Του Άγγελου Ρούσσου
Απίστευτα υποκριτική είναι η καμπάνια της φετινής παρέλασης ομοφυλοφίλων στην Αθήνα και με σαφές υπονοούμενο για την πρωτοβουλία του υπ. Παιδείας για τις λεγόμενες “εμφυλες ταυτότητες”.
Ενώ λοιπόν έχει δημιουγηθεί πανελλήνιος σάλος με τα προγράμματα του υπουργείου που περιλαμβάνουν και την “κατήχηση” για τις “εμφυλες ταυτότητες” οι εν Ελλάδι ομοφυλόφιλοι που στήνουν παρελάσεις υπερηφάνειας με την στήριξη ξενων πρεσβειών και λοιπόν κύκλων, έχουν βασικό σύνθημα φέτος τις λέξεις: “ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ”….
Άραγε ποιας παιδείας εννοούν; Της δικής τους; Γιατί υποτίθεται πως οι ομοφυλόφιλοι παρουσιάζονται ως αδικημένοι και πως στην πραγματικότητα πρεσβεύουν ένα άλλο ήθος από τους διώκτες τους και για αυτό περηφανεύονται και ονομάζουν σχετικά τις παρελάσεις τους ως “παρελάσεις περηφάνειας”.
Είναι όμως διαφορετικό ήθος και δείγμα παιδείας αυτό που συνέβη πέρυσι έξω από την Μητρόπολη Αθηνών όπου μαζεύτηκαν δέκα πιτσιρικάδες ντυμένοι σαν παπάδες και αντάλλασσαν φιλιά;
Ή μήπως αυτό που έκαναν πριν από δύο χρόνια άλλα ομόφυλα ζευγάρια ανήμερα των Φώτων απέναντι από την εξέδρα που ο Μητροπολίτης Πειραιώς έριχνε τον Σταυρό για να τον….πικάρουν;
Στην ίδια κατηγορία και τα θερμά γκει φιλιά στη Βουλή όταν πέρασε το σύμφωνο συμβίωσης για να περάσει το μήνυμα προς τους αντιπάλους μετά την ψηφοφορία “σας σκίσαμε”.
Και επειδή πολλοί αναλώνονται να μιλούν για το γεγονός πως το ζήτημα της ομοφυλοφιλίας είναι θέμα παιδείας και πως πρέπει μέχρι να διδάσκεται και στα σχολεία και πως αν κάποιος έχει σωστή παιδεία δεν αντιδρά, οφείλουμε να επισημάνουμε πως ισχύει και το αντίστροφο.
Αν κάποιος έχει παιδεία δεν αρέσκεται να επιδεικνύεται και να προκαλεί.
Αντιθέτως στο φετινό gay pride τα θέματα…παιδείας έχουν τον πρώτο λόγο.
Συγκεκριμένα στην ανακοίνωσή τους οι διοργανωτές αναφέρουν:
“Το Athens Pride 2017 τονίζει ότι η επαφή με το βίωμα του κάθε ατόμου μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για την επαναξιολόγηση των αρχών μας, την αμφισβήτηση των κοινωνικά κατασκευασμένων εννοιών και στερεοτύπων και την σταδιακή ηθική πρόοδο της κοινωνίας μας. Επιδιώκουμε μια κοινωνία στην οποία αξίες όπως η ενσυναίσθηση, ο σεβασμός στον συνάνθρωπο και η αλληλεγγύη θα ιεραρχούνται ευνοϊκότερα. Μία κοινωνία που θα έχει μάθει να αποδέχεται και να σέβεται όλες τις σεξουαλικότητες, τα φύλα και τα σώματα είναι μια κοινωνία με παιδεία.
Με τον όρο «παιδεία» εννοούμε ένα σύστημα αγωγής, που έχει ως σκοπό να διαμορφώσει προσωπικότητες αυθύπαρκτες, ανεξάρτητες και ολοκληρωμένες, ικανές να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της συλλογικής ζωής. Η παιδεία συνδέεται συχνά με έννοιες, όπως η εκπαίδευση, η αγωγή και η κουλτούρα. Εντούτοις, θα πρέπει να λαμβάνεται πάντα υπόψη ότι διαμορφώνεται από ένα σύνολο παραγόντων, ανάμεσα στους οποίους είναι το οικογενειακό, θρησκευτικό, πολιτικό και κοινωνικό περιβάλλον στο οποίο ζει και δρα κάθε άτομο, καθώς επίσης και τα ΜΜΕ.
Από την πρώτη Παρέλαση του 2005, ο σκοπός του Athens Pride είναι να παρεχει τη μέγιστη ορατότητα για την LGBTQI* κοινότητα της Ελλάδας και να ανοίγει το δρόμο για την πλήρη ισότητα των LGBTQI* ατόμων στην ελληνική κοινωνία.
Φέτος, το Athens Pride αποκτά ορατή και δυναμική παρουσία, όχι απλά περνώντας μπροστά από το Κοινοβούλιο κατά τη διάρκεια της παρέλασης, αλλά φέρνοντας την ίδια τη διοργάνωση έξω απο τις πόρτες του, στο κέντρο της πρωτεύουσας. Όπως κάθε χρόνο, το απόγευμα θα διεξαχθεί η παρέλαση υπερηφάνειας, ενώ το βράδυ θα ακολουθήσει η μεγάλη μας συναυλία. Φέτος το σύνθημα του Athens Pride είναι “ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ” αναδεικνύοντας έτσι τα μείζονα ζήτηματα που αντιμετωπίζουν τα LGBTQI άτομα. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε οτι η κοινότητά μας ακόμη περιμένει τη νομική αναγνώριση ταυτότητας φύλου.”
pentapostagma
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
οποιος απαρνητε την φυση του φυσιολογικα και μονο δεν μπορει να εχει δικαιοματα
οταν κοβεις το πααρι σου η απλα το εχεις να κρεμετε δεν μπορεις να ενταχθεις σε μια ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΟΙΝΟΝΙΑ ΠΑΡΤΩ ΧΑΜΠΑΡΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΣΤΗ GAYLAND ΓΡΗΓΟΡΑ
ΑΝΤΙ Η ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΒΓΗΚΕ ΠΑΓΑΝΙΑ,
ΓΙΟΡΤΗ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑΣ!
ΕΑΝ ΤΟ ΔΩΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ GOOGLE
ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΤΑΙ.ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ
ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΘΝΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ?ΤΟ
ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΣΑΝ
ΣΥΜΒΟΛΟ.ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ σταδιακή ηθική πρόοδο της κοινωνίας μας! Επιδιώκουμε μια κοινωνία στην οποία αξίες …….
ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΤΡΟΛΑΡΟΥΝ ΑΣΧΗΜΑ.
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΛΑΞΟΥΜΕ ΣΥΜΠΑΝ?
Αυτό το ακρωνύμιο τι σημαίνει.. Το λουγκρες εντάξει το πιασα
http://www.oodegr.com/oode/theos/ktisma1.htm +++
Το εδάφιο Παροιμίες 8/η΄ 22
Θα αρχίσουμε με το εδάφιο που βρίσκεται στις Παροιμίες 8/η΄ 22. Αυτό κατά το αρχαιότερο κείμενο που διαθέτουμε, τη μετάφραση Ο΄ λέει τα εξής:
“Κύριος έκτισέ με αρχήν οδών αυτού εις έργα αυτού”.
Εδώ, σαφώς δεχόμαστε ότι μιλάει για τον Ιησού Χριστό, ως “Σοφία τού Θεού”. Δεν θα αναλύσουμε εδώ για ποιο λόγο το δεχόμαστε, αλλά εφ’ όσον το δεχόμαστε όπως και οι Αρειανιστές, δεν υπάρχει λόγος για τέτοια ανάλυση.
Το επιχείρημα τών Αρειανιστών, είναι το εξής εδώ: Λέει ότι ο Θεός ΕΚΤΙΣΕ τον Ιησού Χριστό, άρα είναι “κτίσμα”.
Ας το δούμε όμως πιο αναλυτικά:
Αν δούμε πώς είναι γραμμένη η φράση στο Εβραϊκό κείμενο, θα βρούμε ότι εκεί γράφει στα Εβραϊκά: “Γιαχβέ κανανί”. Όμως η λέξη αυτή “κανανί”, έχει δύο έννοιες: Η μία είναι “κτίζω”, και η άλλη είναι “αποκτώ” (από το “κτώμαι” Ελληνικά). Ας δούμε μερικά παραδείγματα, πώς χρησιμοποιεί την ίδια λέξη (στα Εβραϊκά) η Αγία Γράφη σε άλλα σημεία, και θα καταλάβουμε:
Ιερεμίας 39/λθ΄ 15 (κατά την αρίθμηση τών Ο΄): “Έτι κτιθήσονται αγροί”. Φυσικά τους αγρούς τους αποκτάμε. Δεν τους κατασκευάζουμε!
Γένεσις 4/δ΄ 1: Έτεκεν τον Κάιν και είπεν: “Εκτησάμην άνθρωπον” (Απέκτησα άνθρωπο). Εδώ στο Εβραϊκό κείμενο υπάρχει η ίδια λέξη: “κανανί”. Φυσικά η Εύα δεν “κατασκεύασε” τον Κάιν. Τον απέκτησε με τη γέννησή του.
Πιστεύουμε ότι αυτά τα δύο παραδείγματα (από τα πολλά που θα μπορούσαμε να πούμε), είναι αρκετά για να δει κάποιος, ότι η λέξη έχει δύο σημασίες. Γιατί λοιπόν θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε την ερμηνεία που θέλουν οι αρειανιστές;
Στην πραγματικότητα, έχουμε ισχυρότερους λόγους να δεχθούμε την έννοια: “αποκτώ” από την έννοια: “κτίζω” που θέλουν οι οπαδοί τού Αρείου. Γι’ αυτό και ο Βάμβας στη μετάφρασή του από το Εβραϊκό, το αποδίδει ως: “Ο Κύριος με είχεν εν τη αρχή τών οδών αυτού…” Εδώ το “έχω”, αν και δεν είναι ακριβής έκφραση, είναι σαφώς κοντύτερα με το “αποκτώ”, παρά με το “κατασκευάζω.
Ας δούμε όμως για ποιο λόγο λέμε ότι η έννοια “αποκτώ” είναι για το συγκεκριμένο εδάφιο η καταλληλότερη.
Στο εδάφιο Παροιμίες 8/η΄ 25, δηλαδή τρία μόλις εδάφια μετά το 22 που εξετάζουμε, λέει για τον Χριστό: “προ τού όρη εδρασθήναι, προ δε πάντων βουνών γεννά με”. (κατά τους Ο΄ ). Σύμφωνα πάλι με τη μετάφραση τού Εβραϊκού κατά τον Βάμβα λέει: “Πριν τα όρη θεμελιωθώσι, προ τών λόφων, εγώ εγεννήθην”. Η έννοια λοιπόν, είναι ότι ο Χριστός είναι ΓΕΝΝΗΜΑ, και όχι “κτίσμα”. Όπως ακριβώς η Εύα γέννησε τον Κάιν κατά το παράδειγμα που είδαμε και έτσι τον “απέκτησε”, έτσι και ο Πατέρας, γέννησε τον Υιό κατά τον ίδιο τρόπο, και έτσι τον απέκτησε. Δεν τον κατασκεύασε, γιατί το γέννημα είναι πάντα τής ιδίας φύσης με τον γεννήτορα. Το τραπέζι δεν είναι τής ιδίας φύσης με τον ξυλουργό. Ο γιος του όμως είναι! Ομοίως, εδώ, αφού μιλάει για “γέννημα”, δεν είναι δυνατόν να κατανοήσουμε “κτίσμα”, αλλά “απόκτημα”. Και ο Υιός είναι τής ιδίας φύσης ή ουσίας με τον Πατέρα, όπως ο γιος τού ξυλουργού είναι εξ’ ίσου άνθρωπος με τον πατέρα του, δηλαδή ομοούσιος. Και όπως δεν είναι ο γιος τού ξυλουργού “πιο άνθρωπος” από τον πατέρα του, ομοίως δεν είναι ο Πατέρας Θεός “πιο Θεός” από τον Υιό του τον Ιησού Χριστό.
Και αν προσέξουμε μάλιστα, στο αρχαίο κείμενο τών Ο’, λέει: “γεννά με”, στον Ενεστώτα, που σημαίνει την αιώνια ύπαρξη, και όχι στον Αόριστο που σημαίνει μια εν χρόνω παρελθοντική λειτουργία. Δείχνει λοιπόν μια προαιώνια γέννηση, και όχι “κατασκευή” εν χρόνω, όπως αρμόζει σε Κτίστη, και όχι σε κτίσμα.
Η λέξη: “θεμελίωσε” δεν αναφέρεται σε “κατασκευή” τού Υιού από τον Πατέρα. Αναφέρομαι εδώ στο εδάφιο 23, τού 8ου κεφαλαίου τών Παροιμιών που εξετάζουμε. Εκεί λέει: “προ τού αιώνος εθεμελίωσέ με εν αρχή, προ τού την γην ποιήσαι”. Ίσως κάποιος πει, ότι εκεί μιλάει για “κατασκευή” τού γιου, επειδή “θεμελιώνεις” ένα σπίτι, το οποίο κατασκευάζεις, και δεν το γεννάς. Κάτι τέτοιο όμως, είναι λάθος να το συμπεράνουμε, για δύο λόγους. 1ον είδαμε καθαρά ότι μιλάει για γέννηση στο εδάφιο 25, (άλλωστε τον λέμε Υιό τού Θεού, και όχι “κτίσμα” τού Θεού), και 2ον, η φράση ότι τον “θεμελίωσε”, αναφέρεται μεταφορικά, στο ότι ο Υιός είναι ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΤΙΣΗΣ. Δεν μιλάει δηλαδή για το “κτίσιμό” του ως προς κατασκευή δική του, αλλά για το ότι τον έβαλε ο Πατέρας Του ΘΕΜΕΛΙΟ τής κτίσης. Και για να μη μείνει καμία αμφιβολία γι’ αυτό, μπορούμε να το δούμε και στην Καινή Διαθήκη στο Α΄ Κορινθίους 3/γ΄ 11: “Θεμέλιον γαρ άλλον ουδείς δύναται θείναι παρά τον κείμενον ος εστιν Ιησούς Χριστός”. Ο Θεός λοιπόν έθεσε τον Υιό του και Λόγο του και Σοφία του Ιησού Χριστό, ως θεμέλιο τής κτίσης και τής Εκκλησίας Του. Είναι το θεμέλιο όλων τών κτισμάτων. Αυτό όμως θα το δούμε και παρακάτω.
Βεβαίως όσον αφορά την ανθρώπινη φύση τού Χριστού, ναι, αυτός είναι “κτίσμα”. Αλλά το τονίζουμε, ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ. Το λέει άλλωστε και ο άγιος Αθανάσιος: “Έκτισε… ου δει κτίσμα τη φύσει νοείν τον Λόγον, αλλά ότι το κτιστόν ενεδύσατο σώμα και υπέρ ημών έκτισεν αυτόν ο Θεός”. Και βεβαίως εδώ, η λέξη “κτίσμα”, ταιριάζει και με την δεύτερη έννοια στον Χριστό, με την έννοια τού κτίσματος.
Το ότι λέμε ότι ταιριάζει στην ανθρώπινη φύση Του με την έννοια τού κτίσματος, δεν έρχεται σε αντίθεση με τα λόγια που αναφέρουν τον Χριστό στην προανθρώπινη ύπαρξή του. Και ο λόγος είναι ότι ο Χριστός στην προανθρώπινη φύση του είναι ΑΧΡΟΝΟΣ, ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ. Αφού είναι άχρονος, και είναι ενωμένος με την ανθρώπινη φύση του ασυγχύτως, σημαίνει ότι η ανθρώπινη φύση του αν και έχει την αρχή της στο χρόνο και είναι κτιστή, αποκτάει ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
Αυτός είναι και ο λόγος που “ΠΕΡΠΑΤΟΥΣΕ με τον Αδάμ κατά το δειλινό” στον Παράδεισο (Γένεσις 3/γ΄ 8), που ήταν το πρότυπο δημιουργίας τού ανθρώπου ως “εικόνα Θεού” (Κολοσαείς 1/α΄ 15), ώστε ο άνθρωπος να πλασθεί “κατ’ εικόνα” τού Θεού, δηλαδή ως “εικόνα Χριστού” (Γένεσις 1/α΄ 26). Με τον ίδιο τρόπο ο Χριστός κατά την ανθρώπινη φύση του πάλεψε με τον Ιακώβ και νικήθηκε, όταν τον ευλόγησε και τον ονόμασε Ισραήλ. Να θυμίσουμε, ότι εκεί τον αναφέρει όχι μόνο Θεό, αλλά και άνθρωπο (θεάνθρωπο) (Γένεσις 32/λβ΄ 24-30). Όμως δεν νομίζω ότι είναι ανάγκη να αναφέρω περισσότερες Χριστοφάνειες πριν τη γέννηση τού Χριστού. Ήδη είναι εμφανές ότι η ενωμένη με τον Θεό Λόγο ανθρώπινη φύση τού Χριστού, ΛΟΓΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, υπερβαίνει και αυτή το χρόνο, ώστε ως άνθρωπος να εμφανίζεται ακόμα και κατά το παρελθόν, που δεν είχε ακόμα σαρκωθεί.
Η υπέρβαση αυτή τού χρόνου, είναι εμφανής στο χωρίο τών Παροιμιών που εξετάζουμε, όπου κατά τους Εβδομήκοντα λέει: “Ο Κύριος έκτισέ με ΑΡΧΗΝ οδών αυτού”. Προσέξτε! Δεν λέει: “στην αρχή” όπως το μεταφράζει ο Βάμβας από το Μασοριτικό, αλλά λεει: “έκτισέ με αρχήν”. Δηλαδή τον απέκτησε ως Αρχή, ως ΑΡΧΗΓΟ τών οδών Του, (κάτι που θα το δούμε και στη συνέχεια). Αυτό δείχνει ότι ο Χριστός δεν είναι απλώς ένα κτίσμα στον χρόνο, αλλά Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
Θα δούμε όμως περισσότερα γι’ αυτό, στο επόμενο εδάφιο που θα εξετάσουμε, και που οι Αρειανιστές το χρησιμοποιούν για να πουν ότι ο Χριστός είναι κτίσμα:
ε δεν ειναι μονο οι αλλοι για τον πουτσο…ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ
Τον νου σας ρεμαλια,οιλαθρολουγκρες είναι εδω……. Και σας ορεγονται
http://oodegr.com/oode/koinwnia/ektrwseis/athwot1.htm +++
Είναι ξεκάθαρο παντού μέσα στις Γραφές, πως η ζωή ξεκινά από την στιγμή της σύλληψης, μέσα στην μήτρα:
«..ότι συ εκτήσω τους νεφρούς μου Κύριε αντελαβού μου εκ γαστρός μητρός μου. εξομολογήσομαί σοι ότι φοβερώς εθαυμαστώθην θαυμάσια τα έργα σου και η ψυχή μου γινώσκει σφόδρα.» (Ψαλμοί 139: 13,14) (Διότι Εσύ κατασκεύασες τα εσωτερικά μου όργανα Κύριε, και ήδη με αναγνώριζες, μέσα από την κοιλιά της μητέρας μου. Θα Σε ομολογώ, διότι τα έργα Σου τα θαύμασα πολύ, και η ψυχή μου το αναγνωρίζει πολύ καλά)
«5 προ του με πλάσαι σε εν κοιλία επίσταμαί σε και προ του σε εξελθείν εκ μήτρας ηγίακά σε, προφήτην εις έθνη τέθεικά σε.» (Ιερεμίας 1:5). (Πριν ακόμα σε πλάσω μέσα στην κοιλιά σε επιστατώ, και πριν εξέλθεις από την μήτρα, σε προόρισα για προφήτη των εθνών)
«ούτως λέγει Κύριος ο Θεός ο ποιήσας σε και ο πλάσας σε εκ κοιλίας έτι βοηθηθήση μη φοβού παις μου Ιακωβ και ο ηγαπημένος Ισραήλ ον εξελεξάμην.» (Ησαίας 1:5). (Έτσι λέγει ο Κύριος ο Θεός, ο Οποίος σε δημιούργησε και σε έπλασε μέσα στην κοιλιά: πως πάλι θα σε βοηθήσει. Μη φοβάσαι, παιδί μου Ιακώβ και αγαπημένος μου Ισραήλ, τον οποίον εξέλεξα)
Σύμφωνα με την Αγία Γραφή, η έκτρωση είναι αμάρτημα κατά του Θεού – είναι παραβίαση της 6ης εντολής: «Ου φονεύσης».
Είναι ο αναίτιος φόνος μιας αθώας ανθρώπινης ζωής, μέσα στην μήτρα – στον τόπο που είχε σχεδιαστεί από τον Θεό ως καταφύγιο ζωής και ελέους.
Διαβασε Ιπποκρατη, πηγαινε σε καποιο Ασκληπιειο και θα τα δεις ποιο ξεκαθαρα τα πραγματα με την εννοια οτι η πουστια δεν θα σταματησει ναρχεται απο ολα τα μερη της ασιας.
http://ellinikoforoum.blogspot.gr/2015/12/blog-post_972.html
Η ίδια του η ψυχή ταλαιπωρούνταν από το σκότος της ομοφυλοφιλίας. Όταν ζήτησε από τον Παντοδύναμο να σώσει τα Σόδομα του απάντησε πως θα τα σώσει αν βρεθούν έστω και δέκα δίκαιοι. Δεν βρέθηκε ούτε ένας! Ήθελε να φύγει από τα Σόδομα όσο το δυνατόν συντομότερο αλλά η γυναίκα του κοίταξε προς τα πίσω και έγινε στήλη άλατος. Την επόμενη φορά που θα σας πουν ότι ο Χριστός δεν μίλησε ποτέ για την ομοφυλοφιλία να τους αναφέρετε το χωρίο που είπε “Θυμηθείτε τη γυναίκα του Λωτ” (κατά Λουκά 17:32).
Και οι ομοφυλόφιλοι είναι πλάσματα του Θεού! O εκσυγχρονισμένος χριστιανός θα αποφανθεί : «όλοι οι ομοφυλόφιλοι είναι πλάσματα του Θεού»! Ο Χριστός είπε «Μη δώσετε αυτό που είναι άγιο στα σκυλιά ούτε να ρίξετε τα μαργαριτάρια σας μπροστά στους χοίρους, μήπως τα καταπατήσουν με τα πόδια τους και στραφούν και σας ξεσκίσουν.” (Κατά Ματθαίον 7:6). Ο Χριστός τους ονομάζει ζώα επειδή έχουν χάσει αυτήν την εικόνα του Θεού η οποία εκχύθηκε στην ανθρωπότητα όταν ο Θεός δημιούργησε τον Αδάμ και την Εύα.
Τι εχεις ναπεις για το θεμα οτι ο Λωτ βιασε τις κορες του τις κρητικιες ο γυφτος των Σοδομων και Γομορων και οτι οι κολλητοι του γυφτοι-συγγενεις εβαλαν φωτια και τις δυο πολεις …γιατι σκοτωσε την γυναικα του ?
Αλήθεια, για την καταστροφή κατεψυγμένων εμβρύων ποιά είναι η θέση σου;
ΑΝ ΒΓΟΥΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ – ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ Γ@ Μ,,,,,,,ΝΕ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΕΙ ΤΟ ΡΗΤΟ ” ΠΟΥΣΤ…..ΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΓΙΝΑΝΕ ΜΑΛΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ” !!!!!! Ολεεεεε !!!!!
Τι λες? Αφού οι μισοί απο δαυτους είναι τοιουτοι….
Μια προταση προς τον κυριο Τσιπρα.Λογω του οτι δικαιωσε τον αγωνα των ανωμαλων,δικαιωματικα του ανηκει η θεση του σημαιοφορου του ‘ξεφτιλας pride’ Καμινης Μπουταρης παραστατες.Να σε δω σημαιοφορο Τσιπρα και δεσμευομαι πως θα ερθω να σε χειροκροτησω.
στηνεις,,, δυο πενηνταρια,κατω,,,,,και τους ξεντοκιαζεις ολους….
ας αφήσουμε τα σχόλια για κάθε τι και ας το δούμε αισθηικά εντελώς, πρόκειται για κάτι ΄τόσο καρναβαλέ και αντιαισθητικό που προσβάλλει συνανθρώπους τους της τέχνης και των γραμμάτων που διατηρούν την διακριτικότητα της ιδιωτικής τους ζωής, είτε είναι εν ζωή είτε έχουν φύγει από αυτόν τον κόσμο, γι αυτόν και μόνο τον λόγο είναι ντροπή τους, η προσβολή στα ιερά και τα όσια και τα μνημεία της χώρας μας αφορά τους νόμους του κράτους, μπορεί να κόπτονται για τα δικαιώματα τους, αλλά έχει και κάτι εκατομμύρια Ελληνες που αν αρχίσουν τις μαζικές μηνύσεις για προσβολή μνημείων και ιερών και οσίων…δεν μπορεί ένας Ελληνας και μια Ελληνίδα να βλέπει σκηνές πρόστυχες στο Σύνταγμα μπροστά στην βουλή των Ελλήνων, πρόκειται για αίσχος, όλα αυτά θα αλλάξουν όταν αρχίσει να πέφει η βροχή μηνύσεων, γιατί υπάρχει και η άλλη πλευρά κι ότι λέει ο νόμος γι αυτούς λέει και για τους υπόλοιπους, ας προσέχουμε λοιπόν όλοι
αισθητικά ήθελα να πω στο παραπάνω σχόλιο
ό,τι είναι κιτς και απωθεί αισθητικά, προκαλεί το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που επιδιώκουν, λίγη ευφυία χρειάζεται…
ΕΓΩ ΕΝΑ ΞΕΡΩ…ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΤΟΧΗ ΕΜΦΥΛΙΟ ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΤΕΞΕ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
Δεν σας βγαίνει ρε τρυπιοι πάρτε το χαμπάρι ….
Απο εμάς τους λίγους θα τον πίνετε ..,…
…δεν γνωρίζω αν οι υπόλοιποι φέρουν τάπα.Βλέπω όμως πως κάποιοι προσπαθούν να κόψουν την κοινωνία σε αντιμαχόμενες φέτες.Το αποτέλεσμα θα είναι επιζήμιο για όλους.Κάτι ανάλογο με το κίνημα ισότητας των γυναικών.
na kalesoun kai ton ISIS stin parelasi tha perasoun telia….
http://omofylofilia.gr/2015/08/%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%B8%CE%B1-%CF%83%CF%89%CE%B8%CE%B5%CE%AF-%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%86%CF%85%CE%BB%CF%8C%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%82/
Σωστα φιλε Λουκα,ολοι ειμαστε αμαρτωλοι .Δεν εχουμε προβλημα με τους ομοφυλοφιλους,αλλα με τις παρελασεις τους και με τον τροπο που προσπαθουν να επιβαλλουν στην κοινωνια τις αποψεις τους και τον τροπο ζωης τους.Προσπαθουν να μας πεισουν οτι εχουν προβληματα,οταν βλεπω οτι δεν ειναι αποκλεισμενοι απο τη δημοσια ζωη πουθενα,το αντιθετο μαλιστα.Το προβλημα υπαρχει μεσα τους και δεν το καταλαβαινουν.Αυτοι προκαλουν με τον τροπο τους την κοινωνια,οχι το αντιθετο.Δεν καταλαβαινουν οτι καποιοι τους χρησιμοποιουν σαν υποχειριο…
Εδω υπ´άρχουν τρείς πλευρές:
Α. Η χριστιανική αλλά και η ανθρώπινη . Δεν εχω πρόβλημα με τον ανώμαλο αλλά καταδικάζω την ανωμαλία. Υπάρχει μια κοινότητα gay χριστιανών οι οποίοι βλέπουν ότι κάτι δεν πάει καλά και μπαίνουν σε κατάσταση παρθενίας προσπαθώντας να καταλάβουν τι τους συμβαίνει και αρκετοί με προσευχή βρήκαν την άκρη. Δεν μπορεί να έχεις πρόβλημα μἀυτούς. Και στα ευαγγέλια μιλάει εναντίον της αρσενοκοιτίας και όχι για τους αρσενοκοίτες.
Β. Το κίτς και το φασιστικό όπου την προσωπική σου ζωή την κάνεις βούκινο. Ποια παιδεία; Ολοι βιώνουμε το ᾽᾽πολιτικά ορθό᾽᾽που τον πουστη πρέπει να το λές ᾽᾽χαρούμενο᾽᾽.
Γ.Η υγιής αντίδραση.Οπως λέει και ο φίλος παραπάνω μια λύση είναι οι μηνύσεις οι οποίες πρέπει να είναι μαζικές και επιτέλους να βγούμε πιο ᾽ἐπιθετικά᾽᾽απο το να καθο´μαστε σε μια γωνιά σαν τις μωρές παρθένες και να τους κοιτάμε και να παραπονιόμαστε και αυτοί ακάθεκτοι να προχωράνε.
Εγω έχω συζητήσει και μια ιδέα και αν βρώ και άλλους σκέφτομαι να την κάνω.
”ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΥΡΆΔΑΣ”Αυτοί είναι περήφανοι γιαυτό που βάζουν.Ε εγώ είμαι περήφανος γιαυτό που βγάζω . Γιατί να μην βγώ στους δρόμους και να το διαλαλήσω; Δημοκρατία δεν έχουμε; Να σας θυμίσω την καταπίεση που έχουμε φάει όταν θέλουμε να κλάσουμε σε δημόσιο χώρο και πρέπει να σφιχτείς να κρατηθείς , για να μην πω τι γίνεται αμα σε πιάσει διάροια. Ολη αυτή η κοινωνική καταπίεση δεν πρέπει να εκφτραστεί; και δεν πρέπει να αισθάνομαι περήφανος γιατί μπορώ;Ποιός αποφασίζει τι είναι πιο σημαντικό;
Λέω εγω τώρα τρελλές σκέψεις μην μου δίνεται σημασία ….
είναι θέμα παιδείας στον καθένα προσωπικά, δεν είμαστε ινδοί να χωρίζουμε τους ανθρώπους σε κάστες και να τους διακρίνουμε σε προνομιούχους και παρίες, οι συγκεκριμένες πρόστυχες και αισχρές εμφανίσεις δείχνουν άτομα που δεν έχουν παιδεία, αναρωτιέμαι τί θα έλεγαν ο Χατζηδάκης αν ζούσε, ποιητές και άλλοι καλλιτέχνες μας, όλη αυτή η εξαλλοσύνη που διακατέχεται από μια μανία προσβολής ιδιαίτερα της ορθοδοξίας δείχνει άτομα κατευθυνόμενα, κι όταν είσαι κατευθυνόμενος δύο είναι τα τινά, το χρήμα ή η έλλειψη εκείνης της παιδείας που σε κάνει να μην μπορείς να αντιληφθείς ότι σε χρησιμοποιούν, κι όταν σε χρησιμοποιούν δεν είσαι ελεύθερος άνθρωπος…Ο Χριστός όμως μας έπλασε ελεύθερους και καθ εικόνα και ομοίωση…
αντι να παρελάσουμε ολοι εμείς που δεν έχουμε στον ήλιο μοίρα με όλες τις κυβερνήσεις των σιονιστών που μας αφανίζουν μέρα τη μέρα,παρελαύνουν τα …στάκια. φυτευτοί βέβαια από τους ίδιους που μας κυβερνούν. βάλτε στο πάτο σας ότι θελετε,αλλα μην δίνετε αυτό το παράδειγμα στα παιδιά του κοσμάκη βρομιάρηδες
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
Αντιοικουμενιστική αντεπίθεση μέσα στο Σαββατοκύριακο! Πως απαντάει η “αγία ανυπακοή” στις “διαταγές” Βαρθολομαίου περί διάδοσης των αποφάσεων της Συνόδου της Κρήτης ώστε να γίνουν κτήμα των Ορθοδόξων πιστών
Στο τέλος αυτής της εβδομάδας όπου ο Οικουμενικός Πατριάρχης πήγε στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών για να προπαγανδίσει την Σύνοδο του Κολυμπαρίου και που ο Πάπας Φραγκίσκος απροκάλυπτα διεμήνυσε πως “Πάμε για την παγκόσμια Εκκλησία με ποικιλομορφία” οι αντιδρώντες διοργανώνουν την δική τους αντίδραση!
Καταρχάς, το ΙΝΚΑ – Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας συνδιοργανώνει με φορείς και συλλόγους, ημερίδα, κατά της Κάρτας Πολίτη, στο Αίγιο την Κυριακή 11 Ιουνίου 2017 και ώρα 18:00, στο «ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ» Συνεδριακό κέντρο – Λιμάνι Αιγίου (κάτωθεν του Ιερού Προσκυνήματος Παναγίας Τρυπητής).
Επίσης αυτό το Σάββατο θα πραγματοποιηθεί δίωρη ομιλία του π. Νικόλαου Μανώλη (10-6-2017) όπου θα αναφερθεί στα εξής:
Πρώτη ώρα:
-Οι τελευταίες εξελίξεις στην υπόθεση της διώξεώς μου από τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο
-Η υπόθεση της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης
-Τα σχέδια και οι σκέψεις του μητροπολίτου που είναι ταυτόχρονα κατήγορος και δικαστής μου
-Οι δικαστικές εξελίξεις στο ακυρωτικό διοικητικό δικαστήριο
-Αποτίμηση της επίσκεψης του Οικουμενικού Πατριάρχη στην Αθήνα
-Βαρθολομαίος και Ιερώνυμος: Οικουμενιστική Συμφωνία κοινής δράσης για την επιβολή των αποφάσεων της ψευδοσυνόδου της Κρήτης
Δεύτερη ώρα:
-Λόγος αγίου Συμεών του νέου θεολόγου περί Πίστεως και για την τελειότητα των αρετών όσων ζουν μέσα στα βιοτικά
-Ωφέλιμη διήγηση για εμάς τους κοσμικούς
-Όποτε θελήσει η καρδιά μας, η Πίστη ενεργεί αμέσως
Την ίδια μέρα επίσης θα πραγματοποιηθεί και Θεία Λειτουργία (χωρίς την μνημόνευση Οικουμενιστών) στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης από τον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά, ο οποίος λειτουργεί σε μοναστήρι στον Βόλο (στους Σταγιάτες, κοντά στην Πορταριά) και 1 Σάββατο κάθε μήνα στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης.
To ερχόμενο Σάββατο 10/6/2017, θα τελέσει την ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στο (ιδιωτικό) παρεκκλήσιο του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, στην ΣΟΥΡΩΤΗ Θεσσαλονίκης.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ :
http://afypnisiellinwn.blogspot.gr/2017/06/blog-post_62.html