Διαφημίσεις
Όπως έχω κάνει κόπο για πολλά άλλα πράγματα, διέθεσα χρόνο για να βάλω σε μια τάξη, και να σχολιάσω, με την επιστημοσύνη και την εμπειρία μου, τα των νέων εγγράφων. Εκτιμώ ότι το κείμενο που ακολουθεί παρακάτω παρέχει μια περιεκτική εικόνα σε όποιον ενδιαφέρεται για αποσαφηνίσεις. Αν και εσύ πιστεύεις ότι μπορεί αυτό να συνιστά μια χρήσιμη προσφορά στους αναγνώστες σου, διάθεσέ το ελεύθερα. Μόνο θα ήθελα να μην εμφανίσεις την ταυτότητά μου/πηγή και παράλειψε ότι γράφω από εδώ και πάνω. Βάλε δηλαδή μόνο από εδώ και κάτω:
Λέει ο υπουργός Οικονόμου ότι “οι ταυτότητες που υπάρχουν σήμερα εκδίδονται με απαρχαιωμένους όρους του 1961”. Αμ, εδώ το backbone (η ραχοκοκκαλιά) της χώρας, δηλαδή το ασφαλιστικό σύστημα, πάει πέρα ακόμα με τον κανονισμό ασφαλιστικής αρμοδιότητας του 1938 του μεταξικού ΙΚΑ (Υπουργική Απόφαση 57440/1938 (ΦΕΚ 33/Β/7.2.1938: https://www.elinyae.gr/ethniki-nomothesia/ya-574401938-fek-33b-721938

Αν πάμε και μια βόλτα στον Πειραιά θα δούμε ότι το Πρωτοδικείο Πειραιά είναι χτισμένο ακόμα πάνω στο βασιλικό διάταγμα του 1918: https://www.protodikeio-peir.gr/wp-content/uploads/2019/06/fek233a1918.pdf

… Είμαστε στην τρίτη ελληνική δημοκρατία και πάμε για τέταρτη με αυτά τα ξεφτέρια. Το πρόβλημα δεν είναι η παλαιότητα εν προκειμένω, αλλά το γεγονός ότι οι πολιτικοί μάς λένε μισές αλήθειες και πολλά ψέματα. Προχθές η ΕΡΤ, σε ρεπορτάζ, έγραφε ότι από το 2026 δεν θα ισχύουν διεθνώς …αι υφιστάμεναι ταυτότηται. Την επόμενη αυτό το επίρρημα (“διεθνώς”) εξαφανίστηκε από τα ρεπορτάζ. Όταν κάτι είναι τόσο καλό, γιατί να χρειάζεται να πεις ψέματα;

Επιπλέον, η Κυβέρνηση προειδοποιεί, με δημοσιεύματα που διοχετεύει στα ΜΜΕ, ότι “Όσοι ανθίστανται μανιωδώς στην αλλαγή τους, διευκολύνουν -συνειδητά ή ασυνείδητα τις επιδιώξεις εγκληματικών οργανώσεων”. Η ρητορική από μόνη της καταδεικνύει ότι το Κυβερνητικό πλήρωμα, με όρους Ψυχολογίας, προβάλλει στοιχεία του εαυτού του πάνω σε εκείνους που δεν επιθυμούν την αλλαγή των ταυτοτήτων τους και στη συνέχεια τους κατηγορεί ότι διακατέχονται από μανία. Μάλιστα! Και έγκλημα διακινδύνευσης πλέον η άρνηση αλλαγής δελτίου ταυτότητας. Πεδίον δόξης λαμπρόν· να το δούμε κι αυτό να εισάγεται στον ποινικό κώδικα, αφού τόσο πιστά υπηρετείται η νομιμότητα στο θέμα των νέων διαβατηριακών ταυτοτήτων.

Τώρα, ως προς τα αυξημένα πρότυπα ασφαλείας και αποθήκευσης ψηφιακών δεδομένων, επικαλούμενος υποχρέωση από τον ευρωπαϊκό κανονισμό 679/2016 και τον 1157/2019, σε συνδυασμό με το έγγραφο 9303 ICAO, ο υπουργός μάς λέει φύρδην μίγδην πράγματα από τα τηλεοπτικά πάνελ, τα οποία μάλλον… δεν ευσταθούν. Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν είναι υπερκυρίαρχο υπερκράτος και δεν έχει αρμοδιότητα να επιβάλει στην Ελλάδα ποια έγγραφα θα εκδίδει για εσωτερική χρήση. Στο υφιστάμενο δίκαιο της ΕΕ, η Δικαιοσύνη και οι Εσωτερικές Υποθέσεις δεν καν αντικείμενο κοινής πολιτικής. Κοινά ταυτοποιητικά έγγραφα για εσωτερική χρήση σε κάθε κράτος-μέλος της Ε.Ε. θα σήμαινε ότι προηγουμένως έχουμε συγχωνεύσει ουσιαστικά, συνταγματικά και διοικητικά τις έννομες τάξεις των κρατών-μελών της Ε.Ε.. Εν προκειμένω, θα είχαμε κοινό διοικητικό δίκαιο με την Γερμανία, τη Γαλλία κλπ., και κοινό ποινικό κώδικα, και πάνω από τον Έλληνα Υπουργό του Έλληνα Πολίτη θα υπήρχε ένας Ευρωπαίος Υπερ-Υπουργός του Ευρωπαίου Πολίτη που δεν θα του επέτρεπε να λέει ό,τι του καπνίσει.

Η εισαγωγή και χρήση στοιχείων Ζώνης Μηχανικής Ανάγνωσης/MRZ και microchip εξειδικεύεται στην εφαρμοστική οδηγία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής C(2018)7767/2018:

Εκεί λοιπόν προκύπτει ότι η εισαγωγή αυτών των δυο στοιχείων είναι υποχρεωτική αν ο ενδιαφερόμενος θέλει να χρησιμοποιήσει την ταυτότητά τους ως ταξιδιωτικό έγγραφο, να μετακινηθεί δηλαδή ελεύθερα και να διαμείνει σε άλλη χώρα-μέλος της Ε.Ε., καθώς μόνον έτσι θα μπορεί να αιτηθεί έκδοση άδειας διαμονής από τη χώρα υποδοχής. Ο τρόπος που διαχειρίζεται η Κυβέρνηση το θέμα των ταυτοτήτων (δηλ. μια εκδοχή ταυτότητας για όλους, με MRZ και microchip μαζί), και μάλιστα με μισές αλήθειες και πολλά ψεύδη, συνιστά προσβολή για τον πολίτη της που γεννήθηκε και ζει σε αυτή την επικράτεια, καθώς η ερμηνεία της επί του Ευρωπαϊκού Δικαίου και η πρακτική που ακολουθεί, τον αντιμετωπίζει εξ ορισμού ως μέτοικο στη χώρα του.

Οι δύο σχετικοί ευρωπαϊκοί κανονισμοί δεν υποχρεώνουν τη χώρα στην εισαγωγή κανενός τεχνολογικού εργαλείου στα δελτία ταυτότητας που εκδίδονται για τους Έλληνες υπηκόους αυτής, όταν αυτά εκδίδονται για εσωτερική χρήση. Παραπλανητικά γίνεται αναφορά σε υποχρέωση που απορρέει από κανόνα δικαίου της Ευρωπαϊκής/Κοινοτικής Έννομης Τάξης, καθώς σχετική υποχρέωση υφίσταται μόνο για έγγραφα που εκδίδονται από τα κράτη-μέλη και που σκοπείται-πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για μετακίνηση και διαμονή πολιτών ενός κράτους-μέλους στο εσωτερικό κάποιου άλλου κράτους-μέλους·η ευρωπαϊκή υποχρέωση, δηλαδή, αφορά σε διεθνή ταξιδιωτικά έγγραφα και όχι σε προσωποποιημένα-ατομικά έγγραφα που εκδίδονται για χρήση στο εσωτερικό και συνιστούν/επιτρέπουν ταυτοποίηση του πολίτη από τις αρχές/υπηρεσίες του κράτους που τα έχει εκδώσει και συναλλαγές με τις αρχές αυτές.

Η Κυβέρνηση μας, λοιπόν, βάζοντας σε μια ενιαία συσκευασία το έγγραφο της εθνικής-ταυτότητας και το έγγραφο ενός “διαβατηρίου” περιορισμένης χωρικά χρήσης (για ευρωπαϊκή μόνο χρήση), το κάνει από δική της αυθαίρετη, καταχρηστική και παράνομη επιλογή, και όχι από ευρωπαϊκή νομοθετημένη υποχρέωση. Το ερώτημα είναι γιατί χρειάζεται να πάει αποκλειστικά σε αυτή την εξόφθαλμα άνομη επιλογή, μη αφήνοντας παράθυρο παράλληλης δυνατότητας έκδοσης απλού εγγράφου ταυτότητας για εσωτερική χρήση; Γιατί, επίσης, να απαιτεί 10ευρο παράβολο για ένα υποχρεωτικό έγγραφο που είναι υποχρέωση του κράτους να το διαθέτει δωρεάν στους πολίτες του;
Είναι σαφές ότι δεν πρόκειται για έγγραφο ταυτότητας πολίτη κυρίαρχου κράτους, αλλά για διεθνές ταξιδιωτικό έγγραφο. Κι ως γνωστόν, η έκδοση ταξιδιωτικών εγγράφων είναι προαιρετική και η έκδοσή τους συνιστά: α) επιλογή, συνεπαγόμενη υποχρέωση της προσωπικής επιλογής ενός να ταξιδέψει έξω από τη χώρα του, όπου θα εισέλθει σε μια άλλη έννομη τάξη και β) υποχρέωση έκδοσης από αποστολέα ή τον κομιστή στην περίπτωση διασυνοριακής διακίνησης εμπορευμάτων.

Και για τον τελευταίο αυτό σκοπό έχει θεσπιστεί το διαβατήριο (passport) και η φορτωτική (bill of lading – BoL). Στην περίπτωσή του τρέχοντος ζητήματός μας έχουμε να κάνουμε με έκδοση/επανέκδοση Κάρτας του Πολίτη· Γιατί λοιπόν το αντικείμενο να μετατοπίζεται στις έννοιες “ταξιδιώτης” και “εμπόρευμα”; Εμμέσως πλην σαφώς, η Κυβέρνηση μας λέει ότι εμείς οι αυτόχθονες-πολίτες της Ελλάδας αντιμετωπιζόμαστε από το κράτος μας είτε ως μέτοικοι-ταξιδιώτες είτε ως εμπορευματοκιβώτια σε κατάσταση τράνζιτ. Όποιος δεν κατανοεί αυτήν την απαξίωση, δεν κατανοεί και την έννοια του “Πολίτη”, και προφανώς δεν κατανοεί την πολιτική και πολιτειακή έννοια του “Κράτους”, της αποστολής του Κράτους, των υποχρεώσεων του Κράτους και των περιορισμών του Κράτους σε μια ευνομούμενη πολιτεία και σε μια εθνική συνταγματική τάξη. Και θα έλεγε κανείς “γούστο του και καπέλο του” κάποιου να μην κατανοεί και να μην ενδιαφέρεται για το τι σημαίνουν και τι συνεπάγονται αυτές οι έννοιες. Έλα όμως που οι συνέπειες δεν είναι μόνο για τον εαυτό του, αλλά νοθεύουν τις έννοιες και αυτόματα διαχέονται και στο κοινό θεσμικό μας οικοδόμημα και εγκαθίστανται ως κυρίαρχοι και “ορθολογικοί” (εμμέσως και δολίως νομιμοποιημένοι) μορφότυποι πολιτικής και κοινωνικής στάσης απέναντι στα κοινά μας πράγματα…

Αυτό που συντελείται σήμερα με τις λεγόμενες “Νέες Ταυτότητες” δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο στα ελληνικά εννοιολογικά και πολιτειακά χρονικά· είναι η μόνιμη επωδός της εξ αρχής παραχαραγμένης Ελληνικής Πολιτείας, όπου οι σφετεριστές του Κράτους με τον κομματικό στρατό τους και ένα μείγμα από αφελείς και εξυπνάκηδες σέρνουν το χορό και υποχρεώνουν με αλαλαγμούς, απειλές, εκβιασμούς και ψευτονομικά παραληρήματα όλους τους υπόλοιπους να πιαστούν στο tranzit γαϊτανάκι και να ακολουθήσουν. Κι αλίμονο αν ξέρουν που πάνε και που θέλουν κι εμάς να πάνε…

Κεφαλικό ιδρυτικό αξίωμα της Ελληνικής Πολιτείας (sic), του Κράτους με άλλα λόγια, είναι το “αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα”. Έχουν πληρωθεί τόσα πολλά σε πόνο ψυχής, σε αίμα και σε βιασμό της διανοίας, οφειλόμενα στις αμαρτίες των προηγούμενων κάθε φορά, και που σωρευτικά θα έπρεπε κάποια στιγμή να σκάσουν όλα σε έναν τοίχο και να διαλυθούν. Δυστυχώς όμως η παροχέτευση έχει εξ αρχής μεθοδικά γίνει στον ωκεανό της λήθης και της λησμονιάς, γι αυτό και δεν επέρχεται έκλαμψη, φόβος θεού, φώτιση, μετάνοια. Το πλήρωμα αυτής της χωρικής ενότητας που ονομάζεται Ελλάδα είναι καταδικασμένο να πληρώνει βαρύ τίμημα μέχρι την απώλεια και του τελευταίου, μέχρι να περάσει ολοσχερώς και πλήρως στην ανυπαρξία.

Πόσοι σήμερα στην Ελλάδα σκέφτονται ή τολμούν να σκεφτούν ότι οι “αθώες” πράξεις/επιλογές τους, με τις οποίες επέρχεται, συντελείται επίρρωση των επιλογών των χυδαίων σφετεριστών της εξουσίας της Πολιτείας, κληροδοτούν επαυξημένο το βδέλυγμα της ερημώσεως στα παιδιά της Ελλάδας; Εκείνοι που προχθές, χθες, σήμερα έπραξαν και πράττουν ελαφρά τη καρδία, πολλοί για ίδιον όφελος, αρκετοί από αυτούς διατυμπανίζοντας επιπρόσθετα ότι βρίσκονταν/βρίσκονται στη σωστή πλευρά της ιστορίας, καλύτερα να μην είχαν πράξει και αποφασίσει τίποτα· καλύτερα να είχαν περιοριστεί στο να υπομείνουν στωικά το βάρος που οι Πρώτοι του Κράτους τους κληροδότησαν. Έλα όμως που ο κάθε ένας από αυτούς θεωρεί, διαχρονικά, Πρώτο τον εαυτό του! Άλυτο το Πρόβλημα των Τράνζιτ Νεοελλήνων της Νεοελλάδος, αφού εξ αρχής αρκέστηκαν στον νεφελώδη, limbo χώρο, κι ας νομίζουν ότι μες στον κόσμο ταξιδεύουν. Κι αν η νέα, η ευρωπαϊκή ταυτότητά τους είχε επάνω μια στάμπα αλλοτινή που έγραφε “TOUS LES PAYS – PLUSIERS DES VOYGAGES”, θα έλεγε κανείς πως δικαίως εξαπατήθηκαν οι μανιώδεις ταξιδιώτες. Αλλά…

Ας δούμε όμως αναλυτικότερα τα της νομιμότητας στο κεφάλαιο “νέες ταυτότητες”

Κανονισμός ΕΕ 1157/2019 “για τις ταυτότητες”:

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32019R1157&from=EN

“Άρθρο 2 – Πεδίο εφαρμογής:
“Ο παρών κανονισμός εφαρμόζεται σε:
α) δελτία ταυτότητας που εκδίδονται από τα κράτη μέλη για τους υπηκόους τους, όπως αναφέρεται στο άρθρο 4 παράγραφος 3 της οδηγίας 2004/38/ΕΚ”

Πάμε τώρα στην οδηγία 2004/38/ΕΚ:

ΟΔΗΓΙΑ 2004/38/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 29ης Απριλίου 2004
σχετικά με το δικαίωμα των πολιτών της Ένωσης και των μελών των οικογενειών τους να κυκλοφορούν και να διαμένουν ελεύθερα στην επικράτεια των κρατών μελών

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32004L0038R(01)&from=EN

Η Οδηγία 2004/38/ΕΚ μεταφέρθηκε στην εσωτερική έννομη τάξη (έγινε δηλαδή νόμος του Κράτους) με το Προεδρικό Διάταγμα 106/2007- ΦΕΚ Α-135/21-6-2007: “Ελεύθερη κυκλοφορία και διαμονή στην ελληνική επικράτεια των πολιτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των μελών των οικογενειών τους.”

https://www.e-nomothesia.gr/kat-allodapoi/polites-europaikes-enoses/pd-106-2007.html

Είναι σαφές ότι το το πεδίο εφαρμογής (η υποχρεωτικότητα) της Οδηγίας αφορά στις διασυνοριακές μετακινήσεις των πολιτών της Ε.Ε. και τη διαμονή σε άλλο κράτος-μέλος της Ε.Ε., και όχι στη χρήση από τον πολίτη μέσα στο κράτος του.

Ας δούμε τώρα τι αναφέρει το περίφημο ΦΕΚ των ταυτοτήτων, δηλαδή η υπουργική απόφαση 8200/0-109568/ΦΕΚ Β΄824 /17-2-2023:

https://www.nomotelia.gr/photos/File/824b-23.pdf

Πουθενά στα “έχοντας υπόψη” δεν αναφέρεται ο Κανονισμός 1157/2019. Δεν έχει εισαχθεί ούτε έχει εξειδικευτεί με διάταξη νόμου στην εσωτερική έννομη τάξη.

Εξηγείται τώρα, λοιπόν, γιατί ακούμε γενικόλογα ότι …”είναι υποχρέωση από την Ε.Ε.”, και όχι από τον τάδε ή δείνα νόμο του ελληνικού Κράτους. Το κράτος δεν μπορεί να επικαλείται αόριστα και γενικόλογα υποχρέωση από την Ε.Ε. αν δεν έχει μεταγράψει αυτή την υποχρέωση σε νόμο του κράτους.

Ας εστιάσουμε όμως στο περιεχόμενο του άρθρου 1 παρ. 8 της υπουργικής απόφασης για τις ταυτότητες:
“Αντικατάσταση Δελτίων Ταυτότητας Παλαιού τύπου
«Μέχρι την αντικατάστασή τους, τα δελτία ταυτότητας παλαιού τύπου θεωρούνται ισχυρά»”.

Που σημαίνει, πολύ απλά, ότι αν δεν αντικατασταθεί το Δ.Τ. από τον κάτοχο, παραμένει σε ισχύ…, χωρίς αστερίσκους, υποσημειώσεις, αιρέσεις και προϋποθέσεις.

Να ευχηθούμε καλά ευρωπαϊκά ταξίδια και καλή χρήση στο εσωτερικό (αν και αυτό πλέον δεν εξαρτάται μόνο από τον ψηφιοποιημένο κάτοχο) σε κάθε πολίτη που θα αλλάξει το δελτίο ταυτότητάς του. Το επιχείρημα του “2 σε 1” βέβαια δεν είναι ιδιαίτερα ισχυρό, καθώς οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (τις οποίες η Κυβέρνηση εμφανίζει να απαιτούν την έκδοση και χρήση της νέας ταυτότητας) μάλλον δεν αρκούνται στη νέα ταυτότητα, αλλά θα εξακολουθήσουν να ζητούν διαβατήριο για τους Έλληνες που εισέρχονται στο έδαφός της, όπως και κάθε χώρα που δεν είναι στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Άλλα ζητήματα:

1. Για ένα τόσο κρίσιμο έργο, και τόσο μεγάλης κλίμακας, θα έπρεπε να έχει φτιαχτεί μια ιστοσελίδα αφιερωμένη αποκλειστικά σε αυτό. Γιατί δεν έχει γίνει αυτή η ιστοσελίδα; Και δεν μιλάμε για μια ιστοσελίδα “dummy”, μιλάμε για μια ιστοσελίδα όπου θα περιγράφεται αναλυτικά το έργο, και θα είναι διαθέσιμα όλα τα στοιχεία, τεχνικά, επιχειρησιακά, χρονοδιαγράμματα, εμπλεκόμενοι, μελέτες, κανονισμοί συμμόρφωσης, διαδικασίες κ.α..
2. Δεν επιτρέπεται σε έργο τέτοιας διάστασης να μην έχει παραχθεί και γνωστοποιηθεί έγγραφο “πολιτικής προστασίας προσωπικών δεδομένων” (privacy policy), όπως και κανόνες χρήσης του προϊόντος/υπηρεσίας (κάρτα και διασυνδεδεμένες με αυτή μονάδες).
3. Δεν επιτρέπεται σε έργο τέτοιου μεγέθους να μην έχει εκπονηθεί η επιβεβλημένη από τον GDPR (ΓΚΠΔ) μελέτη εκτίμησης επιπτώσεων/impact assessment (άρθρο 35). Και μόνο το γεγονός ότι η υπουργική απόφαση προδιαγράφει μια ασαφή, απροσδιόριστη και πονηρή προοπτική αυθαίρετης και μονομερούς ένταξης στην κάρτα διαδικτυακών υπηρεσιών του κράτους και συνεργατών του (σ.σ. επί λέξει: “θα δύναται να αποθηκευτούν τα στοιχεία που απαιτούνται για τις Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, εάν αποφασισθεί να συμπεριληφθούν στο εν λόγω μέσο”), λειτουργεί αποθαρρυντικά στην καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ κράτους και πολίτη, δικαιολογημένα από την πλευρά του πολίτη.
4. Δεν επιτρέπεται σε τέτοιας έκτασης έργο να μην έχει εκπονηθεί σχέδιο που θα καταγράφει αναλυτικά διαδικασίες, συμμετέχοντες, δομές, συνεργαζόμενους φορείς, ρόλους, εξουσιοδοτήσεις, και να μην έχει οριστεί θεματοφύλακας. Δεν μιλάμε απλά για Data Protection Officer (DPO), αλλά για έναν οργανισμό ο οποίος θα έπρεπε να έχει συσταθεί και να έχει αποκλειστικό σκοπό την εποπτεία ορθής χρήσης της κάρτας και ελέγχου της προστασίας των προσωπικών δεδομένων που σε αυτή αποθηκεύονται και με αυτήν παράγονται και διακινούνται. Το πιο απλό που θα έπρεπε να έχει κάνει η Κυβέρνηση, είναι να έχει ορίσει με κανονιστική πράξη DPO για το έργο, και να έχει γνωστοποιήσει τα στοιχεία του στους πολίτες. Ασφαλώς, ο υφιστάμενος DPO της Αστυνομίας δεν μπορεί να εκτελέσει και να επιτελέσει αυτό τον τόσο απαιτητικό ρόλο. Απαιτείται ομάδα πολυμελής, διεπιστημονική, και εξοπλισμένη άρτια.

5. Καλείται ο πολίτης να πάει στο Αστυνομικό Τμήμα και να υποβληθεί σε μια σειρά διαδικασιών και πράξεων με τη χρήση μηχανημάτων ψηφιακής τεχνολογίας. Πριν ξεκινήσει, θα πρέπει να του δοθεί ένα έντυπο, παραχθέν στις γραμμές των απαιτήσεων του GDPR, όπου ο πολίτης θα ενημερώνεται τι συμβαίνει, με όρους παροχής δεδομένων και εξουσιοδοτήσεων, όταν συναινεί και λαμβάνει μέρος στη διαδικασία έκδοσης της νέας ταυτότητας και κατά τη χρήση αυτής. Προφανώς, τέτοιο έντυπο δεν υπάρχει, γιατί αν υπήρχε, δεν θα είχε λόγους η Κυβέρνηση να μην το έχει παρουσιάσει. Δεν θέλει η Κυβέρνηση να έχει τον πολίτη ενημερωμένο;

Για να υλοποιήσεις ένα τόσο καινοτόμο έργο σε εθνική κλίμακα, το οποίο σημαίνει ψηφιακό καθολικό άλμα, θέλεις το ανάλογο κράτος. Και δεν το έχεις… Για να ευθυμήσουμε και λίγο, όταν επί πανδημίας πηγαίναμε να κάνουμε ένα “γνήσιο υπογραφής” στο ΚΕΠ με την μάσκα Ν95 επί προσώπου, και ο εξουσιοδοτημένος κρατικός υπάλληλος δεν αναρωτιόταν αν ορθώς χορηγούσε το γνήσιο υπογραφής σε κάποιον που φοράει μάσκα (δηλαδή χωρίς να τον ταυτοποιήσει με τη φωτογραφία της ταυτότητάς του), πώς μπορείς να περιμένεις από τον ίδιο εξουσιοδοτημένο κρατικό υπάλληλο να πάρει χαμπάρι και να αντιδράσει, αν μπροστά του κινούνται binary δεδομένα που ούτε καν τα βλέπει… Πού θα πάμε έτσι;

Κατά τα άλλα ο …πάνσοφος και …πολυσχιδής υπουργός έπιασε μέχρι και τον Γκόγια, προκειμένου να επιδείξει …γνώση; Ελαφρότητα; Ή εμμέσως αποφασιστικότητα επιβολής της κάρτας; Ναι, ο Ύπνος της Λογικής γεννά Τέρατα, αλλά όταν εκφέρεται από έναν κρατικό του ελληνικού Κράτους, του τέρατος των τεράτων, τότε μάλλον κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια…

Email Αναγνωστη



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

3 σχόλια στο “Ταυτοποίηση, με δεδομένα και με λογική”
  1. Αδέλφια καλημέρα

    Το πράγμα είναι πιο απλό απο απλό.

    Όποιος μπαίνει και συναινεί σε αυτό το σύστημα του 666 δηλώνει την αποδοχή του στην παλαιά νομή των 666 ταλάντων ως δείγμα υποταγής.

    Το να μαρκάρει κανείς προϊόντα η άλλες υπηρεσίες είναι διαφορετικό απο το να μαρκάρει έναν άνθρωπο.
    Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες δηλώνουν τα αφεντικά τους, την κυριαρχία τους ότι τα κατέχουν όλα.
    Αν λοιπόν συναινέσουμε να πάρουμε την ταυτότητα τότε η επόμενη υποχρεωτική φάση είναι ….

  2. να σου δώσουν το εμφύτευμα.
    Δεν μπορείς να φάς να βγείς έξω να κάνεις τίποτα χωρίς αυτό.
    Ο Θεος μας έπλασε ελεύθερους και με δική μας βούληση.

    Ο εχθρός λοιπόν της Ελευθερίας μας Αυτός που θέλει να καθυποτάξει πνευματικά την ψυχή μας και υλικά το σώμα μας… μιας και αυτός δεν έχει , και απο εκεί ξεκινούν όλα … έχει παντού τους υπηρέτες του που πλέον ως συμμορία κατακλύζουν την καθημερινότητα μας παγκόσμια.
    Αρνούμαι να πάρω την ταυτότητα.
    Οι παλαιοί χριστιανοί όταν έφταναν….

  3. στο σημείο μαρτυρίου τους … συνήθως τα χέρια τους έκοβαν και το κεφάλι.
    Όταν βάλεις το τσιπάκι μέσα σου και μετανιώσεις μάντεψε τι θα γίνει….
    Δεν σε αγαπούν αδελφέ στο έδειξαν και με τα μπόλια.
    Είσαι για αυτούς η εικόνα Θεού που θέλουν να καταστρέψουν βάση οδηγίας, μίσους και ζήλιας.
    Είναι στο χέρι μας με την προσευχή να τους κάνουμε να μην μπορούν να μας αγγίξουν.
    Μόνο δοκιμασίες μπορούν να πετύχουν.
    ενω εμείς θα δίνουμε εξετάσεις
    Καλή δύναμη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek