Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

20:48 - 08/11/2022

Η τρομολαγνεία ειδωλολατρεία της Μυθονοπλασίας…. Ανάγνωσε την λέξη 4Q[-U]+Y

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Η τρομολαγνεία ειδωλολατρεία της Μυθονοπλασίας…. Ανάγνωσε την λέξη 4Q[-U]+Y =

[4 = τέταρτος τόνος/νότα = Φα/Fa+Q = FAQ = πλήρης ερμηνεία μόνον Ελληνιστί = Φακκιού αλλά επειδή το ζητούμενον είναι αυτονόητον ήτοι Fuck You, τότε 4Q -/πλήν το γιου/ου/U = Φακ+κκιου πλην το ου = Φακκ+You = Fuck Υou  = κάπως έτσι παίζει με υποσυνείδητα και υποσυναίσθηματα μηνύματα και εντολές ο νόμος και κάθε υπονόμος/υπόνομος και παραϋπόνομος, όταν τα συνειδητοποιείς τα κατακτάς, όταν δεν τα συνειδητοποιείς σε κατακτούν]

Η αμφισβήτηση και παραβίαση του νόμου είναι έγκλημα, παράπτωμα, παρανομία, ανομία….

Αλλά τι είναι νόμος;….

Υπό κανονικές συνθήκες είναι η Ηθική….

Εάν δεν είναι η Ηθική, τότε μπορεί να είναι ο,τιδήποτε με ή χωρίς συμμετοχή της Ηθικής….

Η αμφισβήτηση της Ηθικής και τι είναι Ηθική, δημιουργεί πρόβλημα διά το τι είναι Ηθική, άρα τε και Νόμιμον, Ευλογημένον, Θεάρεστον….

Η αμφισβήτηση και νοθεία της Ηθικής προέρχεται από ανθρώπους άθεους, ανθρώπους θρήσκους με Ανήθικες αρχές των θεών τους, ανθρώπους όπου πιστεύουν τους δαίμονες ως θεούς, ανθρώπους όπου πιστεύουν ότι υπεράνω όλων είναι η Φύση και ότι υπεροπτικότερη Φύση είναι ο άνθρωπος ήτοι ανθρωποκεντρικούς εγωπαθαρρωστημένους και κατ’ επέκτασιν ότι συγκεκριμένοι άνθρωποι, έθνη και ομάδες ανθρώπων όπου συνάμα λόγω αυτής της άνευ ηθικής αναστολής κακίας τους δημιούργησαν αμύθητες περιουσίες….

Πολλοί νόμοι κατάργουν άλλους νόμους εις το ρουν της καθημερινής Ιστορίας, ένας από αυτούς είναι η βία, συνήθως διά των όπλων και χρημάτων άμεσα ή έμμεσα, συνωμοτικώς ή φανερώς….

Εάν κάθε νόμος είναι ζωντανός θεός, ηθικός, αξιοσέβαστος, τότε δεν θα καταργούνταν και κατ’ επέκτασιν δεν θα αμφισβητούνταν εκατομμύρια άδικοι νόμοι….

Κατά συνέπεια, ό,τι είναι νόμιμον ή νομοταγές, δεν σημαίνει οπωσδήποτε ότι είναι δίκαιον και αντιστρόφως δεν σημαίνει ότι είναι άδικον… Συνεπομένως, ό,τι είναι νόμος δεν προσδιορίζει δίκαιον ή άδικον, αλλά το δίκαιον και το άδικον προσδιορίζουν τι είναι ο κάθε συγκεκριμένος νόμος….

Ως εκ τούτου, είναι Ολοφάνερον, ότι ο νόμος εί δυνατόν να είναι βάσει του Αναλλοίωτου Άκτιστου Νόμου της Τετραπιθανότητος: α) δίκαιος νόμος β) άδικος νόμος γ) ουδέτερος νόμος δ) ανάμεικτος νόμος, ήτοι με ποσοστά φανερά ή αφανή από τα δύο ή και τρία προαναφερόμενα. Άγιος Νόμος είναι μόνον το β) ο οποίος είναι Όσιος Νόμος και κατ’ ακρίβειαν βάσει Θεού ο Μοναδικός Νόμος, όλοι οι άλλοι είναι Ανομίες και εις την περίπτωση του  γ) ή ουδέτερου νόμου πρόκειται περί προσυμφωνημένων διακανονισμών, π.χ. σε ποία πλευρά του δρόμου οδηγούμε τα αυτοκίνητα, ότι τα πεζοδρόμια είναι εις τις άκρες και πόσα μέτρα πλάτος, τα φώτα τροχαίας, η απόσταση κτισίματος του ενός κτηρίου από το άλλον ή των κολλημένων κτηρίων αναλόγως ποδεοδομικού ορισμού ανά τόπους, η απόσταση προϊόντων ή εγκαταστάσεων ή καθιστικών σε εστιατόρια, υπεραγορές, καταστήματα, γραφεία, υπνοδωμάτια, εγκαταστάσεις υγειινής κ.ο.κ., ώστε να δημιουργήσουν μία πολιτισμένη με άνεση κοινωνία μεταξύ ανθρώπων…. Αυτόν είναι καλόν αλλά δεν έγκειται εις το δίκαιον της ψυχής και οπωσδήποτε μία ψυχή δεν σώζεται επειδή είναι καλή σε αυτά….

Ο νόμος δημιουργεί μία κοινωνία, η βία καταργεί μία κοινωνία και δημιουργεί μία καινούργια κοινωνία. Μία κοινωνία με βία εντάσσει έναν άνθρωπον εντός της και απαιτεί να τηρεί τους νόμους της δίχως διάκριση και δη Ευδιάκριση Ευηθική, δι’ αυτού αρχίζουν όλα τα προβλήματα αδικίας και ψυχαπώλειας….

Καμμία κοινωνία δεν σε γέννησε, διότι δεν έχει προσωπικότητα και υπόσταση ούτως ώστε καμμία κοινωνία δεν σε δικαιούται. Οφείλεις να σέβεσαι τον κάθε άνθρωπον και τον εαυτόν σου και να σε σέβεται το κάθε άνθρωπος. Από την στιγμή όπου δεν ισχύει τούτον, τότε δικαιούσαι όποτε και όπου δεν αδικείς και δη δεν αδικείς τον άδικον να Νομοποιήσεις συγκεκριμένες ενέργειες κάθε φορά…. Και εάν ο άνθρωπος πρέπει να είναι σεβαστός και δη όταν ο συγκεκριμένος άνθρωπος δεν είναι βλαβερός προς εσένα [όντως όχι λόγω φανατικών πεποιθήσεων], πόσον μάλλον Ο Θεός. Αλλά πρέπει να ελέγξεις και Τον Θεόν πριν Τον Πιστεύεις! Επειδή δεν γίνεται να Τον ελέγξεις διά δυνάμεως Ο Ίδιος Παρουσιάστηκε διά Του Λόγου Του πρόθυμος, ζητώντας και απαιτώντας από όλους να Τον ελέγξουν, εξού και είπε από τους καρπούς όπου παράγει αντιλαμβάνεσαι την ποιότητα του δένδρου. Εάν ο θεός σου, ο προφήτης σου, ο διαδότης σου, δεν είναι διαθέσιμος προς έλεγχον, τότε είναι άδικος! Πώς να πιστεύεις σε κάτι το οποίον σου απαγορεύεται να ελέγχεις την Ηθική του;

Όταν δικάζεις δικάζεσαι όταν δικάζεσαι δικάζεις, δηλαδή κατά την διάρκεια της δίκης δικάζεσαι και δικάζεις, ασχέτως ότι κατά τον ψευδονόμον κάνεις είτε το μεν είτε το δε !

Ο δικαστής δικάζεται από το δίκαιον, ο δικαζόμενος δικάζεται από το δίκαιον. Αυτός όπου δικάζει δικάζεται κατά πόσον είναι δίκαιος βάσει του Άκτιστου Δίκαιου, αυτός όπου δικάζεται κρίνετε από το Άκτιστον Δίκαιον, ανεξαρτήτως βεβαίως από την γνώμη του ψευδοδικαίου του ψευδονόμου [ο νόμος δεν είναι οπωσδήποτε και πάντοτε το δίκαιον ή άψογος, δίκαιος και ασφάλματος εκπρόσωπος ή αντιπρόσωπος του Άκτιστου Δικαίου]….

Εξού και Ο Λόγος Δικαίου είπε μην κρίνεις διά να μην κριθείς:  «1 Μή κρίνετε, ίνα μη κριθήτε· 2 εν ώ γάρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, και εν ώ μέτρω μετρείτε μετρηθήσεται υμίν. 3 τι δε βλέπεις το κάρφος το εν τώ οφθαλμώ τού αδελφού σου, την δε εν τώ σώ οφθαλμώ δοκόν ου κατανοείς; 4 ή πώς ερείς τώ αδελφώ σου, Άφες εκβάλω το κάρφος από τού οφθαλμού σου, και ιδού η δοκός εν τώ οφθαλμώ σού; 5 υποκριτά, έκβαλε πρώτον την δοκόν εκ τού οφθαλμού σού, και τότε διαβλέψεις εκβαλείν το κάρφος εκ τού οφθαλμού τού αδελφού σου. « (Ματθ. 7, 1-5)….

Ο νόμος δεν δύναται να κρίνει αναμάρτητως και δικαίως πάντοτε. Όταν ο δικαστής κρίνει πρέπει να κρίνεται από άλλους δικαστές και αυτοί από άλλους δικαστές και χρειάζονται σώματα κρίσης διαφόρων νόμων διά να κρίνουν τους νόμους και όχι μονοκρατορία και δικτατορία δικαστού…. Ο δικαζόμενος δεν πρέπει μόνον να υπερασπίζεται ή αυτοϋπερασπίζεται αλλά να κρίνει τους αντίδικους και τους δικαστές…. Μόνον με αυτούς τους τρόπους έρχεται περισσότερον δίκαιον, διότι άμεσα μπορεί κάποιος να κρίνει τους νόμους! Αφής στιγμής ένας νόμος δεν κρίνεται, απαγορεύεται διά νόμου να κρίνεται, τότε αυτός ο νόμος γίνεται υπεράνω αδικοποιητικός….

Ποίος είναι ο νόμος και δεν πρέπει να κρίνετε; Αλλά με ποία κριτήρια πρέπει να κρίνεται ένας νόμος; Της Ηθικής!…. Φέρειπειν, μία μάστιγα δεδομένων, οι Τράπεζες και τα δάνεια [μαύρα] τους. Αφού το σύνστημα είναι τέτοιον ώστε οι δόσεις να είναι τέτοιες ώστε να κινδυνεύει ο δανειολήπτης να πτωχεύσει ή να γίνει σκλάβος και οι δόσεις δεν αλλάζουν βάσει των εισοδημάτων του, της ακρίβειας των προϊόντων, υπηρεσιών και αγαθών διά των οποίων εξαρτάται η φύση της εργασίας του και αφής στιγμής δεν μειόνονται οι δόσεις και τα χρέη βάσει αυξήσεων μισθών έως πάγιων υπηρεσιών όπως η ρευματοδότηση, υδροδότηση, καύσιμα, τεχνητές και μη κρίσεις, τότε πως μπορεί να είναι δίκαιον η μη αλλοίωση ήτοι μείωση των χρεών; Οι Τράπεζες έχουν το πλεονέκτημα να μην χάνουν ποτέ και συνάμα να κερδίζουν αθρόα τόσον από την εποχή ακρισίας και ανάπτυξης όσον και από την εποχή κρίσης και απώλειας κερδών, τούτον είναι στημένον και όστις δεν το αντιλαμβάνεται είναι βλάκας, όστις το αποδέχεται είναι φιλοϋπόδουλος…. Αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να ισχύει δι’ όσους δεν είναι φιλοϋπόδουλοι, αλλά απεναντίας, διά νόμου πρέπει να απαγορεύεται η δουλεία διά όλους και προς όλους συμπεριλαμβανομένων των αυτιστικών δούλων ήτοι εκείνων όπου θέλουν να είναι σκλάβοι….

Οι Λακεδαιμόνιοι είχαν θεσπίσει τους υπέρτατους νόμους δημοκρατίας, μία Βουλή, δύο Γερουσίες και δυ βασιλείς, όπως έκαστον σώμαν ή σύσσωμαν ήλεγχε το καθένα άλλον με σειρά, διά το εάν τηρεί τους νόμους και εάν καταγγέλει εκείνον όπου ελέγχει επειδή δεν τηρεί τον νόμον ή δεν κατάγγειλε τον επόμενον όπου ήταν υπεύθυνος. Ασπούμε ο 1 μπορούσε να καταγγείλει το 2 επειδή ο 2 δεν κατάγγειλε τον 3 όταν ο τρία δεν κατάγγειλε το 4 επειδή ο 4 δεν κατάγγειλε τον 5 κατά σειρά σωμάτων ή/και συσσωμάτων…. Είναι καλύτερον εάν ο καθένας από αυτούς δύναται να καταγγείλει απευθείας τον καθένα και συνάμα την κατά σειρά ασυνέπεια και πολύ καλύτερον εάν υπάρχουν 100 ή 1000 τέτοια σώματα ή και συσσώματα ή ο καθένας εις την δημοκρατία δύναται να καταγγέλλει άμεσα τον καθένα άλλον, και βεβαίως, τούτον να ισχύει με βάση του Νόμους της Ηθικής ήτοι του Δικαίου και όχι διά τα ουδέτερα διακανονιστικά εκτός εάν προξενείται σοβαρόν πρόβλημαν Ηθικοκρατίας ! Ναι αυτόν χρειαζόμαστε Ηθικοκρατία χωρίς δικαίωμα αμφισβήτηση της. Η Δημοκρατική Δικτατορία ή Δικτατορία της Ηθικής δεν αδικεί κανέναν διότι δεν δικάζει τα δίκαια !!!! Όλα τα άλλα συνστήματα παγκοσμίως φάνηκαν και ήσαν και είναι διαφορετικές φορεσιές της αδικοκρατίας, υποκριτοκρατίας, ευνοιολιγοκρατίας ! Άλλαζει ο πονηρός Μανωλιός και φοράει τα ρούχα του αλλιώς !

Ο νόμος όπως τον βιώνουμε σήμερα έχει σκοπόν διά εκείνων όπου του προσδίδουν διά της φοβέρας του νόμου του ψεύδους και τους άδικου σέβατος, να γενοκτονήσει τους ανθρώπους και μετά να καταργηθεί και αυτοκαταργηθεί ! Είναι έμμεση και άμεση παραυτοκτονία να αποδέχεσαι τους νόμους [πλείστους, ήτοι εκτός των δίκαιων και των ουδέτερων διακανονιστικών] όπως ισχύουν εφ’ ημερών. Κανένα επάγγελμα και κανένα πτυχίον δεν κάνει τον άνθρωπον δίκαιον, αλλά η Ηθική του, οι γνώμες του, τα συναισθήματα του, οι πράξεις του, τον κάνουν δίκαιον ή άδικον, ουδέτερον και ανάμεικτον ή και ανάμεικτης ποιότητος άνθρωπον, ήτοι δικαίου/ηθικού, άδικου/ανήθικου και ουδέτερου….

Σας πωλούν ήτοι πείθουν με το παραμύθι του νόμου και σας γενοκτονούν και ψυχοκτονούν, μην τους ακούετε, από την καθημερινή πολιτική προπαγάνδα, τον κορωνοϊόν, τα μικροψήγματα, την ηλεκτρονοποίηση του χρήματος, την Προληστεία Τραπεζών, όλα είναι διά να σας εξοντώσουν άμεσα ή έμμεσα ή και σταδιακώς αμφότερα, διά να σας αδικοκληρονομήσουν ! Χρειάζεται να αποκτήσεις συνείδηση και συναίσθηση ιερά Νευροψυχολόγου, διά να το αντιληφθείς τούτον περισσότερον σε συνάρτηση με την Ηθική Του Ιερού Λόγου ήτοι Του Ιησού Χριστού, Ο Οποίος πριν κρίνει εκρίθηκε εγκληματίας είς θάνατον και Ο Ίδιος θα κρίνει όσους Τον έκριναν εγκληματία άμεσα ή μεταγενέστερα και δη περισσότερον όσους καταπάτησαν ή και καταδίωξαν Τον Λόγον Του όχι το σαρκίον Του, διότι Ο Λόγος εκ Τριαδικού Θεού !!!!

Όταν σε κρίνουν έχεις αυτομάτως το δικαίωμα να κρίνεις δι’ όσα σε κρίνουν και όσους σε κρίνουν και συγκρίνουν, διότι αυτός ο οποίος κρίνει είναι υπεύθυνος υπό κρίσεως και υπό διακρίσεως περί ου ο λόγος, αιτία, συναισθήματα, κίνητρα της κρίσεως του…. Του άδικου οι κρίσεις είναι κρίματα, διότι τα κρίματα είναι κρίσεις τοιουτοτρόπως, με ή χωρίς λόγια, με ή χωρίς πράξεις….

Ο νόμος σε κρίνει, κρίνε τον και εσύ και μην τον ακολουθήσεις εάν είναι άδικος. Δεν υπάρχει ζωντανός ανθρώπινος νόμος πέραν Του Αγίου ο οποίος είναι Λόγος Θεού !…. Δύνασαι να το ευσυνειδητοποιήσεις ευσυναισθηματικώς;;;;;….. Ο Νόμος όπου κτίσθηκε δεν είναι Ο Νόμος όπου ποτέ δεν κτίσθηκε και Ζη προ πάντων των αιώνων και όλων των κτισμένων !…. Σε συμφέρει να είσαι δούλος του δεύτερου και όχι δούλος του πρώτου, ο δεύτερος σε κάνει Άγιον ο πρώτος καταδικασμένον επειδή πίστευσες σε είδωλα ως αληθινά ! Όλα τα κτιστά είναι είδωλα, αυτόν είναι το μυστικόν, ότι όλα τα άκτιστα είναι μη είδωλα αλλά Ο Αληθινός Τριαδικός Άκτιστος Θεός !….

Ο ουροβόρος όφις είναι το σύμβολον του ψευδονόμου κτιστού νόμου όπου διά της αδικίας συσφίγγει ως πύθων [[πειθών = πείθει και πίθος = πιθάριον] σε τσακκίζει αργά και σταθερά και τούτον το κάνει καταπίνοντας την ίδια του την υπόσταση ήτοι αυτοκτονεί, αυτοκαταργείται ως νόμος, αυτοκαταστρέφεται αρκεί να συγκαταστρέψει και άλλες ψυχές, είναι αυτός όπου ανατινάσσει μία πυριτιδαποθήκη όχι διά να σώσει ανθρώπους από αρπαγή βιαστών και σατανιστών αλλά απεναντίας από φθόνον επειδή θέλει να σκοτώσει εκείνους όπου ζηλοφθονεί κι’ άς χαθεί και ο ίδιος, είναι ό ήρωας του κακού ! Ο σατανάς είναι σε τόση δυσχερή θέση διά της αμαρτίας του ώστε ζηλοφθονεί την ευκαιρία του ανθρώπου, έστω διά κόπων και δοκιμασιών, προτιμάει ο διάβολος να κολλαστεί περισσότερον αλλά να κολλαστεί έστω και το ελάχιστον κάποιος άνθρωπος… Θα ήταν δίκαιος εάν προτιμούσε όσον περισσότερον κολλάζεται περισσότερον να σώζεται ένας ή περισσότεροι άλλοι συμπεριλαμβανομένων των εχθρών !….

Η έλλειψη επαφής με το φως προέρχεται από την έλλειψη της δίκαιης Πίστης ! Ο διάβολος έπαψε να πιστεύει εις Τον Θεόν, παρότι γνωρίζει Τον Θεόν από πρώτο χέρι !…. Η άρνηση Πίστης προς Τον Θεόν σημαίνει ταυτοχρόνως αξίωση θέσεως υπεράνω Του Θεο, αυτόν είναι όλον, είτε είσαι δαίμων είτε σατανάνθρωπος…. Βεβαίως, σχεδόν κάθε άνθρωπος ολίγον ή πολύ το βιώνει και το αξιώνει τούτον και πολλά ζώα και φυτά, αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να συμφωνείς και συναινείς με την τάση σου αυτήν !….

Ο Χριστός είπε εις τους μισούντες Αυτόν Γραμματείς και Φαρισσαίους, όστις δεν γνωρίζει δεν θα κριθεί, όστις γνωρίζει δεν έχει άλλοθι, λέγοντας τους ουσιαστικώς ότι γνωρίζουν ότι είναι Ο Υιός Λόγος Τριαδικού Θεού Ο Ιησούς Χριστός !… Η εν επιγνώσει άρνηση προς το δίκαιον δεν χωράει καμμία δικαιολογία, είναι βλασφημία προς Την Αγία Άκτιστη Τριάδα !….

Είναι πραξικόπημα το κτίσμα να αξιώνει ανώτερη θέση από Το Άκτιστον, είναι πραξικόπημα η δοσμένη ζωή διά ψυχής να αξιώνει ανώτερη θέση από την πηγή ύδατος της Ζωής Τριψυχής/Τριψυχίας !….

Μία ομάδα από πραξικοπηματίες δύνοντε να θεσπίσουν νόμους, υπό την ανέχεια και δοσμένη ελευθερία εκ Του Τριάκτιστου Θεού, αλλά τούτον δεν σημαίνει ότι τους δικαιώνει και τούτον σημαίνει ότι θα τους κρίνει αφού πρωτίστως τους διακρίνει εν προθέσει των !….

Αφήνεις το δένδρον να παράξει καρπόν και κατόπιν το κρίνεις από τους καρπούς του, όχι από το σχήμα του το οποίον είναι ουδέτερον. Εν μέρει το κρίνεις από την επέκταση του ως απληστία ριζών και κλάδων, αλλά το τι προσφέρει είναι οι καρποί του, έστω και εάν συμπεριλαμβάνεται η σκιά του, οι φαρμακευτικές ιδιότητες των καρπών και άλλων μερών του, όπου υπό κανονικές μη επεξεργασμένες και μη σωστές δοσολογίες βλάπτουν !…. Αυτόν μας ειδοποιεί ότι το δένδρον μας λέγει: εγώ δεν βλάπτω, η άγνοια σας βλάπτει διότι δεν έχετε επίγνωση της ποσότητος, της επεξεργασίας, του τρόπου, της ανάμειξης, των συνθηκών λήψεως καθότι διάφορα ιατρικά είναι αγαθοποιητικά όταν είμαστε βλαμμένοι ή άρρωστοι και βλαπτικά όταν δεν είμαστε βλαμμένοι ή άρρωστοι με συγκεκριμένες ασθένειες, νόσους και αρρώστειες !….

Παναγιώτης Διάς



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας

Σχόλια Αναγνωστών (4)

  1. *Παναγιώτη, ο διάβολος δεν έπαψε να πιστεύει Τον Θεό. Πιστεύει και φρίτει.

  2. Μαύρη είναι ή νύχτα στα βουνά, στους κάμπους πέφτει χιόνι…

  3. να γράφει όλες αυτές τις μπούρδες μπορεί απλά να διαβάσει την Πολιτεία του Πλάτωνος

  4. ολα εκ της πίστεως ειναι.. οτι δεν ειναι εκ της πιστεως αμαρτίαν εστί. και οι αρχοντες, επιχειρηματίες, ηθο-ποιοι, πολιτικοι, εκ της πιστεως τους λειτουργουν. Το θέμα ειναι στο τι πιστεύουν αυτοι και όσοι τους ακολουθουν. Με ποιο πνευμα λειτουργουν και ποιο γηινο πνευμα τους κινεί προς τα Λόγια τους και τις Πράξεις τους.
    Μη.δενώςεξ’αιρουμενου.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*