Νέο κύκλο ενημερωτικών απαντήσεων όσον αφορά τη διαδικασία της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έδωσε σήμερα το υπ. Παιδείας, το οποίο έχει παρατείνει έως τις 30 Μαρτίου 2020 την προθεσμία εγγραφής των μαθητών στην ψηφιακή πλατφόρμα.
Πέραν των γενικών οδηγιών το υπουργείο Παιδείας θα ανανεώνει το αρχείο ενημέρωσης σε τακτά χρονικά διαστήματα προκειμένου να ενσωματώνονται σε αυτό νέες ερωτήσεις και απαντήσεις.
Ειδικότερα:
Τί προβλέπεται για μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες;
Για τις παραπάνω περιπτώσεις, παρακαλούμε ανατρέξτε στην εγκύκλιο 39317/ΓΔ4/19-30-2020
Οι ενημερωτικές συναντήσεις των εκπαιδευτικών με τους συντονιστές εκπαιδευτικού έργου είναι υποχρεωτικές;
Οι ενημερωτικές συναντήσεις των εκπαιδευτικών με τους/τις συντονιστές/στριες εκπαιδευτικού έργου έχουν ως στόχο την υποστήριξη των εκπαιδευτικών για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως ασύγχρονης εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα, εφόσον το κρίνουν απαραίτητο, να απευθύνονται στον/στην Συντονιστή/τρια Εκπαιδευτικού Έργου για θέματα τα οποία αφορούν στην υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας.
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες μπορούν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα και σε διαφορετικές ώρες πέραν των προτεινόμενων ωρών (08:00 – 14:00);
Οι ώρες κατά τις οποίες οι εκπαιδευτικοί αλληλεπιδρούν στην πλατφόρμα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με τους μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων στα οποία διδάσκουν, προτείνεται να είναι από 08:00 έως και 14:00.
Σε κάθε περίπτωση τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές/τριες, εφόσον το επιθυμούν, έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται και να αξιοποιούν την πλατφόρμα καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας και πέραν των προτεινόμενων ωρών αλληλεπίδρασης. Στο ενδεχόμενο που διαμορφωθεί άλλο ωράριο λειτουργίας για τη διευκόλυνση των μαθητών αλλά και για να μην επιβαρύνεται το σύστημα και να το χρησιμοποιούν πρώτα οι μαθητές της Γ’ Λυκείου, οι Διευθυντές του σχολείου πρέπει να ενημερώσουν με κάθε πρόσφορο τρόπο τους γονείς των μαθητών.
Τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών πως διαφυλάσσονται;
Οι διαδικασίες που ακολουθεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για τους χρήστες του ΠΣΔ είναι πλήρως εναρμονισμένες με όσα προβλέπονται από τον Νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2016/679 και τις διατάξεις του νόμου 4624/2019 σε σχέση με την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Ποιος είναι ο ρόλος των εκπαιδευτικών της ομάδας υποστήριξης;
Βασική αρμοδιότητα της ομάδας εξ αποστάσεως ασύγχρονης εκπαίδευσης είναι η τεχνική υποστήριξη των υπόλοιπων εκπαιδευτικών του σχολείου κατά τον σχεδιασμό και καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Τα μέλη της ομάδας μπορούν να συμμετέχουν και στην υλοποίηση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.
Μπορούν οι εκπαιδευτικοί να αξιοποιήσουν και άλλες πλατφόρμες;
Η επιλογή της πλατφόρμας που θα αξιοποιηθεί έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του/της κάθε εκπαιδευτικού. Ενθαρρύνεται η χρήση της προτεινόμενης από το ΥΠΑΙΘ πλατφόρμας λόγω της προσφερόμενης ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων. Μέθοδοι και εργαλεία που τυχόν έχουν αναπτυχθεί και αξιοποιούνται ήδη από τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς είναι δυνατόν να συνεχίσουν να αξιοποιούνται. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων των μαθητών/τριών και στη σχετική ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων σχετικά με την εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
naftemporiki.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Αν είχε και το σωστό bandwidth το sch.gr, πιθανόν να γινόντουσαν όλ’ αυτά τα ωραία. Όπως είναι τώρα, πρέπει να ξυπνάμε τα παιδιά μας στις 3 η ώρα τη νύχτα (σαν τους βρυκόλακες) να κάνουν τηλεμάθημα, διότι τις “κανονικές” ώρες το sch.gr σέρνεται.
Υπάρχει ακόμη μία σημαντική λεπτομέρεια: δεν διαθέτουν όλοι οι μαθητές πλήρες multimedia studio στο σπίτι. Αλλά ποιός να τα σκεφτεί αυτά;
Μόνο γιά δηλώσεις στα ΜΜΕ και φιγούρα είναι η κυράτσα του “Παιδείας”.
“…για να μην επιβαρύνεται το σύστημα…”
Σωστά! Εμείς είμαστε οι υπηρέτες των ηλεκτρονικών υπολογιστών, κι όχι αυτοί δικοί μας!!! 🙂 Μήπως πρέπει και να το χαϊδεύουμε το σύστημα και να του λέμε γλυκόλογα, για να κάνει τη δουλειά του;
(Σίγουρα δεν την αφήσαν αμολητή από κάποιο ίδρυμα, την κυρία; )
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ…
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ‘ΝΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ.
—————————–
ΚΟΙΤΑΞΕ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ.
…κι έτσι μαζί με τους εφτά κατηφοράμε,με τον αέρα,τον καιρό που μας ορίζει.
Τα μάτια σου ζούνε μια θάλασσα θυμάμαι… Γειά σου Δημήτρη. Την καλημέρα μου…
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ [ΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ] ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ…
ΝΑ ‘ΝΑΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΤΗΣ Ο ΦΟΒΟΣ;
ΝΑ ‘ΝΑΙ Ο ΚΟΡΟΝΟ`Ι’ΟΣ;
ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ
Ο ΚΑΚΟΣ ΜΑΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ;
———————–
ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ.
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ,
ΚΙ ΑΣ ΚΑΘΗΣΑΜΕ ΜΕ ΧΟΥΝΤΑ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ.
Η ΚΑΛΟΣ… Η ΚΑΚΟΣ… ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΕΣ, ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΕΣ.
ΤΩΡΑ, ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ
ΚΑΙ ΟΡΝΤΙΝΑΤΣΕΣ ΤΟΥ…
ΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΙ ΠΟΤΕ.
ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ…