Μετά και την ανακοίνωση των Βάσεων 2016 το υπουργείο Παιδείας δια του γενικού του γραμματέα Γιάννη Παντή προαναγγέλλει νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Οπως εξήγησε ο κ. Παντής μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ, στους σχεδιασμούς του υπουργείου είναι η θέσπιση ενός νέου σχολικού συστήματος -σε βάθος 2ετίας- βασικός στόχος του οποίου θα είναι η ενίσχυση του Λυκείου, ώστε να μπορεί να εισάγεται κάποιος σε ένα πανεπιστημιακό τμήμα βάσει του βαθμού του.
«Θα υπάρξει σύντομα μια πρόταση -ελπίζω μέσα στη χρονιά- που θα είναι πάνω στην εντολή που έχουμε από τον υπουργό. Θα πάμε δηλαδή, μέσω του σχολικού συστήματος, να μπαίνουν τα παιδιά στα πανεπιστήμια. Δεν θα χρειάζεται παράλληλο σύστημα», είπε και συμπλήρωσε: «Θα αναβαθμιστεί ο ρόλος του Λυκείου. Με το απολυτήριο του Λυκείου και τον βαθμό ουσιαστικά θα μπορεί κάποιος να πηγαίνει στις σχολές εκείνες που θα έχει τη δυνατότητα λόγω βαθμού να μπει».
Με άλλα λόγια ο κ. Παντής προναγγείλει το τέλος των Πανελληνίων, αφού από τα λεγόμενά του προκύπτει ότι το υπουργείο φαίνεται να έχει καταλήξει σε μια πρόταση που βασίζεται στην αρχή ότι οι νέοι, εφόσον έχουν ολοκληρώσει το Λύκειο, έχουν το δικαίωμα να πραγματοποιήσουν τις σπουδές που επιθυμούν.
Στο πλαίσιο του International Baccalaureate, το υπουργείο μελετάει τη δημιουργία ενός εθνικού απολυτηρίου που θα αποτελεί και το διαβατήριο για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
«Το σύστημα πρέπει να αλλάξει και ο βαθμός απολυτηρίου θα αποτελεί τον βαθμό με τον οποίο θα εισάγονται οι υποψήφιοι στις σχολές. Στόχος με τις αλλαγές αυτές είναι η αναβάθμιση του Λυκείου, και πρώτα πρέπει να προχωρήσουμε στην αναμόρφωσή του. Γι’ αυτό το λόγο είναι δύσκολο να ορίσω πότε θα μπορούσε να εφαρμοστεί το νέο εισαγωγικό σύστημα», σημειώνει στον «Ελεύθερο Τύπο» ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας.
Ακόμα η ηγεσία κρατάει κλειστά τα χαρτιά της σχετικά με τις λεπτομέρειες του νέου συστήματος, καθώς δεν είναι γνωστό αν η συμπλήρωση του μηχανογραφικού θα ισχύει και στο νέο σύστημα και αν θα υπάρξει αυτούσιο το σύστημα των βάσεων εισαγωγής. Αντίθετα, επιμένει στο επιχείρημα για μεταρρυθμίσεις που στοχεύουν στην αναβάθμιση του Λυκείου
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Μάλλον θα τα “κονομίσουν” καλά οι διορισμένοι καθηγητές αφού θα εξαρτάται ο μαθητής ΜΟΝΟ από αυτούς η εισαγωγή τους στο πανεπιστήμιο… θα λιώσουν στα ιδιαίτερα και θα ζητάνε επίσης ό,τι θέλουν, οι γονείς τους από την άλλη, θα κάνουν το σκατό τους παξιμάδι και στο τέλος θα τους το δίνουν… επίσης θα ευνοούνται οι σκράπες που μπορεί να έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν μαζί τους μάθημα και πιθανόν οι καλοί μαθητές να αδικούνται για να πιεστούν (δηλαδή εκβιασμός) για να κάνουν και αυτοί μαζί τους μάθημα….ωραίο σύστημα.. αντί να πάμε μπροστά μια ζωή πάμε πίσω.
ΑΨ
Αυτό το σύστημα το ακολουθεί η Αγγλία. Τα παιδιά έχουν εξετάσεις στα 15. Στα 14 διαλέγουν ποιά μαθήματα θα μελετήσουν. Το πολύ 11. Δηλαδή πρέπει να αποφασίσουν όλο τους το μέλλον μέσα στην ορμονική τρέλα της εφηβείας.
Η βαθμολογία που χρειάζονται είναι από C και πάνω. Όσοι γράψουν καλά πάνε στο 2ετές λύκειο.
Τα μαθήματα στο λύκειο είναι 4 για την πρώτη χρονιά,και 3 στην δεύτερη. Ανάλογα με τα αποτελέσματα πηγαίνουν κ στα κατάλληλα πανεπιστήμια.
Αν δεν περάσεις όλα τα μαθήματα την πρώτη χρονιά, μπορείς να ξανακάνεις την χρονιά. Ίδιο όπως η Ελλάδα.
Αν όμως δεν τότε έχεις απολυτήριο γυμνασίου.
Βασικά αυτό το σύστημα είναι τα χειρότερο που θα μπορούσαν να φέρουν.
Καταλήγεις να έχεις πτυχιούχους ανίδεους.
Αν νομίζουμε ότι το σύστημα που έχουμε τώρα είναι κακό ,αυτό που φέρνουν είναι χειρότερο.
Ζω στην Αγγλία,και τα παιδιά μου πήγαν σχολείο εδώ.
γιατί δεν πρόλαβα τη χούντα…
ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΕΙΣ !
ΤΟΥΤΟΥ ΕΔΩ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ ΝΑ ΜΑΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΣΟΥΗΔΙΑ !!!
ΕΛΠΙΖΩ, ΟΣΟΙ ΑΦΕΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΨΑΝ, ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΤΑΦΑΤΣΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ