Σε μια χρονιά γεμάτη περικοπές και ανακατατάξεις και διάχυτο το κλίμα απογοήτευσης υπό τη σκέπη του ΔΝΤ, οι καλές στιγμές του ελληνικού πολιτισμού δίνουν μια ανάσα αισιοδοξίας ώστε το 2011 να μπει με το δεξί!
Καλές στιγμές που εστιάζουν στην αρχαιολογική έρευνα και τις σημαντικές αποφάσεις του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου το 2010. Σινεμά, εικαστικά και μουσική «ανεβάζουν» επίσης την Ελλάδα, πολιτιστικά.
Καλές στιγμές για τον ελληνικό κινηματογράφο, ο «Κυνόδοντας» του Γιώργου Λάνθιμου και η «Στρέλλα» του Πάνου Κούτρα, το «Αttenberg» της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη, δύο αρχιτεκτονήματα, η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών και η Ταινιοθήκη, για τα οποία μπορεί ο τόπος να επαίρεται, η ανάδειξη του Μουσείου Ακροπόλεως, ως του καλύτερου παγκοσμίως, η συναυλία στον ευαίσθητο Αγιο Παντελεήμονα με την παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας -με πρωτοβουλία της Αρχιεπισκοπής και του Μεγάρου Μουσικής- είναι λίγες μόνο από τις στάσεις στο μακρύ ταξίδι του ελληνικού πολιτισμού για το 2010.
Το απερχόμενο έτος, θα μείνει στην ιστορία και ως η χρονιά που ψηφίστηκε το πολυσυζητημένο νομοσχέδιο για το σινεμά αλλά και ως η χρονιά με τις επεισοδιακές καταλήψεις της Ακρόπολης από εξοργισμένους συμβασιούχους.
Στάση και στην άφιξη των U2 και των Scorpion’s αλλά και στην έκθεση της Μπελ Επόκ στην Εθνική Πινακοθήκη.
Το ΑΠΕ – ΜΠΕ «φωτογραφίζει» και ανασύρει τα αξιομνημόνευτα γεγονότα της χρονιάς, που φεύγει. Και όπως κάθε χρόνο, οι αποφάσεις του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) -ιστορικές και μη- αφήνουν το δικό τους στίγμα στην αρχαιολογική επιστημονική κοινότητα.
Αρχαιολογία
Λίγο μετά την ανακοίνωση της έκθεσης για τον Μέγα Αλέξανδρο στο Λούβρο, τον Οκτώβριο του 2011, μια άλλη «γνωμοδότηση» του ΚΑΣ έρχεται να δώσει το «πράσινο φως» στην έκθεση, που θα φιλοξενηθεί στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, με τίτλο «Από τον Ηρακλή στον Μέγα Αλέξανδρο».
Επιπλέον, εγκρίνει ομόφωνα τη μελέτη των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του Κέντρου Πολιτισμού «Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος», δηλαδή της ανέγερσης των κτηριακών εγκαταστάσεων για την Εθνική Βιβλιοθήκη και την Εθνική Λυρική Σκηνή, στην περιοχή του Φαληρικού Δέλτα.
Ο βασιλικός τάφος της Βεργίνας «έκρυβε» τον Φίλιππο. Τα οστά, όπως διαπιστώθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, δεν ανήκαν, όπως αρχικά πιστευόταν στον Αρριδαίο, ετεροθαλή αδελφό του Φιλίππου αλλά στον ίδιο τον πατέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Παράλληλα, αίσθηση προκάλεσε η δημοσίευση για ανακάλυψη του ανακτόρου του Οδυσσέα στην Ιθάκη.
Η ομηρική Ιθάκη είναι ένα θέμα που έχει απασχολήσει περισσότερο από έναν αιώνα πολλούς επιστήμονες. Κάποιοι την τοποθετούν στην Ιθάκη, άλλοι στην Κεφαλλονιά, άλλοι στη Λευκάδα και κάποιοι άλλοι στο νησί Ερεικούσα κοντά στην Κέρκυρα. Οι δύο καθηγητές και ανασκαφείς (Θ. Παπαδόπουλος – Λ. Κοντορλή), που υποστηρίζουν ότι ανέσκαψαν το Παλάτι του Οδυσσέα στην Ιθάκη «βομβαρδίζονταν» καθημερινά από τον ελληνικό και διεθνή Τύπο, τον περασμένο Αύγουστο.
Οι δύο επιστήμονες έκαναν λόγο για αποτέλεσμα 16ετούς έρευνας ακόμα και τη στιγμή, που σύμπασα η αρχαιολογική κοινότητα «σιωπούσε».
Λίγο καιρό μετά, ένα νέο Δημόσιο Σήμα, ο τόπος δηλαδή, όπου θάβονταν ήρωες και επιφανείς Αθηναίοι, ήρθε στην επιφάνεια στον Κεραμεικό, στην οδό Μυκάλης. Η ανακάλυψη πρόσθεσε νέα στοιχεία στην ιστορική βαρύτητα της περιοχής.
Τα μέλη του ΚΑΣ συζήτησαν για την αναβάθμιση μίας άλλης ιστορικής περιοχής της Αθήνας, που εκτείνεται από την Ακαδημία Πλάτωνος έως τον Κεραμεικό και η απόφαση του Συμβουλίου ήρθε να αναπτερώσει το ηθικό όσων πίστευαν ότι τα έργα υποδομής για την Αθήνα έχουν τελειώσει, λόγω οικονομικής κρίσης. Με τις νέες μελέτες προτείνεται η επέκταση του πάρκου της Ακαδημίας Πλάτωνος, η ανέγερση Αρχαιολογικού Μουσείου της Αθήνας αλλά και η μετατροπή της περιοχής σε ασφαλή γειτονιά για τους πολίτες και τους τουρίστες.
Από την πορεία του Πολιτισμού στον χρόνο, που φεύγει, δεν έλειψαν και οι κακές στιγμές:
Με φόντο τον ιερό βράχο, επί μέρες, οι απλήρωτοι συμβασιούχοι του Υπουργείου Πολιτισμού πραγματοποιούν επαναλαμβανόμενες απεργίες για να εξασφαλίσουν μισθούς, που δεν έχουν λάβει για περίπου δύο χρόνια. Οι σκηνές που διαδραματίζονται σε κινητοποιήσεις τους, κάνουν τον γύρο του κόσμου.
Η κατάληψη, πάντως, της Ακρόπολης, έληξε μετά τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου, όταν μία ομάδα συμβασιούχων εισβάλλει εκ νέου και αναρτά μαύρο πανό με το συμβολικό, λόγω της επαιτείου, σύνθημα «ΟΧΙ άλλες απολύσεις».
Η μεγάλη λάτρις της Ελλάδας και της Αρχαίας Αθήνας, Ζακλίν ντε Ρομιγί, «στιγματίζει»με το βιολογικό της τέλος -το 2010- αφήνοντας πίσω ως παρακαταθήκη τα βιβλία «Αρχαία Ελληνική τραγωδία», «Ιστορία και Λόγος στον Θουκυδίδη», «Αρχαία Ελληνική Γραμματολογία», « Αφήγηση της Ορέστειας του Αισχύλου» και το τελευταίο της «Οι αποκαλύψεις της μνήμης».
Μουσική
Ροκ υπερθέαμα με διαστημόπλοια και θρυλικά τραγούδια προσφέρουν στις αρχές Σεπτεμβρίου στο Ολυμπιακό στάδιο οι U2, στην πρώτη τους συναυλία στην Αθήνα, που αποτελεί το μουσικό γεγονός του 2010. Ο Μπόνο και η παρέα του ξεσηκώνουν 80.000 θαυμαστές τους, με μία πρωτοποριακή συναυλία που δίνουν στο πλαίσιο της περιοδείας τους με τίτλο «360 μοίρες». Η συναυλία λήγει με τους Ιρλανδούς ρόκερς να αποθεώνονται και τον Μπόνο να μιλά ελληνικά.
Τη χρονιά που φεύγει, όμως, το ελληνικό κοινό είχε την ευκαιρία ν’ απολαύσει κι ένα άλλο θρυλικό συγκρότημα, τους Scorpions, σε μία σπουδαία βραδιά στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (27/10), στο πλαίσιο της τελευταίας τους περιοδείας ανά τον κόσμο με τίτλο «Get your Sting and Blackout».
Μεγάλη απήχηση, είχε και το πέρασμα του Sonisphere Festival και των Big 4 από την Ελλάδα στα τέλη Ιουνίου συγκεντρώνοντας στο Terra Vibe, στη Μαλακάσα, ένα εντυπωσιακό πλήθος φίλων του σκληρού ήχου και της μέταλ μουσικής.
Οι Big Four της trash metal -Μetallika, Slayer, Megadeth και Anthrax- εμφανίστηκαν μαζί στην ίδια σκηνή για πρώτη φορά στην 26χρονη ιστορία τους και μαζί με τους Stone Sour και Bullet For My Valentine, πραγματοποίησαν μία εξαιρετική εμφάνιση ικανοποιώντας έτσι τις προσδοκίες των θαυμαστών τους, τους οποίους ακόμα και η βροχή, που ξέσπασε στο τέλος του φεστιβάλ, δεν στάθηκε ικανή να τους εμποδίσει από το να απολαύσουν τα αγαπημένα τους συγκροτήματα.
Επιπλέον, το 2010, βαριά ονόματα όπως οι Prodigy, οι James, οι Placebo, οι Aerosmith, η Rihanna, οι Cranberries, οι Sonics, o Ozzy Osbourne, υποχρέωσαν το ελληνικό κοινό να εγκαταλείψει την άνεση του καναπέ και να στριμωχτεί κάτω από τη σκηνή.
Γεγονός που ξεχώρισε το 2010 ήταν και η τολμηρή πρωτοβουλία της Αρχιεπισκοπής και του Μεγάρου Μουσικής να διοργανώσουν πριν λίγες μέρες συναυλία στον Ιερό Ναό του Αγίου Παντελεήμονα. Ο ναός, έστω και για λίγες ώρες, μετατράπηκε σε χώρο συμφιλίωσης μέσω της μουσικής ανοίγοντας έτσι τον δρόμο και για άλλες ανάλογες πρωτοβουλίες. «Η τέχνη μπορεί να ενώσει και να λειάνει αποστάσεις και αυτό προσπαθήσαμε να κάνουμε με τη συναυλία αυτή», ανέφερε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Ιωάννης Μάνος.
Μεγάλη ανταπόκριση, όμως, είχαν και οι τρεις sold out συναυλίες (27/11, 1/12,16/12) με έργα του Μίκη Θεοδωράκη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών -που διοργάνωσαν οι Φίλοι του Ιδρύματος Θώραξ- τα έσοδα των οποίων θα δοθούν για τη Νέα Πτέρυγα και τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός.
Κινηματογράφος
Νέα εποχή για το ελληνικό σινεμά εγκαινίασε τη χρονιά, που φεύγει, η ψήφιση στις 14 Δεκεμβρίου, του νομοσχεδίου για την ανάπτυξη και την ενίσχυση της κινηματογραφικής τέχνης προκαλώντας ποικίλα σχόλια και αντιδράσεις, αντιρρήσεις και ενστάσεις από ενώσεις και φορείς της κινηματογραφικής κοινότητας.
«Αυτό που χρειάζεται είναι κάποιος να αναλάβει την ευθύνη και το κόστος της αλλαγής», τόνισε ο υπουργός Πολιτισμού, Παύλος Γερουλάνος μιλώντας στην Ολομέλεια κατά τη συνεδρίαση ψήφισης επί της αρχής του νομοσχεδίου, για να προσθέσει πως «αυτός ο τόπος, που τόσα έχει αναδείξει, θα μπορέσει επιτέλους να αναδείξει ότι πιο αξιόλογο έχει: Τους ανθρώπους του».
Με δύο βραβεία επέστρεψε από το φεστιβάλ Βενετίας η Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη για το πολυσυζητημένο «Attenberg», μία μαύρη κωμωδία που αντανακλά τη φρέσκια σκηνοθετική ματιά της δημιουργού της. Το φιλμ παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο στη φετινή 67η Μπιενάλε αποσπώντας το Βραβείο Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας για την πρωταγωνίστριά του, Αριάν Λαμπέντ και την τιμητική διάκριση του βραβείου «Λίνα Μαντζιακάπρε».
Ο «Κυνόδοντας» του 35χρονου Γιώργου Λάνθιμου, με τη σειρά του, «δάγκωσε» τα περισσότερα και μεγαλύτερα βραβεία (καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, σεναρίου, μοντάζ και δεύτερου ανδρικού ρόλου) στην πρώτη απονομή της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, που πραγματοποιήθηκε στις 3 Μαΐου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, ενώ αποτέλεσε και την πρόταση της Επιτροπής του Υπουργείου Πολιτισμού για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στα βραβεία Oscar 2010.
Με τέσσερα βραβεία, όμως (σκηνογραφίας, μακιγιάζ, και ενδυματολογίας) τιμήθηκε στην ίδια εκδήλωση και η επαναστατική «Στρέλλα» του Πάνου Κούτρα, με τη Μίνα Ορφανού να κερδίζει το βραβείο πρώτου γυναικείου ρόλου.
Ακόμη, η «Ακαδημία Πλάτωνος» του Φίλιππου Τσίτου, ήταν υποψήφια για το κινηματογραφικό βραβείο Lux 2010 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, το οποίο τελικά κέρδισε η γερμανική παραγωγή «Die Fremde» (Ο Ξένος) της Φέο Αλαντάγκ.
Σε ό,τι αφορά την κίνηση των ελληνικών ταινιών την χρονιά που έφυγε, τα σκήπτρα κατέχει η «Νήσος» του Χρήστου Δήμα με 550.000 εισιτήρια και ακολουθούν η «Στρέλλα» του Πάνου Κούτρα και η «Ακαδημία Πλάτωνος» του Φίλιππου Τσίτου με 60.000, ο «Κυνόδοντας» του Γιώργου Λάνθιμου με 40.000 και το «Στο Ξέσπασμα του φεγγαριού» του Στράτου Μαρκίδη με 24.000.
Εικαστικά
Η κρίση δεν κατάφερε να λυγίσει την τέχνη απ’ ό,τι φάνηκε τη δύσκολη χρονιά που ‘φεύγει’. Αυτό τουλάχιστον, υποστηρίζουν παράγοντες μεγάλων Μουσείων της Αθήνας, που κατόρθωσαν, μέσα από τις εκθέσεις τους, να διατηρήσουν τους επισκέπτες στα ίδια ποσοστά με την προηγούμενη χρονιά.
«Είναι επόμενο οι δύσκολες οικονομικές συγκυρίες να μην έχουν αφήσει ανεπηρέαστο και το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης», αναφέρει χαρακτηριστικά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρός του, Δημήτρης Παντερμαλής τονίζοντας πως «η επισκεψιμότητα το 2010, κινήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα μεν, αν και υπό άλλες συνθήκες θα ήταν πολύ μεγαλύτερη». Σκοπός άλλωστε, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι να ξεπεράσουμε αυτήν τη δύσκολη κατάσταση και να μην πτοηθούμε από την κρίση αλλά να γίνουμε περισσότερο παραγωγικοί.
Εξάλλου, ένα από τα σημαντικά πολιτιστικά γεγονότα της χρονιάς ήταν και το βραβείο του “Καλύτερου Μουσείου του κόσμου” που απέσπασε το Μουσείο της Ακρόπολης από τον διαγωνισμό που πραγματοποίησε η Ενωση Δημοσιογράφων Τουριστικών Συντακτών Μεγάλης Βρετανίας.
Σε ό,τι αφορά το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης σε σχέση με την περσινή χρονιά παρατηρήθηκε αύξηση των επισκεπτών του μέσα στο 2010, της τάξεως του 15%. Ακόμη, από πλευράς εκθέσεων το 2010 ξεχώρισε η μεγάλη αναδρομική έκθεση του Χρόνη Μπότσογλου που προσέλκυσε περίπου 10,000 άτομα καθώς και οι δύο εκθέσεις που ακολούθησαν, του καταξιωμένου διεθνούς καλλιτέχνη Yang Fudong και η ατομική του Ελληνα καλλιτέχνη της νεότερης γενιάς, Κωστή Βελώνη, με αποκορύφωμα τη μεγάλη έκθεση για την επέτειο των 10 χρόνων λειτουργίας του Μουσείου με τίτλο ‘Τέχνης Πολιτική’ που θα διαρκέσει έως τα τέλη Απριλίου.
Ενα κενό, ανάμεσα στο δίκτυο των Μουσείων και πολιτισμικών φορέων της χώρας, φιλοδοξεί να καλύψει η “Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών” του Ιδρύματος Ωνάση, που εγκαινιάστηκε στις 7 Δεκέμβρη και έχει στόχο, ακόμη και θεσμικά, στην ανάδειξη του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού σε όλες τις εκφάνσεις του, όπως αυτός παράγεται, εντός και εκτός των συνόρων της Ελλάδας. Εναρκτήριο λάκτισμα γι’ αυτήν ήταν το Διεθνές Συνέδριο “Οι διάλογοι των Αθηνών”, που πραγματοποιήθηκε από τις 24 έως τις 27 Νοεμβρίου.
Πέρα όμως από τη “Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών” φέτος έγινε πραγματικότητα και το όνειρο του Μιχάλη Κακογιάννη, “ν’ αφήσει μια προσωπική κληρονομιά πολιτισμού στους νέους στην Ελλάδα”, με τα εγκαίνια του ομώνυμου Ιδρύματος που έγιναν τον Μάρτιο. Πολλές αξιόλογες θεατρικές, εικαστικές και κινηματογραφικές εκδηλώσεις αναπτύχθηκαν στο κτήριο κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Στο Μουσείο Μπενάκη, η χρονιά ξεκίνησε με την πρώτη αναδρομική έκθεση έργων του Γιάννη Τσαρούχη στην Αθήνα και συνεχίστηκε με εκθέσεις έργων του Θεόφιλου Χατζημιχαήλ, του Γιάννη Σπυρόπουλου και του Δημήτρη Πικιώνη. Επιπλέον, για πρώτη φορά, με την έκθεση “Χειρ Αγγέλου”, το Μουσείο Μπενάκη παρουσίασε στο κοινό το σύνολο του διασωθέντος έργου του μυστηριώδους καλλιτέχνη του 15ου αιώνα Αγγελου Ακοτάντου που ενέπνευσε τον Δομήνικο Θεοτοκόπουλο.
Τον Σεπτέμβριο, στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο έγινε η παρουσίαση ενός σημαντικού διεπιστημονικού επιτεύγματος στην περιοδική έκθεση «Μύρτις: Πρόσωπο με πρόσωπο με το παρελθόν», με κεντρικό έκθεμα το αναπλασμένο πρόσωπο της ανώνυμης 11χρονης Αθηναίας, που υπήρξε και αυτή, όπως και ο μέγας Περικλής, ένα από τα δεκάδες χιλιάδες θύματα του τυφοειδούς πυρετού του 430 π.Χ.
Σε μια ατμόσφαιρα ελαφρότητας και ματαιοδοξίας, στο Παρίσι της Μπελ Επόκ, μας μετέφερε η έκθεση που εγκαινιάστηκε μέσα Νοεμβρίου στην Εθνική Πινακοθήκη, με τίτλο «Αρ Νουβώ και Μοντερνισμός. Θησαυροί από το Πτι Παλαί -Μουσείο Καλών Τεχνών του Παρισιού». Ενώ σημαντική ήταν φέτος και η παρουσία στο Φεστιβάλ Αθηνών κορυφαίων ξένων καλλιτεχνών, το οποίο φιλοξένησε εκθέσεις των Ουίλιαμ Κέντριτζ, Κριστόφ Μπύχελ και Σωκράτη Σωκράτους.
Αναδημοσιευση Απο Χανιωτικα Νεα
Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση
Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους."
Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια!
Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!
Χρησιμοποιώντας αυτό το έντυπο συμφωνείτε με την αποθήκευση και χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο..Διαβάστε του ορους χρήσης της σελίδας μας
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.