Διαφημίσεις

Η περι.πεξικότητα-περιπαιξικότητα Πως την βλέπω την έννοια του έθνους, της φυλής, του κράτους, της κοινωνίας, της παγκόσμιας κοινωνίας, της ανθρωπότητας:

Πως την βλέπω την έννοια του έθνους, της φυλής, του κράτους, της κοινωνίας, της παγκόσμιας κοινωνίας, της ανθρωπότητας: [η ανθρωπότητα δεν έχει νόημα, ο άνθρωπος έχει νόημα, αυτή είναι η σεμνή έννοια της ανθρωπότητας, η ανθρωπότητα δίχως την συμπάσχεια με τον άνθρωπον είναι έννοια της μάζας, έχω 100 αγελάδες όπου ισούται με τόσον κρέας εις την αγορά, έχω 7 δισεκατομμύρια σκλάβους με τόση παραγωγή και τόση κατανάλωση, μειώνω τον πληθυσμόν διά ανετότερη δι’ εμένα απόδοση, ήτοι λογιστική ψυχρολογιστική υπολογιστική επιχειρηματική αναίσθητη άκαρδη συλλογιστική ιδιοτέλεια, αφού λογαριάζεις ούτως πρώτος είσελθε εις την μάζα όπου λογαριάζεις, τότε θα φανεί εάν έχεις καλοπροαίρετους σκοπούς και αν ακόμη κάνεις τούτον δεν είναι βέβαιον διότι μπορεί να είσαι του σατανά αυτοδιαθέσιμον όρνεον και θύμα, αγάπα τον άνθρωπον έναν έναν, όχι την ανθρωπότητα ως ιδέα διαχείρισης]:

Έχεις ωραία γυναίκα θέλουν να σου την πάρουν, έχεις ωραίον άνδρα θέλουν να σου τον πάρουν.

Έχεις περιουσία θέλουν να σου την πάρουν.

Έχεις χρήμα θέλουν να σου το πάρουν.

Έχεις Τιμήν θέλουν να σου την πάρουν.

Έχεις Ηθικήν θέλουν να σου την πάρουν ή καταργήσουν.

Αφής στιγμής αποτειχιστήκαμε, αποσχιστήκαμε, αρνηθήκαμε, εναντιωθήκαμε, μισήσαμε, βλασφημήσαμε, καταρασθήκαμε, καταδιώξαμε το Κοινόν Δίκαιον Του Θεού αυτά βλέπω, αυτά βλέπεις, καθημερινώς [να μην ειπώ το αυτονόητον κτυπητόν σκληρόν αυτά κάνεις αυτά κάνω].

Βλέπω κάποιους να μαλλώνουν ποίος είπε πρώτος τις Διατάξεις Κοινού Δικαίου, ο Μωυσής ή άγνωστοι πολλοί ή ολίγοι ή ένας όπου ήταν η άτυπη Διακήρυξη Δελφικών Ρητών-Παραγγελμάτων, αυτόν είναι πολύ λυπηρόν και ψυχολογική απόδειξη ότι όστις μαλλώνει διά το ποίος είπε ποίες Ηθικές Επιταγές δεν ενδιαφέρεται διά αυτές αλλά διά την ματαιοδοξία και κενοδοξία της δήθεν ή όντως πρωτοπορίας και είναι από απεχθές έως αηδιαστικόν και τραγελαφικόν. Ο Μωυσής αναφέρεται παλαιότερος εις την Ιστορία, αλλά πριν υπήρχαν άλλοι άνθρωποι με παρόμοιες επιταγές σε Αίγυπτον, Ελλάδα, Αμερική, Ινδία, παντού !… Συνεπώς ήταν εξ’ αρχής παντού το Κοινόν Δίκαιον Του Ηθικού Θεού, διότι υπείσηλθαν και εντολές μαύρης μαγείας και μαύρων τελετών δαιμονοθεών πριν και μετά και έκτοτε, αυτόν είναι όλον με ολίγα λόγια….

Συνάμα με αυτοπειραματισμόν και πειραματισμόν καιρόν αρκετόν, αντιλήφθηκα ότι το Κοινόν Δίκαιον Του Θεού είναι έκτοτε έμφυτον εις τους ανθρώπους ως Κοινή Λογική Ισότητας ή κυριολεκτικότερα Κοινή Λογική Ηθικής-Αλληλοηθικής, απλά ωραία πράγματα, ότι είμαστε κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση, ενόσον και εφόσον δεν γινόμαστε φθονεράπληστοι, κάτι το οποίον είναι έκτοτε ο κακός εαυτούλης μας ό εγωούλης μας και αυτά απλά πράγματα να αντιληφθείς, τα λοιπά είναι σατανοδικηγορίστικες ψευδοδικαιολογίες!…

Ο Χριστός είπε εις τους Ιουδαίους εάν θέλετε να πιστεύσετε σ’ Εμένα πιστεύσετε εις τα λόγια μου, διότι Ιω. 6,63 τὸ πνεῦμά ἐστι τὸ ζωοποιοῦν, ἡ σὰρξ οὐκ ὠφελεῖ οὐδέν· τὰ ῥήματα ἃ ἐγὼ λαλῶ ὑμῖν, πνεῦμά ἐστι καὶ ζωή ἐστιν. Διότι τα ρήματα Του Κοινού Δικαίου Του Θεού και Του Ανώτερου Δικαίου ήτοι της Ευσέβειας προς Τον Θεόν είναι η ζωή, η οδός και η αλήθεια. Ουσιαστικά Ο Χριστός τους είπε εάν δεν εμπιστεύεστε την μορφή μου εμπιστευτείτε Τα Θεία Λόγια, όπου εν τέλει από Τον Ίδιον θα περάσουν διότι Αυτός Ο Χριστός Είναι Ο Άκτιστος Θείος Λόγος. Ιω. 5,45 μὴ δοκεῖτε ὅτι ἐγὼ κατηγορήσω ὑμῶν πρὸς τὸν πατέρα· ἔστιν ὁ κατηγορῶν ὑμῶν Μωϋσῆς, εἰς ὃν ὑμεῖς ἠλπίκατε. Με αυτά τα λόγια τους λέγει ότι εκεί όπου στηρικτήκατε, κατά το μέτρον όπου μετράτε θα μετρηθείτε. Ο Μωϋσής είχε ήδη σφάξει 10.000 όταν κατέβηκε από το Όρος Σινά ήτοι τους πρωτεργάτες της μαμωνικής ειδωλολατρικής λατρείας τους με τον ταύρον και τα όργια τους, συνεπώς έδειξε τις προθέσεις του και τις εντολές εκ Θεού κατά την κρίση του και Ο Χριστός τους ειδοποιεί ότι δεν χρειάζεται να πράξει ο,τιδήποτε, ήδη ο κατήγορος τους είναι ο Μωυσής του οποίου τας εντολάς νομίζουν ή προσποιούντε, προσχηματίζοντε και υποκρίνοντε ότι πράττουν. Εξ’ ανέκαθεν κατά το μέτρον και τον μετρητή ον ο καθείς εμπιστεύεται κρίνετε και τούτον το εξηγούμε σε επόμενον άρθρον με λεπτομέρεια…. Ματθ. 7,1 Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε· [μην δικάσετε-καταδικάσετε ινά μην δικαστείτε-καταδικαστείτε, άφεσιν δώσατε άφεσιν λαμβάνετε] Ματθ. 7,2 ἐν ᾧ γὰρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, καὶ ἐν ᾧ μέτρῳ μετρεῖτε μετρηθήσεται ὑμῖν. [αυτός ο αριθμός 7,2 = 72 τα προλέγει όλα…, διά τους προχωρημένους μόνον αυτόν]….

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
2 σχόλια στο “Η περι.πεξικότητα-περιπαιξικότητα Πως την βλέπω την έννοια του έθνους, της φυλής, του κράτους, της κοινωνίας, της παγκόσμιας κοινωνίας, της ανθρωπότητας:”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek