Διαφημίσεις

ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ;;; ΟΧΙ, ΨΕΚΑΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΣ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΚΛΕΒΟΥΝ

Ζούμε περίεργες εποχές με τις ικανότητες μας να επέμβουμε όλο και να λιγοστεύουν, ο χρόνος μας είναι περιορισμένος, γι ‘αυτό θα πρέπει να επικεντρωθούμε και σε αυτά που συμβαίνουν τριγύρω μας, πάνω από τα κεφάλια μας.

Σ’ αυτό το βίντεο που έγινε πριν από λίγες ημέρες σε μια πτήση φαίνεται ένα σκάφος να έχει αρπάξει φωτιά. Στην πραγματικότητα όμως, στο παρακάτω βίντεο από το πιλοτήριο ενός Boeing 747 εμφανίζεται ένα αεροσκάφος να ψεκάζει τα chemtrails στον αέρα. Τα σύννεφα πάνω από την Ευρώπη έχουν πάρει ένα νέο σχήμα, γραμμών, λες και η φύση δημιουργεί ίσιες γραμμές στον ουρανό.

Ως εκ τούτου τα «περίεργα νεα φαινόμεσα» μέσα σε λίγα χρόνια δεν θα είναι νέα αλλά δεν θα τα προσέχουμε καθόλου γιατί οι νέοι δεν έχουν καμία ιδέα πως δημιουργούνται φυσικά σύννεφα. Αυτό το μαύρο πράγμα που απλώνεται πάνω από τα κεφάλια μας είναι ένα καθημερινό φαινόμενο στους Ευρωπαικούς ουρανούς! Και η εργολαβία γίνετα με το χρήμα που μαζεύουν από τους πολίτες που έχουν ριμάξει στην εφορία.

Φυσικά κανείς από τα Στρουμφάκια των ΜΜΕ δεν θα σας μιλήσει για την μεγαλύτερη καταστροφή των ουρανών αλλά και της γης, διότι εμποδίζουν το φως του ήλιου να φτάσει στο έδαφος. Ετσι μειώνουν την λάμψη του φωτός που είναι υπέυθυνο για τις προυποθέσεις υπάρξεως ζωής στον πλανήτη. Εκτός αυτού το φως του ηλίου μας κρατάει υγιείς δημιουργώντας όλα τα παραίτητα συστατικά στον οργανισμό μας για την καταπολεμηση ιών και μικροβίων.

KORAKS



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από KORAKAS NEWS

Αγαπητικός της έρευνας και εραστής της ζωής...! Οταν κραζει ο κόρακας, θα κράξει τρεις φορές, και το μήνυμα έχει περάσει στο υλικό πεδίο: -Καθημερινό ξεβράκωμα των συνωμοτών εναντίον της χώρας και του λαού μου...

28 σχόλια στο “ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ;;; ΟΧΙ, ΨΕΚΑΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΣ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΚΛΕΒΟΥΝ”
  1. ΣΙΧΑΘΗΚΑΜΕ ΠΙΑ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑ. ΠΑΓΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΡΣΕΛΚΥΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΓΑΚΙΑ ΚΙ ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ ΑΠΛΩΝΟΝΤΑΙ.

    1. ΣΩΣΤΑ! ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΕΣ ΤΑ ΠΑΓΑΚΙΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΓΚΡΙΖΗΣ ΛΑΣΠΟΒΡΟΧΗΣ.. ΚΡΙΜΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΤΟ ΜΑΓΑΡΙΖΕΙΣ …

    2. Πρέπει να έχεις πληρώθει για της μαλακίες που
      έγραψες!!!!!!
      Και εκτός αυτού πρέπει να είσαι μεγάλο Ταβάρι!!
      ΟΥΣΤ!!!!!!!!!!!!!!

  2. Tα καύσιμα των αεροπλάνων είναι ως γνωστόν υδρογονάνθρακες, περιέχουν δηλαδή υδρογόνο και άνθρακα. Αυτά καιόμενα ενώνονται με το οξυγόνο του αέρα (καί με το άζωτο του αέρα) καί παράγουν, ως χημικά προϊόντα της καύσης το διοξείδιο του άνθρακα (ένωση άνθρακα με οξυγόνο), τα ‘νοξ’ (μονοξείδιο και διοξείδιο του αζώτου) και νερό (ένωση υδρογόνου με οξυγόνο). Το περιεχόμενο αυτό νερό των καυσαερίων, το οποίο λόγω της υψηλής θερμοκρασίας καύσης στον κινητήρα από όπου βγαίνει, είναι σε αέρια μορφή, βγαίνοντας στην ατμόσφαιρα από τη μηχανή του αεροπλάνου ψύχεται απότομα, υγροποιείται και πολλές φορές παγώνει λόγω του σχετικού θερμικού σοκ (ανεβαίνοντας σε υψόμετρο στην ατμόσφαιρα επικρατούν χαμηλότερες θερμοκρασίες και αρνητικές κάτω του μηδενός). Αυτό φαίνεται οπτικά ως μία ουρά του αεροπλάνου από τους κινητήρες του, η οποία ‘σβήνει κατά ΜΗΚΟΣ’ της πορείας του αεροπλάνου εντός σύντομου χρόνου. Αυτό συμβαίνει, καθώς το νερό αυτό είτε ως υγρό είτε ως στερεό (παγάκι) απορροφάται από τον περιβάλλοντα αέρα της ατμόσφαιρας, διότι Ο ΑΕΡΑΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΝΕΡΟ (η λεγόμενη και ΥΓΡΑΣΙΑ του αέρα (σχετική ή απόλυτη)). Έτσι, το νερό από τον κινητήρα του αεροπλάνου, βγαίνει αέριο στους 500-600 C, ερχόμενο σε επαφή με τους 0/-10 του περιβάλλοντος παγώνει (σε πολύ μικρούς παγοκρυστάλλους – αλλάζει φάση από αέριο, δεν θα φτιάξει πάγο για τα ψάρια, ούτε καν για κοκτέιλ – σε μικρότερα κρυσταλλάκια αποτέλεσμα θερμοκρασιακής ένωσης αραιής πυκνότητας μορίων αερίου), αυτά γρήγορα ενσωματώνονται στο περιβάλλον ως υγρασία του αέρα βάσει της θερμοχωρητικότητας αυτού (ο αέρας έχει κάποια θερμοχωρητικότητα που δείχνει το ποσό της υγρασίας (του νερού δηλαδή) που δύναται να περιέχει σε συγκεκριμένη θερμοκρασία και είναι ανάλογη της θερμοκρασίας αυτής). Έτσι, δεδομένου ότι ο περιβάλλον αέρας έχει τη δυνατότητα, απορροφάει την υγρασία αυτή ‘σα σφουγγάρι’ και σύντομα αυτή χάνεται οπτικά από την προσωρινή μικροκρυσταλλικά παγωμένη δομή που την έκανε ορατή στο μάτι. Αυτό είναι το φαινόμενο παραγωγής καυσαερίων από τον κινητήρα σε χαμηλές ατμοσφαιρικές θερμοκρασίες.

    Αυτό που βλέπουμε στο συγκεκριμένο και τα υπόλοιπα βίντεο, βάσει της παραπάνω περιγραφής πόσο πιθανό σας φαίνεται…???
    Τα CHEMTRAILS (chemical trays) που βλέπουμε, είναι ουρές από τους κινητήρες των αεροπλάνων, οι οποίες
    1) ΔΕΝ ‘σβήνουν κατά ΜΗΚΟΣ’ της πορείας του αεροπλάνου.
    2) Παραμένουν για μεγάλο χρονικά διάστημα ορατές
    3) ‘ΑΠΛΩΝΟΝΤΑΙ κατά ΠΛΑΤΟΣ’ παραμένοντας ορατές σε αυτή τη διαδικασία της ‘άπλωσης’, αυτό ορατά θα το λέγαμε ‘διάχυση’ αλλά ‘με ιδιαίτερη δυσκολία’ καθώς το περιεχόμενο δείχνει ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΕΡΑ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ.
    4) ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΜΟΡΦΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΣΕ 2D ΌΨΗ (όπως το κοιτάμε εμείς οι ‘από κάτω’) ΔΕΊΧΝΕΙ ΣΑ ΣΥΝΝΕΦΟ (έχει παρόμοιο χρώμα) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΦΗ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΑΕΙ ΕΝΑ ΣΥΝΝΕΦΟ που επειδή ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΥΓΡΑΣΙΑ, μάλιστα είναι κορεσμένο σε υγρασία-δέ ‘χωράει άλλη’, αλλά
    5) σταδιακά αποκτάει μία μορφή ‘χαρακιάς’ στον ουρανό.
    Όλα αυτά συγκλίνουν στο συμπέρασμα ότι το περιεχόμενο αυτό των ουρών των αεροπλάνων είναι ένα αέριο μίγμα (θα μπορούσε να περιέχει και στερεά σωματίδια μικρομετρικής διαμέτρου) το οποίο ΔΕΝ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ, ΔΙΟΤΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΜΠΕΡΙΈΧΕΙ Ό,ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΙΞΕΙΣ, ΥΓΡΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΔΟΛΙΟΣ, ΔΕ ΡΟΥΦΑΕΙ ΑΛΟΥΜΙΝΙΑ/ΒΡΩΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ…

    Αυτό που βλέπουμε είναι ΑΑΕΕΡΡΟΟΛΛΥΥΜΜΑΑ !!!

    ΑΕΡΙΑ δηλαδή ΔΙΑΧΥΤΙΚΑ κινούμενα εντός άλλων αερίων (εντός του ατμοσφαιρικού αέρα) αλλά ΜΗ ΔΙΑΛΥΤΑ σε αυτόν!!!

    Όπως ο καπνός του τσιγάρου είναι εμφανής στην αρχή και σταδιακά απορροφάται από τον περιβάλλοντα αέρα, αν είσαι σε κάναν τεκέ δεν απορροφάται το ίδιο γρήγορα και χωρίς βοήθεια (εξαερισμός) μπορεί να μην απορροφάται καθόλου και είναι και ιδιαίτερα εμφανής. Έτσι παραμένουν και αυτά (chemtrails) στον αέρα εμφανή για πολύ χρόνο.

    Αυτό σημαίνει ότι ΄ΡΙΧΝΕΙ ΠΡΑΜΑ’, δεν αστειεύεται, είναι τόσο πυκνό το μίγμα που κάθεται για ώρα και ‘απλώνει’ εντός λεπτής επιφάνειας, το ύψος της οποίας εμεάς τα χαϊβάνια δεν μας προβληματίζει…λέμε ‘είναι σύννεφα’… Ναί, συννεφιάσου κι άλλο…

    Εύχομαι να μπορεί κάποιος να οπτικοποιήσει μια ‘ουρά υγρασίας’ ή να δει τέλος πάντων μία normal ουρά αεροπλάνου που σβήνει σύντομα και κατά μήκος, απορροφόμενη από την ατμόσφαιρα, και να μπορεί να τη διακρίνει από κάτι που παρατηρεί να παραμένει αδιάλυτο στον αέρα για μεγάλο χρονικό διάστημα.
    Επίσης, τα σύννεφα είναι ‘σα μπαμπάκια’ !

    Οποιοδήποτε αντΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ στα παραπάνω δεκτό (για να γουστάρουμε)…και να τελειώνουμε με την ιστορία…

    1. Κείμενο μπερδεμένο με αρκετές ανακρίβειες – π.χ. στα 9-13 χλμ. που είναι το συνηθισμένο ύψος των εμπορικών (και «ψεκαστικών») πτήσεων η θερμοκρασία πλησιάζει τους -40/-60 και όχι τους 0/-10 (σε αεροπλάνα δεν μπαίνετε;). Λίγο από φυσική, λίγο από λαϊκή σοφία, μπόλικη “ψεκασμένη” παραφιλολογία, το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό για κάποιους ή εντυπωσιακό για άλλους. Δεν έχει νόημα η αντιπαράθεση επιχειρημάτων ή αντι-επιχειρημάτων. Όσοι έχουν πέσει θύματα της απάτης (γιατί περί απάτης πρόκειται) δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβουν ότι τα contrails είναι τα μόνα που βλέπουν και ότι τα “chemtrails” απλά είναι αποκυήματα της φαντασίας κάποιων αφελών/ημιμαθών ή/και κατασκευασμένος μύθος κάποιων επιτήδειων. Άσε που η φυσική της ατμόσφαιρας, σε συνδυασμό με γνώσεις αεροπλοΐας, μετεωρολογίας και ηλεκτρομαγνητισμού δεν αναλύονται-εκλαϊκεύονται εύκολα. Οπότε συνεχίστε με το σανό. Οι ειδικοί δεν ξέρουν, δεν χρειάζεται να τους ρωτήσετε, ξέρει ο κάθε άσχετος-ημιμαθής που γράφει κατεβατά από ημι-μπούρδες.

      ΤΝΦΖ (Νέος πράκτορας – Όχι παλιός)

      1. Όπαααα !!!! Καλώς τον λεβέντη. Ανέλαβες;;;
        Που ήσουν εσύ τόσο καιρό ρε παιδί. Τόσο χρόνο παίρνουν τα βαφτίσια στις στοές;
        Και δεν κοιμάσαι καθόλου βλέπω.
        Ρε γ@μ1σέ τους τα μ@υν0π@να. Ένσημα σου κολλάνε τουλάχιστον η να μπήξω τις φωνές.

        1. Εγώ είμαι αυτός που βγήκε σαν ΑΝΩΝΥΜΟΣ ρε ΠΡΣΤΦΧ Αλφαβήτα γιατί δεν κρατήθηκα κι έγραψα από τον Η/Υ που είχα μπροστά μου χωρίς να προλάβω να περάσω τα στοιχεία μου. Μου έλειψες ρε μπαγάσα του ”πολυτεχνείου”. Θα περάσουμε καλά, μην τη ξανακοπανήσει εντάξει λεβέντη μου. Συνέχισε τις μαλακίες σου θα τις παρακολουθούμε με προσοχή. Στο υπόσχομαι.

      2. ΡΕ ΜΠΟΓΔΑΝΟ, ΕΙΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΦΩΤΙΑ ΑΠΟ ΚΑΥΣΙΜΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΕΛΙΩΣΕ ΤΟ ΑΤΣΑΛΙ ΔΥΟ ΚΤΗΡΙΩΝ. ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΕΠΕΣΕ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ. ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΙNAI ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ. ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΤΖΕΤ ΕΙΝΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΩY JP8 KAI ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ, ΒΑΡΙΟ, ΣΤΡΟΝΤΙΟ, ΤΙΤΑΝΙΟ ΚΛΠ. ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ JET A1(ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ JETA1 ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΙΧΕ ΚΑΘΟΛΛΟΥ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΚΑΙ ΤΟ JP8 EXEI 10000ppb) ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΠΑΡΑΛΕΙΨΑΝ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΛΛΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΙΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΣΠΟΡΑ ΝΕΦΩΝ. ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. ΕΠΙΣΗΣ Ο ΟΡΟΣ CHEMTRAIL ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΟΡΟΛΌΓΙΑ ΤΗΣ NASA ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΚΥΗΜΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ. ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΕΙΣ ΕΚΕΙ.

        1. ΠΡΟΣΟΧΗ! Ακολουθούν σύνδεσμοι σε άλλες ιστοσελίδες (υπάρχει πιθανότητα να πέσει ψαλίδι από τους διαχειριστές … )

          Ναι, η Nasa. Το λέει καθαρά εδώ:

          http://www.nasa.gov/mission_pages/sounding-rockets/tracers/metals.html

          A, και μην ξεχνάμε και εκείνο το εγχειρίδιο:

          http://www.metabunk.org/debunked-1990-usaf-academy-chemtrails-manual.t352/

          Αν τώρα βρείτε επίσημη ανακοίνωση της Nasa περί chemtrails που δεν είναι διάψευση και δεν είναι μπουρδολόγημα ομοίων σας στις ΗΠΑ (κυρίως εκεί) να το βάλετε να γελάσουμε και άλλο.

          ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ, όπως λέει και εδώ:
          H t t p ://mavro-oxi-allo-karvouno.blogspot.gr/2008/03/chemtrails.html

          ΤΝΦΖ (όχι ΖΦΝΤ – αυτός συνταξιοδοτήθηκε στην Ανδρομέδα)

          ΣΥΠΜΛΗΡΩΜΑ ΑΠΟ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ…ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΤΡΟΛΑΚΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΟΣΟ ΧΑΖΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟΥς ΨΕΚΑΣΜΟΥΣ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΟΠΟΥ Ο ΟΜΠΑΜΑ ΞΑΚΑΘΑΡΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ…

          https://www.youtube.com/watch?v=HkAK9QRe4ds

          1. Για να γελάσουμε καλό το βίντεο με τον Ομπάμα. Αλλά στην τρ-ε-λοφωλιά που έχετε εδώ, δεν καταλαβαίνουν τα γιδάκια που σας παρακολουθούν. Ρε κατοχικέ Βάλε κανένα άλλο με αεροπλάνα που “καπνίζουν” και τίποτε σαλεμένους με “αποδείξεις” για να πανηγυρίσετε την παράνοιά σας.

          2. Ρε κατοχικέ μας έκανες και γελάσαμε με τον Ομπάμα αλλά καμία σχέση με τις μπούρδες που λες. Βάλε καλύτερα τίποτε αεροπλάνα με μπάφους και κανέναν σαλεμένο που “εξηγεί” τα πάντα. Μόνο αυτά καταλαβαίνουν τα γίδια εδώ μέσα.

          3. LIKE ΣΕ ΟΛΑ. ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ “DEBUNKERS” ΣΟY ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΓΥΜΝΟΙ. ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ “ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ” ΟΠΩΣ ΤΟ C02 ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΑΕΡΙΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ, ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΤΗΣ ΜΟΔΑΤΗΣ ΓΕΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΦΥΤΕΜΕΝΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΛΕΠΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ. ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ(mavro-oxi-allo-karvouno.blogspot.gr) ΑΝΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΤΖΕΤ. ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ HAARP, ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΛΟΙΑ, ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΣΕΝΑ. ΣΟΥ ΛΕΩ ΛΟΙΠΟΝ: ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΨΕΚΑΖΟΥΝΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ.

          4. Και σίγουρα την πληροφορία για τα “συστατικά των καυσίμων jet” την έχεις πάρει από πολύ έγκυρη πηγή. Κάποιος άλλος σαλεμένος ή μάλλον ψεκασμένος θα το έγραψε κάπου και κυκλοφόρησε ανάμεσα στα γίδια ώστε να ανακυκλώνεται ο μύθος. Εκτός και αν είσαι “της δουλειάς” και “ξέρεις” από μέσα, οπότε είναι σίγουρη η πληροφορία. Να μας πεις και άλλες να (παρα-) μορφωθούμε και εμείς.

            Είπαμε και πιο πάνω: δεν υπάρχει επιστροφή αν σου έχει σαλέψει και αν θέλεις να πιστεύεις ότι σε ψεκάζουν τότε σε ψεκάζουν. Με ό,τι την βρίσκει ο καθένας. Α, και προσοχή μην διαβάζετε/ακούτε τι γράφουν/λένε οι ειδικοί , φυσικοί, μετεωρολόγοι, αεροπόροι (όπως ο τύπος που τράβηξε το βίντεο του άρθρου που είναι πιλότος cargo 747 και γελά με τους όμοιούς σας στην Αμερική), κλπ. Είναι “ξεπερασμένοι” από τους παντογνώστες ημιμαθείς-μπουρδολόγους του διαδικτύου, ειδικά του ελληνικού.

            ΤΝΦΖ (Νέος πράκτορας – Δεν είναι από τους παλιούς, Νίκους, ΖΦΝΤ, κλπ.)

        2. ΣΑΝ ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙTΗΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ JP. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΗΔΗ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΕΙΣ. ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΟΥΛΗΣ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΛΙΓΟ ΜΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ Defense Technical Information Center (DTIC®):
          http://www.dtic.mil/cgi-bin/GetTRDoc?AD=ADA396143

          ΕΣΥ ΒΛΑΚΑΚΟ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΤΗ ΤΟΥ WIKI ΤΟ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΩΣ “TRADE SECRET” ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ. ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΑΞΙΖΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ. ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝΑ ΗΛΙΘΙΟΣ, ΠΟΡΝΗ ΘΑ ΓΙΝΟΣΟΥΝΑ;

          1. Α, και το δημόσιο (προφανώς) έγγραφο που παρουσιάζεις το οποίο σωστά προέβλεψα θα το κυκλοφόρησε κάποιος άλλος σαλεμένος σαν και σένα κατά ΗΠΑ μεριά (αμάν το ξεπατίκωμα από τα αμερικανάκια, ανακαλύψτε και κάτι πρωτότυπο) δεν λέει και τίποτε μυστικά. Προσμίξεις σε ppb πιστεύω ίσως καταλαβαίνεις τι σημαίνουν. Τώρα αν σου πω ότι καλά κάνουν και διενεργούν τέτοιες έρευνες για να βελτιώνουν τα καύσιμά τους ειδικά οι πολεμικές αεροπορίες θα απαντήσεις με άλλες μπούρδες και βρισιές γιατί είναι το μόνο που ξέρεις να κάνεις. Αλλά είπαμε περαστικά στους σαλεμένους. Σας ψεκάζουν σίγουρα …

            ΤΝΦΖ (Ο άλλος άλλος πράκτορας )

          2. ΚΑΤ’ΑΡΧΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ LIKE ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ… ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΣΟΥ ΜΑΘΩ ΤΙΠΟΤΕ. ΤΑ ΛΕΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗ ΝΥΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΕΙ Η ΠΕΘΕΡΑ: TO ΕΓΓΡΑΦΟ, ΗΛΙΘΙΕ, ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΟ ΑΜΥΝΑΣ ΤΩΝ ΗΠΑ. ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ(;) ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΘΑ ΗΞΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ(ΠΥΡΗΝΕΣ) ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗΣ. ΑΠΟ ΜΟΛΙΣ 17PPMΝ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΡΙΟ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΝΕΦΩΝ ΣΙΡΟΥΣ. 1000PPB=1PPM. ΔΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 1988(JETA KAI JP5) ΤΗΡΟΥΣΑΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ. TO JP8 ΤΟΝ ΠΑΡΕΒΗ ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ 3 ΦΟΡΕΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΡΟΣΘΕΤΑ (JP8+100, SPEC-AID 8Q462 ΚΛΠ.) ΠΟΥ ΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ “ΠΡΟΣΜΕΙΞΕΩΝ” ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.

          3. Τι έγινε; Σου την έπεσαν οι πράκτορες και κάνουν like αναρτήσεις που δεν σου αρέσουν; Μάλλον δεν τα πάει καλά η αεροψεκαστική σου θεωρία.

            Ερώτηση προς παντογνώστη: Γιατί μπαίνουν λοιπόν σε τόσο κόπο να «εμπλουτίζουν» τα καύσιμα των αεροσκαφών με «ψεκαστικά» πρόσθετα και μάλιστα των πολεμικών τους αεροποριών, (τα JP8 κλπ. αφορουν πολεμικά jet) με κίνδυνο ίσως να έχουν προβλήματα, αντί να βάλουν τέτοια πρόσθετα στα καύσιμα των αυτοκινήτων. Έτσι η διασπορά των «ψεκασμών» θα είναι πιο άμεση και το αποτέλεσμα πιο γρήγορο. Και γιατί δημοσιεύονται τέτοια «μυστικά» σε βιβλία που μπορεί να διαβάσει ο καθένας; Επίσης μήπως έχασες τις επόμενες εκδόσεις από αντίστοιχες έρευνες και έχεις μόνο ό,τι μπαγιάτικο βγάζουν οι αμερικάνοι αντίστοιχοι σαλεμένοι-ψεκασμένοι; Πρόκειται περί μυστικής συνωμοσίας των αμερικανοεβραιομασόνων; Ή, ξαναγράφω, μήπως είναι έρευνες για την βελτίωση των καυσίμων που δείχνουν ότι πρέπει να βρεθούν τρόποι για μείωση των προσμίξεων; Το διάβασες όλο το βιβλίο ή μόνο τις σελίδες με τους πίνακες που δημοσίευσε ως «αποδείξεις» ο αμερικάνος συνάδελφός σου. Και τελικά η «μόδα» με τις προσμίξεις ψεκαστικών στα καύσιμα είναι παλιά και έχει πλέον ξεπεραστεί. Τα πιο πρόσφατα «δεδομένα» μιλούν για ειδικές δεξαμενές ψεκαστικών υλικών. Πρέπει να ανανεώσεις το ρεπερτόριό σου γιατί πάλιωσε.

            Συνεχίσουν οι ερωτήσεις προς παντογνώστη: Μήπως ξέρεις πόσο αλουμίνιο υπάρχει φυσικά στο έδαφος ή στον αέρα που αναπνέεις; Ή μήπως ξέρεις πόσο έχει μετρηθεί στην βενζίνη ή το πετρέλαιο που βάζεις στο αυτοκίνητό σου; Σίγουρα κάποιο ψεκασμένο αμερικανάκι θα έχει δημοσιεύσει κάποια έρευνα με «αποκαλύψεις» και για αυτό. Επίσης πες μας τι πίνεις να το αποφύγουμε.

            Τελικά πες μας και το μυστικό (για το οποίο μπορεί να κοπεί το σχόλιο): Πόσα βγάζεις από τις διαφημίσεις για τα hits που παίρνουν οι ψεκασμένες σελίδες σου από τα γίδια που σε διαβάζουν;

            ΤΝΦΖ (Ο άλλος άλλος πράκτορας – Όλο ερωτήσεις)

          4. Επειδή μάλλον κόπηκε το προηγούμενο σχόλιο …

            Τι έγινε; Σου την έπεσαν οι πράκτορες και κάνουν like αναρτήσεις που δεν σου αρέσουν; Μάλλον δεν τα πάει καλά η αεροψεκαστική σου θεωρία.

            Ερώτηση προς παντογνώστη: Γιατί μπαίνουν λοιπόν σε τόσο κόπο να «εμπλουτίζουν» τα καύσιμα των αεροσκαφών με «ψεκαστικά» πρόσθετα και μάλιστα των πολεμικών τους αεροποριών, (τα JP8 κλπ. αφορούν πολεμικά jet) με κίνδυνο ίσως να έχουν προβλήματα, αντί να βάλουν τέτοια πρόσθετα στα καύσιμα των αυτοκινήτων. Έτσι η διασπορά των «ψεκασμών» θα είναι πιο άμεση και το αποτέλεσμα πιο γρήγορο. Και γιατί δημοσιεύονται τέτοια «μυστικά» σε βιβλία που μπορεί να διαβάσει ο καθένας; Επίσης μήπως έχασες τις επόμενες εκδόσεις από αντίστοιχες έρευνες και έχεις μόνο ό,τι μπαγιάτικο βγάζουν οι αμερικάνοι αντίστοιχοι σαλεμένοι-ψεκασμένοι; Πρόκειται περί μυστικής συνωμοσίας των αμερικανοεβραιομασόνων; Ή, ξαναγράφω, μήπως είναι έρευνες για την βελτίωση των καυσίμων που δείχνουν ότι πρέπει να βρεθούν τρόποι για μείωση των προσμίξεων; Το διάβασες όλο το βιβλίο ή μόνο τις σελίδες με τους πίνακες που δημοσίευσε ως «αποδείξεις» ο αμερικάνος συνάδελφός σου. Και τελικά η «μόδα» με τις προσμίξεις ψεκαστικών στα καύσιμα είναι παλιά και έχει πλέον ξεπεραστεί. Τα πιο πρόσφατα «δεδομένα» μιλούν για ειδικές δεξαμενές ψεκαστικών υλικών. Πρέπει να ανανεώσεις το ρεπερτόριό σου γιατί πάλιωσε.

            Συνεχίζουν οι ερωτήσεις προς παντογνώστη: Μήπως ξέρεις πόσο αλουμίνιο υπάρχει φυσικά στο έδαφος ή στον αέρα που αναπνέεις; Ή μήπως ξέρεις πόσο έχει μετρηθεί στην βενζίνη ή το πετρέλαιο που βάζεις στο αυτοκίνητό σου; Σίγουρα κάποιο ψεκασμένο αμερικανάκι θα έχει δημοσιεύσει κάποια έρευνα με «αποκαλύψεις» και για αυτό. Επίσης πες μας τι πίνεις γιατί δεν δουλεύει καλά αφού πάλι καταφεύγεις στις βρισιές.

            ΤΝΦΖ (Ο άλλος άλλος πράκτορας – Όλο ερωτήσεις)

          5. Η ημιμάθεια είναι κακό πράγμα. Συνθέτεις αποσπασματικές πληροφορίες από διάφορες πηγές και βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα που παρουσιάζεις ως επιχειρήματα και αποδείξεις για να κάνεις εντύπωση. Η έρευνα που παρουσιάζεις για τις προσμίξεις στα καύσιμα της πολεμικής αεροπορίας εκτός του ότι είναι παλιά, αναφέρει ευρήματα σε δείγματα καυσίμου πριν την καύση και όχι στα καυσαέρια. Το ενδιαφέρον είναι το τι προκαλούν αυτά τα πρόσθετα που λες στο περιβάλλον και αν έχουν εγκριθεί από την EPA, την αμερικανική υπηρεσία περιβάλλοντος (έχουν εγκριθεί). Τα 17 ppm που αναφέρεις για όριο πυρήνων συμπύκνωσης για τα σύννεφα Cirrus είναι μάλλον σύνθεση άσχετων πληροφοριών και δεν φαίνεται να προέρχεται από το άρθρο του ΜΑΥΡΟ – ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ. Συνήθως οι μετρήσεις σωματιδίων για τους πυρήνες συμπύκνωσης σχηματισμού νεφών είναι σε μm και όχι σε ppm (μάλλον άσχετο). Αλλά έτσι λειτουργούν και τα αμερικανά από όπου αντιγράφεις. Μπλέκουν άσχετα πράγματα μεταξύ τους και λόγω ημιμάθειας (επιεικής χαρακτηρισμός) βγάζουν συμπεράσματα και παρασύρουν μαζί και τα γίδια που ακολουθούν.

            Και είπαμε: Έχει ξεπεραστεί η “θεωρία” με τα καύσιμα. Πες μας για τις δεξαμενές με τα χημικά στα μεγάλα αεροπλάνα που είναι και της μόδας.

            ΤΝΦΖ (Άλλος άλλος πράκτορας)

            Υ.Γ. Συνεχίζω όπως βλέπεις να σε αντιμετωπίζω σοβαρά, ενώ μάλλον θα έπρεπε να προτείνω την χρήση οργόνης (ή και πιο σκληρών φαρμάκων) για προστασία …

          6. ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΕΣΑΝ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ, ΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΛΛΑ ΠΕΙΣΜΑΤΑΡΗΣ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ. ΚΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΟΥ… ΚΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΣ, ΕΣΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ. ΕΓΩ ΣΚΙΑΓΡΑΦΩ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ. ΣΟΥ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΠΟΡΤΡΕΤΟ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ:). ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ “ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΙΣ” ΩΣ ΑΛΛΟ ΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ. ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΟΘΕΤΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΥΠΟΨΗΝ ΣΟΥ KANENA ΣΤΟΙΧΕΙΟ. ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΟΠΩΣ Π.Χ. ΟΤΙ ΟΙ ΨΕΚΑΣΜΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΜΑΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΑ ΨΕΚΑΣΤΙΚΑ. ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΥΣΤΙΚΟ. ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΗ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗΜΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙ. ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΜΕΤΑΛΛΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ(ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ-ΔΕΣ KAI JETA) ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΛΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΤΟ JP8 ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ(ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ NATO) ΑΛΛΑ ΤΟ JETA ΜΕ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ. ΟΤΙ ΜΕΤΑΛΛΟ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΘΙΚΤΟ ΕΦΟΣΟΝ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ ΚΑΥΣΗΣ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΥΣΗΣ ΤΟΥ(ΠΟΥ ΔΕΝ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΞΕΙΔΙΟ ΝΑ ΒΓΕΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ “ΕΠΙΜΟΝΑ ΝΕΦΗ ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗΣ”(ΒΛΕΠΕ ΝΑΝΟΜΟΡΙΟ TiO2). TA JETA KAI JP5 ΕΙΝΑΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΝΩ ΤΟ JP8 ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ DIESEL(ΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΜΑΥΡΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ) ΚΑΙ ΑΥΤΟ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ, ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΡΥΠΩΝ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟΘΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΨΕΚΑΣΟΥΝΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΥΣΗΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ,ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΕΚΡΗΞΗΣ ΚΛΠ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΨΕΚΑΖΟΥΝΕ. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ (C02…) ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ. ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΑΛΛΑΓΗ “ΠΡΕΠΕΙ”(ΘΕΤΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ) ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ.

          7. Δεν λαμβάνω υπόψη μου κανένα “στοιχείο” από αυτά που γράφεις γιατί είναι ένας αχταρμάς από ασύνδετες μπούρδες που σου έχουν περάσει άλλοι και σε έχουν αρρωστήσει πραγματικά.

            Πάντως φαίνεται να ζορίστηκες και άρχισες να τα μασάς λίγο ή μου φαίνεται; Βάζουνε πρόσθετα για να βελτιώσουν τα καύσιμα αλλά τελικά τα βάζουν για να σε ψεκάζουν; Τα πιο απλά ερωτήματα δεν απαντάς. Γιατί δεν βάζουν τα “χημικά” στα καύσιμα των αυτοκινήτων; Τόσο συνωμότες είναι αυτό θα ήταν το πιο απλό.

            Επίσης άλλο ερώτημα: Γιατί τα βάζουν στα πολεμικά αεροπλάνα που έχουν πολύ μικρή χωρητικότητα και όχι σε απλά εμπορικά/επιβατικά; Επίσης ποιος μίλησε για NATO; Δεν μας τα λες καλά.

            Και επιμένω: Το βίντεο “απόδειξη” του άρθρου με τα contrails ενός Boeing 787 το έχει τραβήξει πιλότος cargo 747 ο οποίος το κάνει συχνά όσο ταξιδεύει και αν διαβάσεις τα σχόλιά του στο κανάλι του στο youtube δεν έχουν καμία σχέση με τις μπούρδες που αναμασάτε από σαλεμένους/απατεώνες αμερικανούς συναδέλφους σας.

            Χαίρομαι που προσπαθείς να μου φτιάξεις το πορτρέτο αλλά καλύτερα να επικεντρωθείς στο πρόβλημά σου γατί φαίνεται ότι σου έχει σαλέψει για τα καλά.

            ΤΝΦΖ (Πράκτορας – Πορτρέτο – Αφεντικό)

          8. ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΙΑΣΕΣ ΤΙΠΟΤΕ… ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ. ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΕΙΣ. ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ Π.Χ. ΟΤΙ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΒΑΛΑΝΕ ΜΕΤΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΜΑΘΕΣ ΑΜΦΗΣΒΗΤΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ. ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ. ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΝΕΙΣ ΑΜΑΣΗΤΟ ΟΤΙ ΣΟΥ ΡΙΧΝΟΥΝΕ ΠΡΑΜΑ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΕ ΦΤΥΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΛΕΣ ΒΡΕΧΕΙ. ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΞΕΖΟΥΜΙΖΟΥΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΘΑΛΟΜΙΧΛΗ ΤΟΥ ΤΖΑΚΙΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΟΞΕΙΔΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΜΟΛΑΝΕ ΑΒΕΡΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΣΤΑΝΟ. ΟΤΙ ΤΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΚΑΙΝΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙΣ(ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΜΕ ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ). ΑΛΛΑ ΑΡΓΗΣΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝΕ ΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΣΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ; ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟ ΛΟΓΟ; ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΙ ΕΜΑΣ. ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ. ΤΟ ΝΑΤΟ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΘΕΤΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΒΑΛΕ ΤΟ 1988 ΤΟ “SINGLE FUEL CONCEPT” ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ “ΨΕΚΑΣΜΟΥΣ”. ΨΑΞΕ ΓΙΑ NATO Pipeline Committee ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ. ΤΕΛΟΣ ΡΕ ΝΤΖΟΥΦΙΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ! ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗΜΩΝ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΑΣ “ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ”; ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ;

  3. Το ότι ο τίτλος του βίντεο είναι “Rare contrails / Early morning 787” δεν απασχόλησε κανέναν γιατί μάλλον στα αγγλικά δεν τα πηγαίνετε και πολύ καλά. Αν μάλιστα μπείτε στο youtube από όπου είναι και το βίντεο και διαβάσετε τα σχόλια ή/και δείτε και τα άλλα βίντεο που υπάρχουν εκεί ίσως να καταλάβετε και τίποτε παραπάνω από τον γνωστό σανο-μύθο που σας πουλάνε εδώ μέσα και αλλού.

    Αλλά μάλλον σας έχουν ήδη “ψεκάσει” τόσο που δεν υπάρχει επιστροφή.

    ΤΝΦΖ (Ο νέος πράκτορας – Οι παλιοί επέστρεψαν στην Ανδρομέδα)

  4. Πτου πτου πτου
    Κουκουτσια μεσα στο γιαουρτι, για κλητηρα με πετασαται……
    Μαιμουνι των ανδρως!
    Σιγουρα εισαι του γεωπονου ξαδερφος

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek