Διαφημίσεις

Νέο ατύχημα στην Εγνατία – Πετούσαν αυτοκίνητα στον αέρα!

Στη σκιά του πολύνεκρου τροχαίου στην Εγνατία την Κυριακή, το epirusgate γράφει και για δεύτερο τροχαίο, στις 00.30 τα ξημερώματα της Δευτέρας, πάλι με νταλίκα στην Εγνατία οδό στην Ήπειρο, μεταξύ του Ελευθεροχωρίου και του κόμβου Νεοχωρίου, στο ρεύμα προς Ηγουμενίτσα.


Ευτυχώς σε αυτό το ατύχημα δεν είχαμε νεκρούς ή τραυματίες παρά μόνο υλικές ζημιές, από αυτοκίνητα που… πέταγαν και προσγειώνονταν στο… οδόστρωμα!

Πιο συγκεκριμένα, νταλίκα με ξένες πινακίδες που μετέφερε αυτοκίνητα και κινούνταν με κατεύθυνση το λιμάνι της Θεσπρωτικής πρωτεύουσας, ξαφνικά και λόγω ολισθηρότητας του οδοστρώματος «δίπλωσε» με αποτέλεσμα να… «φύγουν» τα αυτοκίνητα που μετέφερε και να διασκορπιστούν στο οδόστρωμα.

Δείτε και τις φωτογραφίες που ανάρτησε το epirusgate από το ατύχημα, για να αντιληφθούν οι αναγνώστες, ότι λόγω του προχωρημένου της ώρας και της μειωμένης κίνησης αποφεύχθηκαν τα χειρότερα…

tribune.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

6 σχόλια στο “Νέο ατύχημα στην Εγνατία – Πετούσαν αυτοκίνητα στον αέρα!”
  1. Πολλές οι πιθανές αιτίες. Τίποτα εξωπραγματικό. Φθαρμένα ελαστικά, ολισθηρό οδόστρωμα λόγω βροχής, κουρασμένος/κοιμισμένος οδηγός, κακή συντήρηση φορτηγού, φθηνά εργατικά άρα άπειροι/άσχετοι οδηγοί. Με δυό λέξεις: Ανθρώπινος παράγοντας.

    Προσοχή στους δρόμους, ζώνη και όχι αλκοόλ/κινητά/γκρίνια.

  2. αφου το σιδηροδρομικο δυκτιο το εχει παει ο συχωρεμενος ο τρικουπης μεχρι το αγρινιο.απο εκει και μετα εχει βατα και θαμνους.οταν ολη η ευρωπη και ιδιαιτερα η γερμανια η βιομηχανικη ατμομηχανη της ευρωπης και ολα γενικα τα βιομηχανικα ευρωπαηκα κρατη χρησιμοποιουνωεκτεταμενο σιδηροδρομικο δυκτυο το οποιο ειναι πολυπλευρα αποδοτικο οσον αφορα το κοστος και την ταχυτητα παραδοσης η παρσλαβης πρωτων υλων εξαγωγικων προηοντων και επιβατων και το κοστος μεταφορας κατι που κανει ιδιαιτερα ανταγωνιστικα τα εξαγωγικα προηοντα και φθηνοτερο το κοστος ζωης.ενω εμεις πληρωνουμε στο καθε προηον πολλαπλασιο κοστος μεταφορας και αν κανει σε νησι πληρωνει και τη θαλασσια μεταφορα.καποτε απο παρασκευη μεσημερι και μεσα σε ολη την αργια του σαββατοκυριακου και γενικα τις αργιες απαγορευοταν να κινουνται νταλικες στο εθνικο δυκτυο λογω της μεγαλης κινησης μικρων αυτοκινητων.τωρα γιατι δεν ισχυει αυτο;για χαρη της αειιφορου αναπτυξης; γινεται αειφορος αναπτυξη με νταλικες; η νταλικες ειναι μονο για δυσβατα εδαφη και νησια αλλα ακομη και στα δυσβατα ορεινα εδαφη της ιταλιας ελβετιας αυστριας κλπ εχουν φτιαξει μεγαλα σιδηροδρομικα τουνελ που οταν τα διασχιζει με μεγαλη ταχυτητα το τραινο κανεις μιση ωρα για να ξαναβγεις απ το βουνο και στην αυστρια αν πας να.την διασχισεις με νταλικα δεν σε αφηνουν σου λενε παρκαρε σε βαγονι και θα την κουναλησει την νταλικα το τραινο δεν σε αφηνουν να.λ ανεβασεις την νταλικα αγκομαχωντας στις ανηφορες των αλπεων και να υποφερουν οι γραφικες πολεις και χωρια τους απο το νουμενι πετρελαιο,και θορυβο απο τις τουρμπο ντιζελομηχανες και επικινδυνα βαρι φορτια αναμεσα στα μικρα αυτοκινητα και οι ανθρωποι εκει εχουν εξασφαλισει και καθαρο περιβαλον και μειωμενους θορυβους και λιγοτερα καυσαερια και εχουν απομακρυνει τα επικυνδυνα βαρια φορτια και γο μποφιλιαρισμα αποψτην πολη κινησξ στους γραφικους δρομους τους γιατι ανα αψησεις την νταλικα να πηγαινει οπου θελει και ο κοιμησμενος και μεθησμενος οδηγος θα τυχει και βλαβη στα φρενα θα τυχει και θα πατησει σε γλυτσα και θα γλυστρησει και θα βγει στο αντιθετο ρευμα και.πολλα θα συμβουν ναν δεν προβλεφθουν και προλαβουν το κακο αυτοι που πρεπει.ο χωρος των μεταφορων εχει δεχτει πληγμα και απο το ρωσικο εμπαρκο και εχουμ πληγεο πολλες μεταφορικες εταιριες.μαζι με φις μεταφορικες εφαιριες ωφελουνται και οι κατασκευαστικες βιομηχανιες νταλικων ελαστικων κλπ εξαρτηματων γι αυτο και τα μεγαλα βιομηχανικα κρατη δεν πιεζουν για την δημιουργια σιδηροδρομικου δυκτυου οπως πιεζουν εντονα για αλλα θατα οπως τις χωματερες ,τις επιδοτησεις κλπ δευτερευοντα θεματα και αυτο γιατι αν πιεζουν ως χωρα για την δημιουργια εκτεταμενου σιδηροδρομικου δυκτυου γιατι τπολογιζουν οτι ετσι θα χασουν πολλα φραγκα απο τις νταλικες και τα ανταλακτικα που μας εξαγουν ενω για τις χωρες τους εχουν εκτεταμενο σιδηροδρομικο δυκτυο που σημαινει φθηνες μεταφορες και καθαρο περιβαλλον απο θορυβους νταλικων και ατμοσφαιρικη ρυπανση απο τις εξατμισεις τους και μηδενιζουν τους κινδυνους τετοιων ατυχηματων στους δρομους τους απο την κινηση βαριων φορτιων αναμεσα σε μικρα αυτικινητα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek