Διαφημίσεις

Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η τραγωδία στα Τέμπη προκάλεσε εντύπωση η μαρτυρία επιβάτη ο οποίος μεταφέροντας συνομιλία που μεταδόθηκε από κάποια συσκευή ασυρμάτου είπε «Άκουσα τον μηχανοδηγό να λέει πάμε και όπου βγει».

Η δημόσια κατάθεση του επιβάτη καθώς και τα πρώτα στοιχεία που καταδεικνύουν πώς υπήρξαν δυσεξήγητες καθυστερήσεις στον σταθμό της Λάρισας, ενδεχομένως να είναι και το κλειδί που οδηγεί σε κάποια πρώτα συμπεράσματα.

Επιπλέον, ο σταθμάρχης ο οποίος είχε τοποθετηθεί εσχάτως στην θέση αυτή στο σταθμό της Λάρισας, άλλαξε το κλειδί της σιδηροδρομικής γραμμής χειροκίνητα (με τον γνωστό λεβιέ) σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες.

Αυτό σημαίνει πώς όλοι οι αυτοματισμοί που ελέγχονται ψηφιακά από υπολογιστή και βρίσκονται στην ευθύνη του Σταθμού της Λάρισας ήταν εκτός λειτουργίας λόγω κάποιας διακοπής ηλεκτροδότησης. Αυτή η πληροφορία συνάδει με προηγούμενη πληροφορία που είδε το φώς της δημοσιότητας αργά το απόγευμα της Τρίτης πώς στον σταθμό Παλαιοφαρσάλων παρατηρήθηκε τεχνικό πρόβλημα με τα καλώδια ηλεκτροδότησης.

Συγκεκριμένα, έπεσε πάνω στη γραμμή και επί διερχόμενης αμαξοστοιχίας καλώδιο ηλεκτρικού φορτίου 25.000Volt.

Ιδού και το αναρτημένο σχετικό μήνυμα της εταιρείας Hellenic Train

Πάντως σύμφωνα με τις πρωτες εκτιμήσεις αλλά και στις πληροφορίες που διαρρέουν από κυβερνητικές πηγές η τραγωδία προκλήθηκε από λάθος στη διαχείριση της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών στον κόμβο της Λάρισας.οφείλεται η τραγωδία στα Τέμπη. Το αποτέλεσμα ήταν τα δύο τρένα, εμπορικό και επιβατικό να συγκρουστούν μετωπικά καθώς κινούνταν στην ίδια γραμμή.

zougla.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Η φράση του μηχανοδηγού «Πάμε και όπου βγει» και οι καθυστερήσεις στο δρομολόγιο οδηγούν στα πρώτα αμείλικτα ερωτήματα”
  1. οταν εχεις τόσα χρόνια ΜΙΑ μονο γραμμή (και όχι διπλή) κάτι τέτοιο κάποτε θα συνεβαινε.
    ΟΛΑ τα πολιτισμενα κράτη έχουν διπλή γραμμή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek