14ον κεφάλαιον Αποκάλυψης συνέχεια τού 13ου το οποίον θά συμβαίνει ταυτόχρονα. Είμαστε ακριβώς τώρα εδώ
ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΙΔ Καὶ εἶδον, καὶ ἰδοὺ τὸ ἀρνίον ἑστηκὸς ἐπὶ τὸ ὄρος Σιών, καὶ μετ᾿ αὐτοῦ ἑκατὸν τεσσαράκοντα τέσσαρες χιλιάδες, ἔχουσαι τὸ ὄνομα αὐτοῦ καὶ τὸ ὄνομα τοῦ πατρὸς αὐτοῦ γεγραμμένον ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν. (144,000 αγίων καί προφυτών τής Παλαιάς Διαθήκης, τό όνομα Πατρός/Ιεχέ καί Ιησούς ήτοι ρίζα ιέ+ρόν καί ιή+ρον ομοία. Τό Όρος Σιών είναι Τού Χριστού καί όχι τών «σιωνιστών» σέ εισαγωγικά καθότι Σιών είς τήν διάλεκτον τής Λακωνίας σημαίνει Κύριος, Ζιών, Διών, Θεός Άκτιστος, συνεπώς η συναγωγή τού σατανά σφετερίζεται τό όνομα Τού Κυρίου ήτοι Σιών όπως λέμε Σύ Ών ή Σύ/Σοί Ό Ών καί Σών = ‘son’. Εδώ μάς λέγει ότι οί 144,000 χιλιάδες προφύτες/αγίοι Μαρτύρησαν όταν υπήρχε μόνον ό Ναός τής Σιών/Κυρίου πριχού Κύριος Κυρίου κατά τόν Δαυίδ έρθη επί γής ήτοι Ό Χριστός καί Μαρτυρήσει καί Ταφεί εκεί οπού Αναστήθηκε).
Η Αποκάλυψη δέν ήταν κατανοητή επειδή πολλά κεφάλαια αναφέρουν γεγονότα τής ίδιας περιόδου, π.χ. τίς 1260 ημέρες τής θλίψεως τίς αναφέρει από τό κεφάλαιον περί δύο προφητών Ηλία καί Ενώχ ήτοι 11ον κεφάλαιον, άρα τέ από τό 11ον έως τό 14ον καί 15ον ακόμη κεφάλαιον τά γεγονότα είναι έν ιδίω χρόνω καί δέν είναι ακολουθία τού ενός μετά τό άλλον! Σ’ αυτά θά φέρουμε καί άλλες Αποκαλύψεις. Π.χ. όταν οί δύο τούς σύν Ιωάννης θά λένε Μετανοήστε θά είναι πρίν δεχθούν τό χάραγμα αλλά όταν θά προωθείται αυτόν ήτοι όταν θά συμβαίνει τό 11ον αλλά καί τό 14ον κεφάλαιον καί τά ενδιάμεσα. Διαβάστε τό 11ον καί τό 14ον μαζύν νά καταλάβετε ότι είναι έν ιδίω χρόνω. Συνεπώς εάν εμφανιστούν οί δύο προφύτες όπως λέγει ό πάτερ Κλεομένης θά εμφανιστεί συνάμα τό δίδυμο τών θηρίων όπως λέγει τό 13ον κεφάλαιον καί συνάμα τό 14ον αλλά καί τό 12ον, διαβάστε τά δείτε, θά τά αναλύσουμε σ’ άλλα άρθρα περαιτέρω μέ άλλες Αποκαλύψεις.
14-2 καὶ ἤκουσα φωνὴν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ὡς φωνὴν ὑδάτων πολλῶν καὶ ὡς φωνὴν βροντῆς μεγάλης· καὶ ἡ φωνὴ ἦν ἤκουσα, ὡς κιθαρῳδῶν κιθαριζόντων ἐν ταῖς κιθάραις αὐτῶν. (Καταρράκτες αναφέρει είς τήν αρχή τής Αποκάλυψης ό Ιωάννης καί ό Ερμής ό Τρισμέγιστος διά Τόν Τριαδικόν Θεόν).
14-3 καὶ ᾄ ᾄδουσιν ᾠδὴν καινὴν ἐνώπιον τοῦ θρόνου καὶ ἐνώπιον τῶν τεσσάρων ζῴων καὶ τῶν πρεσβυτέρων· καὶ οὐδεὶς ἐδύνατο μαθεῖν τὴν ᾠδὴν εἰ μὴ αἱ ἑκατὸν τεσσαράκοντα τέσσαρες χιλιάδες, οἱ ἠγορασμένοι ἀπὸ τῆς γῆς. (Υπάρχουν 4 ζώα ήτοι αητός, βούς, άνθρωπος καί λέων, αυτά ίσως αντιστοιχούν σέ 4 ζώδια συνάμα ήτοι 8,000 έτη ήτοι θά είναι όγδοος αιώνας που θά συμβούν αυτά όπως είπε ό Άγιος Κοσμάς Αιτωλός από καταβολής Αδάμαντου καί Εύας, όχι τών προγενέστερων ανθρώπων βάσει Γένεσις. Συνάμα τέσσερα χαρακτηριστικά ανάμειξης τών εθίμων, ήτοι έθνη, φυλές, λαοί γλώσσες οπού κάθε φορά τά αναφέρει μέ άλλη σειρά. Η Τετραπιθανότητα επίσης, καί οί πρεσβήτεροι είναι 24 τό λέγει αλλού + 4 ζώα + 4 είδη εθίμων = 32/144,000=4,500. Συνάμα Ό Θρόνος είναι Ένας καί Τριαδικός Θεός = Τετραπιθανότητα καί 32 σύν δύο Τετραπιθανότητες εδώ = 40;).
14-4 οὗτοί εἰσιν οἳ μετὰ γυναικῶν οὐκ ἐμολύνθησαν· παρθένοι γάρ εἰσιν. οὗτοί εἰσιν οἱ ἀκολουθοῦντες τῷ ἀρνίῳ ὅπου ἂν ὑπάγῃ. οὗτοι ἠγοράσθησαν ἀπὸ τῶν ἀνθρώπων ἀπαρχὴ τῷ Θεῷ καὶ τῷ ἀρνίῳ· (Έμειναν παρθένοι αυτοί οί προφύτες/αγίοι ή κατ’ άλλους δέν μολύνθησαν από οίαν ειδωλολατρεία, από τό χρήμα έως τήν σάρκα καί τήν υλοφροσύνη καί ψευδοθεούς, είναι 12,000 από 12 φυλές τού Ιακώβ/Ισραήλ).
14-5 καὶ οὐχ εὑρέθη ψεῦδος ἐν τῷ στόματι αὐτῶν· ἄμωμοι γάρ εἰσιν.
14-6 Καὶ εἶδον ἄλλον ἄγγελον πετόμενον ἐν μεσουρανήματι, ἔχοντα εὐαγγέλιον αἰώνιον εὐαγγελίσαι ἐπὶ τοὺς καθημένους ἐπὶ τῆς γῆς καὶ ἐπὶ πᾶν ἔθνος καὶ φυλὴν καὶ γλῶσσαν καὶ λαόν, (Εάν έρθει Εξαδάκτυλος τότε αυτός μέ δύο αγγέλους ενσαρκωμένους θά αναγγείλει αυτά σέ κάθε έθνος, φυλήν, λαόν καί γλώσσαν δι’ εκστρατείας 35 ή 36 ετών).
14-7 λέγων ἐν φωνῇ μεγάλῃ· φοβήθητε τὸν Κύριον καὶ δότε αὐτῷ δόξαν, ὅτι ἦλθεν ἡ ὥρα τῆς κρίσεως αὐτοῦ, καὶ προσκυνήσατε τῷ ποιήσαντι τὸν οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν καὶ τὴν θάλασσαν καὶ πηγὰς ὑδάτων.
14-8 καὶ ἄλλος δεύτερος ἄγγελος ἠκολούθησε λέγων· ἔπεσεν, ἔπεσε Βαβυλὼν ἡ μεγάλη, ἣ ἐκ τοῦ οἴνου τοῦ θυμοῦ τῆς πορνείας αὐτῆς πεπότικε πάντα ἔθνη. (Σέ άλλον κεφάλαιον ομολογεί ότι Βαβυλών η μεγάλη είναι τά Σόδομα καί Αίγυπτος ώς Ιερουσαλήμ, ήτοι η συναγωγή τού σατανά, αλλά έχει ερμηνεία επίσης τήν πολιτική, δημοκρατία, ό πολιτισμός, η ελεύθερη αγορά, ό κεφαλαιοκρατισμός, η Ιερουσαλήμ τού σιωνισμού, η Αθήνα, η Ρώμη, η παγκόσμια πόλη τού οικουμενισμού, πολυπολιτισμού καί παγκοσμιοποίησης, η ελευθεριότητα. Αυτόν αναφέρεται είς τά πρωτόκολλα τής σιών ότι έν τέλει θά καταργήσουν κάθε ελευθερία καί θά εφαρμόσουν τόν μωσαϊκόν νόμον καί είς τό 17ον καί 18ον κεφάλαιον λέγει ότι τήν γνώμη Τού Ό Θεός θά τήν εμπεδώσει είς τό θηρίον. Αλλά μέ όλα αυτά εννοούν τήν ειδωλολατρία η οποία στηρίζεται από τόν δράκον = σατανά διά νά φύγουν οί ανθρώποι από Τόν Θεόν αλλά θά καταργήσει διά νά δοξασθεί ό ίδιος, ενώ θά δοκιμαστούν συνάμα οί ανθρώποι Τού Θεού, οί δέ ειδωλολάτρες ούτως ή άλλως λάτρευαν άμεσα ή έμμεσα τόν δράκον/σατανά καί τά διχαστικά παράγωγα καί αποστασιοποιητικά από Τόν Θεόν).
14-9 Καὶ ἄλλος ἄγγελος τρίτος ἠκολούθησεν αὐτοῖς λέγων ἐν φωνῇ μεγάλῃ· εἴ τις προσκυνεῖ τὸ θηρίον καὶ τὴν εἰκόνα αὐτοῦ, καὶ λαμβάνει τὸ χάραγμα ἐπὶ τοῦ μετώπου αὐτοῦ ἢ ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτοῦ, (Εδώ βλέπουμε ότι τό 14ον κεφάλαιον γίνεται ταυτοχρόνως μέ τό 11ον, 12ον καί 13ον καί ότι ό άγγελος προειδοποιεί νά μήν δεχθούμε αυτά οπου αναφέρονται ότι πολλοί θά δεχθούν είς τό 13ον κεφάλαιον, άρα όπως σάς είπα είναι ταυτόχρονα γεγονότα τά κεφάλαια αυτά καί άλλα καί τής ίδιας ενότητος καί όχι ακολουθούμενα συμβάντα τό έναν μετά τό άλλον).
14-10 καὶ αὐτὸς πίεται ἐκ τοῦ οἴνου τοῦ θυμοῦ τοῦ Θεοῦ τοῦ κεκερασμένου ἀκράτου ἐν τῷ ποτηρίῳ τῆς ὀργῆς αὐτοῦ, καὶ βασανισθήσεται ἐν πυρὶ καὶ θείῳ ἐνώπιον τῶν ἁγίων ἀγγέλων καὶ ἐνώπιον τοῦ ἀρνίου.
14-11 καὶ ὁ καπνὸς τοῦ βασανισμοῦ αὐτῶν εἰς αἰῶνας αἰώνων ἀναβαίνει, καὶ οὐκ ἔχουσιν ἀνάπαυσιν ἡμέρας καὶ νυκτὸς οἱ προσκυνοῦντες τὸ θηρίον καὶ τὴν εἰκόνα αὐτοῦ, καὶ εἴ τις λαμβάνει τὸ χάραγμα τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ.
14-12 ῟Ωδε ἡ ὑπομονὴ τῶν ἁγίων ἐστίν, οἱ τηροῦντες τὰς ἐντολὰς τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν πίστιν ᾿Ιησοῦ. (Μέ υπομονή θά αγιάσετε καί όπως είπε Ό Χριστός είς τίς έσχατες ημέρες Η Πίστη καί μόνον θά σώζει).
14-13 Καὶ ἤκουσα φωνῆς ἐκ τοῦ οὐρανοῦ λεγούσης· γράψον, μακάριοι οἱ νεκροὶ οἱ ἐν Κυρίῳ ἀποθνήσκοντες ἀπ᾿ ἄρτι. ναί, λέγει τὸ Πνεῦμα, ἵνα ἀναπαύσωνται ἐκ τῶν κόπων αὐτῶν· τὰ δὲ ἔργα αὐτῶν ἀκολουθεῖ μετ᾿ αὐτῶν. (Ευτυχισμένοι όσοι από αρχής κόσμου απόθαναν διά Τόν Θεόν καί μέ αγάπην είς Τόν Θεόν καί τά έργα τούς από τά Αχασικά Αρχεία Συχνοτήτων θά τούς ακολουθούν είς τά άπειρα τών απείρων αιώνων).
14-14 Καὶ εἶδον, καὶ ἰδοὺ νεφέλη λευκή, καὶ ἐπὶ τὴν νεφέλην καθήμενος ὅμοιος υἱῷ ἀνθρώπου, ἔχων ἐπὶ τῆς κεφαλῆς αὐτοῦ στέφανον χρυσοῦν καὶ ἐν τῇ χειρὶ αὐτοῦ δρέπανον ὀξύ. (Ό Υιός μέ μορφή υιώ ανθρώπου ήτοι άνθρωπόμορφος Θεάνθρωπος, Ό Χριστός).
14-15 Καὶ ἄλλος ἄγγελος ἐξῆλθεν ἐκ τοῦ ναοῦ, κράζων ἐν φωνῇ μεγάλῃ τῷ καθημένῳ ἐπὶ τῆς νεφέλης· πέμψον τὸ δρέπανόν σου καὶ θέρισον, ὅτι ἦλθεν ἡ ὥρα τοῦ θερίσαι, ὅτι ἐξηράνθη ὁ θερισμὸς τῆς γῆς. (Εδώ μάς κάνει νά διερωτούμαστε εάν είναι Ό Χριστός μέ τόν δρέπανον αφού δέν είναι δυνατόν νά Τόν διατάζει άγγελος εκτός καί εάν δέν είναι Ό Χριστός, αλλά π.χ. ό Εξαδάκτυλος ή άλλος άγγελος, ή ό άγγελος οπού διατάζει αυτόν μέ τόν δρέπανον είναι Ό Παράκλητος).
14-16 καὶ ἔβαλεν ὁ καθήμενος ἐπὶ τὴν νεφέλην τὸ δρέπανον αὐτοῦ ἐπὶ τὴν γῆν, καὶ ἐθερίσθη ἡ γῆ.
14-17 Καὶ ἄλλος ἄγγελος ἐξῆλθεν ἐκ τοῦ ναοῦ τοῦ ἐν τῷ οὐρανῷ, ἔχων καὶ αὐτὸς δρέπανον ὀξύ.
14-18 Καὶ ἄλλος ἄγγελος ἐξῆλθεν ἐκ τοῦ θυσιαστηρίου, ἔχων ἐξουσίαν ἐπὶ τοῦ πυρός, καὶ ἐφώνησε κραυγῇ μεγάλῃ τῷ ἔχοντι τὸ δρέπανον τὸ ὀξὺ λέγων· πέμψον σου τὸ δρέπανον τὸ ὀξὺ καὶ τρύγησον τοὺς βότρυας τῆς ἀμπέλου τῆς γῆς, ὅτι ἤκμασεν ἡ σταφυλὴ τῆς γῆς. (Μέ αυτά καί τά παραπάνω καταλάβουμε ότι ήρθεν η ώρα τής Κρίσης καί τό τέλος τού πολιτισμού ήτοι Βαβυλώνας τής μεγάλης, όπως αναφέρεται είς τήν αρχήν τού 14ου κεφαλαίου καί τά γεγονότα τού πρώτου καί δεύτερου μέρους τού κεφαλαίου αυτού είναι ταυτόχρονα).
14-19 καὶ ἔβαλεν ὁ ἄγγελος τὸ δρέπανον αὐτοῦ εἰς τὴν γῆν, καὶ ἐτρύγησε τὴν ἄμπελον τῆς γῆς, καὶ ἔβαλεν εἰς τὴν ληνὸν τοῦ θυμοῦ τοῦ Θεοῦ τὴν μεγάλην. (Η καταστροφή τών αμετανόητων αμαρτωλών ψυχών).
14-20 καὶ ἐπατήθη ἡ ληνὸς ἔξω τῆς πόλεως, καὶ ἐξῆλθεν αἷμα ἐκ τῆς ληνοῦ ἄχρι τῶν χαλινῶν τῶν ἵππων ἀπὸ σταδίων χιλίων ἑξακοσίων. (Έξω από τά Ιεροσόλυμα καί τά Ανακαινισμένα καί Νέα Ιεροσόλυμα έξ’ ουρανού, ήτοι τήν Εκκλησία Τού Θεού όπως αναφέρεται είς τό κεφάλαιον 22).
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Η Βαβυλων ειναι η αμερικη και θα χαθει.