνω αυτό. . . Η Διώρυγα του Παναμά έχει τον Ατλαντικό Ωκεανό , από τη μία πλευρά, και τον Ειρηνικό Ωκεανό από την άλλη πλευρά, και με κάποιο τρόπο ή τον άλλο, υποτίθεται ότι έχουν ξεμείνει από νερό για να λειτουργήσει η ζώνη του καναλιού; Γιατί να μην χρησιμοποιήσετε αλμυρό νερό μέσω της ζώνης του καναλιού; Ασε με να μαντέψω . . . . το περιβάλλον?
Έλεγχος . . . . Έλεγχος . . . . ΛΟΤΑΡΙΑ! Ναι!
Το τεράστιο μποτιλιάρισμα είναι αποτέλεσμα των μέτρων εξοικονόμησης νερού που εφαρμόστηκαν από την Αρχή της Διώρυγας του Παναμά (ACP) στα τέλη Ιουλίου, τα οποία περιόρισαν τον αριθμό των ημερήσιων διελεύσεων πλοίων σε 32 και απαιτούσαν από τους μεταφορείς να κάνουν κράτηση εκ των προτέρων. Σύμφωνα με πρόσφατο άρθρο του CNBC, μόνο το 38% των πλοίων που περιμένουν να περάσουν έχουν κρατήσεις, αναγκάζοντας το 62% των πλοίων να περιμένουν στην ουρά, ορισμένα για περισσότερο από ένα μήνα.
Παρακάτω είναι ένας χάρτης από τις διαδικτυακές υπηρεσίες παρακολούθησης πλοίων, που δείχνει το τρέχον πλοίο “κυκλοφοριακή συμφόρηση” εκατέρωθεν της διώρυγας του Παναμά:
Η άποψή μου για αυτό;
Αυτό συμβαίνει επειδή η Κίνα ελέγχει τη Διώρυγα του Παναμά.
Ο Τζίμι Κάρτερ το έδωσε στον Παναμά, ο οποίος το πούλησε στην Κίνα.
Έτσι για άλλη μια φορά η Κίνα παίζει οικονομικά πολεμικά παιχνίδια.
ΑΠΟΔΟΣΗ : Corfiatiko.blogspot.com
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
οι ελληνες πλοιοκτητες θα μπορουσαν να ελεγχουν το κοσμο αλλα το μονο που τους νοιαζει ειναι να περνουν το παραδακι απο τους εβραιους διαχειριστες των ναυλων χωρις να κανουν τπτ δικο τους τοσες δεκαετιες
Ο μεταφραστής του κειμένου στα Ελληνικά ας πάει Δημοτικό μπας και μάθει να γράφει κατανοητά.