Διαφημίσεις

Ταινεία: LAMB… ΤΡΟΜΕΡΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ. ΟΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΙ Ή ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ;… Μέρος 1

Προοίμιον:

Όλον τό άρθρον θά μπορούσε νά είναι η πρόταση: «τί νά πείς;»….

Τό τί είναι φυσικόν; Ο,τιδήποτε μπορεί νά είναι φυσικόν! Τό τί είναι αιρετόν είναι τό θέμα που έχουμε κατά νούν όλοι απ’ όλες τίς παρατάξεις σκέψης, ιδεολογίας, θρησκείας, φιλοσοφίας, ηθικής καί ούτω καθεξής!… Ακόμη καί τό άδικον μπορεί νά είναι φυσικόν καί είναι φυσικόν!… Τό έχουμε αναλύσει, ότι η φύση είναι κτισμένη σέ τρείς πυλώνες ήτοι α) δίκαιον β) άδικον καί γ) ελευθερία… Από τήν ώρα που επιλέγουμε μέ οιονδήποτε τρόπον τό δίκαιον επειδή αυτόν μάς υπερασπίζει είς τίς αδυναμίες ή απληστίες μάς, δέν μπορούμε νά είμαστε δίκαιοι εάν δέν είμαστε δίκαιοι σ’ όλα καί όχι σέ όσα μεμονωμένα μάς συμφέρει ή νομίζουμε ότι μάς συμφέρει!…

Η λέξη δίκαιον ήταν η πρώτη Πολιτική Λέξη!… Ό αδύναμος σέ κάθε τί ή σέ ώρα αδυναμίας νά επιβαστάξει όσα είχε ή ήθελε ή εποφθαλμιούσε είπε: «δέν είναι δίκαιον»!… Καί τότε Ό Θεός τού απάντησε: «Καί τί είναι δίκαιον; Μήπως ό,τι σού συμφέρει;»… Καί συνέχισε, «Εάν είσαι δίκαιος τότε πρέπει νά είσαι δίκαιος σέ όλα καί σ’ όλους, καί πρωτίστως μέ τά δίκαια τών άλλων, διότι ποίος μπορεί νά αποδείξει ότι είναι δίκαιος υποστηρίζοντας έξ’ αρχής καί μόνον τά δίκαια τού;»… Καί συνέχισε: «Όστις υποστηρίζει καί ενδιαφέρεται μόνον διά τά δίκαια τού δέν είναι δίκαιος αλλά ώς επιλεκτικός δίκαιος είναι άδικος, παράφορα άδικος, διότι ενώ αντιλαμβάνεται τό δίκαιον τό επισημαίνει, συναφέρνει καί διεκδικεί μόνον διά τόν ίδιον»…

Η Πρώτη Πολιτική Λέξη ήταν η λέξη δίκαιον! Ό πρώτος δίκαιος ήταν εκείνος που ένοιωσε ενοχή καί τύψη διά τά δίκαια τών άλλων που δέν δικαιώνονται!… Τό ν’ αγαπάεις πρωτίστως καί μόνον τόν εαυτόν σού δέν είναι δίκαιη αγάπη αλλά άδικη αγάπη, καί κακή αγάπη!…

Μόλις ό πολιτικός καί εκπολιτισμένος άνθρωπος έμπλεξε μέ τήν λέξη δίκαιον, άνοιξε τούς Ασκούς τού Αιόλου. Εμφανίστηκε ό πολιτικός άνθρωπος Τού Θεού καί τού είπε: «Ποίον είναι τό γενικόν δίκαιον καί ποίον είναι τό δίκαιον πρός όλους τούς ανθρώπους;… Ποίον δίκαιον είναι τό ανώτερον δίκαιον; Τού ανθρώπου; Διατί; Τού ζώου καί τού φυτού; Διατί; Τής Φύσης; διατί;… Μέ αυτά τά τρία οδηγούμαστε όποια ατραπόν καί εάν ακολουθήσουμε φιλοσοφικώς σέ αδιέξοδον άγνοιας, εξευτελισμού, αυτοεξευτελισμού καί αδικοκρισίας!…

Διατί νά είναι τό ανώτερον δίκαιον τού ανθρώπου, τού ζώου καί τού φυτού; Μήπως έναν απ’ αυτά έφτειαξε τήν Φύση; Όχι! Τότε εάν η Φύση έφτειαξε τόν άνθρωπον, τό ζώον καί τό φυτόν, πώς είναι δυνατόν τά δίκαια τούς νά είναι ανώτερα από τά δίκαια τής Φύσης;…

Συνεπώς, τό δίκαιον, ανθρώπου, ζώου, φυτού, ορυκτού καί άλλων επί μέρους πραγμάτων τής Φύσης δέν είναι τά ανώτερα δίκαια!…

Μήπως τό ανώτερον δίκαιον είναι τής Φύσης; Καί ποίον είναι τό δίκαιον τής Φύσης;… Κανείς δέν μπορεί νά απαντήσει μέ βεβαιότητα, εκτός εάν είναι μέ παρρησία δίκαιος καί ευθύς σ’ αυτόν τό θέμα έστω καί εάν προσωπικώς είναι πανάδικος!…

Είδατε κανέναν δίκαιον είς τήν Φύση; Τά μοναδικά δίκαια τής Φύσης είναι η γέννηση καί ό θάνατος! Καί από πού ώς πού η γέννηση είναι δίκαιον; Ουδέτερον μού φαίνεται ίσως καί κακόν ήτοι άδικον!… Εάν η γέννηση δέν είναι δίκαιον τότε ούτε ό θάνατος είναι δίκαιος ή όσον δίκαιη είναι η γέννηση άλλον τόσον ισοψήφιον δίκαιον είναι καί ό θάνατος!…

Επειδή ό θάνατος είναι άδικος, η γέννηση είναι επίσης άδικη. Ποία είναι τά άλλα δίκαια τής Φύσης, διά νά υποστηρίξουμε συνάμα τά δίκαια τής γεννήσεως καί τού θανάτου τής;… Η Φύση δέν επιδεικνύει κανέναν δίκαιον σέ ατομικόν επίπεδον ή τό επιδεικνύει μέ παράξενον γενικευμένον τρόπον. Τά διάφορα άτομα από τούς ανθρώπους, τά ζώα, τά φυτά, δέν προστατεύονται από τήν Φύση αλλά προστατεύεται τό κάθε είδος διά τής τροφικής αλυσίδος! Δέν βλέπει τό δίκαιον τού τάδε ή τινά προβάτου, ανθρώπου, ποντικού, αητού, αλλά τήν τροφική αλυσίδα που εξυπηρετεί τό κάθε είδος απ’ αυτά, τήν ισορροπία μεταξύ τούς, τήν εξασφάλιση τής διατήρησης τού κάθε είδους, τρώγωντας καί συνάμα περιορίζονταν τό κάθε άλλον είδος ούτως ώστε νά μήν επικρατήσει τών άλλων που έν τέλει θά τό φέρει καί αυτόν είς τήν εξάλειψη, καθότι δέν θά έχει τί νά φάει καί εάν αρχίσει νά τρώγει τό είδος τού η εξαφάνιση θά είναι γοργότερη, ακούστε τό αυτοί οι εμφυλιακοί πολεμοχαρείς παντός είδους!…

Η Φύση δέν μπορεί νά εξασφαλίσει τό δίκαιον κάθε μονάδος, ατόμου από ανθρώπους, φυτά, ζώα, ορυκτά, περιβάλλον καί δέν ενδιαφέρεται διά τά άτομα αλλά μόνον διά τά είδη τών ατόμων!… Εάν ενδιαφερώταν νά εξασφαλίσει τήν διατήρηση καί τά δίκαια τού κάθε ατόμου από τά ζώα, φυτά καί ανθρώπους, τότε ποία απ’ αυτά θά έτρωγαν ποία; Χαχαχαχα! Καί εάν προσθέσουμε καί τά ορυκτά, τότε η Φύση θά αυτοκτονούσε αφού δέν θά μπορούσε νά εξασφαλίσει τήν διατήρηση κανενός είδους έξ’ αρχής καί θά ήταν νεκρή ή καί χωρίς ανθρώπους, φυτά, ζώα τουλάχιστον, παραμένωντας μόνη μέ τά ορυκτά καί βεβαίως εάν ενδιαφερώνταν διά τήν διατήρηση τών ορυκτών τότε δέν θά επέτρεπε τήν εξέλιξη τών μικροβίων που τρέφονται μέ ορυκτά καί εάν ενδιαφερώταν διά τά ορυκτά τότε δέν θά επέτρεπε σέ καμμία χυμεία που θά γεννούσε τόσα πολλά ορυκτά, στοιχεία, είδη ύλης, είδη χυμειών, δηλαδή θά παράμενε σέ αδράνεια τέτοια που τό σύνολον τής θά ήταν Μονοειδές!… χαχαχαχα!…

Τί παρατηρήσατε;…

α) ότι η Φύση ενδιαφέρεται καί προνοεί διά τά είδη καί όχι διά τίς μονάδες ή άτομα τών ειδών

β) ότι η Φύση δέν μπορεί καί δέν γίνεται νά ενδιαφέρεται καί διά τά είδη καί διά τίς μονάδες/άτομα τών ειδών. Κάποτε σάς είχα γράψει σέ άρθρα ότι όποιος ενδιαφέρεται διά τήν ανθρωπότητα δέν ενδιαφέρεται διά τόν άνθρωπον καί όποιος ενδιαφέρεται διά τόν άνθρωπον συμπεριλαμβάνει κάθε άνθρωπον, τώρα μπορείτε νά τό κατανοήσετε περαιτέρω. Σάς έχουν διδάξει πώς δέν πρέπει νά θυσιάζετε τό δάσος διά τό δένδρον, πάρακατω θά αποδείξουμε πώς όστις δέν ενδιαφέρεται διά τό δένδρον αργά ή γρήγορα καταστρέφει τό δάσος από δένδρα

γ) ότι η Φύση καθορίζει διεξελεγκτικώς μία ισορροπία τέτοια ώστε κανέναν είδος που τρώγει οίον άλλον είδος νά μήν μπορεί νά τό εξαφανίσει ολότελα καί νά θέλει, καθότι θά εξεφανιστούν αμφότερα, π.χ. οί λέοντες έχουν επιτυχία θήρας 20%, οί γατόπαρδοι έχουν επιτυχίας θήρας 50% αλλά τουλάχιστον τά ήμισυ ποσοστά επιτυχίας τούς ένεκα υπερτερούσης ταχύτητος, τά τρώνε άλλα αιλουροειδή που υπερτερούν σέ δύναμη, άνοιγμα στόματος καί ισχυρότερων οδόντων. Εάν δέν τό έκανε αυτόν η Φύση τά άλλα αιλουροειδή θά εξαφανίζονταν. Πρώτον επειδή δέν θά είχαν αρκετόν θήραμα καί δεύτερον εάν η Φύση δέν τάϊζε ύαινες, λέοντες καί αφρικανικούς λυκάωνες ή κυνούρους, τότε αυτοί από λιμοκτονία θά εξαφανίζονταν

δ) παρατηρούμε μία παρασυναρμονία ισορροπίας θηρευτή καί θηράματος, τό καθένα έχει τινά πλεονεκτήματα καί μειονεκτήματα ώστε ποτέ η νίκη νά μήν γύρνει πρός τήν πλάστιγγα τού μέν ή τού δέ, ομοίως καί μέ τά έθνη τών ανθρώπων, δι’ αυτού Έλληνες όσον ευφυείς καί εάν είσαστε δέν θά κατακτήσετε ποτέ τόν κόσμον, διότι η Φύση είναι ανωτέρας ευφυίας καί επιφέρει ανατροπές πάντοτε απρόβλεπτες που σάς κάνει ν’ απορείτε. Τά ίδια ισχύουν καί δι’ άλλα έθνη, ακόμη καί διά τά εξωγήϊνα εάν είσαστε πεπεισμένοι ότι υπάρχουν… Όμως εκεί που ό άνθρωπος ή έναν άλλον ζώον φαίνεται ότι υπερισχύει, μέ φυσικά καί θαυμαστά γεγονότα, ανατρέπονται τά άλλα, τότε είναι που κατανοείς τήν αδιάκριτη υπερευδιάκριτη Θεία Παρέμβαση! Χαχαχαχα!…

Συνέχεια μέ τό Μέρος 2 ή δεύτερον προοίμιον…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
Μια σκέψη στο “Ταινεία: LAMB… ΤΡΟΜΕΡΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ. ΟΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΙ Ή ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ;… Μέρος 1”
  1. Νικόλα τά έχω κάνει όλα έναν, είναι μέ τίτλον χωρίς Μέρος 1, 2, 3, 4, 5… Θά αναρτηθούν ώς Μέρη ή όλα μαζύν;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek