Νεκρά τα τρία άλογα του εντόπισε ένας κτηνοτρόφος του ορεινού χωριού «Μεγάλη Γότιστα» στα Γιάννενα.
Ο κάτοικος βρήκε νεκρά τα άλογα μέσα στο χωράφι του, ενώ σύμφωνα με το epiruspost.gr, τα άτυχα ζώα είχαν πυροβοληθεί πιθανόν με κυνηγετικό όπλο.
Ο κτηνοτρόφος, που έχει υποβάλλει μήνυση σε βάρος αγνώστων, έχει άλλα πέντε άλογα στο κτήμα του, για τα οποία φοβάται μήπως κι αυτά έχουν την ίδια τύχη σε περίπτωση που δεν εντοπιστούν οι δράστες.
Η αστυνομία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών που πυροβόλησαν τα άλογα.
iefimerida.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Αγαπητέ Stranger…
Θα διακινδυνεύσω να καταφύγω σε ένα πεδίο όχι και τόσο αρεστό -ομολογώ- σ’ εμένα, όπως αυτό της συνωμοσιολογίας και μάλιστα σε συνδυασμό με ένα επίσης μη αρεστό -επίσης ομολογώ- πεδίο όπως αυτό της τελετουργικής μαγείας και του αποκρυφισμού.
Παρά το γεγονός, λοιπόν, ότι αυτοπροσδιορίζομαι ως (κατά το ανθρωπίνως δυνατόν) ως ορθολογιστής και θιασώτης του διαφωτισμού, οφείλω να ομολογήσω ότι πέραν του ότι θεωρώ αρωστημένο το να σκοτώνει κάποιος στα καλά του καθουμένου ένα τόσο όμορφο ζώο όπως το άλογο, εδώ στην συγκεκριμένη είδηση νομίζω πως τα πράγματα δεν είναι και τόσο απλά και η διαίσθηση (αν μπορώ να την πω έτσι) με πάει σε κάτι άλλο, ενδεχομένως βαθύτερο…
Πρώτα απ’ όλα, το άλογο δεν είναι ένα ζώο σαν όλα τα άλλα. Τόσο ως ετυμολογία (ά-λογο) όσο και ως ζώο πρακτικής χρησιμότητας, έχει μπει τόσο βαθιά στο υποσυνείδητο της ανθρωπότητας που ακόμα και σήμερα την εποχή της υπερτεχνολογίας και των θαυμαστών επιτευγμάτων, την δύναμη την μετράμε σε ίππους.
Δεν είναι επίσης ανάξιο αναφοράς το γεγονός ότι το άλογο απεικονίζεται σε πλήθος αγιογραφιών με κάποιους αγίους επάνω σ’ αυτό, όπως για παράδειγμα ο αη Γιώργης ή ο αη Δημήτρης. Κι έστω κι αν γενικώς νομίζω ότι οι θρησκείες γενικώς είναι οργανισμοί -ή καλύτερα- εταιρείες χειραγώγησης και φόβου, έστω και συμβολικά ένας πάνω σε άλογο συμβολίζει κάποιον που γνωρίζει να χειρίζεται την δύναμη.
Μετά…
ένα πράγμα στο οποίο στέκομαι όσον αφορά την είδηση αυτή, έχει να κάνει με τον αριθμό 3, με ό,τι αυτό σημαίνει. Ενώ τα άλογα ήταν 5, σκοτώσανε τα 3.
Θα μπορούσα πολλά να γράψω για τον ίππο και τον συμβολισμό του, όπως ίσως ότι η τέχνη απεικονίζει τον Ήλιο να προελαύνει σε ένα άρμα που το σέρνουν ΑλΟΓΑ. Θέλω όμως να επανέλθω στην είδηση αυτή καθ’ αυτή και να επανέλθω στο ότι κάτι μου “βρωμάει” ως τελετουργική-συμβολική δολοφονία με άγνωστο (σ’ εμένα τουλάχιστον που δεν έχω ανάλογες γνώσεις) σκοπό και στόχο.
Για να μην μακρυγορώ όμως, απευθύνω έκκληση σε ανθρώπους που ψάχνουν τέτοια θέματα (όπως για παράδειγμα ο ΕργΔημΕργ) να ρίξουν λίγο φως σε μια είδηση όπως αυτή που πιθανότατα θα χαθεί σύντομα.
Κάτι δεν μου κάθεται ότι απλοί πιτσιρικάδες έπαιζαν με τις καραμπίνες των γονιών τους σημαδεύοντας άλογα.
Αρκετά μακρυγόρησα όμως. Ας μιλήσουν όσοι ξέρουν ή όσοι ερευνούν.
Εχουμε κανει πολλες αναφορες για το θεμα της βιας πανω στα ζωα και πως αυτο μπορει αμεσα να κανει εμφανιση στο δικο μας πεδιο σαν μορφη επικλησης κοκ…ενα που θυμαμαι ειναι η δηλωση μας σε χωρα , εταιρια και ατυχημα τραινου ..η οποια εγινε μεσα σε 24 ωρες μετα …! Δεν ειναι τυχαιο ακομα και αν αυτοι που το επραξαν πιστευουν οτι ηταν τυχαιο η μια ατυχη στιγμη ..
ΟΥ Ε
ΑΛ ΙΜ ΟΝΟ
ΤΟ
ΜΑΤΙ
ΤΟΥ
ΘΕΟΥ
Πάνω στο
Άλογο
Κρατώντας
Δόρυ
Πάνω από
Τόν δράκο,
Οι
Δύο
Φύσεις,
Πρόσφατα
Σέ ένα
Νησί
Ένα
ΠΟΡΤΟΚΑΛΊ
Καράβι
Με
Όνομα
Άγιος Γεώργιος
Υπέστη
ΡΉΓΜΑ/ΟΠΗ
15
ΕΚΑΤΟΣΤΑ
ΣΤΑ
ΣΤΑ ΑΛΉΘΕΙΑ
ΣΤΑ
ΥΡΟΣ
ΣΤΑΎΡΟΣ,
Ήταν
Και
Δύο
ΡΥΜΟΥΛΚΆ εκεί
Τό
Όνομα
Τού
Ενός
ΧΡΙΣΤΌΣ ΧΧΙΙΙ
Τό
Όνομα
Τού
Δεύτερου
Απόλλων/Αππολλυων
,
Οι
Επ/ενδύσεις
Είναι
Βαριές,
Τά
Α/ΌΡΑΤΑ
Δόρυ
Φορουμενα