Διαφημίσεις

Η Κίσσα- Ιδού άνθρωπος φάγος και οινοπότης, τελωνών φίλος και αμαρτωλών-Τα Μέτρα & Σταθμά

Ματθ. 7,1          Μ κρίνετε, να μ κριθτε·

Ματθ. 7,2          ν γρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, κα ν μέτρ μετρετε μετρηθήσεται μν.

Η Απόλυτη Άκτιστη Φωτοδεσμοζωντανική-Φωτοδεσμοζωντανομηχανική-[Κβαντομηχανική]

Πόσα μέτρα υπάρχουν ; Όσα σχήματα-σχύματα, χρώματα, μορφές, χυμείες-χημείες-συναισθημάτων-προαιρέσεων-προδιαθέσεων-προσδιορισμών-συνθέσεων-Συγκινήσεων και εκκτηνώσεων-αποκτηνώσεων !

Όπως κρίνεις θα κριθείς όπως μετράει θα μετρηθείς, όλα τα κρίματα και μετρήματα εισίν Ζωντανομαθηματικές Ατραποί Συνείδησης και Συναίσθησης !….

Ιδού άνθρωπος φάγος και οινοπότης, τελωνών φίλος και αμαρτωλών (Ματθ. 11:19)

Δαιμόνιον έχει και μαίνεται (Ιω. 10:20)

Έκριναν με το μέτρον του αμαρτωλοί αμαρτωλόν. Έκριναν με το μέτρον τους αμαρτωλοί Τον Θεόν…. Κατά το μέτρον τους έχει δαιμόνιον και κατά δεν πρέπει να παρεΐζει με φάγους, οινοπότες και τελώνες ! Και πού είναι η αγάπη αυτών όπου κρίνουν διά τους άλλους και πού είναι τα τεκμήρια ότι εισίν Αναμάρτητοι ;

Μην ακούετε όταν σας κρίνουν οι άλλοι εξωτερικά… χωρίς να γνωρίζουν την εσωτερική εφόρμηση. Ο Χριστός δεν ήταν μέθυσος, ούτε κοιλιόλαγνος, ούτε πόρνος, αγαπούσε όλους τους ανθρώπους και περισσότερον τα απολωλότα πρόβατα… Απολωλόν πρόβατον δεν είναι ο πονηρός αλλά ο παραπλανημένος, παραστρατημένος, πλανεμένος, τρελλαμένος-αποτραλλαμένος από ιδέες, αμαρτίες, αίγλες, ηδονές, μυθοπλασίες. Ο πονηρός μπορεί να μην είναι τρελλός αλλά είναι κακός έως και φιλόκακος και η συνετή νηφαλιότητα προαίρεσης κακίας τον υπερβαραίνει με έλλειψη άλλοθι ! Διότι ο τρελλός έχει το ακαταλόγιστον, ο δε συνετός έχει το πανκαταλόγιστον !

Τα μέτρα και σταθμά είναι άπειρα και δεν μπορούν να σχηματιστούν σε μία έκφραση, Ο Θεός τα βλέπει όλα σε κάθε λεπτομέρεια Μαθηματικής Διανάρτησης των !….

Μπορεί Ο Θεός να κρίνει τον άνθρωπον σε δύο ή τρία ή άπειρα μέτρα και κρίματα συνταυτοχρόνως, συνθετικώς ως συμμετρήματα, συγκρίματα, συνσταθμεύματα και συνθετικά συνκλινίματα !!!!

Υπάρχουν διάφορα μέτρα και σταθμά αλλά σε προδιαθέσεις και προαιρέσεις, σε επιλογές και διακρίσεις, σε προκαταρτικές εξάρσεις και συνέσεις, αλλά βασικά 4: α) με γνώμονα το συμφέρον β) με γνώμονα το δίκαιον γ) με κανένα γνώμονα ή ουδέτερον γνώμονα δ) με συνγνώμονα δύο ή τριών των ανωτέρω…. Μία Τετραπιθανότητα !….

Με γνώμονα το συμφέρον υποστηρίζεις το δίκαιον ή το άδικον ή δεν φέρεις γνώμη αναλόγως τι κρίνεις ή διακρίνεις ότι σε συμφέρει ή ότι είναι αδιάφορον.

Με γνώμονα το δίκαιον υποστηρίζεις το δίκαιον χωρίς να προσυνυπολογίζεις ποίον συμφέρει, ποίον βλάπτει, ποίον ωφελεί, ποίον προσβάλλει, ποίον ζημειώνει, περιλαμβανομένου του εαυτού σου, αυτόν είναι το δυσκολότερον επίτευγμα γνώσθι σεαυτόν και γνώσθι τοις άλλοις και Θεόν.

Ο αδιάφορος ή ουδέτερος γνώμονας είναι από την αδιαφορία, γνώση ότι δεν γνωρίζει το αντικείμενον ή το γεγονός, σιωπή απόκρψυς άρα τε κρυφά είναι το ανωτέρω α) και από σύνεση Ματθ. 7,1          Μ κρίνετε, να μ κριθτε·

Διά πρώτη φορά-[σχετικά ή μάλλον] βλέπουμε ότι το ουδέτερον είναι ίσον με το β) ήτοι το δίκαιον και είναι ισάξια, εφόσον η ουδετερότητα δεν είναι τέτοια ώστε να αδιαφορεί εις το κακούργημα διά να έχει ο άνθρωπος ήσυχη, ατάραχη και αζημίωση, αλλά η συμφεροντολογική επιλογή ζημιώνει την ψυχή και θα κριθεί διά τούτον. Το Μ κρίνετε, να μ κριθτε· ισχύει όταν η κρίση δεν σας ζημιώνει άμεσα, όταν δεν φοβάσαι αυτόν όπου κρίνεις, όταν κακολογείς ή κακοδιαφημίζεις κάποιον προσωπικά διά τις προσωπικές του αμαρτίες, ενώ ο έλεγχος του κακού είναι όταν κρίνεις και διακρίνεις τα κακά και ελέγχεις φανερά τους ανθρώπους όπου τα προωθούν, όπου είναι ασπούμε οι πολιτικοί του κακού και όχι τα απολωλότα πρόβατα του κακού ή οι αμαρτωλοί που δεν πολιτεύοντε το κακό, απλά το κάνουν επειδή τους αρέσει ή έχουν πειαστούν εις τα δίκτυα του. Σε κάθε περίπτωση η Διάκριση του μεν εκ του δε είναι υπερδυσδιάκριτη διά εμάς τους ανάξιους θνητούς !

Και τι σχέση έχει η Κίσσα ! Μπορεί να κρίνεις κάποιον που ρίχνει σκουπίδια είς τους δρόμους και τα όρη! Ενώ εσύ κάνεις ή δεν κάνεις χειρότερα, αλλά μπορεί αυτό να είναι πρόνοια Θεού,, διότι αυτό που τώρα είναι ένα σκουπίδι σε καιρόν άκρας κρίσεως και ελλείψεων έναν σκουπίδι μπορεί να σώσει ζωές, ένας τενεκές να κουβαλήσει νερό και τροφή ! έναν χαρτί να γίνει προσάναμμα !

Θέλετε να επιβιώσετε, συνάγετε τα πάντα όπως οι Κίσσες, γίνετε Κίσσες !….

Τα ήμισυ τουλάχιστον σκουπίδια δεν είναι άχρηστα, τα πετάμε επειδή υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα εις το εμπόριον ολοκαίνουργια ή και σε καλύτερη όντως ή φαινομενική κατάσταση, εάν όμως το εμπόριον παραλύσει ή πτωχεύσει, κάποια σκουπίδια θα πωλούντε περισσότερον από όσα πωλείται τώρα ο χρυσός και θα είναι ο υπερπαραχρυσός !

Μην κατακρίνεις τα σκουπίδια διότι θα έρθη η ώρα να κρίνουν την επιβίωση σου !

Μην κατακρίνεις τα σκουπίδια διότι θα έρθη η ώρα να κατακρίνουν την επιβίωση σου !

Μην κατακρίνεις τα σκουπίδια διότι θα έρθη η ώρα να κατακρίνουν την επιβίωση σου !

Μην κρίνεις τα σκουπίδια διότι θα έρθη η ώρα να κρίνουν την επιβίωση σου !

Μην κατακρίνεις τα πνευματικά σκουπίδια διότι μπορεί να είναι υποαδιακριτέα ευλογήματα !

Διάκρινε και μην κρίναι !

Όχι: διάκρινε και μη, κρίναι !

Αλλά κρίναι και μη, διάκρινε !

Το συνετότερον σοφίας: διάκρινε, προσεύχου, ταπεινώθου, αγάπησον και ου κρίναι !

Το να είσαι και δίκαιος και να μην κρίνεις είναι διπλή αρετή, το να είσαι δίκαιος, να μην κρίνεις και να συγχωρείς είναι τριπλή αρετή, το να είσαι δίκαιος, να μην κρίνεις, να συγχωρείς και αρωγείς αμισθί του πάντες είναι Τετραδιάστατη Αρετή, ήτοι το σύνολον τρων τριών διαστάσεων και η κάθε διάσταση από μόνη της και καθένα από αυτά τα 4 μέτρα είναι όμοιον, όπως ο Απόστολος Παύλος αναφέρει το πλάτος, το μήκος, το ύψος και το βάθος:-[βάθος, πάχος, χώρος, απόσταση-έκσταση, τα 4 ονόματα του Τρισδιάστατου σε έναν ] !….

Αυτό που πέταξες μπορεί να σού έσωζε την ζωή, αυτό που κράτησες μπορεί να σου την πάρει, δεν ισχύει πάντοτε έτσι, αλλά ισχύει και τούτον.

Ήτοι, α)_ αυτό που πέταξες να σου έσωζε την ζωή β)_ αυτό που πετάξες να σου έτρωγε την ζωή γ)_ αυτό που κράτησες να σου έσωζε την ζωή δ)_ αυτό που κράτησες να σου έτρωγε την ζωή ε)_ ουδέτερον αδιάφορον στ)_ ανάμεικτον εν μέρει και έν μέρει από τα προηγούμενα πέντε, Εξαπιθανότητα ή ένωση δύο Τετραπιθανότητα σε δύο, χωρίς να αναφαίρουμε εις διπλούν τα πανόμοια δύο φορές…

Ιδού άνθρωπος φάγος και οινοπότης, τελωνών φίλος και αμαρτωλών (Ματθ. 11:19)

Συνήθως όστις είναι φίλος τελώνων, είναι έμπορας, λαθρέμπορας, ναρκέμπορας, απαγορευμενέμπορας, κατάσκοπος, πράκτωρ υπέρ ή εναντίον. Εκρίθηκεν χωρίς να κρίνουν την ακτημοσύνη και αχρηματία Του ομοίως Ο Χριστός, έκριναν άσκεπτα ή με ευκαιρία λασπολογίας και συκοφαντίας. Τι γυρεύει ο Σωτήρ και ο Ιατρός που δεν τον ενδιαφέρει τίποτε άλλον από την σωτηρία της ψυχής και την ίαση ψυχός τε και σώματος; Γυρεύει απολωλότα πρόβατα, άρρωστους, χαμένους, όχι διά να τους εκμεταλλευτεί πωλώντας τους ηρωΐνες, εμβόλια και άλλα εμπορικά του μαμωνά, αλλά διά να τους σώσει! Έκριναν οι εμπόροι αυτοί Τον Έναν όπου υπήγε να ιάσει, διότι δεν τους συμφέρει η ίαση και οι ιασμένοι, θέλουν άρρωστους, εθισμένους, εξαρτημένους με εσωτερικά και εξωτερικά «ποδόσφαιρα» να τους έχουν υποχείρια, εξαρτημένους και σφαγμένους όποτε θέλουν !….

Ιατρός και Σωτήρ φάγων, οινοποτών, τελώνων και αμαρτωλών, διότι είπε ότι αι αμαρτίαι αυταί ανίαται και ψυχοφάγαι, με αυταίς δεν εισέρχεται ο άνθρωπος εις την βασιλεία των Ουρανών αποκαλύπτει η Αποκάλυψη, χρειάζεσαι άλλα και αντίστροφα ευλογημένα Εισιτήρια διά να εισέλθεις εις την βασιλεία των Ουρανών και Κάθ’ Εισιτήριον έχει Τίμημα-Αντιτίμημα Αγώγειον Ανάλογον δοκιμαστικόν και Ταπεινοφρονηματικόν !

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek