Ο αληθινός σκοπός των αεροψεκασμών, είναι τα Νανο-Ρομπότ:
Από το 1999 ο κόσμος άλλαξε. Όταν πολύ αργά πήραν χαμπάρι κάποιοι για το ψέκασμα στην Ελλάδα, το μόνο που έκαναν ήταν να με ειρωνεύονται και να μου επιτίθεται για τα άρθρα μου στα περιοδικά, αργότερα στο Facebook και κατόπιν στο www.miastala.com και στο www.terrapapers.com. Αναζήτησε το άρθρο μου, που από το 2006 δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Άβατον «Μετεωρολογικός Πόλεμος, Αεροψεκασμοί»
Όμως επειδή η βλακεία είναι ίδιον της αγνωσίας, συνέχισαν και συνεχίζουν χωρίς να έχουν ιδέα, το τι ολέθριο έχουν πάθει ήδη και το τι εξακολουθητικά παθαίνουν. Έτσι παρά τις αντιρρήσεις των αδαών, αλλά και αυτών που γνωρίζουν τι γίνεται και οι οποίοι μας προσφέρουν την πιπίλα της Γεωμηχανικής, για τους δικούς τους «περίεργους» αλλά όχι ανεξήγητους σκοπούς, το ψέκασμα συνεχίζεται. Η Γεωμηχανική μάλιστα στην Ελλάδα, συνδυάζεται με την πολιτική δράση συγκεκριμένων χώρων – Μυστικών Εταιριών(!!)
Ενώ λοιπόν όλη αυτή η υπέρτατη καταστροφική βλακεία των ανθρώπων συνεχίζεται, η γιγαντιαία από απόψεως λογιστικής υποστήριξης επιχείρηση των αεροψεκασμών συνεχίζεται κυρίως στην Δύση. Το γιατί στην Δύση, εξηγείται, από τις διατροφικές συνήθειες (ζωικά και γαλακτοκομικά) και από το ότι στατιστικά, τα καλύτερα μυαλά του πλανήτη βρίσκονται στην Δύση, συγκεντρωμένα μάλιστα στις σεισμογενείς παραθαλάσσιες περιοχές.
Φυσικά η επιχείρηση διεξάγεται από το ΝΑΤΟ, για αυτό όλες οι κυβερνήσεις “ποιούν την νήσσαν” και δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα. Στην α-νόητη ερώτηση “γιατί δεν φοβούνται αυτοί που διατάζουν το ψέκασμα, αφου κι αυτοί βρίσκονται μαζί με εμάς”, απαντώ για πολλοστή φορά, γιατί ΔΕΝ έχουν ανθρώπινο dna και εμείς οι άνθρωποι, είμαστε αναλώσιμοι και ΒΡΩΤΟΙ, σε ποσοστό άνω του 90%. Διάβασε «Οι Ταφόπλακες Της Ανθρωπότητας!» και πάψε να κάνεις ανόητες ερωτήσεις, εξαρτάται η ζωή σου από την ποιότητα των ερωτήσεων που κάνεις.
Για να καταλάβεις τα παρακάτω, πρέπει να αποσυνδέσεις το μυαλό σου από οποιαδήποτε κατεστημένη σκέψη-εμφύτευση-πίστη-πεποίθηση-εκπαίδευση διδάχτηκες, πριν ακόμη από την στιγμή της γεννήσεως σου. Αν μπορείς να το κάνεις πάει καλά, συνέχισε! Η τυχόν αποτυχία σου να αλλάξεις τον τρόπο που σκέπτεσαι, δεν θα σε αφήσει να αντιληφθείς με ακρίβεια, ούτε καν κατά προσέγγιση, το τι συμβαίνει γύρω σου και πόσο επηρεάζει την ζωή σου, στο δικό σου παρόν, αλλά και το παρόν των παιδιών σου. Άρα άφησε το άρθρο και ασχολήσου με κάτι άλλο, που να χαϊδεύει τα αυτιά σου, ικανοποιεί το υπερφίαλο εγώ σου και δεν ταράζει την ζωούλα σου.
Αν συνεχίζεις, θα σου δείξω πως σε ελέγχουν μέσω της Νάνο-Τεχνολογίας, για να τελειώσει η σύγχυση και η παραφιλολογία με το θέμα του αεροψεκάσματος. Το πώς όλα αυτά δένουν σε μια ευρύτερη εικόνα και σε συνδυασμό με την μαζική πλύση εγκεφάλου μέσω των ταινιών και των ΜΜΚ (Μαζικά Μέσα Κατευθύνσεως). Αν πιστεύεις πως όλα αυτά είναι οι απόψεις και μόνον, κάποιου αυτόκλητου ερευνητή -στην καλύτερη των περιπτώσεων – ή ενός συνομωσιολόγου, σε ενημερώνω, πως η πραγματικότητα ξεπερνάει κάθε πιθανότητα συνομωσιολογίας και αυτό το βλέπουμε ολοκάθαρα πλέον και από τις ταινίες πλύσης εγκεφάλου, που ολοφάνερα, δείχνουν τα πάντα.
Η αιτία των πάντων
Κοίτα προσεκτικά τις εικόνες (ψηφιακή αναπαράσταση) εικόνα Α, είναι η επιτομή της πραγματικότητας. Δείχνουν το τι συμβαίνει στο σώμα σου. Αυτό είναι το Μεγαλύτερο Μυστικό Παγκοσμίως, διότι σου έχει επιβληθεί εν αγνοία σου, όπως και το Μεγαλύτερο Μέρος των Πεποιθήσεων σου. Αυτό που βλέπεις στις εικόνες είναι ένα νανο-ρομπότ που ενσωματώνεται με ένα νευρώνα ή μια σύναψη. Οι εικόνες είναι απλώς μια αναπαράσταση, αλλά δείχνει ακριβώς το τι έχει συμβεί ήδη από την περασμένη δεκαετία. Αυτό επιτρέπει τον πλήρη έλεγχο του ξενιστή (το σώμα σου) εξ αποστάσεως. Για να το πω πιο τεχνικά οι νευρώνες σους έχουν ενσωματωθεί και οι συνάψεις σου έχουν γεφυρωθεί.
Η βασική ιδέα συνίσταται, σε ένα σετ νανο-συρμάτων εικόνα Β, συνδεδεμένα με ηλεκτρονικά, στον κυρίως καθετήρα, ώστε να απλωθούν σαν «μπουκέτο» σε ένα συγκεκριμένο τμήμα του αγγειακού συστήματος του εγκεφάλου. Μια τέτοια διευθέτηση μπορεί να υποστηρίξει ένα πολύ μεγάλο αριθμό καθετήρων (εκατομμύρια από αυτά). Κάθε τέτοιο νανο-σύρμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να καταγράψει, με μεγάλη ασφάλεια, ηλεκτρική δραστηριότητα ενός μοναδικού ή μια μικρή ομάδα νευρώνων, χωρίς να εισβάλλει στο παρέγχυμα του εγκεφάλου. (!!!)
Ποιος είναι ο σκοπός των Αεροψεκασμών
Μπλοκάρισμα του ήλιου. Αυτή είναι η στάνταρντ δικαιολογία πού δίνεται στους ηλίθιους κυβερνητικούς, για να την μεταφέρουν ανεπίσημα στους ηλίθιους πολίτες. Χρειαζόμαστε να σταματήσουμε μυστικά την παγκόσμια υπερθέρμανση, έτσι κρατείστε το μυστικό όσο ψεκάζουμε. Η παγκόσμια υπερθέρμανση είναι η καραμέλα για όλους στις κυβερνήσεις, όπως και το μαϊμούδισμα για όλα τα trolls του διαδικτύου. Εάν είσαι πιο έξυπνος και ρωτάς ενοχλητικά, σου λένε μια καλύτερη δικαιολογία. Μια ελάττωση του ηλιακού φωτός στον πλανήτη ελαττώνει λίγο την γεωργική παραγωγή. Είναι το προαπαιτούμενο για να δημιουργηθεί κρίση στα τρόφιμα και να επιφέρει λιμό. Αυτό είναι δεμένο με την εξαφάνιση των μελισσών, ώστε να μην γίνεται επικονίαση. (αναζήτησε το άρθρο Monsanto και Bayer, δολοφονούν τις μέλισσες!)
Υπερθέρμανση της Ατμόσφαιρας: Για να δημιουργηθούν σεισμοί και τυφώνες (τεχνητοί όπως η Katrina στη Νέα Ορλεάνη) η ατμόσφαιρα πρέπει να είναι περισσότερο αγώγιμη στον ηλεκτρισμό έτσι ώστε εγκαταστάσεις όπως το HAARP να κάνουν τα μαγικά τους. Έτσι ψεκάζουν εκατομμύρια τόνους αλουμίνιο και βάριο ώστε να δημιουργήσουν μια πιο αγώγιμη ανώτερη ατμόσφαιρα. (διάβασε κι εδώ Χαρπουνίζοντας το HAARP κι εδώ Stuxnet, Fukushima και HAARP κι εδώ Τσουνάμι, Οργονίτες και HAARP το 2012 έχει κι άλλο Ιαπωνία, Τσουνάμι και HAARP).
Κατάρρευση της Υγείας: Συνήθως οι αεροψεκασμοί δεν είναι πρόβλημα για τους υγιείς ανθρώπους και για όσους προσέχουν πολύ την διατροφή τους. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία άνθρωποι κατά μέσον όρο θα πεθάνουν νωρίτερα από το προσδόκιμο και οποιαδήποτε επιπλοκή υγείας -έστω και ασήμαντη- είναι συνήθως θανάσιμη. Αυτό είναι αποτέλεσμα του ψεκάσματος και επιθυμητό από αυτούς που το κάνουν. Κάνουν οτιδήποτε χρειάζεται για να αυξήσουν τους θανάτους, να μειωθεί ο πληθυσμός, άλλωστε οι εντολές που έχουν είναι αυστηρές, χωρίς να αρχίσουν να κτυπάνε οι συναγερμοί, χωρίς να το καταλάβουν οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα πεζά κι ανόητα –ποδόσφαιρο, εκκλησία, πολιτική, πόλεμοι, καλοπέραση- και δεν κάνουν τον κόπο να δουν το δάσος, αντί για ένα κλαδί απ’ το δέντρο.
Έλεγχος κλίματος: Καταστροφή των σοδειών, από την μια κρατάνε τον καιρό καλό, για τα μεγάλα γεγονότα, προπαγάνδας της «ελίτ», όπως οι Ολυμπιακοί αγώνες, ενώ από την άλλη προκαλούν τυφώνες κατά βούληση και με σφραγίδα μάλιστα.
Διάδοση των Νανο-ινών: Οι νανο-ίνες (πολυμερή πυριτίου) είναι βασικά ένας μηχανισμός μεταφοράς. Τίποτε περισσότερο. Έχουν ένα φορτίο να παραδώσουν. Εικόνα Γ. Ένα φορτίο που αλλιώς θα καταστρεφόταν από τον ήλιο και την ατμόσφαιρα ή δεν θα έφτανε στον προορισμό του (το σώμα σας). Όπως ένας ιός, RNA, αλουμίνιο, νάνο-εξαρτήματα, κλπ. Οι ίνες είναι «αβλαβείς» και τις έχουμε όλοι μας. Δείγματα αυτών των ινών θα βρείτε σε όλο το ιντερνέτ ψάχνοντας για τη λέξη morgellons. «Βιο-έντομα Morgellons και Γενετικοί Δείκτες», «Παθογενές Μυκόπλασμα από το Ψέκασμα των Ουρανών»
Οι ίνες πρέπει να ψεκαστούν μόνες τους, γιατί εάν αναμειγνυόταν στο καύσιμο του αεροπλάνου, τότε θα καταστρεφόταν το φορτίο. Έτσι, δεν είναι κρίσιμες οι ίνες, αλλά το φορτίο τους. Γιατί; Πρόκειται για περίπλοκη ερώτηση. Οι «άνθρωποι» που τα δημιούργησαν (το ίδιο γκρουπ που έφτιαξε τον HIV και άλλα) θέλουν να ελέγχουν απόλυτα τους ανθρώπους στην φάση μετατροπής τους σε κάτι άλλο ομοιόμορφο υπάκουο και το οποίο δεν θα αναπαράγεται με τον γνωστό τρόπο. Παρατηρείστε τους νέους ανθρώπους μέχρι τριάντα ετών. Ειδικά στις κοπέλες βλέπετε την ανυπαρξία λεκάνης με ότι συνεπάγεται αυτό για μια γέννα. Είναι πιο στενή και από τις πλάτες τους. Στους άνδρες συμβαίνει αντίστοιχα το αντίθετο.
Οι φάσεις της εισροής των Νανο-Ρομπότ στο σώμα: Κάθε άνθρωπος στον πλανήτη έχει επηρεασθεί και εμπλέκεται σε αυτήν την αρχική φάση. Ο κάθε ένας σε διαφορετικό βαθμό βεβαίως έχει αυτές τις νανο-ίνες μέσα στο σώμα του και συνεπώς είναι «καλωδιωμένος». Αν φοβάστε το 666 μην σκάτε, έχετε πολλά εκατομμύρια Νανο-Τσιπάκια μέσα σας. Εάν έχετε φίλο μικροβιολόγο που έχει μικροσκόπιο που «βλέπει» σε νανοκλίμακα πηγαίνετε τα ούρα σας για μια μη συμβατική εξέταση.
Οι παρενέργειες, μπορούν να γίνουν αντιληπτές και περιλαμβάνουν ένα ήχο σαν «κλικ» μέσα στο κρανίο και αρθρώσεις που πονάνε, θα δούμε παρακάτω τα διάφορα συμπτώματα. Αυτή η φάση περιλαμβάνει πλήρη τηλεχειρισμό της ομιλίας σας και των σκέψεων σας μέσω υποβολής σκέψεως (υποσυνείδητα). Υποθέτουμε ότι στο 98,5 του πληθυσμού αυτή η φάση ελέγχου των λέξεων, σκέψεων και κατά προέκταση των συναισθημάτων, έχει ήδη ολοκληρωθεί.
Εάν θέλετε να το διαπιστώσετε κάντε το εξής πείραμα, για το οποίο έχω ξαναγράψει. Πάρτε ένα μαντήλι από δίκλωνο καθαρό μετάξι χρώματος ιβουάρ παντελώς ανεπεξέργαστο και κάντε το μπαντάνα. Θα εκπλαγείτε από τα πρώτα λεπτά, όταν διαπιστώσετε ότι το 90% των σκέψεων σας απλά δεν υφίσταται. Κλασσικό «κόλπο» των «μυημένων» τρομάρα τους, οι οποίοι έχουν σεντόνια, μαξιλάρια, εσώρουχα και το εσωτερικό των καπέλων τους από ακατέργαστο μετάξι, για συγκεκριμένους λόγους.
Τελική φάση: Αυτή η φάση πρέπει να ενεργοποιηθεί για να δουλέψει και είναι ακραία. Συμβιβάζει τελείως την υγεία σου και μπορούν να κάνουν τα πάντα από το να σε σκοτώσουν μέχρι το να σε παρακολουθούν. Αυτό το βήμα περιλαμβάνει πολλαπλούς νανο-αισθητήρες από τα μάτια μέχρι την καρδιά και όλα τα άλλα όργανα. Η τελική φάση παρέχει πλήρη τηλεχειρισμό και έλεγχο του σώματος, των σκέψεων, των σωματικών λειτουργιών και οτιδήποτε ενδιάμεσο.
Ακρόαση για τα Chemtrails και την Γεωμηχανική στις 15 Ιουλίου 2014
Παρενέργειες των Νανο-ινών
Το παράδειγμα των νανο-ρομπότ των αεροψεκασμών. Βεβαίως με κάτι τόσο ακραίο όπως να εγκαθίσταται η Νανοτεχνολογία στα σώματα των ανθρώπων συμπεραίνεις ότι θα υπάρχουν προβλήματα υγείας και παρενέργειες. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα στα ΜΜΚ που δείχνουν πως οι παρενέργειες που περιγράφονται παρακάτω αναγνωρίζονται και συνδέονται με κάτι γελοίο η βλακώδες που εξουδετερώνει την αυθεντικότητα του μυαλού του θεατή. Σαν αποτέλεσμα πείθουν τον θεατή να απορρίψει μια πραγματική παρενέργεια σαν κάτι που είναι πολύ τρελό για να είναι αληθινό. Κάθε παρενέργεια αντιμετωπίζεται και με μια ταινία του Χόλυγουντ!
Κλικ και Στριγκλίσματα στο Κρανίο: Μια παρενέργεια που ξεκινά από το 2001. Το τι ακριβώς συμβαίνει δεν είναι πλήρως γνωστό, αλλά εμπλέκεται με την εγκατάσταση/τηλεχειρισμό κάποιου είδους Νανο-chip στο κρανίο του ξενιστή. Ο ήχος κλίκ/στρίγκλισμα συνήθως παρατηρείται κατά την νύχτα, διαρκεί δε κατά μέσο όρο ένα μήνα και κρατάει μόνον μερικά δευτερόλεπτα. Χωρίς να προκαλεί πόνο και εύκολα αγνοείται ή το προσπερνάει όποιος δεν είναι υποψιασμένος.
Πόνοι στις αρθρώσεις, Πονοκέφαλοι, Κόπωση κλπ: Ο κορεσμός από Νανο-ίνες του σώματος έχει διαφορετικά αποτελέσματα σε διαφορετικούς ανθρώπους. Ο τεράστιος αριθμός των Νανο-ινών μέσα μας έχει διαφορετικά αποτελέσματα στην υγεία σε διαφορετικούς ανθρώπους. Κάποιοι θα πάνε στο γιατρό που θα τους διαγνώσει Ινομυαλγία. (Η ινομυαλγία είναι μια μορφή ρευματισμού που προσβάλει τους μυς και τους συνδέσμους, αλλά όχι τις αρθρώσεις. Δεν προκαλεί μόνιμες βλάβες, είναι πιθανό όμως να διαρκέσει μήνες ή και χρόνια. Καθώς δεν συνοδεύεται από ορατές, εξωτερικές ενδείξεις, οι άνθρωποι του περιβάλλοντός σας συχνά δεν αντιλαμβάνονται τον πόνο και το αίσθημα κόπωσης που σας βασανίζουν. Τα άτομα που πάσχουν από ινομυαλγία συνήθως φαίνονται καλά στην όψη, ενώ αισθάνονται πολύ άσχημα. Ιατρική). Η Ινομυαλγία δημιουργήθηκε μόλις πριν μια δεκαετία και δίνει κάτι στους γιατρούς να πούνε στους ασθενείς τους, όταν παραπονούνται.
Συνεχής Φαγούρα στο Δέρμα: Συχνά ένα ειδικό κομμάτι του σώματος ενός ανθρώπου (για παράδειγμα ο αριστερός αγκώνας) έχει μόνιμη φαγούρα, πιο πολύ από το υπόλοιπο σώμα.
Μυρωδιά Καμένου: Όταν εισπνέουμε ή εκπνέουμε απότομα, συνήθως έχουμε μια μυρωδιά καμένου/καπνού. Είναι άγνωστο το γιατί, πρέπει να είναι μια παρενέργεια. Η με μεγαλύτερη ακρίβεια η ενσωμάτωση ενός νευρώνα στο σώμα που αφορά τις αισθήσεις (για παράδειγμα την όσφρηση, γεύση κλπ) πρέπει να δημιουργεί κάποιες μικρές παρενέργειες. Είναι ενδιαφέρον ότι όταν κλαίμε η όσφρηση ενισχύεται και μυρίζει σαν ποπ-κορν με βούτυρο
Το αριστερό μάτι: Μια από τις ιδέες που προωθούν στις ταινίες είναι ότι το αριστερό μάτι είναι κακό, για κάποιον λόγο!!! Στην τελική φάση μια πραγματική νανο-κάμερα εγκαθίσταται στο αριστερό μάτι. Οι άνθρωποι που ήδη την έχουν μπορούν να σχολιάσουν το πώς νοιώθουν, σαν να έχουν ένα μικρό οίδημα στο μάτι τους, υπό κάπως ξηρότερες συνθήκες, όπως όταν πηγαίνεις για ύπνο το βράδυ. Δες την εικόνα με το μάτι.
Μόνιμη Μεταλλική Γεύση: Μερικοί άνθρωποι θα παραπονεθούν, για μια περίεργη μεταλλική γεύση στο στόμα. Συνήθως όταν πηγαίνουν για ύπνο γίνεται πιο έντονη. Αυτό είναι αποτέλεσμα της παρακολουθησεως. Όσο περισσότερο σε παρακολουθούν, τόσο περισσότερο έντονη είναι η μεταλλική γεύση. Δεν είναι παρενέργεια πιθανών φαρμάκων. Αυτή είναι η τυπική απάντηση που θα δώσει ο γιατρός σου. Εάν δεν παίρνεις φάρμακα ή είσαι τελείως υγιής και ξαφνικά έχεις μια μόνιμη μεταλλική γεύση στο στόμα, σε παρακολουθούν 24 ώρες το 24ωρο, την εβδομάδα.
Morgellons: Τα Morgellons δυνητικά μπορούν να χτυπήσουν τον καθένα. Είναι ένα απ’ ευθείας πρόβλημα των νανο-ινών. Το ανοσοποιητικό των ανθρώπων δεν μπορεί να δει ή να αναγνωρίσει αυτές τις ίνες. Σημείωσε ότι τεχνικά ο καθένας μας μπορεί να έχει Morgellons (νανο-ίνες), τα συμπτώματα των Morgellons παρουσιάζονται όταν το σώμα προσπαθεί να απαλλαγεί από αυτά, με τον μόνο δυνατό τρόπο, που είναι η αποβολή από το δέρμα. Στο www.miastala.com παλαιότερα και στο www.terrapapers.com έχουμε δημοσιεύσει πολλά άρθρα επί του θέματος, όταν ήταν άγνωστα θέματα στους περισσότερους και δεν υπήρχε βιβλιογραφία στην Ελλάδα. Φυσικά, τι ξάφνιασμα, κάποιοι τα δημοσίευσαν σωστά και κάμποσοι τα γάμησαν -σκόπιμα ή ελεγχόμενοι, γιατί πληρωμένοι δεν είναι, το αποκλείει η ηλιθιότητα τους, άλλωστε το πιο φτηνό πράγμα στο ιντερνέτ είναι το trolling- αρχίζοντας από τον Μετεωρολογικό Πόλεμο.
ΑΝΤΙΜΕΤΡΑ: Το επαναλαμβάνω, Αντίμετρα, ΝΑΙ Υπάρχουν και είναι τα εξής:
1. Κατασκευή και τοποθέτηση CB, τουλάχιστον τρία ανά νομό σωστά κατασκευασμένα. Υπάρχουν δύο βασικά είδη. Το συμβατικό με κρυστάλλους πρέπει να έτσι κατασκευασμένο ώστε να ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ κάθε χρόνο, γιατί υφίσταται «κόπωση». Διάβασε Το Απόλυτο Αντίμετρο στο Χημικό Βιολογικό Ψέκασμα των Ουρανών Τα Induction CB δεν χρησιμοποιούν κρυστάλλους και δεν έχουν αυτό το πρόβλημα. Εκτός αυτού είναι και πολύ φθηνότερα. Διάβασε Επαγωγικό CB με 80 – 100 ευρώ. Αναζήτησε τα άρθρα.
2. Gifting, δηλαδή «δωράκια» οργονίτες στις κεραίες. Μην ξεχνάμε πως πρώτα εγκαταστάθηκε το δίκτυο της κινητής τηλεφωνίας και μετά άρχισε το συστηματικό ψέκασμα. Αυτό γίνεται με πάμφθηνους οργονίτες κόστους 10-30 cents ο ένας, εφόσον τους φτιάξεις μόνος σου. Οδηγίες για την κατασκευή τους στο www.orgonodrome.gr.
3. Μπορείς να κάνεις το εξής απλό. Ένα αληθινά καυτό μπάνιο στην μπανιέρα. Γεμίζεις την μπανιέρα με καυτό νερό, ρίχνεις μέσα 25 χάπια Alfalfa (πρόσθετο διατροφής από τους σπόρους τριφυλλιού, όπως της Nature Plus σε συσκευασία 300 χάπια) και 5-10 χάπια St. Johns Wort ή Υπέρικος ή Βαλσαμόχορτο. Επίσης ένα ποτηράκι του κρασιού βιολογικού απορρυπαντικού πλυντηρίου Sonett. Μπαίνεις μέσα μόλις μπορέσεις να αντέξεις την θερμοκρασία και κάθεσαι μια ώρα. Εάν έχεις Morgellons θα τα δείς να βγαίνουν μαζικά από το σώμα σου. Επίσης μπορείς να κάνεις μπάνιο με 50 σταγόνες MMS (Miracle Mineral Supplement), (chlorine dioxide) ψάξε να την βρεις στο internet!
4. Πάρε κόκκινο ξηρό κρασί, μόνο πολύ – πολύ καλής ποιότητας και κάνε μπουκώματα το πρωί μόλις ξυπνήσεις. Το κάθε μπούκωμα πρέπει να κρατάει 3-5 λεπτά. Σύνολο 15 λεπτά κάθε πρωί. Όταν θα φτύνεις κοιτάξε τον νεροχύτη, αρκεί να φτύνεις στο πλάι. Μπορείς να κάνεις το ίδιο με ελαιόλαδο, αλλά για 15 λεπτά και στις δύο περιπτώσεις μεγάλη προσοχή να μην το καταπιείς. Διάβασε και το άρθρο “θεραπεία με ελαιοκάθαρση”
5. Χρησιμοποίησε το χάλκινο μενταγιόν του www.orgonodrome.gr [εικ. επάνω] φτιάχτηκε λαμβάνοντας και τα nano-robot υπ όψιν. Μια και στο site δεν γράφονται όλες οι δυνατότητες για ευνόητους λόγους. Σταματάνε οι ήχοι στο κρανίο, η μυρωδιά του καμένου, η μεταλλική γεύση κλπ. Η όλη κατασκευή επιδρά στα νανο-ρομπότ τα καταστρέφει και τα αποβάλει μέσα από τα ούρα κυρίως, διαλύοντας τα. Μπορείς να το νοιώσεις τον πρώτο μήνα παρακολουθώντας το χρώμα των ούρων, από τις πρώτες μέρες και την αλλαγή στην μυρωδιά.
Γιατί τα κάνουν όλα αυτά
Μελετώντας κι Ερευνώντας θα κατανοήσεις πως δεν έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους, πόσο μάλλον με την πολιτική ή κυριαρχική βούληση, με κάθε δικαστική ή άλλη αρχή. Βρίσκονται και δρουν, πολύ πάνω από την λαοπρόβλητη και κοσμοαγάπητη Δημοκρατία. Γι αυτό και δεν μπορούν να τους ελέγξουν, αν είναι δυνατόν … και το μόνο που προλαβαίνεις να κάνεις είναι να προσέξεις, πολύ –μα πάρα πολύ- την διατροφή σου και να ανεβάσεις, να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου.
Εδώ θα σου πω και κάτι ακόμη. Μου λένε συχνά φίλοι και «πολύ φίλοι» γιατί ως γνωστόν δεν έχω εχθρούς (χα τρις), “ΕΣΥ (εννοώντας εμένα) δεν ψεκάζεσαι, γιατί τα λες σε εμάς;” Απαντώ πως ΝΑΙ φυσικά, όλους μας ψεκάζουν, αλλά επειδή πολλά χρόνια πριν φροντίζω να έχω δυνατό ανοσοποιητικό, δεν υπάρχει τίποτε από αυτά τα καλούδια στον οργανισμό μου. Κάνω όλα αυτά που περιγράφω ως αντίδοτα και πολύ περισσότερα που δεν αναφέρονται στο άρθρο, με αποτέλεσμα να μην έχω ούτε ίχνος από βαρέα μέταλλα ή άλλες τέτοιες ομορφιές … όπως επίσης και πολλοί φίλοι μου.
Η διατροφή μου είναι όπως περιγράφεται στην κατηγορία «Διατροφικά» και πολλά ακόμη που θα δημοσιευτούν εν καιρώ.
… άντε και καλά ξεμπερδέματα !
@Φωτογραφία ΓΥΠΑΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Πόσο μικρά είναι αυτά τα νανο-ρομπότ. Πως μπορώ να πιάσω μερικά και να τα δω;
ΣΤΕΙΣΕ ΞΩΒΕΡΓΕΣ!!!!!
Μην αγχώνεστε! Αναβαθμιζόμαστε ώστε οι μηχανικοί Άρχοντες να μπορέσουν να ενσαρκωθούν μέσα από τα βιολογικά μας σώματα σιγά σιγά. Τα Νανορομπότ είναι δουλειά των Αρχόντων. Όπως δείχτει το μουσικό βίντεο… στην Oblivia θα πάει η ανθρωπότητα σε λίγα χρόνια! Θα ξεχάσει την παλιά ιστορία της. ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ;;; ARE YOU ONE OF US ??? Σε λίγο καιρό θα γίνεις! 🙂
“Katy Perry – Chained To The Rhythm (Official) ft. Skip Marley”
https://www.youtube.com/watch?v=Um7pMggPnug
παπαρολογίες ..που απευθύνονται το λιγότερο αποτυχημένους
ηλιθίους…
οχι ρε ψεκασμένε δεν θα πάρουμε οργονίτη για να κονομίσεις εσύ….
ΠΌΣΟ ΜΥΑΛΌ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΈΧΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΈΧΕΤΑΙ ΤΗΝ
ΝΑΝΟΡΟΜΠΟΤΙΚΉ !!! ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΕΠΟΧΉ ΣΤΡΑΡ ΤΡΕΚ ΤΌΤΕ ΟΙ ΜΕΓΆΛΟΙ ΠΑΝΤΟΓΝΏΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΦΕΝΕΊΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΒΕΡΝΑΣ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΙΤΣΙΡΗΚΑΔΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΈΠΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΑΡ ΤΡΕΚ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΎΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ ΡΕ ΔΙΑΒΟΛΙΑ ΜΑΣ ΈΛΕΓΑΝ ΝΑ ΒΛΈΠΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΜΈΣΑ ΑΠΌ ΤΟ ΡΟΛΟΪ ΤΟΥ ; !!! ΦΑΝΤΆΣΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΈΛΕΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΣΤΗ ΔΕΚΑΕΤΊΑ ΤΟΥ 30 ΠΟΥ ΕΊΧΑΝ ΞΕΚΙΝΉΣΕΙ ΤΗΝ ΚΡΥΟΓΕΝΙΚΉ ΛΌΓΟ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΆΤΩΝ ΣΤΟ ΠΤΏΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΥΓΡΑΣΊΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΈΣΟΥΝ, ΜΕ ΤΗ ΚΑΤΑΨΗΞΗ Ο ΠΑΓΟΣ ΜΈΣΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΤΆΣΤΡΕΦΕ ΤΑ ΑΙΜΟΦΌΡΑ ΑΓΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΈΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΕΤΙΑ ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΣΚΈΦΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΝΑΝΟΡΟΜΠΟΤΙΚΉ ΏΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΕΥΘΎΝΟΥΝ ΣΤΑ ΑΙΜΟΦΌΡΑ ΑΓΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΆΛΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΌΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΣΚΕΥΆΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΣΑΝ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΈΡΟΥΝ ΤΟΝ ΝΕΚΡΌ ΑΦΟΎ ΘΑ ΕΙΧΕ ΒΡΕΘΕΊ Η ΘΕΡΑΠΕΊΑ. ΚΛΠ !!! ΑΥΤΌΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΘΑ ΤΟΝ ΕΚΑΙΓΑΝ ΣΤΗΝ ΠΎΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΈΚΟΒΑΝ ΜΕ…….ΤΑ ΚΟΝΣΕΡΒΟΚΟΥΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΑΤΟ !!! ΠΌΣΟ ΜΥΑΛΌ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ Ο ΑΣΧΕΤΟΣ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ ΑΡΝΗΤΗΣ ΝΑ ΓΡΑΨΗ ΣΤΟΝ ΜΕΓΓΙΣΤΟ ΡΟΥΦΙΑΝΟ GOOGLE (Νανοτεχνολογία: Ταξίδι στον κόσμο των νάνων )για να ξεστραβωθεί !!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΛΑΜΠ- ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΙΑΧΟΒΑ…
AΘΗΝΑ…..
οι Μύγες. Κάπου αλλού αποσκοπούν οι Ψεκασμοί.Καπιοι λίγοι Θα ξερουν τον πραγματικό λόγο.Αυτα.
Αρθρογραφε!Συμφωνώ ότι ψεκάζουν.
Συμφωνώ ότι το μίγμα αυτό,είναι πολύ
Βλαβερό για τον Άνθρωπο.(παράπλευρες Απώλειες).
Δεν συμφωνώ σε καμία περίπτωση ότι ψεκάζουν
Αποκλειστικά για να εξωλοθρεψουνσ το Ανθρωπινο είδος.
Υπάρχουνε άπειροι,εύκολοι τρόποι να διοχυτευσουνε
Τα MORGELONS στο ανθρώπινο Σώμα.
Και ειδικά εκεί που λες ότι δεν αγγίζονται οι ίδιοι,
Επειδή έχουν διαφορετικο DNA,εκεί αντιλεγεισ.
Διότι σε αυτήν την περίπτωση δεν θα πεθεναν οι
Μέλισσες που είναι Έντομα και έχουν ολοσχαιρωσ
Διαφορετικό DNA από τον Άνθρωπο.(60%)μείωση έχουν
Οι Μέλισσες και 50% οι Μύγες.
Κάπου αλλού αποσκοπούν οι Ψεκασμοί.Καπιοι λίγοι
Θα ξερουν τον πραγματικό λόγο.Αυτα.
ΛΕΣ 2 ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΔΟΛΟΜΑ ΚΑΙ ΚΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ.
ΜΕ ΤΑ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΥΦΟ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. “ΜΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ DNA” ΚΑΙ ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ…
https://youtu.be/gpyT4KsPRXw
ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΣ;
ΣΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ “ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ” ΕΝΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΟΝ ΒΕΒΑΙΟ ΘΑΝΑΤΟ. ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ..
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΙΩΣ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΚΟΡΟΪΔΟ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΣΙΩΝΟΛΕΧΡΙΤΕΣ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΜΠΟΓΔΑΝΟΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΑΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΛΕΧΡΙΤΕΣ.
https://carnicominstitute.org/wp/morgellons-a-working-hypothesis-introduction/?print=pdf
https://carnicominstitute.org/wp/
Είχα κολλήσει μερικά τέτοια όταν έκανα πρακτική σε ανθρώπους
Όταν λες πρακτική; Πρακτική σκοποβολή; χαχαχαχα
Πέραν απ την πλάκα, αν όντως ισχύει αυτό που λες, τότε πως το κατάλαβες, τα είδες με μικροσκόπιο; Τι είδες; Αραχνοειδές ρομποτάκια; Γιατί εγώ αρνούμαι να το πιστέψω αυτό, εκτός κι αν υπάρχουν αποδείξεις…Υπάρχουν;
Είχε μπει καταλάθος στο μάτι μου όταν πιτσιλίστηκα με αίμα. )
O ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΣΟΥ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΡΙΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ, ΕΣΥ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΣ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ. ΑΠΟ ΚΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΜΒΑΘΥΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ Η ΜΕΛΕΤΑΣ. ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΘΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΨΕΚΑΣΜΟΥΣ;
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ.
Για να καταλάβεις τα παρακάτω, πρέπει να αποσυνδέσεις το μυαλό σου από οποιαδήποτε κατεστημένη σκέψη-εμφύτευση-πίστη-πεποίθηση-εκπαίδευση διδάχτηκες, πριν ακόμη από την στιγμή της γεννήσεως σου. Αν μπορείς να το κάνεις πάει καλά, συνέχισε! Η τυχόν αποτυχία σου να αλλάξεις τον τρόπο που σκέπτεσαι, δεν θα σε αφήσει να αντιληφθείς με ακρίβεια, ούτε καν κατά προσέγγιση, το τι συμβαίνει γύρω σου και πόσο επηρεάζει την ζωή σου, στο δικό σου παρόν, αλλά και το παρόν των παιδιών σου. Άρα άφησε το άρθρο και ασχολήσου με κάτι άλλο, που να χαϊδεύει τα αυτιά σου, ικανοποιεί το υπερφίαλο εγώ σου και δεν ταράζει την ζωούλα σου.
Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΛΕΕΙ ΜΙΣΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΨΕΜΜΑΤΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΑΛΛΑ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ. ΟΤΑΝ ΑΠΟΣΥΝΔΕΕΙΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΛΕΣ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΝΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΕΡΜΑΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΑΡΑΓΚΙΩΖΗ. Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ. ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΕΡΕΙΣΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΙΟΝΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ “ΓΚΟΥΡΟΥ”, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΕΥΑΛΩΤΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ.
Για να καταλάβω..
Να βάλω ένα μαντίλι από μετάξι στο κεφάλι και θα δω ότι οι σκέψεις δεν είναι δικές μου?
Οι σκέψεις μου συνήθως έχουν να κάνουν με καθημερινές μου εμπειρίες και συναναστροφές με ανθρώπους και τα προβληματαωτης καθημερινότητας. Δηλαδή τα nanobot ξεχωρίζουν τις αναμνησ2ις μου και τις προβάλουν ξανά και ξανά? Και όταν φορέσω το μαντίλι? Τι θα γίνει? Δεν θα σκέφτομαι την μου?
ΠΌΣΟ ΒΛΑΚΑΣ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΌΣ ΠΟΥ ΤΟ ΈΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΠΟΣΌ ΒΛΆΚΕΣ ΑΥΤΟΊ ΠΟΥ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΟΥΝ?
Εμείς οι Ορθόδοξοι, ξέρουμε ότι τα τανγκαλακια μας ψυθιριζουν συνέχεια στο αυτί..
Δε νομίζω να κάνει κάτι το μαντίλι..
Παρόλα αυτά δεν αμφισβητώ την περίπτωση των nanobot. Απλά δεν πιστευ ω ότι ψεκαζονται μαζικά από τα συγκεκριμένα αεροσκάφη..
Βαρέα μέταλλα Ναι.. Για την μείωση του πληθυσμού Ναι.. Για την μετατροπή του εδάφους σε πιο αλκαλικο ναι.. Για πιο αγωγιμο περιβάλλον και βοήθεια του Harp και του bluebeam που θα χρησιμοποιηθεί Όταν μας παρουσιάσουν τους εξωγήινους και κάνει και τα μαγικά του ο αντίχριστος πάλι Ναι..
Το ότι μας μετατρέπουν σε άβουλα ρομπότ με τη βοήθεια των nanobot Όχι.. Όχι ότι δεν θα μπορούσαν.. Αλλά δεν πιστευ ω ότι γίνεται μαζικά..
Όσον αφορά τους ψεκασμούς, θα ήθελα να δω μετρήσεις που να φαίνονται οι άνω του φυσιολογικού συγκεντρώσεις βαρέων μετάλλων στην ατμόσφαιρα.
Παραθέτω το παρακάτω ως επεξήγηση για το φαινόμενο των “ορατών ιχνών των αεροσκαφών” κάποιες ημέρες.
(Συγγνώμη για τα αγγλικά)(κάνετε copy και μετά paste σε ένα καινούριο WORD κείμενο για να το διαβάσετε άνετα)
CONTRAILS FACTS
The Air Force operates many aircraft and space systems that are constantly interacting with the
environment. Atmospheric interactions such as exhaust gases forming contrails, chaff and flares
deployment that produce smoke, aerial pest or weed control spraying, or in-flight emergency
fuel releases usually have very minor environmental impacts over a very limited geographical
area. This site provides basic information and links about contrails, aircraft and space launch
exhaust emissions, chaff and flares, aerial spraying, in-flight emergency procedures, and related
topics.
Aircraft, engines, chaff, and flares can produce a variety of condensation patterns (or contrails),
exhaust plumes, vapor trails, or smoke patterns. The exhaust emissions produced by aircraft
and space launch vehicles can produce contrails that look very similar to clouds which can last
for only a few seconds or as long as several hours. Vapor trails are formed only under certain
atmospheric conditions and create a visible atmospheric wake similar to a boat propeller in
water and usually dissipate very rapidly. Chaff and flares produce unique smoke patterns that
are visibly different than a contrail but have the same color and appearance as a cloud but
which also typically dissipates very quickly. Aerial spraying for pest or weed control and fire
suppression are the only Air Force activities which involve aircraft intentionally spraying
chemical compounds (insecticides, herbicides, fire retardants, oil dispersants). In the case of an
in-flight emergency, jet fuel may be released to lighten the landing weight and minimize the risk
of fire if the aircraft should crash.
Background
The US military has played a significant historical role in the development of aircraft and space
launch vehicles, airspace management, environmental management, and public land
management procedures. In the earliest years of aviation and rocketry and up through the late
1980s, the military owned and operated the majority of the United States aircraft and space
launch fleets. Since the end of the 1991 Persian Gulf War, the USAF has been in a drawdown
and restructuring mode. In 1990, there were approximately 9,059 aircraft in the Air Force
inventory and approximately 6,126 aircraft in 2000. Of the approximately 6,228 aircraft in the
USAF fleet in 1998, 4,447 were assigned to active duty Air Force installations and 1,781 were
assigned to Guard and Reserve units, usually co-located at municipal airports. For a more
detailed discussion on the changing nature of military and civilian aviation, see A Review Of
Military Aviation And Space Issues at http://www.felsef.org/dec99.htm.
In the 1980s, commercial airline passenger
service and satellite telecommunication growth
resulted in an increase in civil aircraft and
space booster fleets with numbers almost
equivalent to the military (total of all services).
Future projections for the next 15 years
indicate that commercial aviation and space
launch fleets will become larger than the
military fleet.
The civil aviation fleet is projected to grow from
12,281 aircraft in 1997 to 25,998 in 2017. The
assumptions on growth rates and types of
aircraft are dependent on many changes in air traffic control, airspace management, and
economic growth, but the general trend for civil aviation is increasing capacity by adding more
frequent flights with smaller regional jets.
Aircraft fly along specific routes and corridors called the National Airspace System (NAS). The
NAS is comprised of the air navigation routes and infrastructure across the United States that
supports approximately 60,000 daily flights of commercial, general aviation, and military flights.
The FAA is the lead federal agency charged with the operations and maintenance of the NAS.
They manage over 5-million square miles of land routes and 23-million square miles of oceanic
routes. The FAA must balance the safety and efficiency of the NAS on a daily basis. Many
agencies and organizations are involved with the National Airspace System for a variety of
purposes: civil air carriers, general aviation, military services, and research organizations. A
typical snapshot of daily aircraft operations in the United States is shown below.
In the last ten years, there has been tremendous growth in the number of aircraft operated
around the world. The majority of aircraft seen overhead are civilian flights, particularly near
large cities. For a more detailed description of the NAS, see A Review Of Military Aviation And
Space Issues: Aerospace And Airspace (Part II) at http://www.felsef.org/jan00.htm.
Condensation Trails (“contrails”)
from Aircraft Engine Exhaust
Contrails (short for “condensation
trails”) are line-shaped clouds
sometimes produced by aircraft
engine exhaust. The combination of
high humidity and low temperatures
that often exists at aircraft cruise
altitudes allows the formation of
contrails. Contrails are composed
primarily of water (in the form of ice
crystals) and do not pose health
risks to humans. Contrails have
been a normal effect of aviation
since its earliest days. Depending
on the temperature and the amount
of moisture in the air at the aircraft
altitude, contrails can either
evaporate quickly or they can persist and grow. Engine exhaust produces only a small portion of
the water that forms ice in persistent contrails. Persistent contrails are mainly composed of
water naturally present along the aircraft flight path.
Aircraft engines emit water vapor, carbon dioxide (CO2), small amounts of nitrogen oxides
(NOx), hydrocarbons, carbon monoxide, sulfur gases, and soot and metal particles formed by
the high-temperature combustion of jet fuel during flight. Of these emittants, only water vapor is
necessary for contrail formation. Sulfur gases are also of potential interest because they lead to
the formation of small particles. Particles suitable for water droplet formation are necessary for
contrail formation. Initial contrail particles, however, can either be already present in the
atmosphere or formed in the exhaust gas. All other engine emissions are considered
nonessential to contrail formation.
For a contrail to form, suitable
conditions must occur immediately
behind a jet engine in the expanding
engine exhaust plume. A contrail will
form if, as the exhaust gases cool
and mix with surrounding air, the
humidity becomes high enough (or,
equivalently, the air temperature
becomes low enough) for liquid
water to condense on particles and
form liquid droplets. If the local air is
cold enough, these newly formed
droplets then freeze and form ice
particles that make up a contrail.
Because the basic processes are
very well understood, contrail formation for a given aircraft flight can be accurately predicted if
atmospheric temperature and humidity conditions are known.
After the initial formation of ice, a
contrail evolves in one of two ways.
If the humidity is low, the contrail will
be short-lived. Newly formed ice
particles will quickly evaporate. The
resulting contrail will extend only a
short distance behind the aircraft. If
the humidity is high, the contrail will
be persistent. Newly formed ice
particles will continue to grow in size
by taking water from the surrounding
atmosphere. The resulting lineshaped
contrail extends for large
distances behind an aircraft.
Persistent contrails can last for
hours while growing to several
kilometers in width and 200 to 400
meters in height. Contrails spread
because of air turbulence created by
the passage of aircraft, differences
in wind speed along the flight track,
and possibly through effects of solar
heating.
Thus, the surrounding atmosphere’s
conditions determine to a large
extent whether or not a contrail will
form after an aircraft’s passage, and
how it evolves. Other factors that
influence contrail formation include
engine fuel efficiency, which affects
the amount of heat and water
emitted in the exhaust plume.
Contrails become visible roughly about a wingspan distance behind the aircraft. Contrails can
be formed by propeller or jet turbine powered aircraft. During WWII, large formations of bombers
left strikingly remarkable contrail formations. Typical contrails are shown below.
The contrails formed by the exhaust at high altitude are typically white and very similar to cirrus
clouds. As the exhaust gases expand and mix with the atmosphere, the contrail diffuses and
spreads. It is very difficult to distinguish aged contrails from cirrus clouds. It is very difficult to
distinguish aged contrails from cirrus clouds. At sunsets, these contrails can be visibly eyecatching
and striking as they reflect the blue, yellow, and red spectrum of the reflected sunlight.
Persistent contrails are of interest to
scientists because they affect the
cloudiness of the atmosphere.
Scientists in the United States,
Europe, and elsewhere have studied
contrail formation, occurrence, and
persistence, and research efforts on
these topics continue. Shown below
is a photo taken from the research
aircraft Falcon of the German
Aerospace Center (Deutsches
Zentrum fh r Luft- und Raumfahrt
(DLR) at about flight level 33,300
feet of an Airbus A340 with contrails
(left) and a Boeing 707 without
contrails (right). This illustrates a
scientific effort to evaluate the
effects of different engine
characteristics on contrail formation.
The Air Force uses a Boeing 707 airframe for the KC-135 refueling and E-3 AWACS aircraft.
The KC-135 fleet is in the process of upgrading to newer engines which produce fewer
emissions and noise.Scientific research on contrails was recently summarized by an
international group of experts. This summary can be found in Chapter 3 of the report, “Aviation
and the Global Atmosphere,” published in 1999 by Cambridge University Press for the
Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC). The report describes current knowledge
regarding the effects of aircraft emissions on the global atmosphere. The full report is available
from Cambridge University Press and a summary of this report is at http://www.ipcc.ch.
Wingtip Condensation Trails
A different type of contrail or condensation trail is caused when a wing surface or winglet causes
a cavitation of air in very humid conditions. This results in a unique vapor trail that is not formed
due to exhaust gases. The next time you fly in a commercial aircraft through a rain cloud, look
for the vapor trails that form over and around the wing. Typical fighter wingtip contrails are
shown below.
Exhaust Gases and Emissions
Often, military aircraft can be seen taking off with a black smoke appearing from the engines.
This smoke is mainly soot particles, similar to diesel engines. Commercial aircraft also produce
the same type of soot particles, but usually not to the same degree as military aircraft. This is for
two reasons: the type of fuel and the type of engines.
Most military aircraft use JP-8 jet fuel which is a blend of commercial Jet Aviation Fuel -1 (or Jet
A-1) with three extra additives. The additives are used to control ice formation, control biogrowth
(molds and slimes), and inhibit corrosion. The military uses these additives because of the
unique environments the military operates in, the type of self-sealing fuel tanks used, and the
type of metals, plastics, and sealant used on military aircraft. Several specialized aircraft like the
SR-71 and U-2 use different fuels than JP-8, but are developed from the same base stock.
Fuels research is always ongoing. The newest fuel being brought into production is JP-8+100.
Dubbed JP-8+100 because the additive package can increase the thermal stability of military
fuel by 100 degrees Fahrenheit, the improved fuel helps prevent gums and deposits that can
foul fuel lines.
Military engines are also designed with different performance characteristics than commercial
aircraft. Military aircraft and engines also tend to be older and less efficient than commercial
aircraft and produce more emissions. Engines are optimized for fuel consumption and power
rates at a particular cruising altitude. At take-off, the engines are usually very inefficient and
produce more emissions than when at the optimal cruising altitude. Older military aircraft like the
B-52 and C-130 can leave a black smoke exhaust even at cruising altitude, while aircraft like the
KC-135R with new engines produce an invisible exhaust plume. Typical pictures of aircraft
exhaust emission are shown below.
Space launch vehicles and missiles produce a different type of exhaust than aircraft. The
propulsion system on military rockets and missiles is usually made of solid rocket fuel. Missiles
and rockets produce smoke plumes as a result of the solid fuel burning. The hot gases escaping
from the motor can also create contrails, but the smoke and contrail combine to form a single
exhaust plume. For more information on Air Force propulsion and fuels programs, see the Air
Force Research Laboratory Propulsion Directorate at http://www.pr.afrl.af.mil/.
Chaff and Flares
Chaff and flares are defensive counter measures used on aircraft to confuse radar and heat
seeking missiles. Chaff is used as a decoy for radar seeking missiles and is made of glass
silicate fibers with an aluminum coating. The fibers are approximately 60% glass fiber and 40%
aluminum by weight. The typical Air Force RR-188 chaff bundle contains about 150 g of chaff or
about 5 million fibers. The fibers are 25 microns in diameter and typically 1 to 2 cm in length. In
1997, the Air Force used about 1.8 million bundles worldwide.
The amount of chaff released worldwide by all of the services is approximately 500 tons per
year. Chaff falls to the earth at a settling velocity of approximately 30 cm per second.
Atmospheric residence times range from 10 minutes for the majority of chaff released at 100 m
to approximately 10 hours for chaff released at 10,000 feet. Chaff fibers experience little
breakup before reaching the ground.
After the chaff is ejected from the aircraft and into the aircraft slipstream, the chaff packages
burst open and the fibers scatter to form a radar-reflective cloud called a chaff corridor. Each
chaff package is designed to simulate an aircraft. Several aircraft can create a chaff curtain,
consisting of thousands of false targets, which confuse the radar guidance package on a missile
so they are unable to locate the real targets within the chaff cloud.
Virtually all chaff fibers are 10-100 times larger than PM10 and PM2.5, the air particulates of
concern for public health. The primary fiber size is usually too large to be inhaled by livestock,
but if they are inhaled they do not penetrate far into the respiratory system and can be easily
cleared out. The possible nutritional effects due to chaff ingestion and the risk is minimal to nil
for both humans and livestock, considering the chemical composition of chaff (essentially
identical to soil) and low chaff loading on the environment. Chaff decomposing in water has no
adverse impacts on water chemistry or aquatic life.
Flares are of two types: decoy flares that protect aircraft from infrared missiles, and ground
illumination flares. Decoy flares are typically made of magnesium that burns white-hot and are
designed to defeat a missile’s infrared (IR) tracking capability. The intense heat of the
pyrotechnic candle consumes the flare housing. Common aerial flares are: ALA-17/B, M-206,
MJU-2, MJU-7 A/B, MJU-10/B, MJU-23/B, and RR-119.
Ground illumination flares, are designed to descend by parachute and provide up to 30 minutes
of illumination of ground targets or activities. Typical flares are the LUU-1, LLU-5, and LLU-2B.
A typical LLU-2B sectional is shown below.
The ground illumination flare enhances a pilot’s ability to see targets while using Night Vision
Goggles (NVGs). Flares burn at uneven rates and fluctuate in brightness and are not used as
frequently as in the past as the intense light interferes with the newer NVGs more sensitive
sensors.
The composition and materials of flares used by the military are similar to standard flares used
for aerial, highway and marine purposes. (Skyline). While unburned decoy flares falling from
high altitude could be dangerous, flares are designed to burn up during the descent (even the
aluminum casing is burned).
Chaff and flares are deployed on most Air Force aircraft from a common MJU-11 Chaff/Flare
magazine that is integrated with the warning receiver (a device that alerts the aircraft a missile
has locked onto the aircraft). The magazine has a capacity of 30 RR-188 or 30 M-206 flares.
A very thorough independent description of military systems, equipment, and capabilities is
published by the American Federation of Scientists.
Typical chaff and flare deployments and patterns are shown in the following pictures.
Aerial Spraying
There are some specific uses of commercial, private, and military aviation where chemicals are
introduced in the atmosphere. The most common association of aerial chemical release is
spraying for insects, either as crop dusting or mosquito prevention measures. These activities
are typically performed at low altitude levels and produce a mist spray that drops to the earth’s
surface.
The only unit in the Air Force capable of aerial
spray operations to control disease-carrying pests
and insects is the AFRC’s 910th Airlift Wing,
Youngstown-Warren Air Reserve Station, Ohio
(http://www.afrc.af.mil/units/910aw/default.htm).
The aerial spray mission uses four specially
configured C-130 Hercules shown below. Aerial
spraying enables large parcels of land or water to
be treated safely, quickly, accurately, and cheaply.
This is the only fixed wing aerial-spray capability in
the Department of Defense.
The mission started back in World War II, when legions of American GIs fell victim to malaria
and dengue fever, diseases spread by mosquitoes. The mission was taken over from the active
force in 1973. Although most of the unit’s missions are initiated by the Department of Defense,
its services are also requested by local, state and other federal agencies and coordinated the
Center for Disease Control. The most common missions flown are for mosquito, sand flea and
weed control. Several states have also requested support to combat grasshoppers and locusts.
Aerial spray missions have been flown in Puerto Rico, Panama, Guam and the Azores.
The chemical compounds used for mosquito control are EPA controlled and the Air Force uses
two primary brands; Dibrom and Anvil 10+10. Dibrom is manufactured by AMVAC Chemical
Corporation and is classified as a Naled compound. Naled is an organophosphate insecticide
that has been in use since 1959. It is used primarily for controlling adult mosquitoes but is also
used on food and food crops, greenhouses and pet flea collars. Naled is applied using UltraLow
Volume sprayers which dispense very fine aerosol droplets which kills the adult mosquito
on contact. Naled is applies at a maximum aerial spray rate of 0.8 ounces of active ingredient
per acre. Anvil 10+10 is manufactured by Clarke Mosquito Control Products, Inc and is a
Sumithren, also known as a Synergized Synthetic Pyrethoid. Anvil 10+10 is applied using UltraLow
Volume sprayers at a maximum aerial spray rate of 0.62 ounces of active ingredient per
acre.
The chemical compounds used for herbicide weed control are EPA controlled and the Air Force
uses Dupont Krovar I DF and Dow Agro Sciences Tordon K. Krovar I DF comes in granular
form, is mixed with water and applied as an aerosol to control annual weeds at a rate of 4-6
pounds mixed with 40-100 gallons of water per acre. Tordon K is used as a herbicide to control
broadleaf weeds, woody plants, and vines on non-crop areas such as forest planting sites,
industrial manufacturing sites, rights-of-way such as electrical power lines, communications
lines, pipelines, roadsides, railroads, and wildlife openings. Tordon K is applied at a maximum of
2 quarts per acre.
The 910th Airlift Wing has formed an Oil Dispersant Working Group, and is working with
industry and government agencies to test aerial spray methods of controlling major offshore oil
spills in coastal waters of the United States. The unit has six Modular Aerial Spray Systems
(MASS) and four aircraft modified to accept the MAAS. Each MASS has a 2,000 gallon capacity
and flow rate are set at 232 gallons per minute. The aircraft flies at 200 Knots Ground Speed at
about 100 feet which covers a swath width of 100 feet for an average application rate of flow
rate of 5 gallons per acre (variable 3-15 gallons per acre). Total spray-on time for 2,000 gallons
lasts about 8 minutes and 30 seconds.
Photographs which show military aircraft with sprays coming from unusual locations on the
aircraft are usually re-touched photos (a process that is easy to create using common computer
programs).
Cloud Seeding and Fire Suppression
For a number of years commercial companies
have been involved in cloud seeding and fire
suppression measures. Cloud seeding
requires the release of chemicals in the
atmosphere in an effort to have water crystals
attach themselves and become heavy enough to produce rain. The Air Force does not have a
cloud seeding capability.
Fire suppression involves dumping chemicals onto a
fire using cargo-type aircraft or helicopters. The 731st
Airlift Squadron assigned to the 302nd Airlift Wing,
Peterson Air Force Base, CO., is trained in the use of
modular airborne fire fighting systems that help
firefighting efforts of the U.S. Forest Service by
dropping retardant chemicals directly onto fires. The
unit’s C-130s are loaded with a system designed to
airdrop fire-retardant chemicals used in fighting forest
fires and fertilizing the forest to generate quick
regrowth. The 302nd AW has conducted firefighting response in Colorado, California, Oregon
and Idaho.
U.S. forest fires generally occur in desolate, almost
inaccessible geographical areas. The U.S. Forest
Service turned to air power to help its ground fire
fighting units quickly contain and suppress these fires.
Over the years, the forest service has developed a
highly effective air-attack organization and air tanker
fleet to deal with the forest fire emergency.
In 1970, however, numerous catastrophic forest fires
erupted in southern California, severely overloading the
air tanker fleet’s ability to cope with them all. This led to several U.S. Congressmen requesting
the U.S. Air Force help the forest service by making military aircraft available as a back-up
measure. This in turn led to the development of the Modular Airborne Fire Fighting System
(MAFFS). The system is designed to quickly adapt military C-130 aircraft from a military role to
a fire-suppression role.
Since 1974, the U.S. Air Force Reserve and Air National Guard units
strategically located near high-incident forest fire areas have been
equipped with these MAFFS units, and have sent selected aircrews to
the aircrew training school for instruction in forest service air operations
and procedures.
The MAFFS System is a modular, reusable airborne system for
deploying water and fire retardant chemicals from aircraft in flight. It
consists of seven airborne modules and one ground air compressor module. The system can be
loaded on a C-130 aircraft in two hours, and filled with retardant and compressed air in 15 to 20
minutes. The system is self-contained and requires no aircraft modifications. Each system
weighs 10,500 pounds empty, and has a capacity of 2,700 gallons.
The entire load of retardant is discharged over a fire in 6 to 8 seconds.
Other AFRC aircraft shuttle Forest Service personnel and equipment to fire areas when the
emergency requires a swift deployment to the fire line. This increased mobility allows more
efficient use of Forest Service resources.
In-flight Emergency Fuel Release
Another common, but infrequent, procedure is the release, or venting, of fuel as a safety
measure. If an in-flight emergency (IFE) is declared, a pilot will want to land the aircraft with as
light a load as possible to prevent the possibility of damaging the aircraft and/or causing a fuel
leak on landing. In order to lighten the fuel load a pilot can continue to fly until the fuel is burned
or vent the fuel into the atmosphere. Fuel that is released, or vented, typically atomizes into a
fine spray as it is released and typically evaporates before it reaches the ground. JP-8 jet fuel
released at low altitudes appears as a fine mist and may not volatilize before reaching the
ground surface. The release of fuel does not produce a contrail and appears more like a smoke
pattern that dissipates quickly.
The “Chemtrail” Hoax
A hoax that has been around since 1996 accuses the Air Force of being involved in spraying the
US population with mysterious substances and show various Air Force aircraft “releasing
sprays” or generating unusual contrail patterns. Several authors cite an Air University research
paper titled “Weather as a Force Multiplier: Owning the Weather in 2025”
(http://www.au.af.mil/au/database/research/ay1996/acsc/96-025ag.htm) that suggests the Air
Force is conducting weather modification experiments. The purpose of that paper was part of a
thesis to outline a strategy for the use of a future weather modification system to achieve
military objectives and it does not reflect current military policy, practice, or capability.
The Air Force’s policy is to observe and forecast the weather. The Air Force is focused on
observing and forecasting the weather so the information can be used to support military
operations. The Air Force is not conducting any weather modification experiments or programs
and has no plans to do so in the future.
The “Chemtrail” hoax has been investigated and refuted by many established and accredited
universities, scientific organizations, and major media publications.
Claims and Facts
Claim: Long-lasting contrails are something new and they have abnormal characteristics.
Fact: Contrails can remain visible for very long periods of time with the lifetime a function of the
temperature, humidity, winds, and aircraft exhaust characteristics. Contrails can form many
shapes as they are dispersed by horizontal and vertical wind shear. Sunlight refracted or
reflected from contrails can produce vibrant and eye-catching colors and patterns. Observation
and scientific analysis of contrails and their duration date back to at least 1953.
Claim: Grid patterns of contrails in the sky are evidence of a systematic spraying operation.
Fact: The National Airspace System of the United States is orientated in an east-west and
north-south grid with aircraft flying at designated 2000 foot increments of elevation. Contrails
formed by aircraft may appear to form a grid as the winds disperse the contrails. More contrails
are seen in recent years due to the growth in the civil aviation market. The FAA is responsible
for the NAS and Air Force aircraft operate under the same rules and procedures as civilian
aircraft when using the NAS.
Claim: There are reported outbreaks of illness after the appearance of “Chemtrails”
Fact: There is no such thing as a “Chemtrail”. Contrails are safe and are a natural
phenomenon. They pose no health hazard of any kind. If there are massive outbreaks of
illnesses, your local health department should be able to tell you if it is an abnormal event. Local
health departments generally network together when they start seeing problems. If there is a
problem, the CDC will get involved.
Claim: Samples taken have shown the presence of the “DOD patented” bacteria pseudomonas
fluorescens.
Fact: The bacteria claimed to be DOD developed and patented is actually a common, naturally
occurring bacteria. The U.S. Patent Office (www.uspto.gov) lists 181 patents involving
pseudomonas fluorescens, none of which are held by DOD.
Links to Related Sites
• FAA Office of Aviation Research – http://research.faa.gov/aar/
• FAA Office of Environment and Energy – http://aee.hq.faa.gov/
• DOT Bureau of Transportation Statistics – http://www.bts.gov/
• Center For Disease Control and Prevention – http://www.cdc.gov/
• EPA Office of Pesticide Programs – http://www.epa.gov/pesticides
• International Civil Aviation Organization – http://www.icao.int/
• Air Transport Association – http://www.air-transport.org/
• Aerospace Industries Association – http://www.aia-aerospace.org/
• Federation of American Scientists – http://www.fas.org/index.html
• General Electric Aircraft Engines – http://www.geae.net/
• Pratt and Whitney Aircraft Engines – http://www.pratt-whitney.com/engines/
• Rolls-Royce Aircraft Engines – http://194.128.225.11/defence/milp001.htm
References
Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC), 1999. Aviation and the Global
Atmosphere. A Special Report of IPCC Working Groups I and III in collaboration with the
Scientific Assessment Panel to the Montreal Protocol on Substances that Deplete the Ozone
Layer. Published for the IPCC by Cambridge University Press. J.E. Penner, D.H. Lister, D.J.
Griggs, D.J. Dokken, and M. McFarland, editors. 373 pp.
Appleman, H., 1953. The formation of exhaust condensation trails by jet aircraft. Bulletin of the
American Meteorological Society 34: 14-20. Brewer, A.W., 1946. Condensation trails. Weather
1: 34-40.
Chipley, Michael Ph.D. A Review Of Military Aviation And Space Issues, The Forum For
Environmental Law, Science, Engineering And Finance, December 1999.
Chipley, Michael Ph.D. A Review Of Military Aviation And Space Issues: Aerospace And
Airspace” (Part II), The Forum For Environmental Law, Science, Engineering And Finance,
January 2000.
Spargo, B.J., Environmental Effects of RF Chaff, Naval Research Laboratory, Washington,
D.C., August 31, 1999.
Pike, John, Aircraft Weapon Loads, Federation of American Scientists, 2000.
Aircraft and Contrails. EPA publication number EPA430-F-00-005. 6 pp EPA, 2000.
(www.epa.gov/otaq/aviation.htm)
Layman’s Library
Contrails – Contrails, or condensation trails, are “streaks of condensed water vapor created in
the air by an airplane or rocket at high altitudes.”(Webster’s Dictionary). Contrails are the result
of normal emissions of water vapor from jet engines. At high altitudes, water vapor condenses
and turns into a visible cloud. Contrails form when hot humid air from jet engines mixes with the
surrounding air in the atmosphere which is drier and colder. The mixing is a result of turbulence
generated by the jet engine exhaust. The water vapor in the jet exhaust then condenses and
forms a cloud. The rate at which contrails dissipate is entirely dependent upon weather
conditions and altitude. If the atmosphere is near saturation, the contrail may exist for some
time. Conversely, if the atmosphere is dry, the contrail will dissipate quickly.
Contrail Grid Patterns – Numerous contrails are usually over “air routes”, or highways in the
sky. Aircraft fly in all different directions at any time, and numerous contrails may seem to
“crisscross”. Although contrails may appear to cross, the trails can actually be from planes
separated by significant altitude and time.
Chaff – Chaff are small bundles of aluminum coated fibers that create a large radar reflection. A
radar seeking missile is unable to distinguish an aircraft from the chaff and loses the lock on the
aircraft.
Chemtrails – Chemtrails is a term coined to suggest contrails are formed by something other
than a natural process of engine exhaust hitting the cold air in the atmosphere.
Ethylene dibromide – Ethylene dibromide, or EDB, is a pesticide that was used commercially
before being banned by the Environmental Protection Agency in 1983. During WW II, EDB was
used as an additive in aviation gasoline to help stop lead in the aviation gasoline from plating
out on valves. Jet fuels, including JP-8 have never contained EDB. Soil samples showing the
presence of EDB are most likely residuals from previous use as a pesticide. Webster’s
dictionary definition of EDB: “: a colorless toxic liquid compound C2H4Br2 that is used chiefly as
a fuel additive in leaded gasolines, that has been found to be strongly carcinogenic in laboratory
animals, and that was used formerly in the U.S. as an agricultural pesticide — abbreviation
EDB.”
JP-8 Jet Fuel – JP-8 jet fuel consists of kerosene, a petroleum distillate fraction purchased to
specification. The specification requires that the fuel producer meet a range of chemical and
physical properties to ensure proper aircraft operation. Fuel additives are allowed, but are highly
controlled. Additives include antioxidants, metal deactivators, corrosion inhibitors, fuel system
icing inhibitor, and a static dissipater additive.
Rocket Exhaust – The exhaust plume generated by solid or liquid fueled rockets. Solid rocket
motors are usually made of ammonium perchlorate and typically create light colored exhaust
emissions. The exhaust is mainly carbon dioxide and water, but may also have high levels of
hydrochloric acid formed, but which disperses rapidly. Liquid fuel rockets are generally kerosene
and Liquid Oxygen (LOX) and produce an exhaust, which is darker and similar to aircraft
exhaust. The exhaust is primarily carbon dioxide and water, but may contain nitrous oxides,
sulfides, and soot particles.
Stratospheric Ozone – The ozone formed in the upper atmosphere through the interaction of
the sun’s energy and oxygen and which provides the natural shielding effect for the earth from
UV rays. This ozone layer is susceptible to destruction by chlorinated compounds and is
generally associated with the ozone hole over the Antarctic. Ozone in the lower atmosphere and
ground level is generally a by-product of motor vehicle fuel combustion that forms NOx as a
precursor which then forms ozone. This ozone is often seen as smog in most major cities.
Vapor Trails – The trail formed behind an aircraft as result of air flowing over a surface which
creates a cavity in the air, similar to a boat propeller in water.
ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ, ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΠΑΛΙ ΚΙ’ΑΛΛΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΘΑ ΘΕΣ. KAI ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Η ΣΟΜΠΑ ΜΟΥ Η’ ΤΟ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΚΛΠ; ΔΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΕ Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΖΕΤ, ΑΡΧΙΚΑ ΤΟΥ ΝΑΤΟ, ΑΠΟ ΤΟ 1988 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΗΝΗΤΗΡΑ ΕΝ ΠΤΗΣΗ. ΠΑΡΕ ΛΙΝΚ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΙΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΣΜΠΟΥΝΑΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΞΕΡΟΥΝ ΛΕΝΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ‘CHEMTRAIL’ OTAN Η ΙΔΙΑ Η NASA ΤΟΝ ΧΡΙΣΗΜΟΠΟΙΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕ ΛΙΘΙΟ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ. ΔΕΣ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ JET-A1 KAI JP5, JP8:
https://climateviewer.com/chemtrails/
KAI ΛΙΓΑΚΙ ΙΣΤΟΡΙΑ MΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΕΙ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ:
https://weathermodificationhistory.com/
AN ΠΑΛΙ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΚΑΤΣΕ ΔΕΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
https://climateviewer.com/2016/12/09/geoengineering-weather-modification-and-weaponizing-nature/
ΕΧΕΙΣ ΜΕΙΝΕΙ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΟΙ ΨΕΚΑΣΜΟΙ Η’ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ.
Ψάχνοντας λίγο στο ίντερνετ, βρήκα σχεδόν τα ίδια κ λίγο φθηνότερα, http://www.orgonitecreations.com/ όμως θέλω να μάθω πως φτιάχνεται αυτό το υγρό εξωτερικά που στερεοποιείται, από τι υλικά, για να το φτιάξω μόνος μου κ για να δουλέψει;