Διαφημίσεις
Κόλαση σαν δημιουργία δεν υφίσταται. Δεν εποίησε ο Θεός κόλαση και πυρ κολάσεως. Η κόλαση υφίσταται αλλά είναι μια κατάσταση την οποία δημιουργούμε μόνοι μας. Το μόνο που υπάρχει είναι το Άκτιστο Φως, που αναβλύζει αιώνια από την μακάρια φύση και ουσία του Θεού. Το Άκτιστο Φως λέγεται και Δόξα του Θεού.
Στον άλλον κόσμο, όλες οι ψυχές θα βλέπουν αυτήν την Δόξα του Θεού, δηλ. το Άκτιστο Φως. Και στους μεν σεσωσμένους θα ενεργεί ως Φως, που θα το δέχονται, θα φωτίζονται και θα το αντανακλούν και έτσι θα γίνονται «Χριστοειδής», δηλ. όμοιοι με τον Χριστό.
Στους δε κολασμένους, το Άκτιστο Φως θα ενεργεί ως πυρ, ως φωτιά (πυρ κολάσεως). Θα βομβαρδίζονται οι κολασμένοι από άπειρους τόνους Θείας Αγάπης, δια του Ακτίστου Φωτός, αλλά δεν θα την δέχονται, λόγω της αμετανόητης επίγειας ζωής τους και θα την «μεταφράζουν» σε άπειρους τόνους μίσους, κακίας, κόλασης και φωτιάς που θα τους κατακαίει! Μόνοι τους δηλ. μετατρέπουν, την Αγάπη και το Φως του Κυρίου, σε μίσος και σκότος.
Το Άκτιστο Φως λοιπόν ενεργεί αντίθετα, διότι οι προαιρέσεις των ψυχών ήταν και είναι διαφορετικές εφόρου ζωής. Δεν θα μπορούν οι κολασμένοι να κατηγορήσουν το Θεό ότι είναι σκληρός, διότι όπως εμφανίζεται στους σεσωσμένους, έτσι εμφανίζεται και σε αυτούς, ως Άκτιστο Φως. Οι κολασμένοι θα κατηγορούν μόνο τον εαυτόν τους και όχι το Θεό. Επομένως ο Θεός δεν κολάζει κανέναν, αλλά οι άνθρωποι αυτοκολάζονται, εξαιτίας της αμετανοησίας τους.
Γέροντας Εφραίμ της Σκήτης του Αγίου Ανδρέα

Η εσωτερική εργασία ή στεφάνια προξενεί στην ψυχή, ή ποινές και κολάσεις. Αν δηλαδή καταγίνεται γύρω από τα θεία πράγματα και περιποιείται το χωράφι της ταπεινοφροσύνης, δέχεται από ψηλά τη βροχή των δακρύων και καλλιεργεί την αγάπη και την πίστη στο Θεό και τη συμπάθεια προς τον πλησίον, με τις οποίες η ψυχή παίρνει το κάλλος της μορφής του Χριστού, γίνεται φως στους ανθρώπους και προσελκύει τα βλέμματά τους με τις ακτίνες των αρετών της και κινεί όλους σε δοξολογία του Θεού. Αν όμως καταγίνεται γύρω από τα γήινα και ανθρώπινα και αναταράζει και σκαλίζει τους τόπους της αμαρτίας που κάτω τους περνούν υπόνομοι, ποτίζεται από αυτούς με δυσωδία και σκοτάδι και καλλιεργεί το μίσος και την αποστροφή του καλού. Και έτσι η ψυχή, παίρνοντας τη χοϊκή και άμορφη εικόνα του παλαιού ανθρώπου, γίνεται πραγματικό σκοτάδι για όσους την πλησιάζουν . Και με την εργασία και απασχόληση των φαύλων πράξεων διαφθείρει ψυχές απλοϊκές και αστήρικτες και κινεί σε βλασφημία κατά του Θεού. Και έτσι, σε όποια βρεθεί η ψυχή κατά το θάνατο, ανάλογη έχει και την ανταπόδοση.

→ Νικήτας ο Στηθάτος (Όσιος)


Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
9 σχόλια στο “O Θεός δεν δημιούργησε κόλαση”
  1. Άρα το μόνο που βιώνουμε σε αυτό το Γήινο Χρόνο είναι….. Μια επίθεση απο τη Χώρα των Νεκρών που θέλουν να σφραγισουν όσους περισσότερους μπορούν για να τους παρουν μαζι τους

  2. Πολύ ενδιαφέρουσα τοποθέτηση. Μου έφερε στο μυαλό την απάντηση που έδωσε ο Ιησούς Χριστός σε αυτούς που ρωτούσαν που βρίσκεται η Βασιλεία των Ουρανών την οποία διακηρύττει. “Βρίσκεται μέσα σας” τους απάντησε. Εμείς, καθημερινά, επιλέγουμε αν μέσα μας θα είναι η Βασιλεία των Ουρανών ή η γέενα του πυρός…

  3. Η κόλαση είναι η απόσταση του νου του ανθρώπου από την ένωση με τον Θεό.
    Όσο μεγαλύτερη τόσο πιο μακριά από το Φως και την Αγάπη.
    Όσο πιο προσκολλημένος στην ύλη είναι ο άνθρωπος, τόσο πιο πολύ απομακρύνεται από το Πνεύμα, είναι εκ διαμέτρου αντίθετα.
    Ο ίδιος ο άνθρωπος με τις σκέψεις του και τις πράξεις του φτιάχνει το τελικό σημείο της δημιουργίας που θα φτάσει μετά τον θάνατο η ψυχή, οι φωτισμένες ψυχές φτάνουν πολύ πιο μακριά από τον υλικό κόσμο, πιο κοντά στο Φως, οι κολλημένες με την ύλη,

  4. πιο κοντά στον υλικό κόσμο σε σημεία πολύ πιο σκοτεινά από τα προηγούμενα, αυτό που αποκαλούμε κόλαση, οι διαβαθμίσεις είναι άπειρες.
    Ο χριστιανισμός προέρχεται από τον ιουδαϊσμό, ο οποίος δέχεται την μετενσάρκωση.
    Ο χριστιανισμός την κατάργησε στην 5η οικουμενική σύνοδο το 553, για να πιέζονται οι χριστιανοί να καταβάλλουν κάθε προσπάθεια να σωθούν, αφού έχουν μόνο αυτή τη ζωή για να το πετύχουν.
    Έτσι τα περισσότερα που διδάσκει όσον αφορά την σωτηρία, βασίζονται σε αυτό το ψέμα.

  5. Η πραγματικότητα είναι αυτό που δέχονται οι πάντες στην γη, ότι πηγαινοερχόμαστε άπειρες φορές μπαίνοντας η ψυχή σε διαφορετικό σώμα κάθε φορά (συνεχίζοντας από εκεί που σταματήσαμε την προηγούμενη), μέχρι να μην μείνει στον νου μας, ούτε ίχνος προσκόλλησης στην ύλη να την έχουμε μετουσιώσει όλη σε πνεύμα, όπως λέει ο Καζαντζάκης, τότε απελευθερωνόμαστε από την υποχρέωση να ξαναγεννηθούμε στο σώμα του ανθρώπινου ζώου και να ταλαιπωρούμαστε μέσα από όλες αυτές τις αηδίες που ζούμε καθημερινά

  6. (φαγητό, τουαλέτα, αρρώστιες κλπ.)
    Αν είναι δυνατόν, ο άνθρωπος που μπορεί να ενωθεί με το Πνεύμα, ο εν δυνάμει Θεός, να κυλιέται στην ύλη και στον βούρκο και να ζει σαν γουρούνι!!!

  7. Μήν πλανάσθε,ο νύν άδης καί ολίγον πρό τής Μεγαλοπρεπούς Δευτέρας Παρουσίας Τού Παντοκράτορος Θεού μου Ιησού Χριστού,η διάνοιξη τής κατά πολύ φρικτοτέρας κολάσεως,ουκ έστιν απλώς αισθησιακός καί συνειδησιακός….νιρβάνας!!!! αλλά οντολογική τιμωρία ψυχής τε καί σώματος εις υπαρξιακόν χώρον.Ως εκ τούτου,έντρομοι οι λεγεωνάριοι δαίμονες παρακαλούν Τόν Θεόν Ιησού Χριστόν ίνα μή τούς πετάξει πρός βασανισμό εις «άβυσσο».Λουκά Η’31

  8. Η υπαρξιακή τοποθεσία τών τιμωριών διαφαίνεται ολοκάθαρα εις τό ΙΣΤ’κεφ.κατά Λουκά,Λόγον Τού Αψευδέστατου Κυρίου μου Ιησού Χριστού,αλλά καί ότε θά είπει κατά τήν Δευτέρα Του Παρουσία πρός αμετανόητους:: «…πορεύεσθε απ’Εμού οι κατηραμένοι εις τό πύρ τό αιώνιον τό ητοιμασμένον τώ διαβόλω καί τοίς αγγέλοις αυτού»(Ματθ.ΚΕ’41).Μελετήστε τήν «Θύρα Μετανοίας»ίνα ιδείτε οράματα Αγίων περί τού φρικτού άδη καί μήν παρασύρεστε υπό δαιμονισμένα τσογλάνια ως τό υπογράφων ως «γιατρός»,γύφτος ών.

  9. Τι λες; Στο όραμα του Αγιου Νήφωνος για τη Δευτέρα παρουσία αναφέρεται και η τιμωρία όσων πιστεύουν στη μετενσάρκωση. Ο Απόστολος Παύλος έγραψε “απόκειται τοίς ανθρώποις άπαξ αποθανείν, μετά δε τούτο κρίσις”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek