Διαφημίσεις

Συμπεριφορά δασκάλας: Η διόρθωση μίας δασκάλας έχει εισπράξει αρνητικά σχόλια. Ο μαθητής ακυρώνεται από την ίδια του τη δασκάλα. Μάλιστα, αναφέρεται στη συμπεριφορά του παιδιού.

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, όμως, η δασκάλα προχωρά στον απαραίτητο σχολιασμό, γράφοντας με κόκκινο στυλό.

Η διόρθωσή της

Ο μαθητής λοιπόν αφού έγραψε την άσκηση που του ανατέθηκε (κλήθηκε να γράψει 3 φορές τις λέξεις “καλοκαίρι” και “φθινόπωρο”, που έκανε λάθος είτε στην αντιγραφή είτε στην ορθογραφία). Η δασκάλα δεν έμεινε ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα της προσπάθειάς του. Έτσι, διόρθωσε το γραπτό με κόκκινο στυλό. Επίσης, σημείωσε παράλληλα τις εξής παρατηρήσεις: “Θα ήταν καλύτερα να μην την έκανες. Προσβάλλεις τον εαυτό σου και εμένα. Ξέρουμε ότι μπορείς να γράφεις σωστά και με ωραία γράμματα. Άλλωστε είχες 3 ημέρες“.

Η απάντηση και ο τρόπος της δασκάλας εξόργισαν όσους γονείς αλλά και όσους εκπαιδευτικούς είδαν τη φωτογραφία του γραπτού καθώς θεωρούν ότι η εκπαιδευτικός σε καμία περίπτωση δεν αντιμετώπισε το μαθητή με επιείκεια και ενσυναίσθηση αλλά αντιθέτως τον κατακεραύνωσε και του “έκοψε τα φτερά” της προσπάθειας. Άλλωστε θα μπορούσε να κάνεις τις όποιες παρατηρήσεις με εύσχημο τρόπο χωρίς να προσβάλει το μαθητή.

Τι έχουν δείξει παιδαγωγικές έρευνες

Πέραν των επισημάνσεων της δασκάλας, ιδιαίτερος λόγος γίνεται και για το γεγονός ότι χρησιμοποιεί κόκκινο στυλό. Τα τελευταία χρόνια παιδαγωγικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι το “το κόκκινο στυλό είναι αντιπαιδαγωγικό” καθώς πρόκειται για μια πρακτική που δημιουργεί στο μαθητή άγχος επίδοσης.

Ακολουθεί η φωτογραφία με τη διόρθωση του γραπτού

newsitamea.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
24 σχόλια στο “Η απαράδεκτη διόρθωση δασκάλας σε μαθητή της που εξόργισε γονείς και εκπαιδευτικούς”
  1. Αυτή την δασκάλα δεν την απαυτώνει κανείς; και ξεσπάει τα νεύρα της στα γραπτά των παιδιών;;

    1. ΜΙΑ ΧΑΡΑ τα έγραψε η δασκάλα!!ΠΟΣΟ χάιδεμα πια;;Να στρώσουν κ@λο να γράφουν τις εργασίες τους!!Σιγά μη πάθει και ψυχολογικά το πιτσιρίκι,επειδή του υπέδειξε τα λάθη του η δασκάλα!Δουλειά της είναι!!

      1. Και εσυ βιβουλα μου αγαμητη εισαι? Που αμα σου πει το κρατος να μην πληρωνεσαι για καλοκαιρι και Πασχα αφου δεν εργαζεσαι θα κανεις – οχι σαν πιτσιρικι – σαν τρελη θα κανεις απο το ξεβολεμα σου… Και αν σου πει το κρατος οτι αφου δουλευεις 3 – 4 ωρες την ημερα να πληρωνεσαι ΜΟΝΟ για αυτες, θα βγεις στους δρομους και θα μου το παιζεις συνδυκαλιστρια???? Αλλα ειπαμε… Τις αγαμιες και τα κομπλεξ τα βγαζουμε στα παιδακια… Επιτρεπεται μωρη χαρχαλω να γραφει η αλλη στο χαρτι οτι προσβαλλει τον εαυτο του και την ιδια επειδη απλα δεν εκανε σωστα την εργασια του? ΑΛΛΑ ΑΣΦΑΛΩΣ ΤΗΝ ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΚΟΥΜΝΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, Ε??? ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΥΝΕΙ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ. ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤ’ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ? Βολεμενα τομαρια δασκαλοι… Τους ξερω καλα… Μολις ακουσουν για ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ κανουν σαν σατανισμενοι. Τραβα τωρα κανε αυτο που ξερεις καλυτερα και ασε να σχολιαζουν αυτοι που κοπτονται για την Παιδεια. Πονηρουλα που θα μας την πεις κι απο πανω…

  2. Δηλαδή οι γονείς και οι φίλοι τους θα του πούνε μπράβο; Οι ίδιοι ικανοποιούνται με αυτό το αποτέλεσμα μετά τριημέρου; Κι αυτοί σε ποιόν κόσμο ζούσαν τρείς ημέρες Αναρωτιέμαι…δεν είναι λογικό επακόλουθο η κατάντια μας;

  3. Είναι γράμματα γυναίκας εκπαιδευτικού αυτά??!! Τέτοια γράμματα.. τέτοια καθηγήτρια..

  4. Το καημένο το παιδαριώδες παιδάριο! Αλλοίμονο εάν οι εκπαιδευτικοί διορθώνουν τους μαθητές με τρόπο που να τους υποδυκνείουν π.χ ό, τι, είχες 3 ημέρες να μάθεις 2(δύο) λέξεις και θα μπορούσες για 10 λεπτά να αφήσεις το Facebook στις 3 (τρείς!) αυτές ημέρες και νά ασχοληθείς για να τις μάθεις. Που πάμε ωρέ!!! Θα πληγωθεί το παιδάριο που θα έρθει αντιμέτωπο με την αλήθεια όπως και οι γονείς αυτού. Γιατί να χτυπήσει όμως το κουδούνι?! Θέλουν ύπνο με όνειρα ανορθόδοξα χριστιανικά αυτής της αντικοινωνικής κοινωνίας που της αξίζει η μοίρα της…

  5. Ιμε ο παταιρας του πεδιου! Δεν ξαιραιται πωσω πλοιγοσε το πεδι μου αφτι ι παλιωκαθυγιτρεια!!
    Μωνω να σασ τιχη κ μαιτα θα διται που γραφαιται σαχλαμαρρες !!!!!!!!!!!

    1. Αίτσι ύνε ώπος τα λαίς. Αι ώχι κε να απωκτίσουν ψηχωλωγυκά πρωβλίματα τα πεδηά μας γυα ωρθωγραφήα κε σαχλαμάραις. Αίλαιως διλαδύ. Μα τυ σκαιφτώταν ι καθυγύτρηα? Ντρωπί.

  6. Τι καθήκον της έκανε η εκπαιδευτικός. Δεν κατάλαβα….ποιός θα κάνει παρατήρηση στον μαθητή για να συνετιστεί; Δεν τ΄ αφήνετε αυτά, με τα μαμόθρευτά σας;
    Ε ρε μάνες Σπαρτιάτισσες που σας χρειάζονται…

    1. Οι γονείς θα κάνουν, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι και οι αρμόδιοι για την ανατροφή, την εκπαίδευση και την αγωγή. Αυτοί είναι η “εξουσία” στη ζωή του παιδιού μέχρι να ενηλικιωθεί και αυτοί έχουν και το πεπόνι και το μαχαίρι. Οι δάσκαλοι, οφείλουν απλά να ενημερώνουν για την κατάσταση τους γονείς, δεν είναι η δουλειά τους να κάνουν αγωγή ούτε να επιβάλουν ποινές εκτός από τις σχετικές με την παρουσία του παιδιού στο σχολείο που έχουν σχέση με τους κανονισμούς λειτουργίας του σχολείου, προσφέρουν τη γνώση και ως εκεί. Τα έχουν φορτώσει όλα στους άλλους και μόνιμα φταίνε οι άλλοι…. η κοινωνία, ο δάσκαλος, η τηλεόραση, οι φίλοι του, οι θείοι του, ο παππούς, η γιαγιά, κ.λ.π. ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΦΤΑΙΝΕ και ναι, Σπαρτιάτισσες χρειάζονται ή απλώς όπως ήταν οι μάνες ως τη δεκαετία του 70…. μετά τους έμαθε το πασοκ πως να βγαίνουν από το σπίτι να ξενογαμιούνται μια και νομιμοποίησε την πορνεία και την πορνική κουλτούρα (βλέπε Λιάνη και κίνηση στο αεροπλάνο που την επιβεβαιώνει αυτήν και την τακτική της) και αξιοποίησαν αλλιώς τον ελεύθερο χρόνο τους……

  7. Όταν θα μάθει η δασκάλα ότι δεν υπάρχει ελληνική λέξη “άλλωστε” τότε να κάνει παρατηρήσεις στα παιδιά. Δασκάλα που δίδασκες και γράφεις να αλλώσουμε και αυτό λάθος. Με ένα λάμδα γράφεται και ο τόνος στο ωμέγα!!!!! Εκτός κι αν εννοείς “άλλως τε” οπότε να διορθώσεις πρώτα τον εαυτό σου!!!!!!

  8. den grafei kaneis se xarti.wraia grammata giati? grammata me 2 m giati? einai pws bgainei o hlios to prwi ?siga mhn kserei kapoios na apanthsh. 2+2 xreiazetai.fusikh xhmeia gymnastikh kai polla alla nai.grammata me 2 m einai katefthinsi.as baloun filosofia, ypologistes, ergasthria, botanologia xilia 2. ta prwta bhmata gia dhmotiko.ok kai ta grammata me ta 2 m.

    1. Αγαπητέ Συνέλληνα (με 2 λ, που σημαίνει “περισσότερο φως”…), η λέξη γράμμα, όπως και το ράμμα (που κάνει ο χειρουργός στην πληγή) γράφονται με 2 μ γιατί προέρχονται από τις λέξεις γράφημα και ράφημα. Μέσα στην πορεία των χρόνων, το γράφημα έγινε γραφ’μα – γράμμα και το ραφ’μα – ράμμα, για να μπορέσει να διαχωριστεί το σύνολο μιάς γραφής, δηλαδή το γράφημα από την μονάδα του, που είναι το γράμμα. Παρομοίως συνέβη και στη λέξη ράμμα… Στην Ελληνική γλώσσα, η ορθογραφία παίζει τεράστιο ρόλο, ασχέτως αν δεν μας τον δίδαξαν για να μην μάθουμε ποτέ τον πλούτο και την δύναμή μας!!

      1. gama h gamma ]]?2020.me voice order prepei na bgainun ta grapta .kapoios neos pou tha akoulouthisei thn episthmh tou arxaiologou ,istorikou .filogou ktl ok na entrufhsei.dhladh meilame gia to 2%.to upoloipo 98% mathainei na papagalizei na upakouei kai na mhn amfisbhtei.giauto grafetai me 2 mm.auto me ta 2 lamda pantws me arese.ebales thn saltsoula su ]].

        1. ΓΙΩΡΓΟ ΤΙΜΠΟΛΗ… ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΓΚΡΙΚΛΙΣ ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ.
          ΜΑΘΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.
          ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΗΛΙΘΙΟΙ;; ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ;
          ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΩ ΠΟΛΛΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΘΗΜΑ ΕΙΣ “ΜΑ” ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΟΥΔΕΤΕΡΩΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΡΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ.
          ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΞΗΓΕΙ ΚΑΙ Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΥΡΑΣΚΗ.
          ΑΝ ΓΡΑΨΟΥΜΕ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ.[ΓΡΑΦ-ΜΑ]
          ΑΝ ΑΛΩΝΙΣΟΥΜΕ, ΑΛΩΝΙΣΜΑ.
          ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΙΣΩΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ.
          ΕΞΕΤΑΣΕ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΡΙΝ “ΚΟΚΚΙΝΗΣΕΙ” ΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΕΧΕΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ; ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ.
          ΚΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΓΟΝΕΑ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ.
          ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΣ ΩΣ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
          ΚΑΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΕ ΤΙ ΣΠΙΤΙ ΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ. ΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ;

  9. Στην εποχή μου οι δάσκαλοι και οι καθηγητές διόρθωναν με κόκκινο στυλό, ακόμη και τα ορθογραφικά λάθη σε ένα τέστ μαθηματικών. Ήμασταν η τελευταία γενιά που έμαθε ορθογραφία… Μετά ήρθε ο Ράλλης, το μονοτονικό, ο Μπαμπινιώτης, τα γκρίκλις και η γλώσσα μας αναβαθμίστηκε…!

  10. Στο μόνο που διαφωνώ είναι ότι γράφτηκε πάνω στο γραπτό που παιδιού, στο λάθος τρόπο δηλαδή. Κατά τα άλλα, ο σωστός τρόπος για το στουρνάρι αυτό, είναι να καλέσει και τη μάνα του και αυτό και από κοντά να τους πει ακριβώς αυτά που έγραψε στην εργασία πάνω και μάλιστα, πολύ αυστηρότερα και στους δυο και με το ανάλογο ύφος κυρίως προς τη μάνα ….. άντε με το κάθε βλαμμένο που θέλετε και να σωθείτε σε αυτή χώρα…… ειδικά με την ορθογραφία, θυμάμαι να μη σηκώνομαι για ώρες από το γραφείο και η μάνα μου ήταν πολύ αυστηρή, η μάνα μου, όχι η δασκάλα, έκανε η μάνα μου τη σωστή δουλειά ως καθ’ ύλιν αρμόδια και δε χρειαζόταν να με χέσει η δασκάλα…..

  11. Τι με κοκκινο στυλό; στη πυρά , στη πυρα.
    Δεν ντρεπόμαστε λεω γω. Καλα του τα πε δεν επαθε τιποτα και μας με κοκκινο στυλό τα διορθωναν. Ξυπνάτε. Δυο λεξεις απο τρεις φορες. Τι ηθελε γραμμα και ημερα;

  12. Υπάρχει το θέμα χωρίς να το κρίνει . Κάτι σαν πείραμα …
    Αυτός που έβαλε το θέμα απλά περιγράφει το χρονικό σημείο που έγινε το συμβάν.
    Περιμένει από τους αποδέκτες να μπουν στην διαδικασία να το κρίνουν θετικά ή αρνητικά .
    Ποιος όμως γνωρίζει τις συνθήκες του παιδιού , τις συνθήκες της δασκάλας (ψυχικός κόσμος).
    Όλοι βλέπουν την πραγματικότητα του τώρα χωρίς να γνωρίζουν το παρελθόν . ΟΙ επιλογές του παρελθόντος διαμορφώνουν το τώρα.

    Ρ,Ν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek