Διαφημίσεις

Τις Θέλουν για μετά,ανοικτές ,
με ανορθόδοξες αγέλες,
Που δεν θα ξέρουν σε τι Θεό πιστεύουν.
Ηδη ορισμένοι χλιαροί προσκυνούν με μάσκες…
Επεσαν οι μάσκες!
Θέλουν να μεταλλάξουν τα Θεία μυστήρια
με κοσμικά μέσα(‘’την επιστήμη των ειδικών΄΄ ),
πιέζοντας ασφυκτικά τον λαό του Θεού, της ορθής πίστης.
Η αλήθεια ενοχλεί ,
διότι ανθίσταται Στα άνομα σχέδια τους.
Την αντίχριστη ατζέντα τους.
Την παναίρεση του οικουμενισμού!
Εμπόδια η Θεία Κοινωνία,Τα θεούμενα λείψανα Αγίων,
ο Αγιασμός,ο Φωτισμός,η Μεταμόρφωση,
Η Ανάσταση,οι Εικόνες…Τα Ιερά πάντα.
Επιδιώκουν οι σατανόπληκτοι,Θεία κοινωνία ακόμα και με delivery,
Τηλεξομολόγηση,Αγιασμό κεκλεισμένων των θυρών δίχως ευλογία για την κτίση,Αγνόηση Αγίων λειψάνων,κατάργηση εικόνων.

Λύσσαξαν…


Η μόνη μεταμόρφωση που ευλογείται από δαύτους είναι του σώματος.
Φούσκωσε ξεφούσκωσε, άλλαξε ακόμα και φύλο ,μέσα σου να μην αλλάξεις,Χριστό να μην έχεις,Ούτε με ενέσεις,,,
Ταχυδακτυλουργικά, διασύρουν την πεμπτουσία της Ανάστασης
με θεάματα βαμπίρ και Ζόμπι.
Εκβιάζουν οι Θεομπαίχτες την Ζωή , με τον παρόντα άρτο του αιώνος τούτου.Τον θάνατο.
Ότι και να κάνουν προλέγει για εμάς,πριν από δαύτους:.
Λουκ. 4,4
Γέγραπται ὅτι ΟΥΚ ΕΠ᾿ΑΡΤΩ μόνῳ ζήσεται ΑΝΘΡΩΠΟΣ,
ἀλλ᾿ ἐπὶ παντὶ ῥήματι ἐκπορευομένῳ διὰ ΣΤΟΜΑΤΟΣ Θεοῦ.
Ζεί Κύριος και Θεός!



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
33 σχόλια στο “Δεν θέλουν να κλείσουν οι εκκλησίες..”
  1. «Που δεν θα ξέρουν σε τι Θεό πιστεύουν.»

    Ωραίο αυτό! Γιατί πότε ήξεραν τα πρόβατα; Τα περισσότερα από αυτά δεν έχουν ανοίξει ούτε μια φορά το βιβλίο της εβραιο-πίστης τους.

    Δεν γνωρίζουν ότι ο Θεός τους είναι ένας αποτυχημένος προφήτης. Ότι είναι ένας θεός των αλκοολικών φαντασιώσεων ανώνυμων συγγραφέων οι οποίοι έχτισαν τεχνηέντως την θεότητα του. Μέχρι και οι στίχοι της νεκρανάστασης είναι προϊόν πλαστογραφίας.

    Αλληλούια (αινείτε τον Γιαχβέ) εβραιο-πρόβατα!

  2. Καλησπέρα Γιατρέ χρόνια σου πολλά .
    Δεν σχολιάζεις σε παγανιστικά σάιτ ,με αποκλειστικά αντίχριστη
    θεματολογία που ως εκ θαύματος δεν πέφτουν ποτέ..
    Δεν σου κάνει εντύπωση που χριστιανικά σάιτ έχουν περισσότερους ιούς και από τα τσοντοσάιτ..
    Οκ,δεν σε ενδιαφέρει η αλήθεια,
    όμως έχεις λάβει επαρκή απάντηση για την μεροληψία σου
    π.χ από την οοδε και συνεχίζεις.
    https://www.oodegr.com/oode/grafi/kritiki/markos_epil1.htm
    Ας είναι..

  3. Με την βοήθεια της εξωγήινης τεχνολογίας που λέγεται… διαδίκτυο, βλέπουμε για τον σταυρωμένο Ιησού ένα τεράστιο «ΗΓΕΡΘΗ, ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΩΔΕ» (Μαρκ. 16,6) ήτοι την ΝεκρΑνάσταση πριν φύγουν Σοκαρισμένες οι γυναίκες από τον Πανάγιο Τάφο,καταρέοντας Γιατρέ η εμμονική ψευδολογία σου για όσους φυσικά δεν φιλοτιμήθηκαν ακόμα να μελετήσουν την ΚΔ .
    Που δυστυχώς δεν είναι λίγοι..

  4. Καλημέρα Άσχετε Αδαή χρόνια σου πολλά!

    «Τα συμπεράσματα του Μάρκου είναι πράγματι πλαστά. Σχεδόν όλο το χωρίο αποτελεί μεταγενέστερη προσθήκη» (Encyclopedia Biblica, vol ii, p.1880)

    Παραθέτω από την βιβλική αρχαιολογία. «Το τέλος 9-20 είναι φανερά ψευδές. Τα αποδεικτικά στοιχεία είναι σαφή. Αυτό το τέλος δεν βρίσκεται στα πρώτα μας και πιο αξιόπιστα ελληνικά χειρόγραφα του Μάρκου.»

  5. Οι στίχοι της νεκρανάστασης (της εμφάνισης του Χριστού στους μαθητές) είναι η απόδειξη της δήλωσης στο 16:6 ότι ο Χριστός αναστήθηκε.

    Αυτή η «απόδειξη» είναι προϊόν πλαστογραφίας!
    Η πλαστογραφία ως ένα εργαλείο των Αγυρτών!

    Ιησούς Χριστός ο αποτυχημένος προφήτης των αλκοολικών φαντασιώσεων ανώνυμων συγγραφέων με τα μυαλά στα κάγκελα του Γιαχβέ!

    Γεγονός!

  6. Χρήστο (χ)

    Οι ύβρεις είναι ακάθαρτες αμαρτωλές πρακτικές που ο Χριστός απεχθάνεται. Όποιος τις χρησιμοποιεί θα «είναι ένοχος στη γέεννα της φωτιάς.» (Ματθαίος 5:21-22)

    Μετανόησε τέκνον μου Βρούτε διότι σε περιμένει η κόλαση!

  7. ΜΙΧΑΗΛ

    Όσο αφορά τις μαλακίες, τις μεγάλου διαμετρήματος μαλακίες ολκής, δεν μπορείς παρά να θαυμάσεις με δέος τον πρωταθλητή όλων των εποχών στις ψεύτικες υποσχέσεις και τους παρατραβηγμένους ισχυρισμούς, τη θρησκεία. Εκτός ανταγωνισμού!

  8. Kαλημέρα Γιατρέ έτσι είστε οι αντίθεοι.
    Γράμματα χάνουμε ,κορώνα κερδίζετε.
    Ο Ευσέβιος π.χ που κατηγορείτε από παγανιστές ότι μαγείρεψε για λογαριασμό του Μέγα Κωνσταντίνου τα ευαγγέλια πρότεινε
    ως τέλος του Κατά Μάρκον το 16,8,για να αναπαραχθεί σε κώδικες!
    Γιατί να το κάνει αφού τον λέτε μάγειρα;
    Πρώτα έγραψε ο Μάρκος η o Παύλος;
    Yπάρχει διαφωνία μεταξύ των μελετητών για το τέλος του
    Κατά Μάρκον ,ναι η όχι;
    Ξέρω δεν απαντάς ποτέ σε ερωτήσεις έχεις πάντα
    έτοιμα συμπεράσματα με κατηγορίες.

  9. Άσχετε Αδαή

    Τα λέει καλά η βιβλική αρχαιολογία; Ναι ή Όχι;
    Μπορείς να απαντήσεις;

    Λες ότι δεν απαντώ σε ερωτήσεις τη στιγμή που οφείλεις να δώσεις μια απάντηση σχετικά με τα όσα παρέθεσα.

    Τι έγινε ζορίζεσαι;

  10. Οχι φυσικά δεν μας τα λέγει καλά.
    Βλέπει τα φύλλα και όχι τον κορμό.

    Εάν υπήρχε δόλος και νοθεία οι χριστιανοί δεν θα έφτιαχναν κώδικες με το σύντομο τέλος 300 χρόνια μετά !

    Ο Γρηγόριος Νύσης θεωρεί το 16,8 το τέλος.
    Ο Ιουστίνος που ήταν πιο κοντά στα γεγονότα όχι.
    Ο Μάρκος έγραφε πολύ συνοπτικά τα γεγονότα ως γνωστόν με την ματιά όχι την δική του αλλά με την οπτική του Πέτρου.
    Εάν ο Αριστίων που ήταν και αυτός στον ευρύτερο κύκλο
    των Αποστόλων συμπλήρωσε πολύ καλά έκανε!
    Αιώνια του η Μνήμη!

  11. Όποτε δεν σας συμφέρει δεν τα λέει καλά; Γνωστή η τακτική των απατεώνων! Δηλαδή εσύ τα λες καλά; Τα όσα λες για την νοθεία βγάζουν κάποιο νόημα; Έτσι νομίζεις;

    Ο Νύσσης λέει έτσι, ο Ιουστίνος αλλιώς, ο Μάρκος δεν ήθελε να χαλάσει το μελάνι του και αν ο Αριστίων είναι ο πλαστογράφος δεν τρέχει τίποτα.

    Βασικά ο λόγος σου εκφράζει το τίποτα! Αυτό το τίποτα δεν μπορεί να αντιπαρατεθεί στα όσα λέει η βιβλική αρχαιολογία και όχι μόνο.

  12. Τα πλαστά εδάφια (Μάρκος 16.9-20) στην Common English Bible (CEB) είναι μέσα σε αγκύλες και εκτός τούτου δηλώνει ότι είναι μεταγενέστερη προσθήκη. «Endings Added Later» https://www.biblestudytools.com/ceb/mark/16.html

    Ο Bart Denton Ehrman υπογραμμίζει μεταξύ άλλων και την ύπαρξη πλαστών βιβλίων που γράφτηκαν στα ονόματα των αποστόλων από συγγραφείς που έζησαν δεκαετίες αργότερα.

    Πλαστογράφοι απατεώνες!

  13. Καλημέρα,η αλήθεια δεν βιάζεται αλλά ουτε εκβιάζεται.

    Κυλάει οπως το τρεχούμενο νερό.

    Εαν δεν έφτιαχναν οι χριστιανοί γραπτούς κώδικες με το σύντομο

    τελος του Κατά Μάρκον όταν απέκτησαν δύναμη,δεν θα υπήρχε τίποτα

    για να υποστηρίξει,καμία βιβλική αρχαιολογία και κανένας

    ιδιοτελής η κακοπροαίερετος !

    Το ποιοί είναι οι πραγματικοί απατεώνες δεν το κρίνεις εσύ αλλά

    ευτυχώς για όλους εμάς ο Θεός.

  14. Δεν έχει αμφισβητηθεί από κανένα – και δεν είναι άλλωστε δυνατό να αμφισβητηθεί – η κανονικότητα των στιχ. 9-20, το γεγονός δηλαδή ότι αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του ευαγγελίου και συνεπώς του κανόνα της Κ.Δ. αφού μαρτυρούνται ήδη από το 2ον αιώνα στους Ιουστίνο, Τατιανό, και Ειρηναίο (Βλ. Ειρηναίου, Έλεγχος Γ 10,6 PG 7,879. Ιουστίνου,Α Απολογία 45,5. ΒΕΠ 3,185. Τατιανού,Διατεσσάρων…
    Ιωάννου Καραβιδόπουλου,Το κατά Μάρκον Ευαγγέλιο, εκδ.Πουρναρα, σελ.509-514

  15. Και αν ακόμα προέρχονται οι στίχοι αυτοί από κάποιον άλλον συγγραφέα, διάφορον του ευαγγελιστή Μάρκου, αποτελούν θεόπνευστο κείμενο της εκκλησίας που περιέχει το μήνυμα της Ανάστασης, όπως το έζησαν και το μετέδωσαν αυτοί στους οποίους εμφανίσθηκε ο Αναστημένος Χριστός.
    Ιωάννου Καραβιδόπουλου,Το κατά Μάρκον Ευαγγέλιο, εκδ.Πουρναρα, σελ.509-514

  16. Ο Καραβιδόπουλος εξετάζει το θέμα αν αυτοί οι στίχοι εντάσσονται στον κανόνα. Ναι, εντάσσονται στον κανόνα του 4ου αιώνα αφού προστέθηκαν στις αρχές του δεύτερου αιώνα από κάποιον άλλο συγγραφέα. (Richard A. Horsley “Mark” pp. 56–92)

    Ο ίδιος ο Καραβιδόπουλος αναφέρει στο βιβλίο του σελ 510 ότι οι εκκλ συγγραφείς και πατέρες βρίσκονταν σε σύγχυση σχετικά με το τέλος, με τον Ζιγαβηνό (και άλλους) να δηλώνει ότι πρόκειται για προσθήκη μεταγενέστερη.

  17. «Δύο απόπειρες έγιναν σε μεταγενέστερα χειρόγραφα για να δώσουν ένα πιο ικανοποιητικό συμπέρασμα. Αυτή η προσθήκη διαφέρει από τον υπόλοιπο Μάρκο τόσο στο στυλ όσο και στην κατανόησή του για τον Ιησού.» (Richard A. Horsley “Mark” pp. 56–92)

    Επίσης (Schröter, Jens “The Gospel of Mark” pp. 272–95.)

  18. Καλημέρα,ΟΧΙ ,το ακριβές είναι να πούμε ότι το 16,9-τέλος στο
    Κατά Μάρκον περιλαμβάνεται στον κανόνα του 2ου αιώνα,
    και τον 4ο αιώνα ,ο ίδιος ο Ευσέβιος ουσιαστικά το έβαλε ,ως κείμενο, σε αγκύλη!

  19. Καλησπέρα Άσχετε Αδαή.

    Αυτό που εξετάζω εδώ είναι οι πλαστοί στίχοι της νεκρανάστασης. Παραθέτω από την βιβλική αρχαιολογία:

    «Δεδομένου ότι ο Μάρκος είναι το πιο πρώιμο Ευαγγέλιο έχουμε ισχυρή τεκμηριωμένη απόδειξη ότι η πρώτη γενιά των οπαδών του Ιησού δεν αναπαριστούσε καμία εμφάνιση του.»

    Εφόσον η νεκρανάσταση υπήρχε στα άλλα ευαγγέλια για ποιο λόγο κάποιος να την προσθέσει στο ευαγγέλιο του «Μάρκου»;

  20. Καλημέρα,ίσα ίσα για ποιόν λόγο ένας απόστολος να μην συνεχίσει την ελλιπή αφήγηση για να την ολοκληρώσει ,σύμφωνα με ότι άκουσε από αυτόπτες μάρτυρες;
    Ο Μάρκος ,αυτήκοος μάρτυς έχει ήδη αναφερθεί όχι μόνο στην Ανάσταση ως γεγονός αλλά και ΠΡΟΛΕΓΕΙ ότι ο Κύριος θα ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ τους μαθητές στην Γαλιλαία.
    Γιατί να μείνουμε στον φόβο των γυναικών ,Διατί να μην μάθουμε τι έγινε μετά την Ανάσταση , από έναν αυτήκοο μάρτυρα;

  21. Οταν στο κατά Μάρκον, ένας Αγγελος έχει πιστοποιήσει την Ανάσταση του Κυρίου και πολύ πιο πρίν ο Μάρκος έχει περιγράψει με λεπτομέρεια* ,την ΑΝΑΣΤΑΣΗ της κόρης του Ιάειρου ως ΓΕΓΟΝΟΣ,είναι τουλάχιστον ΥΠΟΠΤΟ να υποστηρίζεται από κάποιους και καλά ειδήμονες,ότι οι πρώτοι χριστιανοί δεν πίστευαν στην Ανάσταση του Κυρίου..
    *Μαρκ. 5,42 καὶ εὐθέως ΑΝΕΣΤΗ τὸ κοράσιον καὶ περιεπάτει·
    Μαρκ. 5,43 καὶ διεστείλατο αὐτοῖς πολλὰ ἵνα μηδεὶς γνῷ τοῦτο· καὶ εἶπε δοθῆναι αὐτῇ ΦΑΓΕΙΝ.

  22. Καλησπέρα φίλε.

    Δεν έδωσες απάντηση στην ερώτηση μου. Αυτή η ερώτηση είναι σημαντική διότι σχετίζεται με την αιτία της πλαστογραφίας. Εδώ υπάρχει ένα μεγάλο κενό που δεν μπορεί να καλύψει η θεωρία σου.

    Καλή η ευκολοπιστία σου και η εμμονή στην πίστη αλλά η λογική σου πήγε περίπατο.

  23. Καταρχάς μην λες «Μάρκος» διότι το ευαγγέλιο αυτό είναι ανώνυμο. Είναι σαν να λες ότι ένας άγνωστος που δεν τον γνωρίζεις ήταν αυτόπτης μάρτυρας. Αστεία πράγματα αυτά!

    Οι στίχοι της νεκρανάστασης (της εμφάνισης του Χριστού στους μαθητές) είναι η απόδειξη της δήλωσης στο 16:6 ότι ο Χριστός αναστήθηκε.

    Αυτή η «απόδειξη» είναι προϊόν πλαστογραφίας!

  24. Τα ευαγγέλια απευθύνονταν στους χριστιανούς και εξυπηρετούσαν την ιεραποστολή, την κατήχηση, τη διδαχή, τη λατρεία, και άλλους τομείς της δράσης της πρώτης εκκλησίας.

    Αυτά λοιπόν σχετικά με την πίστη των πρώτων χριστιανών! Πίστευαν σε ότι έγραφαν τα ευαγγέλια και κατ`επέκταση στις αλκοολικές φαντασιώσεις των συγγραφέων τους.

    Το ίδιο ισχύει και για σένα!

  25. Σχετικά με τους ειδήμονες της βιβλικής αρχαιολογίας δεν μας τα λες καλά. Από την μια μεριά τους ισοπεδώνεις χωρίς να έχεις κάποιο αντεπιχείρημα και από την άλλη τους επικαλείσαι επειδή και καλά βεβαιώνουν την αλήθεια της Γραφής.

    Μην ξηγιέσαι σκουλικιάρικα!

  26. Εφόσον η νεκρανάσταση υπήρχε στα άλλα ευαγγέλια για ποιο λόγο κάποιος να την προσθέσει στο ευαγγέλιο του «Μάρκου»;

    Θα πρέπει φίλε μου να δώσεις μια απάντηση σε αυτή την ερώτηση αλλιώς δεν έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις.

  27. Καλησπέρα σου απάντησα .
    Η Ανάσταση ως γεγονός στην χριστιανική πίστη είναι κατοχυρωμένη στο κατά Μάρκον πριν Αναστηθεί ο Κύριος .Από την ανάσταση της κόρης του Ιάειρου.
    Το 16.9-τέλος αποδομεί την αίρεση των δοκητών.
    Μέχρι το 16,8 ήταν βούτυρο στο ψωμί της πρώτης πρωτης αίρεσης των δοκητών.
    Αυτοί πίστευαν ο Χριστός ήταν Θεός και όχι άνθρωπος και δεν ήταν δυνατό να υποστεί πόνο και θάνατο.
    Εκμεταλεύθηκαν την λεξη ηγέρθει στο 16,6 για να στηρίξουν
    την κακοδοξία τους.

  28. Καλησπέρα Άσχετε Αδαή.

    Δεν απάντησες! Το καταλαβαίνω ότι η ερώτηση αυτή είναι δύσκολη για έναν πιστό και δεν θέλω να σε πιέσω άλλο. Χάρηκα που τα είπαμε φιλαράκι. Να`σαι καλά, και πάλι υγεία σε σένα και στην οικογένεια σου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek