Αγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς: Ποιος μπορεί να μας πει για το τέλος του κόσμου; Ποιος από μάς μπορεί να ξεπεράσει τα όριά του και να φτάσει στο τέλος του χρόνου, να δει τα έσχατα γεγονότα και να πληροφορήσει όλους εμάς; Υπάρχει τέτοιος άνθρωπος ανάμεσα στα δισεκατομμύρια που ζουν σήμερα;
Ποιος μπορεί να μας πει για το τέλος του κόσμου;
Ἡ ζωή μας εἶναι σύντομη, οἱ μέρες μας μετρημένες. Ὁ χρόνος ὅμως εἶναι μεγάλος, μετριέται σὲ ἑκατοντάδες καὶ χιλιάδες χρόνια.
Ποιός ἀπὸ μᾶς μπορεῖ νὰ ξεπεράσει τὰ ὅριά του καὶ νὰ φτάσει στὸ τέλος τοῦ χρόνου, νὰ δεῖ τὰ ἔσχατα γεγονότα καὶ νὰ πληροφορήσει ὅλους ἐμᾶς λέγοντας: «Ἔτσι κι ἔτσι θὰ γίνουν τὰ πράγματα στὸ τέλος τοῦ χρόνου. Αὐτὸ θὰ συμβεῖ στὸν κόσμο κι αὐτὸ θὰ γίνει μὲ σᾶς τοὺς ἀνθρώπους»; Κανένας.
Ἀλήθεια, κανένας ἀπ᾽ ὅλους τοὺς ἀνθρώπους ποὺ ζοῦν. Ἐκτὸς κι ἂν ὑπῆρχε κάποιος ποὺ θὰ μποροῦσε νὰ μᾶς πείσει πὼς εἶχε μπεῖ στὸ νοῦ τοῦ Δημιουργοῦ του κόσμου καὶ τῆς ἀνθρωπότητας, πὼς ἤξερε ὁλόκληρο τὸ σχέδιο τῆς δημιουργίας, πὼς ἦταν ζωντανὸς πρὶν ἀπὸ τὴν ἔναρξη τοῦ κόσμου καὶ εἶχε καθαρὴ ἄποψη γιὰ τὸ τέλος τοῦ χρόνου καὶ τὰ γεγονότα ποὺ θὰ σημαδέψουν τὸ τέλος αὐτό.
Ὑπάρχει τέτοιος ἄνθρωπος ἀνάμεσα στὰ δισεκατομμύρια ποὺ ζοῦν σήμερα; Ὄχι, οὔτε ὑπάρχει οὔτε ὑπῆρξε ποτέ.
Ὑπῆρχαν προφῆτες πού, ὄχι ἀπὸ δικό τους νοῦ ἀλλ᾽ ἀπὸ ἀποκάλυψη Θεοῦ, εἶπαν κάποια πράγματα, σύντομα καὶ ἀσαφῆ, γιὰ τὸ τί θὰ γίνει στὸ τέλος. Κι αὐτὸ ὄχι τόσο γιὰ νὰ δώσουν ἀκριβῆ περιγραφὴ τοῦ τέλους τοῦ κόσμου, ὅσο γιὰ νὰ προειδοποιήσουν μὲ τὴν πρόνοια τοῦ Θεοῦ τοὺς ἀνθρώπους, ὥστε νὰ μετανοήσουν καὶ νὰ ἐπιστρέψουν ἀπὸ τὸ δρόμο τῆς ἀνομίας.
Νὰ σκεφτοῦν περισσότερο τὰ φοβερὰ πράγματα ποὺ μᾶς περιμένουν κι ὄχι τὰ μικρὰ καὶ παροδικὰ ποὺ περνοῦν σὰν σύννεφο καὶ κρύβουν τὴν πύρινη καὶ φοβερὴ πραγματικότητα.
Ν᾽ ἀναλογιστοῦν τὰ γεγονότα ἐκεῖνα ἀπὸ τὰ ὁποῖα ὁλόκληρη ἡ ζωὴ τοῦ ἀνθρώπου στὴ γῆ, ἡ ὕπαρξη τοῦ ἰδίου τοῦ κόσμου, τὰ ἄστρα κι ὁ κύκλος τοῦ εἰκοσιτετραώρου θὰ φτάσουν στὸ τέλος τους.
Ἕνας καὶ μόνο Ἕνας μᾶς μίλησε καθαρὰ καὶ μὲ σαφήνεια γιὰ ὅλα ὅσα θὰ γίνουν στὸ τέλος τοῦ χρόνου: Ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός.
Ἂν ὑπῆρχε ὁποιοσδήποτε ἄλλος νὰ μᾶς πεῖ αὐτὰ ποὺ Ἐκεῖνος εἶπε γιὰ τὸ τέλος τοῦ κόσμου, δὲν θὰ τὸν πιστεύαμε, ἀκόμα κι ἂν ἦταν ὁ μεγαλύτερος σοφός. Ἂν μιλοῦσε μὲ τὴν ἀνθρώπινη σοφία του καὶ ὄχι ἀπὸ θεία ἀποκάλυψη, δὲν θὰ τὸν πιστεύαμε.
Ἡ ἀνθρώπινη σοφία κι ἡ ἀνθρώπινη λογική, ὅσο μεγάλες καὶ σπουδαῖες κι ἂν εἶναι, εἶναι πολὺ μικρὲς γιὰ νὰ φτάσουν στὴ δημιουργία καὶ στὸ τέλος τοῦ κόσμου. Ἡ σοφία εἶναι ἄχρηστη ἐκεῖ ποὺ χρειάζεται τὸ ὅραμα. Ἀπὸ προφήτη ἔχουμε ἀνάγκη, ποὺ βλέπει τόσο καθαρὰ ὅσο ἐμεῖς βλέπουμε τὸν ἥλιο, γιὰ νὰ δεῖ ὁλόκληρο τὸν κόσμο ἀπὸ τὴν ἀρχὴ ἴσαμε τὸ τέλος του, καθὼς καὶ τὴν ἴδια τὴν ἀρχή, τὸ ἴδιο τὸ τέλος. Μόνο ἕνας τέτοιος ἄνθρωπος ἔχει ὑπάρξει: ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός.
Μόνο Ἐκεῖνον μποροῦμε καὶ πρέπει νὰ πιστεύουμε, ὅταν μᾶς λέει τί θὰ γίνει στὸ τέλος. Ὅλα ὅσα προφήτεψε, ἐπαληθεύτηκαν. Τόσο ὅταν ἀφοροῦσαν σὲ πρόσωπα, ὅπως ὁ Πέτρος, ὁ Ἰούδας κι οἱ ἄλλοι ἀπόστολοι, σὲ λαούς, ὅπως οἱ Ἰουδαῖοι, σὲ κάποιους τόπους ὅπως ἡ Ἱερουσαλήμ, ἡ Καπερναούμ, ἡ Βηθσαϊδὰ καὶ τὸ Χοραζίν, καθὼς καὶ στὶς Ἐκκλησίες τοῦ Θεοῦ, ποὺ ἱδρύθηκαν μὲ τὸ αἷμα Του.
xristianos.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Ἔτσι θά γίνουμε κοινωνοί καί τῆς αἰώνιας ζωῆς, πού ἔχει ἑτοιμάσει γιά σένα ὁ Ἰησοῦς Χριστός καί Κύριός μας καί τοῦ Ἴδιου τοῦ Ἴησου Χριστοῦ, στό Πρόσωπο τοῦ Ὁποίου ἀπονέμουμε κάθε δόξα, τιμή καί μεγαλωσύνη, στήν Ἁγία Τριάδα, στόν Πατέρα, στόν Υἱό καί στό Ἅγιον Πνεῦμα, στούς αἰῶνες τῶν αἰώνων. Ἀμήν.
Καλημέρα σε όλους/-ες με υγεία καλή εβδομάδα να έχουμε!
Σωφρονίου Πατριάρχου Ἱεροσολύμων
Ἐγκώμιον
εἰς τόν ἅγιον Ἰωάννην τόν Πρόδρομον
(Μετάφραση ἀπό τό βιβλίο «Θεϊκό Λυχνάρι, ὁ Τίμιος Πρόδρομος, πέντε ἐγκωμιαστικοί λόγοι στόν Τίμιο Πρόδρομο» ἐκδ. Ἑτοιμασία,
Ἱ.Μ. Τιμίου Προδρόμου Καρέα, Καρέας 1990, σσ.263-353 )
https://www.youtube.com/watch?v=0JWYFBbY8oQ
Το 361 μ.Χ. έγινε απόπειρα ανοικοδομήσεως του Ναού στα Ιερόσολυμα με πρωτοβουλία του ΤΑΛΑΊΠΩΡΟΥ αυτοκράτορος Ιουλιανού του αποστάτη, που με την ενέργειά του αυτή ήθελε να αποδείξει ψεύτικη την σχετική προφητεία του Χριστού.
Η προσπάθεια ΦΥΣΙΚΆ απέτυχε παταγωδώς. Παρά την αυτοκρατορική θέληση και προστασία. Και παρά τον ζήλο των Εβραίων, που συνέρρευσαν εκεί από όλον τον κόσμο.
Σεισμοί συνεχείς, θύελλες, αστραπές και φλόγες που ξεπηδούσαν από τα θεμέλια του παλαιού Ναού και κατέκαιαν τα μηχανήματα και τους οικοδόμους, έπεισαν Εβραίους και Ιουλιανό ότι έπρεπε να παραιτηθούν από το επιχείρημά τους, γιατί ήταν θεομίσητο.>
Το γεγονός αυτό περιγράφουν πανομοιότυπα
• Οι χριστιανοί συγγραφείς Ιωάννης ο Χρυσόστομος, Γρηγόριος ο Θεολόγος, Αμβρόσιος, Σωκράτης, Σωζόμενος, Θεοδώρητος και Φιλοστόργιος.
• Ο ειδωλολάτρης Αμμιανός Μαρκελλίνος!
• Ο Εβραίος Ραββίνος Γεδαλία!!
Καλά θα ήθελα να ήξερα Αγία Γραφή εκεί στο Κατοχικά δεν έχετε; Τι σόι ερευνητές είστε; Θρησκευτική κατήχηση από το πρωί μέχρι το βράδυ το ένα άρθρο μετά το άλλο; Επίπεδο (πάτος) που στέκει σε ότι εκφράζει μια τυφλή πίστη αποκλίνουσα από τα Ιερά της κείμενα; Μάλιστα! Το είδαμε και αυτό!
Γιατρε σου δοθηκε η απολυτη ελευθερια λογου να τοποθετηθεις στην δικη σουερμηνεια των πραγματων για πολλα χρονια , μαλιστα πολλες φορες με κοστος μιας και οι συζητησεις σου οδηγησαν παρα πολλες φορες σε διαμαχη με υβρεις κοκ, τωρα ομως ειναι η ωρα να σταματησει η οποια κατηχηση σου γιατι περασαμε σε αλλες εποχες που ο καθε ανθρωπος εχει την αναγκη να στηριζεται στην πιστη του , οποια και αν ειναι αυτη , αρα αν εσυ εισαι εδω μεσα να σωσεις τους χριστιανους απο το λαθος τους πρεπει να σου πω οτι δεν θα μπορεσεις να συνεχισεις να το κανεις τουλαχιστον για τα επομενα 7 χρονια , οτι εκανες εκανες δηλαδη , τωρα ο καθε ανθρωπος εχει αναγκη την πιστη του και δεν εχει αναγκη κανεναν ανθρωπο να του δειξει τι να πιστευει! Ελπιζω να κατανοεις τι σου λεω, κανεις δεν σου κλεινει το στομα για οτι αλλο θες αλλα η κατηχηση-επιθεση στην πιστη των Ελληνων σημερα σταματα εδω ! Σε ευχαριστω για την κατανοηση !
Σχετικά με τα όσα δήλωσε παραπάνω ο Άσχετος!
«Η αποτυχία ανοικοδόμησης του Ναού έχει αποδοθεί στον σεισμό της Γαλιλαίας του 363. Αρχαιολογικά στοιχεία αποκαλύπτουν ότι ένας μεγάλος σεισμός, που συνέβη τη Δευτέρα 19 Μαΐου 363 προκάλεσε μεγάλη καταστροφή. Η θεϊκή παρέμβαση ΗΤΑΝ για αιώνες μια κοινή άποψη μεταξύ των χριστιανών ιστορικών.»
«Αν και υπάρχει σύγχρονη μαρτυρία για το θαύμα στους Λόγους του Αγίου Γρηγορίου, αυτή μπορεί να θεωρηθεί αναξιόπιστη. Ο Αμμιανός αν και ήταν ειδωλολάτρης επέκρινε τις θρησκευτικές πολιτικές του Ιουλιανού. Το έργο του χαρακτηρίζεται μεταξύ των άλλων και από παρεκκλίσεις σε περιγραφές…»
«Ο Ιουλιανός» λέει ο Αμμιανός «σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να χτίσει με ένα υπέρογκο ποσό τον υπερήφανο ναό και ανάθεσε αυτή την αποστολή στον Αλύπιο της Αντιοχείας. Ο Αλύπιος τέθηκε με ορμή στο έργο αυτό και υποβοηθήθηκε από τον κυβερνήτη της επαρχίας. Φοβερές σφαίρες φωτιάς, έβγαιναν μέσα από την γη και κοντά στα θεμέλια του ναού και συνέχισαν τις επιθέσεις τους, μέχρι που οι εργάτες, ΖΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ συνεχώς, δεν μπορούσαν να πλησιάσουν. Τότε παράτησαν αυτή την προσπάθεια».
”Ακόμα και την αξιοπιστία ειδωλολατρών ιστορικών η εβραίων Ραβίνων που ταυτίζονται με χριστιανικές πηγές γύρω από ένα πραγματικό συμβάν ,ΑΡΝΕΊΤΑΙ κανείς ,όταν φοράει συνέχεια τα παραμορφωτικά γυαλιά της άρνησης της αλήθειας” .
Στις αρχαιότητες του Ιώσηπου υπάρχει μια αφήγηση που λέει για κάποιους άντρες που πέθαναν (σε εκείνη την περιοχή) «από φλόγα που έσκασε» όταν προσπάθησαν να μπουν σε κάτι τάφους. Το αν ο Αμμιανός περιγράφει μπάλες φωτιάς από θύλακα αερίων την στιγμή μάλιστα ενός μεγάλου σεισμού (όπως βεβαιώνεται και από άλλους ιστορικούς) αυτό δεν σημαίνει ότι πρόκειται για θαύμα! Ο ίδιος ο Αμμιανός δεν σχολιάζει το δήθεν θαύμα ούτε το αποδίδει ως θαύμα!
Η εξήγηση του Αμμιανού σχετικά με την ανοικοδόμηση του ναού, είναι σαφώς διαφορετική από τα κίνητρα που εκτίθενται στις χριστιανικές πηγές. Ο Ιουλιανός ενέκρινε την ανοικοδόμηση του Ναού της Ιερουσαλήμ επειδή ταίριαζε με το έργο του για την αποκατάσταση των λατρειών και των θυσιαστικών πρακτικών (Jan W. Drijvers).
Να τα λέμε αυτά!
Συνεπώς το «θαύμα» δεν έχει αντίκρισμα την ενέργεια του Ιουλιανού να ανοικοδομήσει τον Ναό και αποδίδεται ως θαύμα μόνο από τους χριστιανούς. Αυτή τους η θεώρηση πηγάζει από την πίστη τους και τα θέλω τους!
Φίλε ,μονά ζυγά δικά της τα βλέπει η απιστία σου.
Σε 9 μάρτυρες ενός ιστορικού γεγονότος 7 ήταν χριστιανοί.
Οι 2 εάν το ερμήνευαν ως θαύμα και αυτοί ,θα γίνονταν και αυτοί χριστιανοί και τότε δεν θα είχε για σένα καμία αξία η μαρτυρία τους!
Φυσικά και οι 2 που δεν έγιναν χριστιανοί θα είχαν
διαφορετικές εξηγήσεις για τα κίνητρα του Ιουλιανού
γιατί διαφορετικά θα γίνονταν και αυτοί χριστιανοί.
Θαύμα είναι έτσι κι αλλιώς η μη ανοικοδόμηση του
ναού 2.000 χρόνια τώρα ,ώστε να εκπληρωθεί η προφητεία !
Η απιστία μου; Όχι δα; Μπορείς να αποδείξεις την αλήθεια του ισχυρισμού σου; Όχι, αλλά να! Βάζεις ταμπέλες! Επιπλέον δεν υπάρχει κανένας λόγος να πιστέψω ότι ήταν θαύμα για την εκπλήρωση κάποιας προφητείας, την στιγμή που προφητείες από το ίδιο το στόμα του Χριστού απέτυχαν με αποτέλεσμα η πίστη και το κήρυγμα εκείνων των χριστιανών να ακυρωθεί! Άσε οι πλαστογραφίες …
Α και κάτι άλλο! Έκανες λόγο για 7 χριστιανούς μάρτυρες του γεγονότος. Ήταν μάρτυρες;
Παράδειγμα: Σωκράτης ο Σχολαστικός, Γέννηση 380 μχ. Καλά αφού το λεγόμενο «θαύμα» έλαβε χώρα το 363 πως ήταν μάρτυρας αυτός;
Σωζομενός, Γέννηση 400 μχ.
Θεοδώρητος, Γέννηση 393 μχ.
Φιλοστόργιος Γέννηση 368 μχ.
Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει!
Γιατρός Γέννηση την πρώτη πενατετία του 1940 μχ.
Γνωρίζει καλύτερα την αλήθεια από 7 ιστορικές μαρτυρίες πολύ πολύ πιο κοντινές στο γεγονός./
Και όχι μόνο ,γνωρίζει τα ευαγγέλια καλύτερα όχι μόνο από αναγνώστες των κατοχικών,
αλλά και από Τους Αποστόλους .\
Καλό Μήνα!
Καλό μήνα!
Δεν ήταν μάρτυρες του γεγονότος! Έκανες λάθος! Αυτές οι αφηγήσεις θα πρέπει να εξεταστούν υπό το πρίσμα της χριστιανικής πίστης. Δεν είναι δύσκολο να κατανοηθεί για ποιο λόγο ένα απλό γεγονός χαρακτηρίστηκε από εκείνους ως θαύμα. Όσον αφορά του Αποστόλους αυτοί πίστευαν και κήρυτταν ότι το τέλος θα ερχόταν στις μέρες τους σε ενότητα πάντα με τις υποσχέσεις του Χριστού.