– ΔΙΑ-ΒΟΛΗ TOY ΝΟΥ
Ο τρόπος που χρησιμοποιεί ο Μαυροψύχης για να πετύχει τους σκοπούς του, είναι η διαβολή που κάνει στο Νου των ανθρώπων. Αυτό το όπλο του είναι καταλύτης για την καταστροφή της ανθρώπινης εξέλιξης.
Έχει φροντίσει άριστα να σας αφοπλίσει από το μεγαλύτερο και το μοναδικό όπλο που έχουν τα όντα με νοημοσύνη: το ΝΟΥ. Έπειτα ήταν πολύ εύκολο να σας μετατρέψει σε ό,τι ήθελε με τα δήθεν πολύτιμα χρήματα. Είτε ήσαστε πάμφτωχοι, ή φτωχοί ή μεσαία τάξη, ή ελίτ, ή Ιλλουμινάτι, σας μετέτρεψε όλους σε υπάκουους δούλους. Οι κατώτερες τάξεις αγωνιούν για τη τροφή και τη στέγη τους και ξεχνούν το θάνατο, οι ανώτερες τάξεις προσπαθούν να βαστήξουν τα υλικά κεκτημένα τους και οι ανώτατες τάξεις ραδιουργούν (τρομάρα τους), για τα επόμενα 1000 χρόνια του πλανήτη γη, εις βάρος της ανθρωπότητας, γιατί έτσι τους έχει εκπαιδεύσει το αφεντικό τους, ο Μαυροψύχης.
– ΣΑΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΣΕ ΔΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Δούλος είναι αυτός ο οποίος εκτελεί εντολές άλλων, δηλαδή αυτός που είναι απόλυτα υποχρεωμένος να ακούσει τις εντολές που του δίνουν τα αφεντικά του. Δηλαδή ο ίδιος δεν μπορεί σε τίποτα να αποφασίσει από μόνος του, αντίθετα αποφασίζουν γι’ αυτόν τα φανερά η τα κρυφά αφεντικά του.
Δούλος είναι εκείνος που του έχουνε μάθει με έντεχνο τρόπο ή με τη βία ότι πρέπει να είναι δούλος και το έχει αποδεχτεί.
“Αφεντικό” είναι αυτός που προΐσταται και δίνει εντολές στους δούλους, επειδή ίσως έχει κάποια επιπλέον προσόντα και δεξιότητες.
Σήμερα το 2013 μΧ έχουμε ιστορικές καταγραφές για 4.000 με 5.000 χρόνια πριν. Επομένως γνωρίζετε περί τα 4.000 με 5.000 χρόνια τι ιστορικά γεγονότα έχουν συμβεί στον πλανήτη σας. Μέσα σ αυτά τα χρόνια, αυτό που θυμόσαστε από τις ιστορικές αναδρομές, ήταν ένας πλανήτης που στο 99%, έκτρεφε ανθρώπους- δούλους.
Αυτό γινόταν και στην εποχή των Αιγυπτίων, και στους αρχαίους Ελληνικούς κλασσικούς χρόνους που η πολύ “ωραία” δημοκρατία στηρίχτηκε στο να δουλεύουν οι δούλοι, και στους Ρωμαϊκούς, Βυζαντινούς, Οθωμανικούς χρόνους, στη σύγχρονη εποχή με Αφρικάνους, Κινέζους, Ασιάτες, Νοτιαμερικανούς.
Έτσι και στη σημερινή εποχή ο πλανήτης έχει καταντήσει για την ανθρώπινη εξέλιξη να ισοδυναμεί με ένα εκτροφείο δούλων, διαφορετικής μορφής, στο οποίο οι “δούλοι” έχουν την ψευδαίσθηση ότι αποφασίζουν για τους εαυτούς τους.
Συνεπώς, η εκτροφή δούλων δεν έχει σταματήσει ποτέ.
Αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι.
Ο ΜΑΥΡΟΨΥΧΗΣ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΔΟΥΛΩΝ Σ’ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ.
Αυτός είναι που βάζει τους δούλους με ασύλληπτη δεξιότητα να παίζουν το παιχνίδι του, χωρίς αυτοί καν να το αντιλαμβάνονται. Όπως άλλωστε γίνεται τα τελευταία 200-300 χρόνια που πιστεύουν ότι έχει εφαρμοστεί σε αυτόν τον φυλακισμένο πλανήτη το πολίτευμα της “Δημοκρατίας”.
Πιστεύουν ότι ψηφίζουν ελεύθερα όποιο κόμμα είναι της αρεσκείας τους, και ότι ζουν έτσι με δήθεν δημοκρατικό – ελεύθερο τρόπο.
Αυτό όμως είναι ψευδαίσθηση, γιατί η μεγάλη δεξιότητα του αφεντικού των δούλων είναι ότι έχει υπό τον απόλυτο έλεγχο του οτιδήποτε πρόκειται να ψηφίσουν οι δούλοι, κι όχι μόνο για αυτά που πρόκειται να ψηφίσουν σήμερα, αλλά και αυτά που επρόκειτο να ψηφίσουν μετά από μερικά χρόνια ακόμα και δεκαετίες.
Μάλιστα το κύριο και βασικό αφεντικό αυτού του φυλακισμένου πλανήτη έφθασε στο σημείο να βάζει τους “υπαλλήλους” του να μιλάνε χωρίς καθόλου να ντρέπονται. Όλοι αυτοί που τον υπηρετούν δεν έχουν καθόλου ντροπή, τους νοιάζει μόνο η υπηρεσία στο αφεντικό τους.
Έφτασαν μέχρι το σημείο να μιλάνε για τον τρόπο διακυβέρνησης τού πλανήτη για τα επόμενα χίλια χρόνια. Σαν ιδιοκτήτες αυτού του πλανήτη έφτασαν στο σημείο να προγραμματίζουν πλέον όχι για μερικά, αλλά και για χίλια χρόνια.
Την εποχή των Αιγυπτίων είχαμε δούλους και πόλεμους. Στην Αθηναϊκή Δημοκρατία, οι δουλειές γίνονταν μόνο από δούλους. Την εποχή των κλασσικών χρόνων είχαμε δούλους και πολέμους, την εποχή των Περσών δούλους και πολέμους, την εποχή των Ρωμαίων, δούλους και πολέμους, των Βυζαντινών δούλους και πολέμους, την εποχή των Οθωμανών δούλους και πολέμους, την εποχή των Αγγλοσαξόνων δούλους και πολέμους, την εποχή των Αμερικάνων, δούλους και πολέμους.
Ποιος είναι αυτός που έχει τα προσόντα να προσδιορίζει τους δούλους; Ποιος είναι αυτός που μπορεί να κρίνει ποιος κάνει για δούλος και ποιος όχι; Κανένας δεν έχει γεννηθεί για δούλος και κανένας δεν έχει γεννηθεί για άρχοντας. Ο διαχωρισμός των ανθρώπων σε άρχοντες και δούλους, είχε μόνο ένα σκοπό: τη διαιρετικότητα και τη δήθεν διαφορετικότητα των ανθρώπων.
Και αν κάποιος πιστεύει για τον εαυτό του ότι είναι άρχοντας γιατί έτσι του διέβαλε το νου ο Μαυροψύχης, κάποια στιγμή, στην ίδια ή άλλη ζωή, θα γίνει δούλος, γιατί ο νόμος της ανταποδοτικής δικαιοσύνης θα λειτουργήσει έτσι ώστε να μάθει η ψυχή αυτή πώς είναι να ζει κανείς σαν δούλος. Ο Μαυροψύχης βέβαια έχει φροντίσει να πείθει όλους αυτούς τους περήφανους, εγωιστές και δήθεν γεννημένους άρχοντες ότι δεν πρόκειται ποτέ να γίνουν δούλοι.
Είναι σίγουρο ότι αυτός που απολαμβάνει τα οφέλη από αρχοντικές θέσεις εις βάρος άλλων ανθρώπων, στις επόμενες σαρκώσεις θα παίξει το ρόλο του δούλου. Και η ψυχή του θα φτάσει σ ένα σημείο, που από το πολύ “ξύλο” – εκπαίδευση που θα φάει, να μη θελήσει να παίξει ποτέ ξανά το ρόλο του άρχοντα, αλλά και ποτέ το ρόλο του δούλου.
Τα αφεντικά και οι άρχοντες, πιστεύουν ότι έχουν καταφέρει κάτι πολύ μεγάλο για τον εαυτό τους και η πίστη τους αυτή εδραιώνεται από το διαφορετικό τρόπο που απολαμβάνουν τα υλικά αγαθά, συγκριτικά με τους δούλους που τους υπηρετούν. Αν όμως πάμε στην ουσία των πραγμάτων, καταλήγουμε στο ότι και τα αφεντικά και οι δούλοι δαγκώνουν το ίδιο τυρί της φάκας από διαφορετική γωνία, δηλαδή πέφτουν αμφότεροι στην παγίδα του Μαυροψύχη.
Όλοι εσείς μέσα σ αυτή την εξέλιξη, έχετε ζήσει κάποιες φορές σαν άρχοντες, πολλές φορές σαν δούλοι, και πολλές φορές σαν πολεμιστές. Έχετε καταλάβει τι επιτύχατε; Έχετε καταλάβει τι υπηρετήσατε; Το κυριότερο, έχετε καταλάβει ποιανού παιχνίδι έχετε παίξει;
Πολλοί λένε: “εγώ κοιτάζω το σπίτι μου, την οικογένεια μου, τα παιδιά μου, τη χώρα μου, την πατρίδα μου, το έθνος μου, και δεν μ’ ενδιαφέρει τίποτα από τα υπόλοιπα. Αυτό ακριβώς θέλει και ο Μαυροψύχης. Να απομονώσει και να εγκλωβίσει τους ανθρώπους. Και συγκεκριμένα να εγκλωβίσει τη ψυχή τους, μέσα από την απόλυτη δια-βολή – έλεγχο του νου τους.
kataklusmosnoe
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Ακόμα και στις φαβέλες του Ρίο οι άνθρωποι ελπίζουν και αναζητούν (τις όποιες) “ευκαιρίες” γιά να “αποδράσουν” … Τό ίδιο έχει αρχίσει να συμβαίνει και στην Ελλάδα … Εντός της τριετίας – πενταετίας η “εικόνα¨θα είναι σχεδόν η ίδια με εκείνη του Ρίο …
ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ – ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ….. Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΗ….. ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ… ΒΡΙΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ +ΕΙΔΗΣΗ…. ΑΥΤΗΝ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥΝΕ ΝΥΧΤΑ-ΜΕΡΑ !!! ΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ , ΤΑ ΦΥΤΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ – ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ -ΚΑΚΟ….ΚΛΠ…. !!! ΕΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ….ΘΑΜΕΝΑ…ΚΑΙ ΠΕΘΑΜΕΝΑ….ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ…ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ….ΓΙΑ ΝΑ ΣΕΡΝΕΤΑΙ Ο ΑΝ ΘΡΩΠΟΣ ΔΕΞΙΑ Κ ΑΡΙΣΤΕΡΑ…..ΩΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΟΣ…
ΑΜΗΝ – ΑΜΕΝ = ΑΛ ΗΘΩΣ…. !!!
SOS!!!
********** ΓΙΑ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ….ΜΙΑ ΚΟΝΤΡΑ…..ΔΙΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ …ΚΟΥΝΗΜΑ….ΚΑΙ ΦΟΒΟ……ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ…!!!! ΓΙΑ ΣΗΚΩΣΤΕ…ΤΙΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ….ΣΑΣ….*****************
ADIOS..!!!
ΑΠΟΛΛΩΝ; 11…………………..Ε…………Άστα να πάνε……….«Ο Απόλλων είναι ένας από τους τελευταίους καρπούς της μυθοπλαστικής φαντασίας των Ελλήνων, είναι επίσης και το τελειότερο έργο της» [1]
Ένας από τους τελευταίους καρπούς της μυθολογίας; Ο Απόλλων λοιπόν, δεν είναι πραγματικά αρχαίος, παλιός, θεός… Οι Ευρωπαίοι Μυθολόγοι το ξέρουν, αλλά δεν το αναλύουν, γιατί δεν ταιριάζει με την άποψη τους για την αρχαία θρησκεία. [2] Τους μαγεύουν οι Υπερβόρειοι πιστοί του θεού, που σύμφωνα με παραλλαγές Μύθων ίδρυσαν τα Μαντεία του. Έτσι, προωθούν αυταπάτες περί ξανθών Αρίων που τάχα δημιούργησαν τον Ελληνικό πολιτισμό. Ο Απόλλωνας μάχεται με τον Ηρακλή για την κατοχή του Μαντικού Τρίποδα. Συμβολισμός των εμφυλίων πολέμων που καθιέρωσαν την λατρεία του θεού.
Αρχαιολογία
Θα δεις παντού στην Πελοπόννησο, ειδικά στη Λακεδαίμονα, μεγάλους σωρούς χωμάτων, που λέγονται τάφοι των Φρυγών του Πέλοπα.Ο Ηρόδοτος μαρτυρά πως το πρώτο, και το μοναδικό για πολύ καιρό Μαντείο στην Ελλάδα ήταν του Δία στη Δωδώνη.[4] Συνεπώς, δεν υπήρχαν Δελφοί. Ο ιστορικός παραβλέπει τα αρχαιότερα Μαντεία της Γης. Εννοεί, λοιπόν, πως η Δωδώνη ήταν το πρώτο Μαντείο που συνδέθηκε με το Δωδεκάθεο.
Τα πρώτα ίχνη Απολλώνιας λατρείας στους Δελφούς εντοπίζονται από τους αρχαιολόγους το 1200 πΧ – δηλαδή μετά την πτώση της Τροίας – και τοποθετούν την πανελλήνια καθιέρωση της Δελφικής λατρείας στους 8ο-7ο αι πΧ, δηλαδή λίγο μετά ή κατά τη διάρκεια της συγγραφής των Ομηρικών επών.[5] Είναι άποψη που υιοθετούν και οι θαυμαστές του Φοίβου.[6] Μερικοί πηγαίνουν την αρχή της λατρείας στους Δελφούς πιο πίσω, το 2000 πΧ, βασισμένοι σε Μύθους,[7] (που τους ερμηνεύουν λάθος) όχι σε αρχαιολογικά δεδομένα, αλλά παραδέχονται την μικρή, αρχικά, σημασία της. Η Μυθολογία λέει πως οι Δελφοί ήταν το πρώτο Μαντείο του θεού. Το πρώτο στην Ελλάδα, γιατί τα Μικρασιατικά Μαντεία ήταν αρχαιότερα.Ο Φοίβος είναι ένας από τους ελάχιστους θεούς που δεν συμμετείχαν στα «Μυστήρια», τις μυστικές τελετές που υποθέτουμε πως αποκάλυπταν το βάθος της αρχαίας θρησκείας.[10] Ούτε είχε δικά του, σαν άλλους θεούς, ακόμα και νεοφερμένους, όπως ο Σέραπις και η Ίσιδα. Οι ερευνητές θεωρούν τα «Μυστήρια» αρχαιότατες τελετές, (όχι όμως παλιότερες από την εισαγωγή του Δωδεκάθεου) άρα πρέπει να θεωρήσουμε τον θεό νεοφερμένο, και πάνω απ’ όλα, με ιδιόρρυθμη και ξέχωρη από τα Ελληνικά έθιμα λατρεία.
Η μοναδική μαρτυρία συμμετοχής του είναι η σατιρική αναφορά του Λουκιανού στα νεοφανή «Μυστήρια» του θεού Γλύκωνα, που ανάγονται στο 2ο αι. μΧ., δηλ. πολύ όψιμα. Και εκεί ακόμη, δεν ήταν το κύριο πρόσωπο. Αναπαριστούσαν τον «γάμο» του θεού με την Κορωνίδα, από όπου γεννήθηκε ο Ασκληπιός, του οποίου ο Γλύκων, ένα εξημερωμένο Μακεδονικό φίδι που φόραγε μουτσούνα, παρουσιάζονταν ως μετεμψύχωση ή απόγονος του.[11] Υπάρχει και η μυστική χρήση του ονόματος «Ιαουε» (Ιεχωβάς), στο οποίο συμμετείχε ο Απόλλων. Αυτά δεν φτάνουν για να τον εντάξουν στα γνωστά «Μυστήρια».
Οι φονιάδες δεν είχαν δικαίωμα συμμετοχής στα Ελευσίνια Μυστήρια. Γενικά, θεωρούνταν «μίασμα» και συνήθως αυτοεξορίζονταν. Η επαφή μαζί τους θεωρούνταν και αυτή απεχθής. Οι αρχαίοι βασιλείς, όντας ταυτόχρονα Αρχιερείς, έκαναν καθαρμό για φόνο, όπως μαρτυρούν οι Μύθοι. Ο ίδιος ο Απόλλων εξαγνίστηκε για τον φόνο των Κυκλώπων και του Πύθωνα υπηρετώντας βασιλείς, τον Λαομέδοντα και τον Άδμητο, με τον οποίο είχε και ένα σύντομο ειδύλλιο…. Ο Ηρακλής υποχρεώθηκε να εξαγνιστεί από τον βασιλιά της Ελευσίνας, τον Εύμολπο, για να μυηθεί στα Ελευσίνια Μυστήρια![12]
Ο Απόλλων καθιερώνοντας τον καθαρμό για φόνο στους Δελφούς, ήρθε σε αντίθεση με τα «Μυστήρια» και τους βασιλείς, δηλαδή με την θρησκεία και το πολιτικό σύστημα της Ελλάδας! Είναι τυχαίο, άραγε, που τόσοι μυθικοί (να μην αναφέρω και τα ιστορικά παραδείγματα) βασιλείς, ο Κύκνος, ο Φλεγύας, ο Κριός, ο Νεοπτόλεμος, επιτέθηκαν στους Δελφούς; Άλλοι βασιλείς δεν υπάκουαν στους χρησμούς, όπως οι Λάιος και Αριστόδημος. (δες κεφ. «Η σύγκρουση με τους Ήρωες) Υπερασπιστές του Νόμου και της Παράδοσης ήταν αυτοί, όχι το Μαντείο.
Οι βασιλείς είχαν και «έννομο συμφέρον», γιατί φαίνεται πως επέβαλλαν «άθλους» =εργασία, υπηρεσία, στους εξαγνιζόμενους. Ο φόνος ξεπληρώνονταν με ορισμένο χρόνο υπηρεσίας στο Μαντείο, επίσης. Είναι πιθανό πως η Απολλώνια λατρεία έγινε δημοφιλής γιατί εκλαΐκευσε τον εξαγνισμό, καλύπτοντας μια… κοινωνική ανάγκη της εποχής, αφού η «Βεντέτα» ήταν τρόπος ζωής, τότε. Αναφέρεται πως η λατρεία του Κάρνειου Απόλλωνα μεταφέρθηκε στην Ελλάδα από την Τροία. Ο θεός είχε οργιστεί γιατί κόπηκαν κρανιές από το άλσος του στην Ίδη, το βουνό της Τροίας, για να φτιάξουν οι Έλληνες το Δούρειο Ίππο, και εξευμενίστηκε με αυτή τη λατρεία. Πράγματι, η λατρεία του «Κάρνειου» Απόλλωνα ήρθε από την Τροία. Αρκεί να της αφαιρέσουμε το «Κάρνειος» που ήταν αρχικά τοπικός θεός ή Ήρωας των βοσκών της Λακεδαιμονίας…[23] (πάει κι’ αυτός, τον έφαγε ο Απαλιούνας)
Η γιορτή των Καρνείων είχε έντονα στοιχεία στρατιωτικής ζωής, πράγμα που αποδείχνει ότι υιοθετήθηκε αρχικά από κάποιο στράτευμα, αυτό που εκστράτευσε στην Τροία, ή και αυτό των Ηρακλειδών, αργότερα. Οι πανηγυριστές κάθονταν σε «σκιάδες» που θύμιζαν στρατιωτικές σκηνές, οργανωμένοι σε εννεάδες, και όλα γίνονταν με προσταγές των κηρύκων. [24]Υψηλότερα, στους Δελφούς, η ίδια απάτη με την προηγούμενη φωτογραφία.
Το «κυκλώπειο» «αρχαϊκό» τείχος πατάει πάνω σε … Ρωμαϊκές πλίνθους!!!!
Ο Παυσανίας λέει πως πρώτος οργάνωσε τους Πυθικούς Αγώνες προς τιμήν του Απόλλωνα ο Διομήδης, επιστρέφοντας από την Τροία, αλλά όχι στους Δελφούς, μάλλον, αλλά στο ιερό του θεού που έχτισε στην Τροιζήνα. Υπήρχε όμως και αρχαιότερο, χτισμένο από τον Πιτθέα, τον παππού του Θησέα. Ήταν, λέει, το αρχαιότερο που υπήρχε.[26] (τρείς γενιές πριν τα Τρωικά) Αυτό ταιριάζει με το Μύθο πως η Καλαυρία ήταν το αρχικό ιερό του Απόλλωνα, που το αντάλλαξε με αυτό του Ποσειδώνα στους Δελφούς. Όλα τα στοιχεία, όσο αντιφατικά και να είναι, περιορίζουν την αρχή της λατρείας του θεού στην Κυρίως Ελλάδα σε ένα διάστημα μερικών γενεών πριν ή μετά τα Τρωικά.
Αλλά, ακόμα και την εποχή συγγραφής των Ομηρικών επών, πολύ αργότερα, αυτή η λατρεία δεν είχε πάρει την τελική της μορφή, όπως φαίνεται από την ανάλυση της Ιλιάδας. Ο Όμηρος έζησε μετά την πτώση των Μυκηνών. Γνωρίζει τον θεό και τις μαντικές του ικανότητες. Αλλά δεν παρουσιάζει τους Έλληνες να ρωτούν τους Δελφούς, όπως μετέφερε και τις υπόλοιπες θρησκευτικές του αντιλήψεις στο παρελθόν. [27] (Αποδείξαμε πως οι Μυκηναίοι δεν λάτρευαν το δωδεκάθεο) Αυτό σημαίνει πως οι Δελφοί δεν υπήρχαν, ή δεν είχαν κύρος ακόμη, στην εποχή του. Αγνοεί και τους προγενέστερους -δήθεν- από αυτόν χρησμούς της Σίβυλλας Ηροφίλης για τον Τρωικό πόλεμο που αναφέρει ο Παυσανίας…[28]
Οι Έλληνες, στην Ιλιάδα, δεν απευθύνονται στο μεγαλύτερο Μαντείο της Ελλάδας, δεν γνωρίζουν καν το όνομα «Δελφοί»! Απαριθμώντας τις περιοχές που πήραν μέρος στον πόλεμο, ο ποιητής αποκαλεί την γειτονική πόλη των Δελφών Κρίσσα «ιερή» αλλά την Πυθώ, που είναι οι μετέπειτα Δελφοί, την αποκαλεί μόνο «πετρώδη»…[29] Είναι φυσικό, γιατί υπήρχαν και τα «Πύθια Θερμά» στον Ελλήσποντο, όπου χρησμοδοτούσε επίσης μια Πυθία, [30] και φαίνεται πως ήταν αρχαιότερα από τους Δελφούς, και από εκεί προήλθε το τοπωνύμιο «Πυθώ» = Δελφοί.
Σε άλλο, τυχαίο απόσπασμα της Ιλιάδας, σχετικό με… προίκες, αναφέρει «χάλκινο κατώφλι του Απόλλωνα στην Πυθώ»,[31] (=Δελφούς) όπου υπάρχουν αμύθητα πλούτη, όχι Μαντείο. Θα ήταν χοντρό να μνημονευτεί Μαντείο χωρίς ανάλογη μνεία ερωτήσεων και χρησμών για την Τροία! Στο πρώτο απόσπασμα, που αποκαλείται «κατάλογος καραβιών», ο Όμηρος αναφέρεται στις τοπικές λατρείες κάθε περιοχής που συμμετείχε στον πόλεμο, και είναι απίθανο να ξέχασε τους Δελφούς, αν ήταν σημαντικοί (ή αν υπήρχαν). Ας δούμε πως επιβλήθηκε η λατρεία του θεού στην Αθήνα, στους ιστορικούς πλέον χρόνους, επί Πεισιστράτου: «Εν Πυθίω κρείττον ην αποπατήσαι: Κάλλιο να χέσω στο ναό του Απόλλωνα. Δηλαδή, να κινδυνέψω. Γιατί, μερικοί που καταφρονούσαν τον Απόλλωνα, και έχεζαν στο ναό του» [:τέμενος =ίσως και «ιερό έδαφος»] «έγραψε νόμο ο Πεισίστρατος, πως όποιον πιάσει να το κάνει, θα πεθάνει. Άρχισαν να κοροϊδεύουν, και μάλιστα όλο και περισσότεροι το έκαναν» [έχεζαν] «αυτός έβαλε φύλακες, και όταν έπιασαν κάποιον» [να χέζει στο ναό του Απόλλωνα] «διέταξε να τον δέσουν και να τον μαστιγώνουν στους δρόμους, διαλαλώντας: ΄΄να ο άνθρωπος που θα πεθάνει τιμωρούμενος γιατί δεν σεβάστηκε το γράμμα΄΄ [το διάταγμα] «και αφού τον σκότωσαν, βγήκε αυτή η έκφραση στους Αθηναίους, ώστε μέχρι και τώρα, λένε για αυτούς που κακοπαθούν ή τιμωρούνται για κάποιο αδίκημα να λένε: ΄΄Κάλλιο να ’χεζαν στο ναό του Απόλλωνα»[58]Οι «κορυνηφόροι» του Πεισίστρατου, οι «πρώτοι» αστυνομικοί της Ιστορίας.
Χάρη στα ρόπαλά τους επιβλήθηκε η λατρεία του Απόλλωνα. Εθνικό αρχαιολογικό Μουσείο. Χαρακτηριστική είναι η αφήγηση που περιγράφει το Μαντείο των Δελφών να χειραγωγεί την πόλη της Αμβρακίας: «Και αυτός» (ο Απόλλων) «έκανε μεγάλες χάρες στην πόλη. Αυτός πρόσταξε» (με χρησμό) « τους Σισυφίδες» (Κορίνθιους) «να φτάσουν και να νικήσουν στον πόλεμο που έκαναν οι Αμβρακιώτες με τους Ηπειρώτες. Διέταξε δε με χρησμούς τον Γόργο, τον αδελφό του Κύψελου, να φέρει λαό για αποικισμό από την Κόρινθο στην Αμβρακία. Και όταν ήταν Τύραννος ο Φάλαικος, με» (τις) «μαντείες» (του Φοίβου) «επαναστάτησαν εναντίον του και σκότωσαν πολλούς, και τον ίδιο τον Φάλαικο. Συνολικά, αυτός» (ο Απόλλων) «σταμάτησε πολλές εμφύλιες έριδες και στάσεις» (!!!) «και καυγάδες μέσα στην πόλη, και αντίθετα, έφερε Νομιμότητα, Δικαιοσύνη και Ισονομία, ούτως ώστε ακόμα και σήμερα να τον ψάλλουν στα πανηγύρια και τις γιορτές ως Πύθιο Σωτήρα οι Αμβρακιώτες.» [68]
Με αυτόν τον τρόπο οι Δελφοί ουσιαστικά κυβερνούσαν την Ελλάδα. Έτσι, οι Δελφοί φέρουν την ευθύνη πολλών εμφυλίων συγκρούσεων, όπου συμμετείχαν φανατίζοντας την πλευρά που επέλεγαν. Στο προηγούμενο παράδειγμα, έφεραν αποίκους στην Ήπειρο από την Κόρινθο, και παρά τους ισχυρισμούς του Μαντείου, δημιούργησαν και εσωτερική στάση κατά του Φάλαικου.
Επίσης, οι Δελφοί κήρυσσαν οι ίδιοι «Ιερούς Πολέμους» για να καταστρέψουν Πόλεις που δεν σέβονταν τα δικαιώματά τους. Έτσι, είχαν ενεργό ρόλο σε αυτόν τον εφιάλτη της Ελλάδας, τους εμφύλιους πολέμους. Ο Ηρόδοτος μας έδωσε τον γνήσιο μύθο της παιδικής ηλικίας του Απόλλωνα σε ένα νησί που έπλεε, όπως και η Δήλος, σύμφωνα με το Μύθο, αλλά με πραγματικούς φοίνικες, φυσικά στην… Αίγυπτο: (αποσπάσματα)
«…το νησί που λέγεται Χέμμις. Βρίσκεται σε πλατιά, βαθιά λίμνη»… «και οι Αιγύπτιοι λένε ότι επιπλέει»… «πάνω του»… «πλήθος φοίνικες και άλλα δέντρα» … «Οι Αιγύπτιοι έχουν ένα Μύθο που εξηγεί πως το νησί άρχισε να επιπλέει»… «Η Λητώ» … «πήρε από την Ίσιδα τον Απόλλωνα, γιο του Όσιρι,» … «τον έσωσε από τον Τυφώνα» … «κρύβοντάς τον στο νησί» [4]
Άστα να πάνε…
Ευτυχώς όμως ήρθε ο Πλούταρχος, ένας ιερέας των Δελφών, και σα γνώστης του θέματος έβαλε τον παραμυθά Ηρόδοτο στη θέση του, δηλώνοντας πως αυτά δεν υποχρεούμεθα να τα πάρουμε και τοις μετρητοίς, αλλά με φιλοσοφική και ιεροπρεπή διάθεση… «μηδέν οίεσθαι τούτων λέγεσθαι γεγονός ούτω και πεπραγμένον /…/ δεχομένη παρά των εξηγουμένων τον μύθον οσίως και φιλοσόφως…»:
«Η Ρέα πλάγιασε κρυφά με τον Κρόνο, και όταν το έμαθε ο Ήλιος, την καταράστηκε να μην υπάρχει μήνας ούτε χρόνος για να γεννήσει» … «Τη δεύτερη μέρα γεννήθηκε ο Αρούηρις, που πρεσβύτερο Ώρο αποκαλούν μερικοί»[5] … «λένε πως ο Όσιρις και ο Αρούηρις είναι παιδιά του Ήλιου» … «η Ίσις και ο Όσιρις, ερωτευμένοι μεταξύ τους, προτού ακόμα γεννηθούν, μέσα στο σκοτάδι της μητρικής κοιλιάς ενώθηκαν. Λένε μάλιστα ορισμένοι ότι έτσι γεννήθηκε ο Αρούηρις, που οι Αιγύπτιοι ονομάζουν πρεσβύτερο Ώρο, και οι Έλληνες Απόλλωνα» …«Στη συνέχεια ο Όσιρις επέστρεψε από τον Άδη και παρουσιάστηκε στον Ώρο» [δηλ. τον Απόλλωνα] «να τον προετοιμάσει και να τον εξασκήσει για τον αγώνα» [εναντίον του Τυφώνα που τον είχε σκοτώσει] «συνεχώς πήγαιναν με το μέρος του Ώρου πολλοί, ακόμα και η παλλακίδα του Τυφώνα, η Θούηρις. [θηλυκός ιπποπόταμος] Κάποιο φίδι που την καταδίωκε, το έκαναν κομμάτια οι πολεμιστές του Ώρου» [να και ο Πύθωνας] … «Ο Τυφών παρέπεμψε το Ώρο» [Απόλλωνα] «σε δίκη, με την κατηγορία ότι ήταν νόθος, βοήθησε όμως ο Ερμής, και τελικά ο Ώρος κρίθηκε γνήσιος από τους θεούς» Τελικά παραδέχεται πως τον Ώρο-Απόλλωνα «τον μεγάλωσε η Λητώ στα έλη που βρίσκονται στην περιοχή της Βούτου» [6] [στην Αίγυπτο φυσικά, και στην ίδια περιοχή που αναφέρει και ο Ηρόδοτος] Μην ξεχνάμε πως ο Απόλλων είχε το επίθετο «Ελείτας» και η αδελφή του η Άρτεμη το επίθετο «Έλεια» που και τα δυο σημαίνουν «κάτοικοι των ελών».[7]
Ο Πλούταρχος μάλλον πίστευε πως ο θεός γεννήθηκε στη… Βοιωτία! (Δήλος; τι είναι αυτό;) Υπήρχε και Μύθος πως ο θεός γεννήθηκε κοντά στην Έφεσο, όπου υπήρχαν όλα τα σχετικά με τη γέννα τοπωνύμια, όπως και στη Βοιωτία.[8]
Και οι δυο συγγραφείς δεν λένε «γεννήθηκε» αλλά «ανατράφηκε» για να μην έρθουν σε ευθεία αντίθεση με τον επικρατούντα Μύθο. Ο θεός, λοιπόν, γεννήθηκε στην Αίγυπτο, και επιβλήθηκε με στρατό. (δες κεφ. για τη σύγκρουση με τους Ήρωες) Δεν έγινε ο παράλογος εξαγνισμός για τη φιδοκτονία, όπως λένε οι Ελληνικοί Μύθοι, αλλά δικαστήριο για να κριθεί αν ήταν γνήσιος (ντόπιος;) θεός. Αυτοί είναι οι δήθεν «εξαγνισμοί» που υποβλήθηκε. Οι Αιγύπτιοι τον λένε Ώρο, οι Έλληνες Απόλλωνα.. Αυτό μπορεί να σημαίνει πως δεν κατάγεται από καμιά από τις δυο χώρες… Ο Πλούταρχος και ο Ηρόδοτος, «οσίως και φιλοσόφως» τα είπαν όλα.
Αθήναιος
ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ….
ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ …..ΕΝΤΟΣ ΨΕΜΑΤΟΣ….!!!
ΑΠΟΛΛΩΝ; 11…………………..Ε…………Άστα να πάνε…
Το επίθετο «βεκεσέληνος» [βεκός + Σελήνη] σήμαινε «πανάρχαιος», σαν τους Φρύγες, προ της δημιουργίας της Σελήνης, της ομιλίας και του ψωμιού, και συνέκδοχα «καθυστερημένος» αλλά και «σεληνιασμένος».[6]
«Βεκεσέληνε: αρχαίε, τουτέστιν ανοητότατε» [7]
Η φράση είναι ειρωνική. Θα το αναλύσουμε λίγο αργότερα. Άλλωστε, οι Έλληνες ειρωνεύονταν ανάλογα και τους Αιγύπτιους, χωρίς να εμποδίζονται να εισάγουν θεούς από εκεί.
«Εσείς» [οι Έλληνες] «που δεν σταματάτε να κοροϊδεύετε τους Αιγύπτιους καθημερινά»[8]
«Οι περισσότεροι Αιγύπτιοι λατρεύοντας τα ίδια τα ζώα και περιφέροντάς τα σα θεούς, όχι μόνο κάλυψαν τις ιερουργίες με γέλιο και κοροϊδία» [των άλλων λαών] «αλλά αυτό είναι το μικρότερο κακό της χαζομάρας τους».[9]
Οι Αιγύπτιοι παρουσιάζονταν σαν έθνος αχθοφόρων: «Μήτε εκατό Αιγύπτιοι δε το σηκώνουν»[10] «Κάλλιο να θελήσω να καταλήξω στην Αίγυπτο, παρά να…[11]» (βάλτε ότι κακό θέλετε)
Αν οι Έλληνες πίστευαν πως οι Φρύγες ήταν δημιουργοί της γλώσσας, κάτι ανάλογο πίστευαν και για τη θρησκεία.
«Χαρακτηριστική ήτο η θρησκεία των ήτις σπουδαιότατα επέδρασεν επί της ελληνικής. Πολλοί αινιγματώδεις μύθοι των Ελλήνων αναμφιβόλως ανάγονται εις φρυγικάς πηγάς. Κύριαι θεότητες της Φρυγίας ήσαν ο Μάνης,»[12] [ή Μήνης] «η Κυβέλη και παρά ταύτην ο Άττις…»[13]
Λέει ο Δαμάσκιος: «Γιατί, χωρίς τις διευκρινίσεις των φιλοσόφων και των ιερέων, δεν θα έμενε κάτι παραπάνω» [στη θρησκεία μας] «από αυτά που λένε οι Μυσοί και οι Φρύγες».[14] Δε νομίζω πως χρειάζεται άλλη μαρτυρία… Αν την χρειάζεστε, όμως, ακούστε και το «Πάριο Χρονικό», ένα από τα αρχαιότερα και σπανιότατα κείμενα που σώθηκαν στο πρωτότυπο:
«…και άγαλμα της θεών μητρός εφάνη εν Κυβέλοις» (βουνό της Μικράς Ασίας) «και Ύαγνιις ο Φρύξ αυλούς πρώτος ηύρεν εν Κελαιναίς της Φρυγίας και την αρμονίαν την καλουμένην Φρύγισι πρώτος ηύλισε, και άλλους νόμους Μητρός, Διονύσου, Πανός, και τον επιχωρίων θεών και Ηρώων, έτη ΧΗΗΔΔΔΔΙΙ» (1242 = 1506 π.Χ.) «βασιλεύοντος Αθηνών Εριχθονίου…»[15] Η Φρυγική επίδραση γέννησε αντιδράσεις. Ο Καικίλιος Αρχάγαθος έγραψε το, χαμένο σήμερα, «Κατά Φρυγών». Αναφέρονται Φρυγικά κείμενα, που έδιναν διαφορετική εκδοχή της Ελληνικής Μυθολογίας.[16] Ο Πλούταρχος τα διαψεύδει. Αυτό σημαίνει πως πολλοί τα ενστερνίζονταν. Είναι φυσικό, γιατί αυτές ήταν οι γνήσιες αφηγήσεις για το Δωδεκάθεο. Αυτές οι αντιλήψεις ήταν πλατιά διαδεδομένες, κοινή λαϊκή πεποίθηση.
Ανάλογες κριτικές γίνονταν κατά των Ορφικών, που ήταν φορέας διάδοσης της Θρακοφρυγικής λατρείας. Ο Ηρόδοτος αμφιβάλλει –πολύ σωστά- για την αρχαιότητα των κειμένων τους.[17] Ο Αριστοτέλης αμφισβητεί την ύπαρξη του Ορφέα, (τον εξόρισαν σαν «ασεβή» για να μάθει) ενώ ο Θεόφραστος και ο Πλάτων τους ειρωνεύονται.[18] Αυτά εντάσσονται στην προσπάθεια των Σοφών να εξανθρωπίσουν και να εξελληνίσουν την θρησκεία των Ολυμπίων, όπως αναφέραμε στην εισαγωγή.Άστα να πάνε……….
ΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ ? ΣΕΛΗΝΙΑΣΜΕΝΕ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙΣ Κ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΛΕΣ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ! ΑΝΤΕ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΜΑΥΡΙΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΡΕΧΑ ΣΤΟΝ ΨΕΥΤΟΘΕΟ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΟΥΣΙΟΥΣ – ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΥΣ ΠΑΠΑΤΖΉ !!!
Χρηστο [χ] Εχεις τρομερες ικανοτητες ασιατη ….
https://www.protothema.gr/world/article/817925/salos-stin-tanzania-13hronos-pethane-meta-ton-xulodarmo-tou-apo-daskalo/
Σάλο έχει προκαλέσει στην Τανζανία η είδηση του θανάτου του 13χρονου Σπέριους Εράντιους μετά τον ξυλοδαρμό του από δάσκαλο επειδή κατηγορήθηκε από συνάδελφό του για ΚΛΟΠΗ.Έρευνα της ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Human Rights Watch αποκάλυψε, μάλιστα, περιστατικά ραβδισμών σε παιδιά επειδή άργησαν να φτάσουν στο σχολείο ή επειδή έδωσαν λάθος απάντηση σε κάποια ερώτηση.(υπόψιν ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΕΤΕΛΕΣΘΕΙ ΤΙΣ 27/8/2018)
Τι σκοπό έχει η προβολη τέτοιας είδησης στην Ελλάδα μετά από τόσες ημέρες?Τα παιδιά δεν κινδυνεύουν στην ΄΄μοντέρνα”ελληνική κοινωνία να φάνε ξύλο από τους δασκάλους.Ισα ισα στην Ελλάδα του 21 αιώνα οι δάσκαλοι άμα λάχει τις τρώνε κάπου,κάπου από τους μαθητές.Να σηκωθούμε όρθιοι,να χειροκροτήσουμε και να νιώσουμε περήφανοι για αυτό?
Οχι,δεν είμαστε κομπάρσοι χειροκροτητές σε αμερικάνικη ταινία .
Δεν είμαστε στην Τανζανία,είμαστε όμως στην Ταρζανία στην χώρα όπου οι περισσότεροι Ελληνες νομίζουμε ότι είμαστε ο Ταρζάν(μόνος άνθρωπος-βασιλιάς της ζούγκλας,οι υπόλοιποι είναι ζώα) ,ενώ δεν είμαστε τίποτα άλλο από τροφή για ”γαλοπούλες”.
Ε;
έλα ντε; σε άλλον αιώνα είναι κολλημένο το μυαλό του μιστερ σχολιαστα με το σιδηροδρομικο όνομα .
Διαβολος = αυτός που βάλλει κατά του Διος ,του συμπαντικού νου