Διαφημίσεις

Γιατί η συνταγή της μάθησης είναι στο μολύβι και όχι στο πληκτρολόγιο

Oι μαθητές και οι φοιτητές που χρησιμοποιούν μολύβι και χαρτί είναι αποδοτικότεροι στο να μαθαίνουν καινούργια πράγματα σε σύγκριση με όσους χρησιμοποιούν υπολογιστή και πληκτρολόγιο, σύμφωνα με νέα μελέτη ειδικών του Πανεπιστημίου Σταβάνγκερ στη Νορβηγία και του Πανεπιστημίου της Μασσαλίας στη Γαλλία.

Αυτό, όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί, συμβαίνει επειδή όταν γράφουμε με το χέρι οι κινήσεις που κάνουμε αποτυπώνουν καλύτερα τα όσα καλούμαστε να μάθουμε σε μια περιοχή του εγκεφάλου που ονομάζεται περιοχή του Μπροκά (πρόκειται για μια περιοχή στην κάτω μετωπιαία έλικα του αριστερού ημισφαιρίου του εγκεφάλου που μελετήθηκε ενδελεχώς από τον γάλλο γιατρό Πολ Μπροκά, ο οποίος αποκάλυψε ότι αποτελεί το «κινητικό κέντρο του λόγου»).

Το να αγγίζουμε απλώς το πληκτρολόγιο προκειμένου να γράψουμε ενεργοποιεί ελάχιστα αυτή την περιοχή του εγκεφάλου, κάτι που, ως φαίνεται, δεν ενισχύει εξίσου τη διαδικασία της μάθησης.

Παράλληλα απαιτείται μεγαλύτερη νοητική προσπάθεια και περισσότερος χρόνος προκειμένου να γράψουμε στο χαρτί, γεγονός που βοηθά στην αποτύπωση των αναμνήσεων.

Οι ερευνητές κατέληξαν σε αυτά τα συμπεράσματα που δημοσιεύονται στο επιστημονικό περιοδικό «Αdvances in Ηaptics» έπειτα από παρακολούθηση εθελοντών, σε ορισμένους εκ των οποίων ζητήθηκε να γράψουν με μολύβι και χαρτί ενώ στους υπολοίπους σε υπολογιστή. Και οι δύο ομάδες εθελοντών κλήθηκαν να μάθουν μια άγνωστη αλφάβητο.

Οι επιστήμονες κατέγραψαν την πορεία της μάθησης των εθελοντών στην τρίτη και στην έκτη εβδομάδα του πειράματος και, όπως είδαν, τα άτομα που χρησιμοποιούσαν την «παραδοσιακή» μέθοδο του μολυβιού και του χαρτιού είχαν καλύτερες επιδόσεις στην εκμάθηση της νέας αλφαβήτου.

Παράλληλα απεικονίσεις του εγκεφάλου έδειξαν ότι στα άτομα που είχαν χρησιμοποιήσει μολύβι και χαρτί υπήρχε πολύ πιο έντονη δραστηριότητα της περιοχής του Μπροκά.

[kalinda]
kavalarissa.eu



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

19 σχόλια στο “Γιατί η συνταγή της μάθησης είναι στο μολύβι και όχι στο πληκτρολόγιο”
  1. δουλευουν ταυτοχρονα με το μολυβι το τρισυποστατο —-νους ιδεα —–διδει εντολη στο συναισθημα και σωμα να δημιουρησει..και τριτον γειωνετε η ιδεα του νου της σκεψης που ειχε και βλαπει την γνωση που ελαβε,,,,,,,το τριπτυχο της ζωης σε πληρη δραση —ψαξε -μαθεπραξε -γνωσαι ,,ειμι-εστι-ειναι,,,,,,ιδεα-δραση[υλοποιηση]-κριση

  2. Σκεφτείτε η σημερινές γενιές πόσο εθισμενες είναι στα laptop και στα tablet…
    Μιλάμε για την πλήρη αποβλακωση…
    Όπως ακριβώς μας θέλουν οι κοσμοεξουσιαστες!

  3. δεξί χέρι αντιστοιχέι στον αριστερό εγκέφαλο και αριστερό χέρι στον δεξί εγκέφαλο. όταν αυτά συγχρονίζονται γράφουν καλύτερα από τι μόνο με ένα χέρι. Φυσικά με τον χειρόγραφο υπάρχει διαφορά αλλά γιατί να τα διαχωρίζουμε; Ο καθένας τρόπος εξυπηρετεί τον ανάλογο δέκτη και μερικές φορές τα αποτελέσματα όντως είναι ιδεατά . Ασχέτως αυτά που δεν καταγράφονται. Είτε στο πληκτρολόγιο είτε στο χειρόγραφο όταν κάτι θα γραφτεί είναι γραμμές παράλληλες που γεννιούνται στην στιγμή που τις καταγράφεις. Εξίσου σημαντικό είναι ο τρόπος , ο χρόνος και η συναίσθηση που σε καταλαμβάνει . Όπως και η φώτο που συνοδεύεις το κίτρινο μολύβι είναι ανάμεσα στο 4 και στο 5 όπως και στο 45 λεπτό το οποίο έχει καταχωρηθεί . Στο αριστερό χέρι κρύβονται όλα . ..Είχε ειπωθεί ότι ο δεξιός γραφέας ας προτιμήσει να προσπαθήσει να γράψει με το αριστερό του χέρι , όσο ποιο πολύ είναι άσχημο καταγραμμένο τόσο απαίδευτο είναι ο δεξιός εγκέφαλος του. Όλα τελικά καλώς είναι να χρησιμοποιούνται γιατί ο καθένας κρύβει σημάδια τα οποία αγνοεί και αυτά φωνάζουν δες με , δες με , γίνε εφαρμοστής της κατοχής και απόλαυσε με…..

  4. ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ,ΜΝΗΜΕΣ ΞΥΠΝΟΥΝ ΕΙΤΕ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.
    ΜΙΚΡΟΣ ΑΡΙΣΤΟΧΕΙΡΑΣ, ΕΛΑ ΝΤΕ ΠΟΥ ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΓΡΑΦΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ.
    ΒΙΩΝΑ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ.
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ .
    ΤΑ ΕΜΠΛΕΞΑ ,ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΡΟΗ,ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΠΟΤΙΖΕΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΟΥ.

    1. κοίτα σύμπτωση και ο πατέρας μου ήταν αριστεροχειρίας αλλά τον αναγκάζαν να γράφει με το δεξί. Ξέρεις αυτοί που γράφουν με το αριστερό έχουν πολλά έμφυτα ταλέντα που όταν τον άλλον τον αναγκάζεις να γράφει με το χέρι το άλλο ,είναι σαν τον σταματάς . Μάλλον και εσύ έχεις . Συμφωνώ ότι με την γραφή ξυπνούνται μνήμες εκεί που δεν τις σπέρνουν , αλλά μια διαπίστωση πάντα σου ξυπνά νέες δυνατότητες . Αν και εδώ στην συνέχεια υπάρχει αντίφαση έχουμε σταματήσει να γράφουμε σκέψεις με το πληκτρολόγιο. Η ζωή είναι αντιφάσεις με φως και σκότος να εναλλάσουν την εικόνα. υπάρχει κάτι το ενδιάμεσο που πάντα σε επιβεβαίωνει.

    2. διαβάζοντας μου ήρθε ξανά κάτι , αυτό που άφησες για το νερό..κάποτε μου είχε πει ένας με την φωτιά γίνεσαι αυτοκαταστροφική και με το νερό δεν μπορούν να σε πειράξουν.
      μάλλον κάποια φωτιά είναι μαζί μου

  5. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!

    ΠΕΤΥΧΕΣ ΚΕΝΤΡΟ.ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΟΣ

    ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ,ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΜΕ

    ΚΑΤΕΒΑΖΑΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ.

    Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΗ ΚΑΘ ΟΤΙ ΜΙΚΡΟΣ

    ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

    ΜΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΤΙΣ ΕΚΘΣΕΙΣ,ΕΝΩ ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ

    ΜΟΥ ΩΡΥΟΝΤΑΝ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΜΟΝΙΜΑ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
    (ΤΟ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΑΔΑΗΣ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ.

    ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ.

    ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ

    ΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΛΕΓΑΝ ΕΙΤΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΑ

    ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ.

    ΓΙΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ,

    ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ

    ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ!

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    1. όταν γράφεις κάτι χωρίς να προλάβει να το σκεφτέι ο εγκέφαλος σου πάντα αλήθεια είναι είτε μας αρέσει είτε όχι. Ασχέτως εάν δεν το καταγράφουμε. Αλήθεια κάτι που συμβαίνει έτσι τυχαία κάτι από πίσω σε ωθεί μια αλυσίδα που θέλει να ενωθεί. Υπάρχει κάτι της που ενώνεται και χρήζει την βοήθεια του άλλου για να το διαπιστώσει. Ο ένας βοηθά τον άλλον όπως το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δύο το πρόσωπο. Ο πατέρας μου είναι υπηρήφανος για μένα αλλά πάντα , μα πάντα είναι χαμηλών τόνων. Από όσο θυμάμαι μικρή ποτέ δεν φώναζα μητέρα αλλά πατέρα.

  6. και όσο για την μάθηση στην δική μας περίπτωση λειτουργεί το να ακούμε αυτό που θα μάθουμε και όχι να το καταγράφουμε είτε με το μολύβι είτε με το πληκτρολόγιο. ΕΙκονικός και ακουστικός τύπος.
    ‘Όσο θυμάμαι το ν ΕΥ ατό μου.

  7. ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ.

    ΚΟΥΣΟΥΡΙ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΩ.

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ!

    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!

  8. EAN ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ’’’’
    ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΔΙΑΚΡΙΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ,ΕΙΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΑ?Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΑΛΛΟΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ
    ΜΙΑ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΨΕΙ,ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ.
    ΜΕ ΒΟΗΘΑΝΕ ΠΟΛΥ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΠΟΥ ΗΡΕΜΟΥΝ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΡΜΟΝΙΑ.
    ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΛΜΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΠΛΑΝΕΥΤΡΑ ΦΩΤΙΑ.
    ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΟΡΟΠΙΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ.
    ΕΑΝ ΡΙΞΟΥΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΝΕΡΟ ΘΑ ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ,
    ΘΑ ΕΑΥΤΟΑΚΥΡΩΘΟΥΜΕ ΩΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ.
    Η ΦΩΤΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙ,ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΡΟΣΙΖΕΙ.
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

  9. Όχι δεν είμαι δασκάλα μια απλή υπάλληλος είμαι. Απλά στην ελεύθερη ώρα μου , μου αρέσει να γράφω. Το θέμα με το σχολείο δεν το κατείχα η αλήθεια , μάλλον δεν μου αρέσει να ακολουθώ καλούπια . Αν και μου άρεσε να διασκεδάζω παρά να διαβάζω. Ακόμα και τώρα δεν μπορώ να διαβάσω κάτι είτε θα με πάρει ο ύπνος είτε θα σκεφτώ κάτι άλλο και θα το αφήσω. Με την φωτιά και το νερό λέγαμε χαριτολόγοντας ότι εάν ενωθούν θα βγει γη και αέρας… ;θα σου εξηγήσω πώς το εννοώ . εάν βάλεις όπως λες ή θα την σβήσεις ή θα την πυρώσεις. Γιατί να μην τα ενώσεις; Σαν ένα ηφαίστειο που η λάβα του ξεχυθεί στην θάλλασσα σίγουρα θα γίνει μια είδους βίαιης αναταραχής αλλά το αποτέλεσμα που θα προκύψει γη νέα θα γεννήσει με τον αέρα που θα εκτοξεύσει στο περιβόλο της. Οι σκέψεις μας εικόνες είναι και προσπαθούμε μερικές φορές να τις βγάλουμε προς τα έξω και άλλοτε λέξη προς λέξη να σχηματίζονται προτάσεις. Αυτά , καλήν σου μέραν.

  10. α και κάτι άλλο , ο καθένας λειτουργεί σαν φωτιά , δηλαδή πυρώμενος της φωτιάς αντηχεί την προσωπικότητά του με αυτό το στοιχείο. Πχ κάτι που σε ενοχλεί θα αντιπετιθείς. Με το νερό όμως λειτουργεί αλλιώς . Και εάν αυτό που θα σου επιτεθεί , δεν θα του αντιπετηθείς ,αλλά θα τον ωθήσεις να μπει στο ρεύμα σου και να συνεχίσει με την ροή την δική σου..
    η φωτιά πολεμά το σκοτάδι και το νερό φέρνει την αγάπη και το φως του κόσμου!
    αυτά και αυτά ήρθαν μόνα τους , απρόσκλητα..

  11. ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΚΕΦΘΗΚΑ

    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΖΩΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ

    ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ.ΠΙΟ ΝΗΦΑΛΙΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ

    ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.

    ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑ.ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ

    ΑΠΟΡΡΙΨΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑ,

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΥΦΟΣ ΜΟΥ.

    1. θέλει δύναμη να σταματήσεις κάτι που βλέπεις ότι δεν σου πάει. Και να το αλλάξεις. Να έχεις εμπιστοσύνη σε αυτά που σκέφτεσαι , γιατί πέφτεις μέσα . Για το δασκάλα , ξέρεις ήταν φιλόλογος , μάλλον έπιασε το λαδάκι της που μου έβαλε. Ξεχνώ εύκολα αλλά και το αντίστροφο θυμάμαι εύκολα. Μία φορά έχω πει στην ζωή μου δεν θέλω να θυμάμαι. Δεν το έχω ξαναπεί ,ότι περνά καιδ εν μ’ αρέσει απλά το ξεχνώ , μου πέρνει δυο μέρες και συνεχίζω.
      Είχα γράψει , “τελικά υπάρχουν μερικές φορές που έρχονται κάποια σενάρια
      που πιστεύουμε τις πλείστον τις φορές ότι όντως προς τα εκέι
      πηγαίνουν.
      αλλά όταν αυτά τα σενάρια αφορούν πρόσωπα που αγαπάμε ,

      απλά αποχωρούμε ……..
      και δεν κοιτούμε πίσω ξανά.
      ίσως λόγια να ναι , και λόγια να μένουν”
      μου έχει λείψει ο τρόπος που έγραφα , αλλά τους δρόμους τους έκλεισα , άνοιξαν καινούργοι , βέβαια , όχι ότι δεν είναι ωραίοι , αλλά πάντα κάτι λείπει.
      αυτά , τα ολίγα. Να σαι καλά..

  12. ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΑΜΑ ΑΝΤΑΜΩΝΟΥΝ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΣ
    ΧΩΡΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ. ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΟΙΗΤΡΙΑ, ΤΟ ΚΡΙΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ.
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΣΥΓΓΕΝΙΚΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΑ.

    https://youtu.be/IbsL64gGHBg

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek