Έναν σχόλιον ότι μπορεί αυτόν που είπα νά είναι αιρετικόν….
Επαναλαμβάνω γιά πολλοστή φορά ότι πολλά από τά σχόλια στά άρθρα μού δέν τά βλέπω, όχι επειδή δέν θέλω αλλά επειδή δέν έχω χρόνον, δυστυχώς! Ή σέ μερικές περιπτώσεις επειδή δέν έχω ορέγομαι καυγά τήν δεδομένη στιγμή επειδή έχω νά κάνω κάτι εποικοδομητικότερον ή γιά νά μήν κολλάσω ή κολλαστώ, άλλα δέν ισχύει πάντοτε, διότι συχνάκις ό εποικοδομητικός καυγάς είναι ψυχωφέλιμος… Αυτά γιά νά μήν νομίζει κανένας αναγνώστης ότι δέν τόν σέβομαι…
Επειδή έγινε έναν μπάχαλον καί πήρα σβάρνα τά παλαιότερα άρθρα μού νά τά ξαναφυλάξω από τινός σημείου καί μετά, έτυχε νά ιδώ έναν σχόλιον που δέν είχα διαβάσει από τό άρθρον: https://katohika.gr/ellada/ksechasa-na-sou-po-to-simantiko-me-to-pascha-pou-den-katalaves/#comment-584449
ΑΝΩΝΥΜΟΣ: «Ποιος σου ειπε Παναγιωτη Δια οτι ο ιερεας λεει:νηστευσαντες και μη νηστευσαντες ελατε για Θεια Κοινωνια;;;;ποιος σου ειπε οτι μπορεις να Κοινωνας χωρις νηστεια και εξομολογηση κατα χαριν Θεου οπως λες;;;;;ο ιερεας λεει:νηστευσαντες και μη νηστευσαντες ευφρανθητε σημερον,δεν λεει ελατε και Κοινωνειστε.δεν μπορει να πορνευω,να μοιχευω,να πηδιεμαι με την κουμπαρα,να κλεβω στην ζυγαρια στο μπακαλικο τον πελατη και να ανοιγω το στομα να Κοινωναω επειδη ετσι σε συμφερει εσενα.αυτο ειναι ακρως ΑΙΡΕΤΙΚΟ».
Ένοιωσα τήν ανάγκη νά απαντήσω μέ αγάπη σ’ αυτόν τό σχόλιον… Εκείνον όμως που μέ κατέπληξε είναι ότι είχα πολλά άρθρα νά φυλάξω καί δέν είχα χρόνον γιά τά παλαιότερα σχόλια, εντούτοις κάτι μέ έσπρωξε νά ιδώ τά σχόλια σ’ αυτόν τό άρθρον! Ίσως επειδή τώ όντι είμαι αιρετικός αλλά γιά νά επισημάνω ίσως καί άλλα αιρετικά τεκταινόμενα, πώς τά φέρνει Ό Θεός έ;…
Πρώτον νά απαντήσω γιά τήν αίρεση ή «αίρεση» μού, ειλικρινά δέν ξέρω ποίον από τά δύο ισχύει καί πότε ισχύει, είμαι αδύναμος νά καταλάβω καί τό παραδέχομαι ενώπιον Τού Θεού!…
Άκουσα καί εγώ ό τρελλός πρίν μερικά έτη από μία πιστή ότι τήν ημέρα τής Αναστάσεως μπορεί ό καθένας νά πάει νά Μεταλάβει Θείαν Κοινωνίαν. Προσωπικώς τό έκλαβα ότι επειδή Αναστήνεται Ό Χριστός τή αυτή ημέρα, συγχωρεί μέ τήν άπειρη Αγάπη Τού τούς πάντες καί τούς αφήνει νά Μεταλάβουν. Δέν τό εννοώ ότι συγχωρεί τίς αμαρτίες τούς αλλά επιτρέπει νά Τόν θέσουν μέσα τούς ώς φάρμακο, ώς γιατρειά, ώς προσωρινό καυτηριασμό τής αμαρτίας, επειδή τή αυτή ημέρα βγαίνει Τώ Άγιω Φωτί καί ανάβει τά κεριά αμαρτωλών καί μή αμαρτωλών κληρικών καί λαϊκών καί γιά μερικά δευτερόλεπτα δέν καίγει Τό Φώς Αυτόν ούτε τά γένια τούς, ήτοι προσωρινώς… Έναν άλλο παράδειγμα είναι ότι ό Αγιασμός πίνεται από τούς πιστούς ή ακόμη καί από τούς αλλόθρησκους ή άθρησκους ή άπιστους καί ψυχοκαταπραϋνει καί συνάμα διώκει τά δαιμόνια, αλλά πολλάκις πρίν αυτά φύγουν καταδαιμονίζουν τόν πίνονταν καί άν αυτός επιμένει φεύγουν. Βεβαίως ό Αγιασμός δέν είναι τό ίδιον μέ Τήν Θεία Κοινωνία αλλά δέν είναι κάτι ασήμαντο όπως δέν είναι καί Τό Άγιον Φώς έκ Τάφου Χριστού!
Εάν είμαι αιρετικός επειδή είπα ότι τήν νύχθα Τής Αναστάσεως κάθ’ ένας μπορεί νά Μεταλάβει απολογούμαι ούτως ή άλλως!
Μπορεί όμως νά ήταν μία αμαρτία ή άστοχη σκέψη, άποψη καί γνώμη καί όχι αιρετικότητα ή πλήρης αιρετικότητα, μπορεί καί όχι, δέν μπορώ νά διακρίνω. Προσωπικά τό είπα από αγάπη καί ώς προσωρινό αγγάλιασμα Τού Χριστού μέ τό σώμα καί τό αίμα Τού καί μπορεί νά έσφαλλα…
Βεβαίως δέν συγχωρείται. Πολύ σωστά ό ανώνυμος αναγνώστης είπε: «δεν μπορει να πορνευω,να μοιχευω,να πηδιεμαι με την κουμπαρα,να κλεβω στην ζυγαρια στο μπακαλικο τον πελατη και να ανοιγω το στομα να Κοινωναω επειδη ετσι σε συμφερει εσενα»… Βεβαίως τό εσένα δέν ξέρω άν τό είπε ειδικά γιά εμένα ή γενικώς, αλλά εγώ τό είπα από Αγάπη Χριστού ότι μπορεί νά τό επιτρέπει…
Εννοείται ότι όταν είπα αυτόν γιά τήν Θεία Κοινωνία τήν νύχτα τής Αναστάσεως είχα υπόψιν μού αυτόν που δέν νήστευσε επειδή δέν μπορούσε, ή αδυνατούσε ή από άλλες συγκυρίες αδυναμίας καί εξάντλησης ή καί σωματότυπου σέ συνδοιασμό μέ τά πολλά τρεξίματα πάνω κάτω τής βιωτής καί άλλους παρεμφερείς παράγοντες καί όχι τό νά πηδιέσαι μέ τήν κουμπάρα… Άλλο δέν νηστεύω καί άλλο πηδιέμαι μέ τήν κουμπάρα… καί Μετανόησα σέ Εξομολόγηση, άλλο χωρίς Εξομολόγηση καί άλλο δέν μετανόησα καθόλου, τό καθένα έχει τό ειδικό βάρος αμαρτίας τού…
Γιά νά πάς νά Μεταλάβεις τήν νύχτα τής Αναστάσεως έστω ενώ δέν είχες Εξομολογηθεί καί δή εφέτος που ήταν άνω κάτω η κατάσταση μέ τούς εγκλεισμούς, τήν δυσκολία προσέγγισης εκκλησίας, παπά, κυκλοφορίας γιά νά πάς στόν παπά, παπάδων που λένε έτσι καί παπάδων που λένε άλλως πώς καί δέν ξέρεις ποίος είναι ό πιό σωστός καί ποίος ό πιό λανθασμένος, νομίζω ότι έχει κάποιο άλλοθι, μπορεί καί νά σφάλλω αλλά δέν σημαίνει ότι είμαι αιρετικός νομίζω, μπορεί καί νά σφάλλω καί σ’ αυτόν καί ζητώ συγχώρεση από Τόν Χριστόν!… Προσωπικά δυσκολεύτηκα καί δέν πήγα έν τέλει εφέτος νά Εξομολογηθώ, διότι η κατάσταση ήταν μία αηδία μέ τούς εγκλεισμούς καί τούς παπάδες μέ τά όσα αντιμετώπιζαν καί εμείς μέ τίς μετακινήσεις μάς. Νομίζω έστω έν μέρει συμφωνείτε όλοι…
Τουλάχιστον στόν τόπο μού αυτό έζησα… σύν καί η καθημερινή κατάπτωση, τό έναν μήνυμα γιά νά μήν έχεις χρόνο ούτε γιά τόν παπά καί λιγότερο χρόνο ό παπάς γιά λιγότερους Πιστούς νά Εξομολογηθούν…
Νομίζω ότι γιά νά λέγω όσα είπα ίσως δέν είμαι αιρετικός αλλά ένας αφελής αμαρτωλός έστω καί άν είμαι ό αμαρτωλότερος όσων υπάρχουν, υπήρξαν καί μπορούν νά υπάρξουν…. Νομίζω, τό ξέρει Ό Θεός καλύτερα…
Γνωρίζουμε όλοι ότι Τό Άγιον Φώς βγαίνει μόνον στούς Ορθόδοξους καί δή Έλληνες…
Τώρα θά εξετάσουμε πόσον αμαρτωλοί ή αιρετικοί είμαστε ώς Ορθόδοξοι καί όποιον καί άν ισχύει από τά δύο Ό Χριστός μάς βγάζει Τό Άγιον Φώς κατ’ επιλογήν Παραδόσεως καί Θελήματος Τού καί όχι επειδή οπωσδήποτε είμαστε καλύτεροι ή καλύτεροι σέ όλα από τούς άλλους Χριστιανούς ή μή Χριστιανούς… Αλλά επειδή έτσι θέλει, όπως θέλει ν’ αγαπάει τόν λαόν που έφερε κατά διαταγήν Τού ό Μωυσής από τήν Αίγυπτον έστω καί εάν Τόν Ενσταύρωσαν καί που στήν Παλαιά Διαθήκη αναφέρονται προφυτείες Αγάπης αλλά καί Τιμωρρίας λίαν συντόμως γιά νά Μετανοήσουν καί δηλώνει έκτοτε ότι θά τούς αγαπάει.. Μέ τήν ίδια Προσυνέπεια, θέλει εμάς τούς Έλληνες ή Ορθόδοξους γενικώς νά έχουμε τό Προνόμοιον μέ Τό Θείον Άγιον Φώς…
Πάμε νά δούμε καί νά κρίνουμε τί είναι αιρετικό καί τό αμαρτωλό ή άν σέ πολλές ή όλες τίς περιπτώσεις είναι τό ίδιο ή δυσδιάκριτο;…
Λουκά κεφ. 16:18: «Πᾶς ὁ ἀπολύων τὴν γυναῖκα αὐτοῦ καὶ γαμῶν ἑτέραν μοιχεύει, καὶ πᾶς ὁ ἀπολελυμένην ἀπὸ ἀνδρὸς γαμῶν μοιχεύει».
Τώρα θέλω ό Ανώνυμος καί ό κάθε ανώνυμος θέλω νά μού πεί άν ό παπάς που δίνει συγχωροχάρτι ή «συγχωροχάρτι» ή καί διαζύγιον ή καί ψευδοδιαζύγιον σέ έναν ζεύγος τό οποίον ευλογήθηκε είς τόν Ναόν ή έστω εκτός Ναού από παπά… είναι αιρετικός ή αμαρτωλός μέ βάση τά ανωτέρω λόγια Τού Χριστού στό Κατά Λουκάν 16:18…
Βεβαίως δέν ξέρω τί κάνουν οί Παλειοημερολογήτες αλλά θά τό ψάξω εδώ που τό σκέπτομαι τώρα… ούτε ξέρω εάν ό Ανύνυμος είναι Παλειοημερολογήτης ή όχι. Εδώ κάνουμε έρευνα Ειλικρίνειας καί Εντιμότητος χωρίς νά δικάζουμε κανένα, άν πρέπει νά δικάσουμε είναι ό καθένας τόν εαυτόν τού σέ θέματα Θρησκευτικά ειδικώς…
Λοιπόν, επαναλαμβάνω, ό ιερέας που νύμφευσε έναν ανδρόγυνον μετά από διαζύγιον επανανυμφεύει αμφότερους μέ άλλους συντρόφους ώς ανδρόγυνα, σέ αντίθεση τών όσων λέγει Ό Χριστός στό κατά Λουκάν 16… Είναι αυτόν αίρεση ή αμαρτία; Είναι αυτόν συγχώρεση καί αγάπη καί αναγκαίο κακό γιά νά μήν γίνει κακότερο ή ψευδόπιστη καί υποκρισία ή καί παρανόηση καί αθέτηση τού Νόμου Τού Θεού;…. Μία υποψία χωρίς νά τήν ενστερνίζομαι μπορεί νά είναι ο,τιδήποτε απ’ αυτά αναλόγως πώς κρίνει Ό Θεός τήν καρδία, τό μυαλό, τά νεφρά, τήν Μετάνοια, τήν Διάθεση αυτών που δίνουν διαζύγιον καί αυτών που διαζεύκτηκαν, μπορεί καί νά μήν ισχύει ή νά ισχύουν καί όλα….
Μέ τήν ίδια λογική, κάποιος όπως εμένα που πάει καί Μεταλαμβάνει εφέτος έν καιρώ κορώνα σιώνας ή πρίν αυτή χωρίς νά Εξομολογηθεί ή νηστεύσει καί που παρακινεί καί τούς άλλους νά τό κάνουν χωρίς νά έχουν επίσης Εξομολογηθεί ή νηστεύσει καί ενώ παρέλειψε ή ξέχασε νά επισημάνει ότι πρέπει νά μήν έχουν κάνει σοβαρές αμαρτίες καί νά έχουν Μετανοήσει έστω, είναι αίρεση όσον αίρεση είναι νά απολύεις τήν γυναίκα σού καί νά νυμφεύεσαι άλλη ή νά νυμφεύεσαι γυναίκα απολυμένη απ’ άλλον. Καί προσέξετε δέν είπε Ό Χριστός ότι δέν είναι μοιχεία επειδή αυτή μοιχεύετο ήδη, έστω καί άν αυτόν δέν αρέσει σέ πολλούς καί πολλοί δέν θά τό άντεχαν ούτε ημέρα μέ τό ανδρικό δίκειο τούς… Βεβαίως μπορεί νά μού πεί κάποιος ότι ό τάδε ή τινά πατέρας τής Εκκλησίας είδε όνειρο ή εμπνεύστηκε ή αποφάσισε τό μέν ή δέ γιά νά μήν μαλώνουν όλημερα τά ανδρόγυνα που δέν συμφωνούν καί γίνει καί κανέναν έγκλημα. Άν ισχύει αυτό είναι από αγάπη Χριστού καί μέ τήν ίδια αγάπη κάλλιστα μπορεί υπό τινές προϋποθέσεις νά δέχεται νά Τόν Μεταλάβεις τήν νύχτα τής Αναστάσεως γιά νά σέ καταπραϋνει…
Έτερον παράδειγμα είναι ότι κάποιοι παπάδες από μόνοι τούς ή αφού καλεστούν Μεταλαμβαίνουν όσους ψυχομαχούν αφού Εξομολογήθηκαν ή όσον κατάφεραν νά Εξομολογηθούν καί μπορεί νά τό κάνουν έστω καί άν δέν τά καταφέρουν οί μελλοθάνατοι, αλλά τό κάνουν αυτόν τό παράπτωμα όχι επειδή είναι αιρετικοί αλλά από ΑΓΑΠΗ!… Πειάνουν τήν αμαρτία τού ψυχόμαχου πάνω τούς… κάπως έστω… Στό τέλος τού άρθρου θέτω όλον τό κεφ. 16 τού Λουκά… αλλά τώρα πάμε στόν Ησαϊα… που είναι καί αυτός που χορεύει στόν γάμον σάς καί δέν μπορεί μάλλον νά κάνει λάθος ή άν κάνει Ό Θεός τόν συγχωρεί επειδή ουδείς αναμάρτητος, ούτε κάν ό προφύτης, άσε που ό Ησαϊας αναφέρει ρήσεις από τό παρελθόν όπως καί άλλοι προφύτες καί Ό Ίδιος Ό Χριστός, αλλά ό Ησαϊας είναι καί ποιητής στίς αφηγήσεις τού… που δέν ξέρω άν είναι όλες προφυτείες ή κάποιες προφυτείες καί άλλα λόγια τού ποιητικά σέ πεζό ποιητικό λόγο αντί περισσότερο λυρικό ή ποιητικότερο έμμετρο όπως ισχύει στόν Δαυίδ…
Ησαϊας 66: «3 Όποιος, όμως, σφάζει βόδι, είναι σαν εκείνον που φονεύει άνθρωπο· όποιος θυσιάζει αρνί, είναι σαν εκείνον που κόβει τον λαιμό σκύλου· όποιος προσφέρει προσφορά από άλφιτα, είναι σαν εκείνον που προσφέρει χοιρινό αίμα· όποιος θυμιάζει, είναι σαν εκείνον που ευλογεί ένα είδωλο. Ναι, αυτοί διάλεξαν τους δρόμους τους, και η ψυχή τους ευχαριστιέται στα βδελύγματά τους». «20 Και θα φέρουν όλους τούς αδελφούς σας από όλα τα έθνη προσφορά στον Κύριο, επάνω σε άλογα, κι επάνω σε άμαξες, κι επάνω σε φορεία, κι επάνω σε μουλάρια, κι επάνω σε γρήγορα ζώα, προς το άγιο βουνό μου, την Ιερουσαλήμ, λέει ο Κύριος, καθώς τα παιδιά τού Ισραήλ φέρνουν στον οίκο τού Κυρίου την προσφορά από άλφιτα σε καθαρό σκεύος (εδώ λέγει άλλα γιά τά άλφιτα; Δέν λέγει ότι είναι σάν νά προσφέρεις χοιρινό κρέας αλλά νά προσφέρεται σέ καθαρόν σκεύος».
Σφάζεις ή τρώς βόδι Χριστιανέ;… Είσαι αμαρτωλός ή αιρετικός, η ερώτηση καί σ’ εσένα Ανύνυμε… Θυσιάζεις, σφάζεις, τρώγεις αρνί Χριστιανέ; Άλφιτον κατά τό Λεξικόν Ιωάν Σταματάκου είναι η χονδροκοπανισμένη κρίθη… καί άν τό προσφέρεις είναι ώς νά προσφέρεις χοιρινόν κρέας. Όποιος θυσιάζει είναι ώς νά ευλογεί είδωλα… Από τήν άλλη Ό Χριστός δέν λέγει ότι τά θυμιάματα σφαγία είναι κακά αλλά τό νά ορκίζεσαι σ’ αυτά ή τά δώρα όπως τό λέγει καί όχι είς τό θυσιαστήριον είναι μωρία… Μετά θυσιάσθηκε Ό Ίδιος καί η Θυσία πλέον είναι προσφορά Ιδίου πρός εμάς υπό τήν προϋπόθεση ότι είμαστε καθαροί… Μήπως ό Ησαϊας αντιφάσκει μέ Τόν Χριστόν ή μήπως προφυτεύει ότι θά είναι αμαρτία νά θυσιάζεις σφαγία μετά Χριστόν; Αλλά συνάμα λέγει όποιος θυσιάζει! Τό θυμίαμα είναι θυσία ή όχι;
Βεβαίως, αναφέρεται ή έστω αυτοί που δέν τρώνε κρέατα είναι Χριστιανικότεροι ή καί Θειότεροι απ’ εκείνους που δέν τρώνε όπως οί ακρεατοφάγοι Μοναχοί όσοι δηλαδή δέν τρώνε κρέας καί ιερείς καί οί χορτοφάγοι όχι από ματαιοδοξία ή κενοδοξία υγείας, καλλιγραμμίας σώματος καί ευεξίας ενώ συνάμα μπορεί νά μοιχεύουν, πορνεύουν, αδικούν, όπως έκαναν οί Γραμματείς καί Φαρισαίοι τότες καί σήμερα συμπεριλαμβανομένων όλων μάς μέ τόν άλφα ή βήτα ή τινά έτερον τρόπον, χαχαχαχα!… Εδώ σέ θέλω Ανώνυμε καί κάθε Ανώνυμε μηδενός εξαιρουμένου ούτ΄εμένα βεβαίως!….
Μήπως οί παπάδες που ευλογούν, τηρούν τά Μυστήρια, δέν τρώνε χοιρινό, βοδινό, αρνίσιο, κρέας;… Όσοι τέλος πάντων τό κάνουν…
Ησαϊας 66: «17 Αυτοί που αγιάζονται κι αυτοί που καθαρίζονται στους κήπους, ο ένας ύστερα από τον άλλον, απροκάλυπτα, τρώγοντας χοιρινό κρέας, και τα βδελύγματα, και το ποντίκι, αυτοί θα καταναλωθούν μαζί, λέει ο Κύριος».
Εδώ Ορθοδοξούλη μού ποίος έχει περισσότερο δίκαιο, ποίος είναι Χριστιανικότερος καί Θειότερος κατά τόν Ησαϊα, ό Μωαμεθανός που δέν τρώγει χοιρινό ή εσύ που τό τρώς; Έ; Είναι αιρετικός ή περισσότερο αιρετικός ό Ορθοδοξούλης ή ό Μωαμεθανούλης στό εδάφιον 17 τού κεφ. 66 τού Ησαϊα καί στό ανωτέρω 3;… Καί Ορθοδοξούλη μού όταν πρίν από μήνες σού έλεγα ότι κάθε θρησκεία ή δόγμα έχει τά λάθη καί τά σωστά, έστω άν υπερτερεί μία, τί λές που στήν Ινδία δέν σφάζουν βούν/βόδι επειδή είναι ιερόν καί τό σέβονται περισσότερο καί από άνθρωπο; Άνθρωπο σκοτώνουν ευκολότερα από βόδι, αλλά επειδή μετά λένε αφού σέβομαι τά βόδια σάν ανθρώπους καί είναι ίσης αξίας μέ τούς ανθρώπους, τότε άμα σκοτώνω ανθρώπους είναι σάν σκοτώνω βόδια καί μ’ αυτόν τόν τρόπον έκτός έν καιρώ πολέμου οί ανθρωποφονίες μειόνονταν καί περιορίζονται είς τό ελάχιστον… Καί νά θυμίσω επίσης τήν άρνηση τού Οδυσσέα νά φάγει ιερά βόδια τού Ήλιου καί ότι κάποιοι συντρόφοι τού έφαγαν παρ’ όλες τίς προειδοποιήσεις τού καί απόθαναν οικτρά… Αυτά πολύ πρίν τόν Ησαϊα, άρα τέ υπάρχει μία ενδελέχεια που μπορεί καί νά φτάνει ή καί προέρχεται από τόν Ερμή τόν Τρισμέγιστον… άλλο θέμα αυτό, τό αναφέραμε αρκετά σ’ άλλα άρθρα….
Ησαϊας 66: «4 Κι εγώ, λοιπόν, θα διαλέξω τα ολέθρια σ’ αυτούς, και θα φέρω επάνω τους όσα φοβούνται· επειδή, καλούσα, και κανένας δεν απαντούσε· μιλούσα, και δεν άκουγαν· αλλά, μπροστά μου έκαναν το κακό, και διάλεγαν εκείνο που δεν ήταν αρεστό σε μένα».
Γιά νά είμαστε ειλικρινείς ούτε εμείς οί Χριστιανοί ούτε οί Εβραίοι ούτε οί Ινδοί κάνουν αποχή από τό χοιρινό κρέας, αλλά μόνον ό Μωαμεθανοί. Ενώ οί Ινδοί απέχουν από τό βοδινό… Οί μόνοι που απέχουν απ’ όλα είναι Μοναχοί τής Ορθοδοξίας καί άλλων θρησκειών… καί χριστιανικών εκκλησιών… αιρετικών, ημιαιρετικών ή πληγωμένης χριστιανοσύνης όπως είπε ό Άγιος Νεκτάριος μέ αγάπη γιά τούς αιρετικούς Καθολικούς κατ’ άλλους αγίους ή μή αγίους Ορθόδοξους… Φύρδην μίγδην δηλαδή, αλλά Ό Θεός είναι καρδιογνώστης καί ξέρει πώς ό καθένας τό εννοεί υποσυναίσθητα καί κρίνει αναλόγως, κ’ εμένα τόν παναμαρτωλό καί πιθανόν ώ μή γένοιτο αιρετικό όταν καλώ νά Μεταλάβετε είτε νηστεύσατε είτε δέν νηστεύσατε τήν νύχτα Τής Αναστάσεως. Σημειώνω ότι στό Άγιον Όρος καί στίς πόλεις μάς εννοείται, άν ό ιερέας κρίνει νά Μεταλάβεις έστω καί άν δέν νήστευσες μετά τήν Εξομολόγηση στό επιτρέπει άμεσα ή μετά από τριήμερη νηστεία. Στό Άγιον Όρος επειδή δέν έχεις χρόνον καί θά πρέπει νά φύγεις προσεύχεται, λαμβάνει επάνω τού τίς πιθανές αμαρτίες που δέν σού επιτρέπουν νά Μεταλάβεις αλλά δέν είναι διορθώσιμες μετά τήν Εξομολόγηση καί σού λέγει Μετάλαβε… Π.χ. εάν μοιχεύεις μέ μοιχοσύνζυγον σού λέγει πρέπει νά νυμφευθείς καί μετά νά Μεταλάβεις έστω καί άν στήν Εξομολόγηση παραδέχεσαι τήν αμαρτία αλλά δέν τήν διορθώνεις δηλαδή δέν Μετανοείς έν πράξει…
Ησαϊας 65: «3 λαό που πάντοτε με παροξύνει, μπροστά στο πρόσωπό μου· που θυσιάζει σε κήπους, και θυμιάζει επάνω σε πλίθες·
4 που μένει μέσα στα μνήματα, και διανυχτερεύει μέσα σε απόκρυφους τόπους· που τρώει κρέας χοιρινό, και μέσα στα σκεύη του έχει ζωμό ακάθαρτων πραγμάτων·»
Πόσες φορές διάβασα κάτι καί εκνρευρίστηκα ή ταράχθηκα καί αντί νά βλασφημήσω τό κατάπινα καί τήν λίαν συντόμως τό συνειδητοποιούσα ότι ήταν σωστόν εκείνο που μ’ αιφνιδίαζε καί τό θεωρούσα εξωφρενικό, χαχαχα! Γι’ αυτό σάς λέγω συχνά κάνετε υπομονή στίς Γραφές καί σέ πολλά άλλα που αναγνώθετε… Τίς προάλλες που διάβαζα Ησαϊα ταράχθηκα καί οξύς διαταρακτικός θυμός συκρατημένα μέ κατέλαβε καί είπα Θεέ μού δώσε μού νά καταλάβω. Καί νά που βρήκα τό σχόλιον τού Ανώνυμου που έγινε αφορμή… Μήπως νομίζετε ότι Ό Χριστός διαφωνεί μέ τόν Ησαϊα; Πάμε νά δούμε κατά Λουκάν κεφ.8: 27-39, σέ παρένθεση η γνώμη μού μέ βάση τήν λογική:
«26 Καὶ κατέπλευσεν εἰς τὴν χώραν τῶν Γαδαρηνῶν, ἥτις ἐστὶν ἀντίπερα τῆς Γαλιλαίας. 27 ἐξελθόντι δὲ αὐτῷ ἐπὶ τὴν γῆν ὑπήντησεν αὐτῷ ἀνήρ τις ἐκ τῆς πόλεως, ὃς εἶχε δαιμόνια ἐκ χρόνων ἱκανῶν, καὶ ἱμάτιον οὐκ ἐνεδιδύσκετο καὶ ἐν οἰκίᾳ οὐκ ἔμενεν, ἀλλ᾿ ἐν τοῖς μνήμασιν. 28 ἰδὼν δὲ τὸν ᾿Ιησοῦν καὶ ἀνακράξας προσέπεσεν αὐτῷ καὶ φωνῇ μεγάλῃ εἶπε· τί ἐμοὶ καὶ σοί, ᾿Ιησοῦ, υἱὲ τοῦ Θεοῦ τοῦ ὑψίστου; δέομαί σου, μή με βασανίσῃς. 29 παρήγγειλε γὰρ τῷ πνεύματι τῷ ἀκαθάρτῳ ἐξελθεῖν ἀπὸ τοῦ ἀνθρώπου. πολλοῖς γὰρ χρόνοις συνηρπάκει αὐτόν, καὶ ἐδεσμεῖτο ἁλύσεσι καὶ πέδαις φυλασσόμενος, καὶ διαρρήσσων τὰ δεσμὰ ἠλαύνετο ὑπὸ τοῦ δαίμονος εἰς τὰς ἐρήμους. 30 ἐπηρώτησε δὲ αὐτὸν ὁ ᾿Ιησοῦς λέγων· τί σοί ἐστιν ὄνομα; ὁ δὲ εἶπε· λεγεών· (όταν λέγει στόν Ιησούν νά μήν τόν βασανίσει, ποίος τό λέγει, ό δαιμονιζόμενος ή η λεγεών ώς έναν σώμαν δαιμόνων; Αμφότεροι καί ό δαιμονιζόμενος έναν σώμαν μέ τήν λεγεών καί συνάμα ό δαιμονιζόμενος όταν κατευνάζετο η έξαρση τής λεγεών δαιμόνων τήν νύχτα είς τά μνήματα παρακάλει νά σωθεί καί απαλλαχθεί, γι’ αυτό Ό Χριστός έφυγε από τήν Γαλιλαία καί πήγε αντίπερα είς τήν πόλιν Γαδαρηνών, μετά θά σού εξηγήσω γιατί λέγεται ό όνος γαείδαρος ήτοι γάδαρος ελληνοκυπριαστί) ὅτι δαιμόνια πολλὰ εἰσῆλθεν εἰς αὐτόν· 31 καὶ παρεκάλει αὐτὸν ἵνα μὴ ἐπιτάξῃ αὐτοῖς εἰς τὴν ἄβυσσον ἀπελθεῖν (η λεγεών καί δαιμονιζόμενος ώς έναν σώμαν όπως θά γίνει ό μικροψηγματοποιημένος μέ τήν ηλεκτρονική σφραγίδα χάραγμα επικοινωνίας καί συγκοινωνούντων δοχείων δι’ εμβολιασμών καί εξωτερικού σήματος επί μετώπου ή δεξιάς χείρας σύντομα, παρεκάλει νά μήν πέμψει τό θηρίον αυτόν τό πολυκέφαλον καί δή λεγεωνοκέφαλον είς άβυσσον, όπως τό πολυκέφαλον θηρίον τής Αποκαλύψεως καί πρώτερα είς τόν Δανιήλ). 32 ἦν δὲ ἐκεῖ ἀγέλη χοίρων ἱκανῶν (αρκετών, εξού έν Κύπρω λέμε κανεί = ικανεί = αρκετά όταν μάς βάζει κάποιος φαγοπότι ή όταν δέν αντέχουμε τίς ασέβειες κάποιου, ή γιά μία άλλη ποσότητα) βοσκομένων ἐν τῷ ὄρει· καὶ παρεκάλουν αὐτὸν ἵνα ἐπιτρέψῃ αὐτοῖς εἰς ἐκείνους εἰσελθεῖν· καὶ ἐπέτρεψεν αὐτοῖς (πρόσεξε, επαρεκάλει η λεγεών δαιμόνων νά εισέλθουν είς τούς χοίρους, επειδή είναι ακάθαρτοι καί Ό Χριστός επέτρεψε νά εισέλθουν όχι γιά νά μείνουν εκεί όπως νόμιζε η λεγεών αλλά γιά νά καταστρέψει Ό Χριστός καί τούς χοίρους καί η λεγεών νά επιστρέψει είς τήν άβυσσον μετά τόν καταπνιγμόν τών χοίρων, αλλά γιατί τό έκαμε αυτόν Ό Χριστός;). 33 ἐξελθόντα δὲ τὰ δαιμόνια ἀπὸ τοῦ ἀνθρώπου εἰσῆλθον εἰς τοὺς χοίρους, καὶ ὥρμησεν ἡ ἀγέλη κατὰ τοῦ κρημνοῦ εἰς τὴν λίμνην καὶ ἀπεπνίγη (οί χοίροι αφήνιασαν όταν εισήλθαν τά δαιμόνια μέσα τούς καί όρμησαν είς τόν κρημνόν επειδή τρελλάθηκαν καί επειδή έτσι επέτρεψε καί ήθελε Ό Χριστός! Αλλά γιατί τό ήθελε; Επειδή ήθελε νά παραδειγματίσει τούς Γαδαρηνούς νά μήν τρώνε χοιρινόν κρέας όπως λέγει ό Μωσαϋκός Νόμος ός είναι έκ Χριστού, προσέξετε πάρακατω…). 34 ἰδόντες δὲ οἱ βόσκοντες τὸ γεγενημένον ἔφυγον, καὶ ἀπήγγειλαν εἰς τὴν πόλιν καὶ εἰς τοὺς ἀγρούς.
35 ἐξῆλθον δὲ ἰδεῖν τὸ γεγονός, καὶ ἦλθον πρὸς τὸν ᾿Ιησοῦν καὶ εὗρον καθήμενον τὸν ἄνθρωπον, ἀφ᾿ οὗ τὰ δαιμόνια ἐξεληλύθει, ἱματισμένον καὶ σωφρονοῦντα παρὰ τοὺς πόδας τοῦ ᾿Ιησοῦ, καὶ ἐφοβήθησαν. 36 ἀπήγγειλαν δὲ αὐτοῖς οἱ ἰδόντες πῶς ἐσώθη ὁ δαιμονισθείς. 37 καὶ ἠρώτησαν αὐτὸν ἅπαν τὸ πλῆθος τῆς περιχώρου τῶν Γαδαρηνῶν ἀπελθεῖν ἀπ᾿ αὐτῶν, ὅτι φόβῳ μεγάλῳ συνείχοντο· αὐτὸς δὲ ἐμβὰς εἰς τὸ πλοῖον ὑπέστρεψεν (Οί Γαδαρηνοί εφοβήθησαν Τόν Χριστόν όπως εφοβούντο οί προγόνοι τούς έν ερήμω τόν Μωυσέα ός έσφαξε τούς ποιούντας είδωλον ενόσω αυτός προσεύχετο είς τό Όρος Σινά μαζύν μέάλλους πρεσβύτερους καί όταν απήλθεν καί είδον τό είδωλον ό Μωυσέας, ανηύρε τούς ποιούντας τό είδωλον καί κατέσφαξε ιδίοις χειροίς. Τί μάς φανερώνεται εδώ; Ότι παρότι Ό Χριστός έσωσε τόν δαιμονιζόμενον συνδημότην τούς αυτοί δέν εχάρηκαν καί μάλλον εφθόνησαν καί λυπήθηκαν καί ενδιαφέρθηκαν διά τούς χοίρους τούς αλλά όχι διά τόν σωφρονηθέντα άνθρωπο. Ήσαν μαμωνάδες ήτοι παραδόπιστοι καί συμφεροντολόγοι τής επιβίωσης καί δέν εκτίμησαν τήν ευλογία καί τήν δύναμη τού θαύματος καί έδιωξαν Τόν Θαυματοποιόν! Νά γιατί οί αχάριστοι, οί ανόητοι καί συνάμα αναίσθητοι καί ζωώδεις = ζοππόβορτοι = ζόμπυς ανθρώποι καλούνται γαδάροι = Γαδάροι = Γαδαρηνοί καί παρομοιάζονται μέ τόν όνον ώς έλαβε έκ ιδιομματισμού τό όνομα γαείδαρος, δέν υπάρχει κάτι γιά τό οποίον δέν ωμίλησε μέ πράξη ή λόγον Ό Χριστός καί αναφέρεται από τούς Ευαγγελιστές καί λοιπούς Αποστόλους μέ υπερλακωνική μεστότητα σοβαρού λόγου). 38 ἐδέετο δὲ αὐτοῦ ὁ ἀνήρ, ἀφ᾿ οὗ ἐξεληλύθει τὰ δαιμόνια, εἶναι σὺν αὐτῷ· ἀπέλυσε δὲ αὐτὸν ὁ ᾿Ιησοῦς λέγων· 39 ὑπόστρεφε εἰς τὸν οἶκόν σου καὶ διηγοῦ ὅσα ἐποίησέ σοι ὁ Θεός. καὶ ἀπῆλθε καθ᾿ ὅλην τὴν πόλιν κηρύσσων ὅσα ἐποίησεν αὐτῷ ὁ ᾿Ιησοῦς (Εδώ μάς λέγει ότι ό δαιμονιζόμενος χάνοντας τήν ψυχή τού τήν βρήκε όπως λέγει αλλού Ό Χριστός καί έγινε ιεροκήρυξ καί οί δήθεν σώφρονες Γαδαρηνές τήν έχασαν μή συμμορφοθέντες μέ τό παραδειγματικόν δίθαυμαν Τού Θεού, επειδή ήσαν ανυπάκουοι ένεκα ανοησίας καί ιδιοτελούς κακίας).
Μάρκ. η΄34 θ΄1
«Καὶ προσκαλεσάμενος τὸν ὄχλον σὺν τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ εἶπεν αὐτοῖς· ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἀκολουθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτὸν καὶ ἀράτω τὸν σταυρὸν αὐτοῦ, καὶ ἀκολουθείτω μοι. ὃς γὰρ ἂν θέλῃ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ σῶσαι, ἀπολέσει αὐτήν· ὃς δ᾿ ἂν ἀπολέσῃ τὴν ἑαυτοῦ ψυχὴν ἕνεκεν ἐμοῦ καὶ τοῦ εὐαγγελίου οὗτος σώσει αὐτήν. τί γὰρ ὠφελήσει ἄνθρωπον ἐὰν κερδήσῃ τὸν κόσμον ὅλον, καὶ ζημιωθῇ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ; ἢ τί δώσει ἄνθρωπος ἀντάλλαγμα τῆς ψυχῆς αὐτοῦ; ὃς γὰρ ἐὰν ἐπαισχυνθῇ με καὶ τοὺς ἐμοὺς λόγους ἐν τῇ γενεᾷ ταύτῃ τῇ μοιχαλίδι καὶ ἁμαρτωλῷ, καὶ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐπαισχυνθήσεται αὐτὸν ὅταν ἔλθῃ ἐν τῇ δόξῃ τοῦ πατρὸς αὐτοῦ μετὰ τῶν ἀγγέλων τῶν ἁγίων. Καί ἔλεγεν αὐτοῖς· ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι εἰσί τινες τῶν ὧδε ἑστηκότων, οἵτινες οὐ μὴ γεύσωνται θανάτου ἕως ἂν ἴδωσι τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ ἐληλυθυῖαν ἐν δυνάμει (Εννοεί δέν θά αποθάνουν μέχρι νά γίνει η Ανάσταση Τού, αλλά καί ένας έξ’ αυτού ακόμη δέν απόθανε αλλά Μετέστη ήτοι ό Άγιος Ιωάννης ό Θεολόγος, αλλά μήπως εκεί ήσαν ενσαρκωμένοι ό Ηλίας καί ό Ενώχ; Ή υπήρχαν εκεί καί άλλοι που δέν απέθαναν ακόμη;».
Όπως βλέπεις ό Χριστός συμφωνεί μέ τήν αποχή έκ τού χοιρινού κρέατος όπως διέταξε τόν Μωυσή, όπως κάνουν οί Μωαμεθανοί καί όπως είπε ό Ησαϊας, άν καί οί Μωαμεθανοί δέν τά γνωρίζουν αυτά αλλά τούς τά είπε κατ’ εντολήν Ιουδαίων ό Μωάμεθ; Πάντως σέ μία ανάγνωση μού γιά τά τείχη τής Νέας Ιερουσαλήμ στήν Αποκάλυψη φαίνεται ότι κάνει μνεία γιά τίς τρείς Μονοθεϊστικές Θρησκείες τής Παλαιάς Ιερουσαλήμ! Ήταν γραμμένο καί οί Μονοθεϊστικές Θρησκείες νά είναι τρείς; Τροφή γιά σκέψη….
Ό Ησαϊας σέ αντιπαραβολή μέ τόν Δαυίδ που λέγει στόν ψαλμόν 50: μεταξύ άλλων: «…. Αγάθυνον Κύριε, έν τή ευδοκία σού τήν Σιών καί οικοδομηθήτω τά τείχη Ιερουσαλήμ. Τότε ευδοκήσεις θυσίαν δικαιοσύνης αναφοράν καί ολοκαυτώματα. Τότε ανοίσουσιν επί τό θυσιαστήριον Σού μόσχους»… Ό Ησαϊας λέγει:… «….όποιος όμως, σφάζει βόδι, είναι σάν εκείνο που φονεύει άνθρωπο»… Ενώ ό Δαυίδ μάς λέγει ότι Ό Θεός θά ευδοκήσει θυσίαν δικαιοσύνης. Τί θυσία, ανθρώπων ή βοδιών; Είναι τό ίδιον; Καί θά προσφέρουν ολοκαυτώματα ήτοι θυσίες ζώων που θά κατακαούν ή ανθρώπων άδικων που θά κατακαούν από πολέμους, εμβόλια, μικροψήγματα, ακτίνες τού ήλιου καί 5G όπως μάς λέγει ό Άγιος Παϊσιος; Καί θά ανεβάσουν καί θυσιάσουν στό θυσιαστήριον τού Ναού τού Δαυίδ καί Σολομώντος μόσχους… Εννοεί όταν θά κτιζόταν από τόν γυιόν τού Σολομόντα ό Ναός τού; Εννοεί ότι θυσιαστήριον είναι τό Μαρτύριον Τού Χριστού καί θυσία Τού ήταν θυσιαστήριον γιά τούς μετέπειτα αγίους που έγιναν ολοκαυτώματα ή καί θυσία γιά Τόν Χριστόν; Εννοεί αμφότερα ή κάτι άλλο; Εννοεί όταν θά ξανά κτισθεί έν καιρώ Αντιχρίστου ό Ναός τού Σολομώντα; Πάντως ανάγνωση ολόκληρου τού ψαλμού δίδει περισσότερες πληροφορίες! Πρίν εξάξετε τελεσίδικα συμπεράσματα που δέν συμφωνούν μέ τήν αγάπη γιά δικαιοσύνη καί τήν δίκαιη αγάπη Τού Χριστού κάνετε μεγάλη υπομονή καί θά ανταμοιφθεί μέ φώτειση… Τώρα άν υπάρχει αντίφαση δέν πταίμε εμείς, αλλά δέν πταίει ούτε Ό Θεός εάν αυτή η αντίφαση είναι φωτοδεσμομηχανική/κβαντομηχανική ανεξήγητη δι’ ημάς παράλογη Λογική!…
Ησαϊας 65: «25 Ο λύκος και το αρνί θα βόσκουν μαζί· και το λιοντάρι θα τρώει άχυρο, όπως το βόδι· το ψωμί, όμως, του φιδιού θα είναι το χώμα· σε ολόκληρο το άγιο βουνό μου δεν θα κάνουν ζημιά ούτε φθορά, λέει ο Κύριος». Εδώ μάς μιλάει γιά θαύμα στό άγιον βουνόν που όπως φαίνεται μάλλον εκεί ήταν η Εδέμ… Πυθαγόρειος Αριθμολογικός αριθμός 54 αναγραμματιστί 45+54=99 καί Ησαϊας 65+εδάφιον 25=90=9+99=999, συνάμα 54+90=144!!!! Στήν Αποκάλυψη 14-1: «Καὶ εἶδον, καὶ ἰδοὺ τὸ ἀρνίον ἑστηκὸς ἐπὶ τὸ ὄρος Σιών, καὶ μετ᾿ αὐτοῦ ἑκατὸν τεσσαράκοντα τέσσαρες χιλιάδες, ἔχουσαι τὸ ὄνομα αὐτοῦ καὶ τὸ ὄνομα τοῦ πατρὸς αὐτοῦ γεγραμμένον ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν (είς τό μέτωπον Ιησούς καί Ιαχά…)». Σημειώνουμε τήν ομοιότητα Σιών καί Σινά… αναγραμματιστί Σινώ/Σινά, Σιών/Σιάν, Νισώ/Νισά, Νώσι/Νασί… Σιών = 1040 καί Σινά = 241 = 1281 = 12 (12+21=33) καί αναγραμματίστί 1821…. Πάμε όμως καί διαφορετικώς;…
Συνά αντί Σινά ήτοι μέ ύψιλον = 641 = 11…. καί Συών = Σύ Ών = 1440 ήτοι πάλαι ό αριθμολογικός αριθμός 144 όπως καί στίς 144000 αγίων ανωτέρω στήν Αποκάλυψη, πολλές συμπτώσεις οί συμπτώσεις!… 144000+1440=15440=14!…
Εάν τό Σύ Ών είναι 144 καί τό Ιησούς 888 = 1032 καί 1104 (ενεργειακά κέντρα)-1032=72! Θά γράφει είς τό Όρος Συών επί μετώπων 144000 αγίων Σύ Ών καί Ιησούς;
Σύν Ών = Κύριος Κυρίου Ιησούς Χριστός Υιός = Συνών = 1500…. Ιαχά = 612+888 (Ιησούς) = 1500… = 6 καί 15+51 (αναγραμματιστί) = 66 = όσα τά κεφ. Ησαϊα… Υιός = 680 = 14! ….
Θεός = 90 = Δίγαμμα = F = Διγενής = Διάγενος;…
Σύ Ών = 144 τό σημαντικόν Σύ Ό Ών = 214 δηλαδή πάλαι τό 14… Σύ Ό Ών = αναγραμματιστί Νοώ Σύ = Νοώσυ = Νόηση… νοώ σύ = σέ νοώ/καταλαβαίνω καί Σύ Νοώ = Σύ η Νόηση/Νόϋση = Νούση = Νούσημος ή Νούσιμος… = Νούς… όπως λέμε ναύς = αμφότεροι ταξειδεύουν, πλέουν, διασχίζουν…
Ηλί = 48 … Ηλί Ηλί = 96… εννέα = 111 = 666 βάσει τής εβραϊκής σημασίας τού συμβόλου 1 καί εννέα = έν νέα = 9 ήτοι τό ανάποδον τού 6 = 96 καί 111=3+9-12…. Οκτώ = 1200=12…
Γαδαρηνών = Γκαταρηνών = Καταρηνών = Κατάρ = Γαδάρ…;
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Μια αιρετικη λοιπον σκεψη ωστε οταν..να μου απαντησεις.
Καλα τα λες αλλα ερωτω εγω ο αδαης…ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ? Να παω να πω τα αμαρτηματα μου στον παπα;
Η η βαθεια ταπεινωση του μεγαλου μου εγωισμου , η σκεψη η κριτικη στον εαυτο μου ωστε να μην επαναλαβω το ιδιο που με βαραινει και θεωρω σφαλμα;
Γιατι εγω θεωρω και κριτης μ Ο ‘Θεος’ η μετανοια ερχεται απο εμενα σε εμενα και στις πραξεις μου και η συγχωρεση απο τους αλλους προς εμε. Γιαυτο και αγαπατε και συγχωρατε αλληλους.