Περί θυμού…. μηχανεί …. Το Αξίμωμα Μαθημα+τικού Θυν !…. Είναι αλήθεια ότι μία φούσκα μέσα σε καταψύκτη συνστέλλεται [!;:!]
[είσελθον εις την εικόνα με πνεύμα]
Υπάρχουν οι έννοιες θυμός, θυμικόν, επί θυμού = επιθυμία, θυμώδης, θύτης και θύμα, όλα από το Θύ…. ! Και το Θύον και Ο Θύος και Ο Θείος Θ+ει+ιός Θ+ει+έως, Θ+ύ+ιος Θ+υ_έως !…. Εις τους έσχατους καιρούς η αγάπη ψυχρανθήσεται [και παραδίδει ο ένας τον άλλον και ο έχων το χάραγμα τον πτωχόν ον ον κλέβει έναν όξυνον λεμόνι να φάγει και το ζόμπυ με την μάσκα του τεχνάνθρωπου ψευδοτεχνάνθρωπου πειθαρχημένου “καλού” “πρασινοειρηνικού” παιδιού αντιπαιδιού παιδίου πεδίου του σατανά κάνει Θραύσεις Αγάπης!]. Η μαύρη κόλλαση του τριάγου αρχαίου δράκου παν φως ρουφάει παρεκτώς των Αγίων όπου και ηττημένοι νικούν!!!!
Έχεις μία Μορφή εισέρχεται ή εξέρχεται της μελανής τρύπας; Αμφότερα; Πότε το μεν και πότε το δε, ούτε το μεν ούτε το δε και πού εν τέλει παραμένει; Κατακτάει ή κατακτάται εκ της μελανής οπής; Αμφότερα; Πότε το μεν και πότε το δε; Ουτέ το μεν ούτε το δε; Αναρυθμικός Κινητήρ, αναριθμικής σειράς Κινητήρ ιός δύν αμίς !!!!! Εισαγωγή, Συμπίεση, Εκτόνωση με Ανάφλεξη, Εκτόνωση με Έξοδον/Εξαγωγήν των κατάλοιπων της ανάφλεξης ασπούμε σε άλλες περιπτώσεις της οργανικής ύλης ενώ η ανόργανη ύλη η ενέργεια και όλα τα Είδη, Μορφές και Πολυμορφές της σε παν Μεταμόρφωση της, η Ύλη όπου συνορεύει με το Μεσοδιάστημα μεταξύ Ύλης και Ίσαλου Αϋλίας [όστις τα παρακολουθούσε όταν τα έγραφα τα αντιλαμβάνεται].
Συνεπώς έχομεν δύο Εκτονώσεις α) ανάφλεξης και β) εξόδου/εξωτερίκευσης, εξαγωγής κατάλοιπων καύσης και ανάφλεξης, άρα τε και δύο Βίες/Εσαγωγές α) εισαγωγής και β) συμπίεσης, αυτές οι 4 δημιουργούν αρχικά 16 ύστερα 24 κατόπιν 36 κ.ο.κ. συνδυασμούς σειράς, φανταστείτε όλες μαζύν εις το κάθε ίδιον σημείον του κάθε σημείου Σύμπαντος να συμβαίνουν ταυτόχρονα έστω και αντίθετες και φανταστείτε να συμβαίνουν από μία έως κάθε αυξητικόν αριθμόν εναλλάξ ή με μεγάλα χρονικά διαστήματα διαφοράς και να ταξειδεύουν πότε αφομοιώνοντας και πότε αφοιμοιούμενες, πότε ούτε το μεν ούτε το δε και πότε αμφότερα και το ουδέτερον [ούτε το μεν ούτε το δε] συνάμα, ταδ’ Έφη Πολυτετραπιθανότητα ΨυχοΛογίας εκ του διαιρετού όντος έως του αδιαίρετου όντος σε κόλλαση, παράδεισον, ουδέτερον, ανάμεικτον, αλλά η Σταθερά Προσυνέπεια Παν και συνάμα Σταθερά και Αγία μόνον εις Τον Τριαδικόν Θεόν και τους Αγίους Αυτού αγγέλους και ανθρωπαγγέλους!!!!
Όταν η γνώση και επιστήμη συναντάει την ΘεοΛογία τότε είμαστε εις την εσχατοσύνη της Υπεραπειρομεγαλοευφυΐας Τριαδικού Θεού ήτοι φθάνουμε σε θέση τηλεσκοπίου με τεκμήρια εκ της Δημιουργίας περί Θεού…. Αφού η επιστήμη έγινε εκ Θεού εντός των άπειρων πλαισίων απλαισίων της Δημιουργίας τότε πού να οδηγεί η επιστήμη; Όταν το ύδωρ κατρακυλάει από την πηγήν εις τα λιθοστρώματα, τους κλάδους, τα κρύα και τις ζέστες προς τις λακκούβες τις καλούμενες θάλασσες, λίμνες, υδατοφράκτες και υπόγειους λάκκους και ρεύματα, μία επιθυμία έχει να γίνει νέφος να γίνει βροχή να επιστρέψει εις την πηγήν και με καρτερικότητα να επαναδιανύσει την διαδρομή και αυτή η ψυχολογία είναι η ψυχολογία της αγιότητος του, ώσπου να γίνει Αγιασμός !
Η συνήθης διαλογιστική [αυτόματη διαλογιστή εν οργανισμών του θυμού]: Εισαγωγή, συμπίεση, εκτόνωση/ανάφλεξη, εξαγωγή [σε συνάρτηση με το άρθρον παρακάτω]….
Εισάγεται Λόγος, συμπιέζεται Λόγος, αναφλέγεται [εκτονώνεται] Λόγος [παρεκτώς εάν είσαι κρύος, υπομονετικός του ρήματος σωπίνει = εσωπίνει και δεν τα εκφράζει έξω να θεραποεκτονωθεί, συνεπώς, θυμώνεις και το εξωτερικεύεις ή το αφήνεις και εκδικείσαι και κάνεις ό,τι πρέπει να κάνεις σιωπηλώς; Αμφότερα, αναλόγως και τι αρμόζει διά να φέρεις κάθε φορά το επιθυμητόν αποτέλεσμα], Εξάγεται Λόγος !….
Η ίδια η Παλαιά και Καινή Διαθήκη είναι Εισαγωγή, Συμπίεση, Ανάφλεξη/Εκτόνωση, Έξοδος/Εκτόνωση πεπραγμένων επί γης και εν τέλει της ψυχής διά της επιμονής και επιμονής, τα Μυστήρια κάνουν πολυσχιδή ευθείαν, αναγραμματική ή και αναδιαφορετικής σειράς και σταυροβελονιάς Παρέλαση = Παρέλευση με το νόημα δεν έφυγε αλλά παραλληλοπαρούται συνεχώς !….
Ματθ. 3,15 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ Ἰησοῦς εἶπε πρὸς αὐτόν· ἄφες ἄρτι· οὕτω γὰρ πρέπον ἐστὶν ἡμῖν πληρῶσαι πᾶσαν δικαιοσύνην· τότε ἀφίησιν αὐτόν·[Ποίαν δικαιοσύνην; Έγινεν ίσος με τον άνθρωπον Ο Θε+άνθρωπος διά να είναι δίκαιον να παλεύσει ως άνθρωπος με τον ισχυρόν άνθρωπον του κόσμου τούτου και όχι εκ του ασφαλούς ως Θεός, συνεπώς, δεν έχει έρεισμαν να διαμαρτύρεται με κακία και απαιτήσεις ο διάβολος και παν διαβολάνθρωπος, δύσπιστος και άπιστος εις το Άκτιστον Δικαστήριον μετά θάνατον και βεβαίως από πριν δι’ όσους βλέπουν !]
Ματθ. 3,16 καὶ βαπτισθεὶς ὁ Ἰησοῦς ἀνέβη εὐθὺς ἀπὸ τοῦ ὕδατος· καὶ ἰδοὺ ἀνεῴχθησαν αὐτῷ οἱ οὐρανοί, καὶ εἶδε τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ καταβαῖνον ὡσεὶ περιστερὰν καὶ ἐρχόμενον ἐπ᾿ αὐτόν· [Βαπτισθείς = ευαπτισθείς = ευα+απτισθείς = ευ+άπτω, υπό ύδατος ήτοι Ταπείνωση διά του στοιχείου της ροής = ύγρόν και ύδωρ. Και τότε εκατέβην Τω Αγίω Πνεύματι Το Οποίον ήταν ήδη εν Ιησού Χριστόν Θεάνθρωπον και ενώθηκεν με Αυτόν ως Τριάδα μαζύν με Πατήρ, ενώ ήσαν ήδη Πατήρ και Πνεύμαν εν Χριστώ Ιησού. Διότι όταν η νέα ακτίς Ηλίου όπου έρχεται και είναι Ήλιος συναντάει την προηγούμενη ακτίς Ηλίου η οποίου είναι Ήλιος και έφθασε και είναι κάπου σταθερή και στατική, ασπούμε όπως ο στατικός Ηλεκτρισμός = στατικός Ηλεκτρομαγνητοβαρυτισμός = Τριάς Ειδών Ενέργειας Ηλεκτρισμός, Μαγνητισμός, Βαρύτητα/Προπέδη και το Ανάμεικτον αυτών και, ο Ήλιος είναι ένας, σε αυτόν συμφωνούν και οι ειδωλολάτρες και πολυθεϊστές και όμως είναι συνάμα πηγή, παλαιά και νέα ακτίς και αφή και μεταμόρφωση ενέργειας, συνεπώς ο Ήλιος ένας και Ο Θεός Ένας και Τριαδικός ως Ηλεκτρομαγνητοβαρυτισμός και ως Πηγή = Ιαχή θα το ιδούμε κατωτέρω, Όραση και Αφή και οι υποδιαιρέσεις αυτών όπως οι υπιδιαιρέσεις υποειδών ακτίνων κ.ο.κ.]
Ματθ. 3,17 καὶ ἰδοὺ φωνὴ ἐκ τῶν οὐρανῶν λέγουσα· οὗτός ἐστιν ὁ υἱός μου ὁ ἀγαπητός, ἐν ᾧ εὐδόκησα. [Πρώτον φάνηκεν Το Πνεύμαν Τω Αγίω και αμέσως ύστερα ή και ταυτοχρόνως, αλλά αναφέρεται πρώτον Το Πνεύμαν, Ο Πατήρ. Το Πνεύμαν εκπορεύεται εκ Πατρός, συνεπώς η Όραση εξ’ Ιαχής Ιαχωαύ, ήτοι η Ιαχή είναι Ο Ήλιος, Το Πνεύμαν ως παράδειγμαν σε δημιουργήματα Η Ακτίς και Η Αφή Ο Εμπαρουσίαν Υιός και συνάμα αντιστρόφως Υιός ως Ακτίς και Πνεύμαν ως Ακτίς, διότι Μήκος και Πλάτος Όμοιον και Ύψος προς τα άνω ασπουμε αντιστοίχως Πατήρ, αλλά σε άλλα άρθρα τεκμηριώσαμε ότι υπό ανάλογας συνειδητοποιήσεις και συναισθήσεις Πατήρ, Υιός και Πνεύμα πότε Μήκος, πότε Πλάτος πότε Ύψος έκαστον Άκτιστον Πρόσωπον και Προσυνταυτοχρόνως και τα Τρία όπως εις τον Κύβον όπου όλα είναι Ύψος, Πλάτος, Μήκος αναλόγως πως τα βλέπεις, ομοίως και εις την Σφαίραν και εις το Ισογώνιον Ισόπλευρον Τρίγωνον ή Ισόπλευρον Ισόγωνιον Τρισδιάστατον Πυραμιδωτόν Σχύμαν/Σχήμαν και εις τον Κύκλον και Ισόπλευρον Ορθογώνιον Τετράγωνον ήτοι 6 συνδυαμοί σε δυάδες προίσματος και μη προίσματος δεν λέγω μονοδιάστατου και τρισδιάστατου διότι δεν υφίσταται μονοδιάστατον σχήμαν εφόσον έχει μήκος, πλάτος και ύψος ή και πάχος, δηλοί οι πρώτοι έξη συνδυασμοί των αριθμών 1,2,3,4 ασπούμε ως μία από τις αντιστοιχίες εις την Δημιουργία εκ Του κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση των πάντων Άκτιστου Δημιουργού ή και της ρήσεως ό,τι υπάρχει/ζη άνω υπάρχει/ζη και κάτω κατά τον Ερμήν τον Τρισμέγιστον και κάπως διαφορετικώς από τον Ηράκλειτον: απ’ εκεί όπου άγει άνω άγει και κάτω]
Ματθ. 4,1 Τότε ὁ Ἰησοῦς ἀνήχθη εἰς τὴν ἔρημον ὑπὸ τοῦ Πνεύματος πειρασθῆναι ὑπὸ τοῦ διαβόλου,
Ματθ. 4,1 Τοτε ο Ιησούς ωδηγήθη από το Πνεύμα το Αγιον εις κάποιο υψηλότερον μέρος της ερήμου, δια να πειρασθή ως άνθρωπος από τον διάβολον (και νικήση εξ ολοκλήρου αυτόν).
Ματθ. 4,2 καὶ νηστεύσας ἡμέρας τεσσαράκοντα καὶ νύκτας τεσσαράκοντα ὕστερον ἐπείνασε.
Ματθ. 4,3 καὶ προσελθὼν αὐτῷ ὁ πειράζων εἶπεν· εἰ υἱὸς εἶ τοῦ Θεοῦ, εἰπὲ ἵνα οἱ λίθοι οὗτοι ἄρτοι γένωνται. [Η δικαιοσύνη όπου αναφέρει Ο Χριστός εις ανωτέρω εις το 3,15]
Ματθ. 4,4 Ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπε· γέγραπται, οὐκ ἐπ᾿ ἄρτῳ μόνῳ ζήσεται ἄνθρωπος, ἀλλ᾿ ἐπὶ παντὶ ῥήματι ἐκπορευομένῳ διὰ στόματος Θεοῦ. [Τεκμηρίωσε Ο Χριστός ότι όπως η ζωή ήρθε από φύσημα = Φύσις = εφ’ Ύσις Τριαδικού Θεού, πώς είναι δυνατόν από την ίδιαν πηγήν να μην συντηρείται η ζωή; Χαχαχα. 960 ώρες δοκιμασία ζούσε με Πνεύμαν Φυσήματος Θεού από την Κορωνίδα Κεφαλής και από όλην την Λάμψην ην εκάλυπτεν Αυτόν]
Ματθ. 4,5 Τότε παραλαμβάνει αὐτὸν ὁ διάβολος εἰς τὴν ἁγίαν πόλιν, καὶ ἵστησιν αὐτὸν ἐπὶ τὸ πτερύγιον τοῦ ἱεροῦ [Αρχή δεύτερου πειρασμού υπό διαβόλου]
Ματθ. 4,6 καὶ λέγει αὐτῷ· εἰ υἱὸς εἶ τοῦ Θεοῦ, βάλε σεαυτόν κάτω· γέγραπται γὰρ ὅτι τοῖς ἀγγέλοις αὐτοῦ ἐντελεῖται περὶ σοῦ, καὶ ἐπὶ χειρῶν ἀροῦσί σε, μήποτε προσκόψῃς πρὸς λίθον τὸν πόδα σου.
Ματθ. 4,7 ἔφη αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· πάλιν γέγραπται, οὐκ ἐκπειράσεις Κύριον τὸν Θεόν σου.
Ματθ. 4,8 Πάλιν παραλαμβάνει αὐτὸν ὁ διάβολος εἰς ὄρος ὑψηλὸν λίαν καὶ δείκνυσιν αὐτῷ πάσας τὰς βασιλείας τοῦ κόσμου καὶ τὴν δόξαν αὐτῶν [αρχή τρίτου πειρασμού υπό διαβόλου. Το Όρος μάλλον είναι της Σιών όπου προσέφευγεν ο Δαυΐδ, ήτοι το Ιερόν Όρος ή ο Γολγοθάς]
Ματθ. 4,9 καὶ λέγει αὐτῷ· ταῦτα πάντα σοι δώσω, ἐὰν πεσὼν προσκυνήσῃς μοι. [Η χειρότερη βλασφημία διαβόλου = 4,9 = 13! Ζήτησε από Τον ΤριαδικοΘεόν ότι και όταν έπεσε ο διάβολος, να πέσει και συνάμα να τον προσκυνήσει]
Ματθ. 4,10 τότε λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· ὕπαγε ὀπίσω μου, σατανᾶ· γέγραπται γάρ, Κύριον τὸν Θεόν σου προσκυνήσεις καὶ αὐτῷ μόνῳ λατρεύσεις.
Ματθ. 4,11 Τότε ἀφίησιν αὐτὸν ὁ διάβολος, καὶ ἰδοὺ ἄγγελοι προσῆλθον καὶ διηκόνουν αὐτῷ. [Οι Αγγέλοι Τον διακονούν μετά όπου ενίκησεν τον σατανά νικώντας τους πειρασμούς του σατανά]
Ματθ. 4,12 Ἀκούσας δὲ ὁ Ἰησοῦς ὅτι Ἰωάννης παρεδόθη, ἀνεχώρησεν εἰς τὴν Γαλιλαίαν. [άκουσε Ο Ίδιος και εξ’ Αγγέλων συνάμα. Γαλιλαία η πόλις της Γαλήνης και του Γάλακτος με κάποια σημασία…]
Οι πειρασμοί βάσταξαν 60 δευτερόλεπτα ή τρία λεπτά = 180 δευτερόλεπτα = 60 και 60 και 60 δευτερόλεπτα και έγινε Εισαγωγή, Συμπίεση, Εκτόνωση και Ανάφλεξη Αγιότητος εν Χριστώ και κολλάσεως εν διαβόλω….
Οι τρεις πειρασμοί είναι αυτοί όπου ο διάβολος χρησιμοποιεί πάντοτε και θα κορυφώσει δι’ Αντιχρίστου: [α] με θέμα την επιβίωση να θέσεις το χάραγμα [β] να κάνεις επίδειξη κενοδοξίας και ματαιοδοξίας και θα το κάνει και ο Αντίχριστος κατεβάζοντας πύρ εξ ουρανού, όπως αναφέρεται επίσης εις την γ] να προσκυνήσει τον σατανά ή και εικόνα του όπως αναφέρεται επίσης εις την Αποκάλυψη του Ιωάννου εκ Χριστού όπου τα έζησε και τα προγνώριζε προ πάντων των αιώνων…. Όλα αυτά η σύνθεση της πλάνης και ασθένειας της υπερηφάνειας ως ανάμεικτον… Ο δε σατανάς αμετανόητος, διά δεύτερη φορά ζητάει να τον υπηρετήσει Ο Θεός, ενώ είχε καταφέρει να κάνει τους Εύα και Αδάμαντον να αποστατήσουν με εχθρική, ανυπάκοη και ασεβή διάθεση, όπως οι πειρασμοί ούτοι….
Λουκ. 4,1 Ἰησοῦς δὲ πλήρης Πνεύματος Ἁγίου ὑπέστρεψεν ἀπὸ τοῦ Ἰορδάνου, καὶ ἤγετο ἐν τῷ Πνεύματι εἰς τὴν ἔρημον
Μαρκ. 1,11 καὶ φωνὴ ἐγένετο ἐκ τῶν οὐρανῶν· σὺ εἶ ὁ υἱός μου ὁ ἀγαπητός, ἐν σοὶ ηὐδόκησα.
Μαρκ. 1,12 Καὶ εὐθέως τὸ Πνεῦμα αὐτὸν ἐκβάλλει εἰς τὴν ἔρημον·
Ματθ. 4,12 Ἀκούσας δὲ ὁ Ἰησοῦς ὅτι Ἰωάννης παρεδόθη, ἀνεχώρησεν εἰς τὴν Γαλιλαίαν.
Ιω. 1,18 Θεὸν οὐδεὶς ἑώρακε πώποτε· ὁ μονογενὴς υἱὸς ὁ ὢν εἰς τὸν κόλπον τοῦ πατρός, ἐκεῖνος ἐξηγήσατο.
Ιω. 1,26 ἀπεκρίθη αὐτοῖς ὁ Ἰωάννης λέγων· ἐγὼ βαπτίζω ἐν ὕδατι· μέσος δὲ ὑμῶν ἕστηκεν ὃν ὑμεῖς οὐκ οἴδατε.
Ιω. 1,26 Απήντησεν εις αυτούς ο Ιωάννης και είπε· “εγώ μεν σας βαπτίζω με νερό· ανάμεσα σας δε στέκει και θα εμφανισθή έντος ολίγου εκείνος, τον οποίον σεις δεν γνωρίζετε.
Ιω. 1,27 αὐτός ἐστιν ὁ ὀπίσω μου ἐρχόμενος, ὃς ἔμπροσθέν μου γέγονεν, οὗ ἐγὼ οὐκ εἰμὶ ἄξιος ἵνα λύσω αὐτοῦ τὸν ἱμάντα τοῦ ὑποδήματος.
Ιω. 3,16 οὕτω γὰρ ἠγάπησεν ὁ Θεὸς τὸν κόσμον, ὥστε τὸν υἱὸν αὐτοῦ τὸν μονογενῆ ἔδωκεν, ἵνα πᾶς ὁ πιστεύων εἰς αὐτὸν μὴ ἀπόληται, ἀλλ᾿ ἔχῃ ζωὴν αἰώνιον.
Ιω. 3,17 οὐ γὰρ ἀπέστειλεν ὁ Θεὸς τὸν υἱὸν αὐτοῦ εἰς τὸν κόσμον ἵνα κρίνῃ τὸν κόσμον, ἀλλ᾿ ἵνα σωθῇ ὁ κόσμος δι᾿ αὐτοῦ.
Ιω. 3,18 ὁ πιστεύων εἰς αὐτὸν οὐ κρίνεται, ὁ δὲ μὴ πιστεύων ἤδη κέκριται, ὅτι μὴ πεπίστευκεν εἰς τὸ ὄνομα τοῦ μονογενοῦς υἱοῦ τοῦ Θεοῦ.
Ιω. 3,19 αὕτη δέ ἐστιν ἡ κρίσις, ὅτι τὸ φῶς ἐλήλυθεν εἰς τὸν κόσμον, καὶ ἠγάπησαν οἱ ἄνθρωποι μᾶλλον τὸ σκότος ἢ τὸ φῶς· ἦν γὰρ πονηρὰ αὐτῶν τὰ ἔργα.
Ιω. 3,20 πᾶς γὰρ ὁ φαῦλα πράσσων μισεῖ τὸ φῶς καὶ οὐκ ἔρχεται πρὸς τὸ φῶς, ἵνα μὴ ἐλεγχθῇ τὰ ἔργα αὐτοῦ·
Ιω. 3,21 ὁ δὲ ποιῶν τὴν ἀλήθειαν ἔρχεται πρὸς τὸ φῶς, ἵνα φανερωθῇ αὐτοῦ τὰ ἔργα, ὅτι ἐν Θεῷ ἐστιν εἰργασμένα.
Ιω. 3,22 Μετὰ ταῦτα ἦλθεν ὁ Ἰησοῦς καὶ οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ εἰς τὴν Ἰουδαίαν γῆν, καὶ ἐκεῖ διέτριβε μετ᾿ αὐτῶν καὶ ἐβάπτιζεν.
ω. 3,23 ἦν δὲ καὶ Ἰωάννης βαπτίζων ἐν Αἰνὼν ἐγγὺς τοῦ Σαλείμ, ὅτι ὕδατα πολλὰ ἦν ἐκεῖ, καὶ παρεγίνοντο καὶ ἐβαπτίζοντο·
Ιω. 3 ,26 καὶ ἦλθον πρὸς τὸν Ἰωάννην καὶ εἶπον αὐτῷ· ῥαββί, ὃς ἦν μετὰ σοῦ πέραν τοῦ Ἰορδάνου, ᾧ σὺ μεμαρτύρηκας, ἴδε οὗτος βαπτίζει καὶ πάντες ἔρχονται πρὸς αὐτόν.
Ιω. 3,27 ἀπεκρίθη Ἰωάννης καὶ εἶπεν· οὐ δύναται ἄνθρωπος λαμβάνειν οὐδέν, ἐὰν μὴ ᾖ δεδομένον αὐτῷ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ.
Ιω. 3,28 αὐτοὶ ὑμεῖς μοι μαρτυρεῖτε ὅτι εἶπον· οὐκ εἰμὶ ἐγὼ ὁ Χριστός, ἀλλ᾿ ὅτι ἀπεσταλμένος εἰμὶ ἔμπροσθεν ἐκείνου.
Ιω. 3,29 ὁ ἔχων τὴν νύμφην νυμφίος ἐστίν· ὁ δὲ φίλος τοῦ νυμφίου, ὁ ἑστηκὼς καὶ ἀκούων αὐτοῦ, χαρᾷ χαίρει διὰ τὴν φωνὴν τοῦ νυμφίου. αὕτη οὖν ἡ χαρὰ ἡ ἐμὴ πεπλήρωται.
Ιω. 3,29 Επειτα δε μη λησμονείτε ότι αυτός που έλαβε και έχει την νύμφην είναι ο νυμφίος, ο δε φίλος του νυμφίου, ο οποίος κατά τον γάμον στέκεται κοντά εις αυτόν και τον ακούει, χαίρει παρά πολύ δια τα λόγια, με τα οποία ο νυμφίος εκδηλώνει την χαράν του. Αυτή, λοιπόν, είναι η ιδική μου χαρά, να βλέπω τον νυμφίον ευχαριστημένον και η οποία χαρά μου είναι πλήρης και τελεία. (Ο Χριστός είναι ο νυμφίος, νύμφη η Εκκλησία. Χαίρω βαθύτατα, διότι βλέπω τους ανθρώπους, που θα ενταχθούν εις την Εκκλησίαν του, να τον ακολουθούν).
Ιω. 3,30 ἐκεῖνον δεῖ αὐξάνειν, ἐμὲ δὲ ἐλαττοῦσθαι.
Ιω. 3,31 ὁ ἄνωθεν ἐρχόμενος ἐπάνω πάντων ἐστίν. ὁ ὢν ἐκ τῆς γῆς ἐκ τῆς γῆς ἐστι καὶ ἐκ τῆς γῆς λαλεῖ· ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἐρχόμενος ἐπάνω πάντων ἐστί,
Ιω. 3,31 Εκείνος που έρχεται από τον ουρανόν, δηλαδή ο Χριστός, είναι επάνω από όλους. Εκείνος δε που είναι από την γην, όπως είμαι εγώ, από γονείς που είναι επίσης της γης, ομιλεί περί του θελήματος και των έργων του Θεού, σαν άνθρωπος εκ της γης, δηλαδή ατελώς. Εκείνος όμως που έρχεται από τον ουρανόν είναι ανώτερος από όλους.
Είναι αλήθεια ότι μία φούσκα μέσα σε καταψύκτη συνστέλλεται
Εάν ναι τότε εκτός καταψύκτη διαστέλλεται
Άρα έναν Σύμπαν [σύμπαν εις την αρχαία ελληνική = Ελληνική Γλώσσα σημαίνει έναν ολοκληρωμένον σύνολον, ον, πράγμαν, έργον] μέσα σ’ έναν καταψύκτη συνστέλλεται και όξω από τον καταψύκτη διαστέλλεται
Χαχαχαχα…..
Περίπατον, οι θεωρίες των αστροφυσικών διά περίεργα και ανεξήγητα με μαύρες μαυρίλες πλάκωσαν εδώ εις τις μαύρες σατανικές ημέρες
Περίπατον οι μαύρες σκόνες και μαύρη ενέργεια και μαύρη ύλη, όχι πως δεν υπάρχουν αλλά είναι Θέμα Καταψύκτη ή Φούρνου, συνολικώς και κατά τόπους σε μεγαλομικροκλίματα του Διαστήματος
Η φούσκα είναι το μπαλόνι δι’ όσους εξέχασαν τα Ελληνικά [τα οποία επαναφέρουμε και διεπεκτείνουμε με Λέξεις με πείσμα και ταπεινή πειθαρχία]
Είναι αλήθεια ότι μία φούσκα πνεύμονας συνστέλλεται σε καταψύκτη και κενά αέρος και διαστέλλεται σε φούρνο ή πυράν θερμοκρασίας και πυκνότητα και σφοδρότητα και υπεποσότητα αέρος
Είναι αλήθεια ότι τα μαύρα σκοτάδια πέριξ των άστρων είναι συνστολή ενέργειας και είναι όχι απώλεια φωτός, βεβαίως είναι και αυτόν ήτοι απώλεια φωτός και απουσία φωτός, αλλά αυτόν είναι επειδή είναι, Σκοτόνια ! Συρρίκνωση ύλης εις τον καταψύκτη του αχανούς Διαστήματος, το εξήγησα με διάφορους τρόπους
Είναι αλήθεια ότι μία μηχανή ή έναν όν άμα αυτελέγχει την Θερμοκρασία του , εξέρχεται του τοπικού χρόνου βάσει Θερμοκρασίας , και δημιουργεί προσωπική ιδική ειδική Θερμοκρασία , άραγε είναι αλήθεια
Ότι ο διακτινισμός είναι μεταμόρφωση της ενέργειας η οποία είναι ταχύτητα με σειρά θερμότητα, δυναμικότητα, κινητικότητα, ηλεκτρικότητα και η χυμική/χημική ενέργεια είναι εκφάνσεις αυτών, άρα γε δεν είναι αλήθεια
Πόση αλήθεια γνωρίζουμε μέσα σ’ αυτήν την σκακιέρα από σκίαση φοβέρας
Πόσο πίσω από τον άνθρωπο είναι σήμερα και εχθές και αύριο ο άνθρωπος
Κατακερματισμένη μιμητική γνώση που οδηγεί στο μαύρο, όχι στο καλόν μαύρον αλλά στο κακόν μαύρον
Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε εδώ στην μαύρ’ ημέρα της κακιάς μάγισσας των χαών της μαύρης σκοτιάς λατρειας
Κι’ άντε να σου εξηγήσω τώρα ότι όταν Ο Χριστός ευρισκόταν στο Σαρανταλόγιον 40 ημέρες Νηστείας ήταν και στον Γάμον της Κανάς και εξού προηγουμένως Του πρόσφεραν φαγητόν και είπε έφαγε από εκείνον που δεν βλέπουν και θύμωσε στην Μητέρα του που ήθελε από συμπόνοια να γεμίσει τα καλάθια ψάρια και άρτους και της είπε δεν ήρθε γύνη η ώρα μου ακόμη [έπρεπε να τελειώσει η Νηστεία και ύστερα να αφήσει το Δικαίωμα ως Θεός να Θαυματουργεί, διότι έπρεπε να πειθαρχήσει το σώμα ίσον προς ίσον με το κάθε ανθρώπινο σώμα και όχι να το ελέγχει Η Θεότητα, για να μην μπορεί ο διάολος και ο σατανάνθρωπος να ειπούν: ε δεν είσαι δίκαιος, αφού δεν παίζεις επί ίσοις όροις, αφού είσαι Θεός η μάχη είναι άνιση, εξού και είπε στον σατανά ούτε άρτους κάνω τις πέτρες, ούτε πίπτω από τον ναόν να με αρπάξουν οι διακόνοι αγγέλοι και από μόνος Του να αυτοαρπαχθεί, ούτε δέχομαι να μου προσφέρεις βλάκα όλα τα βασίλεια που είναι κτίσματα μου και τους παρέχω Εγώ το αυτεξούσιον άρα άμα θέλω τα πειάνω πίσω Μόνος Μου]
Είναι αλήθεια ότι δεν υπάρχει ενέργεια άμα δεν υπάρχει Θερμότητα και είναι κλαυθμός και τρυγμός/βρυγμός οδόντων και πίσσα η μαύρη τρύπα στο Διάστημα κόλλαση
Να ερωτήσουμε αυτούς όπου και όταν τα ευρίσκουν [εξ’ αποστάσεως χωρίς προσωπική εγκατάλειψης εμπειρία και βίωμα] δεν τα Αναγνωρίζουν, διότι ειπώθει: όποιον δεν θέλει Ο Πατέρας μου [όσον έξυπνος και εάν είναι, πουλί πειασμένον από την μύτη] δεν τους αφήνει να Τον αναγνωρίσουν διότι δεν τους θέλει να Τον παρακαλέσουν και αναγκαστεί να τους σώσει, διότι τους είδε ότι είναι Προασυγχώρητοι, αλί και τρις αλί
Είναι αλήθεια ότι μέρος του Διαστήματος συνρικνώνεται και μέρος του επεκτείνεται, συνστολή διαστολή, εισπνοή εκπνοή και είναι μία μηχανή οχήματος με 4 Φάσεις Εισαγωγή Ενέργειας, Συμπίεση Ενέργειας, Ανάφλεξη Ενέργειας, Εξαγωγή μέρους Ενέργειας και μέρος γίνεται Δυναμική, Κινητική, Ηλεκτρική που κυλάει το αυτό+κίνητον παραποδήλατον
Μία φούσκα με ισχυρά αυξητική Θερμότητα μέσα στον καταψύκτη μπορεί να διατηρήσει το μέγεθος του όπως εάν ήταν εκτός ψυγείου με χαμηλότερη εσωτερική Θερμότητα ή να επεκτείνει ή να ανατινάξει τον Καταψύκτη του Διαστήματος. Και μία ισχυρά μειωτική Θερμότητα έξω από την φούσκα να εξουδετερώσει την αυξητική Θερμότητα, να την τιθασεύσει, να την σμικρύνει εις το ελάχιστον δυνατόν εάν το περίβλημα δεν ανατινάσσεται. Και επάλληλη επικράτηση ζεστού κρύου να δημιουργήσει έναν Σύμπαν Αναπνοής και κατά μέρους πολυαναπνοών και επακόλουθων αναρίθμητων συνδυασμών
Είναι αλήθεια ότι η Θερμότητα παίζει με τον ευατόν της για να δημιουργεί τους Αιθέρες και η καταστροφή του ενός είναι η Θεραπεία του άλλου και του ίδιου η επαναφορά, η Θεραπεία από το Θέρος και το Θέρος θέρος = θεριόν = θερίον = θηρίον και ο κυρίαρχος Κρύος ή Ζεστός αναλόγως σύγκρισης ο Θηρ Θηρ+ευτής ενευθύς , λέξεις λεξούλες, λέξεις μας
Θερμότητα = Θεός + Αρμός = Θεαρμότητα ήτοι θέας αρμός !
Ναθαναήλ ο ένας Ισραηλίτης [ήτοι μη πονηρός, κατά Χριστόν] Ν+αθανα+ηλ = Νέος αθάνατος Ηλ [Θεός, Λευκός, Φωτεινός, Φως] = Νεαθαναήλ , λέξεις λεξούλες λέξακκες Ελληνικές
Κρύον Κρύση Κρυονική Κρυ+ον = Κρίση και Ζέστη = Ζεύση = Ζεύξη Ενέργειας = Τριβή και Κεραυνός = κέρας+αυνός = Ζ = 3 = ΙΙΙ με δύο σαρανταπεντάρες γωνίες = 45ο = 9 έκαστη Δύο , Ζ+ωή και ηώζ [ηώς, θαρρείς πως η λέξη δεν είναι Ελληνική, για κάνε έναν περίπατον εις τα Αρχαία Βιβλία]
Από το ύδωρ η ζωή, το ύδωρ το πρώτον κολλητικόν στερεόν από δύο ακόλλητα στερεά = αέρια και το πυρ πριν η Θερμότητα που συντελεί διαστολήν Το τίποτε και το κενόν είναι η Απουσία Θερμότητας [τι είναι όμως τα σωματίδια του κενού και τίποτε, αφού υπάρχουν τα σκοτόνια και αυτά είναι ένα χρώμα ένα πελώριο σκαλί πιο κάτω παρακάτω]
Κύριος ειμοί ΒοηΘειός και ου φοβηθήσομαι τι ποιήσει μοι δαίμων και άνθρωπος και ου φοβηθήσομαι κακά.
https://katohika.gr/wp-admin/post.php?post=593678&action=edit&classic-editor
Παναγιώτης Δίας
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Υπαρχουν μαυρες τρυπες ? Αυτος που διατυπωσε την θεωρια των, ανακαλεσε, και ενσσυνεχεια εσπευσε να πεθανει. Υπαρχει σκοτεινη υλη και σκοτεινη ενεργεια ? Χρειαζονται να θες να εξηγησεις το bigbang, δηλαδη η υλοενεργεια αυτο δημιουργουνται. Αλλιως δεν βγαινει η δημιουργια ανευ Θεου. Και τωρα το κλου της βραδιας που ελεγαν παλια. Τι ειπαν τα γερμανα στην νασα πριν λιγα χρονια ? Το βογιατζερ λεει σταματησε. Καπου βρηκε και σταματησε. Μετα απο δυο εβδομαδες χωρις καυσιμο εβαλε μπροστα και εφυγε.
Η φυσικη που αναφερεται ειναι 100 ετων διατυπωσεις ημιτελης, με κενα. Ειναι μια αφαιρεση. Δουλευει, αλλα δεν ειναι οτι ξερουμε τωρα, και δεν ειναι πληρης περιγραφη. Βγκε με χαρτι, πενα, μολυβι.Καθενας το 2000 μπορουσε να κανει συστηχιες υπολογιστων. Τι βρηκαμε ? Γιατι λεμε ακομα για κβντομηχανικη ? Μηπως ειναι μια αφαιρεση και αυτη να μιλαμε να περνα η ωρα ? Ισως. ισως παλι να ειμαι κυνικος. Αλλα ακουγονται διαοφρα περιεργα σε τομεις εφαρμοσμενη φυσικης. Ειδησεις που διαρκουν 1 ωρα.
Μας λενε την θεωρια των υπερχορδων η οποια ειναι η θεωρια των 22 υπερχορδων, η οποια δεν ειναι δυνατο να αποδειχτει. Παρολα αυτα ειναι θεωρια και οχι αξιωμα.Και μαυρες τρυπες, dark matter/energy. Ο hawking who ? παντως ανακαλεσε. Και μετα εσπευσε να πεθανει. Το αφεντικο λεει, θα δουν καποιο τον ουρανο, μετα τους ηλιους, να ανοιγει σαν βιβλιο και να χανεται. Κανεις δεν προσπαθησε να εκμαιευσει θεωρια απο αυτη την δηλωση.
Διαβασα μια μελετη απο το los alamos laboratory. Διαφορα εργα αλλα το αντικειμενο ηταν ενα διαστημοπλοιο για τροχιακες εργασιες και για την σεληνη που δουλευε με ατμο. Το νερο λεει ειναι σε τροχια. Παγος. ΠΔ: Στερεωθηκαν τα νερα, μετα η γη και η θαλασσα. τα νερα ηταν περιβλημα ? Εσπασε το περιβλημα ? Εχουμε παγο σε τροχια. Η εργασια ηταν για το κρατος. Πως θα εξηγουσαν την υπαρξη παγου σε τροχια χωρις να παει ο νους σε ΠΔ ? Διαβαζουμε αφαιρσεις των αφαιρεσεων σε διαφορα γνωστικα πεδια.
μπερδεμενα….κεραμοι και πλινθοι ατακτως ειρημενοι…αν το ειπα σωστα…ειναι απλο….ο Θεος ο ων υπαρχων και ην υπηρχε και αιν εις τους “αιωνας χοροχρωνος που ειναι ο Χριστος λογος ΑΩ”….ολες οι δυναμεις του συμπαντος τα μαθηματικα η φυσικη ολα περιεχονται ζουν στο θεο…ο θεος ειναι οπως το νερο για τα ψαρια ,ο αερας για την ανθρωπο.Υπαρχουν μεσα γιατι υπαρχει το μπαγραουντ η δυνατοτητα να υπαρχουν ο Σαμαηλ το ιδιο πως ειναι δυνατον να θελει να γινει θεος χωρις το ολον που ειναι μερος αυτου
αν η γη ηταν διαστμοπλοιο…και ξαφνικα επεφτε απο την τροχια κατω,κατω,κατω σε οποιανδηποτε κατευθηνση ακρη δεν θα εβρισκε ποτε θα επεφτε συνεχως αιωνια για παντα….δεν εχει οριο το συμπαν και το ολον συμπαν για το υλικο που μιλαμε ΑΩ μαζι και το πνευματικο που προυπηρχε αυτου ….αγγελοι …αορατο παραλληλο υπερανω η και μεσα σε αυτο ολα μα ολα ειναι ψαρακια μεσα στο ατελειωτο συμπαν “νερο” που ειναι μεσα στο ολον και χωρις το “μπαγραουντ” αυτο δεν δυναται υπαρξουν,ο θεος περα απο τη λογικη.
οταν λεμε για ΑΩ…ενοουμαι το χωροχρωνο μετρησιμο τον γιηνο…τον ανθρωπινο το Α ιναι ο λογος Χριστος γεννηθητω το συμπαν….το Ω ειναι η δευτερα παρουσια σχεδιο σωτηριας ανθρωπου..και καινης κτισης για τον σεσωσμενο ανθρωπο…η Γη ειναι ως αναμορφωτηριο θεικο ψυχης με αποφυλακιση τη μοναδα “χαρη”ο δεσμοφυλακας ειναι ο αρχων του κοσμου τουτου που εκτελει “διαταγες” ειναι πληρης αμετανοητος αυτεξουσια ως πνευματικο ων και προσπαθει να μη εκτελεση τη διαταγη “χαρη”δεν υπαρχει “αυτοχαρη”ΠΔιαθηκη.
ads, πολύ σοβαρά αυτά που λες, τα γνωρίζω και τα μελετώ γενικά, κάποια δεν τα ήξερα όπως το βογιατζερ, επίσης δεν ξέρουμε τι είναι αλήθεια από όσα λένε ακόμη και για τις άγνοιες τους. Υπάρχει η αντιβαρύτητα και άλλα, γιά τις μαύρες τρύπες έχω πει ότι είναι συσσωρευμένα σκοτόνια ήτοι φωτόνια σε αδράνεια ταχύτητα πλην ασπουμε 300,000 το δευτερόλεπτον αντί + 300,000 το δευτερόλεπτον…
Plintos, είναι ανακατευμένα αλλά εξηγούναι πολλά, αργά αργά, χωρίς βιασύνη, ενώ κάποιοι λένε ψεύδη εσκεμμένα και από άγνοια ημιτελές γνώσεις και πλάνης,,,
logos, σωστός, πάντοτε το έλεγα, εύγε…