Διαφημίσεις

Μπορεί η μετάλλαξη νά σέ κάνει καλύτερον DNA;… Τές απόψεις σάς παρακαλώ! Τό θέμα είναι σοβαρό καί καλούμαστε όλοι νά τό αντιμετωπίσουμε… Ο ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΓΕΝΕΤΙΣΤΗΣ ΠΛΑΣΤΟΥΡΓΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΜΗΤΗΣ ΚΑΚΟΥΡΓΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΓΕΝΕΤΙΣΤΗΣ ΠΛΑΣΤΟΥΡΓΟΣ ΣΑΤΑΝΑΣ!… Μέρος 4

Γεν. 3,23 καὶ ἐξαπέστειλεν αὐτὸν Κύριος ὁ Θεὸς ἐκ τοῦ παραδείσου τῆς τρυφῆς ἐργάζεσθαι τὴν γῆν, ἐξ ἧς ἐλήφθη.
Γεν. 3,23 Και έδιωξεν ο Θεός τον Αδάμ από τον παράδεισον της χαράς και της τέρψεως, δια να εργάζεται μετά κόπου την γην, από το χώμα της οποίας είχε πλασθή το σώμα του.

Γεν. 3,24 καὶ ἐξέβαλε τὸν Ἀδὰμ καὶ κατῴκισεν αὐτὸν ἀπέναντι τοῦ παραδείσου τῆς τρυφῆς καὶ ἔταξε τὰ Χερουβὶμ καὶ τὴν φλογίνην ῥομφαίαν τὴν στρεφομένην φυλάσσειν τὴν ὁδὸν τοῦ ξύλου τῆς ζωῆς.
Γεν. 3,24 Εβγαλε τον Αδάμ και τον έφερε να κατοικήση απέναντι από τον παράδεισον της χαράς και της τέρψεως. Διέταξε δε τα Χερουβιμ και την φλογίνην ρομφαίαν, την συστρεφομένην, να φυλάσσουν την οδόν, η οποία ωδηγούσε προς το δένδρον της ζωής.

(Εδώ μάς φανερώνει ότι μπορούσε ό Αδάμαντος καί η Εύα νά προσεγγίσουν ξανά τό Δένδρον τής Ζωής εάν δέν φυλάσσετο.., άρα τέ τό άφησε αφύλακτον διά νά τούς δοκιμάσει καί δέν γνωρίζουμε εάν μπορούσαν τά ζώα τού παραδείσου νά φάνε απ’ αυτόν καί άν ναί τό έκαμαν ή όχι ή άν δέν μπορούσαν. Πάντως εδώ περιγράφεται καί πνευματική κατάσταση καί οδός)…

Διακρίνουμε μία επαναλήψιμη προοπτική, διαμάχης τού σατανά κατά Τού Θεού τότες καί τώρα μέ καταπληκτική ομοιότητα στά αιτήματα τού καί στήν σύναψη τής συναγωγής τού αρχίζωντας νά επηρεάζει τούς Αδάμαντο καί Εύα έν παραδείσω αλλά καί τούς ανθρώπους εκτός παραδείσου:
Γεν. 4,13 καὶ εἶπε Κάϊν πρὸς Κύριον τὸν Θεόν· μείζων ἡ αἰτία μου τοῦ ἀφεθῆναί με·
Γεν. 4,13 Εκραξε τότε ο Καϊν απηλπισμένος και αναστατωμένος προς τον Θεόν· “το έγκλημα και η ενόχη μου είναι μεγαλυτέρα από την θείαν συγγνώμην.

(Εδώ ό Κάϊν Μετανοεί καί Ό Θεός αποδέχεται τήν Μετάνοια τού όπως θά ιδούμε πάρακατω)

Γεν. 4,14 εἰ ἐκβάλλεις με σήμερον ἀπὸ προσώπου τῆς γῆς καὶ ἀπὸ τοῦ προσώπου σου κρυβήσομαι, καὶ ἔσομαι στένων καὶ τρέμων ἐπὶ τῆς γῆς, καὶ ἔσται πᾶς ὁ εὑρίσκων με, ἀποκτενεῖ με.
Γεν. 4,14 Εάν όμως με διώξης από την περιοχήν αυτήν, όπου σήμερον ευρίσκομαι, και αποστρέψης το πρόσωπόν σου από εμέ και θα είμαι σαν κρυμμένος από την θείαν σου παρουσίαν, θα περιφέρωμαι στενάζων και τρέμων εις την γην, και τότε ο πρώτος τυχών, που θα με συναντήση, θα με φονεύση”.

(Εδώ δηλώνεται ότι υπήρχαν καί άλλοι ανθρώποι διότι ώς τότε ό Αδάμαντος καί η Εύα εκδιωγμένοι έκ Παραδείσου δέν είχαν άλλα παιδιά, μόνον τόν Κάϊν καί τόν Αύελ καί μία αδελφή ίσως κατ’ άλλην παράδοση…)

Γεν. 4,15 καὶ εἶπεν αὐτῷ Κύριος ὁ Θεός· οὐχ οὕτως, πᾶς ὁ ἀποκτείνας Κάϊν ἑπτὰ ἐκδικούμενα παραλύσει. καὶ ἔθετο Κύριος ὁ Θεὸς σημεῖον τῷ Κάϊν τοῦ μὴ ἀνελεῖν αὐτὸν πάντα τὸν εὑρίσκοντα αὐτόν.
Γεν. 4,15 Είπε δε προς αυτόν ο Θεός· “δεν θα συμβή κάτι τέτοιο· διότι εκείνος ο οποίος θα φονεύση τον Καιν, θα επισύρη εναντίον του πολύ περισσοτέρας τιμωρίας και θα παραλύση κάτω από το βάρος αυτών”. Εθεσε δε ο Θεός κάποιο σημάδι στον Καϊν, ώστε κανείς από όσους θα τον συναντούσαν, να μη τον φονεύση.

(Τό σημείον αυτόν μπορεί νά είναι ο,τιδήποτε πρός συνεννόηση μετά τών άλλων ότι είναι όμοιος τών ή νά τούς μάγευε έξ’ αποστάσεως ή νά τόν θεωρούσαν ώς κάποιον σπουδαίον…)

Γεν. 4,16 ἐξῆλθε δὲ Κάϊν ἀπὸ προσώπου τοῦ Θεοῦ καὶ ᾤκησεν ἐν γῇ Ναὶδ κατέναντι Ἐδέμ.
Γεν. 4,16 Εφυγε δε τότε ο Καϊν από την περιοχήν, εις την οποίαν μέχρι τότε ευρίσκετο και είχε την ευλογίαν του Θεού, και κατώκησεν εις την χώραν Ναίδ, η οποία ευρίσκετο απέναντι από την Εδέμ.

(Η Ναίδ αναγραμματιστί Δαίν ή Δίαν ή Δαϊν ή Ναϊδ ή Νιάδ, αλλά εντοπίζουμε τήν λέξη Δίαν! Καί η πόλη αυτή ήταν απέναντι από τήν Εδέμ χωρίς νά γνωρίζουμε πρός μία κατεύθυνση. Πρέπει νά μελετήσουμε εάν η χώρα αυτή είναι η Ελλάδα καί εάν ό Κάϊν γεννοκόπησε είς τήν Ελλάδα ή σ’ άλλη περιοχή οπού υπήρχαν Έλληνες. Γνωρίζουμε ότι οί απογόνοι τού γεννήθηκαν καί έδρασαν είς τές σημερινές αραβικές καί ίσως καί μέρος τής Βόρρειας Αφρικής)

Γεν. 4,17 Καὶ ἔγνω Κάϊν τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, καὶ συλλαβοῦσα ἔτεκε τὸν Ἐνώχ. καὶ ἦν οἰκοδομῶν πόλιν καὶ ἐπωνόμασε τὴν πόλιν ἐπὶ τῷ ὀνόματι τοῦ υἱοῦ αὐτοῦ, Ἐνώχ.
Γεν. 4,17 Ο Καϊν εγνώρισε τότε την σύζυγόν του, η οποία έμεινεν έγκυος και εγέννησε τον Ενώχ. Εκτισε δε ο Καϊν μίαν πόλιν και ωνόμασεν αυτήν με το όνομα του υιού του, Ενώχ.

(Η πόλις ήταν ένας πόλος συγκέντρωσης ανθρώπων, έναν χωρίον, καί πιθανόν νά ήρθαν καί άνθρωποι μέ προγόνους μή ίδιους μέ τού Κάϊν, εξού καί έλαβε γυναίκα η οποία δέν ήταν αδελφή τού ή από τούς γονείς τού γόνος, εκτός καί άν ζούσαν πολλά έτη ώστε νά έχουν διαφορά ετών πολλές δεκαετίες, αλλά καί πάλιν ανωτέρω δηλώθηκε η ύπαρξη άλλων ανθρώπων ή έστω οντοτήτων… τής κούφιας γής!)

Γεν. 4,18 ἐγεννήθη δὲ τῷ Ἐνὼχ Γαϊδάδ, καὶ Γαϊδὰδ ἐγέννησε τὸν Μαλελεήλ, καὶ Μαλελεὴλ ἐγέννησε τὸν Μαθουσάλα, καὶ Μαθουσάλα ἐγέννησε τὸν Λάμεχ.

Μέ αυτά θά συμπληρώσουμε ότι η ρήση κατ’ εικόνα καί καθ’ ομοίωση συνάδει ότι Ό Θεός έφτειαξε τέτοια Γονιοδομή/DNA ΑΝΘΡΩΠΟΥ ώστε αυτός νά μπορεί νά γίνει όμοιος μέ Τόν Θεόν διά τής προσωπικής ελευθέρας βουλήσεως τού έξ’ ίσης απόστασης γονιδίων καί όχι Γονιοδομή η οποία νά είναι έκ γενετής θρησκόληπτη μή έχουσα άλλη επιλογή!…
Ό ένας στίχος που τό υπαινίσσεται είς τήν γενεά τών Αδάμαντου καί Εύας είναι:
Γεν. 3,22 καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ἰδοὺ Ἀδὰμ γέγονεν ὡς εἷς ἐξ ἡμῶν, τοῦ γινώσκειν καλὸν καὶ πονηρόν· καὶ νῦν μή ποτε ἐκτείνῃ τὴν χεῖρα αὐτοῦ καὶ λάβῃ ἀπὸ τοῦ ξύλου τῆς ζωῆς καὶ φάγῃ καὶ ζήσεται εἰς τὸν αἰῶνα.

Η μέταφραση που δίνεται από τήν Εκκλησία είναι η εξής καί δέν ξέρω εάν είναι η ορθότερη αλλά συνάμα δέν τήν απορρίπτω:
Γεν. 3,22 Είπε δε τότε ο Τριαδικός Θεός· “ιδού ο Αδάμ έγινε πλέον σαν ένας από ημάς με την ικανότητα να γνωρίζη καλόν και κακόν ! Και τώρα μήπως τυχόν και απλώση το χέρι του και πάρη και φέγη από τον καρπόν του ξύλου της ζωής και γίνη αυτός και το κακόν αθάνατον, πρέπει να εκδιωχθή από τον παράδεισον”.

Μήπως Ό Θεός ειρωνεύεται τόν Αδάμαντο; Πάντως οί εβραίοι ραββίνοι πιστεύουν μέσω τής καμπάλλας ότι μπορεί νά επιτευχθεί η αθανασία εάν τήν απειροελάχιστη στιγμή κάνεις κάποια πράγματα που λέγουν αυτοί καί ν’ αρπάξεις συνάμα τήν εξουσία από Τόν Θεόν έλεγαν σ’ εκείνον τό τηλεοπτικό πρόγραμμα, χωρίς όμως νά είμαι βέβαιος, αλλά κάτι παρόμοιον… Πρέπει νά έχουν υπόψιν τούς εκτός τών άλλων καί τόν έν λόγω στίχον…

Γιατί νά μήν ζήσει στήν αιωνιότητα ό Αδάμαντος; Επειδή ήταν άδικος! Αλλά από λάθος θά μπορούσε η γνώση νά τόν κάνει αθάνατον καί θά ήταν επίσης άδικον νά τού τήν πάρει πίσω Ό Θεός καί θά ήταν Τού Θεού σφάλμα; Αυτόν εννοεί εδώ; Σφάλμα τό οποίον δέν έγινε!…

Ό Θεός επειδή είναι Δικαιοσύνη προμετράει τές πράξεις Τού νά μήν εμπεριέχουν ποτέ αδικία… έστω καί άν μέ τά μέτρα τού ανθρώπου είναι δικαιοσύνη καί κάποιες δικαιοσύνες Τού μέ τά μέτρα τού ανθρώπου είναι αδικίες!

Συνάμα όταν Ό Θεός έκαμε άνθρωπον τόν έκαμε νά έχει Γονιοδομή που νά μπορεί νά προσεγγίσει Τόν Θεόν μέ ελευθερία καί νά Αγιάσει. Έκαμε τόν Αδάμαντο καί τήν Εύα Αγίους καί όταν αμάρτησαν είχαν ήδη τό κατάλληλον DNA γιά νά Αγιάσουν όπερ καί έγινε. Μυστήρια πράγματα παίζοντε εδώ καί ό σατανάς προσπαθεί νά τά μεταλλάξει… Όταν έκαμε τήν Εύα από τό πλευρόν τού καί όταν εμφύσησε είς τόν Αδάμαντο κατ’ εικόνα καί καθ’ ομοίωση ελευθερίας καί γνώσης τούς έδωσε ήτοι ελευθέρα βούληση, επίγνωση καί επιλογή!… Τά βλαστοκύτταρα τού Αδάμαντου εγέννησαν τήν Εύα…
Γεν. 1 ,26 καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ᾿ εἰκόνα ἡμετέραν καὶ καθ᾿ ὁμοίωσιν, καὶ ἀρχέτωσαν τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καὶ τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καὶ τῶν κτηνῶν καὶ πάσης τῆς γῆς καὶ πάντων τῶν ἑρπετῶν τῶν ἑρπόντων ἐπὶ γῆς γῆς.

Γεν. 1,26 Εν συνεχεία ο Τριαδικός Θεός είπε καθ’ εαυτόν· “ας δημιουργήσωμεν τώρα τον άνθρωπον, σύμφωνα με την ιδικήν μας εικόνα, και να έχη την δυνατότητα να ομοιάση με ημάς. Αυτοί, άνδρας και γυναίκα, ας είναι άρχοντες και κύριοι των ιχθύων της θαλάσσης, των πτηνών του ουρανού, των κτηνών και όλης της γης και όλων όσα έρπουν επάνω εις την επιφάνειαν της γης”.

(Αυτός ό στίχος έρχεται σέ αντιπαραβολήν μέ αυτόν τόν στίχον: Γεν. 4,14 εἰ ἐκβάλλεις με σήμερον ἀπὸ προσώπου τῆς γῆς καὶ ἀπὸ τοῦ προσώπου σου κρυβήσομαι, καὶ ἔσομαι στένων καὶ τρέμων ἐπὶ τῆς γῆς, καὶ ἔσται πᾶς ὁ εὑρίσκων με, ἀποκτενεῖ με.
Γεν. 4,14 Εάν όμως με διώξης από την περιοχήν αυτήν, όπου σήμερον ευρίσκομαι, και αποστρέψης το πρόσωπόν σου από εμέ και θα είμαι σαν κρυμμένος από την θείαν σου παρουσίαν, θα περιφέρωμαι στενάζων και τρέμων εις την γην, και τότε ο πρώτος τυχών, που θα με συναντήση, θα με φονεύση”. Μήπως υπήρχαν άνθρωποι οίτινες εξελίχθηκαν έκ τού πιθήκου ή ποιήθηκαν προηγουμένως εκτός ή εντός παλαιότερου παραδείσου καί άλλοι άνθρωποι έν παραδείσω ήτοι Αδάμαντος καί Εύα Ζωή;… Καί η γενεά αυτών τών δύο νά κατακυριαρχήσει είς τήν γήν ή εννοεί όλους τούς ανθρώπους: «Γεν. 1,28 καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε καὶ πληρώσατε τὴν γῆν καὶ κατακυριεύσατε αὐτῆς καὶ ἄρχετε τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καὶ τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καὶ πάντων τῶν κτηνῶν καὶ πάσης τῆς γῆς καὶ πάντων τῶν ἑρπετῶν τῶν ἑρπόντων ἐπὶ τῆς γῆς.
Γεν. 1,28 Και ευλόγησεν αυτούς ο Θεός λέγων· “αυξάνεσθε και πληθύνεσθε, γεμίσατε όλην την γην και γενήτε κύριοι αυτής· σας δίδω την δύναμιν να είσθε κύριοι και εξουσιασταί των ιχθύων της θαλάσσης και των πτηνών του ουρανού, όλων των κτηνών και όλης της γης και όλων όσα, ως ερπετά, σύρονται επάνω εις την επιφάνειαν της γης”»/…)

Γεν. 1,27 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς.

(Ό Θεός έκαμε τόν άνθρωπον μέ τήν ίδια Λογική Ανακάλυψης Δικαίου καί Αδικίας καί είς τήν μορφήν οπού θά είχε Ό Υιός εάν ενσαρκώνετο!… πρίν ενσαρκωθεί, ή έστω άν είχε προενσαρκωθεί…)..//

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
3 σχόλια στο “Μπορεί η μετάλλαξη νά σέ κάνει καλύτερον DNA;… Τές απόψεις σάς παρακαλώ! Τό θέμα είναι σοβαρό καί καλούμαστε όλοι νά τό αντιμετωπίσουμε… Ο ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΓΕΝΕΤΙΣΤΗΣ ΠΛΑΣΤΟΥΡΓΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΜΗΤΗΣ ΚΑΚΟΥΡΓΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΓΕΝΕΤΙΣΤΗΣ ΠΛΑΣΤΟΥΡΓΟΣ ΣΑΤΑΝΑΣ!… Μέρος 4”
  1. ΠΑρα μΥθι
    ΥΠ Αρχουν δύο γένεσης”
    Η Μία τής Ιδέας
    Και η άλλη τής Φανερωσης*
    Λεξηπλασια*”// Λογοπλασια
    Ο Παράδεισος ως Ζεύγος”
    Απέναντι Εκτός Παραδείσου
    Γενέθλιον Κάιν και Αβελ
    Παράδειγμα*Παράδοση
    ΠΑΡΑ ΔΕΙΣ ΟΥ
    Δεις=βλέπω – θά δεις

  2. Γεν. 3,24 καὶ ἐξέβαλε τὸν Ἀδὰμ καὶ κατῴκισεν αὐτὸν ἀπέναντι τοῦ παραδείσου τῆς τρυφῆς καὶ ἔταξε τὰ Χερουβὶμ καὶ τὴν φλογίνην ῥομφαίαν τὴν στρεφομένην φυλάσσειν τὴν ὁδὸν τοῦ ξύλου τῆς ζωῆς.
    ///
    Τής Πύλες του Άδη τής φυλούσε ο Κέρβερος
    //
    Ο Εσωτατος κύκλος
    /
    Καμβάς ΣΞΔ/ΔΞΣ Ω

  3. Βασικό κριτήριο: να έχεις δεχθεί ότι υπάρχει Θεός και Σατανάς. Σε περίπτωση μη αποδοχής η αλλαγή dna “τελειοποιεί” το σώμα δηλ αποκλειστικά τα σάρκα/οστά. Η ερώτηση είναι για πόσο καιρό/γιατί; Προφανώς για να μπορεί κάποιος να ζει αιώνια. Για να αντέξεις αιώνια ζωή επι της γης πρέπει να μεταλλασσεται/update το σώμα σου αιώνια. Θα έχεις ξεφύγει τόσο που όταν “σκουριάσεις” θα γινεται auto shutdown xωρίς να το καταλαβαίνεις.
    Εάν όμως πιστεύεις στο Θεό, πορεύεσαι με Αυτόν και ότι σου έχει δώσει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek