Διαφημίσεις

Για όσο ακόμα τα τρωκτικά της δημοσιογραφίας θα συνεχίζουν τις στοχευμένες επιθέσεις στο Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας, με βίντεο ειδήσεων που δίνουν ρεσιτάλ κοπτοραπτικής τέχνης και άρθρα – τερατουργήματα, θα βρισκόμαστε εδώ για να υπερασπιστούμε όλες αυτές τις φωνές που αντιστέκονται στον φασισμό εναντίον της Εκκλησίας.

Επεισόδιο δημοσιογραφικής προπαγάνδας νούμερο… άγνωστο! Έχουμε χάσει το μέτρημα πλέον!

Στο στόχαστρο αυτή τη φορά, ο Μητροπολίτης Ιερισσού Θεόκλητος.

Για ποιον λόγο; Επειδή βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό. Και διότι –  όπως λένε τα σαΐνια της δημοσιογραφίας – σε κάποιο του κήρυγμα είπε πως καταλύει την Θεία Κοινωνία και δεν έχει κολλήσει τον ιό, και να που τον κόλλησε! Αφήστε που συμμετείχε και στη δοξολογία του Αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη!

Προσέξτε τώρα στήσιμο προπαγάνδας που θα ζήλευε ακόμα και ο Γκέμπελς:

Κατασκευάζουν την δομή της είδησης με τέτοιον τρόπο, ώστε να συνδέονται όλα αυτά στο μυαλό του τηλεθεατή/αναγνώστη, σαν ένα ενιαίο γεγονός σε τρεις φάσεις! Οπότε παρουσιάζεται κάπως έτσι:

1)Ο Μητροπολίτης δήλωσε δημόσια στο ποίμνιο πως ο ιός δεν κολλάει με την Θεία Κοινωνία.

2)Ο Μητροπολίτης βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό (άρα διαψεύστηκε).

3)Ο Μητροπολίτης έβαλε σε κίνδυνο και άλλους, αφού συμμετείχε στη Δοξολογία.

Έτσι ακριβώς μεταφέρθηκε η είδηση, από την συντριπτική πλειοψηφία των συστημικών μέσων!

Με τι έχουμε να κάνουμε εδώ λοιπόν;

Ασφαλώς με μια ύπουλη και σκόπιμη υπεραπλούστευση των πληροφοριών, που στήθηκαν έτσι, ώστε να μοιάζουν με μια ενιαία «απάντηση» προς τους… ανυπότακτους χριστιανούς…

Μια ακόμη δημοσιογραφική αθλιότητα, από κέντρα που «μαγειρεύουν» τα γεγονότα όπως τους εξυπηρετεί, χωρίς να εξετάζεται κανένα άλλο σενάριο παρά μόνο ένα. Αυτό που βολεύει την πολεμική κατά της Θείας Κοινωνίας.

Για ποιο ακριβώς πράγμα μέμφονται τον Μητροπολίτη τα ΜΜΕ; Επειδή κόλλησε κορωνοϊό; Υπονοούν πως τον κόλλησε μέσω της Θείας Κοινωνίας; Και από πού βγάζουν οι φωστήρες των media το συμπέρασμα πως τον κόλλησε από την κατάλυση της Θείας Κοινωνίας; Έχουν κανένα στοιχείο γι’ αυτό; Παρακολούθησαν την διαδρομή του ιού και το επιβεβαίωσαν;

Για ποιους λόγους καταργούν σκόπιμα την λογική και την αφήνουν έξω από τα προαποφασισμένα συμπεράσματά τους; Γιατί δεν συνεξετάζουν το ότι ένας Μητροπολίτης κατά τη διάρκεια της κάθε ημέρας του, έχει να διεκπεραιώσει ένα σωρό υποχρεώσεις, συναντήσεις, μετακινήσεις και ομιλίες σε διάφορες περιοχές; Γιατί δεν συνεκτιμούν πως ο Μητροπολίτης συναναστρέφεται καθημερινά δεκάδες και εκατοντάδες ανθρώπους, έχει διαρκή επαφή με το ποίμνιο και βρίσκεται σε συνεχή κίνηση μέσα στην κοινωνία; Δεν θα μπορούσε κάλλιστα να κολλήσει τον ιό, ενώ βρισκόταν σε αυτές τις δραστηριότητες; Μόνο από την Θεία Κοινωνία ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ, να τον κόλλησε;

Τι άλλο περιλαμβάνει η μομφή τους; Το ότι ένας Μητροπολίτης κόλλησε κορωνοϊό; Και για ποιον λόγο να μην κολλήσει δηλαδή; Δεν είναι άνθρωπος όπως όλοι μας; Σας είπε κανείς πως οι Μητροπολίτες εξαιρούνται από την αλυσίδα μετάδοσης του ιού;

Και η επόμενη δημοσιογραφική αθλιότητα;

Παίζουν και ξαναπαίζουν το βίντεο του Μητροπολίτη που φαίνεται να λέει πως παρόλη την κατάλυση Θείας Κοινωνίας, δεν έχει κολλήσει τον ιό και… ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ «ξεχνούν» να αναφέρουν, πως αυτά ειπώθηκαν από τον Θεόκλητο πριν 6 ολόκληρους μήνες! Τον Απρίλιο! Αποσιωπούν σκοπίμως την χρονολογία του βίντεο, για να φανεί σαν να… χλεύασε τον ιό «εχθές» και να κόλλησε σήμερα!

Νομίζουν πως οι ειδήσεις τους απευθύνονται σε πρόβατα και όχι σε σκεπτόμενους ανθρώπους!

Έξι ολόκληρους μήνες που κατέλυε την Θεία Κοινωνία, δεν κόλλησε έναν ιό με τόσο υψηλή μεταδοτικότητα όπως ο covid – 19 και τον κόλλησε τώρα, από εκεί;;;

Μιλάμε για ανοησίες ολκής!

Όσον αφορά τη συμμετοχή του στη Δοξολογία, για ποιον λόγο διαμαρτύρονται οι γκεμπελίσκοι; Πόσες και πόσες περιπτώσεις είδαμε, με πολιτικούς, αξιωματούχους ή καλλιτέχνες, που παρευρέθηκαν σε δημόσιες εκδηλώσεις, ενώ αγνοούσαν ότι ήταν φορείς κορωνοϊού! Είναι κάτι που συμβαίνει συνεχώς! Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις το μιντιακό σινάφι έσπευσε να δώσει ολόθερμες ευχές για περαστικά και ταχεία ανάρρωση.

Στην περίπτωση όμως του Μητροπολίτη Θεόκλητου, η ασθένεια του Ιεράρχη αντιμετωπίστηκε με διεστραμμένη χαιρεκακία, δηλητηριώδη σχόλια και ειρωνεία. Αυτή η αισχρή ανθρωποφαγία που ξετυλίχθηκε στα media, ανάγκασε τον Σεβασμιώτατο να γράψει το αυτονόητο: «Σεβαστείτε την προσωπική μου δοκιμασία»!

Δυστυχώς όμως, είναι σίγουρο πως το ίδιο θα επαναληφθεί με κάθε τέτοια ευκαιρία που θα δίνεται, σε αυτά τα εργοστάσια όμβριων υδάτων, που θέλουν να αποκαλούνται «μέσα μαζικής ενημέρωσης»…

Ελευθέριος Ανδρώνης

Πηγή:sportime.gr

*Η Θεία Κοινωνία που δεν σταμάτησε ούτε σε λεπροκομεία,σε κέντρα περίθαλψης φυματικών κ.λ.π

έχουν λυσάξει να τη σταματήσουν σήμερα,στο φρενοκομείο που όλοι ζούμε ,για τα ευρώ…

γνήσιοι απόγονοι του Ιούδα.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
67 σχόλια στο “Μια ακόμη Δημοσιογραφική Αθλιότητα,Πολεμικής κατά της Θείας Κοινωνίας…”
  1. Χριστιανικό ανέκδοτο: «Στην Θεία Κοινωνία δεν κολλάς κορωνοϊό!»

    Άρε κακόμοιρα! Κανείς δεν σας δίνει σημασία καθότι η σχετική γνώμη σας για τον ιό φλερτάρει με την θρησκευτική σας πίστη που σας έχει εξαθλιώσει. Το παρόν σύστημα επωφελείται από την εβραιο-πίστη σας και όταν θα έρθει η ώρα απλά θα ακυρώσει την Θεία Κοινωνία. Είναι κάτι το οποίο μπορώ να το κάνω κι εγώ πολύ εύκολα! Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο παρά μόνο φανατισμένα μυαλά που νομίζουν ότι ο Χριστός (ένας αποτυχημένος προφήτης με χαλκευμένη θεότητα και πλαστογραφημένη την νεκρανάσταση του ) τους παρέχει ανοσία.

    Πάμε να δούμε τι λένε και οι πολίτες.
    Σύμφωνα με την δημοσκόπηση της Metron Analysis το 70% των πολιτών πιστεύει ότι ο ιός κολλάει στην Θεία Κοινωνία.

    Μπράβο πρόοδο;
    Σκοταδιστές γρήγορα στις τρύπες σας!

  2. Πολλή δουλειά θα έχει ο Κύριος στη Δεύτερη (και ένδοξη) Παρουσία Του. Και οι μάρτυρες, και οι δίκαιοι, και όλοι οι αγαπώντες τον Κύριο θα ευφραίνονται. Άφρονες, υπερήφανοι απόγονοι των δαρβινικών πιθήκων, λάτρεψαν το φθαρτό, πρόσκαιρο και δανεικό (σώμα), και μίσησαν τον Κτίστη.

    1. Ο Ιησούς Χριστός είχε υποσχεθεί ότι η δευτέρα έλευση θα ερχόταν στην γενιά των μαθητών του και όχι μετά από χιλιάδες χρόνια! Το κήρυγμα των πρώτων χριστιανών καθώς και η πίστη τους αποδείχθηκαν άκυρα και ο ίδιος ο Ιησούς ένας αποτυχημένος προφήτης.

      Άφρονες, υπερήφανοι εβραιο-έλληνες απόγονοι των Εβραίων!

      Από τους τρεις γιους του πατριάρχη των Εβραίων Νώε (τον Σημ, τον Χαμ και τον Ιάφεθ) κατάγονται σύμφωνα με τη Βίβλο όλοι οι σημερινοί λαοί της Γης.

      Είστε απόγονοι των Εβραίων! Σκέτο εβραιόσπερμα που λέμε!

      Δεν υπάρχει! Η Θεότητα του είναι μια ανθρώπινη εφεύρεση! Οι μεσσιανικές προφητείες της Παλαιάς διαθήκης εκπληρώθηκαν τεχνηέντως στο πρόσωπο του από τους ανώνυμους (αγύρτες) συγγραφείς των ευαγγελίων. Οι στίχοι της νεκρανάστασης στο αρχαιότερο ευαγγέλιο είναι προϊόν πλαστογραφίας! Η απόδειξη ότι αυτός αναστήθηκε είναι ψεύτικη! Δεν είναι καθόλου τυχαίο που οι προφητείες του για την δευτέρα έλευση απέτυχαν παταγωδώς! Ούτε τυχαία ήταν η φράση του πλαστογράφου (αργότερα ) ότι αυτός ανέβαλε την παρουσία του επειδή ήταν μακρόθυμος!

      Όχι, αυτός δεν είναι αληθινός Θεός!

      Τον έπιασε και καλά κρίση μετά από 2000 χρόνια και άναψε το καζάνι της κόλασης. Ρε δε μας παρατάτε αγύρτες; Υπόσχεται παραδείσους (από υποσχέσεις άλλο τίποτα) αντί να κάνει την Γη παράδεισο! Περιμένει λέει να θυμώσει για να το κάνει. Στην Παλαιά διαθήκη (αλκοολικές εβραϊκές φαντασιώσεις) ως Γιαχβέ θύμωνε με το παραμικρό με τον λαό του τον Ισραήλ. Εδώ και 2000 χρόνια έχει ως λαό του τους Έλληνες και ηρέμησε η ψυχή του. Ε, βάλε τώρα ότι είναι και μακρόθυμος, βλέπω να ξεμένει το καζάνι της κόλασης από κάρβουνα.

      Έλεος! Κατάντησε ο Έλληνας να είναι παιδί του Γιαχβέ – Ιησού! Ναι, και όχι μόνο αυτό αλλά κληρονόμησε και την αμαρτία του πρώτου βλάκα της Εβραϊκής παπαροϊστορίας και της χαζοβλαμένης γκόμενας του που την ξεγέλασε ένα φίδι.

      Lol

  3. Γιατρέ καλησπέρα …

    Αφού ρε μπαγάσα ανακάλυψες την αλήθεια δεν την λες και σε εμάς να δούμε τι ακριβώς πιστεύεις ?

    Το να κατηγορείς και να βρίζεις δεν είναι λύση .. ούτε σωστός τρόπος.

    Περιμένω με αγωνία να δώ τι πιστεύεις όχι για να σε χλευάσω η να κατηγορήσω … απλά να δώ τι είδες που εμείς όλοι οι χριστιανοί πέσαμε σε πλάνη… χωρίς να το δούμε …

    Σε ευχαριστώ …

    1. Θες να δεις τι είδα πράκτορα του σκότους; Είδα όλα αυτά που εσύ κάνεις ότι δεν βλέπεις! Ναι! Μέσα στο Ιερό βιβλίο της εβραιο-πίστης σου! Είσαι ένας απατεώνας σκοταδιστής κι εσύ!

      Ο Χριστός δεν πρόκειται να επέμβει ποτέ! Ένας αποτυχημένος προφήτης ούτε Θεός είναι ούτε κάνει θαύματα. Πάμε τώρα να δούμε τα χάλια σας αγύρτες και να διασκεδάσουμε με αυτά!

      Οι χριστιανοί απολογητές ισχυρίζονται ότι η ”προφητεία” στο Ματθαίο 24:15-17 έλαβε χώρα με την καταστροφή της Ιερουσαλήμ το 70μ.χ.

      Όμως κανείς τους δεν δίνει την αντίστοιχη παραπομπή στο Λουκάς 17: 26-37 ο οποίος μιλάει για το ίδιο πράγμα αλλά τοποθετεί τα γεγονότα στο ίδιο πλαίσιο με τις ημέρες της δευτέρας παρουσίας. Ντροπή σας απατεώνες!

      Ματθαίος 24:17-18 «ὁ ἐπὶ τοῦ δώματος μὴ καταβαινέτω ἆραι τὰ ἐκ τῆς οἰκίας αὐτοῦ, καὶ ὁ ἐν τῷ ἀγρῷ μὴ ἐπιστρεψάτω ὀπίσω ἆραι τὰ ἱμάτια αὐτοῦ.»

      Λουκάς 17:31 «ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ (της δευτέρας παρουσίας βλ. 17:30) ὃς ἔσται ἐπὶ τοῦ δώματος καὶ τὰ σκεύη αὐτοῦ ἐν τῇ οἰκίᾳ, μὴ καταβάτω ἆραι αὐτά, καὶ ὁ ἐν τῷ ἀγρῷ ὁμοίως μὴ ἐπιστρεψάτω εἰς τὰ ὀπίσω.»

      Και οι δύο αυτοί συγγραφείς μιλούν για το ίδιο γεγονός με την διαφορά ότι ο Λουκάς τοποθετεί τα γεγονότα ξεκάθαρα στο ίδιο πλαίσιο με τις ημέρες της δευτέρας παρουσίας.

      Πάμε τώρα να δούμε την αμηχανία των μεγαλοθεολόγων.

      Λουκάς 17:31
      Αρχαίο: «ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ (της δευτέρας παρουσίας βλ. 17:30) ὃς ἔσται ἐπὶ τοῦ δώματος καὶ τὰ σκεύη αὐτοῦ ἐν τῇ οἰκίᾳ, μὴ καταβάτω ἆραι αὐτά, καὶ ὁ ἐν τῷ ἀγρῷ ὁμοίως μὴ ἐπιστρεψάτω εἰς τὰ ὀπίσω.»

      Ερμηνεία Ιωάννη Κολιτσάρα

      «Κατά την άλλην δε ημέραν της οργής του Θεού, που δεν θα βραδύνη να έλθη (όταν δηλαδή θα πλησιάζουν τα ρωμαϊκά στρατεύματα δια να καταστρέψουν την Ιερουσαλήμ 70μ.χ)»

      Κατά την άλλην δε ημέραν!
      Μάλιστα μάλιστα!

      Καμαρώστε τα χάλια σας χριστιανοί!

      «Έν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ» (της δευτέρας παρουσίας βλ. 17:30)

      Ερμηνεία: «Κατά την άλλην δε ημέραν …το 70 μ.χ)»

      Και γαμώ τις ερμηνείες!
      Ασφαλώς δεν είναι ο μόνος που έχει φάει τα μούτρα του αλλά και εσείς που εκφράζετε την ανοησία σε όλο της το μεγαλείο.

      Συνεχίστε το θεάρεστο έργο. Διασκεδάστε με!

      1. Γιατρέ μου γιατρέ μου

        Δεν απάντησες στην ερώτηση μου..

        Απλα ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ όπως σου δείξανε και σε έμαθαν βαδίζεις…..
        Βρίσε με και άλλο αν θες για την πίστη μου …. Σε ευχαριστώ …..

        Χριστιανοί απολογητές .. κατά τον δευτερο μ.χ αιώνα είπαν( χωρίς να υπάρχουν στοιχεία για την ύπαρξη τους η το κ υ ρ ι ο τ ε ρ ο για την σύνθεση τους …. )
        σε εποχή διωγμών ….
        και ποιός σου είπε η βρήκες γραμμένο ότι είχαν την χάρη του Αγίου Πνεύματος ??

        Ποιός σου είπε ότι δεν ήταν Αρειανιστές αυτοί που τα απέδωσαν σε αυτούς η και οι ίδιοι τους για υποστηρίξουν την ύπαρξη μόνο του Θεού ….. και όχι του Υιου ….σαν ομοούσια θεότητα … λέγοντας ανακριβή πράγματα

        Πάμε παρακάτω…

        Ιωάννης Κολτσάρας Γεννηθείς το 1903

        Αν θεωρείς απολογητή τον Κολτσάρα η ότι το 1960 είπε οτι εκπληρώθηκε η προφητεία της Δευτέρας παρουσίας το 70μ.χ κάτι δεν κατάλαβες καλά ..

        Γιατρέ μου γιατρέ μου …
        Διάβαζε εδάφια σου το έχω ξαναπεί …. κάποια στιγμή θα σε βοηθήσουν…!!!

        Καλή δύναμη …

  4. Καλησπέρα Γιατρέ,ηρέμησε ποτέ δεν υπήρξε ο Θεός των Μαρτύρων του Ιεχωβά,
    που ήσουν μέλος.

    Καλά έκανες και έχασες την πίστη σου .
    Ο κόσμος γίνεται χειρότερος…

    Το να πασχίζεις όμως εμμονικά, να γενικεύσεις την απιστία σου,
    μάταια σε όσους ευλογήθηκαν η ελεήθηκαν να έχουν σχέση με τον Ζώντα Θεό ,
    καταντά πλάνη και τιμωρία ,για την κακή σου προαίρεση.

    1. Όπως συνήθως Άσχετε Αδαή δεν έχεις να πεις κάτι ουσιαστικό.

      Πιστεύεις στον ζώντα Θεό; Ναι καλά!

      Πιστεύεις στις εβραιο-αλκοολικές φαντασιώσεις ανώνυμων συγγραφέων που έχτισαν τεχνηέντως την θεότητα του Χριστού; Γεγονός ✔️

      Πιστεύεις στις πλαστογραφίες για την δήθεν νεκρανάσταση του; Γεγονός ✔️

      Τι θα λεχθεί για τις αποτυχημένες προφητείες του σχετικά με την δευτέρα έλευση και τις μετέπειτα πλαστογραφίες ανώνυμων αλητήριων για να εξαπατήσουν τα χριστιανικά πρόβατα; Μούγκα ο Άσχετος!

      Πιστεύεις στην κοσμογονία της γένεσης με τον Αδάμ και την χαζοβλαμένη γκόμενα του; Γεγονός ✔️

      Πιστεύεις ότι ο Θεός Γιαχβέ Ιησούς που έπλασε αυτούς τους πιθήκους, τους τιμώρησε και έτσι ως απόγονος τους κληρονόμησες την αμαρτία και τον θάνατο; Γεγονός ✔️

      Πιστεύεις ότι κληρονόμησες το προπατορικό αμάρτημα; Γεγονός ✔️

      Μπράβο σου! Έχεις μια σπουδαία Εβραϊκή κληρονομιά! Περιμένεις να έρθει ο εβραιο-χριστός ως ο έσχατος Αδάμ για να σε απαλλάξει από το βάρος της.

      Πιστεύεις…Πιστεύεις…Πιστεύεις…
      Το μόνο που διαθέτεις είναι μεγάλο στόμα και Πίστη στις εβραιο-αλκοολικές φαντασιώσεις!
      Δεν γνωρίζεις τίποτα απολύτως!

      Ευλογήθηκες να έχεις σχέση με τον ζώντα Θεό; Εδώ γελάμε! Καλά θα κάνεις φίλε μου να μην χάσεις την πίστη σου διότι θα χάσω την διασκέδαση μου. Είθε ο τριαδικός Θεός να μην σταματήσει ποτέ να τροφοδοτεί με αλκοολικές φαντασιώσεις την πίστη σου. Είθε να επεκτείνει ακόμα περισσότερο το εύρος της, ώστε να λάβεις το βραβείο της Θέωσης, και να γίνεις όμοιος με τον πρωτόπλαστο Νεάντερταλ Αδάμ. Η προσφορά σου στην διασκέδαση είναι ανεκτίμητη!

  5. Είσαι για λύπηση..!
    Θα ήθελα να πω σκατά στους δασκάλους σου αλλά αυτοί τι φταίνε?
    Ο καλύτερος δάσκαλος είχε πάντα και χάλια μαθητές..!
    Τελικά όμως δεν αξίζουμε να γινόμαστε όλοι γονείς αν είναι να βγάζουμε τέτοια παιδιά…
    Προτιμώ να πεθάνω παρά να σε έχω για γιατρό, άσε που δεν σε πιστεύω με τίποτα ότι είσαι ,εκτός αν είσαι ζωογιατρός και με την ενασχόληση σου έγινες ένα…

    1. Αυτός που είναι για λύπηση είσαι εσύ καθότι δεν έχεις να πεις τίποτα σχετικά με τα όσα έθιξα. Είσαι εκτός!

    2. Α, θες να μάθεις τι είμαι; Είμαι ένας αρχι-μασόνος 93ου βαθμού και απέχω ένα εκατοστό από την κορυφή της mason πυραμίδας. Από κάτω μου το chaos! Ο παππούς μου Υψηλόβαθμος Μασόνος στην εποχή του, έλεγε ότι αν ο Χριστός συναντούσε τον Σωκράτη θα γονάτιζε ενώπιόν του, λέγοντας: «ουδείς σοφότερος από σένα» επιβεβαιώνοντας τον Χρησμό της Πυθίας ΑΘΗΝΑΣ του Μαντείου ΟΕΑ σε απευθείας channeling με τον Απόλλωνα όπου σύμφωνα με τον Άρχοντα της Σοφίας, apollo = christ 888 της μήτρας του αρχέτυπου.

  6. Πνίγεσαι Γιατρέ όπως συνήθως,σε μία κουταλιά νερό.

    Ένα Μόνο Παράδειγμα ,μήπως που δεν το βλέπω με το ιστορικό σου,
    και αναγνωρίσεις την πλάνη σου.

    Νομίζεις ότι έχουν την ίδια σημασία τα λόγια στον Ματθαίο 24:15-17 με τον Λουκά 17: 26-37
    και δήθεν δεν το αναφέρουν εσκεμμένα οι Xριστιανοί Απολογητές…
    Όταν ο ΙΔΙΟΣ ο Λουκάς τα τοποθετεί σε τελείως διαφορετικό χρονικό πλαίσιο!

    Λουκάς 21.20 ῞Οταν δὲ ἴδητε κυκλουμένην ὑπὸ στρατοπέδων την᾽Ιερουσαλήμ(3),
    τότε γνῶτε ὅτι ἤγγικεν ἡ ἐρήμωσις αὐτῆς.

    «Όταν θα δείτε την Ιερουσαλήμ να κυκλώνεται από στρατεύματα,
    τότε να ξέρετε πως έφτασε η καταστροφή της.

    Λουκάς 21.21 τότε οἱ ἐν τῇ ᾽Ιουδαίᾳ φευγέτωσαν εἰς τὰ ὄρη,
    καὶ οἱ ἐν μέσῳ αὐτῆς ἐκχωρείτωσαν,
    καὶ οἱ ἐν ταῖς χώραις μὴ εἰσερχέσθωσαν εἰς αὐτήν,

    Τότε, όσοι βρεθούν στην Ιουδαία, να φύγουν στα βουνά· κι όσοι μέσα στην Ιερουσαλήμ,
    να φύγουν αμέσως· κι όσοι βρίσκονται στα χωριά, να μην μπουν στην πόλη·.

    Τα προηγούμενα εδάφια αναφέρονται καθαρά Στην Καταστροφή της Ιερουσαλήμ.Διαφωνείς;Oxi.
    Προτείνουν την ΦΥΓΗ των πιστών ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΚΟΣ.

    Τα εδάφια που επικαλείσαι στον Λουκά ,αναφέρονται καθαρά στην Δευτέρα παρουσία
    και όχι στην καταστροφή της Ιερουσαλήμ.

    Γιατί;

    Διότι Προτείνουν την ΑΠΡΑΓΙΑ των πιστών και την ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ τους για τα υλικά αγαθά ,
    στον ένδοξο ερχομό του Κυρίου.

    Λουκάς 17.30 κατὰ τὰ αὐτὰ ἔσται ᾗ ἡμέρᾳ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἀποκαλύπτεται.

    Τα ίδια θα συμβούν και την ημέρα που θα φανερωθεί ο Υιός του ανθρώπου

    Λουκάς 17.31 ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ ὃς ἔσται ἐπὶ τοῦ δώματος
    καὶ τὰ σκεύη αὐτοῦ ἐν τῇ οἰκίᾳ, μὴ καταβάτω ἆραι αὐτά,
    καὶ ὁ ἐν ἀγρῷ ὁμοίως μὴ ἐπιστρεψάτω εἰς τὰ ὀπίσω.

    Την ημέρα εκείνη όποιος θα βρίσκεται στο λιακωτό και τα πράγματά του
    θα είναι στο σπίτι, να μην κατεβεί να τα πάρει.
    Κι όποιος είναι στο χωράφι να μη γυρίσει πίσω.

    Λουκάς 17.32 μνημονεύετε τῆς γυναικὸς Λώτ(1).

    Να θυμάστε τη γυναίκα του Λωτ.

    Λουκάς 17.33 ὃς ἐὰν ζητήσῃ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ σώσαι ἀπολέσει αὐτήν,
    αι ως εάν ἀπολέσῃ αυτήν, ζῳογονήσει αὐτήν.

    Όποιος θελήσει να σώσει τη ζωή του θα τη χάσει,
    κι όποιος τη χάσει θα τη διατηρήσει.

    Η γυναίκα του Λωτ να σου θυμίσω έμεινε στήλη άλατος όταν κοίταξε πίσω..

    Eπεσες θύμα πλάνης ,ακόμα μια φορά της εξωτερικής ομοιότητας των λέξεων,
    Χωρίς να ενσκήψεις ,δεν έλαβες, το τελείως διαφορετικό περιεχόμενο των λέξεων.
    Βλέπεις Γιατρέ αλλά δεν βλέπεις, ακριβώς όπως μας προείπε ο Κύριος,
    Λόγω της απιστίας σου και φυσικά δεν είσαι ο μόνος…

    1. Έχουμε δύο στίχους πανομοιότυπους από δύο ευαγγελιστές που μιλάνε για το ίδιο γεγονός! Αυτό δεν μπορεί να αμφισβητηθεί!

      Εσύ λοιπόν τώρα ισχυρίζεσαι ότι ο στίχος στον Λουκά αναφέρεται στην δευτέρα παρουσία. Σοβαρά; Η εγκεκριμένη μετάφραση του αρχαίου κειμένου από την ιερά σύνοδο σε βγάζει εκτός, καθότι συσχετίζει τον συγκεκριμένο στίχο με την καταστροφή της Ιερουσαλήμ το 70 μ.χ και όχι με την δευτέρα παρουσία.

      Άρα λοιπόν τα έχεις χαμένα! Τα ξέρεις καλύτερα εσύ; Δεν σου κάνει η εγκεκριμένη μετάφραση / ερμηνεία του Ιωάννη Κολιτσάρα; Ποιος έχει σύγχυση στο κρανίο; Εσύ ή αυτός και όλοι οι άλλοι;

      Βρίσκεστε σε πλήρη σύγχυση! Και ναι, ο συγκεκριμένος στίχος απουσιάζει από κάθε παραπομπή διότι σας χαλάει την σούπα!

      Πάρε θέση λοιπόν και πες μου ποιος τα έχει χαμένα!

  7. Γιατρε την μαλακια του εγκεφαλου σου την εκανες φιλοσοφια μπραβο συνεχισε ετσι μονο οσοι γνωριζουμε θα σου πουμε τελειωσε το διαλειμα τωρα βαλε το κεφαλι στα σκατα διοτι ειναι το μονο που σου αξιζει.

    1. Λέμε κι ανέκδοτα;

      Την μαλακία των Εβραίων την κάνατε φιλοσοφία!
      Πάντως ψέματα σας λένε οι παπάδες. Δεν κληρονομήσατε την αμαρτία των Εβραίων προγόνων σας, αλλά την βλακεία τους την οποία ανέδειξε σε φιλοσοφία το Ιερατείο της συμφοράς!

      Ρε τι πλάκα που έχετε!

  8. Καλημέρα,όλοι οι άνθρωποι κάνουν λάθη ,γιατί να μην κάνει και ο Κολιτσάρας;
    O Παναγιώτης Τρεμπέλας άλλωστε έστειλε στην φυλακή
    τον Κολιτσάρα για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας.
    Δεν έιναι μόνο δική μου ερμηνεία αλλά του Νίκου Δαμαλά τον 19ο αιώνα και του
    Παναγιώτη Τρεμπέλα τον 20ο αιώνα ,εγκύρων ερμηνευτών κατά την Ιερά Σύνοδο.

    ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΑΜΑΛΑ

    Λουκάς 17-31 Η δευτέρα παρουσία θα έλθει αιφνίδια. Εκείνος λοιπόν που βρίσκεται στο λιακωτό στη στέγη του σπιτιού του, ας μην κατέβει για να πάρει μαζί του και να σώσει από την καταστροφή τα έπιπλά του, αλλά ας εγκαταλείπει τα πάντα, για να ακολουθήσει αδίστακτα τον Κύριο. Και εκείνος που βρίσκεται στον αγρό, ας μην επιστρέψει πίσω , από επιθυμία να δει και να σώσει τα πράγματά του στην πόλη .

    ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΡΕΜΠΕΛΑ
    Λουκάς 17-31 Την ημέρα εκείνη που πρόκειται να έλθει η δευτέρα παρουσία, οι φρόνιμοι και ευσεβείς ας έχουν νεκρωμένο κάθε ενδιαφέρον για τα εγκόσμια και ας είναι άγρυπνοι και προσεκτικοί για να υποδεχθούν τον υιό του ανθρώπου. Εκείνος που θα βρίσκεται πάνω στην ταράτσα ή τη στέγη, ενώ τα πράγματα του θα είναι κάτω, μέσα στο σπίτι, ας μην κατεβεί να τα πάρει. Κι εκείνος που θα είναι στο χωράφι, κι αυτός επίσης ας μη γυρίσει πίσω στην πόλη για να σώσει τα πράγματα που έχει εκεί.

    O Λόγος του Θεού εκ φύσεως Πνευματικός ,είναι δυναμικά Πολυσήμαντος και όχι στατικός
    μέσα στα περιορισμένα όρια των λέξεων.
    Να σου φέρω ένα παράδειγμα για την πολύπλευρη σημασία του Λόγου του Θεού.
    Το γνωστό ευαγγελικό χωρίο που αναφέρει, πως κάποιοι δεν θα γνωρίσουν θάνατο μέχρι
    να δούν τον Υιό του Ανθρώπου να έρχεται στην βασιλεία του.

    Για τους Απόστολους πραγματοποίηθηκε στην Μεταμόρφωση του Κυρίου,
    όταν Απόστολοι είδαν αν και δεν είδαν,μην αντέχοντας την φωτεινή Θεική του φύση(Όπως και ο Παύλος στο όραμα του),ανάμεσα σε γνωστούς ανθρώπους,που θεωρούνταν για τον κόσμο νεκροί ενώ ήταν ζωντανοί στην Βασιλεία του Υιού του ανθρώπου.
    Γιατί;
    Διότι αμέσως μετά το χωρίο αναφέρουν οι Απόστολοι το θαυμαστό γεγονός
    της Μεταμόρφωσης.

    Για ορισμένους Πατέρες της εκκλησίας αυτό έγινε πράξη, την Πεντηκοστή.
    Η Βασιλεία του Θεού όπως είπε ο Κύριος είναι εντός μας.
    Οι Απόστολοι στην Πεντηκοστή ,έλαβαν το Αγιο Πνεύμα με κάθε επισημότητα
    εντός τους ,μετ αυτού γνώρισαν πραγματικά ότι ο Χριστός είναι Υιός του Πατέρα.
    Γνώρισαν ότι ο Θεός είναι Τριαδικός.
    Συνεπώς γνώρισαν την Βασιλεία του Θεού.

    Για ορισμένους Ερμηνευτές ,ο Αγιος Ιωάννης δεν γνώρισε τα αποτελέσματα
    του θανάτου ,δηλαδή τον Παράδεισο η την Κόλαση αλλά μετήλθε κατευθείαν στην
    Βασιλεία του Θεού.

    Γιατί αυτές οι ερμηνείες;

    Κι όμως όλες ισχύουν …
    Οπως είπε ο Μακαριστός Ευλογημένος Πατέρας Αθανάσιος Μυτιληναίος ,είναι αδύνατον να χωρέσει ανθρώπινος νους τον Λόγο του Θεού και να τον ερμηνεύσει ,σε όλη του την έκταση και
    βάθος,σε όλα τα επίπεδα των λέξεων.
    Διαφορετικά θα ήταν ανθρώπινος λόγος και όχι ο Λόγος του Θεού!

    1. Α, μάλιστα! Τώρα τα ισοπέδωσες όλα! Όλες οι ερμηνείες είναι σωστές! Τι μαύρο τι άσπρο όλα τα ίδια είναι! Και ποιο επιχείρημα χρησιμοποίησες οδοστρωτήρα μου; Την αφήγηση της μεταμόρφωσης! Υποστηρίζεις ότι αυτή είναι μια πρώτη εκπλήρωση της προφητείας στο Ματθαίο 16:28 όπου ο Ιησούς είπε ότι μερικοί από αυτούς δεν θα δοκιμάσουν το θάνατο πριν έρθει στην βασιλεία του.

      α) Λέγοντας ότι κάποιοι δεν θα δοκιμάσουν τον θάνατο πριν επιστρέψει, υπονοεί ότι οι περισσότεροι από αυτούς που απευθύνεται θα είναι νεκροί όταν επιστρέψει. Ο Ιησούς απευθυνόταν σε πλήθος ανθρώπων, όταν είπε ότι κάποιοι δεν θα πεθάνουν. Η ιδέα ότι κάποιοι από εκείνους που ο Χριστός είχε απευθυνθεί λίγες μέρες νωρίτερα είχαν πεθάνει, πόσο μάλλον ένας μεγάλος αριθμός πριν από τη μεταμόρφωση, δεν είναι πιθανή.

      β) Το πλαίσιο του Ματθαίου 16: 27-28 είναι ο ερχομός του Χριστού με δόξα για να ανταμείψει τους οπαδούς του για αυτό που έχουν κάνει. Η υπόθεση της μεταμόρφωσης δεν αντιμετωπίζει τις ανταμοιβές. Τόσο ο υπολογισμός του Ματθαίου όσο και του Λουκά (9: 26-27) για τον Χριστό που έρχεται με δόξα, δείχνουν αγγέλους. Δεν υπάρχουν άγγελοι που εμπλέκονται στη μεταμόρφωση. Δεν υπάρχει καμία αναφορά της βασιλείας στην μεταμόρφωση. Στο όραμα που ονομάζεται “μεταμόρφωση”, βρίσκουμε τον Μωυσή και τον Ηλία να μιλάει στον Χριστό για την αναχώρησή του, όχι για τον ερχομό του. Η μεταμόρφωση φαίνεται να έχει συμβεί για να αποδείξει ότι ο Χριστός είναι ο Υιός του Θεού και δεν έχει τίποτα να κάνει άμεσα με την επιστροφή Του.

    2. Το ότι έχεις σύγχυση στο κρανίο αυτό είναι γεγονός! Είναι δυνατόν να ισχυρίζεσαι ότι η υπόσχεση του Χριστού (Ματθαίος 16:28) εκπληρώθηκε μετά από 8 ημέρες (Μεταμόρφωση);

      Αφού είναι έτσι πάμε το κείμενο από την αρχή σύμφωνα με τις αλκοολικές σου φαντασιώσεις.

      Και λέγει ο Χριστός.
      «Αλήθεια σας λέω, εσείς οι μαθητές μου που στέκεστε εδώ, δεν θα πεθάνετε και θα με δείτε μετά από 8 ημέρες να έρχομαι στην Μεταμόρφωση μου.»

      Τρέλα! Τρέλα!
      «Η θρησκεία είναι νεύρωση.» (Ζίγκμουντ Φρόυντ)

      Άλλο ένα σημείο που εκθέτει την ανοησία σου είναι ότι η υπόσχεση του Χριστού στο 16:28 δόθηκε ως επιβεβαίωση των λόγων του στο 16:27. Συνδέεται άρρηκτα με την δευτέρα παρουσία και ΟΧΙ με την Μεταμόρφωση και την κάθοδο του Αγίου Πνεύματος. Αυτά λέει η Γραφή την οποία απορρίπτεις εσκεμμένα, λόγο του ότι η προφητεία του Χριστού αποδείχτηκε τζίφος.

    3. Καμαρώστε τα χάλια σας χριστιανοί!

      «Έν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ» (της δευτέρας παρουσίας βλ. 17:30)

      Ερμηνεία: «Κατά την άλλην δε ημέραν …το 70 μ.χ)»

      Και γαμώ τις ερμηνείες!

  9. Μου αρέσει που εσείς οι Ελληνο – χριστιανοί είστε περήφανοι επειδή η Καινή Διαθήκη γράφτηκε στα Ελληνικά, αλλά όταν οι λέξεις σας καρφώνουν στον τοίχο, το παίζετε Κινέζοι.

    Εν κατακλείδι, καθώς η Ελληνική Γλώσσα είναι η μόνη γλώσσα στον Κόσμο που διαθέτει «Αρετές», μία των οποίων είναι και η σαφήνεια, όταν ένα οποιοδήποτε κείμενο χρειάζεται «ερμηνεία», κάτι δεν πάει καλά, κάποιοι προσπαθούν κάτι να κρύψουν.

    Το ίδιο συμβαίνει όταν το απλούστατο και αυτονόητο, παρουσιάζεται με «παραβολές» και δεν λέγεται ευθέως, χωρίς να αφήνει την παραμικρή αμφιβολία, με αποτέλεσμα να αισθάνεται κανείς ή ότι είναι ηλίθιος ή ότι κάποιοι τον θεωρούν ηλίθιο. Έχει παρατηρήσει κανείς ότι κάθε φορά που τα βρίσκουν «σκούρα» οι επαγγελματίες ή οι ερασιτέχνες απολογητές του Χριστιανισμού, πριν ακόμη επεξεργαστούν την απάντηση αρχίζουν με τη μόνιμη φράση «δεν εννοεί αυτό» και στη συνέχεια προσπαθούν να εξηγήσουν με αρλούμπες τι «εννοεί», προκαλώντας πονοκέφαλο στον συνομιλητή τους στην προσπάθεια του να κατανοήσει το αρλουμποειδές σκεπτικό τους.

  10. Γιατρέ ,Ως τυφλός προτάσεις την τυφλότητα σου ως αρετή ενώ κατάντησε μόνο κακία.
    απέχοντας Δισεκατομύρια έτη φωτός από την Αλήθεια και την Ζωή,
    προτείνεις στους άλλους συνέχεια το βαθύ σκοτάδι σου, για έντονο φώς.

    Ωστε για εσένα ”Παντογνώστη των Γραφών” το χωρίο της βασιλείας του Θεού
    δεν έχει την σχέση με την Μεταμόρφωση του Κυρίου…

    Ακου λοιπόν(αν και είναι αδύνατον).

    Ως βασιλεία ή κυβέρνηση του Θεού, αποκαλείται στην χριστιανική θεολογία η έννοια για την «άκτιστο ενέργεια και δόξα δια της οποίας ο Θεός, βασιλεύει τον κόσμον και εις οποίαν μετέχουν τα καθαιρόμενα, φωτιζόμενα και δοξαζόμενα μέλη της Εκκλησίας».

    Σύμφωνα με τον Ιωάννη Ρωμανίδη «εις την Καινήν Διαθήκην η έλευσις της βασιλείας δεν ταυτίζεται με έλευσιν καταστάσεως αποκαταστάσεως, αλλά δηλοί την φανέρωσιν της αιωνίως υπαρχούσης δυνάμεως και χάριτος του Θεού και την υπό των ανθρώπων μέθεξιν της χάριτος ταύτης. «Ούτως, η ομόφωνος ερμηνεία των Πατέρων της αρχαίας περιόδου και ολοκλήρου της ελληνόφωνης ρωμαϊκής πατερικής παραδόσεως ταυτίζει την βασιλείαν του Θεού με την άκτιστον δόξαν και χάριν Αυτού» και γι αυτό το λόγο «ΟΥΔΕΙΣ εκ των αρχαίων θεολόγων και συγγραφέων εταύτισε ποτέ την βασιλείαν του Θεού με κτίσμα ή με αυτήν ταύτην την αποκατάστασιν του λαού του Θεού υπό οιανδήποτε μορφήν. Αντιθέτως η εναλλαγή των όρων βασιλεία και δόξα φαίνεται σαφώς, τόσον μάλιστα, ώστε από μόνης της επιστημονικής, ιστορικής και φιλολογικής επόψεως επιβάλλεται εις τους διαφωνούντας να αποδείξουν αυτοί το αντίθετον». Τελικά «η ομόφωνος ερμηνεία των Πατέρων της αρχαίας περιόδου και ολοκλήρου της ελληνόφωνης ρωμαϊκής πατερικής παραδόσεως ταυτίζει την βασιλείαν του Θεού με την άκτιστον δόξαν και χάριν Αυτού. Ούτως η προφητεία του Χριστού «αμήν λέγω υμίν, ότι εισίν τινές των ώδε εστηκότων οίτινες ου μη γεύσωνται θανάτου έως αν ίδωσιν την βασιλείαν του Θεού εληλυθείαν εν δυνάμει» καθ’ όλους τους Πατέρας της Εκκλησίας εξεπληρώθη εις την αμέσως και εις τους τρεις σήμερον συνοπτικούς λεγομένους Ευαγγελιστάς επακολουθήσασαν Μεταμόρφωσιν του Χριστού, ότε οι τρεις πρόκριτοι των αποστόλων, ο Πέτρος ο Κηφάς και οι υιοί βροντής Ιωάννης και Ιάκωβος μετά Μωϋσέως και Ηλία είδον την φυσικήν δόξαν και θεότητα του Χριστού».

    Μέσα άλλωστε από τα συγράμματα των πατέρων διακρίνονται «ο Θεόφιλος Αντιοχείας ο οποίος σαφώς αναφέρει περί του Κυρίου ότι «βασιλείαν εάν είπω, δόξαν αυτού λέγω».Ο άγιος Ιππόλυτος Ρώμης παραθέτει το χωρίον Ιωάννου 2, 11 αντικαθιστών εκ παραδρομής τον όρον «δόξαν Αυτού» με τον όρον «βασιλείαν των Ουρανών» ούτως, «αρχή των σημείων ήν εποίησεν ο Ιησούς εν Κανά της Γαλιλαίας και εφανέρωσε την βασιλείαν των Ουρανών». Ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς παραθέτει το χωρίον Μάρκου 9,1 αντικαθιστών το «τήν βασιλείαν του Θεού εληλυθυίαν εν δυνάμει» με «τόν Υιόν του ανθρώπου εν δόξη» ούτως, «εισί τινες των ώδε εστηκότων, οι ου μη γεύσωνται θανάτου έως αν ίδωσι τον Υιόν του ανθρώπου εν δόξη». Αυτό διότι είδαν οι απόστολοι τον Χριστό εν τη βασιλεία Αυτού εις την Μεταμόρφωσιν. Ο Λουκάς παραλείπει το «εληλυθυίαν εν δυνάμει» του Μάρκου ως κάμει και ο Ματθαίος, όστις παραθέτει «έως αν ίδωσιν τον Υιόν του ανθρώπου ερχόμενον εν τη βασιλεία αυτού». Ο Ωριγένης επίσης βλέπει το Ματθαίον 16, 28, Μαρκον 9, 1, Λουκάν 9, 27 εκπληρωθέν εν τη Μεταμορφώσει του Κυρίου. Το ίδιον ο άγιος Ιλάριος Πηκτάβων και ο άγιος Αμβρόσιος Μεδιολάνων, όστις γράφει, «οι απόστολοι αληθώς είδον την δόξαν αυτήν, ότε ο Κύριος Ιησούς επί του όρους έλλαμψε με το φως της θεότητος Αυτού». Ταύτα υπενθυμίζουν τα υπό του Γρηγορίου του Θεολόγου λεχθέντα, «φώς η παραδεχθείσα θεότης επί του όρους τοις μαθηταίς» ως και του Χρυσοστόμου, «λαμπρότερος εαυτού εφαίνετο ο Κύριος, της θεότητος παραδειξάσης τας ακτίνας αυτής».

    Τέλος συζήτησης διότι η περαιτέρω συνέχεια όπως έχει αποδειχθεί στο παρελθόν είναι ανώφελη.

    1. Να σου θυμίσω ότι σε παλαιότερες συζητήσεις που είχαμε για αυτό το θέμα, έφερες αντίθετες απόψεις από αυτές των πατέρων της εκκλησίας που εκθέτεις τώρα. Αυτά που γράφεις τώρα στα έδειχνα για να δεις τα λάθη σου, καθότι ως ορθόδοξος που έλεγες ότι είσαι, απείχες πολύ από την ορθόδοξη διδαχή.

      Μια από τα ίδια είστε κι εσείς με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά που απομονώνουν εδάφια για να στηρίξουν τις κακοδοξίες τους.

      Στους στίχους 24-26 ο Χριστός υπόσχεται ότι όποιος τον ακολουθήσει ακόμα κι αν χάσει την ζωή του θα την βρει. Εδώ ο Ιησούς εξετάζει την ανταμοιβή που θα έχει όποιος τον ακολουθήσει. Αμέσως μετά (στίχος 27) τους λέει ότι πρόκειται να ΕΡΘΕΙ με δόξα και αγγέλους στην δευτέρα παρουσία του για να κρίνει τον κάθε έναν σύμφωνα με τις πράξεις του.

      Το πλαίσιο εδώ είναι η ανταμοιβή και η επιστροφή του Χριστού με δόξα. (όχι η μεταμόρφωση)

      Και στο στίχο 28 υπόσχεται ότι μερικοί από αυτούς που τον ακούν θα είναι ζωντανοί και θα τον δουν να ΕΡΧΕΤΑΙ στην βασιλεία του.

      Η υπόσχεση του Χριστού στο 16:28 είναι προσκείμενη προς τον ίδιο του τον λόγο, και όχι στις αλκοολικές σας φαντασιώσεις!

      Πάμε παρακάτω.
      Η φράση στο στίχο 28 «ίδωσι τον Υιόν του ανθρώπου ερχόμενον» ταυτίζεται αποκλειστικά με την δευτέρα έλευση. (όχι με την μεταμόρφωση)

      Απόδειξη: «Και τότε θέλει φανή το σημείον του Υιού του ανθρώπου εν τω ουρανώ, και τότε θέλουσι θρηνήσει πάσαι αι φυλαί της γης και θέλουσιν ΙΔΕΙ ΤΟΝ ΥΙΟΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΡΧΟΜΕΝΟΝ επί των νεφελών του ουρανού μετά δυνάμεως και ΔΟΞΗΣ πολλής.» (Ματθαίος 24:30)

      Σχετικά με την «βασιλεία» παραθέτω από τον Ρωμανίδη.
      «η εναλλαγή των όρων βασιλεία και δόξα φαίνεται σαφώς, και επιβάλλεται εις τους διαφωνούντας να αποδείξουν αυτοί το αντίθετον» (Ιωάννου Σ. Ρωμανίδου, «Δογματική και Συμβολική Θεολογία», Τόμος Α΄, σελ 187).

      Και εφόσον όπως λέτε βασιλεία σημαίνει Δόξα, τι θα λεχθεί για την δοξασμένη επιστροφή του; (…ερχόμενον επί των νεφελών του ουρανού μετά δυνάμεως και ΔΟΞΗΣ πολλής.»

      Να λοιπόν γιατί δεν έχω σε υπόληψη τους απολογητές / αποδομητές. Καταπιάστηκαν από την λέξη «βασιλεία» θέλοντας να εξαπατήσουν τα πρόβατα με τις χαζοερμηνείες τους. Αμ εγώ φιλαράκι δεν είμαι χαζό-πρόβατο και όλοι αυτοί (κι εσύ μαζί) κάνουν κωλοτούμπες μπροστά μου.

    2. Ο λόγος του Χριστού (Ματθ 16:24-2) είναι συγκεκριμένος και τοποθετημένος σε τρία σημεία. Την ανταμοιβή, την επιστροφή του στην δευτέρα έλευση, και την υπόσχεση προς αυτούς ότι μερικοί θα είναι ζωντανοί και θα τον δουν να έρχεται. Όχι μετά από 8 μέρες στην μεταμόρφωση αλλά στην παρουσία του και σύμφωνα πάντα με τον μεγάλο προφητικό του λόγο στον Ματθαίο 24:34 πριν παρέλθει η γενιά τους. Και μόνο αν συλλογιστούμε ότι οι Απόστολοι κήρυξαν ότι η επερχόμενη δευτέρα έλευση θα λάμβανε χώρα στην γενιά τους, φτάνει! Δεν χρειάζεται κάτι άλλο για να καταλάβει κάποιος τι παίζει. Κάποιοι θα πουν ότι χρειάζεται το Άγιο Πνεύμα (που ασφαλώς επικοινωνεί μόνο με τους Αγύρτες) διότι αυτό αποκαλύπτει τις σωστές ερμηνείες. Και εγώ θα τους πω ότι η φωνή των Αποστόλων, ήταν φωνή του Αγίου Πνεύματος που ενεργούσε μέσα τους με χαρίσματα λόγου για την επίτευξη του κηρύγματος. Αν μπορείτε δικαιολογηθείτε τώρα!

      Οι αρλούμπες απέκτησαν θεϊκή υπόσταση, και η αρλουμπολογία μετασχηματίστηκε σε Θεολογία. Δηλαδή η Θεολογία της Αρλούμπας!

  11. Μάλλον τα λόγια θα πέσουν στην θάλασσα.
    Ας είναι.Μακάρι να ωφελήσω και να μην βλάψω.
    Παλαιότερα Γιατρέ όντως σου Ομιλούσα για την Πεντηκοστή και μου απαντούσες,
    με δυτικές θεολογικές ανοησίες.
    Γηράσκω αεί διδασκόμενος.
    Ποια η διαφορά ;
    Ακόμα επιμένεις σε θεολογικές ανοησίες.
    Τι είναι η βασιλεία του Θεού για τον άνθρωπο;
    O Κύριος δεν φέρει την αλήθεια και την ζωή.
    Δεν φέρει την Ανάσταση.
    Ο Χριστός ο ίδιος είναι η αλήθεια και η Ζωή .
    Ο Χριστός ο ίδιος είναι η Ανάσταση.
    Τι είπε ο Κύριος για την βασιλεία του;
    Θυμίσου την παραβολή το κόκκου συνάπεως.
    Ματθ. 13,31 ὁμοία ἐστὶν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν κόκκῳ σινάπεως,
    ὃν λαβὼν ἄνθρωπος ἔσπειρεν ἐν τῷ ἀγρῷ αὐτοῦ·
    Θυμίσου την παραβολή της ζύμης.
    Ματθ. 13,33 ὁμοία ἐστὶν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν ζύμῃ,
    ἣν λαβοῦσα γυνὴ ἐνέκρυψεν εἰς ἀλεύρου σάτα τρία, ἕως οὗ ἐζυμώθη ὅλον.
    Η βασιλεία του Θεού είναι θησαυρός.
    Ματθ. 13,44 Πάλιν ὁμοία ἐστὶν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν θησαυρῷ
    κεκρυμμένῳ ἐν τῷ ἀγρῷ, ὃν εὑρὼν ἄνθρωπος ἔκρυψε,
    καὶ ἀπὸ τῆς χαρᾶς αὐτοῦ ὑπάγει καὶ ΠΑΝΤΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙ πωλεῖ καὶ ἀγοράζει τὸν ἀγρὸν ἐκεῖνον.
    Τι είπε στον Πέτρο για την κρίση ο Χριστός;
    Ματθ. 16,19 καὶ δώσω σοι τὰς κλεῖς τῆς βασιλείας τῶν οὐρανῶν,
    καὶ ὃ ἐὰν δήσῃς ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένον ἐν τοῖς οὐρανοῖς,
    καὶ ὃ ἐὰν λύσῃς ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένον ἐν τοῖς οὐρανοῖς.
    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ είναι η Βασιλεία του Θεού.
    Oι 3 μαθητές στην Μεταμόρφωση βίωσαν την βασιλεία του Θεού,
    Διότι Είχαν μία πρώτη ορατή παρουσία της Θείας φύσης του Χριστού.
    Όπως άλλωστε και Θεούμενοι Πατέρες που πρώτα
    Εμπειρικά βίωσαν ότι ο Χριστός είναι Θεός και μετά θεολόγησαν.
    Π,χ , ο Συμεών ο Νέος Θεολόγος.
    Παρένθεση,Μόνο 3 λέγονται Θεολόγοι στην Ιερά μας Παράδοση.
    Ο Ιωάννης ,ο Γρηγόριος και ο Συμεών.
    Εάν ήταν έτσι όπως τα λέγεις μετά το 16,28
    Ο Ματθαίος ,όπως και οι άλλοι ευαγγελιστές
    Δεν θα ανέφεραν αμέσως μετά την Μεταμόρφωση.
    Αλλά θα ανέφεραν αυτό που γράφει
    Ο Ματθαίος πολύ πιο κάτω,τέρμα Θεού…
    Ματθαίος 24,30 καὶ τότε φανήσεται τὸ σημεῖον τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου ἐν τῷ οὐρανῷ,
    καὶ τότε κόψονται πᾶσαι αἱ φυλαὶ τῆς γῆς καὶ ὄψονται τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου
    ἐρχόμενον ἐπὶ τῶν νεφελῶν τοῦ οὐρανοῦ μετὰ δυνάμεως καὶ δόξης πολλῆς.
    4 τα Ευαγγέλια .
    Ένα ευαγγέλιο -αν και πολλοί δεν το ξέρουν-είναι το πιο φτωχό σε ποικιλία λέξεων.
    Μαρτυρώντας ίσως την χαμηλή κοσμική μόρφωση του συγγραφέα.
    Το πιο πλούσιο σίγουρα ,σε θεολογικά νοήματα..
    Του Αγίου Ιωάννη Του Θεολόγου.
    Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου!

    1. Καταπιάστηκες από μία λέξη (την βασιλεία) απομονώνοντας όλα τα εδάφια που μας δίνουν τον λόγο του Χριστού, για να πεις την ανοησία σου διότι περί ανοησίας πρόκειται αφού υποστηρίζεις ότι η προφητεία εκπληρώθηκε με την μεταμόρφωση 8 μέρες μετά.

      Και δηλαδή τι προφήτεψε ο Χριστός; Ότι μετά από 8 μέρες θα ζούσαν κάποιοι μαθητές του, και θα τον έβλεπαν στην μεταμόρφωση του; Αυτό το λες προφητεία; Καταλογίζεις αυτό το έκτρωμα της ανοησίας ως προφητεία του Χριστού;

      Και επειδή ο Ματθαίος (και οι άλλοι) στο επόμενο κεφάλαιο κάνει αναφορά στην μεταμόρφωση τι έγινε; Μήπως είδες τον Ματθαίο να λέει κάπου ότι εκπληρώθηκε η προφητεία;

      Αλλά να τι λέει ο Ματθαίος: «…ίδωσι τον Υιόν του ανθρώπου ερχόμενον ἐν τῇ βασιλείᾳ αὐτοῦ.»

      Τι έχεις να πεις; Τίποτα απολύτως! Σε κάρφωσε στον τοίχο! Η φράση αυτή ταυτίζεται μόνο με την παρουσία του Χριστού και όχι με την μεταμόρφωση.

      Απόδειξη: Ματθαίος 24:30 Τι έχεις να πεις; Μούγκα ο Άσχετος και ο κάθε απατεώνας!

      Στην προκειμένη περίπτωση δεν έχει σημασία η ερμηνεία που δίνεις με τον όρο «βασιλεία» (έτσι γενικά και αυθαίρετα) στον συγκεκριμένο στίχο, καθότι ο ίδιος ο λόγος του Χριστού καθορίζει την έννοια της «βασιλείας».

      Δεν υπάρχει λογική στο να ερμηνεύεις την «βασιλεία» έξω από το πλαίσιο του λόγου του Χριστού (με γενικότητες) και ότι αυτό εκφράζει.

      Ο λόγος του είναι συγκεκριμένος και τοποθετημένος σε τρία σημεία. Την ανταμοιβή, την επιστροφή του στην δευτέρα έλευση, και την υπόσχεση προς αυτούς ότι μερικοί θα είναι ζωντανοί και θα τον δουν να έρχεται.

      Δεν απαιτείται κάποια ερμηνεία για τον όρο «βασιλεία» στον στίχο 28. Έλεος και χαζοπρόβατο να ήσουν θα είχες καταλάβει τι λέει εδώ.

      Και τι λέει εδώ;
      Ορίστε λοιπόν: «Ἀληθῶς σᾶς λέγω, εἶναί τινες τῶν ἐδὼ ἱσταμένων, οἵτινες δὲν θέλουσι γευθῆ θάνατον, ἑωσοῦ ἴδωσι τὸν Υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον (η φράση αυτή δηλώνει την δευτέρα παρουσία) ἐν τῇ βασιλείᾳ αὐτοῦ (εν τη δόξα αυτού).

      Ναι, και σύμφωνα με τον Ρωμανίδη ο όρος «βασιλεία» εναλλάσσεται με την «δόξα».

      Δεν είστε τίποτα άλλο από απατεώνες!

  12. Επέλεξες ως κριτήριο της σημασίας των λέξεων για να φωνάξεις την απιστία σου ως δικαιολογημένη,
    Την ελληνική γλώσσα που υποτίθεται ,γνωρίζουμε ως Ελληνες.
    Χαρακτηρίζοντας τους χριστιανούς απατεώνες.
    Για να δούμε ψύχραιμα εάν στέκουν τα λεγόμενα σου…
    Ματθ. 16,28 ἀμὴν λέγω ὑμῖν, εἰσί τινες τῶν ὧδε ἑστηκότων, οἵτινες οὐ μὴ γεύσωνται
    θανάτου ἕως ἂν ἴδωσι τὸν ΥΙΟΝ τοῦ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ἐρχόμενον ἐν τῇ βασιλείᾳ αὐτοῦ.
    Ο Ματθαίος ως γνωστόν απευθύνεται κυρίως σε Ιουδαίους.Τι καλύτερο για να λογαριασθεί
    περισσότερο από κείνους ,να αναφέρει λέξεις από τον Προφήτη Δανιήλ, αγαπημένες
    παράλληλα του Κυρίου .(ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ)
    Την προσοχή σου λίγο.
    Οι 3 μαθητές στο όρος ΕΊΔΑΝ σε όραμα ,φως λαμπερά εκτυφλωτικό πάνω στον Υιό του
    Ανθρώπου,να ομιλεί με 2 νεκρούς που είναι ζωντανοί,Νεφέλη φωτεινή Και επιπλέον
    ΑΚΟΥΣΑΝ φωνή επιβεβαίωσης ,μέσα από την Νεφέλη, του Θεού,ότι ο Υιός του ανθρώπου
    είναι ο Υιός Του ,προτρέποντας τους μαθητές να τον ακούουν.
    Εάν δεν είναι όλα τούτα ,OΡΑΣΗ ερχομού του Υιού του ανθρώπου,στην ΒΑΣΙΛΕΙΑ του ως Υιός
    Θεού ,Αποκάλυψη από τον Θεό,τι άλλο είναι ;
    Μαρκ. 9,1 Καὶ ἔλεγεν αὐτοῖς· ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι εἰσί τινες τῶν ὧδε ἑστηκότων, οἵτινες
    οὐ μὴ γεύσωνται θανάτου ἕως ἂν ἴδωσι τὴν ΒΑΣΙΛΕΙΑΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ἐληλυθυῖαν ἐν δυνάμει.
    Εάν δεν είδαν οι Μαθητές στο όρος να έρχεται η δύναμη Της Βασιλείας του Θεού πάνω τους ,
    τότε τι είδαν ;
    Τι λέγει λοιπόν η ορθοδοξία;

    Η σύνδεση της Βασιλείας του Θεού με την Μεταμόρφωση του Χριστού δηλώνει ότι η Βασιλεία του Θεού είναι η θέα της ακτίστου Χάριτος

    και δόξης του Τριαδικού Θεού στην ανθρώπινη φύση του Λόγου, και βέβαια είναι η θέωση του ανθρώπου.

    Στο σημείο αυτό κάνει υπέροχες παρατηρήσεις ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς.

    Διδάσκει ότι η Βασιλεία του Θεού συνδέεται στενά με τον βασιλέα, που είναι ο Θεός, ο Χριστός.

    Στον Χριστό ενώθηκε η θεία με την ανθρώπινη φύση. Η δόξα της θεότητος θεούργησε και ελάμπρυνε την ανθρώπινη φύση.

    Γι’ αυτό, όπου βρισκόταν ο Χριστός εκεί υπήρχε και η Βασιλεία. Δεν νοείται βασιλεύς χωρίς βασιλεία, ούτε βασιλεία χωρίς βασιλέα.

    Έτσι, βασιλεία του Θεού χωρίς τον Βασιλέα Χριστό δεν μπορεί να νοηθή.
    Ο Χριστός συνδέει την βασιλεία με την ΟΡΑΣΗ, “έως αν ίδωσι την βασιλείαν του Θεού”.

    Πρόκειται για την όραση του ΑΚΤΙΣΤΟΥ ΦΩΤΟΣ. Το “εληλυθυίαν” δεν σημαίνει ότι η Βασιλεία έρχεται από κάπου αλλού, αλλά δηλώνει το “φανερούσθαι”, αφού όπου είναι ο Χριστός εκεί υπάρχει η Βασιλεία, γιατί δεν πρόκειται για τοπική έλευση, αλλά για
    φανέρωση.

    Και αυτή η φανέρωση•αποκάλυψη γίνεται με την ενέργεια του Παναγίου Πνεύματος.
    Αυτό δηλώνει το “εν δυνάμει”.

    Ο άνθρωπος είναι αδύνατος να δη την δόξα του Θεού, αν οι ψυχοσωματικές του αισθήσεις δεν δυναμωθούν από την άκτιστη ενέργεια του Θεού.

    Η Εκκλησία και η θεία Ευχαριστία μπορούν να ονομασθούν Βασιλεία του Θεού, αν όσοι ζουν μέσα σε αυτήν φθάνουν στην θέα της ακτίστου δόξης του Θεού, που είναι η πραγματική Βασιλεία.

    Εάν ομιλούμε για την Εκκλησία και την Βασιλεία του Θεού και δεν τα συνδέουμε με την θεοπτία, την όραση του ακτίστου φωτός, τότε ΣΦΑΛΛΟΥΜΕ θεολογικά.

    Άλλωστε, τα μυστήρια της Εκκλησίας φανερώνουν και οδηγούν τον άνθρωπο στην Βασιλεία του Θεού, ακριβώς γιατί συνδέονται πολύ στενά με την καθαρτική, φωτιστική και θεοποιό ενέργεια του Θεού.

    Λουκ. 9,27 λέγω δὲ ὑμῖν ἀληθῶς, εἰσί τινες τῶν ὧδε ἑστηκότων, οἳ οὐ μὴ γεύσωνται θανάτου ἕως ἂν ἴδωσι τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ.

    Οι μαθητές στο όρος είδαν την Βασιλεία του Θεού.
    Ναι λοιπόν,μόλις σε 6 με 8 ημέρες εκπληρώθηκε η προφητεία!

    Κι αυτό έγινε διότι πως μπορεί να πιστέψεις τις μακρινές προφητείες που δεν θα ζείς όταν δεν έχουν εκπληρωθεί Οι πρώτες κοντινές προφητείες που σε έκαναν να πιστέψεις;
    Πως θα πιστέψεις την προφητεία της Σταύρωσης της Ανάστασης,της Πεντηκοστής,
    χωρίς να εκπληρωθεί πρώτα η προφητεία της Μεταμόρφωσης;

    Για τούτον, τον λόγο ,όλοι οι συνοπτικοί ευαγγελιστές αναφέρουν την εκπλήρωση
    της προφητείας της βασιλείας του Θεού επάνω σε λίγους μαθητές , αμέσως μετά στην Μεταμόρφωση!

    Δεν μεσολαβεί ούτε θαύμα ,ούτε κήρυγμα ούτε τίποτα άλλο ..
    Κατευθείαν οδηγούμαστε στην Μεταμόρφωση.

    Αυτά!

    *Ματθ. 17,5 ἔτι αὐτοῦ λαλοῦντος ἰδοὺ ΝΕΦΕΛΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ἐπεσκίασεν αὐτούς, καὶ ἰδοὺ ΦΩΝΗ ἐκ τῆς νεφέλης λέγουσα· ΟΥΤΟΣ ΕΣΤΙΝ Ο Υἱός μου ὁ ἀγαπητός, ἐν ᾧ εὐδόκησα· αὐτοῦ ἀκούετε·
    .

    1. Παραλήπτες του ευαγγελίου (του Ματθαίου) ήταν και οι εθνικοί. Την φράση «υιός του ανθρώπου» την συναντάμε και στα άλλα ευαγγέλια. Δεν έχεις κανένα επιχείρημα!

      Η φράση όμως «ἑωσοῦ ἴδωσι τὸν Υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον» ταυτίζεται μόνο με την δευτέρα παρουσία.

      Σε προκαλώ να αποδείξεις το αντίθετο!

      Αυτή η φράση χρησιμοποιήθηκε πάλι από τον ίδιο τον Χριστό (δεικνύοντας την δευτέρα έλευση του) όπως αποδίδεται και από άλλους ευαγγελιστές.

      Μάρκος 13:26 «…θέλουσιν ἰδεῖ τὸν Υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον…»

      Λουκάς 21:27 «…θέλουσιν ἰδεῖ τὸν Υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον…»

      Όταν στην Γραφή διαβάζουμε για τον ερχόμενο Υιό του ανθρώπου, εννοούμε τον Χριστό που έρχεται στην δευτέρα παρουσία. Όχι στην μεταμόρφωση! Όχι κάπου αλλού!

      Πριν ο Χριστός πει την φράση (στο 28) «εωσού ίδωσι τον Υιόν του ανθρώπου ερχόμενον εν τη βασιλεία», είπε αυτό: (27) «Διότι μέλλει ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου νὰ ἔλθῃ ἐν τῇ δόξῃ τοῦ Πατρὸς αὑτοῦ μετὰ τῶν ἀγγέλων αὑτοῦ, καὶ τότε θέλει ἀποδώσει εἰς ἕκαστον κατὰ τὴν πρᾶξιν αὐτοῦ.» (δευτέρα παρουσία)

      Απομόνωσες τους στίχους 24-27 αγνοώντας πλήρως το πλαίσιο του λόγου και τι εκφράζει αυτός. Από τον λόγο του Χριστού κράτησες μόνο μια λέξη για να στηρίξεις την ανοησία σου. Την «Βασιλεία».

      Έτσι ακριβώς ενεργούν οι απατεώνες!

      Η υπόσχεση του Χριστού στο 16:28 είναι προσκείμενη προς τον ίδιο του τον λόγο και όχι στις αλκοολικές σας φαντασιώσεις.

      Οι ερμηνείες σας έχουν ως στόχο να συγκαλύψουν το φιάσκο μιας ακόμα αποτυχημένης προφητείας του Χριστού.

      Γράφεις: «Ναι λοιπόν, μόλις σε 6 με 8 ημέρες εκπληρώθηκε η προφητεία!»
      Επιμένεις;

      Και δηλαδή τι προφήτεψε ο Χριστός; Ότι μετά από 8 μέρες θα ζούσαν κάποιοι μαθητές του και θα τον έβλεπαν στην μεταμόρφωση του; Καταλογίζεις αυτό το έκτρωμα της ανοησίας ως προφητεία του Χριστού;

      Ένα θα σου πω! Είστε γελοίοι! Υπάρχουν οι απατεώνες που λένε αυτά τα πράγματα και οι ανόητοι που τα πιστεύουν. Εσύ τι είσαι; Απατεώνας ή ανόητος; Όπως και να`χει εγώ διασκεδάζω με τα χάλια σας!

  13. Ζορίζεσαι Γιατρέ ,ζορίζεσαι.

    Μόνο ο Ματθαίος χρησιμοποιεί την φράση ”Υιό του ανθρώπου ερχόμενον” ,στο εδάφιο που
    εξεταζουμε,σε ασυμφωνία με τους 2 άλλους ευαγγελιστές.

    Σε αντιδιαστολή με το εδάφιο της Β παρουσίας,το οποίο επικαλείσαι και συμφωνούν και οι 3
    ευαγγελιστές!

    Ασε τους χαρακτηρισμούς και αντιμέτωπισε κατάματα την ΑΛΗΘΕΙΑ.

    Γιατί το γράφει μόνο ο Ματθαίος ;

    Το ευαγγέλιο αυτό προϋποθέτει αναγνώστες ΚΥΡΙΩΣ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, που είναι ΕΞΟΙΚΙΩΜΕΝΟΙ με την Παλαιά Διαθήκη και τις ιουδαϊκές αντιλήψεις, καθώς δεν δίνει ΚΑΜΙΑ επεξήγηση γι’ αυτές ο ευαγγελιστής σε αντίθεση με τον Μάρκο.

    Ο ερχόμενος είναι ο Μεσσίας (Μαρκ. ια 9,Λουκ. ιγ 35,ιθ 38,Εβρ. ι 37,Δαν. ζ 13). «Δηλαδή αυτός που αναμένεται στις Γραφές ότι θα έλθει με σώμα» (Θεοφύλακτος).

    Ιδού η Απόδειξη ΚΑΙ από τον Ματθαίον..

    Ματθ. 11,2 Ὁ δὲ Ἰωάννης ἀκούσας ἐν τῷ δεσμωτηρίῳ τὰ ἔργα τοῦ Χριστοῦ, πέμψας δύο τῶν μαθητῶν αὐτοῦ.
    Ματθ. 11,3 εἶπεν αὐτῷ· συ εἶ ὁ ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ἕτερον προσδοκῶμεν;

    Ο Ιωάννης ο Πρόδρομος αποδικνύει ότι η λέξη ερχόμενος είναι συνηφασμένη
    με τον ΜΕΣΊΑ .

    Ο Ματθαίος για να τελειώνουμε χρησιμοποιεί χωρίο από τον Προφήτη Δανιήλ,για να κερδίσει τους αναγνώστες Ιουδαιοχριστιανούς ώστε να εμπεδώσουν και βάση των Γραφών,πως ο Χριστός
    χωρίς ουδεμία αμφιβολία ,είναι ο Μεσίας .
    Ο ερχόμενος Υιός του ανθρώπου!
    Την αγαπημένη φράση του Κυρίου>

    Ιδού σχετικά εδάφια από τον Δανιήλ.
    Δαν. 7,13 ἐθεώρουν ἐν ὁράματι τῆς νυκτὸς καὶ ἰδοὺ μετὰ τῶν νεφελῶν τοῦ οὐρανοῦ ὡς ΥΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ἦν καὶ ἕως τοῦ παλαιοῦ τῶν ἡμερῶν ἔφθασε καὶ ἐνώπιον αὐτοῦ προσηνέχθη.
    Δαν. 7,14 καὶ αὐτῷ ἐδόθη ἡ ἀρχὴ καὶ ἡ τιμὴ καὶ ἡ βασιλεία, καὶ πάντες οἱ λαοί, φυλαί, γλῶσσαι αὐτῷ δουλεύσουσιν· ἡ ἐξουσία αὐτοῦ ἐξουσία αἰώνιος, ἥτις οὐ παρελεύσεται, καὶ ἡ βασιλεία αὐτοῦ οὐ διαφθαρήσεται.-

    Με λίγα λόγια ακόμα και για τους Ιουδαίους Χριστιανούς ,εάν ο λόγος ενός κειμένου δεν είχε αναφορά στίς Γραφές,δεν άξιζε την προσοχή Τους!

    Οι 3 μαθητές του Κυρίου στο όρος δεν είδαν τον ερχόμενο Υιό του ανθρώπου;

    Δεν είδαν την θεία του φύση ,την βασιλεία του;

    Καλά κάνει λοιπόν ο Ματθαίος ,εσύ τι κάνεις;

    Αγκαλιάζεις σφιχτά στο εδάφιο, καζάνια και ούτε καν υποψιάζεσαι την Θεοπτία…

  14. Ζορίζομαι; Ωραίο ανέκδοτο αυτό! Τέτοια θέλω να μου λες για να περνάμε ωραία! Έκανες λόγο για τον «Υιό του ανθρώπου» και πήρες την κατάλληλη απάντηση. Το τι θα συμβεί στο τέλος Άσχετε Αδαή το γνωρίζεις από τις συζητήσεις που έχουμε κάνει στο παρελθόν.

    Τώρα λοιπόν εστιάζεις στην φράση «…ίδωσι τον Υιόν του ανθρώπου ερχόμενον…» και προτείνεις ασυμφωνία μεταξύ Ματθαίου και των άλλων Ευαγγελιστών.

    Ξέρεις, κάτι τέτοιες φάσεις με διασκεδάζουν! Αυτοί οι Ευαγγελιστές υποτίθεται ότι κατέγραψαν τα λόγια του Χριστού.

    Ερώτηση: Υπάρχει ασυμφωνία μεταξύ του Ματθαίου και των άλλων; Ναι ή Όχι;

    Γράφεις: «Ο ερχόμενος είναι ο Μεσσίας Δηλαδή αυτός που αναμένεται στις Γραφές ότι θα έλθει με σώμα.

    Μεταξύ των άλλων παραθέτεις και το Εβραίους 10:37. Ωχ το μάτι μου! Παραθέτω την μετάφραση ερμηνεία του αγαπημένου σου Ιωάννη Κολιτσάρα για τον στίχο αυτό.

    «Καλλιεργήστε και τονώστε την υπομονήν σας, “διότι πολύ ολίγος χρόνος απομένει, και ο Κυριος, ο ερχόμενος δια να κρίνη ζώντας και νεκρούς, θα έλθη πάλιν και δεν θα αργήση”. »

    Έχεις πολύ πλάκα τελικά!
    Α, και επί την ευκαιρία να τονίσω το γεγονός ότι ο Παύλος τους έλεγε ότι η δευτέρα παρουσία θα έρθει σύντομα και να κάνουν υπομονή.

    Lol

    Υ.Γ Αφού σε χαρακτηρίζω είτε απατεώνα είτε ανόητο (εσύ θα διαλέξεις τι είσαι) γιατί συνεχίζεις την συζήτηση; Μήπως θέλεις να αποδείξεις το αντίθετο; Ότι δεν είσαι κάτι από αυτά τα δύο;

    Και για να μην ξεχνιόμαστε! Σύμφωνα με τις αλκοολικές φαντασιώσεις σου τι προφήτεψε ο Χριστός; Ότι μετά από 8 μέρες θα ζούσαν κάποιοι μαθητές του και θα τον έβλεπαν στην μεταμόρφωση του; Καταλογίζεις αυτό το έκτρωμα της ανοησίας ως προφητεία του Χριστού;

    Έλεος ρε Άσχετε! Έχω λιώσει στα γέλια! Μου είσαι απαραίτητος πλέον για την διασκέδαση μου! Πες μου τι θα κάνω αν ανέβει η πίεση στο μάτι σου και δεν μπορείς να γράψεις;

  15. Yστερόγραφο ,

    Διότι τίποτα δεν είναι αυτονόητο για εσένα Γιατρέ.

    Οπου διαβάζεις λοιπόν στα ευαγγέλια ”ερχόμενος Υιός του ανθρώπου”,

    σημαίνει και ο Ιησούς Χριστούς είναι ο Μεσσίας!

    ΦΑΝΕΡΩΣΗ σημαίνει, που δεν προυποθέτει κατα συνέπεια πάντα ,απαραίτητα νέο ερχομό του

    Μεσσία από τον ουρανό ,η αλλιώς β παρουσία!

    Σημαίνει και Μεταμόρφωση ώστε οι πιο ανεβασμένοι πνευματικά μαθητές του Χριστού να δούν

    γρήγορα την θεία εκτός από την ανθρώπινη φύση του Κυρίου,να είναι ήρεμοι και να μην

    ανησυχούν για τίποτα.

    Να επιβεβαιώσουν στην συνέχεια στους υπόλοιπους ,ότι πραγματικά είδαν με τα μάτια τους ότι

    ο Χριστός είναι ο Μεσσίας για να αντέξουν όσα θα ακολουθούσαν…

    Οχι απλώς είναι ανταμοιβή αλλά η μεγαλύτερη αμοιβή που μπορεί να γνωρίσει

    άνθρωπος στην γή.Η Θεοπτία.

    Επιμένεις ακόμα ότι δεν κατανοείς τον λόγο που εκπληρώθηκε τόσο γρήγορα

    η προφητεία;

    Πρόβλημα σου και όχι πρόβλημα μας.

    1. Περιμένω ακόμα να μου αποδείξεις ότι η φράση «θέλουσιν ἰδεῖ τὸν Υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον» αποδίδεται στην μεταμόρφωση.

      Η φράση «θέλουσιν ἰδεῖ τὸν Υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον» σχετίζεται με την κρίση και τις απολαβές.

      Ματθαίος 16:27 «Διότι μέλλει ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου νὰ ἔλθῃ ἐν τῇ δόξῃ τοῦ Πατρὸς αὑτοῦ μετὰ τῶν ἀγγέλων αὑτοῦ, καὶ τότε θέλει ἀποδώσει εἰς ἕκαστον κατὰ τὴν πρᾶξιν αὐτοῦ.»

      Μάρκος 13:26 «…θέλουσιν ἰδεῖ τὸν Υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον…» (δευτέρα παρουσία)

      Λουκάς 21:27 «…θέλουσιν ἰδεῖ τὸν Υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον…» (δευτέρα παρουσία)

      Εγώ σου έδειξα μέσα από την Γραφή ότι η φράση αυτή σχετίζεται με την δευτέρα παρουσία. Εσύ; Τίποτα, μόνο αλκοολικές φαντασιώσεις!

      Αυτή η φράση είναι κοινή στους τρεις Ευαγγελιστές. Αποτελεί υλικό το οποίο παρέλαβε ο Ματθαίος από τους άλλους. Πάει περίπατο το χαζο-επιχείρημα σου!

      Πέραν αυτού ο λόγος του Χριστού προς τους μαθητές του (24-28) σχετίζεται με τις απολαβές, την δευτέρα παρουσία και την υπόσχεση ότι κάποιοι από εκείνους δεν θα πέθαιναν και θα τον έβλεπαν να έρχεται στην δευτέρα του παρουσία για να «ἀποδώσει εἰς ἕκαστον κατὰ τὴν πρᾶξιν αὐτοῦ.» (27)

      Μόνο οι απατεώνες κόβουν και ράβουν για να προωθήσουν τις ανοησίες τους! Έκοψες τον λόγο του χριστού σε κομμάτια, τον απομόνωσες, και με άσχετες παπαρολογίες έφτιαξες μια παπάρα. Διότι περί παπάρας πρόκειται!

      Ορίστε η κατάληξη: Σύμφωνα με τις αλκοολικές φαντασιώσεις σου τι προφήτεψε ο Χριστός; Ότι μετά από 8 μέρες θα ζούσαν κάποιοι μαθητές του και θα τον έβλεπαν στην μεταμόρφωση του; Καταλογίζεις αυτό το έκτρωμα της ανοησίας ως προφητεία του Χριστού;

      Μάλιστα μάλιστα!
      Έχω λιώσει στα γέλια!

  16. Εκτός από τυφλός είσαι πλάνος και ψεύτης όπως Το αφεντικό σου!

    Ετσι πάνε αυτά ,δεν έχουν μόνο οι χριστιανοί, έχεις και συ αφέντη .

    Μαρκ. 13,26 καὶ τότε ὄψονται τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον ἐν νεφέλαις μετὰ δυνάμεως πολλῆς καὶ δόξης.

    Λουκ. 21,27 καὶ τότε ὄψονται τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον ἐν νεφέλῃ μετὰ δυνάμεως καὶ δόξης πολλῆς.

    Ματθ. 16,28 ἀμὴν λέγω ὑμῖν, εἰσί τινες τῶν ὧδε ἑστηκότων, οἵτινες οὐ μὴ γεύσωνται θανάτου ἕως ἂν ἴδωσι τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον ἐν τῇ βασιλείᾳ αὐτοῦ.

    Αλλο γεγονός ξεκάθαρα ,όταν θα δούν οι άλλοι (ΟΨΟΝΤΑΙ) Τον Μεσσία Ιησού Χριστό ως Κριτή στην β παρουσία του και άλλο όταν είδαν(ΙΔΩΣΙ) ,οι 3 μαθητές του στο όρος,εν ζωή τον Μεσσία στην α παρουσία του ,ως Θεό όπως και την βασιλεία του.

    Να σου θυμίσω επειδή κάνεις τον κουτό,ότι σε όχι πολλές ημέρες ημέρες μετά την Μεταμόφωση του Κυρίου σε μαθητές ,ακολούθησε η Σταύρωση του ΔιΔάσκαλου και Θεού τους και μία μικρή γεύση-απόδειξη ,έστω και για πολύ λίγο της Θεότητας του ήταν οπωσδήποτε επιβεβλημένη!

    Ματθ. 5,8 ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΚΑΘΑΡΟΙ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ, ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΟΨΟΝΤΑΙ.

    Το ποιος απέδειξε, και ποιός νιώθει ότι γελοιοπήθηκε άσε να το κρίνουν άλλοι…

    1. Μα δεν αντιλέγω. Εννοείτε ότι τον Χριστό θα τον δουν όλοι στην δευτέρα παρουσία του (σύμφωνα με τα όσα λέει η Γραφή). Το θέμα είναι σε ποιους απευθύνει τον λόγο ο Χριστός και τι τους λέει.

      Ματθαίος 16:24 «Τότε ὁ Ἰησοῦς εἶπε πρὸς τοὺς μαθητὰς αὑτοῦ·»

      Στους επόμενους στίχους (25-26) τους λέει ότι όποιος τον ακολουθήσει θα σώσει την ψυχή του.

      Στο στίχο 27 τους γνωστοποιεί ότι πρόκειται να έρθει με δόξα και με αγγέλους για να κρίνει τους ανθρώπους σύμφωνα με τα έργα τους.

      Τι λες λοιπόν Άσχετε Αδαή; Μήπως ο επόμενος στίχος είναι άσχετος ως προς τον λόγο του;

      Είναι άσχετος Ναι ή Όχι; Που να απαντήσει ο Άσχετος! Ακόμα περιμένω!

      Αμέσως μετά τους λέει ότι κάποιοι από αυτούς δεν θα πεθάνουν και θα τον δουν να έρχεται στην βασιλεία του.

      Για πες μου τώρα. Αν η φράση του Χριστού τελείωνε χωρίς την τελευταία λέξη (βασιλεία) θα άλλαζε το νόημα;

      ΌΧΙ! Διότι το πλαίσιο εδώ είναι η δευτέρα παρουσία, η κρίση και οι απολαβές των ακολούθων του Χριστού. Αυτά τους είπε ο Χριστός! Για την δευτέρα παρουσία τους μίλαγε και όχι για την μεταμόρφωση.

      Η «βασιλεία» από την οποία έχεις καταπιαστεί για να προωθήσεις την ανοησία στο πεδίο, δεν ορίζει το νόημα του λόγου αλλά ακολουθεί.

      Δεν υπάρχει καμιά σύνδεση με την μεταμόρφωση! Αυτή είναι απλά ένα γεγονός (σύμφωνα με τους συγγραφείς) το οποίο καταγράφεται παρακάτω διότι τοποθετείται χρονικά κοντά στον λόγο του Χριστού και όχι ως εκπλήρωση της προφητείας. Πουθενά άλλωστε οι ευαγγελιστές δεν μιλάνε για εκπλήρωση της προφητείας. Αν ήταν εκπλήρωση θα το ανέφεραν όπως είχαν συνηθίσει να κάνουν «…ίνα πληρωθή το ρηθέν υπό του Κυρίου…» (γελοίο βέβαια).

      Αφού όμως λες ότι η προφητεία εκπληρώθηκε 8 μέρες μετά, τότε τι προφήτεψε ο Χριστός; Ότι μετά από 8 μέρες θα ζούσαν κάποιοι μαθητές του και θα τον έβλεπαν στην μεταμόρφωση του; Και γαμώ τις προφητείες!

      Έχω λιώσει στο γέλιο! Ρε φιλαράκι αποκλείεται να είσαι τόσο ανόητος! Σίγουρα είσαι απολογητής απατεώνας άλλης μιας αποτυχημένης προφητείας του Χριστού.

      Να ξέρεις ότι αυτό σε τιμά!

  17. Γιατρέ ,οι μαθητές αφηγούνται προφητείες της Π.Δ που επαληθεύτηκαν στην Κ.Δ.
    Για τις προφητείες της Κ.Δ που εκπληρώθηκαν στην Κ.Δ είναι στην διάθεση
    ενός καλοπροαίρετου αναγνώστη για να κρίνει εάν επαλήθευτηκαν όχι.Τόσο απλό.
    Ο Θεάνθρωπος προφήτεψε τα ΠΑΝΤΑ για την ζωή του ως άνθρωπος στην γή.
    Προφήτεψε και την Μεταμόρφωση του.Τόσο απλό.
    Τόσο δύσκολο είναι είναι να το καταλάβεις;
    Eχεις συναίσθηση άνθρωπε μου , για χρόνια ολόκληρα ,τι υποστηρίζεις;
    Σύμφωνα με εσένα τους είπε ,κοιτάξτε θα έρθει ο Πατέρας μου μαζί με τους Αγγελους
    και θα κρίνει καθένα σας σύμφωνα με τις πράξεις του.
    -Να σου θυμίσω λίγο πρίν ο Κύριος είπε τον Πέτρο Σατανά-
    Μην στενοχωριέστε μόνο λίγοι από εσάς θα είναι ζωντανοί τότε!
    Απο την απιστία σου έχασες καυμένε τα λογικα σου.

    1. Τώρα το`χασες! Οι ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων (οι τίτλοι τους απορρέουν από την πεποίθηση της εκκλησίας) έγραψαν αρκετές δεκαετίες μετά από τα υποτιθέμενα γεγονότα. Αυτά τα ευαγγέλια απευθύνονταν στους χριστιανούς και εξυπηρετούσαν την ιεραποστολή, την κατήχηση, τη διδαχή, τη λατρεία, και άλλους τομείς της δράσης της πρώτης εκκλησίας. Να ξέρεις ότι η οποιαδήποτε εκπλήρωση προφητείας του Χριστού, θα είχε την δέουσα προσοχή από τους ευαγγελιστές ως τρανή απόδειξη και ενίσχυση της πίστης.

      Όχι μόνο δεν υπάρχει καμιά απόδειξη για εκπλήρωση της προφητείας αλλά όλοι τους (σύσσωμη η εκκλησία) περίμεναν να έρθει η δευτέρα παρουσία στις μέρες τους όπως διάβαζαν στα ευαγγέλια και σύμφωνα με τις προφητείες του Χριστού.

      Έκανες ένα λάθος και παρέθεσες το Εβραίους 10:37 για να μου δείξεις κάτι άσχετο όσον αφορά τον «ερχόμενο». Τι το ήθελες; Εκεί ο «ερχόμενος» είναι ο Χριστός που έρχεται στην δευτέρα του παρουσία για να κάνει κρίση. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι ο Απ Παύλος τους έλεγε να κάνουν υπομονή διότι ο χρόνος που απομένει για την παρουσία είναι πολύ λίγος.

      Γράφεις: «Σύμφωνα με εσένα τους είπε ,κοιτάξτε θα έρθει ο Πατέρας μου μαζί με τους Αγγελους και θα κρίνει καθένα σας σύμφωνα με τις πράξεις του.»

      Είπα εγώ κάτι τέτοιο;

      Εγώ λέω αυτό: «Διότι ο υιός του ανθρώπου θα έρθει με όλην την δόξαν του Πατρός του, που θα είναι και δική του δόξα, μαζί με τους αγγέλους του και τότε θα αποδώσει στον καθένα κατά τα έργα του, σαν υπέρτατος και δικαιότατος κριτής, που είναι. » (Αν μπορείς διάψευσε το!)

      Αυτό άλλωστε λέει και η Γραφή (Ματθαίος 16:27). Δεν είναι δικά μου λόγια! Εγώ δεν έχω αλκοολικές φαντασιώσεις όπως εσύ!

      Πάμε τώρα να δούμε τι λες εσύ. Σύμφωνα με τις αλκοολικές σου φαντασιώσεις, ο Κύριος σου Ιησούς Χριστός προφήτεψε ότι κάποιοι από τους μαθητές του που παρευρίσκονταν εκεί, δεν θα πέθαιναν αλλά θα ήταν ζωντανοί και θα τον έβλεπαν να έρχεται στην μεταμόρφωση του 8 μέρες μετά.

      Φοβερό! Και γαμώ τις προφητείες δικέ μου! Τι να πω; Έχω πέσει κάτω από τα γέλια!

      Μιλάς για την απιστία μου; Και τι να πιστέψω; Τις αποτυχημένες προφητείες του Χριστού; Σου μοιάζω για εβραιοπρόβατο;

      Για ρίξε μια ματιά εδώ: newsbeast.gr/files/1/2015/01/28/tuurinusoyyrs000.medium.jpg

  18. Απο την απιστία σου έχασες καυμένε τα λογικα σου.
    Αντί να σωπάσεις ,
    Γράφεις
    Εγώ λέω αυτό: «Διότι ο υιός του ανθρώπου θα έρθει με όλην την δόξαν του Πατρός του, που θα είναι και δική του δόξα, μαζί με τους αγγέλους του και τότε θα αποδώσει στον καθένα κατά τα έργα του, σαν υπέρτατος και δικαιότατος κριτής, που είναι. »
    Και δεν λέγεις τίποτα για την παλαβή ερμηνεία σου στο επόμενο εδάφιο που είναι όλη η ουσία
    της πλάνης σου.
    Κατά την β παρουσία του Υιού του Ανθρώπου ως ΚΡΙΤΗ θα είναι ζωντανοί κάποιοι από τους πρώτους μαθητές του.
    Εάν ήταν ζωντανοί θα είχε καμία ωφέλεια για τους μαθητές;
    Oταν ιδίως λίγο πιο πρίν έχει χαρακτηρίσει Σατανά τον Πέτρο;
    Και μετά Πήρε τον Πέτρο και άλλους δύο και μεταμορφώθηκε μπροστά τους.
    Zήτω η τρέλα!
    Ο Θεός είναι Λογικός και όχι Παράλογος.
    Ο Κύριος ηρέμησε τους μαθητές του.
    Ο Κύριος τους είπε ,πως κάποιοι από αυτούς πριν πεθάνουν,εκτός από την ανθρώπινη θα δούν με τα μάτια τους την Θεία φύση και βασιλεία του.
    Και μετά από 6-8 ημέρες στο Ορος έγινε ότι είπε!
    Τόσο απλό.

    1. Ωραίο αυτό! Έχασα τα λογικά μου λόγο της απιστίας μου στις αποτυχημένες προφητείες του Χριστού. Και εγώ σου λέω τούτο: Έχασες τα λογικά σου λόγο της πίστης σου! Θα στο αποδείξω αμέσως.

      Παραπάνω έγραψες ότι ισχυρίζομαι πως ο πατέρας του Χριστού θα έρθει με τους αγγέλους.
      Σοβαρά; Είπα εγώ τέτοιο πράγμα; Τα`χεις χαμένα φίλε μου!

      Συμφωνείς με τα όσα έγραψα σχετικά με το 16:27; Για να σε δω;

      Υ.Γ όλα αυτά που έγραψες παραπάνω θα τα εξετάσουμε λέξη προς λέξη και θα σου αποδείξω ότι έχεις λάθος.

  19. Ξέρω πολύ καλά τι υποστηρίζεις στο βάθος των λέξεων,
    μετά από χρόνια συνεχών επανάληψεων από εσένα.
    Για σένα τον άπιστο,ο Θεός των Γραφών δεν έχει έλεος.
    Για σένα τον άθεο το ευαγγέλιο δεν θα κρίνει τον Κόσμο αλλά στην ουσία ο Πατέρας και οι Αγγελοι.
    Ξέρεις τι σημαίνει αυτό;
    Ως αρνητής της Αγίας Γραφής τρολάρεις τους Χριστιανός ότι δεν θα σωθεί κανένας!
    Απόδειξη:
    Ούτε καν το συζητάς ,ότι η ,υπόσχεση του Υιού του ανθρώπου στο 16,28 ,είχε πνευματικό
    περιεχόμενο-ανταμοιβή.Παραμένοντας βαλτωμένος στην Παραλογία σου.
    Σου είναι αδιανόητο να σωθεί κάποιος ενώ ζεί,να μεταμορφωθεί,να αναστηθεί.
    Νεκρός,χρήζεις τον εαυτό σου οδηγό Νεκρών.
    ”Ματθ. 16,28 ἀμὴν λέγω ὑμῖν, εἰσί τινες τῶν ὧδε ἑστηκότων, οἵτινες οὐ μὴ γεύσωνται θανάτου ἕως ἂν ἴδωσι τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον ΕΝ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΑΥΤΟΥ.”’
    Η Ιδιοτέλεια σου βουνό ολόκληρο.
    ”Ο Υιός του ανθρώπου ερχόμενος”=Χριστός ,δεν ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ να έλθει από πουθενά!
    Πριν χρόνια για να σου θυμίσω ενώ γνώριζες η φράση ”ερχόμενος Υιός του ανθρώπου” στην Κ.Δ δεν προυποθέτει κατ ανάγκην κυριολεξία ,αλλά αναφέρεται στον Μεσσία κατα τον Δανιήλ,μου έλεγες να ψάξω να βρώ αποδείξεις στην Κ.Δ ότι η φράση ”ο ερχόμενος Υιός του ανθρώπου ΄΄΄σημαίνει κάτι άλλο εκτός από την κυριολεκτική σημασία της φράσης.
    Ενώ παράλληλα είμαι σίγουρος πως θυμόσουν καλά ότι ο Ιωάννης ο Πρόδρομος ερώτησε τον Υιό του ανθρώπου εάν είναι ο Ερχόμενος..
    Τι να σου πώ ανθρωπέ μου;
    Αλλο ερευνητής άλλο δόλιος Μέγας Ιεροεξεταστής.

    1. Δεν σε συμφέρει να μην μιλάς για επαναλήψεις διότι από τις συζητήσεις που έχουμε κάνει το αποτέλεσμα είναι ένα. Λυγίζεις και αρχίζεις τις κωλοτούμπες.

      Παράδειγμα:

      ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί» 18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48

      Στην ερώτηση μου αν ο Θεός τιμωρεί (μετά από αρκετές μπούφλες που εισέπραξες από το χέρι μου) είπες: «Ναι .Καλή σου νύχτα φίλε. 8 Νοεμβρίου 2018 at 21:25»

      Είπα εγώ ότι ο Πατέρας με τους αγγέλους θα κρίνει τον κόσμο; Τα έχεις χαμένα! Γεγονός!

      Εγώ λέω αυτό: «Διότι ο υιός του ανθρώπου θα έρθει με όλην την δόξαν του Πατρός του, που θα είναι και δική του δόξα, μαζί με τους αγγέλους του και τότε θα αποδώσει στον καθένα κατά τα έργα του, σαν υπέρτατος και δικαιότατος κριτής, που είναι.»

      Θέλω να μου πεις αν συμφωνείς με το παραπάνω που έγραψα. Αποφεύγεις διότι γνωρίζεις πολύ καλά πια θα είναι η κατάληξη.

      ΥΓ. ποτέ δεν είπα ότι είμαι άθεος. Τα έχεις χαμένα, είτε με μισείς τόσο πολύ που μου πέρασες κολάρο την ταμπέλα του άθεου.

  20. Οσο για το εδάφιο 16.27 με καλύπτει απόλυτα ο Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος,

    ”Κι αφού τους φόβισε με όλα αυτά, ύστερα τους παρηγορεί λέγοντας:
    ”16. 27 μέλλει γὰρ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἔρχεσθαι ἐν τῇ δόξῃ τοῦ πατρὸς αὐτοῦ μετὰ τῶν ἀγγέλων αὐτοῦ, καὶ τότε ἀποδώσει ἑκάστῳ κατὰ τὴν πρᾶξιν αὐτοῦ.”
    Είδες πως η δόξα του Πάτρος είναι ίδια μ΄αυτή του Υιού; Εάν η δόξα είναι μία, είναι φανερό ότι είναι μία και η ουσία. ΓΙΑΤΙ λοιπόν Πέτρε ΦΟΒΑΣΑΙ ακούγοντας για τον ΘΑΝΑΤΟ;Αφού ΤΟΤΕ θα με δεις περιβεβλημένο με την δόξα του Πατρός μου. Εάν δε θα είμαι περιβεβλημένος με δόξα, τότε θα είστε και σεις.

    Για να Προσθέσει ο Ζιγαβηνός,μοναχός και σπουδαίος Θεολόγος αρχές του 11ου αιώνα.
    «Φανέρωσε και ότι έχει την ίδια δόξα με τον Πατέρα. Αν όμως έχει την ίδια δόξα, άρα έχει και την ίδια ουσία και δύναμη και θεότητα. Διότι σε αυτούς που η δόξα είναι η ίδια, αυτών επομένως και τα άλλα είναι ίδια»

    Αλλά ακόμα και να πούμε ότι αναφέρεται απολειστικά στην Β Παρουσία δεν αλλάζει τίποτα
    για το επόμενο εδάφιο 16,28 .

    Τι κέρδος θα αποκομούσαν οι μαθητές ,εάν κάποιοι από αυτούς ζούσαν
    στην β παρουσία και το ξέρανε ;Κανένα.

    Δεν υπήρχε κανένας λόγος να ειπωθεί κάτι τετοιο ,ειδικά τότε.
    Ιδιαίτερα όταν πολύ γρήγορα στον επόμενο στίχο 3 μαθητές είδαν και άκουσαν,τους αποκαλύφθει ότι ο Υιός του ανθρώπου είναι ο Υιός του Θεού .
    Οταν είδαν τον Χριστό στην βασιλεία του.
    Πήραν μία σύντομη γεύση ζωής !

    Να σε μισήσω εγώ.Τι λόγια είναι αυτά;
    Σε αγαπάω πιο πολυ από όσο αγαπάς,πραγματικά τον εαυτό σου.
    Μην ξεχνάς Γιατρέ ότι δυνάμωσες την πίστη μου.

    Σύμφωνα με τους Πατέρες όποιος δεν πιστεύει στην Αγία Τριάδα
    είναι άθεος.Δεν το γνώριζες?

    1. Θέλω να μου πεις αν συμφωνείς με αυτό που γράφω.

      «Διότι ο υιός του ανθρώπου θα έρθει με όλην την δόξαν του Πατρός του, που θα είναι και δική του δόξα, μαζί με τους αγγέλους του και τότε θα αποδώσει στον καθένα κατά τα έργα του, σαν υπέρτατος και δικαιότατος κριτής, που είναι.»

      Συμφωνείς Ναι ή Όχι; (Γιατί δεν απαντάς φιλαράκι; Φοβάσαι;)

      Είπα εγώ ποτέ ότι άλλη είναι η δόξα του Πατρός και άλλη του Υιού; Σε ρωτώ!

      Όποιος δεν πιστεύει στον Θεό των Χριστιανών είναι άθεος; Έκανες το λάθος και ψάχνεις για δικαιολογίες;

  21. Οχι Γιατρέ δεν έγραψες ότι ο Πατέρας έχει διαφορετική δόξα από
    τον Υιό .
    Kάνεις τον Κινέζο ,Δεν είναι μόνο το τι έγραψες αλλά και το τι υπονόησες.
    Οι υπόνοιες όπως γνωρίζεις είναι πάντα δύσκολο να αποδειχθούν.
    Πάμε λοιπόν στα εύκολα.
    Γιατρέ απαντησέ μου .
    Ο Υιός του ανθρώπου ερχόμενος”=Χριστός ,δεν ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ να έλθει από πουθενά!
    Ναί η όχι;

    Ενώ γνώριζες η φράση ”ερχόμενος Υιός του ανθρώπου” στην Κ.Δ δεν προυποθέτει κατ ανάγκην κυριολεξία ,αλλά αναφέρεται στον Μεσσία κατα τον Δανιήλ, μου έλεγες να ψάξω να βρώ αποδείξεις στην Κ.Δ ότι η φράση ”ο ερχόμενος Υιός του ανθρώπου ΄΄΄σημαίνει κάτι άλλο εκτός από την κυριολεκτική σημασία της φράσης;
    Ναι η όχι;

    Παραποίησες εδάφια της Κ.Δ η όχι;
    Μάρκος 13:26 «…θέλουσιν ἰδεῖ τὸν Υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον…»
    Λουκάς 21:27 «…θέλουσιν ἰδεῖ τὸν Υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον…»
    Ναι η όχι;

    Για να στηρίξεις την απιστία σου;
    Nαι η όχι;

  22. Επειδή μίλησα για υπόνοιες.

    Για να στο κάνω πιο απλό γιατί ίσως τελικά σε υπερτίμησα και δεν κατάλαβες τι έγραψα.

    Οταν για χρόνια μέσα από τα γραφόμενα σου βλέπεις στην Αγία Γραφή έναν Θεό τιμωρό(ναί η

    όχι;)χωρίς έλεος και δίχως υποψία ευλογίας(ναί η όχι;) και από θεολογία στην Κ Δ ,μόνο την β

    παρουσία(ναί η όχι;)

    περιγράφεις είτε το θέλεις είτε όχι ,παραμορφωμένα,στην β παρουσία,

    τον Πατέρα με τους Αγγέλους μόνο ως Τιμωρούς ,χωρίς τον Υιό(που έσωσε τον κόσμο) και το

    Αγιο Πνεύμα(που φωτίζει τον κόσμο)

    Τώρα το κατάλαβες;

    1. Άσχετε Αδαή, μια απλή ερώτηση σου έκανα και εσύ έγραψες ολόκληρα κατεβατά άλλα ντάλον. Είναι δεδομένο ότι αργά ή γρήγορα θα σε στριμώξω και τότε θα λυγίσεις. Σε στρίμωξα λοιπόν και ίσως αρχίσεις τις κωλοτούμπες (όπως τότε που έλεγες ότι ο Θεός τιμωρεί και δεν τιμωρεί) ίσως πάλι εξαφανιστείς.

      Εγώ όπως γνωρίζεις δεν μασάω! Όλα όσα είπες θα γυρίσουν εναντίον σου. Μετά από αυτή την συζήτηση, καλά θα κάνεις να κατεβάσεις αυτό το άρθρο, μην τυχόν και πέσει κάποιος πάνω του και ξεφτιλιστείς.

      «Διότι ο υιός του ανθρώπου θα έρθει με όλην την δόξαν του Πατρός του, που θα είναι και δική του δόξα, μαζί με τους αγγέλους του και τότε θα αποδώσει στον καθένα κατά τα έργα του, σαν υπέρτατος και δικαιότατος κριτής, που είναι.»

      Συμφωνείς Ναι ή Όχι;
      Ήρθε η ώρα να ξεφτιλιστείς! (Ξανά! Για να μην ξεχνιόμαστε.)

  23. Ζορίζεσαι Γιατρέ ζορίζεσαι.

    Πάμε πάλι.

    Η εκφραση Ο Υιός του ανθρώπου ερχόμενος”=Χριστός ,δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο Χριστός θα έλθει από καπου!
    Ναί η όχι;

    Γνώριζες ότι η φράση ”ερχόμενος Υιός του ανθρώπου” στην Κ.Δ δεν προυποθέτει κατ ανάγκην κυριολεξία ,αλλά αναφέρεται στον Μεσσία κατα τον Δανιήλ και μου έλεγες να ψάξω να βρώ αποδείξεις στην Κ.Δ ότι η φράση ”ο ερχόμενος Υιός του ανθρώπου ΄΄΄σημαίνει κάτι άλλο εκτός από την κυριολεκτική σημασία της φράσης;
    Ναί η όχι;

    Παραποίησες στο παρόν άρθρο με σχόλια σου εδάφια της Κ.Δ η όχι;
    Μάρκος 13:26 «…θέλουσιν ἰδεῖ τὸν Υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον…»
    Λουκάς 21:27 «…θέλουσιν ἰδεῖ τὸν Υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον…»
    Ναι η όχι;

    1. Ζορίζομαι; Ωραίο ανέκδοτο αυτό! Τέτοια λες ρε φιλαράκι και μου φτιάχνεις την διάθεση. Μια ερώτηση πολύ απλή σου έκανα (αν συμφωνείς με κάτι που έγραψα) κι εσύ έφυγες τρέχοντας αφήνοντας πίσω σου σεντόνια ασυναρτησίας. Έχω βρει το κουμπί σου και θα το πατάω μέχρι να εξαφανιστείς από το πεδίο.

      Το πατάω τώρα!

      «Διότι ο υιός του ανθρώπου θα έρθει με όλην την δόξαν του Πατρός του, που θα είναι και δική του δόξα, μαζί με τους αγγέλους του και τότε θα αποδώσει στον καθένα κατά τα έργα του, σαν υπέρτατος και δικαιότατος κριτής, που είναι.»

      Συμφωνείς Ναι ή Όχι;

      Αν πιστεύεις ότι έχω παραποιήσει την Γραφή, τότε σίγουρα θα διαφωνείς με αυτό που έγραψα. Υπάρχει και η άλλη περίπτωση να μην καταλαβαίνεις τι γράφω. Εσείς οι χριστιανοί το έχετε αυτό το πρόβλημα! Δεν είστε ικανοί ούτε τρεις σειρές γράμματα να κατανοήσετε! Ούτε τυχαίο είναι το γεγονός ότι υπάρχουν εκατοντάδες χριστιανικές θρησκείες με ένα βιβλίο πίστης και διαφορετική πίστη.

      Έλεος! Είστε καμένοι από χέρι! Ξεφτιλίσατε το ανθρώπινο γένος! Χειρότεροι κι από τα ζώα γίνατε!

  24. Ζορίζεσαι Γιατρέ ζορίζεσαι.

    Το ότι υπάρχουν εκατομμύρια αιρέσεις η ακόμα και θρησκείες οφείλεται στην ανθρώπινη ιδιοτέλεια ,την υποταγή στον αντίδικο ,έξω από την ιστορία.
    Ο Κύριος ενίκησε τον Κόσμο και περιόρισε τον εχθρό του ανθρώπου.
    Ανθρωποι ελεύθεροι προτιμούν τον δεσμώτη,διότι
    τους ενίκησε ο Κόσμος.
    Δεν Υπάρχουν εκατομμύρια αλήθειες .Μία είναι είναι η αλήθεια ,εκείνη που ακουμπούν
    οι ρίζες της στην πρώτη εκκλησσία του Υιού του ανθρώπου .>
    Συνέχιζε να κάνεις τον Κινέζο..
    Οκ πάμε αφού προτιμάς πάμε ,στην παραποίηση κατά Κυριολεξίαν.
    Το ότι παραποιείς την Γραφή δεν σημαίνει ότι έχεις παραποιήσει κυριολεκτικά στο παρόν
    άρθρο την Γραφή στο 16,27 ,αλλά ότι έχεις παραποιήσει κυριολεκτικά δύο άλλα εδάφια.

    Απόδειξη ,
    Μάρκος 13:26 «…θέλουσιν ἰδεῖ τὸν Υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον…»
    Λουκάς 21:27 «…θέλουσιν ἰδεῖ τὸν Υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον…»
    Ναί η όχι?

    Η δόξα του Θεού στην Αγία Γραφή αλλού ονομάζεται ονομάζεται «Πύρινη Δόξα», και αλλού λέγεται «Νεφέλη».
    Στην Μεταμόρφωση σαφώς. είναι παρούσα και ενεργή η δόξα του Θεού.
    Η δόξα του Θεού έτσι για να τελειώνουμε δεν προυποθέτει απαραίτητα θάνατο η β παρουσία!

    Αντε μπας και επιτέλους φύγουν(που δεν το βλέπω) οι τσίμπλες απιστίας και αθείας.

    1. Ωραία μαργαριτάρια αυτά! Έχεις κι άλλα τέτοια; Δηλαδή ο αιρετικός Μάρτυρας του Ιεχωβά είναι ιδιοτελής; (Ενεργεί με γνώμονα το προσωπικό του συμφέρον;) Διάλεξε αυτή την θρησκεία επειδή έχει προσωπικό συμφέρον; Το ξέρεις φιλαράκι ότι τα παιδιά τους μπαίνουν φυλακή; Έχεις ιδέα τι στερήσεις υπομένουν; Για ποιο λόγο; Επειδή είναι ιδιοτελείς ή μήπως έχουν πειστεί ότι έχουν την αλήθεια; Και πως μπορεί να συμβεί αυτό; Εκατοντάδες θρησκείες με ένα βιβλίο πίστης και διαφορετική πίστη! Η ανθρώπινη ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο!

      Λες ότι δεν υπάρχουν εκατομμύρια αλήθειες αλλά μια. Ωραίο αυτό! Ο κάθε πιστός με τα μυαλά στα κάγκελα έχει την αλήθεια του! Αν γεννιόσουν στην Τουρκία κατά 99% θα ήσουν μωαμεθανός και θα μας έλεγες:

      «Η Δόξα ανήκει στον Αλλάχ, τον Κύριο όλων των κόσμων Τον Παντελεήμονα, τον Πολυεύσπλαχνο»

      Ο κάθε οπαδός με τα μυαλά στα κάγκελα βιώνει την αλήθεια του, κι εγώ βιώνω την Τρέλα σας!

      Το ότι είσαι ανίκανος να κατανοήσεις τρεις σειρές γράμματα αυτό είναι γεγονός. Για αυτό τον λόγο άλλωστε δεν απαντάς. Τι σε ρώτησα; Συμφωνείς με το παρακάτω;

      «Διότι ο υιός του ανθρώπου θα έρθει με όλην την δόξαν του Πατρός του, που θα είναι και δική του δόξα, μαζί με τους αγγέλους του και τότε θα αποδώσει στον καθένα κατά τα έργα του, σαν υπέρτατος και δικαιότατος κριτής, που είναι.»

      Μούγκα ο Άσχετος!
      Κοινό γνώρισμα των χριστιανών (με τα μυαλά στα κάγκελα) είναι η εγκεφαλική δυσλειτουργία. Τι θέλω να πω, υπάρχουν και οι χριστιανοί που στο βάθος του μυαλού τους υπάρχει μια πίστη στον Θεό και μια σωτηρία. Αυτό και τέλος! Οι υπόλοιποι έχετε σοβαρό πρόβλημα! Κάποιοι από εσάς είναι απατεώνες απολογητές και οι περισσότεροι χαζοπρόβατα! Εσύ τι από τα δύο είσαι;

      Όλα αυτά που λες περί παραποίηση της Γραφής θα τα λουστείς. Σε αυτό το άρθρο δεν πρόκειται τίποτα να αφήσω να πάει χαμένο!

      Τίποτα! Αν δεν επέμβει ο stranger (αγανακτισμένος από την αηδία σου) θα φτάσουμε τα χίλια σχόλια και σε διαβεβαιώνω ότι αυτή την φορά δεν θα στη χαρίσω. Δεν θα μαλακώσω αλλά την κοροϊδία που μου πουλάς θα την πατήσω χάμω!

      Διότι περί κοροϊδίας πρόκειται! Κάνω τον Κινέζο; Είμαι άθεος; Α, μάλιστα μάλιστα! Έλα διασκέδασε με όπως την άλλη φορά! Ο Θεός δεν τιμωρεί και μετά από μπούφλες ο Θεός τιμωρεί! Τέλεια! Φιλαράκι μαζί μου ή θα βάλεις μυαλό ή θα καταλήξεις στο τρελάδικο δεμένος χειροπόδαρα να απαγγέλεις μέρα νύχτα τον στίχο 16:27 του Ματθαίου.

  25. Εχεις κουσούρι να παραποιείς.

    Ανθρώπινη ιδιοτέλεια ,προς Θεού δεν σημαίνει ότι όλοι οι Μάρτυρες του Ιεχωβά
    είναι ιδιοτελείς.Tα τσουβαλιάσματα αλλού!

    Αλλωστε για αυτό τον λόγο θα κριθούμε΄όλοι βάση του Ευαγγελίου.
    Οι πλάνοι δεν θα σωθούν σίγουρα.Για τους πλανόμενους και μη πλάνους γνωρίζει
    ο Ελεήμων Λόγος του Θεού.

    Μπορεί τελικά να δεις πρόσωπο Κυρίου και όχι εγώ.Μπορεί κανένας από εμάς.

    Ούτε εγώ ούτε εσύ θα μπορούσαμε να γεννηθούμε ποτέ στην Τουρκία
    και να είμαστε μουσουλμάνοι.
    Διότι ψάξτο και θα το βρείς, κάποιος η κάποιοι πρόγονοι σου ήταν άνθρωποι του Θεού
    και ίσως ευλογηθήκαμε εμείς να γεννηθούμε στην Ελλάδα στην συγκεκριμένη οικογένεια.

    Δεν υπάρχει τυχαιότητα αλλά σχέδιο και κληρονομικότητα.
    Σωματικά κάποιος μέσω του dna δεν παίρνει την σωματοδομή του παππού του
    η την αναπηρία του στο αριστερό πόδι;

    Eτσι ακριβώς γίνονται και στα Πνευματικά.
    Δεν γνωρίζουμε πλήρως πως λειτουργεί η φυσική κληρονομικότητα,
    και έλαχιστα η πνευματική,στους απογόνους.

    Εγκεφαλική δυσλειτουργία ας έχω ,ανίκανος ας είμαι και ότι άλλο θέλεις,

    από το να έχω πνευματική.

    Δεν λέγεις ότι ερευνάς .

    Ο ερευνητής δεν κάνει μόνο ερωτήσεις αλλά δέχεται και ερωτήσεις.

    Ειδάλλως ποιά η διαφορά σου από δικαστή,αστυνόμο,ανακριτή κ.λ.π

    Κόψε την Απειλές Γιατρέ και απάντησε

    Η δόξα του Θεού σύμφωνα με την Γραφή προυποθέτει απαραίτητα θάνατο η β παρουσία;

    Οσο για εμένα δεν υπάρχει άνθρωπος στα katohika που να επιχείρησε

    να απαντήσει σε περισσότερες από τις ερωτήσεις σου.>

  26. Ο μόνος που τσουβαλιάζει εδώ είσαι εσύ! Τι ισχυρίστηκα και τι απάντησες εσύ; Είστε ανίκανοι να κατανοήσετε τρεις σειρές γράμματα! Από το ίδιο βιβλίο διαβάζετε και άλλα καταλαβαίνετε! Για αυτό τον λόγο υπάρχουν εκατοντάδες χριστιανικές θρησκείες με ένα βιβλίο πίστης και διαφορετική πίστη. Μιλάμε τώρα για καμένους εγκεφάλους! Πόσο άχρηστοι παίζει να είστε; Ήρθε ο Ρώσσελ λοιπόν και ο κάθε παπάρας απατεώνας και είπε ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα λέει ο ορθόδοξος κλήρος. Να κοιτάξτε εδώ τι γράφει ο λόγος του Θεού; Το βλέπετε; Το βλέπουμε είπαν κάποιοι! Το ίδιο ισχύει και για σας ορθόδοξα πρόβατα! Τίποτα δεν βλέπετε!

    Και τι απάντησες εσύ φιλαράκι; Αυτό οφείλεται στην ανθρώπινη ιδιοτέλεια! Αυτό είπες!
    Τους τσουβάλιασες όλους! Το ποιους θα σώσει ο Θεός είναι άλλο θέμα!

    Όλο εξυπνάδες είσαι και τίποτα άλλο! Δεν θα μπορούσες να είχες γεννηθεί στην Τουρκία διότι οι πρόγονοι σου ήταν άνθρωποι του Χριστού. Ωραίο αυτό! Οι πρόγονοι σου Άσχετε Έλληνα ήταν ειδωλολάτρες! Όχι άνθρωποι του Θεού Γιαχβέ – Ιησού! Κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις; Ο κάθε πιστός με τα μυαλά στα κάγκελα έχει την αλήθεια του! Ουδέν αντεπιχείρημα!

    Το ότι έχεις εγκεφαλική δυσλειτουργία το έχουν επισημάνει και άλλοι σχολιαστές για αυτό τον λόγο μας κορδώνεσαι για την πνευματική σου ακεραιότητα. Τώρα μάλιστα! Η πνευματικότητα σου είναι προσκείμενη στις ορθόδοξες αλκοολικές φαντασιώσεις! Είτε είσαι ένας πιστός με τα μυαλά στα κάγκελα είτε απατεώνας.

    Ο ερευνητής Άσχετε Αδαή έχει πάντα κάτι να πει. Κάτι δικό του! Εσύ φίλε μου δεν έχεις να πεις τίποτα! Δόγμα και ξερό ψωμί! Εγώ είμαι αυτός που ανοίγει τον δρόμο για καινούριες πνευματικές αναζητήσεις και όχι εσύ! Εγώ έχω τις ερωτήσεις και όχι εσύ! Εσύ είσαι στείρος! Ούτε τρεις σειρές γράμματα δεν μπορείς να κατανοήσεις! Σε αυτή την κατάσταση την οποία έχεις περιέλθει θέλεις να μου κάνεις και ερωτήσεις; Οκ το δέχομαι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι κορόιδο όπως νομίζεις. Στριμώχτηκες και απλά προσπαθείς να ανακατευθύνεις την συζήτηση για να γλιστρήσεις σαν φίδι του διαόλου.

    Αν δεν θες να απαντήσεις πάρε την πίστη σου και δρόμο! Να ξέρεις όμως ότι θα στα χώσω άγρια! Φύγεις δεν φύγεις θα τ`ακούσεις!

  27. Ο ερευνητής δεν κάνει μόνο ερωτήσεις αλλά δέχεται και ερωτήσεις.

    Ειδάλλως ποιά η διαφορά από δικαστή,αστυνόμο,ανακριτή κ.λ.π

    Συνέχισε τους χαρακτηρισμούς ,αλλά τουλάχιστον κάποτε απάντησε,

    Ο Υιός του ανθρώπου ερχόμενος”=Χριστός ,δεν ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ να έλθει από πουθενά!
    Ναί η όχι;

    Η δόξα του Θεού σύμφωνα με την Γραφή προυποθέτει απαραίτητα θάνατο η β παρουσία;

    Ανθρωπε το να επαναλαμβάνεσαι ,το να παπαγαλίζεις συνέχεια όντως είναι δικό σου

    χαρακτηριστικό.Κοιμήσου ήσυχος.

    Μην ανησυχείς δεν μπορεί να στο στερήσει κανείς.

    Αν και εδώ που τα λέμε είναι κύριο γνώρισμα κάποιων που πριν τον κορονοιό,

    χτυπόύσαν Πόρτες…

    Συγνώμη δεν θέλω να σε στενοχωρήσω αλλά να βοηθήσω.

    Καλό σου βράδυ.

    1. Στριμώχτηκες και απλά προσπαθείς να ανακατευθύνεις την συζήτηση για να γλιστρήσεις σαν φίδι του διαόλου.

      Αν δεν θέλεις να απαντήσεις πάρε την πίστη σου και δρόμο!

      «Διότι ο υιός του ανθρώπου θα έρθει με όλην την δόξαν του Πατρός του, που θα είναι και δική του δόξα, μαζί με τους αγγέλους του και τότε θα αποδώσει στον καθένα κατά τα έργα του, σαν υπέρτατος και δικαιότατος κριτής, που είναι.»

      Συμφωνείς με αυτό που έγραψα Ναι ή Όχι;
      Αλλά τι λέω τώρα; Ούτε τρεις σειρές γράμματα δεν είσαι ικανός να κατανοήσεις. Στείρο μυαλό! Τα χάλια σου έχεις!

      Άντε καλά! Ισχυρίζεσαι ότι θέλεις να με βοηθήσεις. Σοβαρά; Με τέτοια συμπεριφορά; Αν ήταν άλλος θα σε είχε φτύσει κατάμουτρα! Έχει συμβεί και αυτό! Αλλά εγώ δεν είμαι υποκριτής σαν κι εσένα! (Άλλωστε το έχεις παραδεχτεί και ο ίδιος.) Εγώ ενδιαφέρομαι για την διασκέδαση μου! Διασκεδάζω με τα χάλια σου! Διασκεδάζω όταν τρως τα μούτρα σου και αρχίζεις τις κωλοτούμπες. Δεν μπορεί κάποιος να σε πάρει στα σοβαρά. Είσαι αυτό που είσαι και δεν αλλάζεις. Είσαι εγωιστής, υποκριτής, κακός χριστιανός, κτλ. Και μόνο που είσαι χριστιανός με τα μυαλά στα κάγκελα φτάνει! Έχεις όλο το πακέτο.

      Α, και για να μην λες ότι τα βγάζω από το μυαλό μου.

      ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «Καλημέρα.Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» (12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16)

      ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «Ποιός σου είπε άνθρωπε,ότι είμαι καλός χριστιανός?Είμαι κακός χριστιανός.» (6 Δεκεμβρίου 2018 at 11:24)

      Έχω λιώσει στα γέλια! Καλό βράδυ τέκνον μου!

    1. Τι πάει να πει όπως επιθυμώ; Εγώ θέλω να μου πεις αν συμφωνείς με αυτό που έγραψα παραπάνω. Τόσο απλό είναι! Εσύ όμως μιας και στριμώχτηκες επιθυμείς να την κάνεις για αλλού. Όλοι εσείς με τα μυαλά στα κάγκελα δεν το έχετε στις συζητήσεις. Το μόνο που ξέρετε να κάνετε καλά είναι να πετάτε τις ασυναρτησίες σας στα μούτρα μας και να την κάνετε με ελαφρά πηδηματάκια μόλις σκουρύνουν τα πράγματα. Τα πράγματα λοιπόν είναι σκούρα κι εγώ θα τα κάνω λευκά!

      Ωραίος χριστιανός είσαι Άσχετε! Τρέχα να κρυφτείς από τον Γιατρό! Μα καλά, να σε παρακαλώ να εκφράσεις την γνώμη σου αν συμφωνείς με κάτι που έγραψα κι εσύ να μου πουλάς τρέλα; Τι έγινε ο Ιησούς – Γιαχβέ σε εγκατέλειψε; Σε άφησε μόνο κι απροστάτευτο στα σκληρά χέρια του Γιατρού; Δεν ξέρεις τι να πεις ε! Έγινες ρεζίλι και εσύ κι αυτός! Μακάριοι οι χαζοί διότι θα κληρονομήσουν την βασιλεία του! Τέτοιους θέλει αυτός (σιγά μην θέλει λέμε τώρα) και μερικούς απατεώνες για να εξηγήσουν τον λόγο του στους χαζούς.

      Αμ σας ξέρω καλά!

  28. Επειδή είσαι παιδί ηθικισμού ,έχεις εμμονή με το ρεζιλίκι.

    Το ποιός νιωθει ρεζίλι δεν το κρίνεις εσύ,αλλά άλλοι.

    1. Νιώθεις δεν νιώθεις ρεζίλι μια φορά ρεζίλης είσαι! Αναμενόμενο ήταν να στριμωχτείς! Τι νόμιζες ότι θα μας δουλεύεις διαρκώς! Τι θα πρέπει να συμπεράνει κάποιος από τα σχόλια σου; Είναι αυτή συμπεριφορά; Μας το παίζεις τυφλός και πουλάς και πνεύμα από πάνω; Τι δεν βλέπεις; Δεν βλέπεις τις αποτυχημένες προφητείες του Χριστού; Δεν βλέπεις ότι ο λόγος σου έγινε συνώνυμος της ανοησίας; Δηλαδή τι, μας κοροϊδεύεις τώρα; Αλλά να! Αυτή η ρημάδα η εβραιο-πίστη σας έχει κάνει τα μυαλά κιμά! Ε βέβαια, πως να νιώθεις ρεζίλι; Εσύ δεν νιώθεις τίποτα! Χλευάζεις την νοημοσύνη του άλλου και κομπάζεις ότι το κάνεις για να τον βοηθήσεις. Έχεις να ακούσεις σε αυτό το άρθρο…

  29. Είχες δεν είχες πάλι εφριξες Γιατρέ.Σε τουρούφλισαν οι Αγιες προφητείες της

    Γραφής.Σε τηγάνησαν ακόμα μία φορά.

    Πέταξαν την παράφωνη, την χιλιοπαιγμένη κασέτα σου στα σκουπιδια,

    της νοητικής μουσικής για ελεύθερους ανθρώπους.

    Το να Αγκάλιαζεις τα δεσμά σου δεν είναι αρετή.

    Πως το είπε ο Πασκάλ;

    Ναι,ναί αυτός που δεν έμεινε σε απλές θεωρίες .

    Αλλα ανακάλυψε ,Φυσικό Νόμο και του έδωσε τον όνομα του, ως Αρχή του Πασκάλ, τη χρήση

    τού βαρομέτρου για τη μέτρηση του υψομέτρου και Με την εργασία του Traité du triangle

    arithmétique, που δημοσιεύτηκε το 1654, έθεσε τις βάσεις για τη Συνδυαστική και το Λογισμό

    των Πιθανοτήτων.

    ”Eάν πούμε ότι είναι 10 προφητείες της Γραφής .

    Οι 9 εκπληρώθησαν ,μόνο 1 απέμεινε….”

    Βλέπεις και αυτός ευλογήθηκε να φωτιστεί από τον Χριστό

    και ας ήταν καθολικός και ας μην ήταν ψαράς και τα εγκατέλειψε όλα .

    Φυσικούς νόμους,Πιθανότητες για χάρη του Νυμφίου.Τα πάντα.

    Απόδειξη;

    Ταυτίσθηκε απροσδόκητα αν και δυτικός,ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ,με την Πατερική Πρακτική Θεωρεία.

    ”Η άπειρη απόσταση μεταξύ θεού και ανθρώπου μπορεί να ξεπεραστεί μόνο με θεϊκή χάρη”

    1. Τι; Από τις δέκα προφητείες εκπληρώθηκαν οι εννιά; Ωραίο ανέκδοτο αυτό! Δηλαδή τι θέλεις τώρα; Να πιάσουμε μια μια τις προφητείες; Πολύ ευχαρίστως! Σε αυτό το άρθρο θα αφήσεις τα κοκαλάκια σου! Επειδή λοιπόν δεν κατάφερες να αποδείξεις ότι η προφητεία αυτή στο Ματθαίο 16:28 εκπληρώθηκε και δεν ήταν αποτυχημένη, βγήκες μπροστά με ένα νέο επιχείρημα (επιχείρημα τρόπος του λέγειν).

      Αυτό που αποδεικνύεται εδώ είναι ότι ο λόγος σου είναι συνώνυμος της ανοησίας! Πρώτα όμως θα γίνεις αλοιφή και μετά θα σου ξηγήσω τις προφητείες!

      «Διότι ο υιός του ανθρώπου θα έρθει με όλην την δόξαν του Πατρός του, που θα είναι και δική του δόξα, μαζί με τους αγγέλους του και τότε θα αποδώσει στον καθένα κατά τα έργα του, σαν υπέρτατος και δικαιότατος κριτής, που είναι.»

      Συμφωνείς με αυτό που έγραψα Ναι ή Όχι;
      Τρέχα χριστιανέ ρεζίλι!

  30. Θά κερδίσω εγώ τίποτα η εσύ η κάποιος άλλος εάν απαντήσω ,σε ότι ρωτάς?

    TIΠΟΤΑ.ΤΙΠΟΤΑ.ΤΙΠΟΤΑ.

    Το απόδειξε το παρελθόν>

    Εχεις τα κότσια άνθρωπε μου να απαντήσεις κάποτε σε ερωτήσεις που σου κάνουν;

    ΟΧΙ.

    Το παρελθόν και το παρόν σου το απαγορεύουν!

    Αρα τι?Είναι μάταια η συζήτηση με Παρωπίδες.

    Ακου εκεί.

    Δεν απαντώ σχεδόν ποτέ και κάνω ερωτήσεις.

    Ποιός είμαι εγώ ;

    Ποιός είσαι εσύ ;

    Σαν Δεν ντρέπεσαι λιγάκι,Μεγάλος άνθρωπος.

    Το κουβαδάκι σου λοιπόν και σε άλλη παραλία…

    *Μέ βάζεις σε Πειρασμό.

    ίσως αλλάξω nickname σε Χειρουργός.

    Εάν εσύ είσαι γιατρός, είμαi στην ξεφτίλα χειρουργός.

    1. Το ποιος είσαι εσύ το γνωρίζουμε! Ένας υποκριτής και κακός χριστιανός! Το παραδέχτηκες μετά από δεκάδες μπούφλες που εισέπραξες από το χέρι μου. Αλλά ξύπνησε μέσα σου ο εγωισμός και δεν αντέχεις άλλο ξύλο.

      Τρέχα χριστιανέ υποκριτή και εγωιστή! Σε στρίμωξα στη γωνία και σου ρίχνω μπούφλες!

      Ρωτάς τι θα κερδίσεις; Ε, έτσι όπως έγινες φιλαράκι (ρεζίλης) δεν έχεις να κερδίσεις τίποτα απολύτως. Έπιασες πάτο! Γεγονός! Αλλά επειδή νιώθεις μόνος σου στον πάτο θέλεις και παρέα. Άσχετε Αδαή εγώ δεν συχνάζω σε τέτοια κακόφημα μέρη. Φώναξε το αφεντικό σου τον Χριστό να έρθει στον πάτο να σου κάνει παρέα! Αυτός συχνάζει σε τέτοια μέρη. Ψάχνει στον πάτο να βρει αποχαυνωμένα μυαλά για να τα κάνει δούλους του. Και ιδού! Ο αποχαυνωμένος στρατός του Γιαχβέ Ιησού εναντίον του Γιατρού! Θα σας στείλω όλους στο τρελάδικο!

      Και τώρα το ανέκδοτο της ημέρας από τον δούλο του Γιαχβέ Ιησού Άσχετο.
      «Πρέπει να ντρέπεσαι μεγάλος άνθρωπος γιατρέ!»

      Έπεσα κάτω από τα γέλια! Ο ελεεινός τιποτένιος υποκριτής κτλ Άσχετος Αδαής μιλάει για ντροπή! Α, ξέχασα να πω ότι είναι και στριμωγμένος.

      Άσχετε Αδαή συμφωνείς με αυτό που έγραψα; Που να απαντήσει ο Άσχετος! Ούτε Ναι μπορεί να πει ούτε Όχι! Τα έχει όλα το πακέτο. Μεταξύ των άλλων δεν είναι ικανός να κατανοήσει τρεις σειρές γράμματα. Τι είναι λοιπόν ο Άσχετος; Ένας παπαγάλος των αλκοολικών εβραιοχριστιανικών φαντασιώσεων!

      Δεν φταίω εγώ Άσχετε Αδαή για όλα αυτά. Εσύ μου άνοιξες την πόρτα κι εγώ μπήκα. Είναι αυτό που λέμε τα θέλει ο κώλος σου.

  31. Είναι μάταια η συζήτηση με Παρωπίδες.

    Ακούς εκεί.

    Δεν απαντώ σχεδόν ποτέ και κάνω ερωτήσεις.

    Σαν Δεν ντρέπεσαι λιγάκι,Μεγάλος άνθρωπος.

    Ψάξε αλλού για πειραματόζωα .

    Οταν γράφεις ασύστολα ψεύδη ,κρυμένος στην ασφάλεια της ανωνυμίας σου,για κείνον που

    έδωσε την ζωή του για εμάς και ζωή σε εμένα,να μην αντιδρώ;

    Eνώ γνωρίζω ότι λες ψέματα;

    Θα ήμουν το λιγότερο παλιάνθρωπος.

    Την ίδια απορία έχω και εγώ ,υποκριτής κακός χριστιανός, η

    δεν ξέρω τι άλλο και ελέησεν ο Κύριος.

    Δεν μπορώ να το καταλάβω με το πτωχό μου το μυαλό.

    Χέστης ,ρουφιάνος και υπερήφανος ,δεν θέλει και πολύ μυαλό ,είναι συνδιασμός

    αρετών αλλά κακίας..

    1. Τι λέω ψέματα; Ωραίο αυτό! Εγώ δεν λέω τίποτα!

      «Καλημέρα.Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» (12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16)

      «Ποιός σου είπε άνθρωπε,ότι είμαι καλός χριστιανός?Είμαι κακός χριστιανός.» (6 Δεκεμβρίου 2018 at 11:24)

      Συμφωνώ κι εγώ μαζί σου! Είσαι υποκριτής και κακός χριστιανός! Βέβαια σου πήρε έναν μήνα για να το παραδεχτείς αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ. Έναν ολόκληρο μήνα έτρωγες σφαλιάρες! Είχε μουδιάσει το χέρι μου! Αφού να φανταστείς έχει μείνει το σχήμα του προσώπου σου στην παλάμη μου.

      Θα με πεθάνεις στα γέλια ρε φιλαράκι!

      Δεν σου είπα εγώ να μην αντιδράσεις απεναντίας θέλω να αντιδράσεις και να εξωτερικεύσεις τα συναισθήματα σου σαν κακός χριστιανός που είσαι. Θέλω να βγει από μέσα σου όλη η κακία που είναι κρυμμένη στα εσώψυχα σου. Έλα Άσχετε Αδαή, δείξε μας τον κακό σου εαυτό. Σε παρακαλώ μην φύγεις. Η προσφορά σου αυτές τις δύσκολες μέρες είναι λειτούργημα! Έλα δείξε μου τα δόντια σου!

      «Διότι ο υιός του ανθρώπου θα έρθει με όλην την δόξαν του Πατρός του, που θα είναι και δική του δόξα, μαζί με τους αγγέλους του και τότε θα αποδώσει στον καθένα κατά τα έργα του, σαν υπέρτατος και δικαιότατος κριτής, που είναι.»

      Τα λέω σωστά Άσχετε Αδαή; Που να απαντήσει ο Άσχετος! Σε στρίμωξα φιλαράκι;

  32. Εγώ αγαπώ τον συνάνθρωπο μου.Εσύ ευχόσουν να πάθω καρκίνο.

    Το ξέχασες;Μήπως τελικά έχεις αλτσχάιμερ?

    1. Ευχήθηκα εγώ να πάθεις καρκίνο; Για απόδειξε την αλήθεια του ισχυρισμού σου;

      Εγώ δηλαδή δεν αγαπώ τον συνάνθρωπο μου; Επειδή η πίστη σου γονάτισε ενώπιον μου είμαι κακός άνθρωπος; Σε καταλαβαίνω. Έχεις στριμωχτεί (ξανά) και φούντωσε μέσα σου ο εγωισμός. Θέλεις να τον ισοπεδώσεις τον γιατρό αλλά δεν μπορείς. Ναι, δεν θέλεις να με βοηθήσεις αλλά να με ξεφτιλίσεις. Προς το παρόν αυτός που ξεφτιλίζεται είσαι εσύ. Στο άλλο άρθρο σου ένας σχολιαστής έγραψε ότι όσοι επισκέπτονται τα άρθρα σου το κάνουν για να απολαύσουν τον γιατρό να σε ξεφτιλίζει.

      Τι έπαθες ρε φιλαράκι! Σε στρίμωξε πάλι αυτός ο παλιογιατρός;

  33. Εχε υπόψη δαιμονισμένε ,απάντησα σε άλλο άρθρο.

    Είμαι σίγουρος ότι θα το βρείς και αντι να τρέξεις να κρυφθεις

    είσαι τόσο άρρωστος που θα πουλήσεις πάλι πνεύμα.

    Μην βαραίνουμε τζάμπα την ιστοσελίδα.

    Δεν φταίει σε τίποτα ο διαχειριστής.

    1. Το είδα και έφαγες κι εκεί τις σφαλιάρες σου!

      «Διότι ο υιός του ανθρώπου θα έρθει με όλην την δόξαν του Πατρός του…»

      Δε μου λες τα λέει καλά ο δαιμονισμένος γιατρός; Έλα χριστιανική κότα δείξε μου τα δόντια σου; Έχεις δόντια ή στα έβγαλε ο δαιμονισμένος γιατρός;

      Ρε τι πλάκα που έχετε εσείς οι χριστιανοί με τα μυαλά στα κάγκελα! Ένα περίεργο πράγμα. Όλοι ίδιοι είστε! Ότι λέω σε σένα το κάνω copy paste και το σερβίρω και σε άλλους μυαλοκαγκελίτες!

      Έλεος! Έχω λιώσει στα γέλια!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek