Διαφημίσεις

Την Παρασκευή εκατοντάδες άτομα διαδήλωσαν μπροστά από το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Haïfa του Ισραήλ για να διαμαρτυρηθούν κατά ενός έργου που φέρει τον τίτλο Mc Jésus που παριστάνει έναν Ronald McDonald’s εσταυρωμένο αλλά και άλλα που παριστάνουν την Παναγία ως κούκλα Barbie και τον Χριστό με αμφιλεγόμενο στάση ύφος να κρατάει ψώνια από μαγαζιά ως καταναλωτής .Οι διαδηλωτές αποπειράθηκαν να παραβιάσουν τις πόρτες του ιδρύματος για να ξεκρεμάσουν το »γλυπτό ».. Επεισόδια ξέσπασαν με την αστυνομία που λιθοβολήθηκε. 3 αστυνομικοί τραυματίστηκαν στο κεφάλι.

Την περασμένη νύχτα μια μολότοφ εκτοξεύθηκε κατά του Μουσείου.

Ο Mc Jésus παριστάνει τον Ronald, τον κίτρινο/κόκκινο clown του οίκου McDonald’s, που είναι στραυρωμένος με καρφιά. Ο Φιλανδός καλλιτέχνης Jani Leinonen έκανε το έργο στα πλαίσια της έκθεσης Sacred Goods που το θέμα της είναι η ιεροποίηση των καταναλωτικών αγαθών. Ο 41χρονος Jani Leinonen,είναι εξειδικευμένος στις στρατηγικές μεγάλων εταιρειών και στην ανατροπή »εικόνων ».

Την Πέμπτη η Υπ. Πολιτισμού Miri Regev έγραψε στο Γ Διευθυντή των Μουσείων της Haïfa,ζητώντας την απόσυρση του έργου…Aλλά σύμφωνα με αραβόφωνα φύλλα υπάρχουν κι άλλα εκθέματα με αντίστοιχο περιεχόμενο…..

dimpenews



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από KORAKAS NEWS

Αγαπητικός της έρευνας και εραστής της ζωής...! Οταν κραζει ο κόρακας, θα κράξει τρεις φορές, και το μήνυμα έχει περάσει στο υλικό πεδίο: -Καθημερινό ξεβράκωμα των συνωμοτών εναντίον της χώρας και του λαού μου...

10 σχόλια στο “Γελοιοποιούν το Χριστό ως καταναλωτή και κλόουν στο Σταυρό και την Παναγία ως Barbie στο Μουσείο της Haïfa του Ισραήλ. Διαδηλώσεις …”
  1. Με τόσο χλευασμό,με τόση αδικία εις βάρος Του, είναι απορίας άξιο πως υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν Ποιος είναι…

  2. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    «20 ῏Ησαν δέ τινες ῞Ελληνες ἐκ τῶν ἀναβαινόντων ἵνα προσκυνήσωσιν ἐν τῇ ἑορτῇ. 21 οὗτοι οὖν προσῆλθον Φιλίππῳ τῷ ἀπὸ Βηθσαϊδὰ τῆς Γαλιλαίας, καὶ ἠρώτων αὐτὸν λέγοντες· κύριε, θέλομεν τὸν ᾿Ιησοῦν ἰδεῖν. 22 ἔρχεται Φίλιππος καὶ λέγει τῷ ᾿Ανδρέᾳ, καὶ πάλιν ᾿Ανδρέας καὶ Φίλιππος λέγουσι τῷ ᾿Ιησοῦ· 23 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς ἀπεκρίνατο αὐτοῖς λέγων· ἐλήλυθεν ἡ ὥρα ἵνα δοξασθῇ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου. 24 ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐὰν μὴ ὁ κόκκος τοῦ σίτου πεσὼν εἰς τὴν γῆν ἀποθάνῃ, αὐτὸς μόνος μένει· ἐὰν δὲ ἀποθάνῃ, πολὺν καρπὸν φέρει. 25 ὁ φιλῶν τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἀπολέσει αὐτήν, καὶ ὁ μισῶν τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἐν τῷ κόσμῳ τούτῳ, εἰς ζωὴν αἰώνιον φυλάξει αὐτήν».ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ 1. Πιστεύω εις ένα Θεόν, Πατέρα, παντοκράτορα, ποιητήν ουρανού και γης, ορατών τε πάντων και αοράτων. Πιστεύω, ως ορθόδοξος Χριστιανός, σε έναν Θεό, Πατέρα, Κυρίαρχο του παντός, που δημιούργησε από το μηδέν και με απόλυτη ελευθερία και αγάπη τον ουρανό και τη γη. Δημιούργησε, δηλαδή, τόσο τον ορατό και υλικό, όσο και τον αόρατο και πνευματικό κόσμο. 2. Και εις ένα Κύριον Ιησούν Χριστόν, τον Υιόν του Θεού τον μονογενή, τον εκ του Πατρός γεννηθέντα προ πάντων των αιώνων˙ Φως εκ Φωτός, Θεόν αληθινόν εκ Θεού αληθινού, γεννηθέντα, ου ποιηθέντα, ομοούσιον τω Πατρί, δι’ ου τα πάντα εγένετο. Πιστεύω και σ’ έναν Κύριο, τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, που είναι ο μονογενής Υιός του Θεού Πατέρα και Γεννήθηκε απ’ Αυτόν προαιωνίως. Είναι φως, όπως και ο Πατέρας Του. Είναι αληθινός Θεός, επειδή γεννήθηκε από τον αληθινό Θεό. Ο Υιός δεν είναι δημιούργημα ή κτίσμα του Θεού, όπως πίστευαν διάφοροι αιρετικοί, αλλά έχει την ίδια Θεία ουσία με τον Πατέρα (είναι «ομοούσιος») και τα πάντα δημιουργήθηκαν δια του Υιού. 3. Τον δι’ ημάς τους ανθρώπους και δια την ημετέραν σωτηρίαν κατελθόντα εκ των ουρανών και σαρκωθέντα εκ Πνεύματος άγιου και Μαρίας της Παρθένου και ενανθρωπήσαντα. Ο Υιός του Θεού, για τη δική μας σωτηρία, κατέβηκε από την ουράνια δόξα Του στη γη και έλαβε σάρκα, όμοια με τη δική μας, από την Παρθένο Μαρία με την ενέργεια του Αγίου Πνεύματος. Έγινε δηλαδή άνθρωπος όμοιος σε όλα μ’ εμάς, εκτός από την αμαρτία και έζησε σε συγκεκριμένο χρόνο πάνω στη γη. 4. Σταυρωθέντα τε υπέρ ημών επί Ποντίου Πιλάτου και παθόντα και ταφέντα. Σταυρώθηκε, έπαθε και τάφηκε για μας, όταν ρωμαίος επίτροπος της Ιουδαίας ήταν ο Πόντιος Πιλάτος. 5. Και αναστάντα τη τρίτη ήμερα κατά τας Γραφάς. Και αναστήθηκε, σύμφωνα με την Αγία Γραφή, την τρίτη ημέρα από τον τάφο, ενώ ήταν νεκρός. 6. Και ανελθόντα εις τους ουρανούς και καθεζόμενον εκ δεξιών του Πατρός. Μετά την Ανάστασή Του ανέβηκε στον ουρανό με τη δύναμη που είχε ως Θεός, δοξάζοντας έτσι την ανθρώπινη φύση. Ανέβηκε και κάθισε στα δεξιά του Πατέρα Του. 7. Και πάλιν ερχόμενον μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς· ου της βασιλείας ουκ έσται τέλος. Θα έρθει και πάλι στον κόσμο με δόξα, σε χρόνο που τον γνωρίζει μόνο ο Θεός, για να κρίνει τους ζωντανούς και τους νεκρούς. Και η Βασιλεία Του δεν θα έχει τέλος. 8. Και εις το Πνεύμα το άγιον, το κύριον, το ζωοποιόν, το εκ του Πατρός εκπορευόμενον, το συν Πατρί και Υιώ συμπροσκυνούμενον και συνδοξαζόμενον, το λαλήσαν δια των προφητών. Πιστεύω και στο Άγιο Πνεύμα, το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, που έχει κυριότητα και εξουσία. Ζωοποιεί όλη την κτίση και εκπορεύεται από τον Πατέρα. Είναι ομοούσιο με τον Πατέρα και τον Υιό. Προσκυνείται και δοξάζεται ισότιμα μαζί Τους. Καθοδήγησε τους Προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης, που προείπαν για τον ερχομό του Σωτήρα. 9. Εις μίαν, αγίαν, καθολικήν και αποστολικήν Εκκλησίαν. Πιστεύω και στην Εκκλησία. Είναι μία, επειδή μία είναι η κεφαλή της, ο Χριστός και μία η πίστη εκείνων που μετέχουν στη ζωή της. Είναι αγία, χωρισμένη από κάθε αμαρτία. Είναι καθολική, επειδή κατέχει όλη την αλήθεια και θέλει να συμπεριλάβει όλους τους ανθρώπους. Είναι αποστολική, επειδή διατηρεί ανόθευτη τη διδασκαλία των Αποστόλων και επειδή οι επίσκοποι που την ποιμαίνουν είναι διάδοχοι εκείνων. 10. Ομολογώ εν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών. Ομολογώ ένα βάπτισμα στο όνομα της Αγίας Τριάδος. Μ’ αυτό αρχίζουμε την καινούρια ζωή μέσα στην Εκκλησία. Με αυτό συγχωρείται το προπατορικό αμάρτημα. 11. Προσδοκώ ανάστασιν νεκρών. Πιστεύω και περιμένω την κοινή ανάσταση όλων των νεκρών. Θα αναστηθεί κάθε σώμα για να ενωθεί με την αθάνατη ψυχή του. Η ανάσταση όλων θα γίνει με τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου. 12. Και ζωήν του μέλλοντος αιώνος. Αμήν. Προσδοκώ ότι, μετά την ανάσταση και την τελική κρίση όλων των ανθρώπων από τον Χριστό, θα αξιωθώ να απολαύσω την αιώνια ζωή, μαζί με όλους τους αγίους. Αμήν.

  3. Εδω οι βαρβαροι γελοιοποιησαν τον Εσταυρωμενο ΟΡΦΕΑ τον δικο τους δεν θα κοροιδευαν ?

  4. Κάνουν αυτό που έκαναν και τότε …
    Ματθαίος 26.66-68
    Τί νομίζετε;». Ἐκεῖνοι δὲ ἀπεκρίθησαν, «Εἶναι ἔνοχος θανάτου».
    Τότε τὸν ἔφτυσαν εἰς τὸ πρόσωπον καὶ τὸν ἐκτύπησαν, ἄλλοι δὲ τὸν ἐρράπιζαν
    καὶ τοῦ ἔλεγαν, «Προφήτευσε σ᾽ ἐμᾶς, Χριστέ, ποιός σ᾽ ἐκτύπησε;».

  5. ΕΛΗΛΥΘΕΝ….ΕΛΛΑΣ ΓΑΡ ΜΟΝΗ ΑΝΘΡΩΠΟΓΟΝΕΙ .ΒΛΑΣΤΗΜΑ ΘΕΙΟΝ ΚΑΙ ΦΥΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΗΚΡΙΒΩΜΕΝΟΝ…

  6. Είναι θέλημα Θεού αυτό που γίνεται. Απλά ο Θεός του σύμπαντος τυχαίνει να είναι ο Εωσφόρος και τι να κάνουμε, δεν συμπαθεί τον Ιησού. Αφού ο Ιησούς άνοιξε την πύλη του συμπαντικού αυγού για να μπει, δεν ανήκε ποτέ στον κόσμο μας, σαν ένας χάκερ εισέβαλε στο Μάτριξ για να κάνει το θέλημά του, να πληρώσει τα λύτρα στον Εωσφόρο και να αφήσει το μήνυμά του. Στο τέλος, λίγο πριν αποχωρήσει από το συμπαντικό αυγό, ο Ιησούς έκανε μια συμφωνία με τον Εωσφόρο. Αυτή η συμφωνία είναι και η θυσία του Ιησού στον κόσμο μας, συγκεκριμένα έδωσε την ενέργεια που ήθελε ο Εωσφόρος και σε αντάλλαγμα ζήτησε ο Ιησούς όλοι οι άνθρωποι να έχουν το δικαίωμα να μπορούν να βγουν από το συμπαντικό αυγό. Έτσι κι έγινε. Πλέον ο Παντοδύναμος Εωσφόρος Θεός δεν μπορεί να κρατήσει κανέναν εδώ με το ζόρι, η κάθε ανθρώπινη ψυχή μπορεί να δηλώσει στον Εωσφόρο την κατάλληλη ώρα ότι έχουν πληρωθεί τα λύτρα από τον Ιησού. Ο Εωσφόρος Θεός του κόσμου, αφήνει ελεύθερο μόνο όποιον διεκδικήσει αυτό το δικαίωμα. Δεν ήταν λοιπόν ότι καλύτερο αυτό που κατάφερε ο Ιησούς, για αυτό θα τρώει συνεχώς την λάσπη και το μίσος του κόσμου. Είναι λογικό που τον μισεί ο Θεός.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek