ΕΚΤΟΣ εξεταστέας ύλης η ελληνική επανάσταση, στην Ιστορία Γ΄ Γυμνασίου, σύμφωνα με τις οδηγίες του υπουργείου Παιδείας, ενώ εντός ύλης είναι η αμερικανική επανάσταση (2 σελίδες) και η γαλλική (4 σελίδες)!
ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΟΥ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ….
γράφει η Μπέτη Μπιζά
Η γαλλική, μάλιστα, περιλαμβάνει μια δυσνόητη για 15χρονα παιδιά ορολογία πολιτικών επιστημών, ένα απίστευτο μπέρδεμα με λέσχες Ιακωβίνων (Jacobeans ή Jacobins), Κορδελιέρων, Γιρονδίνους, Ορεινούς, δεξιούς αριστερούς κεντρώους, ριζοσπάστες “αβράκωτους”, αντιδραστικούς, εθνοσυνελεύσεις, συνελεύσεις συντακτικές συμβατικές νομοθετικές, επαναστάσεις και αντεπαναστάσεις, στα οποία, προσωπικά, ποτέ δεν ζητώ από τους μαθητές να εντρυφήσουν, γιατί δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρούνται με ανούσιες γι’ αυτούς λεπτομέρειες, αλλά το υπουργείο τα έχει εντάξει όλα αυτά στην εξεταστέα ύλη του Ιουνίου. Και δεν θα με πείραζε αυτό – εγώ τα εξαίρεσα, όπως έχω το δικαίωμα, αφού επιλέγουμε τα 2/3 της διδαχθείσας ύλης – αλλά με πειράζει που το υπουργείο θεώρησε αυτά τα … “γαλλικά”, πιο σπουδαία από την Ελληνική Επανάσταση. Από τη μάχη στα Δερβενάκια, το Χάνι της Γραβιάς, την ηρωική Έξοδο του Μεσολογγίου, την πυρπόληση της τουρκικής ναυαρχίδας από τον Κανάρη, την καταστροφή της Χίου, των Ψαρών… Τα θεώρησε πιο σπουδαία από την γνώση των ονομάτων, έστω, των απελευθερωτών μας, του Παπαφλέσσα, του Κολοκοτρώνη, της Μπουμπουλίνας, του Καραϊσκάκη, του Μπότσαρη – προσωπογραφίες των οποίων υπάρχουν στο κεφάλαιο αυτό. Όλα τα γεγονότα και πρόσωπα του Αγώνα του 1821 τα έθεσε εκτός εξεταστέας ύλης το Υπουργείο, αφού προηγουμένως είχε ορίσει να διδαχθούν “χωρίς έμφαση”, με “απλή αναφορά”, μέσα σε ΜΙΑ διδακτική ώρα (45 λεπτά) !!
Όχι πως το κεφάλαιο για την Ελληνική Επανάσταση είναι αυτό που θα έπρεπε να είναι. Αντιθέτως. Επιγραμματικό. Αποστεωμένο. Τρεις σελίδες όλο κι όλο, που “καλύπτουν” τα επτά χρόνια: 1821 – 1827 !! Μικρότερο κατά μία σελίδα από τη γαλλική επανάσταση.
Αλλά δεν έχει σημασία τώρα αυτό. Σημασία έχει η υποτίμησή του στη διδασκαλία και η συνακόλουθη εξαίρεσή του από τις εξετάσεις.
Θα απαντήσει, άραγε, το υπουργείο παιδείας στο ερώτημα – που πρέπει να τεθεί επισήμως – γιατί απαξίωσε την Ελληνική Επανάσταση στη συνείδηση των μαθητών;
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Γιατί το υπουργείο τους μέσα, θα απαντήσει, {εγώ δεν είμαι αρμόδιος, εντολές εκτελώ}, τα υπουργεία μου.
ΜΑΣΟΝΙΑ= ΑΣΙΑ=ΑΣΙΑΤΙΣΜΟΣ=ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ=ΒΑΡΒΑΡΟΙ= ΚΟΥΣΤΟΥΜΑΤΟΙ ΠΛΕΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ – ΣΦΑΓΕΙΣ […και εδω πλεον ακουω το σαμερταιμ της φιτσερλαντ και βλεποντας το ”’κοκκινο βελουδο……Αρε πουσταρες Ασιατες!!!!! τη καταγωγη….κωλοβαρβαροι…]
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ ΠΡΕΠΕΙ….
https://www.youtube.com/watch?v=TXicEp5bqjo
Xxaxaxaxaxaxaxaxa
ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ …. ΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΤΤΟΥ ΚΩ=====ΛΟΥ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΓΓΟΛΟΕΡΠΕΤΑ ΤΩΡΑ ΛΟΥΣΤΗΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΝΙΣΤΟΥΣ ΑΠΛΥΤΟΥΣ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ……
ΤΙ ΛΕΝΕ ΡΕ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΟΙ ΚΑΦΡΟΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΜΟΥΤΖΕΣ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΗΜΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ 8 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 12 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΕΛΛΗΝ ΑΡΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΚΟΥΔΟΡΕΜΑ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ 4 ΩΡΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΣΤΑ ΔΕΡΒΕΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΛΕΧΡΙΤΕΣ ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕΣΑ ΣΕ 45 ΛΕΠΤΑ; ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΝΑ ΑΠΟΚΟΠΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΔΟΞΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.
Ο ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ.
μὲ τὸν γυιό μου, δ΄ πρὸς ε΄ δημοτικοῦ, ἐτοιμάζουμε ἐργασία γιὰ τὴν μάχη τῶν Δερβενακίων, γιὰ τὸν ἑπόμενο χρόνο. θὰ μοῦ ἔκανες μεγάλη χάρη ἐὰν μοῦ ἔστελνες σὲ email ἕναν τρόπο νὰ βρῶ αὐτὸν τὸν ἄνθρωπο ποὺ ἀναφέρεις, νὰ μᾶς δώσει τὰ φῶτα του. τὴν διεύθυνση μποροῦν νὰ στὴν δώσουν, ὑποθέτω, τὰ κατοχικά. εὐχαριστῶ.
ΚΥΡΙΕ ΣΤΕΦΑΝΕ ΣΑΣ ΤΙΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΙΟ ΣΑΣ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΥΡΟΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΥΡΟΣ ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΣ. ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΤΟΝ ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ.
ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΣΟ ΣΑΣ ΤΙΜΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝ ΤΟ ΓΕΝΟΣ.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΟΥ ΧΡΕΟΣ , ΕΧΤΕΛΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΡΑΤΣΑ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ. ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ, ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΜΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΟΥ ΧΡΕΟΣ, ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΓΙΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΣΕ
Ξ Ε Π Ε Ρ Α Σ Ε Ι. ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΗΛΙΑΣ.
ΒΡΕ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ