Μετάφραση: Απολλόδωρος
Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ πραγματοποίησε τις συναντήσεις για τον αντίκτυπο της βιώσιμης ανάπτυξης προς τα τέλη Σεπτεμβρίου 2022, συνεδριάζοντας ταυτόχρονα με τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών.
Σε αυτές τις συναντήσεις, οι αξιωματούχοι του ΟΗΕ δήλωσαν ότι προφανώς “τους ανήκει η επιστήμη”.
Παραδέχτηκαν επίσης ότι- μεταξύ άλλων ότι:
Συνεργάζονται με τη Google για να λογοκρίνουν τα αποτελέσματα αναζήτησης που δεν ταιριάζουν με την επίσημη αφήγηση και να διασφαλίζουν ότι η προπαγάνδα τους βρίσκεται στην κορυφή της λίστας σε σχέση με πράγματα όπως “Covid-19” και “Κλιματική Αλλαγή”, προκειμένου να διαμορφώσουν την κοινή γνώμη.
Συνεργάζονται με εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης μεγάλης τεχνολογίας για να ενισχύσουν την προπαγάνδα σε θέματα όπως το “Covid-19” και η “Κλιματική Αλλαγή”, προκειμένου να διαμορφώσουν την κοινή γνώμη.
Δίνουν εκατομμύρια σε παράγοντες επιρροής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να διαδώσουν την προπαγάνδα τους, προκειμένου να διαμορφώσουν την κοινή γνώμη.
“Μας ανήκει η επιστήμη και πιστεύουμε ότι ο κόσμος πρέπει να τη γνωρίζει, όπως και οι ίδιες οι πλατφόρμες”.
“Αν ψάξετε στο Google “κλιματική αλλαγή”, θα βρείτε, στην κορυφή της αναζήτησής σας, όλα τα είδη των πόρων του ΟΗΕ”.
“Μια άλλη πραγματικά βασική στρατηγική που είχαμε ήταν να προσλάβουμε διαμορφωτές γνώμης (influencers)… διαμορφωτές γνώμης που ήταν πραγματικά πρόθυμοι, οι οποίοι έχουν τεράστιο κοινό, αλλά πραγματικά πρόθυμες να βοηθήσουν στη μεταφορά μηνυμάτων που θα εξυπηρετούσαν τις κοινότητές τους, και ήταν πολύ πιο αξιόπιστες από τα Ηνωμένα Έθνη”
“Η ιδέα ότι όλοι οι λόγοι είναι ίσοι δεν είναι αληθινή”
Καλώς ήρθατε στη Μεγάλη Επανεκκίνηση…
Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) για τον αντίκτυπο της βιώσιμης ανάπτυξης τον Σεπτέμβριο του 2022, οι μη εκλεγμένοι παγκοσμιοποιητές πραγματοποίησαν ένα πάνελ με θέμα “Αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης”, όπου οι συμμετέχοντες από τον ΟΗΕ, το CNN και το Πανεπιστήμιο Brown συζήτησαν πώς να ελέγχουν καλύτερα τις αφηγήσεις.
Η Melissa Fleming, αναπληρώτρια Γενική Γραμματέας για τις παγκόσμιες επικοινωνίες στα Ηνωμένα Έθνη, τόνισε ότι ο ΟΗΕ συνεργάστηκε με διάφορες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η TikTok και η Google, για τον έλεγχο της COVID και των αφηγήσεων για το κλίμα, ενώ ισχυρίστηκε ότι “η επιστήμη είναι δική μας”.
Σχετικά με το θέμα του ελέγχου των αφηγήσεων για την κλιματική αλλαγή, ο Fleming παρατήρησε ότι ο ΟΗΕ είχε συνεργαστεί με την Google, ώστε οι έγκυρες αφηγήσεις των μη εκλεγμένων παγκοσμιοποιητών να εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
“Συνεργαστήκαμε με την Google”, είπε η Fleming και πρόσθεσε: “Για παράδειγμα, αν ψάξετε στο Google “κλιματική αλλαγή”, θα βρείτε, στην κορυφή της αναζήτησής σας, όλα τα είδη των πηγών του ΟΗΕ.
“Ξεκινήσαμε αυτή τη συνεργασία όταν σοκαριστήκαμε όταν είδαμε ότι όταν γκουγκλάραμε ‘κλιματική αλλαγή’, παίρναμε απίστευτα διαστρεβλωμένες πληροφορίες ακριβώς στην κορυφή.
“Γινόμαστε πολύ πιο προληπτικοί. Μας ανήκει η επιστήμη και πιστεύουμε ότι ο κόσμος πρέπει να τη γνωρίζει, όπως και οι ίδιες οι πλατφόρμες”, πρόσθεσε.
Αλλά οι προσπάθειες των μη εκλεγμένων παγκοσμιοποιητών για τον έλεγχο της αφήγησης δεν τελείωσαν με τη συνεργασία με την Google για τη χειραγώγηση των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την κλιματική αλλαγή.
Η Fleming υπογράμμισε επίσης ότι ο ΟΗΕ συνεργάστηκε με το TikTok σε ένα έργο με την ονομασία “Team Halo” για την ενίσχυση των μηνυμάτων του COVID που προέρχονται από ιατρικές και επιστημονικές κοινότητες στην κινεζικής ιδιοκτησίας πλατφόρμα ανταλλαγής βίντεο.
“Είχαμε ένα άλλο έργο αξιόπιστου αγγελιοφόρου, το οποίο ονομαζόταν “Team Halo”, όπου εκπαιδεύσαμε επιστήμονες σε όλο τον κόσμο και ορισμένους γιατρούς στο TikTok, και είχαμε την TikTok να συνεργάζεται μαζί μας”, δήλωσε.
Ο ΟΗΕ ισχυρίζεται ότι του ανήκει η επιστήμη, αλλά αν ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο ποιος χρηματοδοτεί την “διευθύνουσα και συντονιστική αρχή του ΟΗΕ για τη διεθνή υγεία” – τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) – θα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το ποιος πραγματικά κάνει κουμάντο.
Ιστορικά, το Ίδρυμα Bill και Melinda Gates, μαζί με την υποστηριζόμενη από την Gates συμμαχία εμβολίων GAVI, έχουν συνεισφέρει περισσότερα στον προϋπολογισμό του προγράμματος του ΠΟΥ από όλα τα κράτη μέλη, εκτός από δύο – τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Σε ποιον ανήκει, λοιπόν, η επιστήμη;
Κατά τη διάρκεια του πρόσφατου πάνελ του WEF, ο παγκόσμιος αντιπρόσωπος επικοινωνίας του ΟΗΕ συνέχισε να παραδέχεται ότι οι άνθρωποι δεν εμπιστεύονται θεσμούς όπως ο ΟΗΕ όταν πρόκειται για πληροφορίες που σχετίζονται με το COVID, και έτσι για να το αντιμετωπίσει αυτό, ο ΟΗΕ αναζήτησε παράγοντες επιρροής για να περάσει το μήνυμά του από την πίσω πόρτα.
“Μια άλλη πραγματικά βασική στρατηγική που είχαμε ήταν να προσλάβουμε influencers”, είπε και πρόσθεσε: “influencers που ήταν πραγματικά πρόθυμοι, που έχουν τεράστιο κοινό, αλλά πραγματικά πρόθυμοι να βοηθήσουν να μεταφέρουν μηνύματα που θα εξυπηρετούσαν τις κοινότητές τους, και τους εμπιστεύονταν πολύ περισσότερο από το να τους λένε κάτι τα Ηνωμένα Έθνη από τα κεντρικά γραφεία της Νέας Υόρκης”.
Η ιδέα της διείσδυσης και της υπονόμευσης διαδικτυακών ομάδων εκ των έσω με τη στόχευση των επιρροών αντικατοπτρίζει τις συστάσεις που προέκυψαν από μια έκθεση της RAND, η οποία χρηματοδοτήθηκε από την Google και δημοσιεύθηκε τον Απρίλιο του 2021.
Σύμφωνα με τις συστάσεις πολιτικής της έκθεσης:
“Οι συνωμοσιολόγοι έχουν τους δικούς τους εμπειρογνώμονες στους οποίους στηρίζονται για να υποστηρίξουν και να ενισχύσουν τις απόψεις τους, και η εξάρτησή τους από αυτούς τους εμπειρογνώμονες μπορεί να περιορίσει τον αντίκτυπο της επίσημης προσέγγισης από τους επαγγελματίες της δημόσιας υγείας.
“Η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας μας δείχνει ότι μια εναλλακτική προσέγγιση θα μπορούσε να είναι η άμεση προσέγγιση των μετριοπαθών μελών αυτών των ομάδων, τα οποία θα μπορούσαν με τη σειρά τους να ασκήσουν επιρροή στην ευρύτερη κοινότητα”.
Η έκθεση συνέχισε λέγοντας: “Τα εμπορικά προγράμματα μάρκετινγκ χρησιμοποιούν μια παρόμοια προσέγγιση όταν εμπλέκουν παράγοντες επιρροής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ή πρεσβευτές της μάρκας), οι οποίοι μπορούν στη συνέχεια να επικοινωνήσουν αξιόπιστα τα πλεονεκτήματα μιας εμπορικής μάρκας στο δικό τους κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης”.
Συντονιστής του πάνελ “Αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης” ήταν ο διευθύνων σύμβουλος του WEF, Adrian Monck, ο οποίος τους τελευταίους μήνες έχει αποκαλέσει με ονόματα τους επικριτές του WEF και τα στοιχεία της ατζέντας της μεγάλης επαναφοράς ως λευκούς ρατσιστές και αντισημίτες που εμπλέκονται σε ακροδεξιές εκστρατείες παραπληροφόρησης.
Απευθυνόμενος στη Rachel Smolkin του CNN, ο Monck δήλωσε ότι το CNN αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής πολιτικού πολέμου για να “κατέχει την αφήγηση”.
“Το CNN είναι ταυτόχρονα ένας οργανισμός που προσπαθεί να δώσει νόημα στον κόσμο και προσπαθεί να καθορίσει τα γεγονότα- είναι επίσης μέρος ενός πολιτικού πολέμου για το ποιος κατέχει την αφήγηση”, είπε.
Σύμφωνα με το MintPress News, το CNN έλαβε δωρεές ύψους 3,6 εκατομμυρίων δολαρίων από κανέναν άλλον εκτός από το Ίδρυμα Bill και Melinda Gates- τον ίδιο οργανισμό που έχει επενδύσει σημαντικά στον ΠΟΥ.
Η έρευνα αποκάλυψε ότι ο Gates είχε επίσης δωρίσει ένα τεράστιο ποσό 319 εκατομμυρίων δολαρίων σε πολλά από τα μεγαλύτερα και πιο επιδραστικά εταιρικά ειδησεογραφικά πρακτορεία στον κόσμο.
Ποιος λοιπόν, εμπλέκεται πραγματικά στον “πολιτικό πόλεμο για το σε ποιον ανήκει η αφήγηση” και πάλι;
Μιλώντας για την ιδιοκτησία αφηγήσεων, πέρυσι, το WEF ξεκίνησε την πρωτοβουλία για τη μεγάλη αφήγηση ως συνέχεια της Μεγάλης Επανεκκίνησης, με στόχο την αναδιαμόρφωση όλων των πτυχών της κοινωνίας και της παγκόσμιας οικονομίας.
Η ιδέα της μεγάλης αφήγησης είναι κάτι που ο Γάλλος φιλόσοφος Jean-Francois Lyotard ονόμασε “μεγάλη αφήγηση” (ή αλλιώς “μετα-αφήγηση”), η οποία, σύμφωνα με το Philo-Notes, “λειτουργεί για τη νομιμοποίηση της εξουσίας, της δύναμης και των κοινωνικών συνηθειών” – όλα όσα προσπαθεί να επιτύχει η Μεγάλη Επανεκκίνηση.
Μόλις η Μεγάλη Επανεκκίνηση εφαρμόσει τη μεγάλη της αφήγηση, κάθε αντίθετη αφήγηση μπορεί να απορριφθεί ως παραπληροφόρηση, συνωμοσία ή εξτρεμισμός που πρέπει να λογοκριθεί και να κατασταλεί για το ευρύτερο, συλλογικό καλό.
Σε ένα μόνο πάνελ του WEF με θέμα την “Αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης”, είδαμε μη εκλεγμένους παγκοσμιοποιητές να ισχυρίζονται ότι ουσιαστικά έχουν το μονοπώλιο της επιστήμης και ότι τα εταιρικά μέσα μαζικής ενημέρωσης έχουν εμπλακεί σε μια μάχη για την ιδιοκτησία της αφήγησης.
Ταυτόχρονα, ο εκπρόσωπος του ΟΗΕ ισχυρίστηκε ότι οι άνθρωποι που αμφισβητούσαν την αφήγηση για τα εμβόλια “εκμεταλλεύονταν την ευκαιρία του φόβου των ανθρώπων” για να εισάγουν παραπληροφόρηση.
Σύμφωνα με τη Fleming, “άνθρωποι που είναι πολύ ενεργοί στην αντιεμβολιαστική σκηνή και άλλοι εκμεταλλεύονταν την ευκαιρία του ότι ο κόσμος φοβόταν τόσο πολύ – εισάγοντας παραπληροφόρηση και παραπλανητικές πληροφορίες – τροφοδοτούμενοι επίσης από ορισμένους ηγέτες και κυβερνήσεις”.
Ωστόσο, ήταν ο βασιλιάς του Ηνωμένου Βασιλείου Κάρολος Γ’, (πρίγκιπας της Ουαλίας κατά την έναρξη της Μεγάλης Επανεκκίνησης), ο οποίος δήλωσε τον Ιούνιο του 2020: “Έχουμε μια χρυσή ευκαιρία να αδράξουμε κάτι καλό από αυτή την κρίση – οι πρωτοφανείς κραδασμοί της μπορεί κάλλιστα να κάνουν τους ανθρώπους πιο δεκτικούς σε μεγάλα οράματα αλλαγής”.
Παρομοίως, ο ιδρυτής του WEF, Klaus Schwab δήλωσε ότι η πανδημία αντιπροσωπεύει “ένα σπάνιο αλλά στενό παράθυρο ευκαιρίας” για την έναρξη της ατζέντας της μεγάλης επανεκκίνησης.
Αν κάποιος “εκμεταλλευόταν την ευκαιρία” να εκμεταλλευτεί τους φόβους των ανθρώπων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι μη εκλεγμένοι παγκοσμιοποιητές και το βρετανικό στέμμα θα ήταν σίγουρα στην κορυφή αυτής της λίστας.
Όσον αφορά το θέμα της ελευθερίας του λόγου, η Claire Wardle του Πανεπιστημίου Brown, η οποία αυτοαποκαλείται ως “μία από τις κορυφαίες ειδικούς στον κόσμο σε θέματα παραπληροφόρησης”, δήλωσε στο πάνελ του WEF για την παραπληροφόρηση ότι ήταν απογοητευμένη που οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να έχουν μια “πιο διαφοροποιημένη συζήτηση για τον λόγο”, καθώς η ίδια συμμετείχε ταυτόχρονα σε μια διαφοροποιημένη συζήτηση για την ελευθερία του λόγου.
Η ελευθερία του λόγου είναι ελευθερία του λόγου. Επιτρέπει εξ ορισμού μια διαφοροποιημένη συζήτηση.
Ωστόσο, αυτό δεν εμπόδισε την Wardle να διαμαρτύρεται για την ελευθερία του λόγου ακόμη και όταν συμμετείχε ενεργά σε αυτήν σε πραγματικό χρόνο.
“Απλώς εύχομαι να μπορούσαμε να έχουμε μια πιο διαφοροποιημένη συζήτηση για τον λόγο”, δήλωσε.
“Αυτή η ιδέα ότι όλη η ομιλία είναι ίση δεν είναι αληθινή και εύχομαι να μπορούσαμε να κάνουμε αυτή τη συζήτηση σωστά”, πρόσθεσε η Wardle, καθώς είχε ακριβώς αυτό το είδος της συζήτησης.
Με το να δηλώνουν ότι “τους ανήκει η επιστήμη”, να συνεργάζονται με μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας για να χειραγωγούν τα αποτελέσματα αναζήτησης για να επηρεάζουν την κοινή γνώμη και να ρίχνουν εκατομμύρια δολάρια στα μέσα ενημέρωσης, οι μη εκλεγμένοι παγκοσμιοποιητές δείχνουν για άλλη μια φορά το πραγματικό τους πρόσωπο ώστε να το δουν όλοι.
Η ιδιοκτησία της επιστήμης οδηγεί στην ιδιοκτησία της αφήγησης.
Η ιδιοκτησία της αφήγησης σημαίνει τον έλεγχο της σκέψης και του λόγου.
Ο έλεγχος της σκέψης και του λόγου σημαίνει το τέλος της ελεύθερης κοινωνίας.
Καλώς ήρθατε στη Μεγάλη Επανεκκίνηση.
Οι αυταρχικές προσπάθειες των μη εκλεγμένων παγκοσμιοποιητών να ξαναφτιάξουν την κοινωνία μέσα από την καταστροφή του παλιού γίνονται όλο και πιο εμφανείς και απελπισμένες καθώς η εμπιστοσύνη των ανθρώπων στις παγκόσμιες ελίτ συνεχίζει να καταρρέει.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice