Διαφημίσεις

-Δάσκαλε, γιατί δεν είμαστε μάγοι;

-Γιατί έτσι σε δίδαξαν να μην είσαι.

Γεννήθηκες μάγος και σε έκαναν άνθρωπο.

Όταν ήσουν παιδί, περνούσες τον πόνο στο χτυπημένο χέρι όχι με φάρμακα, αλλά με ένα φιλί της μαμάς στην πληγή.

Ήξερες τι ήθελες και ποιος είναι ο προορισμός σου, μέχρι που σου είπαν ότι αυτό δεν βγάζει πολλά λεφτά και δεν είναι για τον γιο του τάδε μπαμπά σου.

Ανακάλυπτες κάθε μέρα τη μαγεία της ζωής σε όλες της τις διαστάσεις της, μέχρι που σου έβαλαν όρια για το τι μπορείς να ανακαλύπτεις.

Ήταν ένα η γύμνια σου με τη φύση, μέχρι που σου έβαλαν την αμαρτία.

Αναπτυσσόσουν με το γέλιο, μέχρι που σε πότισαν με λύπη.

Οι άθλοι σου ήταν καταπληκτικοί σαν παιδί, μέχρι που σου έσπειραν το φόβο.

Ζούσες τη μαγεία, την κάθε στιγμή, μέχρι που σου είπαν ότι αυτό είναι φαντασία και δεν θα σου χρησιμέψει πουθενά.

awakengr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
9 σχόλια στο “Γιατί δεν είμαστε μάγοι;”
  1. Ποιός είναι ο “Δάσκαλος” αυτός; Διότι υπάρχουν καλοί και κακοί δάσκαλοι.
    Ο συγκεκριμένος, από τις διδαχές του, μου φαίνεται αιθεροβάμων το λιγότερο, ώς σατανιστής το χειρότερο. Διότι προτρέπει στην μαγεία και κυρίως στο ότι δεν υπάρχει αμαρτία, αλλά είναι εφεύρεση “κάποιων”. Ποιών αλήθεια; Των γονιών ή των δασκάλων στο σχολείο; Παροτρύνει στην αμφισβήτηση των παραδοσιακών σωστών αρχών, στην αναίδεια προς τους μεγαλυτέρους, τους γονείς και τους διδασκάλους. Φουσκώνει τα μυαλά με ιδέες δήθεν ελευθερίας, αποκρύπτοντας πως αύτη η υποσχόμενη “ελευθερία” είναι στην πραγματικότητα σκλαβιά των παθών, της αμαρτίας, των γήινων δεσμών.
    Ο διάβολος αυτό ακριβώς κάνει. Όλα τα επιτρέπει, χωρίς ενοχές. Εξυψώνει τον εγωισμό του ανθρώπου. Παροτρύνει σε κάθε ασυδοσία, λέγοντας ψέμματα πως είναι ελευθερία. Με τον τρόπο αυτό αποσπά ψυχές.

    1. Άρρητα ρήματα λες αγαπητέ μου Ανατόλιε ..Χαμπάρι δεν έχεις πάρει σε τι αναφέρεται το δημοσίευμα ..Δεν δικαιούσαι να κανείς καμμία κριτική διότι είσαι επικίνδυνας λόγω χαμηλής αντιληπτηκοτητας…..

    2. Αγαπητε Ανατολιε
      Με ολο το σεβασμο ενα αρθρο ειναι….που σε πηγαινει πισω στην παιδικη ηλικια της ανεμελιας.
      Τοτε που ολα ηταν πολυ απλα, ξενιαστα….που ολοι ειμασταν μικροι(μαγοι) της ζωης μας.
      Που καναμε ονειρα, ελπιζαμε, γελουσαμε….και πιστευαμε οτι μπορουμε να καταφερουμε τα παντα….μεσα στην αθωοτητα της παιδικης ηλικιας.
      Κατι που δεν εχουν τα παιδια μας σημερα….

      1. Το κείμενο αφ’ ενός χτυπάει την ευαίσθητη χορδή της παιδικής αθωότητας και αφ’ ετέρου σπέρνει το μίσος για όποιον την “κατάστρεψε”. Νομίζω πως είναι μία παγίδα εκ του πονηρού.
        Τα παιδιά μας, που ως μάνα θυσιάζεσαι γι’ αυτά, θα περάσουν αναγκαστικά από την ηλικία της αθωότητος στην ενηλικίωση. Έτσι ήταν πάντα και δεν φταίει κανένας γι’ αυτό. Σκοπός μας ως γονείς είναι να τα καθοδηγήσουμε να γίνουν καλοί άνθρωποι και να διατηρήσουν την ηθική τους ακεραιότητα, κόντρα σε έναν πονηρό, σκληρό και υποκριτικό κόσμο.

    3. Αχ Ανατόλη Eastman αδιόρθωτε! Βρε φουκαρά που σου πότισαν την παιδική ψυχή με την θεωρία ότι πρέπει να αισθάνεσαι πάντα αμαρτωλός, που σου γέμισαν το μυαλουδάκι με ενοχές, που σε έπεισαν ότι η δουλικότητα είναι αρετή και ότι πρέπει να ζητάς έλεος από τον Κύριο και συνεχώς να μετανοείς λες και γεννήθηκες εγκληματίας!
      Που μεγαλώνοντας μεγάλωσε μαζί σου κι αυτή η ΜΙΖΕΡΙΑ και η ΠΑΘΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, σε σημείο να ρωτάς με απορία αν είναι δυνατόν να μην υπάρχει αμαρτία και πως γίνεται ο άνθρωπος να μην αισθάνεται… Ενοχές!
      Ρε Ανατόλη δεν φτάνει αυτή η ανακύκλωση του ψυχοπνευματικού βιασμού των παιδικών ψυχών; Επειδή το έκαναν σε εμάς πρέπει να το θεωρούμε φυσιολογικό και να επιμένουμε να το πάθουν και οι νεότερες γενιές;
      Άσε ρε φίλε τα νέα παιδιά, που ζουν σε μια εποχή που ανατέλει η ΓΝΩΣΗ και η ΜΟΡΦΩΣΗ να απελευθερωθούν από το ΣΚΟΤΑΔΙ!
      Άφησέ τους να αποκαύσουν τις δύο μεγαλύτερες ΑΞΙΕΣ της ζωής, την Α-ΛΗΘΕΙΑ και την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
      Τέλος ρωτάς ποιός εμπνευστηκε την αμαρτία, τις ενοχές και αν είναι θεικό πρόσταγμα ή ανθρώπινο έργο!
      Ρε Ανατόλη, ποιός κρατούσε τόσα χρόνια αμμόρφωτες τις μάζες, ποιός τις οδηγούσε συνεχώς σε πόλεμο με μυριάδες θύματα, ποιός ήθελε δούλους τα λαικά στρώματα ώστε να τους εκμεταλεύεται, ποιός ήθελε να ενδιαφέρεται ο κάθε ταλαίπωρος για τα μετά θάνατων περισσότερο και την ανταμοιβή του εκεί, ώστε να μην αντιδρά στην καταπίεση του εν ζωή;
      Μα φυσικά την εκάστοτε ΕΞΟΥΣΊΑ βρε Ανατόλη, της οποίας οι κλάδοι που θα έλεγχαν τα πλήθη ήταν τρείς!
      • ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ : αποτελείται από δύο σκέλη, το πολιτικό (διοίκηση) και το στατιωτικό – σώματα ασφαλείας (τάξη).
      • ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ : αφορά το σύστημα παιδείας σε ολες τις βαθμίδες, που βασικό στόχο έχει τη χειραγώγηση των μαζών μέσα από την εκπαίδευση της πειθαρχίας των μελών της κοινωνίας προς την εξουσία, καθώς και την μετάδωση της γνώσης που η τελευταια ΕΓΚΡΙΝΕΙ (και δεν είναι απαραίτητα η αληθινή).
      Βασικός στόχος η δημιουργία ΣΥΝΗΘΕΙΩΝ οι οποίες με τον καιρό δημιουργούν την ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ, κατάσταση που αφορά όλα τα θηλαστικά και αποτρέπει από την όποια αλλαγή, ακόμη και αν αυτή είναι για καλό, γιατί οδηγεί σε άγνωστα νερά και μπορεί να κρύβει κινδύνους.
      • ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ : βασικός της στόχος είναι να καλύψει μια βασική ΑΝΑΓΚΗ του ανθρώπου ώστε να ΠΙΣΤΕΥΕΙ την ύπαρξη του υπερβατικού, το οποίο στις πολύ δύσκολες στιγμές θα τον προστατεύει.
      Μέσα από αυτό όμως και ως μέρος της εξουσίας, προσπαθεί να καταπιέσει το ΕΓΩ του ανθρώπου, να του κλονίζει μονίμως την ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ, να τον πείσει ότι με το ανώτερο ΟΝ που υπάρχει η σχέση του είναι Κυρίου με Δούλο, ότι τις εξουσίες επί γης τις έχει δώσει ο Θεός και άρα η σχέση ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΉ και ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΜΕΝΟΥ, είναι ΕΠΑΓΩΓΙΚΑ σχέση Κυρίου και Δούλου και ότι ο δεύτερος πρέπει να υπακούει στον πρώτο όπως και στον Θεό, αν σκεφτεί να τον αμφισβητησει να αισθάνεται ΕΝΟΧΕΣ. και ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ και αυτή η σχέση είναι ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ απότον ίδιο τον ΘΕΟ, ο οποίος συνήθως μιλάει μέσα από ΙΕΡΕΣ ΓΡΑΦΕΣ, τις οποίες σχεδόν πάντα συγγράφουν οι εξουσίες!

      ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΤΟΠΙΚΗ ΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝΕ!

      Γιαυτό σου λέω, ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΦΑΓΑΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ, ΤΗΝ ΡΟΥΦΗΞΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΑ, άσε ρε τα παιδιά επιτέλους να ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΝ, να μεγαλώσουν με τη σειρά τους ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, μήπως τελικά μας φτιάξουν και το γονίδιο και διορθώσουν και την ανθρωποτητα που την κάναμε μπορδέλο!

      1. – Γέροντα, πως γίνεται μερικοί σε κάθε λόγο να βρίσκουν αντίλογο;
        -Ω, Είναι φοβερό να συζητάς με έναν άνθρωπο που συνήθισε να
        δικαιολογείται! Είναι σαν να μιλάς με έναν δαιμονισμένο! Όσοι
        δικαιολογούνται -ο Θεός να με συγχωρέσει- έχουν γέροντα το Διάβολο.
        Είναι βασανισμένοι άνθρωποι. Δεν έχουν μέσα τους ειρήνη. Το έχουν κάνει
        επιστήμη αυτό.

        Αγιος Παΐσιος

  2. γιατι τοσο πεσιμισμος-απαισιοδοξια;;;;; τα ρηθεντα του ΧΡΙΣΤΟΥ τα αγνοειται;;υπαρχει πιο επαναστατικη διδασκαλια απο αυτην του χριστου;ανακαλυπτεις την μαγεια που χαριζει στον ανθρωπο η ανευ ορου ΑΓΑΠΗ που φτανει στα ορια της αυταπαρνησης.
    Ας μην εθελοτυφλουμε.!!!!!!Η αληθεια βρισκεται μπροστα μας αρκει να θελουμε να την δουμε.Δεν χρειαζονται ψευτοδιληματα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek