Διαφημίσεις

Αν και είναι δυνατή η μετατροπή ενός αυτοκινήτου ώστε να λειτουργεί με καύσιμο υδρογόνο αντί για βενζίνη, δεν πρόκειται για μια απλή ή φθηνή διαδικασία.

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, όπως αυτοί που βρίσκονται στα περισσότερα αυτοκίνητα, έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν με βενζίνη. Για να λειτουργήσει με υδρογόνο, ο κινητήρας πρέπει να τροποποιηθεί ώστε να μπορεί να χειριστεί τις μοναδικές ιδιότητες του καυσίμου υδρογόνου. Αυτό συνήθως περιλαμβάνει την αντικατάσταση των εγχυτήρων καυσίμου, των σωληνώσεων καυσίμου και της δεξαμενής καυσίμου του κινητήρα, καθώς και την προσθήκη μιας κυψέλης καυσίμου υδρογόνου και των σχετικών συστημάτων ελέγχου.

Επιπλέον, το σύστημα εξάτμισης του αυτοκινήτου πρέπει να τροποποιηθεί ώστε να μπορεί να χειριστεί τα παραπροϊόντα της καύσης του υδρογόνου, τα οποία διαφέρουν σημαντικά από εκείνα της βενζίνης.

H μετατροπή ενός αυτοκινήτου ώστε να λειτουργεί με καύσιμο υδρογόνο είναι μια πολύπλοκη και δαπανηρή διαδικασία που συνήθως δεν είναι πρακτική για τα περισσότερα άτομα. Είναι καλύτερο να συμβουλευτείτε έναν εξειδικευμένο μηχανικό  που έχει εμπειρία με μετατροπές καυσίμων υδρογόνου πριν επιχειρήσετε ένα τέτοιο έργο.

Ωστόσο, αν εξακολουθείτε να θέλετε να προχωρήσετε σε μετατροπή καυσίμου υδρογόνου, παραθέτουμε τα γενικά βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε:

Ερευνήστε τη σκοπιμότητα και τις απαιτήσεις των μετατροπών καυσίμου υδρογόνου στην περιοχή σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τον έλεγχο με τις τοπικές αρχές για τυχόν κανονισμούς ή περιορισμούς σχετικά με τις μετατροπές καυσίμου υδρογόνου, καθώς και τον εντοπισμό πιθανών πηγών καυσίμου υδρογόνου.

Συμβουλευτείτε έναν εξειδικευμένο μηχανικό ή μηχανικό που έχει εμπειρία με μετατροπές καυσίμου υδρογόνου. Το άτομο αυτό μπορεί να παρέχει καθοδήγηση και βοήθεια καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας μετατροπής.

Αποκτήστε τα απαραίτητα εξαρτήματα και υλικά για τη μετατροπή. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, εγχυτήρες καυσίμου, σωληνώσεις καυσίμου και μια τροποποιημένη δεξαμενή καυσίμου, καθώς και άλλα εξαρτήματα και εργαλεία ανάλογα με τις ανάγκες.

Αφαιρέστε τον κινητήρα και τα σχετικά εξαρτήματα από το αυτοκίνητο. Αυτό θα σας επιτρέψει να αποκτήσετε πρόσβαση στον κινητήρα και να τον προετοιμάσετε για τις τροποποιήσεις που απαιτούνται για τη χρήση καυσίμου υδρογόνου.

Εγκαταστήστε την κυψέλη καυσίμου υδρογόνου και τα σχετικά εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένων των εγχυτήρων καυσίμου, των σωληνώσεων καυσίμου και της δεξαμενής καυσίμου. Βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε τις οδηγίες που παρέχονται από τον κατασκευαστή της κυψέλης καυσίμου υδρογόνου και των άλλων εξαρτημάτων.

Τροποποιήστε το σύστημα εξάτμισης ώστε να φιλοξενήσει τα παραπροϊόντα της καύσης υδρογόνου. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει αντικατάσταση ή τροποποίηση του καταλυτικού μετατροπέα, του σιγαστήρα και άλλων εξαρτημάτων της εξάτμισης.

Επανατοποθετήστε τον κινητήρα και τα σχετικά εξαρτήματα στο αυτοκίνητο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδέσει και ασφαλίσει σωστά όλα τα εξαρτήματα και ελέγξτε ξανά όλες τις συνδέσεις και τις ρυθμίσεις πριν επιχειρήσετε να εκκινήσετε το αυτοκίνητο.

Δοκιμάστε τις επιδόσεις και την ασφάλεια του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας καύσιμο υδρογόνο. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη διενέργεια μιας σειράς δοκιμαστικών διαδρομών και επιθεωρήσεων για να διασφαλιστεί ότι το αυτοκίνητο λειτουργεί σωστά και με ασφάλεια.

Τα συγκεκριμένα εργαλεία και όργανα που απαιτούνται για τη μετατροπή καυσίμου υδρογόνου ποικίλλουν ανάλογα με τη συγκεκριμένη μάρκα και το μοντέλο του αυτοκινήτου, καθώς και τα συγκεκριμένα εξαρτήματα και υλικά που χρησιμοποιούνται για τη μετατροπή.

Σε γενικές γραμμές, για τη μετατροπή σε καύσιμο υδρογόνου απαιτούνται τα ακόλουθα εργαλεία και όργανα:

Γρύλο και βάσεις για την ανύψωση και τη στήριξη του αυτοκινήτου

Ένα σετ κλειδιά και καρυδάκια για την αφαίρεση των εξαρτημάτων του κινητήρα και της ανάρτησης

Ένα τρυπάνι και τρυπάνια για την τροποποίηση των εξαρτημάτων του κινητήρα και του συστήματος καυσίμου

ένα πολύμετρο για τη μέτρηση του ηλεκτρικού ρεύματος και της αντίστασης

Ένα μανόμετρο για τη μέτρηση της πίεσης του καυσίμου

Ένας αναλυτής αερίων για τον έλεγχο της σύνθεσης των καυσαερίων του αυτοκινήτου

Αυτά είναι μερικά μόνο από τα εργαλεία και τα όργανα που μπορεί να χρειαστούν για τη μετατροπή ενός αυτοκινήτου σε καύσιμο υδρογόνου.

Είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε έναν εξειδικευμένο μηχανικό ή μηχανικό που έχει εμπειρία με μετατροπές καυσίμων υδρογόνου για να βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε τα απαραίτητα εργαλεία και όργανα για τη συγκεκριμένη μετατροπή που επιχειρείτε.

Πως να μετατρέψω το αυτοκίνητο μου και να καίει νερό-υδρογονο;



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Πως να μετατρέψω το αυτοκίνητο μου και να καίει νερό-υδρογονο;”
  1. Tι να το κανεις αδερφε το αφθονο φτηνο καυσιμο,οταν θα ζεις στις γειτονιες ”των 15 λεπτων”;Aν προσπαθησεις να εξελθεις ”του κυκλου” θα εχει απο προστιμαρα εως στρατοπεδο.ΑΡΓΗΣΑΜΕ,ΑΡΓΗΣΑΜΕ,αδερφια!Παραδωσαμε την εξουσια στην κοινοβουλευτικη χουνταρα.Δεν απαιτησαμε τον στρατηγικο στοχο της δημοψηφισματικης δημοκρατιας στα καταστατικα των κομματων,αλλα καμμια ”θεσουλα”.ΠΟΛΥ ΑΡΓΗΣΑΜΕ!Χασαμε το αρεοοπλανο.το παπορο και το τραμ!ΚΑΛΗ ΨΥΧΗ ΑΔΕΡΦΙΑ!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek