Η βροχή είναι ένα φαινόμενο φυσικό ή (για μερικούς ερευνητές) κατά περίπτωση μη φυσικό. Δεν είναι φώς, ούτε υπάρχει ήλιος να εκπέμπει το φώς, αλλά δείχνει την απουσία του φωτός. Εκεί που απουσιάζει το φώς, εκεί βρίσκετε το σκοτάδι, το μαύρο, η σκοτεινιά και τα γκρι συναισθήματα, σαν απόδειξή έλλειψης του φωτός.
Όταν περιμένεις το φώς και αντί για αυτό έρχεται σκοτάδι, αντί για ήλιο έχεις σκοτεινιά και πυκνά σύννεφα, αντί για καλοκαίρι έχεις χειμώνα, αντί για πετσέτα παίρνεις ομπρέλα, τότε μάλλον κάτι θέλει να μας μας ο ουρανός, η φύση, ο θεός ή ότι είναι αυτό που πιστεύεις.
Καλό θα ήταν να μην περάσουν στο ντούκου οι τρείς, κατά σειρά τελευταίες χειμωνιάτικες ημέρες στα μέσα Ιουνίου.
Αυτή η βροχερή αναποδιά που ανακατεύει την εποχή μας και μπερδεύει τους μήνες, μήπως καταλαβαίνεις τι μπορεί να σημαίνει;
Πέρα από αυτό που πολλοί θα πουν, για την κλιματική αλλαγή ή κάτι που δεν αξίζει να ασχοληθούμε, υπάρχει μήπως κάποιο μήνυμα που έχει αποδέκτες όλους εμάς;
Για τους πολλούς, δεν υπάρχει κάποιο μήνυμα κρυμμένο πίσω από τη συγκεκριμένη κακοκαιρία, αλλά από την άλλη δεν τους κολλάει η όλη κατάσταση. Δεν τους κάθεται ότι τα σαββατοκύριακα του Ιουνίου έφυγαν με τρόπο βροχερό που δεν θυμάμαι από πότε έχει να ξανασυμβεί κάτι τέτοιο. Δεν τους είναι φυσιολογικό, ούτε και συνηθισμένο φαινόμενο.
Όλοι περιμένουν ένα καλοκαίρι και καλοκαίρι δεν βλέπουν. Πολλοί, ίσως οι περισσότεροι από εμάς, περιμένουμε τις διακοπές μας, την ξεκούραση μας, το διάλειμμά μας, τη φυγή μας, την αποκατάσταση της ψυχική μας ηρεμίας, την επαναφόρτιση των μπαταριών μας, μα ο καιρός σήμερα δεν προσφέρεται για τέτοια σχέδια.
Ότι κάνουμε έλκουμε και ότι έλκουμε είμαστε.
Μα θα μου πεις, έλκουμε τα σύννεφα και τραβάμε τη βροχή; Δεν ξέρω, αλλά αυτή η σκοτεινιά και η πολύωρη βροχή πράγμα ασυνήθιστο των ημερών μας, σημαίνει ότι μας περιμένουν και ασυνήθιστα πράγματα.
Εκεί που κανονικά έπρεπε να είχαμε καύσωνα έχουμε κρύο, εκεί που θα έπρεπε να είχαμε ήλιο έχουμε σύννεφα, όπως επίσης εκεί που θα έπρεπε να είχαμε δει το «φώς» των αγορών αντικρίζουμε το «σκοτάδι» των μνημονίων.
Και εκεί που θα έπρεπε να είμαι καλύτερος, γίνομαι χειρότερος.
Πολλά μπορείς να πεις που θα έπρεπε να ήταν έτσι και τελικά είναι αλλιώς.
Αυτή η καλοκαιρινή καιρική ανωμαλία, είναι η προειδοποίηση ότι εκεί που θα περιμένουμε το φώς θα έχουμε σκοτάδι. Αυτοί που θα μας λένε ότι θα διώξουν τα σύννεφα μαζί και το σκοτάδι και θα φέρουν το φώς, τόσο το φως θα απομακρύνεται από εμάς.
Δεν υπάρχουν πολλοί τρόποι να ειδοποιήσεις ότι τα πράγματα δεν είναι καλά και η χώρα μας είναι στη διόπτρα αυτών που θα μας λένε πως θα διώξουν τα σύννεφα. Ένας από τους τρόπους που η φύση μας προειδοποιεί είναι η απότομη αλλαγή του δεδομένου.
Δεν υπάρχουμε για να την κακομεταχειριζόμαστε, πόσο μάλλον να αποδεχόμαστε να την κακοποιούν.
Τι της κάνουμε;
Δεν νομίζω ότι υπάρχουμε και κινούμαστε στο περιβάλλον της για να μισούμε ο ένας τον άλλον, για να αφαιρούμε τη ζωή κάποιου πριν έρθει καν στην ζωή, για να καταστρέφουμε την ίδια τη ζωή με ξόρκια και τελετές σε υπόγειους κλειστούς χώρους, να εκμεταλλευόμαστε την καλοσύνη, να επιβραβεύουμε την αδικία, να χλευάζουμε την γνώση και να επικροτούμε το ψέμα και την παράνοια, να βαφτίζουμε «Δημοκράτες» τους δολοφόνους και «Τρομοκράτες» τους αντισυστημικούς, τους σοφούς να τους αποκαλούμε τρελούς και τρελούς επιτυχημένους, να εξαπατούμε τον διπλά, να λέμε «ευχαριστώ θεέ μου που δεν είμαι σαν το δίπλα που δεν έχει δουλειά ή φαγητό να φάει», αδιαφορώντας για την κατάστασή του, ενδιαφερόμενοι αποκλειστικά για την κατάστασή μας και ένα σωρό αλλά που βλέπουμε στην διαστρεβλωμένη καθημερινότητα μας.
Καλά τα καλοκαίρια αλλά η πραγματικότητα, με βάση τα παραπάνω, είναι ότι έρχεται χειμώνας και μάλιστα βαρύς.
Και επίσης θα έρθει εκεί που δεν θα το περιμένουμε, όταν θα μας λένε ότι όλα θα πανε καλά και να μην ανυσηχούμε, ακριβώς εκέινη τη στιγμή θα έρθει.
Ποιός άραγε περίμενε ότι μέσα Ιουνίου θα πλημμύριζαν οι δρόμοι; Αν κάποιος το γνώριζε και το ανέφερε πιο πριν, πιθανώς θα γέλαγαν μαζί του.
Μιλάμε για τα σύννεφα που μαζεύονται πάνω από τη χώρα μας, πάνω από τις πόλεις μας και μερικοί ακόμη και τώρα δεν έχουν ιδέα για το πόσο φορτωμένα είναι. Δεν έχουν ιδέα ότι οι ίδιοι τα κάλεσαν και οι ίδιοι στέκονται χωρίς ομπρέλα από κάτω τους, αγνοώντας τα “έκτακτα δελτία επιδείνωσης”.
Η βροχή ξεπλένει τη σκόνη για να βλέπεις καλύτερα, αλλά και θολώνει το τζάμι μειώνοντας την ορατότητα.
Στο χέρι σου είναι πως θα αξιοποιήσεις την παρατεταμένη συννεφιά των τελευταίων ετών, που περιφέρεται πάνω από την χρεοκοπημένη, ανεπίσημα, Ελλάδα.
Για εσένα γράφω αυτό το κείμενο, που ζεις ακόμα και τώρα στον κόσμο σου.
Εσύ που είσαι αδιάφορος στους πόνους της γέννας και φοβάσαι τον τοκετό, φοβάσαι την αλλαγή και αποφεύγεις να δεις την πραγματικότητα ωμή, όπως εξελίσσεται και έτσι αγνοείς και ποια μπορεί να είναι η κατάληξή της.Την ζητάς καλοψημένη, με πολλά μπαχαρικά για να μην μυρίζει φόβο και να μπορείς να την καταναλώσεις.
Αγνοείς ότι ο φόβος, είναι το συναίσθημα που σε κρατάει ζωντανό.
Σε έναν δρόμο που θες να περάσεις απέναντι, πρώτα κοιτάς αν περνάνε αμάξια κα μετα περνάς. Γιατί; Γιατί φοβάσαι πώς αν δεν προσέξεις και περάσεις δίχως έλεγχο θα σε πατήσουν.
Κάθεσαι και ακούς οτιδήποτε και τον οποιονδήποτε, άλλα όχι αυτούς και πράγματα που σου προκαλούν «φόβο». Δεν θές να ακούς εξελίξεις που είναι αρνητικές και μπορεί να σου χαλάσουν την μέρα.
Πάτα αγαπητή μου λίγο pause στη ζωή σου και σκέψου, αν στα προφορικά αποτυγχάνω, στα γραπτά αργότερα τι θα κάνω, πως θα παώ να δώσω έτσι απροετοίμαστη;
Πρόσπαθησε όσο μπορείς να προετοιμαστείς, να υποδεχτείς τη νέα πραγματικότητα που φωνάζει πλέον ότι έρχεται.
Όχι, μην κοιτάς τη φοροκαταιγίδα και τις μειώσεις που πάλι ετοιμάζονται να επιβάλλουν, αλλά παρακολουθα την προσπάθεια, μέσω των μνημονίων και της τεχνητής κρίσης, να αλλάξει ο τρόπος διακυβέρνησης της χωράς, που αντί να σε βρει προετοιμασμένο και ενημερωμένο, θα σε βρει και υποστηρικτή που θα καλωσορίζεις την ψηφιακή σου σκλαβιά.
Θα αντιδικείς με τον δίπλα σου, που θα έχει καταλάβει την παγίδα και όταν θα στην δείχνει, εσύ θα του μιλάς για το πόσο εκλεκτό είναι το τυρί που βρίσκεται μέσα.
Εσύ πάλι ζαμάν φου, που το παίζεις άνετος με την νέα τεχνολογία, προετοιμάσου για να ζήσεις δίχως μνημόνια, δίχως μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις, δίχως αυξήσεις σε τρόφιμα και φάρμακα, δίχως ανατιμήσεις στα καύσιμα, δίχως δίχως.. Γιατί;
Τι να αυξήσεις και τι να μειώσεις όταν κάτι δεν θα το έχεις..είναι αδύνατον να αυξήσεις την τιμή σε κάτι που δεν θα υπαρχει.
Τα ονείρα μας και τα σχέδια μας για το μέλλον, σιγά σιγα θα γίνονται συντρίμμια μήπως και συνέλθουμε.
Αν όντως κλαίει ο ουρανός για αυτά που βλέπει από εκεί πάνω, μάλλον χθες και σήμερα θα βλέπει αυτά που μας περιμένουν εδώ κάτω.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Ρε αδερφέ μας μαράζωσες .
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΥΔΡΟΧΟΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΝΕΡΑ;
ΕΠΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΑ ΟΠΛΑ; KAI ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ;
H ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΙΟ ΤΟΥ; ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΝΕΜΕΣΗ; ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ.
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΔΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΕ.
Εχεις απολυτο δικιο ,φιλε μου απολυτο…..
ΠΩΣ ΓΙΝΑΜΕ ΕΤΣΙ ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ; ΠΩΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΑΜΕ;
http://orthodox-watch.blogspot.gr/2016/04/blog-post_29.html +++ Σελ. 137. Κείμενο: «Η νέα γενιά».
«Νομίζω ότι είμαστε μπροστά σε μία πλουραλιστική νέα κοινωνία, αρκετά ανεκτική και ανοικτή, και ταυτόχρονα πολύ ψυλλιασμένη, επιφυλακτική και σε διαρκή αμφισβήτηση. Άλλωστε ακόμα και η απάθεια είναι συχνά μία μορφή αντίδρασης. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι νέοι σήμερα φορούν τα πάντα και δεν ακολουθούν μία μόδα, ότι ακούνε διάφορες μουσικές και όχι μόνο ένα είδος, ότι ψηφίζουν διαφορετικά κόμματα σε κοινές παρέες, ότι γεμίζουν μικρά θέατρα και σινεφίλ αίθουσες, ότι κατέβηκαν στους δρόμους, ότι δεν παραμυθιάζονται με ήρωες και ινδάλματα ή στρέφονται σε εκείνους του παρελθόντος, όπως ο Τσε ή ο Μάρλεϊ».
Υπογραφή; Μία Κόλλια (;)
Άρθρο που τσακίζει,συγχαρητήρια.
ΠΩΣ ΓΙΝΑΜΕ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΡΩΤΑΣ?
Φίλοι μου πριν κάποια χρόνια (1998 Αλεξανδρούπολη) που υπηρετούσα τη στρατιωτική μου θητεία,υπήρχε ένα έξυπνο,δραστήριο και ζωηρό παιδί στη μονάδα που ΔΥΣΤΥΧΩΣ όλη την ημέρα έβριζε τα θεία χυδαία.Ενα πρωί καθώς ξυριζομουν στο λουτρό μπήκε μέσα και βλέποντας με μου λέει:ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ!Τοτε εγώ του απαντώ:Με ποιο δικαίωμα με αποκαλείς ΦΙΛΟ εσυ που κάθε μέρα βρίζεις αυτό που εγώ ΑΓΑΠΩ;;Το παλικάρι έμεινε αμίλητο κ ντροπιασμένο.Μετα από λίγο δευτερόλεπτα παγωμάρα και σκέψης μου ζήτησε συγγνώμη και δακρυσμένος ΕΦΥΓΕ!!!ΠΩΣ περιμένετε από αυτούς που ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ που κάθε μέρα βεβηλώνουν ότι εμείς ΑΓΑΠΑΜΕ
(πατρίδα,θρησκεία,οικογένεια)να είναι ΦΙΛΟΙ μας;;;;Για την ιστορία,το παληκαρι από τότε μέχρι σήμερα δεν είναι απλά φίλος είναι ΑΔΕΡΦΟΣ!!!!
Τον Δια εβριζε Δευκαλιωνα ?
Γιατί ρε πούστη μου να υπάρχει πάντα, μα πάντα όμως, ένας ΜΑΛΑΚΑΣ;;;
Χωριατλαμα γιατι πειραχτηκες σαν οθωμανος στην Αγκυρα ?
Βρήκα τι φταίει για τον συννεφιασμένο χωρίς ήλιο και βροχερό καιρό … Κάποιος με … παρακολουθεί και κάθε φορά που θα θειαφίσω το αμπέλι προκαλεί αλλαγή του καλοκαιρινού ηλιόλουστου καιρού σε φθινοπωρινό βροχερό καιρό … Όφου .. Όφου, αλλοίμονο μας δεν βλέπω εφέτος σταφύλια και μούστο, ούτε στράφυλα και ρακή, ούτε πετιμέζι, ούτε κρασί και ξύδι …. Αποφάσισα να μην θειαφίσω ξανά μήπως και αφήσουν ήσυχο και ελεύθερο τον καλοκαιρινό ήλιο ….
Το ότι ο Θεός δημιούργησε όλο τον κόσμο, και όλη τη ζωή πάνω σε αυτόν, το ότι κάλεσε σε ύπαρξη όλες τις ψυχές που υπάρχουν, οι κατήγοροί Του το παραβλέπουν. Κολλάνε στο ότι ο Θεός αποφάσισε ότι κάποια έθνη θα ήταν καλύτερα να έπαυαν να υπάρχουν! Η εξολόθρευση χιλιάδων ανθρώπων ΕΠΕΙΔΗ ΑΜΑΡΤΗΣΑΝ, θεωρείται απόδειξη κακίας του Θεού. Η δημιουργία δισεκατομμυρίων ανθρώπων, και κάθε ζωής, (ακόμα και αυτών των ενόχων που εκτελέσθηκαν), η δημιουργία όλου του σύμπαντος, δεν είναι απόδειξη καλοσύνης και αγάπης; Γιατί μετρούν τόσο μεροληπτικά; Η τιμωρία των καταδίκων από τον νόμο είναι απόδειξη ότι η δικαιοσύνη των ανθρώπων είναι κακή; Τότε ας επαναστατήσουν κατά όλων των κυβερνήσεων, και ας καταλύσουν κάθε εξουσία με αναρχία, όσοι κατηγορούν τον Θεό. Και ας μη τιμωρήσουν κανέναν εγκληματία και κανέναν δολοφόνο!
Μιλάμε για δολοφονίες! Γιατί άραγε; Γιατί για δολοφόνους επρόκειτο! Τέτοιοι άνθρωποι ήταν οι Παγανιστές της Χαναάν, για τους οποίους διέταξε ο Θεός να εξολοθρευθούν, χρησιμοποιώντας ως εκτελεστικά του όργανα, πότε κάποιον κατακλυσμό, πότε κάποια πύρινη καταστροφή όπως των Σοδόμων, και πότε αγγέλους ή ανθρώπους όπως το στρατό του Μωυσή. Εδώ δεν έχει σημασία το μέσο, αλλά η δίκαιη τιμωρία των ενόχων λαών. Ναι, ο Θεός αγαπάει τα πλάσματά του. Όμως και η καλοσύνη έχει τα όριά της όταν πρόκειται για διεστραμμένους.
Τι έκαναν άραγε αυτοί οι λαοί και ο Θεός διέταξε την εξόντωσή τους; (Επειδή, αυτό δεν το διέταξε για όλους τους λαούς της περιοχής, αλλά για συγκεκριμένους ΜΟΝΟ). Ας δούμε λίγο τι έκαναν αυτοί οι λαοί, όπως αναγράφεται στην Παλαιά Διαθήκη. Λέει λοιπόν ο Θεός στον Ισραήλ για τα έθνη που τιμώρησε:
«πρόσεχε μήπως παγιδευτείς και ακολουθήσεις αυτούς, αφού εξολοθρευτούν από μπροστά σου. Και μήπως ερευνήσεις περί των θεών τους, λέγοντας: «πώς λάτρευαν τα έθνη αυτά τους θεούς τους; Έτσι θα κάνω κι εγώ». Δεν θα κάνεις έτσι στον Γιαχβέ τον Θεό σου, επειδή όλα όσα ο Γιαχβέ μισεί, έκαναν αυτοί στους θεούς τους. Επειδή και τους γιους τους και τις κόρες τους καίνε στη φωτιά προς τους θεούς τους». (Δευτερονόμιο 12/ιβ΄ 30,31).
Η ύπαρξη των εθνών αυτών, ήταν ανοιχτή πληγή για την ανθρωπότητα. Οι δαιμονικοί παγανιστικοί θεοί τους, διψούσαν για αίμα. Σε αυτούς θυσίαζαν και έκαιγαν τα παιδιά τους! Ένα διαρκές έγκλημα μπροστά στον Θεό, που έπρεπε κάποτε να τελειώσει, με τον αφανισμό αυτών των εθνών, και της μιαρής τους θρησκείας. Και έπρεπε να αφανισθούν τα έθνη αυτά, ώστε ούτε ενθύμηση να μην υπάρχει της βάρβαρης θρησκείας τους, ώστε να μην παρασυρθούν και οι νέοι πιστοί κάτοικοι της περιοχής.
Μήπως νομίζετε ότι υπερβάλλει εδώ ο Θεός; Μήπως λέει παραμύθια η Παλαιά Διαθήκη για τις ανθρωποθυσίες των ειδωλολατρών; Ας το διασταυρώσουμε και από άλλες πηγές, να δούμε!
Οι σύγχρονοι μελετητές συνδέουν την Παράδοση του Λυκάονα με τις τελούμενες εις το Λύκαιον όρος ανθρωποθυσίες οι οποίες εγίνοντο εκεί ακόμη και κατά τον 4ο αιώνα π.χ. όπως προκύπτει από το σχετικό χωρίον της Πολιτείας του Πλάτωνος (Πολιτεία, 8,5 6 5d και Μίνως σ. 315κε). Για μας, λέει ο Πλάτων, οι ανθρωποθυσίες όχι μόνον δεν είναι Νόμος αλλά και ασέβεια. για τους Καρχηδόνιους αντίθετα, είναι μια ιερά συνήθεια και σ’ αυτούς, όπως αναμφίβολα ήδη σου ανεφέρθη, μερικές φορές κάποιος πατέρας θυσιάζει τα παιδιά του στον Κρόνο.
Ως εκ τούτου συμπεραίνουμε ότι μόνον οι βάρβαροι έχουν τόσο διαφορετικούς νόμους από τους δικούς μας. Στις γιορτές του Λυκαίου, όπως και στους απόγονους του Αθαμαντα, οι Έλληνες κάνουν τις ίδιες ανθρωποθυσίες. Ανάλογα γράφει και ο Θεόφραστος, όπως προκύπτει από το χωρίον του Πορφυρίου, Νεοπλατωνικού φιλοσόφου εκ Τύρου, του 3ου αιώνα μ.χ. στο έργο του Περί Αποχής των εμψύχων. “Αφ’ ου μέχρι του νυν ουκ εν Αρκαδία μόνον τοις Λυκαίοις, ούδ’ εν Καρχηδόνι τω Κρονω, κοινή πάντες ανθρωποθυτούσι, αλλά κατά περίοδον της του νομιμου χάριν μνήμης εμφύλιον αεί αίμα φαίνουσιν προς τους βωμούς, καίπερ τοις παρ’ αυτοίς οσίας εξειγούσης των Ιερών, τοις περιρραντηρίοις κηρύγματι, ει τις αίματος ανθρωπείου μεταίτιος”.
Οι Θυσίες αυτές συνέχισαν να τελούνται ακόμη και κατά τους Ρωμαϊκούς χρόνους, αν κρίνουμε από την ακόλουθη παρατήρηση του Παυσανία. “Επί τούτου του βωμού τω Λυκαίω Διί θύουσιν εν απορρήτω πολυπραγμονήσαι δε ου μοι τα ες την θυσίαν ηδύ ην, εχέτω δε ως έχει και ως έσχεν εξ αρχής”. (8,38,7).
Όμως δεν θα παρουσιάσουμε άλλα εδώ, για τα αίσχη των Ελλήνων ειδωλολατρών, γιατί τα έχουμε παρουσιάσει σε άλλα μας άρθρα αναλυτικότερα. Αν ο Ελληνικός, που θεωρείται ως ο ευγενέστερος ειδωλολατρικός πολιτισμός, έκανε τέτοιες βαρβαρότητες, και ο Θεός συνέχισε να ανέχεται την ύπαρξή του, φανταστείτε τι έκαναν οι λαοί εκείνοι τους οποίους ο Θεός διέταξε να εξολοθρευτούν! Όμως αυτές οι βαρβαρότητες, δεν ενόχλησαν τους Νεοειδωλολάτρες, οι οποίοι είναι συνήθως αυτοί που κατηγορούν τον Χριστιανικό Θεό για τις ανθρωποκτονίες. Δεν τους ενόχλησαν, ούτε οι ανθρωποθυσίες των Ελλήνων, ούτε των Χαναναίων. Τους ενόχλησε που ο Θεός διέταξε την εξολόθρευση των σιχαμερών αυτών εθνών! Αλλά ας επικεντρωθούμε στα έθνη εκείνα:
Τι άλλο έκαναν τα έθνη εκείνα; Λέει Ο Γιαχβέ στους Ισραηλίτες στο Λευϊτικό 18/ιη΄ 1-30:
«… δεν θα πράξετε κατά τις πράξεις της γης Χαναάν που θα σας φέρω… Κανείς σας δεν θα γυμνώσει συγγενή του. Δεν θα αποκαλύψεις τη γύμνωση της μητέρας σου ή του πατέρα σου, ή αδελφής σου… και με τη γυναίκα του πλησίον σου δεν θα συνουσιασθείς για να μολυνθείς με αυτή… και δεν θα θυσιάσεις στον Μολώχ τα παιδιά σου. Και με άνδρα δεν θα συνουσιασθεί άνδρας. Είναι σιχαμερό. Ούτε θα συνουσιασθείς με ζώο για να μολυνθείς με αυτό, ούτε γυναίκα θα σταθεί μπροστά σε κτήνος για να βατευθεί…
Μη μολύνεστε σε τίποτα από αυτά. Επειδή σε όλα αυτά μολύνθηκαν τα έθνη που διώχνω από μπροστά σας. Και μολύνθηκε η γη. ΓΙ ΑΥΤΟ ανταποδίδω την ανομία της γης αυτής πάνω της, και η γη θα ξεράσει τους κατοίκους της. Εσείς λοιπόν θα φυλάξετε τα προστάγματά μου και τις κρίσεις μου, και δεν θα κάνετε τίποτα από όλα τα σιχαμερά αυτά… επειδή όλα αυτά τα σιχαμερά έκαναν οι άνθρωποι της γης αυτής πριν από εσάς, και μολύνθηκε η γη. Για να μη σας ξεράσει κι εσάς η γη όταν την μολύνετε, όπως ξέρασε τα έθνη πριν από εσάς…»
Λέτε να είναι υπερβολές και αυτά; Για να δούμε τι έκαναν και σε αυτό τον τομέα οι αρχαίοι Έλληνες, που θεωρούνται ως οι ευγενέστεροι από τους ειδωλολάτρες! Θυμηθείτε τον Δία, που ήταν αιμομίκτης με τη μητέρα του, την κόρη του, την αδελφή του, μάλιστα έχοντας και μορφή ζώου μερικές φορές, π.χ. κύκνου, ταύρου, φιδιού. Δηλαδή τόση διαστροφή, που συνδυάζει ταυτόχρονα αιμομιξία και κτηνοβασία! Ήταν παιδεραστής και ομοφυλόφιλος, όπως διδάσκει η περιπέτειά του με τον Γανυμίδη, και ταυτόχρονα ήταν μοιχός!
Αν αυτά τα έκανε ο ανώτερος των δαιμονικών θεών των αρχαίων Ελλήνων, σκεφθείτε τι έκαναν οι υπόλοιποι, θεοί τους, και ΤΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΔΙΝΕ ένας τέτοιος διαστροφικός θεός στους ανθρώπους! Σκεφθείτε τι έκφυλη κοινωνία ήταν αυτή που πίστευε και λάτρευε (και μάλιστα με ανθρωποθυσίες και κανιβαλισμό) έναν τέτοιο θεό! Σκεφθείτε τα όργια «ιερής πορνείας» στους ναούς της Αφροδίτης! Σκεφθείτε τον Πάνα ως παράδειγμα ηθικής, να συνουσιάζεται με κατσίκες, όπως τον έχει αποτυπώσει γλαφυρά η αρχαιοελληνική τέχνη! Σκεφθείτε τον θεό – πέος των αρχαίων Ελλήνων τον Τύχωνα, και θα καταλάβετε! Αν ο Θεός άφησε ζωντανούς τους ευγενέστερους από τα ειδωλολατρικά αυτά έθνη, τους Έλληνες, ενώ αυτοί έκαναν τόσα αίσχη, φανταστείτε τι έκαναν εκείνοι οι λαοί στη Χαναάν για να διατάξει την εξόντωσή τους!
Ας δούμε λοιπόν κλείνοντας αυτό το κεφάλαιο, ένα αρχαιολογικό εύρημα (από τα πολλά), από τους λαούς της Χαναάν, μερικούς εκ των οποίων, διέταξε ο Θεός να εξολοθρευθούν:
“… και δεν θα θυσιάσεις στον Μολώχ τα παιδιά σου” (Λευιτικόν ιη’/18 21). Ανάγλυφο από το ναό του Άμμωνα στο Καρνάκ της Αιγύπτου που παριστάνει Xαναναίους να θυσιάζουν ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ στα τείχη μια πόλης για να εξευμενίσουν τους «θεούς» τους!!! Στα δεξιά βλέπουμε μια γυναίκα να πετάει ένα αγοράκι από τα τείχη, ενώ το κορίτσι στα αριστερά θυσιάζεται από έναν άντρα. Οι υπόλοιποι προσεύχονται στους ψευτοθεούς. Πηγή: Ian Wilson, THE BIBLE IS HISTORY, Weidenfeld and Nicolson, London 1999, p.49.
Λοιπόν; Έφταιγε ο Θεός που διέταξε να μπει ένα τέλος στη διαιώνιση των εγκλημάτων ενός τέτοιου λαού; Αν σήμερα ένας γονιός κάνει κάτι τέτοιο, θα διαμαρτυρηθεί κανείς στον δικαστή που θα τον καταδικάσει;
5. Επιλεκτικός θάνατος
Παρά όμως την εγκληματική κατάσταση των λαών αυτών, ο Θεός δεν διέταξε την εξόντωση όλων τους. Ο Θεός είναι δίκαιος, και εξαντλεί κάθε περιθώριο. Αλλού δείχνει έλεος, ενώ αλλού εξολοθρεύει, όταν δεν υπάρχει περίπτωση ο κακός να μετανοήσει. (Όχι μόνο στις γενοκτονίες με πολεμικά μέσα, αλλά με κάθε μέσο της φύσης).
Π.χ. ενώ καταστρέφει τα Σοδομα και Γόμορα, στην περίπτωση της Νινευή, δεν την καταστρέφει, μια και οι κάτοικοί της μετανοούν για τις (όποιες) κακές πράξεις τους. Επανειλημμένα τονίζει [Γένεσις 18/ΙΗ΄ 24-33] πως ακόμα κι αν υπήρχαν 10 μόνο δίκαιοι άνθρωποι στις πόλεις αυτές, δεν θα τις κατέστρεφε! Στη πρώτη περίπτωση οι κάτοικοι δεν είχαν καμιά διάθεση ούτε έδειχναν σημάδια να σταματήσουν. Προσέξτε όμως τι λέει στην περίπτωση της Νινευή ο Θεός:
“Ο Θεός είδε τα έργα αυτών (των κατοίκων της Νινευή) και την ειλικρινή τους μετάνοια, ότι δηλαδή πήραν την απόφαση και απεμακρύνθηκαν από τους αμαρτωλούς δρόμους της ζωής τους, και άλλαξε ο Θεός απόφαση για την τιμωρία την οποία είχε αναγγείλει σε αυτούς (μέσω του προφήτη Ιωνά) ότι θα αποστείλει εναντίον τους, και δεν την πραγματοποίησε” (Ιωνάς 3/γ΄ 10).
“1 Ο Ιωνάς λυπήθηκε πάρα πολύ, και συγχύστηκε 6 ο δε Κύριος διέταξε μία κολοκύθα να φυτρώσει˙ ο Ιωνάς εχάρη χαρά μεγάλη για την κολοκύθα 7 την πρωΐα της επόμενης ημέρας διέταξε ο Θεός ένα σκώληκα και κατέφαγε εις την ρίζαν την κολοκύθα, και αυτή εξηράνθη 8 Είπε τότε ο Θεός προς τον Ιωνά «πράγματι, τόσο πολύ ελυπήθης εσύ για την κολοκύθα;» Ο Ιωνάς απήντησε «πάρα πολύ έχω λυπηθή μέχρι θανάτου» 10 Ο δε Κύριος τού είπε: «εσύ λυπήθηκες για μια κολοκύθα, για την οποία δεν κόπιασες και την οποία δεν έθρεψες. Αυτή φύτρωσε μία νύχτα και την άλλη νύχτα εχάθη. 11 Εγώ δεν έπρεπε να λυπηθώ για τη μεγάλη πόλη της Νινευή, στην οποία, εκτός των ωρίμων ανθρώπων, κατοικούν και περισσότερα από εκατόν είκοσι χιλιάδες νήπια, που δε μπορούν να διακρίνουν το δεξί τους πόδι από το αριστερό τους;»” (Ιωνάς 4/δ: 1-11).
Δείτε με πόση τρυφερότητα ο Θεός οδηγεί τον Ιωνά να σκεφθεί λογικά και φιλεύσπλαχνα. Δεν του θυμίζει ο Ιωνάς τα νήπια στη Νινευή. Ο Θεός τα θυμίζει στον Ιωνά! Δεν είναι ο Θεός ψυχρός εκτελεστής. Είναι κάποιος που δεν διστάζει να ακυρώσει ακόμα και τη διαταγή του, όταν οι άνθρωποι μετανοούν!
Θα πουν μερικοί: «πώς γίνεται να τιμωρούνται όλοι οι άνθρωποι ενός “αμαρτωλού” έθνους; Δεν είναι όμως έτσι ακριβώς.
1. Στην Π.Δ. τα δίκαια και μη αμαρτωλά άτομα ενός κακού έθνους ειδοποιούνται να φύγουν από το έθνος τους προτού ξεσπάσει η τιμωρία επί αυτού (όπως π.χ. οι δίκαιοι Κιναίοι προειδοποιούνται να φύγουν από τους Αμαληκίτες στο Α΄ Βασιλειών 15/ιε: 6, προτού οι Αμαληκίτες τιμωρηθούν, ή όπως ο δίκαιος Λωτ προειδοποιείται να φύγει από τα Σόδομα στο Γένεσις 19/ιθ: 12-16, προτού τα Σόδομα καταστραφούν. Οι γαμπροί του Λωτ που δεν πήραν στα σοβαρά την προειδοποίηση και παρέμειναν στα Σόδομα, σκοτώθηκαν από δικό τους φταίξιμο).
2. Υπήρξε διαβάθμιση, στο ποια έθνη θα εξολοθρεύονταν και ποια όχι. Δεν ήταν όλα τόσο κακά ώστε να υποστούν γενοκτονία. Προσέξτε τι λέει κατ’ αρχήν ο Θεός:
“10. Όταν πλησιάσεις σε πόλη για να πολεμήσεις εναντίον της, τότε να την καλέσεις σε ειρήνη· 11. και αν σου αποκριθεί ειρηνικά, και ανοίξει σε σένα, τότε ολόκληρος ο λαός, που βρίσκεται σ’ αυτή, θα γίνει σε σένα υποτελής και θα σε δουλεύει.
12. Αν, όμως, δεν κάνει ειρήνη μαζί σου, αλλά σε πολεμήσει, τότε θα την πολιορκήσεις·13. και αφού ο Κύριος ο Θεός σου την παραδώσει στα χέρια σου, θα πατάξεις όλα τα αρσενικά της με μάχαιρα· 14. και τις γυναίκες, και τα βρέφη, και τα κτήνη, και όλα όσα βρίσκονται στην πόλη, όλα τα λάφυρά της θα τα πάρεις για τον εαυτό σου· και θα τρως τα λάφυρα των εχθρών σου, όσα ο Κύριος ο Θεός σου έδωσε σε σένα” (Δευτερονόμιο 20/κ: 10-14).
Παρατηρούμε, ότι ο Θεός δεν θέλησε να τιμωρήσει τα ασεβή αυτά έθνη με γενοκτονία. Τα τιμώρησε με υποτέλεια, κάτι που θα τα οδηγούσε σε κατάργηση των ειδώλων, και δική τους σωτηρία. Και ακόμα και όταν αυτά τα έθνη στρέφονταν κατά της εντολής του Θεού για παράδοση, μόνο τους άνδρες θα εξολόθρευε. Και μόνο για να μην υπάρξουν στο μέλλον αντεκδικήσεις. Σε κάθε περίπτωση δηλαδή, εξαντλούσε τα περιθώρια!
Ο στόχος του Θεού, δεν ήταν εξολόθρευση των ανθρώπων, αλλά η εξολόθρευση της ειδωλολατρίας και της αμαρτίας των εθνών αυτών, που έφερναν τόσο κακό στον κόσμο. Γι’ αυτό τους είπε: “52. θα διώξετε όλους τους κατοίκους τής γης από μπροστά σας, και θα καταστρέψετε όλες τις εικόνες τους, και θα καταστρέψετε όλα τα χυτά είδωλά τους, και θα κατεδαφίσετε όλους τους βωμούς τους· 53. και θα κυριεύσετε τη γη, και θα κατοικήσετε σ’ αυτή· επειδή, σε σας έδωσα αυτή τη γη για κληρονομιά” (Αριθμοί 33/λγ: 52,53. βλ. και Δευτ. 7/ζ: 2 και εξής).
3. Μόνο για κάποιους λαούς που κατοικούσαν στη Χαναάν διέταξε αρχικά ο Θεός ολοσχερή καταστροφή (γενοκτονία), γιατί γι’ αυτούς δεν υπήρχε περίπτωση να μετανοήσουν, και αυτό ο Θεός το γνώριζε. Όμως ακόμα και γι’ αυτούς, ο Θεός άφησε χρόνο ώστε να μετανοήσουν, ή να γίνουν τόσο κακοί, ώστε να αξίζουν την καταστροφή τους! Και πάλι, και αμετανόητοι ακόμα, όσο οι Ισραηλίτες τριγύριζαν στην έρημο για 40 χρόνια, δείχνοντας ξεκάθαρα τις προθέσεις τους να καταλάβουν τη γη, είχαν όλο το χρόνο να εγκαταλείψουν την καταδικασμένη γη τους και να σωθούν αυτοί και οι οικογένειές τους.
6. Γιατί έπρεπε να γίνει καταστροφή της ανομίας;
Ο Θεός δεν μισεί τον άνθρωπο αλλά την αμαρτία. Η Αμαρτία είναι σαν ένα σάπιο πλοίο. Ο Θεός μας λέει: “Φύγετε από αυτό και πηγαίνετε στο δίπλα (της Αρετής) γιατί αυτό πρέπει να το βουλιάξω, για να μην καταστρέψει / μολύνει την κτίση. Εμείς όμως παραμένουμε επάνω πεισματικά, από εγωισμό. Συνεχίζει να μας παρακαλάει για πολύ καιρό. Κάποια στιγμή αναγκάζεται να το καταστρέψει, και μαζί με αυτό καταστρεφόμαστε και εμείς μαζί (προς λύπη του Θεού).
Άλλωστε στη Παλαιά Διαθήκη ο Κύριος λέει όπως είδαμε: “Γιατί αμαρτάνετε; Δεν γνωρίζετε πως δεν μου αρέσει να σας βλέπω να πεθαίνετε; Δεν ξέρετε πως ο μισθός της αμαρτίας είναι ο θάνατος;”. Έτσι καταλαβαίνουμε πως στόχος του Θεού είναι η εξάλειψη της αμαρτίας. Το πρόβλημα είναι πως εμείς δεν θέλουμε. Ο Θεός καταστρέφει την Αμαρτία και αυτό από αγάπη. Γιατί αν δεν την καταστρέψει θα αποσυντεθεί η κτίση…
Αυτή η αποσύνθεση της κτίσεως, είναι το τελικό «κλειδί» για να καταλάβουμε. Ο άνθρωπος είναι ο ιερέας της κτίσεως. Είναι μέρος της υλικής κτίσεως, και ταυτόχρονα αυτός δια του οποίου η κτίση προσφέρει λατρεία στον Θεό. Όλα όσα κάνουμε, έχουν επιπτώσεις σε ολόκληρη την κτίση. Με την αμαρτία μας, προκαλούμε τη φθορά της, ενώ με την αγιότητα, την αφθαρτοποίησή της. Ο Θεός μερικές φορές, ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ, αναγκάζεται ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ να διατάξει κάτι τέτοιο, ώστε να μην προκληθεί μεγαλύτερο και αιώνιο κακό σε όλους. Πάντα όμως, περιμένει τις ψυχές αυτών που σφάχτηκαν, να τις γιατρέψει και να τις σώσει.
Τον καιρό εκείνο δεν υπήρχε το Άγιο Πνεύμα μέσα στους πιστούς. Δεν υπήρχαν οι άγιοι που σήμερα με τις προσευχές τους συντηρούν τον κόσμο. Και μερικές φορές ήταν ανάγκη να σταματήσει εκεί η κακία, όχι μόνο για χάρη της κτίσης, αλλά και των ιδίων που αμάρταναν, που θα έφταναν σε μεγαλύτερη κακία, προς αιώνια ζημία των ψυχών τους.
Όσο για την ολική εξόντωση, είχε δύο λόγους:
1. Για να μην μείνει υπόλοιπο του λαού αυτού, και στους αιώνες συνεχίζονται οι εχθροπραξίες τους με τους Ισραηλίτες, και
2. Για να μην μείνει υπόλοιπο ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑΣ στη γη αυτή που εγκαταστάθηκαν, και μετά παρασυρθούν στις ίδιες πράξεις και οι Ισραηλίτες.
Είναι χαρακτηριστικό, ότι οι Ισραηλίτες ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΝ, και λυπήθηκαν κάποιους λαούς για τους οποίους είχαν εντολή να τους εξοντώσουν, με αποτέλεσμα να υποστούν τις συνέπειες. Και η συνέπεια ήταν να παραδώσει και αυτούς τους ίδιους ο Θεός στα χέρια των εχθρών τους, επειδή κατάντησαν και αυτοί ειδωλολάτρες. Η Αγία Γραφή είναι ξεκάθαρη σε αυτό, όπως και στους λόγους που δόθηκε ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ η εντολή πλήρους εξόντωσης κάποιων λαών:
«Ουκ εξωλόθρευσαν τα έθνη, α είπε Κύριος αυτοίς. Και εμίγησαν εν τοις έθνεσι και έμαθον τα έργα αυτών· και εδούλευσαν τοις γλυπτοίς αυτών, και εγενήθη αυτοίς εις σκάνδαλον. Και έθυσαν τους υιούς αυτών και τας θυγατέρας αυτών τοις δαιμονίοις. Και εξέχεαν αίμα αθώον, αίμα υιών αυτών και θυγατέρων, ών έθυσαν τοις γλυπτοίς Χαναάν. Και εφονοκτονήθη η γη εν τοις αίμασι και εμιάνθη εν τοις έργοις αυτών, και επόρνευσαν εν τοις επιτηδεύμασι αυτών. Και ωργίσθη θυμώ Κύριος επί τον λαόν αυτού και εβδελύξατο την κληρονομίαν αυτού. Και παρέδωκεν αυτούς εις χείρας εχθρών, και εκυρίευσαν αυτών οι μισούντες αυτούς. Και έθλιψαν αυτούς οι εχθροί αυτών, και εταπεινώθησαν υπό τας χείρας αυτών. Πλεονάκις ερρύσατο αυτούς, αυτοί δε παρεπίκραναν αυτόν εν τη βουλή αυτών και εταπεινώθησαν εν ταις ανομίαις αυτών…» (Ψαλμοί 105/ρε 34-46)
Είναι σαφές από το παραπάνω απόσπασμα, ότι ο Θεός τους ζήτησε να προβούν στο ΚΑΚΟ της εκτέλεσης ενός λαού, για να αποφύγουν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΚΑ, τα οποία μετά θα τους ακολουθούσαν για ΑΙΩΝΕΣ. Αυτοί δεν υπάκουσαν, επειδή θέλησαν να κάνουν τους φιλεύσπλαχνους, και οδηγήθηκαν και οι ίδιοι στην ειδωλολατρία και στις θυσίες των παιδιών τους. Έτσι τελικά πέθαναν περισσότεροι άνθρωποι, και περισσότερα παιδιά.
Ενταξει,εγω το δεχομαι αυτο,ομως την καταστροφη του Βυζαντιου και την καταδικη μας σε υποτελεια στους Τουρκους ποιος την διεταξε.Επρεπε οι Ελληνες να δεχτουν το Ισλαμ;Πιστευαν στα ειδωλα;Ρωταω πραγματικα για να καταλαβω πως ενεργει ο Θεος.Αν ο λογος ηταν για να γνωρισουν οι Τουρκοι τον χριστιανισμο,αυτο δεν εγινε.Αν ο λογος ηταν για να γλιτωσουμε απο τους Παπικους,γιατι δεν τιμωρησε αυτους ο Θεος.Γι’αυτο λεω,μηπως εμεις τελικα δεν καταλαβαινουμε τι θελει ο Θεος απο εμας;
Το τελευταίο ανεκδοτάκι: – Η Γερμανία έχει καύσωνα και η Ελλάδα φθινοπωριάτικες καταιγίδες. Τι σκατά υπογράψαμε;;;
ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ VIBES ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ; ΟΥΤΕ Η ΦΥΣΗ ΜΑΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΥΠΕ ΟΥΤΕ Ο ΘΕΟΣ. ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΟΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΤΥΠΟΥ HAARP. ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΗΣΑΥΡΙΖΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΚΑΙΡΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ. ΧΑΙΡΕΤΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ “ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ”. ΠΕΦΤΕΙ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΚΑΙ Ο ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.
climateviewer.org > … > weather control worldwide