ΑΠΟΨΗ : ΜΗΠΩΣ Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΤΥΧΗΜΑ ;
Greek Spirit
19-4-2017
Το ελικόπτερο που κατέπεσε την 19-4-2017 στο Σαραντάπορο μετέφερε κλιμάκιο αξιωματικών που θα επιθεωρούσαν Μονάδα στην Κοζάνη. Ακολουθούσε την διαδρομή Στεφανοβίκειο-Σαραντάπορο-Άργος Ορεστικό όπου θα προσγειώνονταν
Οι συνθήκες και αίτια του δυστυχήματος διερευνώνται και το θετικό είναι ότι έχομε ένα μέλος του πληρώματος το οποίο επέζησε και θα βοηθήσει με την μαρτυρία του.
Θα ριψοκινδυνεύσω μια εκτίμηση και πάντα δηλώνοντας ότι δεν έχω στοιχεία και ότι τα παρακάτω αποτελούν μια υπόθεση εργασίας και μόνο, χωρίς εμπεριστατωμένα στοιχεία.
Η περιοχή του Σαρανταπόρου βρίσκεται στις ανατολικές παρυφές της Πίνδου. Όπως έχω γράψει στο ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΧΤΥΠΗΜΑ ΜΕ ΑΠΟΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ; και έχω δημοσιεύσει στο ΤΙ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ υπάρχουν τμήματα των Αλβανικών εδιικών δυνάμεων τα οποία θα συνδράμουν ενδεχόμενη τουρκική επιθετική ενέργεια με καταδρομικές επιχειρήσεις στα Τέμπη αλλά και εναντίον υποδομών στην κεντρική Μακεδονία , Θεσσαλία και δυτική Ελλάδα με ορμητήριο την οροσειρά της Πίνδου η οποία είναι αφύλακτη και αραιοκατοικημένη.
Το τελευταίο καιρό τα ελικόπτερα της Α.Σ πετούν τακτικά στην ελληνοαλβανική μεθόριο και είναι εύκολο πλέον για τους Αλβανούς να προβλέψουν το πότε θα επιχειρούν όπως και τη διαδρομή τους.Η συγκεκριμένη διαδρομή προς Κοζάνη απο Λάρισα χρησιμοποιείται κάθε φορά απο ελικόπτερα του τύπου που κατέπεσε επειδή οποιαδήποτε άλλη διαδρομή απαιτεί μεγάλα ύψη, περιβάλον το οποίο αυτά τα ελικόπτερα αποφεύγουν.
Η συγκεκριμένη διαδρομή είναι ένα δρομολόγιο απο το οποίο περνάνε συχνά ελικόπτερα του στρατού.
Δεν αποκλείεται η πτώση του ελικοπτέρου να οφείλεται σε εχθρική ενέργεια από τμήματα των ειδικών δυνάμεων όμορων κρατών τα οποία από τον καιρό της ειρήνης ανενόχλητα δρουν στην Πίνδο και στις παρυφές της.Ένα τυφέκιο ελεύθερου σκοπευτή διαμετρήματος 12,7 χιλ. μπορεί κάλιστα αθόρυβα και χωρίς να αφήνει ίχνος να προκαλέσει βλάβη σε ελικόπτερο ικανή να το καταρρίψει και μάλιστα απο απόσταση χιλιομέτρων.
Είναι πολύ σημαντικό να διαβάσετε τα ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΧΤΥΠΗΜΑ ΜΕ ΑΠΟΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ και ΤΙ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ για να καταλάβετε ποιός είναι ο κίνδυνος
Ίσως το δυστύχημα αυτό να αποτελεί μια απάντηση των γειτόνων μας .
hellenicsunrise
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΟ 2016 ΧΩΡΙΣ ΚΑΛΩΔΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΠΙΖΩΝΤΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΙΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΛΕΓΑΝ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΝΟΝ ΩΣ ΥΠΟΝΟΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ. ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΑΛΛΑ 2 ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕ 8 ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΜΑΧΙΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΑ…. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ. ΙΩ
ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ “Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΝΩΘΕΝ..” ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΠΟΘΟΥΣ… ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΙΔΕΣ… ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΜΕ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑ, ΟΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΩΣΤΕ…
Μήπως πετούσε πολύ χαμηλά και έπεσε πάνω στα καλώδια της ΔΕΗ γιατί είχε ομίχλη και χαμηλή ορατότητα;
Μήπως λες μαλακίες?1ον Στα 20 μέτρα απο τη γη πετάνε τα ελικόπτερα? 2ον τα καλώδια θα τα ξήλωνε…. εκτός και αν προσπαθούσε να περάσει κάτω απο τα καλώδια 3ον οι πιλότοι τηρούν κάποιους κανόνες ασφαλείας. Ένας από αυτούς έχει να κάνει με τις πτήσεις χαμηλού υψομέτρου σε χαμηλή ορατότητα…. Η εκδοχή του λάθους του πιλότου προσβάλει την μνήμη του.
Η πιθανοτητα να βληθηκε απο ελευθερο σκοπευτη ,οπως υποθετει και το αρθρο, ειναι ανυπαρκτη ,λογω μηδενικης ορατοτητας στο σημειο αυτο την ωρα του ατυχηματος (εκτος της πρωτης καταθεσης της επιζησας ,επιβεβαιωνεται και απο πολιτες ) !!………..ΟΛΑ ομως τα αλλα ειναι πιθανα !! Ας περιμενουμε τους εμπειρογνωμονες να συμπερανουν…και μετα λεμε !!… ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ αποψη …,ειναι ατυχημα , λογω ορατοτητος και πιθανης βλαβης των πεπαλαιωμενων οργανων πλοηγησης του ελικοπτερου , με αποτελεσμα ο χειριστης να μην ειδε τιποτα μπροστα του (σημ. η ομιχλη ηταν στα 500 ποδια (150 μ.) !!! ΟΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ και να εχει ο κυβερνητης , σε αυτα τα υψη , με αυτες της σακαρακες και σε αυτα τα εδαφικα αναγλυφα…με ανεπαρκη οργανα πλοηγησης ,ΕΙΝΑΙ ΡΩΣΙΚΗ ΡΟΥΛΕΤΑ (για οσους γνωριζουν) !!!!……….ΘΕΛΕΙ ΤΣΑΓΑΝΟ ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΕΤΣΙ….ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΕΙΧΑΝ !!! Δυστυχως ,οπως και να εχει ..,χαθηκαν στο ονομα της ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ !!!….Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ !!!….ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!!
Κοιτα. Συμφωνω παλια ειναι. Δεν ειναι ομως σακαρακες. Πετανε. Ψάχνομαι και δεν μπορώ να βρω αν οι πυλωνες εκεί είχαν σήμανση όπως και των τηλεπικοινωνιων. Αυτό θα μας έλυνε κάποιες απορίες. Από μεριάς δολιοφθοράς λιγάκι δύσκολο αλλά… με τόσα γαλόνια σε ενα σκαρί… Το θέμα είναι να μην προδικάσουμε τα καλώδια ή τον πιλότο. Η ερεύνα σίγουρα θα δείξει κάτι. Αλλα το κατά πόσο τα πορίσματα θα φτάσουν αυτούσια στην κοινή γνώμη, δεν ξέρω. Παντος το αρθρο εχει αληθειες μεσα. Μενω στα συνορα και καποια πραγματα ειναι καθημερινοτητα για μας.
Δημητρη..,και σημανση να εχουν οι πυλωνες βοηθουν οταν εχει ορατοτητα ,’η την νυχτα !! ΣΤΗΝ ομιχλη ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΡΕΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ !! ΑΝ ΑΥΤΑ , σε αυτες τις περιπτωσεις , ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ…ΓΑΜΗΣΕ ΤΑ !!! Απο τυχη την γλυτωνεις !!! Οι χειριστες ηταν εμπειροι και γατονια !!! Το τραγικο αυτο συμβαν …απαιτει διερευνηση ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ !!!….ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΕΥΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΔΙ !!!!!!
Μάλλον εσύ είσαι ο μαλάκας γιατί η μηχανικός που σώθηκε αυτά είπε
η μηχανηκος ειναι στρατιωτικος… να το λαβουμε υπ οψην αυτο. Δεν εδωσε καταθεση σε εισαγγελεα με δικιγορους και τα λοιπα. Πρωτα εκτελουμε και μετα βγενουμε παραπονουμενοι.
σιγά μην φάμε το παραμύθι πως έπεσε σε καλώδια
ένα βραχυκύκλωμα ισχυρό θα γινόταν, κάψιμο πυρκαγιά κλπ λέτε να ήταν τόσο ατζαμής ο πιλότος μας;;; Μόνο σε καλό καιρό είχε μάθει να πετάει;; Αλλά έφυγε ο άνθρωπος…
δεν πείθουν κανέναν τα καλώδια
έλεος πια, οι πιλότοι μας είναι οι καλύτεροι
σοβαρεψου
οχι ρε φιλε…ελεος…δεν ξερω αυτη την εικονα σκεψης που μας δινεις δεν την..αποδεχομαι.././.να γραψω..θεωρω οτι εαν συνεβει κατι τετοιο τοτε αληθινα εχουμε μεγαλο προβλημα..εικασιες μπορουμε να κανουμε και να γραψουμε πολλες…
δεν συμφωνω με τα δικα σου γραφομενα..
γιατι δεν πιστευω οτι καποιος ειχε την τρομερη αυτη…ιδεα να κατσει καρτερι…ωστε να προκαλεσει αυτην την <>ποσο μαλλον με τον θανατο ελληνων μας αξιωματικων…
οχι ρε φιλε…εαν υπαρχουν τρυπες απο πυρα βαση τεχνολογιας τεχνογνωσιας θα δια πιστωθουν.
πατσιος χρηστος χαιρετιζω και καλη λευτερια στο εθνος μας!~!~
σε οποιοδηποτε σοβαρο κρατος θα σε ρωταγε η ευπ εσυ που το ξερεις για εαν το ξερεις γιατι δεν το ειπες αρμοδιως γιατι αλλιως βρωμας και εσυ πολυ
Αφηστε τις θεωριες συνωμοσιας αφου η κοπελα που σωθηκε ειπε οτι μπλεχτηκε το ελικοπτερο σε καλωδια της δεη.Ατυχημα ηταν που συμβαινουν σε ολο τον κοσμο καθημερινα.Δηλαδη οταν πεφτει τουρκικο ελικοπτερο σημαινει οτι το καταριπτουν Ελληνες η κουρδοι?Μην βλεπουμε παντου φαντασματα.
Εμείς έχουμε την τεχνολογία των Εψιλον και με τις αναρτήσεις μας ρίχνουμε ελικόπτερα, όχι μόνο στην Τουρκία αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο.
στρατιωτικός είναι και υφισταμένη άλλων
δεν έδωσε συνέντευξη στον πρωινό καφέ
αντιλαβού;;
Μια εναερια μπαλα που τρεχει κατι Α χιλιομετρα και εχει βαρος Β κιλα, ποση δυναμη ασκησε στο καλοδιο? τα καλοδια αυτα δεν ειναι συρματοσχοινα. Ασε που οι πιλοτοι ειναι γνώστες των σημειων που πετουν. Δεν νομιζω να ειχε αγνια των πυλώνων ο πιλοτος. Ειναι πολυ πιθανο να πηρε τα καλοδια παραμαζομα οταν επεφτε. Να δουμε τι θα πουν στα πορισματα, αν μας τα δειξουν.
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΚΑΤΑΡΡΙΦΘΗΚΕ ΑΠΟ U.F.O;
ΜΗΠΩΣ Ο ΥΠΟΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΑΣ ΗΤΑΝ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΨΙΛΟΝ;
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ,ΑΛΛΑ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ ΣΚΑΦΟΣ;
ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!
ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ,ΑΛΛΑ ΜΟΥΓΚΑ ΟΛΟΙ!
https://www.youtube.com/watch?v=lQCEP58Q5W0
γελοιοτητες
HOMEΚΟΙΝΩΝΙΑ
20 Απριλίου 2017 – 10:52
Τι αναφέρει στην κατάθεση της η αρχιλοχίας για την πτώση του ελικοπτέρου
dailythεss
Τα τελευταία δευτερόλεπτα της μοιραίας πτήσης του στρατιωτικού ελικοπτέρου που συνετρίβη χθες το πρωί στο Σαραντάπορο Ελασσόνας περιγράφει η αρχιλοχίας Βασιλική Πλεξίδα στην πρώτη κατάθεσή της, απόσπασμα της οποίας δημοσιεύει η εφημερίδα «Έθνος».
Όπως ανέφερε η αρχιλοχίας, μοναδική επιζήσασα της συντριβής, το ελικόπτερο πετούσε χαμηλά και έπεσε σε ομίχλη, ενώ στη συνέχεια ακούμπησε σε καλώδια της ΔΕΗ.
«Πετούσαμε χαμηλά όταν πέσαμε σε ομίχλη. Η ορατότητα ήταν άκρως περιορισμένη έως μηδενική. Το ελικόπτερο ακούμπησε στα καλώδια της ΔΕΗ και έχασε την ισορροπία του. Όλα έγιναν σε κλάσμα του δευτερολέπτου. Με την πρόσκρουση στο έδαφος έχασα τις αισθήσεις μου και όταν ύστερα από αρκετή ώρα τις ξαναβρήκα ήταν να σαν να ξυπνούσα ύστερα από ένα εφιαλτικό όνειρο, όμως με αφόρητους πόνους σε όλο μου το σώμα» είπε.
Υπενθυμίζεται ότι η αρχιλοχίας νοσηλεύεται σοβαρά τραυματισμένη, αλλά εκτός κινδύνου, στο 424 ΓΣΝΕ Θεσσαλονίκης.
Καταρχην,αγαπητε αρθρογραφε,το σαρανταπορο ειναι αναμεσα στα Καμβούνια και Πιέρια ορη!!!χωρις γεωγραφία δίνεις λάθος εντυπώσεις!!σαρανταπορος ποταμος ειναι άλλο και εκει εμπλέκεται η Πίνδος!και τελος για τους λοιπους φίλους,τα καλωδια ηταν απο πυλώνες μεταφοράς,οχι οικιακης ηλεκτροδότησης!δλδ υψος 60-80 μ που χρησιμοποιείτε στην Ελλάδα και 4-6 ανα γεωγραφικο μιλι(1,6)οπως ειναι και ο κανονισμός για μεταφορά υψηλής τάσης.δυστυχώς το μέρος ειναι καταραμένο,παιδια.πολυ ομιχλη και ανεβοκατεβασματα περίεργα…
Ναι το τσεκαρα. Ψαχνομαι να βρω αν οι πυλωνες αυτοι εχουν σημανση οπως και των τηλεπικοινωνιων που ειναι σε χαμηλοτερο υψος.