Τι σημαίνει η ρήση: μάθε να δέχεσαι την ήττα σού ];[
Ετοιμαστείτε, κάποιοι θα περάσουμε καμίνι, ήδη βλέπω κάποιους από εδώ μέσα, εγώ το βαρέθηκα.
Ώστε μάθε να δέχεσαι να την ήττα σου; Χούμ!(;) Καλά ρε δεν βλέπετε την Εκδίκηση ;
Ποία ήττα; Διότι δεν είναι όλες ίδιες και δεν αντιμετωπίζοντε όλες ομοιοφρόνως ούτε η αποδοχή όλων είναι η ίδια επιτυχία. Άλλωστε, πώς νικάεις την ήττα ;
Και εάν η ήττα είναι ο Θάνατος; Πως τον διαχειρίζεσαι ;
Έχει λεχθεί ότι κάποιες ήττες είναι μεγαλύτερες και από τις μεγαλύτερες νίκες και κάποιες νίκες είναι μεγαλύτερες από τις μεγαλύτερες ήττες, αγαπημένη σικελιανή παροιμία, και άντε να εύρεις άκραν !…
Ο Χριστός είπε πρέπει να χάσεις διά να κερδίσεις και οι Εβραίοι πρέπει να επενδύσεις διά να κερδίσεις….
Ήττα τους ήττονος = ήσσονος, οι έσχατοι θα είναι πρώτοι και οι πρώτοι έσχατοι και άντε τώρα ποίοι είναι ποίοι, αν και το εξεκαθάρισε, αλλά το λέγω διά τις άλλες περιπτώσεις !… Ούτως ή άλλως ο θνητός είναι ήσσων = ήττων !…
Εάν ηττηθεί η πονηρία σου με όλα τα παρελκόμενα δώρα είναι ήττα ή νίκη; Χαχαχα, και τι ήττα και τι νίκη; Χαχαχα, Νικήττα ή Ηττανίκη ; χε !…. Νικήσσα ή Ησσανίκη, ώστε νίκης(σ)σα και ης/σ(σ)ηθηκα ?
Ώστε, μάθε να δέχεσαι την ήττα σου?
Μα είναι ευκόλως τηρούμενον είτε είναι υπέρ σου είτε εναντίον σου?
Δηλαδή τινά υπέρ εναντίον σου και τινά υπέρ υπέρ σου & τινά ενάντια σου υπέρ σού και τινά ενάντια σου υπέρ σου & τούτα ανά μεταλλάσσοντε ανά πάλαι ! Τα πάντα εν εναλλάξ ρυώμενα τηρούμενα, όχι πως δεν υφίσταντε τα σταθερά σταθμά και τα ουδέτερα απτά !…
Ας περιεργαστούμε τις ήσσες-ήττες !… ήστες ήτσες >
Εάν με υποδουλώσει κάποιος είναι ήττα πρέπει να την δεκτώ;
Εάν με ατιμήσει κάποιος είναι ήττα πρέπει να την δεκτώ;
Εάν τον συγχωρήσω την δέκτηκα Ή την προσπέρασα !
Εάν τον συγχωρήσω, προσπεράσω και μετά τον εκδικηθώ είναι ήττα ή νίκη; Και εάν τον εκδικηθώ προληπτικώς είναι το ίδιον με το να τον εκδικηθώ από μίσος ;
Εάν σου βάλουν εμβόλιον με το ζόρι πρέπει να το δεχθείς;
Και εάν σου ζητούν εμβόλιον και χάραγμα διά να συνεχίσεις να βιώνεις έν κοινωνία είναι ήττα να δεχθείς ή να μην δεχθείς και πρέπει να την αποδεχθείς ; Ποία είναι η ήττα να δεχθείς ή να μην δεχθείς το χάραγμα; Είτε το έναν είτε το έτερον είναι ήττα,,,,και νίκη,,,, άρα λοιπόν πρέπει να επιλέξεις Νικήττα και … τι προσφέρει η καθεμία ! Είδες πώς σε πηλατεύει η φωτοδεσμομηχανική !
Είς;αι = είσαι αυτό που αποδέχεσαι και αυτό που δεν αποδέχεσαι ή,,,, ή είσαι αυτό που δεν αποδέχεσαι και αυτό που αποδέχεσαι,,,,
Ήτοι του,τέ,στιν ή του.τ’ έστιν όταν αποδέχεσαι κάτι δεν αποδέχεσαι κάτι άλλον και όταν δεν αποδέχεσαι κάτι αποδέχεσαι κάτι άλλον, αλλώς πως φυγήν αδύνατον !
Βάζεις χάραγμα αποδέχεσαι υποτέλεια ψυχής τε και σώματι, αρνείσαι ελευθερία ψυχής και όσον ζη το κορμί !
Δεν βάζεις χάραγμα αρνείσαι ζωή, κορμί και ψυχή Χεχαραγμένη !
Άρα τε, η διαχείριση ήττας είναι διαχείριση νίκης και επιλογή είδους νίκης,,,, που μπορεί να είναι ήττα και αυτή η ήττα άλλη ή άλλου νίκη και ούτω παρακαθεξής φωτοδεσμομηχανικώς ! Σωστά;
Ασπούμε ότι δεν μπορείς να νικήσεις, νικήθηκες αλλά δεν απόθανες, τότε επιλέγεις να ζήσεις και ό,τι έρθη ήρθε μαχόμενος ή ησυχαζόμενος ! Αλλά σε τι νικήθηκες! Εάν αποδέκτηκες νίκη σωματοζωής με αντάλλαγμα ψυχής τι νίκησες; ?
Σε αδίκησαν; Δύο επιλογές, είτε το παλεύεις είτε προχωρείς παρακάτω, εφόσον υπάρχει παρακάτω και ζυγίζεις, τι είναι καλύτερον, να αποδεχθείς την ήττα ή να ηττηθείς περισσότερον μαχόμενος να δικαιωθείς!
Ασπούμε ότι σε απάτησε ο/η σύντροφος, τι κάνεις; Το αποδέχεσαι ή προχωράεις; Και με ποίους όρους το αποδέχεσαι ή με ποίες εκδικήσεις το μάχεσαι;
Μένεις επειδή δεν έχεις δυνάμεις και επιλογές ή μένεις επειδή το συγχωρείς ή επειδή υποτελοδέχθηκες ; Τρία διαφορετικά Φεύγεις και οι συνέπειες είναι χειρότερες επειδή δεν αντέχεις την πτώχεια, τις καταστάσεις, τις συνέπειες του φεύγειν εάν υφίσταντε εννοείται….
Έχασες έναν ακίνητον, το παλεύεις με την Τράπεζα ή το αποδέχεσαι; Αξίζει τον κόπον; Θα το κερδίσεις ή θέλεις να το παλεύσει έστω ένας έως τέλους; Και ό χρόνος που χάνεις αξίζει τον κόπον ή θα μάθεις από τον κόπον ; Έρχοντε αμφότερα συναμφότερα από κάθε πράξη, ασπούμε το παλεύεις, και θα χάσεις και θα κερδίσεις, ασπούμε ότι το αφήνεις και θα κερδίσεις και θα χάσεις άλλως πώς. Εις την πρώτη περίπτωση μαθαίνεις από εμπειρίες ενδυνάμωσης και νομικής εξαπάτησης, εάν το αφήσεις κερδίζεις χρόνον αλλά αυτός ο χρόνος μπορεί να σε κάνει να νοιώθεις εξευτελισμένος και δειλός, ενώ εάν το παλεύσεις έστω και εάν χάσεις να αυτοφαίνεσαι αξιοπρεπής και γενναίος και εάν αποθάνεις όπως έκαναν εξ’ αρχαιοτάτων χρόνων οι Έλληνες, όπου με ψίλλου πήδημα υπερασπίζονταν την αξιοπρέπεια τους ή παραξιοπρέπεια τους ή ψευδοαξιοπρέπεια τους !
Ώστε, πριν επιλέξεις ποία ήττανίκη ή ποία νικήττα, πρέπει να λογαριάσεις τα υπέρ και τα κατά της επιφερόμενης ηττανικηνικήττας και τι εσένα συμφέρει, εσένα ως σώμα και εσένα ως ψυχή και εσένα ως μη άλλη επιλογή δια σωματεπιβίωση και ψυχοεπιβίωση, όπου αυτές οι δύο συχνότερα από όσον φαντάζεσαι τίθονται αντιμέτωπες !
Άρα ό,τι επιλέξεις του διαβόλου, που έλεγαν παλαιότερα εις την Κύπρο. Όχι ακριβώς, σε κάποιες περιπτώσεις η μία επιλογή είναι καθαρά και ανεπιστρεπτί του διαβόλου, όπως το χάραγμα, ενώ σε άλλες περιπτώσεις εκείνον όπου νομίζεις ότι θα είναι διά καλόν της ψυχής μπορεί να σε φέρει σε ανυπόφορες ένδειες και δυσκολίες που είναι νίκες που φέρουν ήττες αναπάντεχες ψυχολογικές και επιβιωτικές ώστε να σε κάνουν μετέπειτα να κάνεις χειρότερον κακόν, ποτέ δεν γνωρίζεις πώς σε πειράζει Ο Θεός διά να φανείς ποίος είσαι και ο διάβολος διά να χαθείς !
Όλ’ αυτά τα εξεύρει ο Πονηρός και τα εφαρμόζει έκτοτε ! Ώστε καμμία ήττα να μην είναι βεβαία ήττα ή η χειρότερη ήττα και καμμία νίκη να μην είναι βεβαία ή η καλύτερη νίκη !….
Ο σκλάβος που αποδέχθηκε δεν έχει ελεύθερη ψυχή, ο σκλάβος που δεν αποδέχθηκε έχει ελεύθερη από την συγκεκριμένη σκλαβιά πνοή !
Το να αποδέχεσαι αδιευκρινίστως και αδιακρίτως πάσα ήττα είναι το ίδιον ολέθριον και βλάκωμα όσον να αποδέχεσαι αδιευκρινίστως και αδιακρίτως πάσα νίκη !…. Ήττα και νίκη είναι προσωρινές, σταθερές και εναλασσόμενες, ώσπου μία από τις δύο να γίνουν αιώνιες και εξαρτάται, είπαμε, τι ήττα και τι νίκη, τι ηττανίκη και τι νικήττα !
Τώρα άντε να σας ειπεί η τεχνητή νοημοσύνη αυτά με νόημα, δεν γίνεται, την εξευτελίσαμε διότι είναι Προεξευτελισμένη, μία καινοφανής εξαπάτηση και αυτοεξαπάτηση, μία ήτταήττα και μία ανίκηνίκη = ήττα ήττα & ανίκη νίκη !…
Ώστε έρως ανίκαται μάχα ; Ή μάχα ανίκαται έρως; Ευελπιστώ και εύχομαι να το Πειάσεις !…
Αμφότερα, αλλά ποίον και πότε συνφέρει και τι συνφέρει και τι θα φέρει το μεν ή δε οιονδήποτε συν φέρει ;
Μαχ’ ανίκαται έρως, Μάχ΄ανίκαται τέχνης, τεχνητής νοημοσύνης, μετ’ ανθρωπισμού, μετάστασης είς του κακού την φωλέα : !
Μαχανίκαταιέρως που λέμε και εις τα Ινδικά ! κατά προσμοίωση, αντιλαβού ;
Ασπούμε ότι είσαι ερωτευμένος με την μάχη, τότε μαχ’ ανίκαται αντίποδος έρως και έρως (διά την μάχη) ανίκαται μάχα, και είπαμε ποία μάχα ποίον έρωτα, διότι πάσα ήττα και νίκη είδη μάχης και έρωτα ή φαίνονται η έκαστη οία μεν έρως και η έκαστη οία δε μάχη!
Μάχεσαι δι’ αυτόν όπου ερωτεύεσαι και ερωτεύεσαι διά αυτόν όπου μάχεσαι !
Ασπούμε ότι μάχονται να σε Αλλαξοπιστίσουν, είναι μάχα ανίκαται έρως, διότι είσαι ερωτευμένος με Τον Χριστόν και ασπούμε ότι σου παρουσιάζουν οι δαίμονες και δαιμονάνθρωποι καλλονόκαυλες αισθησιακές λάγνες και μελίσταντες καλές, τότε έρως ανίκαται μάχα και μάχα έρωτος ανίκαται μάχα έρωτα αντίστροφου !…
Όταν ένας έρωτας μάχεται να αλλάξει έναν άλλον έρωτα είναι όταν μία μάχη προσπαθεί να νικήσει την μάχη σου !… Και είπαμε, εξ’ αρτάται τι δώρα προσωρινά και αιώνια φέρει έκαστη ! Άρα τε δεν είναι θέμα το τερπνόν μετά του ωφελίμου που συνάδει και με το βάζεις χάραγμα και σε ωφελεί σε χρήμα και απολαύσεις, προσωρινές πάντοτε. Αλλά θέμα το τερπνόν να γίνει ωφέλιμον και το ωφέλιμον αιώνιον άπαυστον και προάπαυστον Τερπνόν !….
Παναγιώτης Δίας
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Μάχονται να μας αλλαξοπιστισουν….
Ακριβως αυτο κάνουν
Ναί Εμμανουήλ, όλος ο καυγάς δι’ αυτόν γίνεται, Ο Θεός μαζύν σού!
Is the only way to end the MALAKAS in the country he was born.
φανήτω μόρον ἐμῶν ὕπατος, ὁ κάλλιστ’ ἄγων τερμίαν ἁμέραν,
Ἄγοιτ᾽ ἂν μάταιον ἄνδρ᾽ ἐκποδών,
tzioin οκ σε καταλαβαμε
(/) αγαπητέ φίλε δώσ’ εξήγηση πολύ αρχαίον και πηγή, Ο Θεός μαζύν σου !