Διαφημίσεις

Νέος εκτροχιασμός εμπορικής αμαξοστοιχίας σημειώθηκε το απόγευμα στην περιοχή της Σπερχειάδας Φθιώτιδας με αποτέλεσμα να κλείσει η σιδηροδρομική γραμμή.

Τα τρένα σταματούν αντίστοιχα στην Τιθορέα και το Λιανοκλάδι και οι επιβάτες μεταφέρονται με πούλμαν για να συνεχίσουν τον προορισμό τους προς Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.

Το πρόβλημα προκλήθηκε από τον εκτροχιασμό των τριών τελευταίων βαγονιών εμπορικής αμαξοστοιχίας που κατευθυνόταν από Θεσσαλονίκη στη Θήβα μεταφέροντας σωλήνες.

Παρόμοιο πρόβλημα στην ίδια περιοχή είχε σημειωθεί το Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου.

Πηγή: ΑΠΕ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Νέος εκτροχιασμός τρένου στην Σπερχειάδα”
  1. Eργολαβίες επί εργολαβιών,δισεκατομμύρια που πήγαν σε σαπιοκοιλιές,υψηλές απολαβές των καπιτρένων,των σταθμαρχών και όλων των σιδηροδρομικών υπαλλήλων γενικώς αλλά πεντάρα τσακιστή για εκσυγχρονισμό του τροχαίου υλικού και εξορθολογισμό των δρομολογίων ενός μεταφορικού μέσου το οποίο σε όλη την υφήλιο έχει κερδίσει τους επιβάτες πλην Ελλάδος.Όλα γίνονται για την ταμπακιέρα. Να πάρει ο πελάτης τον ΟΣΕ κοψοχρονιά μπιρ παρά και να βάλει ο προξενητής (μιζαδόρος)τα εκατομμυριάκια στην τσέπη.Φυσικά για να μην γελιέμαστε, ο πελάτης θα αγοράσει τον ΟΣΕ μέσω δανείου με εγγύηση ελληνικού δημοσίου το οποίο δάνειο θα το αποπληρώσει ο μάλαξ Έλλην φορολογούμενος.Θέλετε κι άλλα? Μπορώ να γράψω ένα κατεβατό αλήθειες αλλά θα σταθώ εδώ για να κατανοήσετε το μέγεθος της ξεφτίλας αυτών που ψηφίζουμε. Έζησα στη Σερβία το 1985-1988.Εδώ είχαμε δημοκρατία σοσιαληστρισμό,κλαδικές,εθνική υπερηφάνεια που έφευγαν αλλά παρέμεναν ταυτοχρόνως οι βάσεις του ΝΑΤΟ, είχαμε ακόμα ατμομηχανές εν ενεργεία.Η Σερβία είχε κομμουνισμό (στα χαρτιά),βαναυσότητα(αστυνόμευση),δεν είχε Νατοικές βάσεις,ήταν χώρα αυτάρκης και το βασικότερον είχε από το 1965 ηλεκτροκίνητα τρένα σε όλη την επικράτειά της.Ακόμα χορταίνω εθνική περιφάνεια…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek