Διαφημίσεις

Η πτώση του Απάτσι είναι το αποτέλεσμα ενός μεγάλου επιδειξία!!!

Αν προσέξετε την πτώση του Απάτσι σήμερα στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε ότι ο πιλότος έκανε κολπάκια…έκανε μια λούπα… δείχνοντας πόσο καλός πιλότος είναι!!!! Στο πεζικό σαν λοχίας έμαθα τον ιερό στρατιωτικό κανόνα:
οι μαγκιές δεν επιτρέπονται διότι πρώτον είναι επικίνδυνες και μπορούν να καταστρέψουν ζωές και δεύτερον τα ακριβοπληρωμένα οχήματα ή αεροσκάφη μας δεν μπορούν να τα καταστρέφουν επιδειξίες σαν αυτόν εδώ!!!

Πραγματικά απορώ αν η εγωκεντρική αυτοπροβολή του αξιωματικού της ελληνικής αεροπορίας είναι η αιτία της πτώσης και μάλλον δεν έχω άδικο.

Δείτε το βίντεο από την πτώση του Απάτσι, μας λένε ότι η αιτία της πτώσης του είναι άγνωστη…

koraks



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από KORAKAS NEWS

Αγαπητικός της έρευνας και εραστής της ζωής...! Οταν κραζει ο κόρακας, θα κράξει τρεις φορές, και το μήνυμα έχει περάσει στο υλικό πεδίο: -Καθημερινό ξεβράκωμα των συνωμοτών εναντίον της χώρας και του λαού μου...

42 σχόλια στο “Η πτώση του Απάτσι είναι το αποτέλεσμα ενός μεγάλου επιδειξία!!!”
  1. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ…ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ (ΠΙΘΑΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΚΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ)…
    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ 0:07 ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ, ΤΗ ΦΛΟΓΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ 1 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ…
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΑΚΡΑΙΟΥΣ ΕΛΙΓΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΛΙΓΜΟΙ ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΑΙΑ “ΚΟΛΠΑ” ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΩΣΤΕ ΠΡΩΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΡΑΝΤΑΡ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ, ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΤΡΟΜΕΡΑ ΧΑΜΗΛΟ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΛΙΓΜΟΥΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΑΝΑΓΛΥΦΟΥ, ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΕΧΡΘΙΚΩΝ Α/Α ΠΥΡΑΥΛΩΝ ΚΑΙ ΒΟΛΩΝ,ΚΛΠ,ΚΛΠ…
    Ο ΠΙΛΟΤΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΗΤΑΝ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΩΡΕΣ ΠΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ, ΟΠΟΤΕ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΜΕ…

      1. ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΛΟΤΟ ΗΤΑΝ ΒΑΡΥΤΑΤΟΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΓΙΝΕ…
        ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΟΜΩΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΒΙΑΣΤΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ…

  2. Σχετικά με την πτώση του ελικοπτερου, θα έλεγα να μη βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα, και να μην σχολιάζουμε απρεπώς τους ικανότατους πιλότους μας.
    Επισεις θα έλεγα να προσεξουμε μια λάμψη κοντά στη μηχανή του ελικοπτερου, στο 006 δευτερόλεπτο, που μπορεί να μας οδηγεί σε μηχανική βλάβη!!!!

  3. λες μαλακιες κ ανακριβειες ,απο ενα βιντεο βγαζεις συμπερασματα να ξερεις αυτα που κανουν οι χειριστες στσ ΕΠ κ στα ΑΦ που εσυ τα αποκαλεις φυγουρες ειναι τακτικες για να αποφυγουν πειρα ρουκετες κτλ απο τον εχθρο κ αφου λες οτι εισαι κ λοχιας να ξερεις η σαριζα οπως κ πολλες ασκησεις γινοντε με αληθινα πυρομαχικα αφου ειδες πολυ καλα το βιντεακι θα επρεπε να δεις κ τις ρουκετες να επιλπλεουν στην θαλασσα, ειναι τακτικη τους να πετανε χαμηλα οπως κ μεσα σε χαραδρες οπως να πετανε νυχτα κ σε δυσκολες καιρικες συνθηκες , αυτο που αυτοι το κανουν συχνα διοτι ετσι επιβαλλεται κ ειναι η δουλεια τους εσυ το αποκαλεις φυγουρα παρε δες ταινια με το σταρ τρεκ εκει εχει φυγουρες κ πολλες

  4. Μπραβο… εβγαλες πορισμα κιολας! Εισαι ο καλυτερος ολων. Μαλλον βιαζοσουν πολυ να βγεις που σου μεινε κουσουρι γενικα η βιασυνη. Πρωτος το απατσι ειναι Αεροπορια Στρατου. Οχι Πολεμικη Αεροπορια. Δευτερον δες καλυτερα το βιντεο και θα καταλαβεις πως υπαρχει υπονοια για βλαβη και τριτον να ξερεις οτι η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας. Ο ελιγμος που εκτελει ειναι προβλεπομενος και περιγραφεται και το απατσι συμμετεχει σε ασκηση. Δεν ειναι απλη πτηση ρουτινας η εκπαιδευσης.

  5. Πιθανόν κακή εκτίμηση ελιγμου…
    Συμβαίνουν αυτά σε όλες τις αεροποριες του κόσμου!!!

  6. Πολλοι προσεξαν αυτη την λαμψη που βγαινει από το πίσω μερος της μηχανης,αλλα όπως θα δείτε και σε ενα αλλο βιντεο απο την ιδια ασκηση μαλλον πρόκειται για καποιο απο τα φωτα που χουν τα apache:

    https://m.youtube.com/watch?v=8_PUSwt2gY8

    Ισως να μην μάθουμε ποτέ τα πραγματικά αιτια αλλα καλό ειναι να μην βγαζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα. Οι πιλοτοι ηταν εξαιρετικά εμπειροι.
    Κρατάω και μια μικρη επιφυλαξη για το αν ειναι ελαχιστα πειραγμενο – μονταρισμενο το βιντεο, με εντολη του σκατόχοντρου, δειχνοντας στο καταλληλο σημειο για να φανει ακριβως πιο πολυ σαν ανθρώπινο λαθος.

    1. ΟΧΙ ΤΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΕΣΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ.
      Η ΛΑΜΨΗ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΠΤΩΣΗΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ…
      ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗΣ ΛΟΓΩ ΠΤΩΧΕΥΣΕΩΣ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΛΥΣΕΩΣ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΕΩΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΝΙΒΑΛΙΖΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΟΠΛΟ ΤΟ ΑΛΛΟ….ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΑ 10+ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΩΝ…

      Αδύνατον να επισκευαστεί και να ξαναπετάξει το επιθετικό ελικόπτερο AH-64D Longbow Apache, της Αεροπορίας το οποίο κατέπεσε στην θαλάσσια περιοχή του κόλπου Ορφανού, δυτικά της Χαλκιδικής, σήμερα το πρωί.

      Το ελικόπτερο,. όχι απλώς ανατράπηκε, αλλά κόπηκε “στα δύο” το ουραίο τμήμα και βέβαια τα ηλεκτρονικά του έχουν πλήρως καταστραφεί, το ίδιο και οι έλικες. Η συνολική ζημιά είναι πολλά εκατομμύρια ευρώ και βέβαια, ουδέποτε ξαναπέταξε ελικόπτερο που κόπηκε “στα δύο”.

      Για την ώρα να μείνουμε στο ότι σώθηκαν οι δύο πιλότοι και αυτό είναι το μοναδικό θετικό. Το πώς έγινε το ατύχημα και το ποιες είναι οι πραγματικές αιτίες του θα αναλυθεί, αν και κοινή συνισταμένη σε όλες τις περιπτώσεις φαίνεται να είναι η έλλειψη κονδυλίων που ταλανίζει το στράτευμα.

      Και στην περίπτωση που υπήρξε κάποια μηχανική αστοχία (οι διαθεσιμότητες των AH-64 Apache είναι πολύ κάτω του 50% και τα ελικόπτερα κανιβαλίζονται για να βγουν κάποια σε επιχειρησιακή ετοιμότητα) και στην περίπτωση του λάθος ελιγμού: Οι ώρες εκπαίδευσης των πιλότων είναι πολύ ολιγότερες από αυτές που έπρεπε να είναι…

  7. Είσαι απαράδεκτος…
    Είναι δυνατόν να έβγαλες συμπέρασμα από αυτό το βίντεο?
    Που δείχνει το ελικόπτερο στα τελευταία 20 μέτρα? Έχεις ιδέα τι προηγήθηκε?
    Πως βγαίνεις δημόσια και κατηγορείς?
    Νομοθέτες, Δικαστές και Εκτελεστές όλοι..
    Κατάλαβα τι λοχίας του πεζικού ήσουν καποτε..

  8. ΣΤΟ ΠΕΖΙΚΟ ΣΑ ΛΟΧΙΑΣ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΡΓΑΝΟ ΣΤΟ ΛΟΧΟ ΜΟΥ ΟΠΟΤΕ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΙΛΟΤΑΡΙΣΜΑ ΑΠΑΤΣΙ!!! ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ….

    1. ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΑΠΑΤΣΙ, ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ…ΓΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΓΡΑΨΑ…ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ!!! ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ…
      ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΠΟΣΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΑΤΕΙΣ;

  9. για να μην το ρίξει στην στεριά γύρισε και το έριξε στο νερό,βλάβη στον κινητήρα αποτέλεσμα κακής συντήρησης λόγω ελλείψεως χρημάτων εξ αιτίας μέγιστου πανίβλακα Καμμένου κ σια που κάνανε τον στρατό μας άθλιο σε θέματα συντήρησης οχημάτων και αεροσκαφών

  10. Τα επιθετα που επιλεγει καποιος συνηθως τον χαρακτηριζουν.Καθρεφτης. μιας και ειναι προσφιλης λεξη τριγυρω. Σχετικα με τον τιτλο ετουτο. Σχετικα με το ατυχημα, Nap of the earth προφιλ πτησης και πιθανη κρατηση κινητηρα με προσπαθεια αυτοπεριστροφης απο πολυ μικρο υψος.

  11. Aυτό που λένε όλοι για φωτια στον κινητήρα στο 0¨06 είναι το anti collision light. Παρόλο που αναβοσβήνει συνέχεια δεν το βλέπουμε αυτό να συμβαίνει στο βίντεο γιατι δεν μπορεί να συγχρονίσει η πολύ μικρή φλασιά με το shutter της κάμερας. Το είδαμε μία φορά γιατί έτυχε να πετύχει αυτός ο συγχρονισμός. Σαν μηχανικός Apache να σας αναφέρω οτι οι χειριστές κάνουν ελιγμούς χειρότερους και πιο δύσκολους απο αυτόν που βλέπουμε. Αρκεί να αντρέξετε σε video στο YT. Τον συγκεκριμένο ελιγμό τον κάνουν συνέχεια και είναι μέρος της εκπαίδευσης. Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει μια συμαντική διαφορά. Το ελικόπτερο βρίσκεται σε άσκηση και έιναι φορτωμένο με 1100 φυσίγια, ρουκέτες, και πυραύλους. Αυτό ανεβάζει το συνολικό βάρος και προφανώς ο συνδιασμός με το χαμηλό ύψος έφερε το συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Ευτυχώς που είναι ζωντανοί γιατί είναι κρίμα να μένουν ορφανά παιδάκια. Το ελικόπτερο απο την άλλη είναι άχρηστο. Μην πιστεύετε αυτά που γράφονται για 90% βιωσιμότητας. Εκτός των ηλεκτρονικών που αχρηστεύτηκαν και τα οποία είναι πανάκριβα, το ελικόπτερο θα πρέπει να γίνει κομμάτια και να πάνε όλα για έλεγχο (Nondestructive inspection). Εάν έχει στραβώσει η κύρια δομή θα πρέπει να εκτιμηθεί απο τους Αμερικάνους άν και εφόσον μπορεί να επισκευασθεί και με τι κόστος.

    1. Ευχαριστω για την εξηγηση…αν η άσκηση εγινε με τοσο εξτρα βαρος δεν θα ηταν καλυτερο να υπολογίσουν το υψος τους σε σχεση με την ταχυτητα του για να μην συντριβεί; Εαν υπήρχε μηχανική βλαβη το συστημα του δεν θα έπρεπε να την είχε δείξει στο ταμπλο του;

      1. Αν υπήρχε βλάβη στον κινητήρα θα υπήρχε άμεση οπτική και ηχητική ένδειξη στους χειριστές (Master Caution). Το Apache έχει όλα τα βασικά του συστήματα διπλά για να μπορεί να επιβιώνει σε συνθήκες πολέμου. Γι’αυτό έχει 2 κινητήρας, 2 χειριστές, 2 υδραυλικά συστήματα, 2 IR καμερες και πολλά άλλα.Πετάει άνετα λοιπόν με έναν κινητήρα. Όσον αφορά τον υπολογισμό που αναφέρεις έχεις απόλυτο δίκιο. Θα έπρεπε να το τονίσουν οι εκπαιδευτές και ο υπέυθυνος ασφάλειας πτήσεων στο “Briefing”(ενημέρωση) πρίν ξεκινήσουν οι αποστολές. Βασικός κανόνας αεροπορικών ατυχημάτων: Ποτέ δεν φταίει ένας παράγοντας για την πτώση ενός αεροπορικού μέσου. Ελπίζω να γίνει μάθημα στους υπόλοιπους χειριστές και να σταματήσουν οι ελιγμοί εντυπωσιασμού μπροστά απο επισήμους ή airshow όπως αυτό της Τανάγρας. Τα αεροσκάφη αυτά έχουν σχεδιαστεί για πόλεμο όχι επιδείξεις.

        1. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΑΣΙΛΗ…ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΩ…ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΩΦΕΛΟΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ…ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΥΛ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΘΕΤΩ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ
          ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!

  12. Η λαμψη αυτη ειναι τα αντικολιτιον φωτα του απατσι οπως αναλογα με την πτηση ειναι κ κοκκινο στα ΑΠΑΤΣΙ D ειναι ακριβως εκει που φανηκε η λαμψη στο βιντεο [007] στα ΑΠΑΤΣΙ Α το αντικολιτιον ειναι στα φτερα ΄ κ οσο τα περι λοχια στον λοχο σου κ ξερεις να πιλοταρεις ,,,,,,,,,,,,απατσι μαλον θα λες για το play station 4 Κ το τι εκανες στον λοχο σου δεν εχει καμια σχεση με αυτα που κανουν οι πιλοτοι στον αερα δεν τους φτανεις ουτε στο playstation

    1. ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΠΙΛΟΤΑΡΩ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΑΤΣΙ…ΜΗΝ ΓΥΡΝΑΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ..ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ

  13. κορακα εισαι απλα ασχετος….και ειναι πολυ ασχημο να εχουν ατομα σαν εσενα την δυνατοτητα να αρθρογραφουν….

    1. ΕΑΝ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΤΟ ΚΡΙΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΥ…ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ…

      1. Eιστε και μετριοφρων βλεπω. Καμια φορα παντως να ξερετε οτι η εποικοδομητικη κριτικη γινεται με τροπο σκληρο.Δεν ξερω αν ειστε ασχετος η οχι, παντως ακραιος και μεταιχμιακος στις επιλογες της θεματολογιας και στο λογο σας ειστε σιγουρα κατα τη δικη μου εκτιμηση παντα

      2. Ηλίθιε κόραξ, από το όνομα και μόνο που διάλεξες δείχνει ότι η φύση σε διάλεξε για μαύρες ειδήσεις.Έβγαλες συμπέρασμα από ένα βίντεο όπως ακριβώς κάνουν οι δημοσιογράφοι από την αναπαυτική καρέκλα σου, τρως, πίνεις, κοιμάσαι στο δωμάτιό σου στις συνθήκες που έχεις διαλέξει και κανένας δεν απαιτεί από εσένα καμμία ετοιμότητα (24 ωρη) για μας προστατεύσεις γιατί απλούστατα δεν μπορείς και δεν σε γουστάρουμε,ηλίθιε.
        Για Αξιωματικούς που είναι στις επάλξεις σε καιρούς κρίσης χωρίς το κράτος να δίνει ούτε 1€ για συντηρήσεις,θα έπρεπε το Κορακίσιο στόμα σου να στάζει μέλι.Ντροπή σου!!! Αλλά αποδεικνύεσαι λαγός του συστήματος, γιατί το σοφό ρητό είναι πάντα σοφό.”Η πουτάνα θέλει να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει”

        1. ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΕΣ ΠΟΡΙΣΜΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ…
          1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ!!!
          2. ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΡΑΚΑ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ Ο ΚΟΡΑΚΑΣ. ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΚΡΙΝΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ
          3.ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ ΚΑΙ ΤΙ ΠΕΡΑΣΑ ΜΕ 18ΜΗΝΗ ΘΗΤΕΙΑ
          4.ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΔΕΙΧΝΩ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΤΕ….ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ…ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΑΤΕ ΤΟΝ ΕΥΤΟΥΛΗ ΣΑΣ
          5. ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΒΡΙΣΙΑ…ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΕΡΑ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΟΥ

      3. Αυτα που γραφεις σε οριζουν…και μετα απο κατι αρθρα σαν αυτο….καταλαβαινει ο καθενας παρα πολλα.

  14. Η λύση είναι απλή τώρα. Ο Στρατός πρέπει τώρα να χρεώσει στους πιλότους το κόσμος του ελικοπτέρου, να τους κάνει κατάσχεση τα σπίτια και τα αυτοκίνητά τους και να τους κρατάει μια ζωή ένα μέρος από τον μισθό τους μέχρι να ξεπληρώσουν… Φυσικά ποτέ ξανά δεν πρέπει να πετάξουν ελικόπτερα ή αεροπλάνα, από σήμερα πρέπει να τους τοποθετήσουν σε αγγαρείες τους στρατού, να καθαρίζουν καμιά τουαλέτα και τέτοια. Έτσι θα δοθεί το σωστό παράδειγμα ότι η επιδειξίες την πληρώνουν την νύφη.

    1. ΣΩΣΤΟΣ …..ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΦΙΛΕ ΑΛΛΑΞΕ ΧΕΡΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕΣ ΝΑ ΜΑΛΑΚΙΖΕΣΕ ΜΑ ΤΟ ΙΔΙΟ…..ΑΙΝΤΕ

  15. Ο πιλότος γύρισε το ελικόπτερο 180 μοίρες για να μην πέσει σε κατοικημένη περιοχή. Γι’ αυτό δεν ακολουθεί παράλληλα το άλλο Apache αλλά έρχεται αρκετά αργότερα το άλλο ελικόπτερο και πετάει πάνω από το σημείο πτώσης, προφανώς γιατί ενώ ανέμενε να είναι δίπλα του, κάτι δεν πήγε καλά. Αν ήθελε να κάνει επίδειξη, ο πιλότος θα ήταν σίγουρα μόνο του το ελικόπτερο. Μαζί με το άλλο και μάλιστα σε άσκηση, σίγουρα ΔΕΝ ήταν επίδειξη.

    1. Δυστυχώς ήταν μανούβρα μπροστά απο την εξέδρα των επισήμων και είχε σκοπό των εντυπωσιασμό.

  16. ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ANTI-COLLISION ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ APACHE-LONGBOW ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ:
    ΔΕΣ ΕΔΩ ΝΑ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ 1:35:
    https://www.youtube.com/watch?v=Zo8BZVRtmzs

    ΣΤΟ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ APACHE ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΦΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΝΕΟΤΕΡΟ ΤΟ LONGBOW(ΜΕ ΤΟ ΡΑΝΤΑΡ) ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΕΒΑΛΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ, ΓΙ’ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΚΡΙΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΝΟΜΙΣΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΒΛΑΒΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ….

  17. Τα Apache επιχειρούν σε διαφορετικά ύψη ανάλογα με τον στόχο και την αποστολή. Σε αποβάσεις τα Apache δεν έχουν λόγο να πετάνε πάνω στο κύμα καθώς ο ρόλος τους είναι υποστήριξη της αποβατικής δύναμης άρα πετάνε ψηλά για να έχουν εικόνα των στόχων είτε κάνουν διείσδυση από χαμηλά για να χτυπήσουν στην ενδοχώρα. Αλλά αποφεύγουν χαμηλό ύψος σε σημεία χωρίς κάλυψη όπως είσοδος χαμηλά πάνω από την θάλασσα με εχθρικά στοιχεία απέναντι γιατί είναι ευάλωτα στο πυρ της αμυντικής δύναμης. Αλλά δεν κάνουν ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ return to target μανούβρες στην παραλία με τέτοιο ύψος.
    Είναι εμφανές ότι ο κυβερνήτης εκτέλεσε λάθος την μανούβρα, είτε μπήκε με χαμηλή ταχύτητα είτε έσπασε από τον ελιγμό νωρίτερα και δεν τον ανέβηκε όλο οπότε δεν είχε το ύψος να επιστρέψει σωστά. Προσωπικά πιστεύω έγινε το 2ο. Το ΓΕΣ στο πόρισμα θα πει οτι νταξ, αφού έτσι, έγινε το άλλα και αφού… Τι να πει, ότι έχουμε κάγκουρες πιλότους να πετάνε εκατομμύρια στο κύμα;

  18. ΡΕ ΆΘΛΙΟΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΤΕ ΞΈΡΕΤΕ,ΑΝ ΈΧΕΙ ΠΙΆΣΕΙ ΚΆΝΕΙΣ ΛΕΒΙΕΔΕΣ (ΤΖΟΙ ΣΤΙΚ ) ΣΤΆ ΧΈΡΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΤΌ ΓΝΩΡΊΖΕΙ ΌΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΧΕΙΡΗΣΤΗΣ ΑΥΤΆ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΗΡΕΜΊΑ ΚΑΙ ΣΩΦΡΟΣΎΝΗ ΚΑΙ ΓΝΏΣΗ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΠΥΓΜΉ ΚΑΊ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΗΞΗ ΚΑΙ ΠΟΛΎ ΜΑ ΠΟΛΎ ΤΡΈΛΑ,ΠΩΣ ΝΟΜΊΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΆΝΟΥΝ ΤΉΣ ΑΝΑΧΑΊΤΙΣΗΣ ΟΙ ΠΙΛΌΤΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΎΤΕΡΟΥΣ ΣΤΌΝ ΚΌΣΜΟ,ΜΕ ΠΟΛΎ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΆΡΑ ΠΟΛΎ ΤΡΈΛΑ,ΣΤΑΜΑΤΙΣΤΕ ΠΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΆΖΕΤΑΙ ΤΑ ΠΆΝΤΑ ΈΛΕΟΣ ΠΙΑ

  19. Το Apache αντί να φυλάττει τα θαλάσσια σύνορα και να βυθίζει βάρκες,σουλάτσαρε στις παραλίες της χαλκιδικής έχοντας απο κάτω τους Έλληνες τουρίστες να το φωτογραφίζουν.

    Λογικό δεν είναι απο τον θαυμασμό των τουριστών και των φωτογράφων να ματιαστεί και να πέσει;

    Βλέπω να πέφτουν όλα σε καιρό ειρήνης και όταν κάνουν ντου οι Τούρκοι να καβαλάμε τους Πήγασους

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  20. Κακός χειρισμός κατα πάσα πιθανότητα καθως εβαλε μεγαλη κλίση που δεν δικαιολογείται για το ύψος του.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *