Διαφημίσεις

Αν όλοι μιλάμε για τις ευθύνες και τα λάθη του Νικολάς Μαδούρο που έφεραν τη Βενεζουέλα στο γκρεμό και στη δίνη της οικονομικής καταστροφής, ας μιλήσουμε και για τα όσα έκανε και κάνει ο Φρανσουά Ολάντ στη Γαλλία.
Μια Γαλλία που μαστίζεται από το κύμα αγανάκτησης για την ασφαλιστική “μεταρρύθμιση” και που τρεις εβδομάδες πριν από το Euro δεν φοβάται μόνο τους τζιχαντιστές αλλά και το να ξεμείνει από καύσιμα…
Ο Ολάντ κατάφερε μέσα σε μερικούς μήνες να στρέψει εναντίον του ακόμη κι εκείνους που δεν το είχαν κάνει στα προηγούμενα τέσσερα χρόνια της θητείας του. Στον τελευταίο (γιατί ακόμα και αν ξαναβάλει υποψηφιότητα πρέπει να γυρίσει ο κόσμος ανάποδα για να εκλεγεί) χρόνο του στο Ελιζέ, ο Γάλλος πρόεδρος έχει απέναντί του τόσο τα συνδικάτα (που λίγο ως πολύ είναι… “λογικό”) αλλά και την κοινή γνώμη.

Οι Γάλλοι δεν βλέπουν μόνο τα εργασιακά τους δικαιώματα, που κερδήθηκαν τα τελευταία χρόνια, να καταπατώνται με το νέο εργασιακό νομοσχέδιο που πέρασε με προεδρικό διάταγμα (!) αλλά αναγκάζονται (ίσως για πρώτη φορά) να κάθονται στην ουρά για λίγα καύσιμα. Αν είναι τυχεροί να βρουν πρατήριο που να μην έχει… στερέψει.

Στην ουρά για λίγα καύσιμα: Δεν είναι στη Βενεζουέλα, είναι στη Γαλλία - Εικόνα1
Στην ουρά για λίγα καύσιμα: Δεν είναι στη Βενεζουέλα, είναι στη Γαλλία - Εικόνα2
Ο κίνδυνος παράλυσης της χώρας μόλις τρεις εβδομάδας πριν ξεκινήσει το Euro και η Γαλλία γίνει, για ένα μήνα, η “καρδιά” του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου (ενός “προϊόντος” που μοιάζει με… ατόφιο χρυσάφι), είναι προ των πυλών. Αν δεν τις έχει περάσει ήδη δηλαδή. Οι απεργιακές κινητοποιήσεις με επίκεντρο την τροφοδοσία στα καύσιμα και τις μεταφορές έχουν ήδη προκαλέσει προβλήματα.

Με αφορμή το εργασιακό νομοσχέδιο, η γαλλική κυβέρνηση και η συνδικαλιστική ομοσπονδία CGT, που ιστορικά πρόσκειται στο κομμουνιστικό κόμμα, βρίσκονται σε σύγκρουση. Η κυβέρνηση έδωσε άδεια για να ξεκινήσουν να χρησιμοποιούνται τα στρατηγικά αποθέματα πετρελαίου, ανακοίνωσε εκπρόσωπος της γαλλικής ομοσπονδίας της πετρελαϊκής βιομηχανίας.

Στην ουρά για λίγα καύσιμα: Δεν είναι στη Βενεζουέλα, είναι στη Γαλλία - Εικόνα3 Τα ξημερώματα της Τετάρτης (26.05.2016), οι δυνάμεις ασφαλείας ήραν τον αποκλεισμό των εγκαταστάσεων του Ντουσί λε Μιν στη βόρεια Γαλλία. Μια μέρα πριν, η άρση του αποκλεισμού των πετρελαϊκών εγκαταστάσεων στην περιοχή της Μασσαλίας με τη “δυναμική” επέμβαση των δυνάμεων ασφαλείας προκάλεσε την κλιμάκωση της κινητοποίησης των συνδικάτων.

Έξι από τα οκτώ διυλιστήρια της Γαλλίας έχουν αποκλειστεί από τους απεργούς. Δύο από τα μεγαλύτερα γαλλικά λιμάνια, της Μασσαλίας και της Χάβρης ετοιμάζονται να συμμετάσχουν στις απεργιακές κινητοποιήσεις. Εάν απεργήσουν οι εργαζόμενοι στον τερματικό πετρελαϊκό σταθμό της Χάβρης, από όπου περνά το 40% των γαλλικών εισαγωγών, «μέσα σε πέντε ή έξι ημέρες, δεν θα υπάρχουν καύσιμα για τα γαλλικά αεροδρόμια», προειδοποίησε ο δήμαρχος της πόλης Εντουάρ Φιλίπ.
Στην ουρά για λίγα καύσιμα: Δεν είναι στη Βενεζουέλα, είναι στη Γαλλία - Εικόνα4 Ο αποκλεισμός των πετρελαϊκών εγκαταστάσεων έχει προκαλέσει ελλείψεις καυσίμων στα πρατήρια, το 20% των οποίων έχει κλείσει ή συναντά μεγάλες δυσκολίες τροφοδοσίας. Ο πετρελαϊκός όμιλος Total, που διαθέτει πέντε διυλιστήρια που έχουν αποκλεισθεί, προειδοποίησε ότι θα αναθεωρήσει τα πλάνα επενδύσεων στη Γαλλία.

Το θέμα είναι πόσο θα αντέξει η συνδικαλιστική ομοσπονδία να “τραβήξει” τις κινητοποιήσεις…

Αλλά τα καύσιμα δεν είναι ο μοναδικός “πονοκέφαλος”. Την Πέμπτη σειρά για κινητοποιήσεις παίρνουν οι εργαζόμενοι στις μεταφορές. Θα ακυρωθεί το 15% των πτήσεων από το αεροδρόμιο του Ορλί (το δεύτερο του Παρισιού μετά το Charles de Gaulle), με τα συνδικάτα της πολιτικής αεροπορίας να απειλούν με απεργία από τις 3 έως τις 5 Ιουνίου. Οι μηχανοδηγοί του μετρό και των σιδηροδρόμων μπορεί να ακολουθήσουν επίσης.

Το σενάριο που διαμορφώνεται είναι εφιαλτικό για τη γαλλική κυβέρνηση που περιμένει περισσότερα από 7 εκατομμύρια επισκεπτών στη Γαλλία από τις 10 Ιουνίου για το Euro 2016.

Σύμφωνα όμως με κάποια δημοσιεύματα του γαλλικού Τύπου, «η σύγκλιση των κινητοποιήσεων» μοιάζει να αμβλύνεται: η κινητοποίηση των πανεπιστημίων έχει αρχίσει να εξασθενεί και το κίνημα Nuit Debout στην Place de la Republique φαίνεται προς το παρόν να “σβήνει”.

Η κινητοποίηση των οδηγών φορτηγών που ξεκίνησε πριν από μία εβδομάδα μοιάζει επίσης να βρίσκεται σε αποκλιμάκωση έπειτα από τις εγγυήσεις που προσέφερε η κυβέρνηση για τις υπερωριακές αμοιβές, ενώ στους σιδηροδρόμους, η συμμετοχή στην απεργία της Δευτέρας στο δίκτυο της γαλλικής πρωτεύουσας και στα προάστια ήταν μικρή.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ
Φωτογραφίες: Reuters
http://www.newsit.gr
e-koutsobola.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *