Διαφημίσεις

Ένας μετανοημένος π@ύστης μπορεί νά εισέλθει είς τήν Ουρανοβασιλεία καί ό κάθε Υπερόπτης Μακκαβαίος νά μείνει μέ τό στόμα ανοικτόν εκτός!…

Ήταν ένας πλούσιος Ιουδαίος που παράθεσε δείπνον είς Τόν Χριστόν. Μέ έπαρση καί υποτίμηση είς τούς πτωχούς, τούς ειδωλολάτρες, τούς άθεους, τούς βιοπαλαισταί, είπε ότι θά τρώγει καί θά ευωχείται έν Παραδείσω καί ότι είναι ένας από τούς εκλεκτούς, περιούσιος…

Τότε Ό Χριστός τού απήντησε μέ πραότητα δεόντως ινά σώσει τήν ψυχήν τού καί νά συνετείσει τούς παντός είδους, θρησκείας, φυλής, συνωμοταξίας Υπερόπτας:

«Κατά Λουκά ΙΔ'(14) 16-24 & Κατά Ματθαίο ΚΒ'(22) 14

ὁ δὲ εἶπεν αὐτῷ· ἄνθρωπός τις ἐποίησε δεῖπνον μέγα καὶ ἐκάλεσε πολλούς·
καὶ ἀπέστειλε τὸν δοῦλον αὐτοῦ τῇ ὥρᾳ τοῦ δείπνου εἰπεῖν τοῖς κεκλημένοις· ἔρχεσθε, ὅτι ἤδη ἕτοιμά ἐστι πάντα.
καὶ ἤρξαντο ἀπὸ μιᾶς παραιτεῖσθαι πάντες. ὁ πρῶτος εἶπεν αὐτῷ· ἀγρὸν ἠγόρασα, καὶ ἔχω ἀνάγκην ἐξελθεῖν καὶ ἰδεῖν αὐτόν· ἐρωτῶ σε, ἔχε με παρῃτημένον.
καὶ ἕτερος εἶπε· ζεύγη βοῶν ἠγόρασα πέντε, καὶ πορεύομαι δοκιμάσαι αὐτά· ἐρωτῶ σε, ἔχε με παρῃτημένον.
καὶ ἕτερος εἶπε· γυναῖκα ἔγημα, καὶ διὰ τοῦτο οὐ δύναμαι ἐλθεῖν.
καὶ παραγενόμενος ὁ δοῦλος ἐκεῖνος ἀπήγγειλε τῷ κυρίῳ αὐτοῦ ταῦτα. τότε ὀργισθεὶς ὁ οἰκοδεσπότης εἶπε τῷ δούλῳ αὐτοῦ· ἔξελθε ταχέως εἰς τὰς πλατείας καὶ ρύμας τῆς πόλεως, καὶ τοὺς πτωχοὺς καὶ ἀναπήρους καὶ χωλοὺς καὶ τυφλοὺς εἰσάγαγε ὧδε.
καὶ εἶπεν ὁ δοῦλος· κύριε, γέγονεν ὡς ἐπέταξας, καὶ ἔτι τόπος ἐστί.
καὶ εἶπεν ὁ κύριος πρὸς τὸν δοῦλον· ἔξελθε εἰς τὰς ὁδοὺς καὶ φραγμοὺς καὶ ἀνάγκασον εἰσελθεῖν, ἵνα γεμισθῇ ὁ οἶκος μου.
λέγω γὰρ ὑμῖν ὅτι οὐδεὶς τῶν ἀνδρῶν ἐκείνων τῶν κεκλημένων γεύσεταί μου τοῦ δείπνου.

Πολλοὶ γάρ εἰσι κλητοί, ὀλίγοι δὲ ἐκλεκτοί».

(ό πλουσιος είς οίαν είδους δύναμη ακόμη καί τών τύπων υποτιμάει έστω καί υποσυναίσθητως καί υποσυνείδητως Τόν Θεόν, νοιώθει εξασφαλισμένος, βέβαιος, μέ αυτοπεποίθηση ότι είναι σώματι καί ψυχεί Προεξασφαλισμένος καί δικαιωμένος καί ότι η περιφρόνηση καί ασημασία πρός Τόν Θεόν ή κατά βάθος μέ δάκρυα ψυχής καί θλίψεις αυτοσυνείδησης καί αυτοσυναίσθησης τών αμαρτιών καί τών αναισθησιών ή καί ψυχαναίσθητων σκληράδων, οκνηριών καί ραθυμιών τού δέν είναι σοβαρή υπόθεση, ενώ ένας λόγος παραπάνω νά θλίβεται περισσότερον καί δι’ αυτήν τού τήν αλυπησία, αμαρτία, αναισθησία, ασυνδεσία, αποστασία μακρυά από Τόν Θεόν).

Όταν παρατάεις Τόν Δείπνον Τού Θεού δι’ οίον άλλον καί δή μάταιον έν συγκρίσει λόγον, παρατάεις είς τό έλεος τής κοσμικής ματαιότητος τήν ψυχήν σού αυτοβούλως. Καμμία δικαιολογία δέν είναι αρκετή καί εάν είναι οκνηρός ένεκα οίου «δικαιολογημένου» ή αδικαιολόγητου λόγου, τουλάχιστον ζήτησε συγχώρεση, ώστε τό Έλεος νά καλύψει τήν αμαρτία, αδιαφορία καί τήν μήν συμμετοχή είς τήν βρώση Χριστοσώματος καί πόση Χριστοαίματος….

Όποιος υψώσει τόν εαυτόν τού θά ταπεινωθεί παραδειγματικώς καί ίσως επαιωνίως εκτός Παραδείσου. Όποιος ταπεινώσει εαυτόν θά τόν υψώσει Ό Θεός ώς αντάλλαγμα τής δίκαιης αυτοσυμπεριφοράς τού. Δίοτι είναι δίκαιον νά ρίχνεις ή κατεβάζεις τόν εαυτόν σού από τούς πανήψυλους εξώστες τής έπαρσης καί τής αυτομεγάλης ιδέας.

Συνεπώς Μακκαβαίοι εάν υψώσετε εαυτούς καί άψογοι νά είσαστε η αψογότητα ήταν η αιτία τής υπεροψίας καί τής αλαζονείας σάς ήτοι η αιτία που ό διάβολος εκμεταλλεύτηκε διά νά σάς ρίψει είς τόν αιώνιον Λάκκον τής Υπερηφάνειας.

Μήν θεωρείς γενικώς όλους τούς πάντες οίας συνωμοταξίας κατώτερους. Μίσησον τήν αμαρτία τούς, αναθεμάτισον τήν βλασφημία τούς καί τούς ίδιους εάν τό παρακάνουν αλλά προσεύχου διά τίς ψυχοσωτηρίες τούς…

Ανήμερα τού Αγίου Σπυρίδωνος τού Ασσιώτη Κύπρου, θυμόμαστε τό φωτοδεσμομηχανικόν θαύμαν τού είς τήν πρώτη Οικουμενική Σύνοδο τό 325 μ.Χ. είς τήν Νίκαια. Διά νά πείσει τούς Αρειανούς πήρε μέ τήν αριστερά τού χέρια έναν κέραμον καί μέ τήν δεξιάν Σταύρωσε λέγων: «είς τό όνομα Τού Πατρός καί Τού Υιού καί Τού Αγίου Πνεύματος» καί αμέσως ό κέραμος διεχωρίσθην είς ύδωρ ρέον πρός τά κάτω καί χώμαν πίπτον πρός τά κάτω καί πύρ αναβιβαζόμενον πρός τά άνω, ήτοι τά τρία συνστατικά στοιχεία που σύναψαν τόν κέραμον.

Τί έγινε; Αναδρομή, αντιστροφή τής ύλης. Εάν κάποτε αυτόν τό λύσει η επιστήμη θά λέγει πώς πρώτη τό ανακάλυψε, λές καί μπορεί ν’΄ανακαλύψει κάτι που δέν προϋπήρχε ώς δυνατότητα, προϋπόθεση, εφαρμογή.

Ό κέραμος βεβαίως μπορεί νά είχε μέσα καί αήρ, αλλά τό θαύμα δέν έγινε διά νά δείξει όλη τήν υποχημεία/υποχυμεία τού κέραμου αλλά διά νά φανή ότι ό Άγιος Σπυρίδων είχε δίκαιον. Κάλλιστα τό ύδωρ είναι οξυγόνον καί υδρογόνον, τό πύρ είναι καί αήρ, ό αήρ καί πύρ καί ό αήρ καί τό πύρ καύση οξυγόνου καί υδρογόνου καί τό χώμα διάφορα συνστατικά στοιχεία καί μεταστοιχειακές ενώσεις… Ό Άγιος Σπυρίδων είναι ό Μωϋσής τής Κύπρου, ό Μωϋσής τής 1ης Οικουμενικής Συνόδου, αυτόν υποδεικνύει η ταπεινή βοσκική/ποιμενική πανδίκαιη Πολυθαυματουργή ζωή τού…  Ερώτησε τήν θυγατέρα τού Ειρήνη από τόν τάφον πληροφορία καί τού απάντησε…

Άγιος Τύχων ό Ρώσσος Αγιορείτης προϊστάμενος τού Αγίου Παϊσίου τού Αγιορείτου: « εντός τού Παραδείσου δέν θά εύρετε υπερήφανον ακόμη καί εάν είναι παρθένος, αγαθοεργός κ.α. Εντός τής Κόλλασης δέν θά εύρετε ταπεινόν, ό,τι καί εάν είναι». Βεβαίως τήν ρήση αυτή τήν ανάγνωσα σέ παλαιότερους Αγίους.

Όσοι Ισραηλίτες καί Χριστιανοί ή καί Μεταϊσραηλίτες χάθηκαν ήταν επειδή απώλαισαν τήν ταπεινότητα τούς. Η απώλεια τής ταπεινότητος είναι η απώλεια τού κλιμακοστασίου πρός τόν Άϋλον Ευτυχοφόρον Ουρανόν.

Είναι δυσκολότερον νά παραμείνεις ταπεινός από οία άλλη δεξιότητα έχεις. Η έλλειψη δεξιοότητων, οί ανεπάρκειες, τά μειονεκτήματα έναντι τών άλλων, είναι ευλογημένα προικίσματα ευκολότερης επίτευξης τής διατήρησης καί συντήρησης τής ταπεινότητος. Αύξηση τής δύναμης, τών δυνατοτήτων, τών ελευθεριών, τών χρημάτων, τών δόξων, σημαίνει μείωση δυνάμεων καί ικανοτήτων συγκράτησης, συνειδητοποίησης, διατήρησης καί συντήρησης τής ευλογίας τής ταπεινότητος.

Διατί όμως όλ’ αυτά; Διότι η υπερηφάνεια καί η δύναμη προσδίδει είς τόν άνθρωπον ή τό όν, έν ύλει ή χωρίς ύλη τήν αρρωστημένη άποψη ότι είναι πλήρης, άπειρος, ακατανίκητος καί παντογνώστης, ενώ είς τήν πραγματικότητα τής αλήθεια, όσα καί εάν εξεύρει δέν είναι αρκετά ποτέ διά νά μήν είναι λειψά, άρα τέ ημιμαθείας οίηση γάρ! Ό δέ ταπεινός από τήν άλλη όσα καί εξεύρει λέγει δέν εξεύρω τίποτε, ασπούμε ένας ταπεινός εξεύρει όσα καί ένας άλλος υπερήφανος, ό ταπεινός λέγει τίποτε δέν εξεύρω, ό υπερήφανος εξεύρει τά ίδια αλλά λέγει εξεύρω τά πάντα…

Ήτοι τέσσερεις γνωρίζουν ασπούμε ακριβώς τά ίδια, ό μέν λέγει γνωρίζω τά πάντα, ό δέ λέγει γνωρίζω τά πάντα αλλά όχι αρκετά, ό έτερος μέν λέγει έχω αρκετές άγνοιες αλλά όχι όλες καί ό έτερος δέ λέγει τίποτε δέν γνωρίζω. Μία Τετραπιθανότητα. Ποίος από τούς 4 νομίζετε ότι έχει περισσότερον δίκαιον, καί μέ ποία σειρά οί άλλοι τρείς;….

Ό δικαιότερος θά εισέλθει οπωσδήποτε είς τήν Ουρανοβασιλεία. Ό Θεός αγαπάει τούς δικαιότερους Λογιστές καί Αυτολογιστές όπως είς τήν περίπτωση τής αυτοκριτικής περί αυτογνωσίας καί γνώσης. Καί ό δικαιότερος είναι πάντοτε ό ταπεινότερος…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
21 σχόλια στο “Ένας μετανοημένος π@ύστης μπορεί νά εισέλθει είς τήν Ουρανοβασιλεία καί ό κάθε Υπερόπτης Μακκαβαίος νά μείνει μέ τό στόμα ανοικτόν εκτός!…”
  1. Δεν έχω κάνει ποτέ παρατήρηση,αλλά ειλικρινά ώρες ώρες ο τρόπος που περιγράφεις κάτι στους τίτλους των άρθρων σου, μου φέρνει αναγούλα και έντονη τάση να σε βρίσω. Είμαι η pandora και Είμαι εδώ ….. εδω και πολλά χρόνια…..

  2. ΠΩΣ ΟΜΙΛΕΙΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΑ ΚΑΙ ΝΥΜΦΙΟΥ ΤΗΣ ΣΙΩΝ? ΕΙΣΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!

  3. εισαι ψυχασθενης φιλε, κοιταξε το.
    Ολα μα ολα σου τα γραπτα παραληρηματικα λογιδρια μονο διαταραχη προκαλουν, διαταραχη που φερεις εσυ πρωτιστως μεσα σου. Και μονο ταπεινος δεν εισαι αν και μιλας για ταπεινοτητα. Καλως εκαναν και εβαλαν ενα φρενο στη σχιζοφρενια σου που ειχες γεμισει το ιστολογιο με τα ψυχωτικα σκουπιδια σου. Ησουν ο λογος που επαψα να μπαινω στα κατοχικα για ενα μεγαλο διαστημα, μετα απο 7 χρονια συμμετοχης στο εργο του Νικου και των αλλων παιδιων.

  4. Πανδόρα, ακριβώς η αλήθεια είναι πικρή καί ψυχαναλυτική γιά νά κάνουν αναγούλα όσοι είναι αμαρτωλοί ήτοι όλοι μάς, οί τίτλοι μού είναι επιτυχημένοι καί τό επιβεβαιώνεις, δέν χαϊδεύουν ηδονικά καί δειλά τά αυτά… Αλλά είναι ΜΑΧΑΙΡΙΑ! Ό καθένας απ’ εκεί καί πέρα κάνει ό,τι θέλει. Τώρα εάν είσαι εδώ ή εκεί είναι μία ματαιόδοξη δήλωση, τό θέμα είναι πού θά είναι η ψυχή σού, δικό σού θέμα. Είδες καί ό Μακκαβαίος εξεπλάγην, δι’ αυτόν τόν φίλον έκανα τό άρθρον καί τού απαντάω αμέσως τώρα…

  5. Μακκαβαίε, δέν ξέρω τί εννοείς κάθε φορά μέ τόν όρον Μακκαβαιος, η τρέλλα είναι γενικήμ πολλές αιρέσεις, μπορεί νά είσαι εβραίος ή αιρετικός ή ό,τιδήποτε άλλον. Τό Άγιος οί Χριστιανοί τό λέμε Άγιος, όχι Μακκαβαίος, χρησιμοποιείς πολύ τήν λέξη Σιών που μπορεί ό καθένας νά τής προσδώσει οία σημασία,συνεπώς, έκαμα τό άρθρον δι’ εσένα, νά μάς πείς τί είσαι! Χριστιανός, εβραίος, τί Χριστιανός, δέν υβρίζω κανένα μακκαβαίον μέ τήν έννοια άγιος ή επειδή εσύ τής προσδίδεις τήν έννοια άγιος αλλά ώς

  6. καταγωγή εάν ένας μακκαβαίος είναι υπερήφανος θά χαθεί, εσύ συνομοιώνεις τό νόημα μακκαβαίος μέ τό άγιος, διότι κάτι θέλεις νά κάνεις τρικλοποδιά, νά τό παίξεις έξυπνος, είσαι εβραίος, δέν ξέρω, εγώ ξέρω Χριστιανός ή μή Χριστιανός. δέν υβρίζω κανένα άγιον, απλά επειδή γράφω καί δέν νοείτε τά αυτονόητα νομίζω πρέπει νά κάνετε λίγη εκπαίδευση ευφυίας καί δέν τό λέγω μέ υπεροψία αλλά από αγάπη εγώ ό μεγαλύτερος αμαρτωλός όλων σάς, έκρινες θά κριθείς μακκαβαίε, δέν είμαι διόλου αιρετικός, ξεκαθαρίζω

  7. τού καθενός τίς παραξενιές, τίς αρεσκείες, τίς έννοιες, τίς ωραιοπάθειες, όπως τής άλλης τής κάνει αναγούλα επειδή έγραψα ότι ό πούστης άμα Μετανοήσει σώζεται, όπως λέγει Ό Χριστός, εσύ τί λές μακκαβαίε; ασυγχωρησία καί λές ότι δέν είσαι αιρετικός;

  8. Λεωνίδα μού, Ό Θεός νά σ’ έχει καλά καί νά σώσει τήν ψυχήν σού, διότι οί πλείστοι σκέπτονται μέ τόν συναισθηματικόν εγωισμόν τής υπερηφάνειας τούς αντί νά διαβάζουν τήν στυγνή αλήθεια καί έννοια τών λέξεων.

  9. Μεγαλυτεροι υπεροπτες, αλαζονες και κομπλεξικοι απο τους “Ελληνρσρες” δεν εχουν υπαρξει ποτε στον πλανητη. Η ιστορια των Μακκαβαιων που η θρρησκεια μας τους εκαμε Αγιους ειναι ακριβως αυτο. Η μαχη του αδυναμου εναντια στουν αλαζονα γιγαντα ειδωλολατρη που τον εριξε κατω ο Δαβιδ. Τα υπολοιπα ειναι ασυναρτησιες και γενικα εχετε προσεγγισει τα ορια της γελοιοτητας και της παρανοιας.

  10. Κορίβαντα φίλε, εγώ ταπεινός δέν είμαι καί κλαίω μέσα μού γι’ αυτό ότι λίγα κάνω γιά νά ταπεινωθώ καί είμαι δειλός που δέν αντέχω τά χειρότερα ή τά φοβάμαι, όπως καί άλλοι φαντάζομαι; ή όχι; Η διαταραχή που λές είναι εκείνη τής αλήθειας, τής κρίσης, τού Νόμου, τής Ηθικής. Τέτοια έλεγαν ακόμη καί Άγιοι. Ό Ιωάννης ό Πρόδρομος νά δείς τί φώναζε, καί άλλοι χαχαχαχα! Η μακαριότητα σού εσένα είναι νά βλέπεις τά πράγματα επιφανειακά καί νά παραμυθιάζεσαι ώς σέ λογοτεχνία αντί νά μπίξεις τό μαχαίρι στό

  11. κόκκαλο τής ψυχής τού προβλήματος. Μάθε ότι είμαι ήπιος ακόμη καί μπορώ νά πώ περισσότερη σκληρή Αλήθεια, θά τό κάνω σταδιακά σύν τώ χρόνω επειδή ξέρω τί έρχεται, καί θά σάς τά θυμίζω. Είστε τόσον αδύναμοι από εγωϊσμόν που δέν αντέχετε νά διαβάζετε τήν Αλήθεια, δέν αντέχετε, διότι δέν συμφέρει στήν υπερηφάνεια νά ξέρει καί ακούει τήν αλήθεια, εγώ θά τήν λέγω θά τήν κτυπώ μέσα μού καί έξω μού σέ όλους. Κι’ άς είμαι ό “κακός” ή κακός, άντε πήγαινε νά σού χαϊδέψουν τά αυτά σάν φοβισμένη κοπελίτσα,

  12. πήγαινε νά ψηφίσεις, πήγαινε νά φαντασιοπληκτείς ότι είσαι ανώτερης φυλής αλλά αποτέλεσμα δέν βλέπουμε, καί πήγαινε χωρίς τήν αλήθεια νά δούμε πού πάει η ψυχή, αυτά που γράφω τά έγραψαν μέ σκληρότερα λόγια οί ανθρώποι Τού Θεού, αλλά εσύ διάβαζες κοσμικά καί ελαφρά θρησκευτικά… ή καί ελαφρόμυαλα… Καί ψί είμαι αμαρτωλότατος δέν τό αρνιούμαι τό φωνάζω νά τό ακούσουν όλοι καί πλείστον Ό Θεός νά μέ Ελεήσει!

  13. Μακκαβαίε, ακόμη δέν μάς λές εάν είσαι Χριστιανός ή Παλαιοδιαθικός, τό αφήνεις νά φαίνεται καί νά μήν φαίνεται. Η έσχατη δήλωση σού είναι δήλωση προσωπική υπερηφάνειας που ένας ταπεινός από οία φυλή ή καταγωγή δέν θά έκανε. Μάθε ότι οί Έλληνες γέννησαν τούς Μεγαλύτερους ή από τούς Μεγαλύτερους Αγίους καί μάλλον τούς Περισσότερους, μήν κρίνεις διότι θά κριθείς, κρίνεις μαζικά επειδή μισείς τούς Έλληνες, η δήλωση σού είναι μία γελοία φαίδρα δήλωση Υπεοροψίας, ότι επειδή άγιασαν άλλοι Μακκαβαίοι

  14. είσαι εξασφαλισμένος άγιος καί εσύ, χαχαχα! Η αγιοποίηση είναι προσωπική υπόυθεση καί όχι μαζική ή εθνική, ούτε αυτόν δέν μπορείς νά νοήσεις; Ούτε καταλάβεις πώς αμαρτωλότατοι ανθρώποι απ’ όλες τίς φυλές άγιασαν όταν Μετανόησαν; Πούστηδες υπήρχαν καί υπάρχουν σέ όλες τίς φυλές, καί στούς Έλληνες καί στούς Εβραίους, κοίτταξε που τούς ξεπροβάλλει η Παλαιά Διαθήκη που κάνεις καί τόν διαβασμένον. Σήμερα λέγεται δέν ξέρω εάν αληθεύει τό Ισραήλ έχει τούς περισσότερους τρανςβεστί, δέν ξέρω, ούτε

  15. χαίρομαι γιά αυτές τίς πλανεμένες ψυχές, καί όποιες άλλες όμοιες ψυχές από οία φυλή καί παράδοση. Οί δέ Έλληνες που λές γέννησαν τεράστιους σοφους αλλά καί πληθώρα έκλυτους τώ όντι. Ό Πλάτων είπε τήν μεγαλύτερη προφυτεία διά Τόν Χριστόν ότι θά απογυμνωθεί από τά πάντα καί θά κρεμμασθεί σέ πάσσαλον. Αλήθεια από ποίους; Απ’ εκείνους που προσέδωσαν είς εαυτούς τό αλάνθαστον, τούς ραββίνους, φαρισσαίους, γραμματείς, υποκριτές. Ομοίως έγινε καί μέ τόν Σωκράτη από τούς Έλληνες. Καί σ’ άλλα έθνη από

  16. Εσυ δεν μας λες τι ρολο βαρας οταν βριζεις τους αγιους της ¨”θρησκειας σου” για να ταιζεις την ματαιοδοξια και τον κομπλεξισμο της “ανωτερης” φυλης και το εθνολογικο συμπλεγμα του “Ελληναρα” που ειναι ισως το πλεον γελοιο και υπεροπτικο υποκειμενο στην ιστορια στον πλανητη. Δεν υπαρχει τροπος βασικα να βγαλει καποιος με την ΠΑΡΑΝΟΙΑ. Η γελοιοτητα σας πλεον εχει προσεγγισει το απολυτο. Εγω δεν αποδεχομαι κανενα “ιερο βιβλιο” ως αλανθαστο και για αυτο δεν εχω καμια σχεση με την ΠΑΡΑΝΟΙΑ σας.

  17. Βασικα η φαση μαζι σας και τα εθνολογικα σας συμπλεγματα εχει ξεπερασει τα ορια της γελοιοτητας σε συμπαντικο επιπεδο και λογικα ελκετε την συμπαντικη ξεφτυλα στην ολοτητα της. Απο την μια και καλα εισαστε Αιλινες και ο Ιησους ηταν ο Αιλιναρας ΙασOνας κλπ απο την αλλη εχετε το απυθμενο ανευ προηουμενου στο συμπαν ολοκληρο ΘΡΑΣΟΣ να μιλατε για “αιρετικους”. Εισαστε ο ορισμος της παναθρωπινης ξεφτυλας και γελοιοτητας βασικα και δεν παει παρακατω η φαση με εσας και τους αντιθεους σας.

  18. Ασφαλως και καλα θα σου κανουν οι φιλοι σου που ειναι ασφαλως ομοιοι σου να σου φορτωσουν την μαζικη παρανοια που σπερνουν οι Αιλιναρες καθως προσπαθεις να “μπασταρδεψεις” την “γνησια” παπαρεια φυλη απο την αρχαια Αιλαδα που ειναι ενα παρασιτο βασικα στην ανθρωπινη ιστορια που δεν θα μπορουσε ποτε αλλωστε να υπαρξει μεσα στο ανυπαρκτο σωβινιστικο συμπαν του υπεροπτη μαλακα που προσπαθει να αντλησει μια ψευτικη ταυτοτητα απο τους φανταστικους “ανωτερους” και παπαρειους “προγονους”.

  19. Ασφαλως και καλα θα σου κανουν οι φιλοι σου που ειναι ασφαλως ομοιοι σου να σου φορτωσουν την μαζικη παρανοια που σπερνουν οι Αιλιναρες καθως προσπαθεις να “μπασταρδεψεις” την “γνησια” παπαρεια φυλη απο την αρχαια Αιλαδα που ειναι ενα παρασιτο βασικα στην ανθρωπινη ιστορια που δεν θα μπορουσε ποτε αλλωστε να υπαρξει μεσα στο ανυπαρκτο σωβινιστικο συμπαν του υπεροπτη μαλακα που προσπαθει να αντλησει μια ψευτικη ταυτοτητα απο τους φανταστικους “ανωτερους” και παπαρειους “προγονους”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek