-Το νόημα, η σκέψη, είναι π.χ. ο ορισμός ενός πράγματος, ενώ το ΒΙΩΜΑ είναι Η ΖΩΗ.
Για το νόημα κάνεις την ερώτηση, «ΤΙ ΕΙΝΑΙ».
Ενώ για το βίωμα κάνεις την ερώτηση, «ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ». Βιώνω σημαίνει «είμαι», «ζω», «υπάρχω»*.
Να μη βάζουμε στην καρδιά, ,αυτά που δεν ανήκουν στην καρδιά.
Η καρδιά πρέπει να μένει καθαρή. Στην καρδιά κατοικεί το Πνεύμα.
Το μόνο αήττητο όπλο κατά του Διαβόλου, είναι η συγκέντρωση των νοημάτων, σκέψεων,
καλών και κακών, στον εγκέφαλο.
Αυτό κατορθώνεται διά της ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΩΣ και διά της προσοχής του νου στις λέξεις της νοεράς προσευχής.
Ταπείνωση είναι να έχουμε τον εαυτό μας στην ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ θέση
και να αποδίδουμε στο Θεό ΟΛΑ τα χαρίσματα.
Π.Ιωάννης Ρωμανίδης
*Γιατί υπάρχω;
Δεν μένω άπραγος αλλά μετέχω.
Οσοι γάρ εἰς Χριστόν ἐβαπτίσθητε, Χριστόν ἐνεδύσασθε(Γαλ. 3,27)
Διά «να γίνουν όλοι ένα(ς)… καθώς εμείς ένα(ς) είμαστε».
Για να δραπετεύσει ο κρατούμενος κοιτάει κάτω και σκάβει.
Για να ελευθερωθεί Κοιτά επάνω για να σκάψει ο Θεός.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Το βιωμα πρεπει να περνα μεσα απο το νοημα και την σκεψη για να γινει πνευμα αλλιως παραπεμπει σε κατι το ζωικα αμεσο,το αυθεντικο βιωμα ο kiergegaard το οριζει ως δευτεροτερη αμεσοτητα και οχι κατι πρωτογενες οπως εκανε ο καρτεσιος και ολη η δυτικη θεμελιωση της βιο-υπαρξης οδηγηθηκε στον μηδενισμο(νιτσε)και στην αναυθεντικη υπαρξη(heidegger),για να απαντηθει το ποιος ειναι πρεπει να γνωριζεις πρωτα το ειναι,δες το εργο της Γκ.Μαγγινη-για μια ερμηνευτικη του τεχνικου κοσμου με ολη την βιβ/φια.
Καλημέρα Φίλε για τον kiergegaard η αλήθεια είναι η υποκειμενικότητα που παράγει βίωμα.
Εξ ορισμού λοιπόν κουτσαίνει από την υποκειμενικότητα.
Το ορθόδοξο βίωμα είναι κάτι άλλο.
Κολυμπάει στην θάλασσα της αντικειμενικότητας,
διατί προέρχεται στον άνθρωπο από τον ζώντα Θεό και όχι από
τον άνθρωπο για τον άγνωστο Θεό .
Ανήκουστο για την δυτική κοσμική θεολογία που κατέληξε να πρεσβεύει ότι η Αποστολή Του Χριστού τελείωσε πάνω στον Σταυρό.